:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csepel - új hozzászólás Összesen: 40 oldal
Sziasztok!
Eladó matrica:
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=11446083
Nem elég a 4 lami, mert gyöngék a rugók.
Az olajnívót a kuplungdeknin lévő hatszögletű nagyméretű csavart kivsavarva tudod beállítani ugyanúgy,mint a pannóniánál.Annyit tölts bele,hogy ne tudjon kifojni kicsavart zárókupak mellett.Még 1 liter sem megy bele.
Üdv.
sorszám: 857 (61450)
( előzmény: peci sufnija, 2006-09-05 15:05:46)
Sziasztok!
Danuvia 125-höz keresek KM spirált, és kihajtást, ami az első kerékagy oldalán van.
hali!
valoszinűleg eltört a rugód...ez tipushiba, ha hevesen rugdossák eltörik:) kezdő koromban én is eltörtem párat. Az olajat a kuplungház fedelén középen lévő nagy lyukon tudod utánnatölteni a szintnek a lyuk ajjáig kell érnie(ha jol tudom).
üdv.: Petzi
hm hm... 2 napja semmi élet itt..
Továbbra is várom valaki válaszát pár kérdésemre...
Üdv.: Szabi
jah, s még olyan hibája van a gépemnek, hogy a berugókar lenn marad :-( ennek oka hogy eltört a berugó rugója???
S az olajat hol tudom utántölteni a blokkba?
Üdv.: Szabi
Szevasztok!!
Van egy 1959 es D- csepel em, 125 köbis. Most restaurálom, mert a festésre már ráfér... Azt kérdezném, hogy hol tudnék eredeti D csepel matricát kapni? vagy ha lenne valakinek, írja meg ide a fórumba! S még hogy a kippufogó könyököt lekkrómoztatom, s ez kb mennyibe kerülne? s hol csinálják meg a legjobban? Hajdú Bihar megyéből írtam
Előre is köszönöm!!
Üdv.: Szabbensz
Nem bírja az el. Legfeljebb a 250-es csepellel lehetne próbálkozni.
Sziasztok!
Szerintetek egy Csepel 125-höz lehet oldalkocsit szerelni vagy baromság?Látott már valaki ilyent?
Vagy meg kell csiszolni őket egy platnin.
4 is elég bele. Az enyémbe is 4 van, mert az 5-ik nem fért bele.
sorszám: 848 (60734)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2006-08-28 15:21:09)
Eladó Csepel 125 3db. 1 fellelt 45ezer. 1 újrafestett csíkozott szépen kipofozott de nem befejezett 99, és egy majdnem tökéletes, krómozva csíkozva eredeti papírokkal 199.
+blokkok, hengerek, hengerfejek
0620/800-88-77
A mocskos gazember életbe, csúszik a kuplungom. Ekecsültem bele új lamellákat, de most meg olyan vastag lett, hogy nem fér bele mind az 5, 4 meg kevés. Dühös vagyok! :-(
Ma elvittem műszaki vizsgára a Csepzont, a somogy Megyei Közlekedésfelügyeletre. Megkérdezte a vizsgabiztos, hogy hány éves a gép, alaposan körbecsodálta, majd ellenőrizte, hogy a forgalmiban szereplő motor- és vázszám stimmel-e a gépen található számokkal, ezután magával vitte a forgalmit. Mintegy 5 perc elteltével megjelent egy másik szakember és rádörzsölte a rendszámra a matricát, és megkért, hogy fáradjak a pénztárhoz. Ennyi volt. 2008. 08. 22-ig érvényes műszakival közlekedhetek. A jövő hétvégén veterántalálkozó lesz nálunk, természetesen megyek. :-)
Ismételten ajánlom figyelmedbe a veteránban közétett hirdetést,mert ez bizony egy bevonatot képez a belső felületen.
Igaz azt nem tudom,milyen vastagságban adja ezt a felületet,de ha annyira ragaszkodsz ehhez az állásponthooz,akkor szerintem ez a legjobb megoldás.
Mellesleg szerintem többször annyiba kerülhet ez a csodaszer,mint a börzén egy kopott,de fajinul használható tank.Gondold meg!
Üdv.
Üdv.Köszönöm a jó tanácsokat!Az üzemanyagtank felújításával kapcsolatban,de az én problémám az ,hogy a belső felülete elvékonyodott ez végett néhány helyen szivárog az üzemanyag.A hegesztés az már nem megoldható, nincs mihez hegeszteni papírvékony az alsó fenék része.Ami engem érdekelne az valami olyan dolog amely a tank belső felületére egy bevonatot képez.Valahol olvastam erről a szerről csak azt nemtudom, hogy hol! Üdv:Sanyi
Üdv.
Nem vitték még el,de hívogat a sok hülye lütyő ember.
Mostanába voltam otthon,és kihoztam többször is a acsepelt megjáratni.Cseréltem benne olajat,illetve tettem bele,mert valahogy elfogyott belőle az ami benne volt.Nem tudom hova tűnt,mikor nem is használtam?!Most van benne.10 km alatt 3-szor kell a hengert levegőzteni gyertya nélkül,mert piszkosul beköpi a gyertyát:-(
De jó volt csapatni vele:-)
Üdv.
Ui.:egyébként valóban a kavicsos módszerről írtam én is.
sorszám: 842 (59995)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2006-08-15 15:50:50)
az tuti h fárasztó mulatság:DD lehet azért is lett nekem 10 perc:)
Én tennék bele "evipass" rozsdaeltávolitót is. (Ez egy olyan anyag, ami a rozsdát egy könnyen eltávolitható fehér csapadékká alakitja.) Aztán jöhet a kavicsrázás.
Szia Andris! De régen találkoztunk. Az a tankfelújító szett, baromi drága. Megy műszakira a Csepzon. A Tieddel mi van? Eladtad?
Az az 5-10 perc lehet hogy kevés lesz:)
kavics plusz víznek jobb hatása van, mint csak kavics.
Én 2-3 órát is ráztam a tankot, mire elfogadható lett a belseje, bő vízben kiöblítettem, utánna meg jól kifúvattam.
Persze, az idő a rozsdamennyiségtől, meg erőnléttől nagyban függ:)
sorszám: 838 (59991)
( előzmény: peci sufnija, 2006-08-15 15:34:32)
szia!
én a jól bevált módszert ajánlom amiről Andris is írt(ha erre gondolt). Egy marék kavicsot bele, jól összerázni kb. 5-10 percig minden pozicíóban, és kiönteni a rozsdát (meg a köveket) esetleg utánna egy kis gázolajjal vagy benzinnel kiöbliteni, hogy aza finom por is kijöjjön. asszem ennyi.
Üdv.
A tank belső felületkezeléséről már írtam korábban itt.Keress vissza és megtudhatod én hogyan csináltam.
Illetve van mostanság a veteránban reklámozva tankfelújító szett.Elég borsos az ára,de állítólag jó.
Üdv.
hali!250-es csepelhez keresek kipufogókönyököt,vagy címet ahol legyártják!Valamint valami tippet korrodált benzintartály(belülről) felújítására!Tel:06702424411 gupppy@freemail.hu
Megnézem majd az agip kúton ezt az olajat,mert a molnál és a shellnél is drágább.
Üdv.
Bocs, hogy beleduma, de én 1:33-35 arányban keverem a benzinbe az Agip SM 2T olajat ( 890 Ft/liter ) és a Jawa 250/559 alig füstöl, kidörrentő nem kokszosodik számottevően, nem köpi be a gyertyát és nagyon szépen jár vele.
Egy próbát a te vasadban is megérne.
Jaa, amúgy igazad lett ám a múltkor amikor mondtad, hogy nem javaslod a túrát... Arra a túrára nem mentem el vele. De utána Balatonakaliban a családi hétvégén cserben hagyott. Az egyik megálló után elindult, aztán le is fulladt. A többiek meg mind elmentek és ott maradtam 40 fok melegbe...A kuplung volt a hibás. Utána nagy nehezen elindult, és már csak egy másik megállónál értem útol a csapatot. A szállásra visszafelé meg elszakadt a kuplungbowden, úgyhogy kuplung nélkül mentem vagy 30 km-t. Aztán itthon szétbontottuk az egész blokkot. Meg lett csinálva, hogy ne dobja ki a kettest, meg új lamellák. Most úgytűnik, hogy jó. De, nem akarom elkiabálni.
Oké, még azért elgondolkodok rajta, hogy egy darabig 1:20-at keverek-e, mert még igencsak bejáratós. Hétvégén készülök Zalaegerszegre veterán talira, úgyhogy nem akarom kockáztatni. Aztán majd utána...
Én 1:30-as keverést használok,de még így is olyan olajos sokszor a gyertya,hogy egy 8 km-es út alatt 3-szor kell kitekerni a gyertyát,mert beköpi:-(Én arol 2T-t használok,mert nincs másra pénzem.
Szerintem kipróbálhatod nyugodtan 1:25-ös keveréssel,de azért mielőtt "veretnéd" neki,figyeld a menettulajdonságait a gépnek,nehogy beragadjon!!
Üdv.
Kivettem megnéztem, de csak azért mert ma is fennakadt. Nem volt szennyeződött. Rejtély. Na, mind1. Majd próbálok egy másikat.
Juteszembe, Te mijen keverékkel jársz? Eddig 1:20-ast kevertem, de nagyon olajos a kipuff vége, meg akörnyékén. Valvoline olajjal szerinted nem lesz baja, ha 1:25 arányba keverek?
Finom csiszolópapírral óvatosan tisztísd meg az úszón áthaladó tűt.Persze előtte vedd ki a helyéről!Lehet elég ha valami ronggyal és alkohoos szerrel letörlöd egy párszor.Lehet egy kicsit piszkos és az is rásegíthet az úszó fennakadásában.Legjobb lenne megnézni egy másik úszóval is.
Üdv.
Konkrétan nem nézegettem rajta lyukat, de előfordul néha, hogy fennakad. Amikor meglötyögtetem nem hallatszik, hogy benzin lenne bent.Üdv!
Úszót nézted már?Lehet lyukas!
Üdv.
Hello!
Kipufogófelfogató hollandit keresek akinek van kérem jelezze!! Üdv: Máté
Megtudja valaki mondani nekem, hogy miért csordogál a Csepelem levegőszűrőjéből a benzin??? Álló helyzetében is csinálja, amikor nincs tekergetve a benzincsap, vagy agyonszívatva a motor.
Hello!
Épp egy D-csepel felújításán fáradozok! Az lenne a kérdésem, hogy a hátsó teleszkóphoz nincs valakinek egy eladó csésze garnitúrája(1 garnitúra)(4db összesen. két nagy és a beléjükvaló kicsik)?? Kérem akinek van és nem kell neki jelezze mert megvásárolnám vagy elcserélném!
Előre is köszi! Üdv: Máté
Hali!
Az lenne a kérdésem, hogy a D-csepel kipufogóhollandija milyen volt eredetileg?
Előre is köszi!
Üdv: Máté
Heló.Az e-mail cimem:peter001@levele.hu.Az jó lenne ha küldenél képet meg ird meg az árat is oda.És hol laksz?
Hali! Nekem is van egy jó állapotú KM órám.képet tudok küldeni.
Heló a danuviához a km óra megvan.Ha igen eladnád?És mennyiért? jó lenne.És a blokkot eladnád és azt is mennyiért?Nekem van danuviám csak óra kellene hozzá mert az belül szét van mindene töredezve.
Meg mondaná valaki h mi a sorozat száma a D-Csepel hátsó fékdobjában lévő csapágynak? ja és még valami a csepeleknél és danuviáknál mindig a henger alatt baloldalt arra a kis felültetre ütötték a motorszámot? mert most van két oian blokkom amelyekben nincs szám...
Hellótok Emberek!
Most fogok hozzá jutni majd egy eredeti 25ös Csepel főtengelyhez. Még a gyári csomagolásba van!
Az lenne a kérdésem, hogy menniyt érhet egy ilyen alkatrész?
Válasszt előre is köszönöm
Mondjátok meg, legyetek kedvesek, hogy mit kaphatok egy tkp. rendben lévő 125-ös csepel blokkért, és egy olyan Danuvia blokkért, ami azért állt be, mert a kuplungkosár palástja letört és azt bekapta a főtendely és a kuplung fogaskerékpárja (primer hajtás). Ez a két motor apámé volt, sajnos a vázak annak idején a MÉH telepre kerültek, csak a Danuvia első teleszkópja, kormánya van meg, meg még egy két apróság.
Kérik tőlem, csak nem akarom elkótyavetyélni. Nekem 559-es (250-es csepptankos) és 638-as Jawáim vannak.
Köszi: Gyuri
Azt gondoltam, hogy azb is jó, hiszen még megy.:P
Sajna nincsen gyújtótekercsem, csak ami az enyémbe van.
Üdv!
Holnap én is üzembe fogom az enyémet:-)Február óta be sem volt indítva.De ha már itt járunk!Nem tudsz kisegíteni egy gyujtótekerccsel?Ugyanis az enyém melegen nem ad szikrát.Cserélni kellenne.
Üdv.
Köszi, majd valami lesz vele. Sajnos magától nem fog rendbejönni azthiszem. :( Hát, akkor a túrán nem ezzel a motorral veszek részt sajna. Na, mind1, állítólag úgyis 750 méter magas hegyekben fog zajlani a nagyrésze....
Üdv!
Összesen: 40 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|