hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Csepel - új hozzászólás

Összesen: 40 oldal

andris
válasz erre | email2006-10-27 14:09:45
Nem jeleztél vissza,hogy megkaptad-e a képeket a lámpafej keretről,meg a foncsorról!

Üdv.

sorszám: 910 (64508)
(előzmény: poorus, 2006-10-02 09:25:43)

 
 
tomi00000
válasz erre | email2006-10-24 12:06:50
Szia ! Még mindig keresek 125/49 -es géphez féktartó lemezeket elsőt-hátsót és hátsó lámpát, ha lehet komplett.
sorszám: 909 (64296)

 
 
vandecastele
válasz erre | email2006-10-23 13:39:47
Sziasztok!

Tünde kilóméteróra és spirál, illetve Tündéről szakirodalom vagy robbantott ábrás szerelési útmutató, vagy bármilyen fellelhető és használható anyag érdekelne.
Előre is köszi!
sorszám: 908 (64248)

 
 
Matya
válasz erre | email2006-10-22 14:25:20
Na végre kicsit, mondom csak egy nagyon picit, kárpótolva vagyok a rokonok által kihajított Danuvia miatt..Végre szereztem egyet.Igaz papír nuku, meg hiányos is, de játszani jó lesz..:)
Kérdésem: 60as évjárat, szeptemberi.Az első telója ennek még olajos, vagy már az újabb kivitel volt??A régi gépemen ami 61es volt, már a húzott rugós teló volt, azt tudom...Úgy rémlik, h valamikor 59ben váltottak, nem?
sorszám: 907 (64176)

 
 
Yoda
válasz erre | email2006-10-20 17:03:08
Hello!! Igazad lehet, mert ott is van egy számsor, csak nem tudtam, hogy mi az.A motorozástól még messze vagyok, mert elég romos állappotban sikerült szert tegyek a Csepelre, szét van szedve, de majd egyszer csak kész lesz.
Széles utat és olcsó benzint kívánok!
sorszám: 906 (64061)
(előzmény: peci sufnija, 2006-10-19 16:32:41)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2006-10-20 13:05:28
Azért mondtam, hogy ilyet még nem láttam. Az enyémben is ugyan ott van a vázszám, mint a Tiédben. A motor és a vázszám meg ugyan az. Az enyém 6/6 2041. Az első számok utalnak arra, hogy 1956. júniusában gyártották.
sorszám: 905 (64054)
(előzmény: peci sufnija, 2006-10-19 16:32:41)

 
 
peci sufnija
válasz erre | email2006-10-19 16:32:41
Bocs hogy beleszólok, de én ugy tudom hogy a váznyakba a rendszámát ütötték be a Csepeleknél. A vázszám az a jobb-hátsó telóbakban kéne hogy legyen(az enyéimnél mind igy van).
a rendszámaid valszeg:
BX-502 -(lehet h 8-nak nézted a B-t)a régebbi és,
KX-2179 az ujjabb.

Jó motorozást!
sorszám: 904 (64003)
(előzmény: Yoda, 2006-10-16 09:10:03)

 
 
Yoda
válasz erre | email2006-10-19 12:13:36
Köszi
sorszám: 903 (63984)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2006-10-17 11:59:56)

 
 
andris
válasz erre | email2006-10-18 19:21:19
Szevasz.Nekem vannak matricáim eladóak,csak elő kell keressem őket.Annak idején a Légrádi Csabától rendeltem,de már nem tudom az elérhetőségeit.A veterán újságban biztos találsz ezzel kapcsolatos hirdetést.

Másik lehetőség a börze.Ott beszerezhetsz mindent amit csak akarsz.No persze nem biztos,hogy első alakalommal összejön!Járni kell a börzéket és "túrni" az alkatrészek után:-)

Tömítés alatt mit értesz?Hovaszeretnél tömítést?Szimmeringet kapsz egy csapágykereskedésben is.Vagy pontosan mire gondoltál?

Üdv.
sorszám: 902 (63953)
(előzmény: schlossi5, 2006-10-18 18:22:21)

 
 
schlossi5
válasz erre | email2006-10-18 18:22:21
Hello!Most álltam neki egy 58as d-csepel felújításának,teljes rendbehozatalának, és érdekelne hogy matricákat honnan lehet szerezni!jó minőségüt?illetve letülteni hozzás matrica képeket mert ha más nincs legfeljebb csináltatok!illetve a motorhoz való alkatrészeket illetve tömítéseket?válaszokat előre is köszönöm!
sorszám: 901 (63942)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2006-10-17 11:59:56
Na, ilyet sem láttam még, de a vázszám ad valami útbaigazítót. Valszeg 1958. májusában készült a váz, a motor 1958. novemberében. Mérget ne végy rá, de az 1958. szinte biztos. Több mint valószínű, hogy a forgalomba helyezés 1959. év elején történt, ugyanis akkor jött ki egy nagyobb széria, mely egyben az utolsó is volt. Utána már a Danuviák jöttek.
sorszám: 900 (63831)
(előzmény: Yoda, 2006-10-16 09:10:03)

 
 
Yoda
válasz erre | email2006-10-16 09:10:03
Hello!
Megnéztem: motorszám: 8110744, vázszám:8x502kx2179
Köszönöm
sorszám: 899 (63766)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2006-10-12 13:02:03)

 
 
Cufu
válasz erre | email2006-10-15 08:13:54
Hali!Sárvédőm volna cserébe.
sorszám: 898 (63721)
(előzmény: elmi, 2006-10-10 14:44:46)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2006-10-12 13:02:03
Nyaktábla nem is volt. Csak a Pannónián. Ha megírod azt a számsort, meg a motorszámot is, akkor talán tudok segíteni.
sorszám: 897 (63555)
(előzmény: Yoda, 2006-10-10 20:03:06)

 
 
Yoda
válasz erre | email2006-10-10 20:03:06
Hello!
Nekem van egy D-Csepelem, de nem tudom, hanyas kiadású.Honnan tudhatom?
Nincs rajta váznyaktábla, csak egy számsor van beütve a váznyaktábla helyére.
Köszi
sorszám: 896 (63460)

 
 
elmi
válasz erre | email2006-10-10 14:44:46
Nem jó,sárvédő kellene nagyon.
sorszám: 895 (63433)
(előzmény: Vörös Csepel, 2006-10-09 18:21:32)

 
 
Vörös Csepel
válasz erre | email2006-10-09 18:21:32
Oldaldobozok, ülés, karbi, van a csepelblokkért cserábe.
sorszám: 894 (63355)
(előzmény: elmi, 2006-10-05 12:14:05)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2006-10-09 12:48:18
Kár. :-(
sorszám: 893 (63338)
(előzmény: andris, 2006-10-09 12:44:56)

 
 
andris
válasz erre | email2006-10-09 12:44:56
Nincs sajna:-(

Minden alkatrészt odaadtam a géphez:-(

Üdv.
sorszám: 892 (63337)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2006-10-05 15:18:59)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2006-10-05 15:18:59
Hátsó lámpád nincs?
sorszám: 891 (63170)
(előzmény: andris, 2006-10-03 16:57:42)

 
 
elmi
válasz erre | email2006-10-05 12:14:05
Nekem van csepel blokkom,de csak cserébe adom,sárvédők pálcákkal kellenének meg ülés.
sorszám: 890 (63163)
(előzmény: Vörös Csepel, 2006-10-04 17:15:25)

 
 
etz.siófok
válasz erre | email2006-10-04 18:22:44
Helló.
Engem a d-csepelemre (talán 1956os) keresnék a tankjára gyári gumit.Akár mind a két oldalra.

Ha valaki tud írjon!
ak700i@freemail.hu
sorszám: 889 (63123)

 
 
Vörös Csepel
válasz erre | email2006-10-04 17:15:25
Keresek egy 250-es csepel blokkot.Ha valaki tud kérem üzenjen.
E-mail skolasztika@citromail.hu
Tel. 06 30 398 58 56
sorszám: 888 (63116)

 
 
andris
válasz erre | email2006-10-03 16:58:27
Ja és egy ezres az ára:-)
Üdv.
sorszám: 887 (63020)
(előzmény: andris, 2006-10-03 16:57:42)

 
 
andris
válasz erre | email2006-10-03 16:57:42
Nekem van egy kisméretű lámpafejkeretem belevaló foncsorral.

Egyszer eladásra kínáltam egy tagnak aki 100/48-ashoz keresett cuccokat,de azt mondta,hogy ez nem az.

Lehet,hogy ahhoz való ami neked van.

Ha érdekel akor írj vagy hívj:dcsepel@freemail.hu

06-30 357-4618

Üdv.
sorszám: 886 (63018)
(előzmény: poorus, 2006-10-02 09:25:43)

 
 
poorus
válasz erre | email2006-10-02 09:25:43
Sziasztok! Nemrég hozzájutottam egy Csepel 100 TÚRA mkp.-hoz. Szeretnék kérni mindenkit, akinek írásos anyaga, dokumentációja van erről a gépről, vagy rendelkezik hozzá alkatrészekkel, pl. kipufogó+könyök, kerekek, gázszektor, az írjon a poorus@freemail.hu címre. Jó lenne a gépet megmenteni, hiszen elég ritkának számít, 1947-es és összesen talán 8-900 darab készült belőle.
Köszi a segítséget!
sorszám: 885 (62911)

 
 
andris
válasz erre | email2006-09-29 23:57:19
Bizony nekem is sajgott a szívem,de hát ez van.

A cikket majd elolvasom.

Üdv.
sorszám: 884 (62782)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2006-09-29 13:23:19)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2006-09-29 13:23:19
Eladtad? Hát még is? El vagyok keseredve. :-(

Ha módodban áll, akkor menj rá a www.simson.hu honlapra, és ott, a "Hirek&események" rovatban olvasd el, a "Somogyi Betjárok ismét belehúztak" c. cikket. Sok képet is találsz ott, egyiken pl. a Csepellel előzöm az egész bandát. :-)
sorszám: 883 (62716)
(előzmény: andris, 2006-09-29 04:06:29)

 
 
andris
válasz erre | email2006-09-29 04:06:29
Én most adtam el az enyémet.Évek óta nálam volt,de nem tudtam vele foglalkozni.Hát vérzett a szívem,de annak se láttam értelmét,hogy ott porosodjon a garázsban.

Wendel!


Én danuviára emlékeztem,de mostmár meg is nézem majd,hogy melyikben mit láttam:-)

Üdv.
sorszám: 882 (62689)
(előzmény: RendiTiTi, 2006-09-28 11:51:02)

 
 
RendiTiTi
válasz erre | email2006-09-28 11:51:02
Hi!A segitségeteket szeretném kérni mivel már rég ota szemezgetek a 125-ös csepelel és tervezem hogy veszek egyet.Ha esetleg tudtok eladot akkor légyszives irjatok illetve néhány tapasztalatot is szivesen meghalgatok!
sorszám: 881 (62626)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2006-09-28 11:34:58
Helló Andris! :-) A Ternai könyv mellékletében láttad azt a kapcsolási rajzot, de az nem Danuviáé, hanem Pannóniáé. Különben elvileg ugyan az.
sorszám: 880 (62623)
(előzmény: andris, 2006-09-17 13:32:32)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2006-09-28 11:31:59
Ízlés, de a legtöbb fehér csíkozású volt. Arany csíkozást csak a bordó színű exporton láttam.
sorszám: 879 (62622)
(előzmény: Tomate, 2006-09-17 19:32:17)

 
 
vandecastele
válasz erre | email2006-09-27 19:50:48
A 250-es Csepel kerekének van valami különös ismertető jele?Nem tudna valaki képet küldeni, vagy mutatni valahol? A neten csak távoli képeket találtam.
sorszám: 878 (62577)

 
 
Tomate
válasz erre | email2006-09-25 19:08:49
Vagy mész a következő Szigetszentmiklósi börzére (ott minden lesz) vagy a csepeli old motors-os srácoknál ott is van minden.
http://www.oldmotors.hu/
sorszám: 877 (62454)

 
 
csöpi
válasz erre | email2006-09-24 20:33:18
Tudja valaki, hogy hol tudnék D-hez minden gumialkatrészt beszserezni?
sorszám: 876 (62389)

 
 
Tomate
válasz erre | email2006-09-20 08:15:16
Hello!

Szerintem vidd el szintereztetni a felnit+ az agyat én is azt csináltam. Az elég tartós lesz.
sorszám: 875 (62132)
(előzmény: iglice, 2006-09-19 10:46:14)

 
 
gupppy
válasz erre | email2006-09-19 14:43:21
Sziasztok,
250-es Csepelhez "jobbos-balos"kipufogókönyökre lenne szükségem,gyári vagy utángyártott is érdekel. Ha tudtok eladót, kérlek jelezzetek. Email: gupppy@freemail.hu
sorszám: 874 (62097)

 
 
iglice
válasz erre | email2006-09-19 10:46:14
sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Felnit küllőt és agyat szeretnék feketére festeni. Hogyan csináljam? elősször szedjem szét darabjaira és úgy fújjam le, Vagy külön-küöln, küllőnként? Használjak a festék alá valami anyagot (szórógitt)? Hogy lesz nagyon kemény és tartós a festés?
Előre is köszi
Szilárd
sorszám: 873 (62093)

 
 
andris
válasz erre | email2006-09-18 19:17:12
Az akksi csak a féklámpát és a kürtöt működteti.Nézz át minden csatlakozási pontot,hogy a fémes érintkezéseknél nincs-e valami gikszer,mert én jártam úgy,hogy felraktam a pancsimra a frissen fényezett hátsó lámpát és nem működött.Azért,mert a festékréteg szigetelte a az áram útját!

Üdv.
sorszám: 872 (62063)
(előzmény: Szabbensz, 2006-09-18 14:32:21)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2006-09-18 14:32:21
Hali!

Úgy kötöttem be, hogy felírtam egy cetlire, melyik vezeték milyen jelzésnél volt a gyújtáskapcsolón, mielőtt szétszedtem... mert ez a motor egyben volt, járt meg minden, csak friss festést igényelt műszaki vizsga előtt. 2004 ben, 18 évnyi állás után előhoztam a kis melléképületünkből, takarítás... benzin bele, szikra volt... és 5. rugásra beindult :-) Nem sokan hitték el, hogy nem nyúltam hozzá, a 18 éve beletett izolator gyertyával újra beindult. Nagyapám megbecsülte.
Most kaptam kapcsolási rajzokat mail ben, utólag is köszönöm!!! S azt láttam hogy akkumlátor is van bekötve. Nah az én motoromban nincs akksi, s az összes pólus sincs beköte a gyújtáskapcsolón. Fontos az akksi bele? Végülis csak a féklámpát akarom működésbe hozni, de ha akksi baja van, akkor nehéz lesz nélküle...

Üdv.: Szabbensz
sorszám: 871 (62024)
(előzmény: andris, 2006-09-17 13:32:32)

 
 
Tomate
válasz erre | email2006-09-17 19:32:17
Hello!

Most megy a D-csepelem csíkozásra. Ha jól tudom a D-csepeleken volt fehér, bordó és arany csík. Mitől függ melyiket rakassam rá?? Ízlés?
Kösz: Máté
sorszám: 870 (61981)

 
 
andris
válasz erre | email2006-09-17 13:32:32
A Ternai vagy a Surányi-féle könyvekben,mintha láttam volna danuvia kapcsolási rajzot.Vagy szerezz egy kezelési könyvet,mert abban benne van.Nekem van de sajnos nincs szkennerem:-(

Egyébként ha nincs rajzod,akkor hogyan kötötted be?Nincs a vezeték valahol megsérülve,ami a hátsó lámpához megy?Hátulra hány wattos izzót tettél?

Ha tudsz a jövő hét végéig várni,akkor el tudom neked küldeni a kacsolási rajzot a gyári kezelési könyvből?!

Üdv.
sorszám: 869 (61965)
(előzmény: Szabbensz, 2006-09-16 18:24:12)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2006-09-16 18:24:12
Hali!

Úgy egyáltalán nem működik, hogy valamikor pislákol egy kicsit, valamikor nem! Amig nem vezettem el a hátsó lámpa vezetékét, egy 6V 15/15 W os izzó volt elöl, s nagyon erős fénye volt. De ahogy bekötöttem a hátsó lámpát is, már nem is világított! Majd valahogy megoldom, ha nem, kikötöm a féklámpát, s csak egy helyzetjelzőt teszek hátra.
Ha lenne bekötési rajzom, nem értetlenkednék szerintem... ha van valakinek küldhet a mail emre! (szabbensz@citromail.hu) Előre is köszönöm!!!

Üdv.: Szabbensz
sorszám: 868 (61931)
(előzmény: andris, 2006-09-16 16:21:27)

 
 
andris
válasz erre | email2006-09-16 16:21:27
Tudomásom szerint a Tcsepelen nincs féklámpa gyárilag.A Dcsepelen viszont van.

Ellenőrizd le mégegyszer a bekötéseket a rajz alapján.

Mi az hogy szinte egyáltalán nem működik.Most vagy ég vagy nem!Ha gyengén világít akkor delejeztetned kell a lendkereket,vagy tegyél föl egy másikat,azt nézd meg azzal.Biztos,hogy lesz különbség.

Üdv.
sorszám: 867 (61927)
(előzmény: Szabbensz, 2006-09-14 20:09:40)

 
 
Csurnel
válasz erre | email2006-09-16 16:08:19
Sziasztok,

125-ös D-Csepelhez lenne szükségem a gázkarban lévő öntvény csúszkára, ami a bowdent húzza. Ha tudtok eladót, kérlek jelezzetek. Email: csurnel@freemail.hu

Koszi
sorszám: 866 (61926)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2006-09-14 20:09:40
Szevasztok!

A Csepel en gyárilag van féklámpa bekötve? Az én motoromon van, most lett kész a restaurálás, csak a féklámpa nem világít, pedig ugyanúgy van visszakötve, ahogy volt... a hátsó helyzetjelző elég gyengén világít, az első meg szinte egyáltalán nem működik. Valami bekötési probléma lehet??

Üdv.:
Szabbensz
sorszám: 865 (61828)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2006-09-13 15:24:50
Ebben az esetben ide tartozik. Akkor nem tartozna ide, ha pl. valami Simson motoros choppert akarnál készíteni Riga vázba, és ahhoz kellene. Sajnos nekem nincs, kár hogy nem tudok segíteni. :-( Próbálkozz börzéken.
sorszám: 864 (61771)
(előzmény: Nick, 2006-09-12 16:03:14)

 
 
Nick
válasz erre | email2006-09-12 16:03:14
Ezt hogy érted?Mert a régit érte egy kis baleset,öszehajtogata egy traktor.
Neked van?
sorszám: 863 (61737)
(előzmény: Kalányos Wendel, 2006-09-12 14:51:56)

 
 
Kalányos Wendel
válasz erre | email2006-09-12 14:51:56
Attól függ, hogy ide tartozik-e, hogy miért van szükséged a tankra?
sorszám: 862 (61735)
(előzmény: Nick, 2006-09-10 13:31:31)

 
 
Nick
válasz erre | email2006-09-10 13:31:31
Sziasztok
Lehet hogy nem ide tartozik de nics valakinek egy eladó cs125/t tankja?
sorszám: 861 (61638)

 
  Összesen: 40 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu