:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csepel - új hozzászólás Összesen: 40 oldal
Ha meg volna még a forgalmi akkor engem érdekellne!Üdv.Tibor
ügyes
sorszám: 1309 (85377)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-26 20:29:25)
Van zöld forgalmim rendszámmal csepel 125-höz ha érdekel a motor külfödre lett víve
sorszám: 1308 (85361)
( előzmény: peci sufnija, 2007-10-20 23:20:45)
Mondtam már, hogy elraktam a trafót a tank alá?
nem bolondultam meg csak véletlenül kétszer kattintottam.senki sem tökéletes.
sorszám: 1306 (85331)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-25 21:42:21)
én nem bántam meg, hogy felújítottam...viszont ha valakinek volna eladó hátsókerék az húúdejó lenne...:)
sorszám: 1305 (85318)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-24 22:46:04)
Maga megbolondult? Maga megbolondult? Hogy mindent kétszer mod? Hogy mindent kétszer mond? :-)
csepel 250-es kerékagy eladó,valamint pannónia tlb tank és első sárvédő.
csepel 250-es kerékagy eladó,valamint pannónia tlb tank és első sárvédő.
Az bizony elkeserítő. :-(
sorszám: 1301 (85292)
( előzmény: peci sufnija, 2007-10-22 10:53:04)
Egyik sincs.
sorszám: 1300 (85210)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-21 22:42:28)
Mi nincs? Forgalmi, vagy betü- és számbeütő?
sorszám: 1299 (85200)
( előzmény: peci sufnija, 2007-10-20 23:20:45)
első kerék van teljesen komplett,képet tudsz nézni az ural.hu.üdv.
van hátsó kereked? úgy kompletten fékkel, távtartókkal, tengellyel?
hát a váz '53as a blokkmeg '56os úgy raktam össze alkatrészekből:) nagyonkirály csak sajna nemtudom lepapirozni. az itt olvasotakkból már meg se próbáltam nekiállni az akciónak. igy motorozgatok a szántók között vele:) meg van még egy összvérmocim is danuvia elsővillával meg csepel vázzal. az még nincs kész. és vannak még egyéb gépek is.de egyszer ha lessz pénzem veszek egy normális Csepelt.az fix. meg egy 250-est is:)
neked milyen gépeid vannak?
csepel 125.49-eshez kerekek,és 2 db.d csepel blokk eladó.
Az én kis csepelem ezt az időt szerette a legjobban,mert ilyenkor nem izzott úgy a henger,mint a parázs:-)
Már nagyon bánom,hogy eladtam,dehát nem volt rá időm sajnos:-((((((((((((((((
Neked mikori a vas?
sorszám: 1294 (85127)
( előzmény: peci sufnija, 2007-10-19 16:59:39)
-nak
sorszám: 1293 (85118)
( előzmény: peci sufnija, 2007-10-19 16:59:02)
jóvammá:P túlvantárgyalva! inkább menjünk motorozni!:D habár már eléggé hidegek van:S
Na akkor ezt is jól kitárgyaltuk:-)
Lehet a te tanáraid jobbak volt,mint az enyémek?!
:-)
Üdv.
sorszám: 1291 (85104)
( előzmény: peci sufnija, 2007-10-18 17:56:23)
a fáma szerint IgnisDuranit N-5,KLG F-50, vagy Bosch 145-T1 kell bele, de én egyikkel se próbáltam. én 175-ös Isolator-ral használom. nekem ez vált be.
Andris: amugy énis 4es voltam:D
Igazad van, nem lehet a végtelenségig tárolni fémtisztán...viszont miért ne lehetne a srácnak egy légmentesen zárhatópárátlanítóskamrája a pincében kihasználatlanul...:D
A Brisk ugyanúgy fordított számozású, mint a Champion. Ha Brisk, akkor 17-es. Ha Champion, akkor (most nem tudom, de kb 95-ös féle, majd pontosítom)Az NGK, az meg olyan, amit mondtam.
Nekem tuti 14-es van benne és szépen megy (Olyan 20 km mentem vele egyhuzamba és semmi nem volt, szépen indult meg minden.) De sztem ha biztosra akarsz menni veszel 14,17 és akkor kiprobálod hogy neked melyik válik be
Hát... ahogy a repedés kijavítását nézem, az még azt sem igazán éri el... valaki megtaknyozta vellannyal mindkét oldalt.
sorszám: 1286 (85018)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-16 22:31:40)
Ja akkorm most brisk 14 vagy 17, csak mert te 17-et, az előző hozzászóló pedig brisk 14-et írt, nehogy rossz gyertyát vegyek megint.
az ngk b6 175-ös hőértékű ha jól néztem.
Majd megpróbálom azt a briskest beszerezni amit írtál.
Kösz a segítséget!
Ngk B6, vagy B6H. De inkább az előbbi, ha a jelen hidegeket is szémításba vesszük.
sorszám: 1283 (85006)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-16 22:37:24)
Na, az már elég baj, ha kopott a lendkerék agy, de a 0,4 mm-es mexa hézag akkor is illik. NGK? Nem rossz, de a Csepelbe nem való. (Majd megnézem rögtön, hogy ebből a fajtáól mi kéne bele.) Brisk 17! Az tuttira jó! Egyébként az Y valóban a váltakozó hőértéket jelenti. (Valamelyik barátom írta az előbb, bocs, hogy nem jegyeztem meg a nevét, de igaza van.)
Na, akkor azt jól nézd meg, mert az a kínai utángyártott! :-)
Nekem is van brisk báltozó 170-220-ig az eladó szerint, de a neten találtam egy hőértéktáblázatot az szerint 200-as a hőértéke.
A tiéd milyen?
A csepelbe milyen hérték valő valójában?
Üdv!
Nekem 14y-os brisk van benne és tökéletes(Az y a változó hőértékre utal)
Heló!
Van egy 125-ös csepelem, az a gond vele hogy a gyertya nem ég ki és időnként ki kell venni megtisztítani.
NGK gyertya van benne, de nem tiszta hogy mityet kell bele tenni azaz milyen hőértékűt. A porcelán a gyertya közepén minél kíjebb van annál nagyobb hőrtékű ha jól tudom?
Most 220-as hőértékű van benne.
Az előgyujtás 3 mm, a megszakíókalapács kb. 1-1,3 mm, komott a lenkerék azért növeltem meg a hézagméretet, mégsem ég ki.
Tudnátok segíteni?
Esetleg rá lehet rakni a csepelre olyan karburátort amin lehet a keverék arányát változtatni? Hátha az a gond hogy a karburátor kopott.
Üdv.
Nem fogunk összeveszni ezen!De én száraz hideggel még nem találkozatm:-/
Egyébként én úgy tapasztaltam,hogy a melegben is elkezd oxudálódni egy idő után,persze nem annyira,mint egy nedves,hodeg közegben.
Szóval a lényeg,hogy minél előbb le kell alapozni a fémtiszta felületet!!
Én anno nitro szórós tapasszal nyomattam le a tankot,és arra ment a festék.A festés előtt vizes csiszolóval tettem szép simává a felületet két nitrós réteg között.Végeredményben szép lett.
Amatőr szinten!
Ja és egyébként 4-es voltam kémiából a középsuliban:-)
Üdv.
sorszám: 1277 (84937)
( előzmény: peci sufnija, 2007-10-15 19:19:23)
Már megoldódott az ülés-váz problémám. De sajnos van egy újabb, kellene nekem egy fényváltó kapcsoló a csepelemre. Kérem aki tud segítsen. Köszönöm
Itt van egy a kezemben...
sorszám: 1273 (84907)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-14 23:11:46)
Tudod, én Andrist már így, virtuálisan, évek óta ismerem, és meg is védem, ha kell. De ebben Neked van igazad! :-)
sorszám: 1272 (84906)
( előzmény: peci sufnija, 2007-10-15 19:19:23)
hidegben kell!!!:P nemfigyeltél kémia órán...minnél melegebb van annál intenzívebben mennek végbe a reakciók. a vízvezetékcsöveknél is a falban, amik még vasból voltak, a melegvizes sokkal rozsdásabb belülről mint a hideg.aki már látott ilyez az tudja. az egy más dolog hogy a hidegebb helyiségekben általában magasabb a páratartalom, ezért írtam hogy SZÁRAZ. szvsz. száraz legyen és kész:)
Száraz,meleg hely.A hidegben berozsdál!!!
Üdv.
sorszám: 1270 (84899)
( előzmény: peci sufnija, 2007-10-14 15:58:51)
Milyen alapozóval? Savassal? Háááát, én nem tudom, de a vasnak a sav... szóval nem barátja. Cinkromátos alapozóval próbáld meg inkább, az taszénti a rozsdát.
Lehet, de ilyet tényleg nem tapasztaltam, és nem is láttam, de még csak nem is hallottam ilyenről. Arról igen, hogy a hátsó ülés sárvédőstül leszakad, de az enyémen egy laposvassal ez meg van erősítve. (Nem hegesztve van, hanem bilincsesen csavarozva, tehát oldható merevítés.)
száraz,hideg helyen, és ne tárolj vele egy helységbnsavas akkumlátort.:)
Sziasztok!
Most lett kész a csepelemnek a homokfúvása.
Van rajt egy csomó karosszériamunka(hegesztések lyukak befoltozása).
Ugye addig nem is lehet lekenni savas alapozóval hogy nem rozsdásodjon azt csak a karosszéria munka után.
Az lenne a kérdésem hogy hol tároljam,mit csináljak vele hogy ne rozsdásodjon mert már elkapta egy picit.
egypár ötletet tippet trükköt irjatok.
köszi
Pedig valóban el szokott törni, és pont a forgáspontnál...
sorszám: 1265 (84861)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2007-10-08 22:49:39)
Én még nem láttam hegesztettet. Nem szokott az eltörni.
Kellene nekem egy csepel ülés váz (első)de nem vmi agyon hegesztett kérem aki tud segítsen
Szerintem hülyén jönne ki ha neki 4.000-ért adnád,míg egy másiknak meg 1.500-ért!!!!!
Összesen: 40 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|