hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 22. vasárnap 
Zénó

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Csepel - új hozzászólás

Összesen: 40 oldal

Kalányos Wendel
válasz erre | email2006-09-09 22:15:46
Milyen matrica?
sorszám: 860 (61617)
(előzmény: AB1980, 2006-09-08 12:47:14)

 
 
AB1980
válasz erre | email2006-09-08 12:47:14
Sziasztok!

Eladó matrica:

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=11446083
sorszám: 859 (61516)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2006-09-07 23:26:56
Nem elég a 4 lami, mert gyöngék a rugók.
sorszám: 858 (61488)
(előzmény: andris, 2006-09-07 11:43:31)

 
 
andris
válasz erre | email2006-09-07 11:43:31
Az olajnívót a kuplungdeknin lévő hatszögletű nagyméretű csavart kivsavarva tudod beállítani ugyanúgy,mint a pannóniánál.Annyit tölts bele,hogy ne tudjon kifojni kicsavart zárókupak mellett.Még 1 liter sem megy bele.

Üdv.
sorszám: 857 (61450)
(előzmény: peci sufnija, 2006-09-05 15:05:46)

 
 
Clever
válasz erre | email2006-09-06 15:20:32
Sziasztok!
Danuvia 125-höz keresek KM spirált, és kihajtást, ami az első kerékagy oldalán van.
sorszám: 856 (61373)

 
 
peci sufnija
válasz erre | email2006-09-05 15:05:46
hali!
valoszinűleg eltört a rugód...ez tipushiba, ha hevesen rugdossák eltörik:) kezdő koromban én is eltörtem párat. Az olajat a kuplungház fedelén középen lévő nagy lyukon tudod utánnatölteni a szintnek a lyuk ajjáig kell érnie(ha jol tudom).
üdv.: Petzi
sorszám: 855 (61269)
(előzmény: Szabbensz, 2006-09-02 21:26:11)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2006-09-04 21:58:10
hm hm... 2 napja semmi élet itt..
Továbbra is várom valaki válaszát pár kérdésemre...

Üdv.: Szabi
sorszám: 854 (61221)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2006-09-02 21:26:11
jah, s még olyan hibája van a gépemnek, hogy a berugókar lenn marad :-( ennek oka hogy eltört a berugó rugója???
S az olajat hol tudom utántölteni a blokkba?

Üdv.: Szabi
sorszám: 853 (61080)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2006-09-02 21:03:33
Szevasztok!!

Van egy 1959 es D- csepel em, 125 köbis. Most restaurálom, mert a festésre már ráfér... Azt kérdezném, hogy hol tudnék eredeti D csepel matricát kapni? vagy ha lenne valakinek, írja meg ide a fórumba! S még hogy a kippufogó könyököt lekkrómoztatom, s ez kb mennyibe kerülne? s hol csinálják meg a legjobban? Hajdú Bihar megyéből írtam

Előre is köszönöm!!
Üdv.: Szabbensz
sorszám: 852 (61078)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-29 13:58:36
Nem bírja az el. Legfeljebb a 250-es csepellel lehetne próbálkozni.
sorszám: 851 (60757)
(előzmény: tasso, 2006-08-29 10:27:07)

 
 
tasso
válasz erre | email2006-08-29 10:27:07
Sziasztok!
Szerintetek egy Csepel 125-höz lehet oldalkocsit szerelni vagy baromság?Látott már valaki ilyent?
sorszám: 850 (60744)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-29 09:00:53
Vagy meg kell csiszolni őket egy platnin.
sorszám: 849 (60737)
(előzmény: chris, 2006-08-29 08:44:17)

 
 
chris
válasz erre | email2006-08-29 08:44:17
4 is elég bele. Az enyémbe is 4 van, mert az 5-ik nem fért bele.
sorszám: 848 (60734)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2006-08-28 15:21:09)

 
 
Davis8
válasz erre | email2006-08-28 21:34:21
Eladó Csepel 125 3db. 1 fellelt 45ezer. 1 újrafestett csíkozott szépen kipofozott de nem befejezett 99, és egy majdnem tökéletes, krómozva csíkozva eredeti papírokkal 199.
+blokkok, hengerek, hengerfejek
0620/800-88-77
sorszám: 847 (60724)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2006-08-28 15:21:09
A mocskos gazember életbe, csúszik a kuplungom. Ekecsültem bele új lamellákat, de most meg olyan vastag lett, hogy nem fér bele mind az 5, 4 meg kevés. Dühös vagyok! :-(
sorszám: 846 (60704)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2006-08-22 13:45:54
Ma elvittem műszaki vizsgára a Csepzont, a somogy Megyei Közlekedésfelügyeletre. Megkérdezte a vizsgabiztos, hogy hány éves a gép, alaposan körbecsodálta, majd ellenőrizte, hogy a forgalmiban szereplő motor- és vázszám stimmel-e a gépen található számokkal, ezután magával vitte a forgalmit. Mintegy 5 perc elteltével megjelent egy másik szakember és rádörzsölte a rendszámra a matricát, és megkért, hogy fáradjak a pénztárhoz. Ennyi volt. 2008. 08. 22-ig érvényes műszakival közlekedhetek. A jövő hétvégén veterántalálkozó lesz nálunk, természetesen megyek. :-)
sorszám: 845 (60418)

 
 
andris
válasz erre | email2006-08-16 13:38:25
Ismételten ajánlom figyelmedbe a veteránban közétett hirdetést,mert ez bizony egy bevonatot képez a belső felületen.

Igaz azt nem tudom,milyen vastagságban adja ezt a felületet,de ha annyira ragaszkodsz ehhez az állásponthooz,akkor szerintem ez a legjobb megoldás.

Mellesleg szerintem többször annyiba kerülhet ez a csodaszer,mint a börzén egy kopott,de fajinul használható tank.Gondold meg!

Üdv.
sorszám: 844 (60062)
(előzmény: gupppy, 2006-08-16 10:12:21)

 
 
gupppy
válasz erre | email2006-08-16 10:12:21
Üdv.Köszönöm a jó tanácsokat!Az üzemanyagtank felújításával kapcsolatban,de az én problémám az ,hogy a belső felülete elvékonyodott ez végett néhány helyen szivárog az üzemanyag.A hegesztés az már nem megoldható, nincs mihez hegeszteni papírvékony az alsó fenék része.Ami engem érdekelne az valami olyan dolog amely a tank belső felületére egy bevonatot képez.Valahol olvastam erről a szerről csak azt nemtudom, hogy hol! Üdv:Sanyi
sorszám: 843 (60043)

 
 
andris
válasz erre | email2006-08-15 16:03:19
Üdv.

Nem vitték még el,de hívogat a sok hülye lütyő ember.

Mostanába voltam otthon,és kihoztam többször is a acsepelt megjáratni.Cseréltem benne olajat,illetve tettem bele,mert valahogy elfogyott belőle az ami benne volt.Nem tudom hova tűnt,mikor nem is használtam?!Most van benne.10 km alatt 3-szor kell a hengert levegőzteni gyertya nélkül,mert piszkosul beköpi a gyertyát:-(

De jó volt csapatni vele:-)

Üdv.

Ui.:egyébként valóban a kavicsos módszerről írtam én is.
sorszám: 842 (59995)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2006-08-15 15:50:50)

 
 
peci sufnija
válasz erre | email2006-08-15 15:57:53
az tuti h fárasztó mulatság:DD lehet azért is lett nekem 10 perc:)
sorszám: 841 (59994)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-08-15 15:51:58
Én tennék bele "evipass" rozsdaeltávolitót is. (Ez egy olyan anyag, ami a rozsdát egy könnyen eltávolitható fehér csapadékká alakitja.) Aztán jöhet a kavicsrázás.
sorszám: 840 (59993)
(előzmény: Petvik, 2006-08-15 15:40:40)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2006-08-15 15:50:50
Szia Andris! De régen találkoztunk. Az a tankfelújító szett, baromi drága. Megy műszakira a Csepzon. A Tieddel mi van? Eladtad?
sorszám: 839 (59992)
(előzmény: andris, 2006-08-15 11:15:52)

 
 
Petvik
válasz erre | email2006-08-15 15:40:40
Az az 5-10 perc lehet hogy kevés lesz:)
kavics plusz víznek jobb hatása van, mint csak kavics.
Én 2-3 órát is ráztam a tankot, mire elfogadható lett a belseje, bő vízben kiöblítettem, utánna meg jól kifúvattam.
Persze, az idő a rozsdamennyiségtől, meg erőnléttől nagyban függ:)
sorszám: 838 (59991)
(előzmény: peci sufnija, 2006-08-15 15:34:32)

 
 
peci sufnija
válasz erre | email2006-08-15 15:34:32
szia!
én a jól bevált módszert ajánlom amiről Andris is írt(ha erre gondolt). Egy marék kavicsot bele, jól összerázni kb. 5-10 percig minden pozicíóban, és kiönteni a rozsdát (meg a köveket) esetleg utánna egy kis gázolajjal vagy benzinnel kiöbliteni, hogy aza finom por is kijöjjön. asszem ennyi.
Üdv.
sorszám: 837 (59990)
(előzmény: gupppy, 2006-08-15 09:58:27)

 
 
andris
válasz erre | email2006-08-15 11:15:52
A tank belső felületkezeléséről már írtam korábban itt.Keress vissza és megtudhatod én hogyan csináltam.

Illetve van mostanság a veteránban reklámozva tankfelújító szett.Elég borsos az ára,de állítólag jó.

Üdv.
sorszám: 836 (59957)
(előzmény: gupppy, 2006-08-15 09:58:27)

 
 
gupppy
válasz erre | email2006-08-15 09:58:27
hali!250-es csepelhez keresek kipufogókönyököt,vagy címet ahol legyártják!Valamint valami tippet korrodált benzintartály(belülről) felújítására!Tel:06702424411 gupppy@freemail.hu
sorszám: 835 (59943)

 
 
andris
válasz erre | email2006-08-08 15:35:35
Megnézem majd az agip kúton ezt az olajat,mert a molnál és a shellnél is drágább.


Üdv.
sorszám: 834 (59567)
(előzmény: Csehcsoda, 2006-08-07 20:53:38)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2006-08-07 20:53:38
Bocs, hogy beleduma, de én 1:33-35 arányban keverem a benzinbe az Agip SM 2T olajat ( 890 Ft/liter ) és a Jawa 250/559 alig füstöl, kidörrentő nem kokszosodik számottevően, nem köpi be a gyertyát és nagyon szépen jár vele.
Egy próbát a te vasadban is megérne.
sorszám: 833 (59529)
(előzmény: andris, 2006-08-07 16:57:39)

 
 
chris
válasz erre | email2006-08-07 19:57:25
Jaa, amúgy igazad lett ám a múltkor amikor mondtad, hogy nem javaslod a túrát... Arra a túrára nem mentem el vele. De utána Balatonakaliban a családi hétvégén cserben hagyott. Az egyik megálló után elindult, aztán le is fulladt. A többiek meg mind elmentek és ott maradtam 40 fok melegbe...A kuplung volt a hibás. Utána nagy nehezen elindult, és már csak egy másik megállónál értem útol a csapatot. A szállásra visszafelé meg elszakadt a kuplungbowden, úgyhogy kuplung nélkül mentem vagy 30 km-t. Aztán itthon szétbontottuk az egész blokkot. Meg lett csinálva, hogy ne dobja ki a kettest, meg új lamellák. Most úgytűnik, hogy jó. De, nem akarom elkiabálni.
sorszám: 832 (59524)
(elözmény: andris, 2006-07-05 11:43:49)

 
 
chris
válasz erre | email2006-08-07 19:45:18
Oké, még azért elgondolkodok rajta, hogy egy darabig 1:20-at keverek-e, mert még igencsak bejáratós. Hétvégén készülök Zalaegerszegre veterán talira, úgyhogy nem akarom kockáztatni. Aztán majd utána...
sorszám: 831 (59521)
(előzmény: andris, 2006-08-07 16:57:39)

 
 
andris
válasz erre | email2006-08-07 16:57:39
Én 1:30-as keverést használok,de még így is olyan olajos sokszor a gyertya,hogy egy 8 km-es út alatt 3-szor kell kitekerni a gyertyát,mert beköpi:-(Én arol 2T-t használok,mert nincs másra pénzem.

Szerintem kipróbálhatod nyugodtan 1:25-ös keveréssel,de azért mielőtt "veretnéd" neki,figyeld a menettulajdonságait a gépnek,nehogy beragadjon!!

Üdv.
sorszám: 830 (59510)
(előzmény: chris, 2006-08-05 19:15:10)

 
 
chris
válasz erre | email2006-08-05 19:15:10
Kivettem megnéztem, de csak azért mert ma is fennakadt. Nem volt szennyeződött. Rejtély. Na, mind1. Majd próbálok egy másikat.
Juteszembe, Te mijen keverékkel jársz? Eddig 1:20-ast kevertem, de nagyon olajos a kipuff vége, meg akörnyékén. Valvoline olajjal szerinted nem lesz baja, ha 1:25 arányba keverek?
sorszám: 829 (59409)
(előzmény: andris, 2006-08-04 00:40:34)

 
 
andris
válasz erre | email2006-08-04 00:40:34
Finom csiszolópapírral óvatosan tisztísd meg az úszón áthaladó tűt.Persze előtte vedd ki a helyéről!Lehet elég ha valami ronggyal és alkohoos szerrel letörlöd egy párszor.Lehet egy kicsit piszkos és az is rásegíthet az úszó fennakadásában.Legjobb lenne megnézni egy másik úszóval is.

Üdv.
sorszám: 828 (59347)
(előzmény: milkó, 2006-08-03 23:13:34)

 
 
milkó
válasz erre | email2006-08-03 23:13:34
Konkrétan nem nézegettem rajta lyukat, de előfordul néha, hogy fennakad. Amikor meglötyögtetem nem hallatszik, hogy benzin lenne bent.Üdv!
sorszám: 827 (59345)
(előzmény: andris, 2006-08-03 22:57:26)

 
 
andris
válasz erre | email2006-08-03 22:57:26
Úszót nézted már?Lehet lyukas!

Üdv.
sorszám: 826 (59342)
(előzmény: chris, 2006-08-03 10:52:02)

 
 
Tomate
válasz erre | email2006-08-03 19:44:19
Hello!

Kipufogófelfogató hollandit keresek akinek van kérem jelezze!! Üdv: Máté
sorszám: 825 (59331)

 
 
chris
válasz erre | email2006-08-03 10:52:02
Megtudja valaki mondani nekem, hogy miért csordogál a Csepelem levegőszűrőjéből a benzin??? Álló helyzetében is csinálja, amikor nincs tekergetve a benzincsap, vagy agyonszívatva a motor.
sorszám: 824 (59311)

 
 
Tomate
válasz erre | email2006-08-02 20:09:08
Hello!

Épp egy D-csepel felújításán fáradozok! Az lenne a kérdésem, hogy a hátsó teleszkóphoz nincs valakinek egy eladó csésze garnitúrája(1 garnitúra)(4db összesen. két nagy és a beléjükvaló kicsik)?? Kérem akinek van és nem kell neki jelezze mert megvásárolnám vagy elcserélném!

Előre is köszi! Üdv: Máté
sorszám: 823 (59281)

 
 
Tomate
válasz erre | email2006-08-01 10:18:20
Hali!

Az lenne a kérdésem, hogy a D-csepel kipufogóhollandija milyen volt eredetileg?
Előre is köszi!

Üdv: Máté
sorszám: 822 (59156)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-08-01 08:12:18
Heló.Az e-mail cimem:peter001@levele.hu.Az jó lenne ha küldenél képet meg ird meg az árat is oda.És hol laksz?
sorszám: 821 (59149)
(előzmény: jawa lovas, 2006-07-29 13:41:58)

 
 
jawa lovas
válasz erre | email2006-07-29 13:41:58
Hali! Nekem is van egy jó állapotú KM órám.képet tudok küldeni.
sorszám: 820 (58991)
(előzmény: Péter mz, 2006-07-29 13:21:42)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-07-29 13:21:42
Heló a danuviához a km óra megvan.Ha igen eladnád?És mennyiért? jó lenne.És a blokkot eladnád és azt is mennyiért?Nekem van danuviám csak óra kellene hozzá mert az belül szét van mindene töredezve.
sorszám: 819 (58990)
(előzmény: Gyuri, 2006-07-21 13:41:12)

 
 
peci sufnija
válasz erre | email2006-07-26 14:46:51
Meg mondaná valaki h mi a sorozat száma a D-Csepel hátsó fékdobjában lévő csapágynak? ja és még valami a csepeleknél és danuviáknál mindig a henger alatt baloldalt arra a kis felültetre ütötték a motorszámot? mert most van két oian blokkom amelyekben nincs szám...
sorszám: 818 (58799)

 
 
@ttY
válasz erre | email2006-07-25 00:14:46
Hellótok Emberek!
Most fogok hozzá jutni majd egy eredeti 25ös Csepel főtengelyhez. Még a gyári csomagolásba van!
Az lenne a kérdésem, hogy menniyt érhet egy ilyen alkatrész?
Válasszt előre is köszönöm
sorszám: 817 (58689)

 
 
Gyuri
válasz erre | email2006-07-21 13:41:12
Mondjátok meg, legyetek kedvesek, hogy mit kaphatok egy tkp. rendben lévő 125-ös csepel blokkért, és egy olyan Danuvia blokkért, ami azért állt be, mert a kuplungkosár palástja letört és azt bekapta a főtendely és a kuplung fogaskerékpárja (primer hajtás). Ez a két motor apámé volt, sajnos a vázak annak idején a MÉH telepre kerültek, csak a Danuvia első teleszkópja, kormánya van meg, meg még egy két apróság.
Kérik tőlem, csak nem akarom elkótyavetyélni. Nekem 559-es (250-es csepptankos) és 638-as Jawáim vannak.

Köszi: Gyuri
sorszám: 816 (58436)

 
 
chris
válasz erre | email2006-07-16 21:31:26
Azt gondoltam, hogy azb is jó, hiszen még megy.:P
sorszám: 815 (58156)
(előzmény: andris, 2006-07-13 16:23:05)

 
 
andris
válasz erre | email2006-07-13 16:23:05
Az is jó:-)

Üdv.
sorszám: 814 (57968)
(előzmény: chris, 2006-07-07 11:05:39)

 
 
chris
válasz erre | email2006-07-07 11:05:39
Sajna nincsen gyújtótekercsem, csak ami az enyémbe van.
Üdv!
sorszám: 813 (57604)
(előzmény: andris, 2006-07-06 11:15:33)

 
 
andris
válasz erre | email2006-07-06 11:15:33
Holnap én is üzembe fogom az enyémet:-)Február óta be sem volt indítva.De ha már itt járunk!Nem tudsz kisegíteni egy gyujtótekerccsel?Ugyanis az enyém melegen nem ad szikrát.Cserélni kellenne.

Üdv.
sorszám: 812 (57538)
(előzmény: chris, 2006-07-05 21:24:43)

 
 
chris
válasz erre | email2006-07-05 21:24:43
Köszi, majd valami lesz vele. Sajnos magától nem fog rendbejönni azthiszem. :( Hát, akkor a túrán nem ezzel a motorral veszek részt sajna. Na, mind1, állítólag úgyis 750 méter magas hegyekben fog zajlani a nagyrésze....
Üdv!
sorszám: 811 (57500)
(elözmény: andris, 2006-07-05 11:43:49)

 
  Összesen: 40 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu