:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csepel - új hozzászólás Összesen: 40 oldal
A megoldás a problémára a kuplung lamellák cseréje vagy parafázása.Nekem ugyanez volt a szitu a csepellel.A túrát,ebben az állapotban nem javaslom.Nehogy ott maradj valahol a végén:-)
Ez a filces megoldás még most sem ismerős nekem,de utána fogok nézni.
Üdv.
Más: Különbözik valamiben a 125/49-es, és a D-Csepel motorja? Esetleg a porlasztó más? Elég gyengécskének és lassabbnak tűnik a lemezvillás a D-Csepelhez képest.
Van, egy kis probléma a motorommal. Berúgásnál megcsúszik a kuplung, és nem lehet berúgni. Állítottunk már kívül, belül. Mi lehet a baj? Mit kell csinálni? Az első rúgásnál még jó, a másodiktól meg már csúszik. De, azért legtöbbször a kuplungkar behúzkodásával, és ismételt rúgdosással orvosolható a probléma. A gép 49-es évjáratú. Nyomórugós a kuplungja. Szerintetek így el lehet indulni vele a hétvégén egy veterántúrán? Vagy ne is póbálkozzak?
Köszönöm a reagálást, közben megoldódott a problémám. A teleszkóp tetejében van egy
vastag filckarika, erre támaszkodik fel a felső rugó, hogy ne a burkolatot nyomja közvetlen. A fémkarika pedig a teleszkóp felső része alá való, hogy a féklemez féktámja elférjen.
Üdv: Pista
Én már jó pár csepelt szétszedtem,de eddig nem találkoztam ezzel a te általad említett filccel!Értelmét nem látom,mert ha bevizesedik,akkor táptalaja lesz az oxidációs folyamatoknak.
Üdv.
Üdv mindenkinek!
Tudja valaki hogy a Csepel hátsó teleszkópban hogy áll a filc és a vaskarika? Melyik van fölül ill. alól?
Én még ilyenről nem hallottam,és nem is láttam!
Üdv.
Hello!
Azt hiszem az van ráírva hogy: Forgalmi törzslap... nem biztos, holnapra megnézem... le van jegyezve bele a motor műszaki adatai, (köbcenti, LE, évjárat stb) s a tulajdonosok nevei, címei. Eddig 3 tulaja volt a motornak, s a 4. lennék én, de nincs átiratva a nevemre. Ezt szeretném a nyáron elintézni, s nem nagyon tudom mi mennyibe fájna anyagilag. A motonak egy friss festés kellene csak, és új gumik s mehetne műszakizni. Csak hát ha jól saccolok, rendszám+műszaki+forgalmi+biztosítás (állítólag van már ezekre veterán biztosítás kötési lehetőség)nem lesz egy kevés összeg... kb 35 rugó... Ha valaki tudna naggyából összegeket, írjhatna.. :-)) Előre is köszönöm!!!
Üdv.: Szabbensz
Mi a picsa az a kiskönyv?Én egyszer nagyon megszívtam egy csepellel,aminek nem volt forgalmija.Keress vissza egy kicsit és elolvashatod a kálváriámat:-(
Ilyen papírügyekben nem vagyok otthon még most sem:-(
Üdv.
Hát én most csak kötelezőt kötöttem meg átirattam a nevemre, persze ehhez kell az eredetvizsgálat is, oszt ez volt 15e. bár a tied öregebb egy jó 15 évvel mint az enyém, de nem hiszem hogy nagy különbség lenne. plusz még azok, amiket leírtál, gongolom a rendszám sem kis összeg, meg a műszaki az egy 5e ha letolod egy szervízbe és onnan tolják fel neked a kpmhez, vagy 1500 ha jól emléxem ha magadnak csinalod.
Hali!!
Van egy D- Csepel motorom az 1956 os kiadásból, ha jól emlékszem az évjáratra. Működőképes, 19 évnyi állás után, benzin kellett bele, s 5. rugásra életre kelt. Ugyan fél óráig nem tudott felpörögni, míg ki nem tisztult a porlasztó. Lenne pár kérdésem a Csepel tulajdonosokhoz. Ezt a motort fogalomba szeretném helyezni a nyáron, s akkor milyen költségekkel kell számolnom??? Nincs a motoron sem rendszámtábla, sem műszaki, se forgalmi, de a forgalmi kiskönyve megvan, s még át is kell iratnom a saját nevemre. Légyszives segítsetek!! Előre is köszönöm!!
Üdv.: Szabbensz
Épp most láttam vaterán egy 250-es eladó blokkot, de szét van szedve és hiányos.
sorszám: 798 (54451)
( előzmény: Vörös Csepel, 2006-05-24 14:29:50)
Keresek 250-es csepel motorblokkot megvételre.
Tel.06 30 398 58 56
e-mail skolasztika@citromail.hu
Éngem érdekelne a blokk.
Ára?
Hiánytalan?
Hol van helyileg?
Nem tom pontosan mikori lehet 60 valahanyas de akkor vették amikor kellett már (azé vették) de nem igen használták már Mióta kell bukó?
Az ötvenes évek végén még vidáman svejci sapkában motoroztak. Lukas kétfillérest fűztek az "antennájára" :)
Hali!
Gyerekek van nekem 1 öreg magyar bukóm még talán az 50'-es évek végéről, anyámé volt amikor begyütt ez a bukósisak dolog...
Eredeti állapotban kicsit lejött a kalapácslakk a recés műanyagról ez ilyen dinnyehéj bőr fülvédővel+szíjjal.
Az mennyit érhet???
Dehogy haragszom. Annál is inkább, mivel, tulajdonképenn tényleg faterom rakta össze, és "szponzorálta" a motorjaimat (autószerelő. Dehát, ez az ára, hogy "megfertőzött" ezzel a hobbyval. :)
Nem mondtam, hogy nem tudom leállítani.:) Hanem, hogy szokatlan.:D De, majdcsak megoldom valahogy, mivel két hét múlva Rajkán lesz tali, és ott már ezzel szeretnék indulni.
Hali!
P10-alkatrészjegyzéket,robbantott ábrát keresek!Ha van valakinek,nagy segítségemre volna,ha elküldené.
Köszönöm!
Gyuri
Igen, most már értelek, világos.
Valamelyik motoron találkoztam már ilyennel, talán MZ-n.
Ezek szerint ilyenkor a síber teljesen lezárja a nyílást és nem kap sem üzemanyagot, sem levegőt.
Ha nem tudod leállítani, akkor vagy nem zár vagy valahonnan fals levegőt kap.
Köszönöm családomnak, mentoromnak, anyukámnak apukámnakpontpontpont na jo csak pojén ne haraguggy meg érte
Hát, pedig az enyémnek egy kivezetése van. És, van itt Sopronban még egy lemezvillás, és annak is egy kivezetéses a blokkja. A lemezvillás könyvében (ami megvan neked is) abban van egy kép a gyújtásállításnál, és ott is 1 kivezetéses. Nem nagy ördöngősség ez a gázkar, csak nehéz elképzelni. Link róla: http://kep.tar.hu/d-csepel/50287943/22208062#2 A képen ebben a helyzetben van leállítva a motor (a gázkar teljesen előretekerve. Amit bekarikáztam bemarást, ott van az alapjárat. Tehát magamfelé csavarom a bemarásig, és ott van az alapjárat, és akkor lehet berúgni is.
Ez a könyv fent van digitalizálva a http://oldradio.tesla.hu/gepkonyvek.htm oldalon. Igaz hogy ez T Csepel-é de én azt hiszem hogy ugyan az a bekötés(legalább is a rajz alapján).
Ezt nem nagyon értem.
A Csepel blokkból mindig legalább két kivezetésnek kell kijönni. Egyik a világítótekercstől, másik a megszakítótól. Ha van harmadik, mint a te ábrádon, akkor az a töltőtekercsé, megy fel a szelénhez.
A motort kétféle képpen lehet leállítani, rövidrezárod a megszakítót vagy dekompresszorral.
Megtanulmányoznám jobban, de ezt a kezelési utasítást, amiből te az ábrát kopiztad, kölcsönadtam, nem tudom megnézni.
De, nemm. Se sluszgom, se biluxkapcsoló se semmi nem volt rajt. A blokk egykivezetéses, tehát, nem is lehetne hova bekötni a sluszgombot. A kétkivezetéseseken volt sluszgomb. Itt a link: http://img.tar.hu/d-csepel/img/22201615.jpg#3 A, Z jelöli a sluszgombot.
Kösz mindenkinek! :) Jól esik az elismerés, de meg kell említenem, hogy édesapám nélül nem jöhetett volna létre ez az egész, :)
Nem tudtam,hogy van ilyen bolt is!Persze én egy "kisvárosban" lakom,nem pesten,ahol minden elérhető.Márpedig én annak idején bizony a mezőgazdasági boltban vettem mjó minőségű,kuplungba alkalmas parafát.Azóta sem találtam olyan minőséget amilyet akkor vettem.De a parafa boltban biztos akadna megfelelő anyagú és minőségű áru.
Egyébként hol van ilyen bolt?Megnézném mit árulnak!
Hogyhogy nem jött be az oldal?Bár már nekem is volt ilyen vagy 3 napig.De asszem akkor volt valami alakítás a Hygy részéről az oldalon?!
Megy a csepzon?Ha már végre hazajutok én is a vuzsgák után,jól előveszem a nagypapát(körletparancsnokot).Én így hívom.Ő a legidősebb a garázsomban:-)
Üdv.
sorszám: 782 (53014)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2006-05-18 09:47:31)
Hát igen nagyon szép gépek ehhez csak gratulalnmi tudok, meg irigykedni:)
sorszám: 781 (52956)
( előzmény: peci sufnija, 2006-05-21 21:21:42)
mellesleg irtó zsir lett a gép:D Graulálok hozzá!
uhh bazz. bocs nem vettem észre h 125/49-es...mostanában már tisztára dCsepelben gondolkodom:))
Valóban, slusszgomb volt rajt.
Az enyémen nem kell forgatni a kapcsolót.(régi fajta van rajt) Itt a link róla: http://kep.tar.hu/d-csepel/50132516/18016760#2 Középállásba van rajt a gyújtás, balra a tompított, jobbra a reflektor.
Olajat???? Hova? :D A lemezvillásba nem kell, és nem is lehet olajat önteni, max. zsírozni. :D
sorszám: 776 (52939)
( előzmény: peci sufnija, 2006-05-21 13:31:07)
A motornak akkor kell leállnia, ha leveszed a gyújtást (elfordítod a kapcsolót a lámpafejen). Ha gázelvételre leáll, emelni kell az alapjáraton.
Ha a kettest kidobja, mint előbb írtam kopott lehet, de az is lehet, hogy csak állítani kell rajta.
A 125/49-es az lemezvillás :) Nincs vele tapasztalatom, de szerintem a csillapításon kell állítani
A váltó a kopott alkatrészek miatt dobálja ki a kettőt. Tipikus a kiscsepelnél.
sorszám: 774 (52923)
( előzmény: peci sufnija, 2006-05-21 13:31:07)
ja a villába öntöttél olajat? mert a fáma aszt irja hogy másfél decit kell mindkettőbe tölteni és akkor nem ugrál. az én mocim még asztalon van ugyhogy nemigazán tudok tapasztalatokat mondani, csak ez van a leirásban.
Hello
Van elég olaj a váltóban? ez okozhatja, vagy el van kopva a fogaskerék, vagy az automatával van gixer. ijjennel még nem találkoztam, de ha kiderül miért volt lsz. számolj be. köszi:)
Helósztok!
Tegnap mentem először a 125/49-esel. Hát...Nem egészen az amit vártam. Az első villa ugrál össze-vissza, rázkódik, a gázkar nagyon csalfinta (két állású, és ha teljesen előretekem akkor áll le a motor). Na, szóval kettesben megyek vele, és még lehetne húzni a gázt, és akkor kattan egy nagyot, és kidobja a kettest. Pff. miért, vagy mitől van ez?
Helló!
Érdekel valakit egy új még motort nem látott Csepel 125 főtengely!
Eladó 250-es Csepel blokk, sajnos be van állva de a váltó működik illetve pár alkatrész még használható.
Szeva Andris! Egész eddig nem jött be a honlap. Parafát a parafa boltban érdemes venni, ott van mindenféle. Úgy mint cipőt a cipőboltban. :-)
Én már csináltam magamnak ilyet.Olvasd el az 570-es hozzászólásomat.Ha valami nem világos,vagy lenne még kérdésed,akkor írj bátran.Ne aggódj nem nehéz,mint inkább időigényes munka.Te is meg tudod csinálni,ha találsz persze megfelelő parafát.
Üdv.
125 / 49-re keresek gyári gumit, 2 db-ot és ugyanehhez féklemezt, első-hátsót.
125/49-es gép kuplung parafázásról ki tud valami segítséget, tudtok -e valakiről, aki csinál ilyet.
WM CSepel 100/48 üresváz első+hátsósárvédő tank 1pár tankembléma vaskormánykarok CSepel 125/50 es felujitáshoz szétszedve D csepel 125 56 os komplett jó állapotú új gumikkal forgalminélkül eladók!
Sziasztok !
2006.május 1. / Hétfő / : Budapesti szoci-moci találkozó !!!!!!!!!!!!
Lenne kedvetek egy közös kis motorozáshoz,eszmecseréhez ? Semmi komoly,semmi kötöttség és hivatalos szervezés.....csak egy kis közös program,élvezni a gépek és a (remélhetően) jóidő adta lehetőséget és a jó társaságot.
HELYSZÍN : Budapest,Dózsa György út,felvonulási téri szakasza.
Mivel területfoglalási és egyéb engedélyekkel nem rendelkezünk,ez
csak olyan "spontánbuli" lesz.
Pár motoros összejön a parkolóba,dumálnak,megnézik egymás öreg
gépeit és zárásként felvonulás ( Kultúráltan,a kresz szabályait betartva ) az Andrásy úton és vissza a kiindulási ponthoz.
Terveink szerint meghvínánk a hazai szoci kis és nagymotoros klubok tagjait is és ha tudtok,ti is értesítsetek mindenkit aki érintett lehet ebben a témában !!!!!!!
Jöjjön Simsonos,Komáros,MZ-s,Babettás,Panonniás,Ural-os,stb,stb.
És végül mégegyszer a dátum : 2006.május 1. / Hétfő - reggel 8:30-tól/
Lenne hozzá kedvetek ?
Csináltunk egy freemail címet : szoci.moci.tali@freemail.hu - ide várjuk a
résztvevők jelentkezését,kérdéseit,ötleteit,stb a találkozóval kapcsolatba.
Üdv mindenkinek
Kipe és GrafUr
Magyar Riga Motoros Klub
Hali!
D csepel váz tank kormány markolatok telók térdpárna olcsón eladó!
70 227 0950 Roland, Heves megye
Sziasztok!
keresnék Dcsepelhez a hátsó tengelyhez tengelyágyat/amiben a tengelyforog,és a hátsófék felfekszik/
Köszi Zoli
Összesen: 40 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|