:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csepel - új hozzászólás Összesen: 40 oldal
Meg ne vedd annyiért bazzeg.Én már leírtam többször a saját kálváriámat,így mostmár nem tenném meg megint,de ha visszaolvasol,akkor megtalálod.
Igaz méár változtak a jogszabályok az elmúlt években,de még így is vért fogsz izzadni,ha belevágsz.
Mindenesetre annyiért semmiféleképpen ne hozd el!
Üdv.
Sziasztok!
Szükségem lenne a Csepel T125 elektromos bekötési rajzára. Ha valaki tudna küldeni ilyet e-mailben , vagy tudja, hogy a neten hol található megköszönném!
Ha dísznek kell a nappaliba akkor megéri. Ha forgalomba is akarod állítani akkor nem. De a 250EFt sok egy kicsit.
Sziasztok!
Lenne egy nagy kérdésem és remélem tudtok nekem segíteni.
Lenne egy eladó D-csepel motorkerékpár szépen felújjítva...tényleg nagyon szép...szépen indul stb stb.Csak egy bibi van vele hogy nincsen semmilyen papír,se rendszám se semmi hozzá:(Na már most a tulaj 250eft-ért adná...megér annyit a motor így?A papírozás utja így csak a veteránvizsga marad...közjegyző által?
Kérem vílágosítson már fel vki....Köszönöm!
Börzén kapsz,vagy keresd meg az Old Motorst Csepelen.
Üdv.
Küllőkre gondelsz?mert azt lehet utángyártotat kapni.
Sziasztok!
Nem tudjátok hogy a Csepelhez lehet-e új köllöket venni akár festett akár horganyzottat?
És hogy hol???
ETERÁN JÁRMÜVEK VERSENYE
Bodó Péter emlékverseny
2007 szeptember 01 Fót-Dunakeszi
A verseny a Rákospalotai út és az Alagi-Major között zajlik 9,00 tól.
Depó: fóti gyermekváros bejárat rendörőrs elött.
Nevezési határidő : 2007 aug. 15
Nevezéseket korlátort számban a helyszinen is elfogadunk.
a gépátvétel és nevezés 7,00-tól 9,00-ig tart.
A verseny tipusa hegyi felfútó időméréssel.
versenytáv :4km.
Program :motoros felvonulás
Edzőfutamok
mért futamok.
Nyilvános dijkiosztó
Mérd meg. Egy mérnöknek mondjam, hogy hogyan kell?
Egyébként tudod mi lesz a baj az egésszel? Nem lesz elég lendítő tömeg, így igen magas alapjárat szükségeltetik.
Már biztos, hogy Babi gyújtás lesz. Most raknám fel a lendkereket, de jó lenne, ha tudnám a kúpszögét a főtengelynek. Tudja azt valaki?
Árban akkor is ott van a szeren:-)
Jó fabrikálást.
Üdv.
Én még mindíg azt mondom hogy a MÉH telep egy kincses bánya. ',5 csepel blokk egy pár pillem-páttyal 1980 HUF.Királyság
Lófaszt a seggükbe azoknak,akik ilyeneket mondanak:-(Nagyon is jó moci a csepel!
Csináld csak meg,és meglátod,hogy tévedtek!
üdv.
na látod, erröl beszéltem. Olyan mint a Pancsi. (túl van méretezve)
sorszám: 1195 (81753)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-08-21 11:12:35)
Hali. Ismerek egy öreg szerelőt, ő danuviával versenyzik, igaz nem szériában mert jawa 638-as karbi van rajta és ezt a teljeítményt is kibírja a váltója.
Mert még nem volt olyan motorjuk, vagy nagyon le volt lakva. VAgy basztak vele foglalkozni,Szreintem egy nagyon jó konstrukció,egyedül a kuplung a gyenge pontja,mert a rugók könnyen megnyúlnak.Amúgy ha jól megnézed a blokkot az áttételezés egy negyobb hengerürtartalmú gépet is elbírna.
Üdv mindenkinek!
Egy D-Csepel került a kezeim közé,(végre),felújítás előtt áll,és érdeklődnék,hogy miért hallom mindenhonnan hogy a Csepel motorok nem túl jó konstrukciók,(anyaga,megbízhatósága)szóval még csak rosszakat hallottam róla. Igaz még csak egy Simson Shul felújításán vagyok túl, de a szétszedett csepel blokkban nem láttam semmi szembetűnő gonoszságot. Szóval miéért??
Azért ez egy kicsit erős, főleg egy szakmai topicban! Még akkor is, ha így gondolod! Mint említettem, igen jól ismerem, vez tag vagyok, ha bajom van vele, akkor megbeszélem, de semmiképpen sem a szocimotoros Csepel topicjában!
Részemről a téma le is van zárva.
sorszám: 1191 (81679)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-08-19 23:44:35)
Na vazze', hihetetlen! Odapofátlankodott Lakitelekre, be a vezetőségi sátorba, hogy ő szomjas, adjál neki sört. Oszt ivott a 3 nap alatt vagy 8 korsóval, csak úgy potovailag. Jellemző rá! Tróger egy csávó, mondhatom. De van Csepelje, amit Emzoli is kipróbált. Nagy veterános ám a csávó, most vagy nagykerekű Warnyút, vagy valami oldalkocsis Pancserákot, vagy más oldalast akar venni. A bányai veterán talira meg szervezi a túrát. A gazember! (Hát még a fia! :-) )
Hogy milyen kicsi a világ! :)
Indyt régóta ismerem, színes tagja vagyok én is a Simson Klubnak! Ő a somogyi elnök, én meg a pesti voltam!
sorszám: 1189 (81627)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-08-18 23:30:45)
Igen, a Vörös Gyuszi Kaposváron.
Keresd Indyt a www.simson.hu veboldalon, a somogyi topicon!
Még mindig tirisztorozok. Simson kiesett, most a Babetta van soron. Csinált már valaki ilyet? Amit nem tudok, az az, hogy belefér-e? Az u.i. külső tekercses, és tömör lendkerekes.
csepel 100-hoz 2db.lendkerék eladó.
Ja és a nemsikerülés tünetei:
-szoruló főtengely
-szoruló váltó
-olajfolyás
-kidobálja sebességből menetközben
-egyéb:)[ami nem jutott most eszembe]
Szerintem 1 próbát megérne. Nagybátyám '85-ben rakott össze egy csepel blokkot két külön félből, és a tömítés meg félfamentes rajzlapból van. még szilót se tett rá és azzóta nem volt megbontva, meg gond se volt vele, olajat is tartja. neki sikerült...
a két felet össze kell fogatni teljesen üresen. Majd menj el vele egy esztergályoshoz vagy géplakatoshoz. Ő majd egy iránybol átdörzsárazza ujbol a két oldal csapágyfészkeit.Nállam bevált a Pancsinál. Hátránya csak az hogy nincs kizárva hogy nagyob méretű csapágyra lessz szükséged
Szomorú vagyok :o((
2 blokkom van, az egyikből kitört a berúgókar alatti rész, a másikon valszeg elszakadt a lánc, és ledarálta a bal oldal lánc kivezetés környékét. Így kénytelen vagyok a kettőből egyet csinálni. Ha nem sikerült, megírom :o)
Egyébként miből fog kiderülni, hogy nem passzolt a két fele ??
Kösz:
Baumi
Üdv!
Igen, az a lényege a dolognak, hogy egyszerre lettek megmunkálva a blokkfelek, így nem szabad cserélgetni.
Hááááát, elvileg igen. De ha ekecsülsz hozzá jó karton tömítést, meg bekened azzal a sziloplaszt szerű hő- és olajálló tömikepasztával, akkor valszeg nem lesz vele gond. De csak olajfolyást illetően. Hogy a főtengely, meg a váltó alkatrészeg mennyire lesznek vonalban... Az kiszámíthatatlan. Ilyen szedett-vedett blokkal Simsont raktam már össze, az a mai napig hiba nélkül működik, pedig már volt vagy 6 éve. A Csepel, pláne, ha D-Csepel... Hát arra nem vennék mérget, hogy így lészen.
Szép napot !
Egy D-Csepel 125 motorját újítgatom föl. A kérdésem az lenne, okozhat-e problémát, ha a motor jobb és bal fele nem azonos gyári számú ?
Köszönöm!
Persze, ez így van Gyuri, azért mondom, hogy a főtengely kúpján kell alakítani.
MZ TS-250/1-est cserélnék 125 ccm-es motorra (Jawa, Trophy, Csepel stb.).
komplett csepel 125-ös eladó.yamaha 125-ös dt -re ráfizetek.csak jó áll.érdekel.
Traszy oké én benne vagyok csak most készül a csepelem a kromozás szeptemberre lessz kész a festés meg augusztus végére vállalta a fastő és télen meg rakom össze.
bár papírok nicsenek....
azért remélem tavaszra állni fog.
a találokozó jó ötlet.
amugy szigligeten lakom.
Szia,
Én vettem egy szép és jó állapotú blokkot, azt üveggyöngyöztették.
Birci
sorszám: 1174 (80745)
( elözmény: Kalányos Wendel, 2007-07-05 09:38:15)
Ajka, Pápa, Sümeg és környéke!!!!!!
Még mindíg áll az az ötletem, hogy egy talit össze kéne dobni a környékbelieknek.
Persze messzebbről is lehet jönni. A dátum még nem tisztázott, de a hosszú 7végén gondoltam. Akit érdekelne kérem jelezze.
Üdv mindenkinek!
Találtam leírásokat és alkatrészrajzokat, ezeket tenném közzé. (én drága pénzért vettem anno..)
http://users.cwi.hu/vandecastele/fo/Jawa.htm
Akkor meg is válaszolom magamnak: Csak úgy lehet. Sajnos a Simson lendkereke nem megy rá, kicsi a lyuk, és sajna nem is lehet felbővíteni, mert kevés az anyag. :( Keresek más típust... Esetleg tudtok valamit? A VAPE csinál csepelhez? Vagy valami robogó?
Nem lehetne a lendkerék közepét cserélni ?
sorszám: 1169 (80620)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-07-31 23:01:03)
Persze, hogy lehet. Én törekszem ugyan az eredetiségre, de ezen jómagam is sokat agyalogtam. Atőtengely kupját kell, meg az ék pozicióját úgy átalakítani, hogy rámenjen a lendkerék, Meg persze az alaplap felfogatását. Munkás dolog, de eredményes lehet. Az eredeti GV gyújtás Bosch koppintás ugyan, de a Simsoné jobb. Nem beszélve arról, hogy hol kapsz Te mexát a Danajkához, vagy a Csepelhez? A gyújtótekercsről már ne is beszéljünk. Szépen meg lehet csinálni, a deklit meg ki a f@sz veteti le, akár még OT vizsgán is? Van egy ismerősőm, aki Babetta gyuszit rakott rá, de az már dúrva.
Sziasztok. Danuvia 125-ösre szerintetek fel lehet tenni egy Simson lendkereket?
Tudom, szentségtörés, de egy régi seprűs csónakmotorról van szó, aminek állandóan beázik a gyújtása, ha feltámad a szél, ezért tirisre szeretném lecserélni.
Szia! Én is Ciffel szoktam kezdeni, aztán Brigéciol. Ha tutira mész, akkor gyöngyözés.;)
csepel 125 cserélhető jó áll.125-ös enduróra ráfizetéssel.
egy kis cif is csodákra képes
Van egy csepel feliratos deknim elfogadható állapotban ha érdekel,illetve egy tanksapka(fekete),valamint egy gyári kulcs a kuplungdeknihez?!
Üdv.
Köszönöm a tanácsot. Bár elég ütött-kopott a blokk, vagy a kavicsok, vagy korábbi javításoknak köszönhetően mélyebb sérülések is vannak. De azért próbálkozom. Ha pár hónapig nem jelentkezek, akkor köszörülök :o)
Üdv.
sorszám: 1162 (79594)
( elözmény: Kalányos Wendel, 2007-07-06 00:52:52)
Muhaha.
Ez jó:-)
sorszám: 1161 (79291)
( elözmény: Kalányos Wendel, 2007-07-07 23:54:48)
Összesen: 40 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|