:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csepel - új hozzászólás Összesen: 40 oldal
Üdv Ricsi és Laci!
Ellenőrizzétek a főfúvókát,a szabályozó tű állását és az előgyújtást. A fúvóka 80-as(bejáratás után) a tű felülről a harmadik bevágásban legyen.Az előgyújtás 3.6-4mm.A megszakító hézaga 0,4mm,a gyertya elektródái között 0,6mm hézag kell.
sorszám: 1960 (134396)
( előzmény: Ricsi és Laci, 2012-07-01 10:48:29)
A Csepel 125-ön tudtommal nincs hővédő perem, a porlasztó bilincses kialakítású és a henger esztergált szívócsonkjára kapcsolódik.Ebben az esetben úgy számolt a szerkesztő, hogy így kell hogy bírja a strapát.
A másik 10 ok persze még lehetséges, tényleg számos oka lehet annak, hogy így viselkedik a motor.
üdv.: R
Még 1 dolog, nektek 125 Csepeletek van ha jól tudom, ami a meleget nagyon nem szereti. Gyújtás is érzékeny, és a karbi is. A henger és a karbi között van vastag tömítés? Mert ha karbi forró az is lehet.
És még vagy 10 dolog jutott eszembe:-(.
sorszám: 1958 (134308)
( előzmény: Ricsi és Laci, 2012-07-01 10:48:29)
Kompressziót kellene benne mérni, az mindent elárul. Nekem a T5 blokkban 6,5 bár van most hidegen kb, 5,5 ig elmegy a Pannónia, de a 7 esetleg 8 lenne az igazi. 2 egyforma hengerfej meg nincs a jawan is cserélgettem mire jó lett. Az a baj hogy az ország másik végében vagytok és így nehéz megmondani mi a baj. Lehet még a szimering a gyújtás oldalon stb.
Viszont, ha a hengerfejet leszedtétek a henger falát láttátok. Milyen volt ? Volt vála fenn? Bemarások voltak rajta?
sorszám: 1957 (134307)
( előzmény: Ricsi és Laci, 2012-07-01 10:48:29)
Sok minden, ezeket így, széken ülve, nehéz kivizsgálni.
Ilyen tüneteket produkálhat akkor is, ha pl. a mostani fej robbanótér térfogata kisebb, azaz, növekedett a sűrítési viszony.Hogy éppen mekkora, azt mérni kell.Az, hogy ugyanolyan, mint a régi, meg rávaló, ilyenkor nem számít, mérni kell és megállapítani mennyi az annyi.
Mérni nem nehéz, mindösszesen egy 50-100 ccm-s menzúra kell hozzá, meg némi olaj.
Ha valóban nagyobb lett a sűrítési viszony, vissza kell állni az eredetire.
Persze, amint említettem, ez egy ok lehet a sok közül...
Akinek a kezében van a motor, annak "mesél", az tudja megállapítani, mi a gond.
Hasznos munkát, üdv.: R
sorszám: 1956 (134306)
( előzmény: Ricsi és Laci, 2012-07-01 10:48:29)
Szerdán feltettük egy másik hengerfejet + alumínium hengerfejtömítését.
Az eredmény felemás lett:
- Egyeneseken mintha kicsit gyorsabb lenne a verda,továbbá végre megszűnt a kifújás a perselynél
- Emelkedőkön szinte azonnal elmegy az ereje. Ahol máskor vígan fölment hármasban,ott most vissza kell tennem kettőbe. És egy bizonyos fordulatszám alatt nehogy nem húz a motor,egyenesen fékez,berángat hiába húzom a gázt. Pedig ezen a fordulaton máskor még húzni szokott. Tehát nem csökken le annyira a fordulatszám,hogy ez a teljesítménycsökkenés indokolt lenne...
A gyertya szép barna,tehát szerintem nem kap sokat.
Mi lehet a hiba?
apropó forrasztás, jártam úgy hogy megforrasztottam, ahogy kell jól felmelegítve, majd amikor kihűt szépen be is horpadt az úszó :D
És mi a hiba oka?
Vagy azt nem néztétek meg, csak sopánkodtok az összerakott karburátor felett?
Kézzel mozgatva a tűszelepet elzár légmentesen? Nincs szétkorrodálva, szennyeződve a szelepfészek?
Könnyen, akadály nélkül mozog az úszó? Nem akadhat, nem feszülhet be sehova? Egy kis kikopott perem is elég hogy a minimális felhajtóerőt megakassza.
sorszám: 1953 (134051)
( előzmény: Ricsi és Laci, 2012-06-19 10:13:37)
Vettünk új tűt,új úszót,kitisztogattuk az úszóházat és mégse zár el.
úszó jó? pohár vízbe úszik, 24 óra után is?
Vagy elmerül,mert kicsit szivárog. Vagy sok rajta forraszás és nehéz?
sorszám: 1951 (134023)
( előzmény: Ricsi és Laci, 2012-06-16 15:59:05)
Indulás előtt gyakran nem zár el a tűszelep.
Cseréltünk tűt,úszóházfedelet,magasabb állásba tettük a tűt, de a hiba sajnos nem szűnt meg.
Mi lehet az oka?
Köszönöm, megoldódott a kérdés.
üdv.: R
Kedves fórumtársak!
Egy 1959-es D Csepelre kellene gyújtótekercs, mert elhalt.Tudomásom szerint a Danuvia tekercse ugyanolyan méretű, esetleg azzal lehet pótolni?
Nem az enyém, csak itt van nálam, szép kis gép, azzal került hozzám, hogy megállt útközben.
Még valami eszembe jutott: a világítótekercs és a gyújtótekercs vasmagjai egyformák? Mármint, fel lehet-e szerelni egyiket a másik helyére?Világítótekercs is csak egy van rajta, a másik tekercssérült, valószínűleg meg kell tekercselni, vagy találni másikat.
Köszönöm a válaszokat, üdvözlettel: R
2012. Május 26. Szombat Agárd
Pünkösdi Old Motors Fesztivál és
Pannónia P20-21 országos márkatalálkozó
Ha van kedved a velencei-tavat megkerülni akár kerékpárral akár motorkerékpárral, vagy kíváncsi vagy azokra akik megkerülik, akkor ott a helyed.
Részletek:
www.pannoniamgtsz.hu
Nem tudok ide képet feltenni (talán egyszer megtanít valaki), inkább küldtem egy levelet...
üdv.: R
sorszám: 1946 (133404)
( előzmény: Ricsi és Laci, 2011-10-20 22:18:41)
Sziasztok!
Van egy új szerzeményem egy csepel 125-D, és szeretnék segítséget kérni, nehezen indul hidegen, nagyon nehezen, és sok tolás rugdosás után egyszer felpörög és leál, aztán lassanként mindig kicsivel tovább jár, és amikor már meleg akkor indul, előgyújtást beállítottam, szikra van, kérlek adjatok tanácsokat. Előre is köszönöm :)
Itt egy videó róla http://youtu.be/wGUIalZyPx8
Helló Varázslók!
Felújítás előtt állunk az '57-es D-Csepelünkkel.
A verzió: Bronz csíkosra szeretnénk. Ilyenről képet nem tudna-e valaki feltenni (főleg a krómozások érdekelnének)?
Tudomásunk szerint krómozva volt a teleszkópokon az alsó szár elől-hátul és a kormány. És még mi?
A nyáron azt mondták,hogy a bronz csíkosok csak exportra készültek. Erről mit tudtok?
B verzió: Ferér csíkozású lesz. Ennél is fontos,hogy mi volt krómozva!
Erről is kellenének képek,főként a csíkozásról (milyen széles,milyen távol van a szélektől... stb.)
üdv!
csepel 125 d-hez mennyire macerás beszerezni hátsó keréktengelyt, és milyen áron mozoghat?
Tisztelt Motoros Barátaim!
Szeretettel meghívlak benneteket a 6. alkalommal megrendezésre kerülő Fekete Holló motoros találkozóra Ráckevére. Időpontja: 2010 május 29. 06 órai kezdettel. Helyszíne: Ráckeve autósmozi.
A rendezvény háromnapos, de külön a veteránosoknak a harmadik nap a lényeg / vasárnap/. A rendezvényen veterán motorok kerülnek kiállításra. Így ha gondolod a te motorod is kiállíthatjuk. 29-i program: 06 órától veterán börze, 14 órától veterán motoros felvonulás Ráckeve és környékén, 14 óra 30 perctől veterán motor szépségverseny. Erre a napra a belépés ingyenes! A fenti programok mellett együttesek lépnek fel, vetélkedők és különböző árusok teszik színesebbé a rendezvényt. Ha érdekel a rendezvény akkor e-mailban pontosabb információkat küldök.
Szia Sunesz!
Te az ország melyik szegletében tevékenykedsz
Sziasztok! D-csepel lámpaüveg, és krómozott lámpakarima eladó. 1500 Ft/db áron. középállvány, hengerfej, és kipuff hollander csere érdekel. fcsaba76@gmail.com
Most épp "apróbb" átnézésen van a motor, vizsgafelkészítés végett. Szét lett kapva darabokra és kiderült, hogy nem is 125/T mocim van, hanem egy áthegesztett vázú és kicsit korszerűbb Csepel alkatrészekre cserélt Csepel 125/49 em van:D
Ugyhogy most nagy a boldogság!
Szívesen visszaalakítanám alkatrészenként, szándék megvan, már csak pénz kell hozzá:D
A Danuvia első lámpa talán az export D csepeleknél hasonlít, mert külömben a D csepelében nincsen km óra. A hátsó lámpa külömböző, a D csepelé féklámpa nélküli és picit kisebb mint a danuviáé.
Sziasztok!
Hernádon falunap Augusztus 8 veterán motor,autó kiállítás és szépségverseny.
Ügyességi verseny,felvonulás,este KARTHAGÓ koncert,tüzijáték.
A rendezvény INGYENES,a veterán nevezés ingyenes + egy ebéd anevezőknek!
Hernád Bp től 32 km 50es út50.km
Szeretettel várunk mindenkit.
HERNÁD HUNGARY MOTOROS CIVIL EGYESÜLET
Infó 0670 321 39 85
Sziasztok!
Kérdésem az lenne,hogy a danuvia első és hátsó lámpa, az megegyezik a 125 ös csepelével?
köszi ratbike
Árpi nem tudom miért nem kapod+a képeket az ülésröl!küldj egy másik cimet ami nem vipes.köszi!
Van egy Csepel hátsóülésem még a fa kapaszkodós korszakból ha valakit érdekel.
hoviraglaszi@gmail.com
Az emailem lemaradt:filmszak@citromail.hu
Fúú kipróbáltam egy eredeti Csepel kormányt és ég és föld az eredeti és az én nemtomhonnan szedett kormányom között a külömbség.
Nincs vagy nemtud valaki eladó Csepel 125 kormányt?
Nekem még a féket se lehet teljesen behúzni ezen a vacakon:(
Kedves Csepelesek!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
D-Csepel gyujtáskapcsolorol kéne nekem 1 foto ahova bemennek a vezetékek.
Mert az enyémről lehet hiányzik valami ezért szeretném megnézni hogy másnak hogy van.
Előre is köszönöm sokat segítene vele bárki.
e-mail: pek_gabor@freemail.hu
Mátra Fém lánc eladó,jó állapotban...nem nyúlott,bátran ajánlom motorra...
A külső szem szélessége a lapján mérve: 14.5 mm
Sziasztok !
D csepelhez keresnék néhány alkatrészt: kipufogó rózsa, és berugó tengelyen a 11 fogú szabadonfutós fogaskerék. Esetleg ha valakinek Szekszárd környékén van eladó, jelezzen.
Köszönöm:
Baumi
(baumi67kukacfreemail.hu)
Eladó karburátorok:
ETZ125:4500ft
ETZ150:4500ft
ETZ250:4500ft
Mz Ts 150:4000ft
Danuvia/Csepel:4000ft
Dellorto SHA 12 14:4000ft
Jawa/babetta:2500ft
Jawa mustang:2500ft
Jawa 350 12v:6000ft
Karburátor házak:
Etz250:2000ft
Mz ts 250:2000ft
Mz ts 125:1500ft
Mz Ts 150:1500ft
Jawa 250/3506v/350 12v:2500ft
Jawa mustang:1500ft
Jawa/babetta:1500ft
simson:2500ft
Pannonia T5/P10stb.:2500ft
Danuvia/Csepel:2000ft
szívócsonkok:
ETZ125/150/250:1500ft
Mz Ts 150:1000ft
Jawa mustang:500ft
Jawa/Babetta:500ft
tovább infó:motorsokk@citromail.hu
Tel:06209813916
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy a csepel gyújtásnál a 2 világítótekercs kivezetését össze kell kötni? és ugy megy a kapcsolohoz?
Vagy hogy van ez?
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne h a csepel 125d és valamelyik 125-ös danuvia blokkja megegyezik-e.
Továbbá keresek csepel125d-hez hengert, akár dugattyúval is ha nem túl kopott, és főtengelyt. Valamint kipufogókönyököt és dobot.
Előre is köszi
Üdvözlettel
Udvari Dániel
udvarid@gmail.com
Van még 2db Csepl125 fékdobom is...asszem első...ők is kidobósak lesznek,ha nem kelnek el..Egyikük sajna sérült,de javítható!
FIGYELEM!!!
Danuvia fűnyíró eladó!Eredeti gyári termék,125ccm.Egy kertészet használta.Jó motorral,vadiúj csapágyakkal,szimmeringekkel...főtengely nem kotyog,gyújtása újszerű.
Tank és berántótárcsa hiánnyal.
Tartalék főtengellyel.
Nekem 5e ft-ba van,annyiért továbbadom.
Szombaton ,ha addig senkit se érdekel,sajna megy a méhbe...
thotpeti@citromail.hu
70/632-64-89
Vki mentse meg!!!
Énis próbálkoztam Pannónia és Csepel gyúlytótekercs cserékkel de nem ajánlják...
Csepel 250 kerekek eladók.Jó állapotúak,tengely is van hozzá.UI:Danuvia 125 vadonat új blokkház+deklik.
motorsokk@citromail.hu 06209813916
Danuvia oldaldeklik eladók.Újak!!!
Nem voltak még motoron.
továbbá komplett gyújtás lendkerékkel(ez nem új)
Henger,hengerfej(ép bordázattal)
Csepel 125 henger dugattyúval.
Érd:motorsokk@citromail.hu
Eladó
Danuvia bontott alkatrészek!
Érdeklődni: motorsokk@citromail.hu email címen.
Sziasztok!
Tegnap megtaláltam az eredeti
lánckeréklehúzót. És nem tudja valaki, hogy a Pannónia gyújtótekercse jó e a Csepelbe?
Ja, ja! Szerintem is nézd meg ott, kb. 70.000Ft-ból megúszod!
Vagy inkább újjítsad fel az eredetit, nem nagy durranás.
Nézd meg a powerdynamo.de oldalon.
Sziasztok!
Szórakozik a gyújtás csepelen, azon gondolkozom hogy meg kéne oldani valamiféle elektromos módon?
Van az itt az oldalon Jawa-hoz gyújtás.
Kérdésem meg lehet valahogy oldani hogy ne ez a megszakítós lendkerekes gyújtás legyen hanem valami jobb,modernebb megbízhatóbb?
üdv mindenkinek!
Az lenne a kérdésem, hogy egy 125 ös D csepel bakteleszkóp tartója (ugye a váz) az elvileg nem lehet görbe nem??
Mert nekem kifelé görbül.
És még egy kérdés: aki tudja hogy a hátsó kerékagyba milyen távtartók meg cuccok vannak kérem írjon.
Üdv Bopapa
Összesen: 40 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|