:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Hengerfejes az autóm!Amint megcsinálják,sort kerítünk rá.
koszi!!! :) vendegem vagy egy sorre :)
Igen,így gondoltam én is.
Orgon fordulj Poolhoz kerlek (pool kukuc szocimotoros.hu) o tud segiteni a feltoltesben.
A cikket meg a cikkek kukuc szocimotoros.hu cimre kuldheted. (ha lenyeges a kepek helye jelold be benne)
Az a tendencia van kialakuloban, hogy paran talan segitenek az oldal feltolteseben/karbantartasaban, igy talan par dolog lekerul a vallalmrol es johetnek az ujabb fejlesztesek :) mint pl a lent talalhato esemenynaptar. :)
Belegondoltatok már abba, hogy a kínai masinák is szocimocik? Ugyanis az ottani politikai rendszer még mindíg az , amitől 16 éve (többé-kevésbé) sikerült mexabadulnunk...
Hygy, megírnád mélben, hogy pontosan hova és hogyan tölthetem fel az ftp-re a cikkem, meg néhány fotót csoda-szocikról?
Hat nekem csomagokkal megpakolva oldal standeren siman felborult a motor. :) Kozep standeren meg szepen allt. Szal en mindig a kozep standert hasznaltam.
HyGy
Középsztender arra jó hogy nem, vagy csak éppen leér a hátsó kerék. Tisztításkor vagy szereléskor nagy előny. (pl. lánc kenés ha nem burkolt a láncod) De én télire is erre teszem a motort hogy a gumi nem nyomódjon el.
A közép sztender mire jó? Használja azt valaki? A tesztekben állandóan felhozzák, mint negatívum, ha hiányzik. De ki az az állat aki erre állítja a motorját. A Jawámon az elmúlt két évben úgy 2-3 alkalommal használtam, de akkor is elviseltem volna a hiányát. Valaki elmondhatná, hogy a középsztender mi a búbánatra annyira fontos.
Pool
Hygy!
ne add fel! vazze-vazze-vazze!!!
Sziasztok.
MZ TS vázat keresek, kerekek nélkül hátsólengőkarral,
ETZ felső fékmunkahengert olcsón, esetleg alkatrészcserébe.(ETZ125)
BP környékéről.
E-mailre.
Köszi.
Kedves hygy!
Nem buzerálásból mondom de mostmár 4x küldtem el azt az etz 125-150-robbantott ábrás alkatrészjegyzéket !És még mindig nem tetted ki !
Keats
furfarag: Ha jottok le akkor mikor a daviddal beszeltetek birod hozni utanfutoval? :)
Miaz hogy elvileg:-)??
Nem úszod meg:-))
Felveszem a napirendi pontok koze.
Hygy, egy keresőt nem tudnál csinálni? Ami a fórumokban keresne.
A valtozas oka? :)
- mentem a CBF500-al :) kw-ba boven eleg nekem, viszont hianyzott belole a nyomatek
- a CBF500 helyett akkor mar CBF600-at vettem volna a megfelelo nyomatek miatt meg az csak 100-al dragabb viszont pl van rajta kozep stander gyarilag ami az 500-ason nincs, akkor meg mar csak 30-al
-kiprobaltam a vstromot :) hat a tura endurok tenyleg az evolucio csucsa, kenyelmes, jol vezetheto nyomatekos, franko szelvedelem, ami nem tetszett az a magasan levo sulypont.
A v-strom tapasztalatokrol irtam is par sort lesz majd cikk (mar kint van az elozetesben)
HyGy
Szerintem ezt te sem mondod komolyan?!Hidd el,hogy nem felesleges.
Ez a vstorm nekem új!Legutóbb egy kawa és egy honda volt a kosárban.Változtatás oka?Nem rossz gép.Újonnan vagy használtan veszed?Üdv.
Hat konkretan azt ertem alatta, hogy neha ugy erzem feleslegesen csinalom az egeszet. :)
Hat ja, a jawa elment :) a szoci feelinget sosem felejtem el, foleg mert meg van egy simsonom es elvileg egy MZ-m :) furfaragnal.
Hat a tervek szerint egy kis vstrom lesz. Aztan a gyakorlatot majd meglatjuk.
bye
HyGy
Hogy a manóba ne lenne jó?
Kétirányú kommunikáció alatt mit is értesz pontosan?Mitől szélmalomharc?Habár most,hogy eladtad a jawát nehéz lesz igazán átélni a szoci feelinget.Mert ahogy ismerem a terveid nem ilyen gépet fogsz venni.Így valóban lesz egy kis harc,de szerintem nálad ezzel nem lesz gond.Üdv.
Na csinaltam egy naptarat az elkovetkezendo esemenyeknek, szoval kuldhettek be motoros programokat ezentul.
Motorváz témában nincsen magyar nyelvű könyv. Járműszerkezetek tervezése van több pl nálatok régebbi jegyzetek, vagy a Ternai féle Járműszerkezetek tervezése (asszem az a pontos cím)Sajnos nem tudok ide vágó új kiadású külföldit sem.
A tervezés klasszikus szilárdságtani számításokkal történik, már száz éves elvek alapján. A sport motorok vázához alakváltozási számításokat is hozzá tesznek, a csavarodások miatt, sőt eleve ebből indulnak ki, a megengedett alakváltozásból. Ujabbban előfordul hogy lengéstanilag is figyelembe veszik, de ez nem elterjedt eljárás, lásd magyar BMW rendőr motor, kontra kormányszitálás.
Apám, ha ilyen gyönyörű időben ilyen sötéten látod a világot, akkor mi lesz télen??!!!
Csinálj egy olyan topicot, hogy "Vélemények a honlapról", vagy vendégkönyvet..Jó lenne asszem egy kis önbizalomnövelőnek néha átolvasni..:)))
...Teszkó gazdaságos vegyesgyümölcs ízű szeszesital!!!!
HyGy-n kitört az õszi depresszió :-)) . igyál meg egy fél üveg töményet és még szar is rózsaszinû lessz !
Én is lesem a fórumot,már jóideje!Csakhát mit szóljak hozzá,kezdő vagyok a szakmában...ne keseredj el!
Hygy!
Hogy a viharba ne lenne jó!Ez csodálatos!
Nem tudom, kicsit talan keves a ketiranyu kommunikacio.
Masreszt nem tom :) neha kicsit szelmalomharcnak erzem.
De az oldal fejlodik, egyre tobben latogatjak, es persze volt, hogy megalltam motorosnak segiteni es nevrol tudta ki vagyok de nem tom :) Ez jo? :)
HyGy
Hat elviekben lehet rola szo.
Uraim!
Ki, melyik fórumtárs parkolt ma egy kellemes külsejű szürke 350-es ts-sel Zuglóban a Mogyoródi úton az irodaháznál? Esetleg fog ez még ismétlődni, avagy egszeri volt?
Hello!
Mindkét megoldás jó. Ha budapesten jársz, akkor szólj telefonon megbeszélhetünk egy talit. De fórfaragnak eljuttatod, az is jó megoldás.
Na megyek, kórálom tovább a madulagyulladásomat.
Hygy miért vagy ilyen letargiás,depressziós hangulatban?Sreintem akik ide irkálnak azok mind tudják,hogy te meg a peetair hoztátpk létre az oldalt.Egyébként a szocilapot többen ismerik,mint hinnéd.Üdv.
A világ az valójában Föld, bocs.
Sulkovsky Zoltán: Motorral a világ körül(2000ft). Én Karcagról rendeltem bő két hete, azóta érkezik :o(
Az elérhetőség: www.vmm.hu
Hali!
Azt szeretném megkérdezni, nem lehetne-e azt megoldani hogy a fórumok alatt ismét legyen olyan rovat amin látni lehet a hozzászólások idejét is.
Valamikor azt hiszem Összes fórum volt a neve.
Üdv: Tomi
Mi is volt annak a motoros konyvnek a cime, amikor ket magyar srac elindult a vilagba? :) Es hol lehet megvenni.
Hát ez az R6_osos buli sem szándékos volt..:)))
Annyi a lényeg, hogy gépjárművek tárgyból kell egy házit beadnom, és témának a motorkerékpár-futóműveket választottam, haverom pedig a mkp vázakat. Ezekhez kellene szakirodalom....
sziasztok új vagyok nálatok merre talállak titeket netán hétvégén nincs valami buli ahol összejöttök (csatlakoznék) ravenger tatabánya
Az egy R6-os, nem arra tervezték hogy krosszozzanak vele. Én javítottam mz-t ami szintén járda szigetezett és kerék alaktalan és főleg javíthatalan, teló a blokkig hajolva, váz nyakban nem hajolva, roggyanva!
Pontosan mi a probléma? Hátha tudok segíteni!
Emberek!!!
Ha valaki tud olyan honlapról, ahol jó sok infó van motorkerékpár-futómű kialakításokról vagy vázszerkezetekről, akkor ne fogja vissza magát és írja le!!! Egyéb irodalom is érdekel
Egy (vagyis 2) szegény egyetemistának segítenétek ezzel a 'gépjárművek' c. tantárgy házi feladatának elkészítéséhez
Köszi!
Ez nem újdonság.Nem FOGNAK árulni papírmotorokat, hanem már azok mennek.Láttam hangvillás márkából, R6-ost, amivel felmentek egy járdaszigetre, nem gyorsan, csak olyan 25 környékén....Megroggyant az első telószára....Nem hajlott, roggyant.Kuka...Vegyél újat.
Na ennyit azoknak, akik esküsznek az új motorokra, meg hogy nincs velük gond....:))))Nevetséges.
az van, hogy most valami balfék kifurmányolta, hogy legyen a motor is ütközőzónális, oszt' pár év mú'va olyan papír-motorokat akarnak árulni, amivel ha nekimégy egy magasabb járdaszegélynek, utána vázcsere leszen 200e+ÁFÁért a "márkaszervízben", merthogy "e csodás újítás megmentette az Életedet"
Szerintem meg ezeknek szarvakat kellene kötözni a fejükre, és kib*szni űket az erdőbe körvadászat idején!
Ezt a töréstesztet menjem már ki valaki és fotózza le. Érdekelnének (gondolom nem csak engem) a motoros szituációk.
Üdv!
Kedves hygy!
Igen e-mail-ben küldtem el szöveges dokumentom ként! ez egy rajzos alkatrészjegyzék volt amiben az etz 125-150 összes alkatrésze összeállítva volt benne és leírva az összes csavar csapágy szimering száma mérete a dolog német nyelvű volt de a rajzok alapján könnyen ki lehetett igazodni benne!
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|