:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Békés, boldog Karácsonyt mindenkinek!
Motoros üdvözlettel: Herr'Watt
Boldog Karácsonyt mindenkinek...:))
mindenkinek boldog karacsonyi unnepeket kivanok
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket mindenkinek!
Kivánok nektek békés, boldog és balesetmentesmentes Karácsonyt!
Olcsó jóminőségü alkatrészeket amire ne legyen szükségetek ! Széles utat olcsó benzint és normális autósokat!
Szemethunyó rendőrt meg miegymást ....
Kivánja nektek ezt mind :
Keats
Na nyomtunk egy kis havat a fejlecbe. :)
Minden szocis társnak.
Kívánok boldog,békés balesetmentes karácsonyi ünnepeket.
Korai tavaszt, jó utat, ócsó benzint.
Üdv papa!
En is csatlakoznek az elottem szolokhoz!
Boldog Nevnapot Toria!
Bekes, Boldog Karacsonyt Mindenkinek, es
Balesetmentes, olcsobenyas, simautas, derus uj evet !!!!
nincs nálatok üresedés? ;-)
Békés, boldog, szeretetteljes, s (talán motoros) ajándékokban bővelkedő Karácsonyt kívánok Mindenkinek!
Nem úgy van az! Én sem értek semmihez, és egész jól megélek belőle! :-)
Kellemes ünnepeket mindenkinek!
Üdv! Attila
Kedves Tória!
Boldog Névnapot Kívánok!
Kedves Mindenki!
Kellemes Ünnepeket és Boldog, benzin gőzős 2006-os Évet Kívánok!
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet Kivánok
üdv:piki24
sajnos le vagy maradva. ma már a papír szükséges, de nem elégséges feltétel. az első kérdés mindenütt az, hogy "hány ÉV gyakorlata van?"
hogy oldják a 22-es csapdáját, néhány nagyvállalat szervez un. "gyakornoki programot", ami gyakorlatilag azt jelenti, hogy kb. ingyen ott lehetsz az irodába, és te vagy mindenki csicskája. De ha jól bebújsz a seggekbe, akkor lehet, hogy adnak rendes állást. Ha meg nem, akkor is beírhatod az életrajzodba, hogy itt-és-itt ettől-eddig.
Gyakorlat nélkül, pályakezdőként csak komoly protekcióval tudsz elhelyezkedni. Egy volt osztálytársam pl. 100e Ft-t tolt kp-ben a személyzetisnek a felvételi beszélgetésen, hogy felvegyék. Azt mondta, hogy ez neki "befektetés". :-) No szóval csak óvatosan.
Helló!
Van egy pici gondom!Az a helyzet,az Ts 125-el,hogy ha beidítom,üresbe,jár,és nagy a motorzaja,onnan a kuplungkosártól jön!Szerintem a kuplunglác,ahogy jár a motor alapjáraton,ott a lezajosabb,maga fordulaton alig hallani,mikor megyek vele,terheléssel,4.be,olyan tiszta a hangja,csak hallani ahogy süvít a főtengely,a meghajtás,olyan természettes hangja van,lehet,hogy a kuplunglánc?még nem marja a deknit!a kuplunglánc adhat ki ilyan kicsit nemis zörgős,olyan fura hangot!!!!!???lécci segítsetek!
Jah,és az még,hogy ha sztenderen áll a motor,szinte nem is hallatszik az a hang a blokkból,oldalsztenderre rakom,és sokkal zajosabb lessz.
Hello
Győző
Építőipari cég, nem igazán agrár... Szerintem egy szakmához tudás sem kell, csak a papír a lényeg. El lehet dolgozgatni tök hülyén is! :-)
HyGy
Én egy lengő szivargyújtót vettem, mert nem akartam szétfúrni a gépet. Azt meg az ülés alá tettem. Nekem ott elég sok hely van elfér, és olyan bekötése van, mint a telefon kagylónak. Ha kell elér a műszerfalig is. Szoktam olyat, hogy pl ha menet közben telefont töltök kicsukom az ülés alól, bele dugom a töltőt, és zsebre teszem a telefont.
A bekötést is a lehető leg egyszerűbben oldottam meg, mivel nem akartam belebarmolni a motor elektromosságába, (és az akku is pont az ülés alatt van) ezért vettem egy lengő biztosítékot, és azon át egyszerűen rákötöttem az akkura. Ennyi, nem bonyolítottam agyon... :-)
Üdv
Hat igen, ezzel tisztaban vagyok, papir kell, h milyen, az mar nem nagy cucc.
Csak azert jo, ha az ember ert ahhoz, amit csinal. Ez asszemmindket felnek erdeke..
Milyen cegnel dolgozol? Mert sztem azt nem tudom...
Melyik reszebe tetted a szivargyujtot? En a fejidomba gondoltam berakni. Gyujtastvezereltre tetted?
Hát igen, mostanában nem sokat neteztem...
Egyébként szivargyújtót én is tettem a TDM-re! Kell az!!!:-)
Azert maradtal mert mostanaban nem nagyon olvasod itt a dolgokat :)
Atilla :) koszi. Hat szerelni mindig van mit. :) Most teszem fel ra a magassagi kar vezerlo elektronikat.
Komolyra forditva, majd meg beruhazok egy scottolierbe legfokepp. :) Meg meg van par egyeb dolog. :) Pl oldal csomagtarto projekt ilyesmik. :)
A szivargyujto mar megjott azt is bele kell hackelni.
Riasztot is kell meg produkcirozni bele.
Viszont jo erzes volt, hogy csak felpattantam a vasra lenyomultam tamasi-ba onnan siofokra, majd haza :0 es ehhez nem kellett durvabb elokeszuleteket tennem csak felulnom a gepre. :)
bye
HyGy
Hello
Győző
Nálunk is ilyen Szarvason végzett ember csinálja a környezetvédelmet. De ez nem annyira agrár mint gondolod! Pl. a diplomáját a dízel motorok emissziójából írta. Azután meg a kutya nem kérdezte tőle, hogy ez most milyen diploma, sima környezetvédelem, vagy agrár... Ugyanarra jó mindkettő!
HyGy
Nem régiben halottam van új motorod!
Tisztára lemaradtam róla!
Gratula hozzá, de most mit fogsz szerelni? :-)
Üdv Attila
Urak!
2006-ban Április 30-án és Július 30-án rendezek Csokonyavisonta-Gyógyfürdőn (Dél-Somogy, 68-as főút mellett)Veterángépjármű-kiállítást és Alkatrészbörzét. A fürdő melletti beton teniszpályán lesz a börze. Az útról jól látható. Mindenkit szívesen látok!
Szóltam időben! :-))
a cikkek kukuc szocira kuldjetek mindent, most mar nem csak egyedul en nezem, igy talan gyorsitottunk a dolgokon.
Bizony. Miért, nem oda kéne?
Hygy, ha már a cikkeknél tarunk: küldenék egy anyagot a megadott ímél címre, ami hozzávetőlegesen 10 mega. Bírja a rendszer egyben, vagy daraboljam szét?
hova kuldted? a cikkek kukac szocimotoros pont hu-ra?
Hygy, vagy arra illetékes személy!
Elküldtem végre a javított túrabeszámolót a Majdnem-Kustánszegről. Jelezzetek vissza, hogy használ6ó-e!
Köszi!
Fullkopy, papa!
Nagyon szívesen!
Akinek nincs még szocimotoros matricája az a tavszi motoros kiállítás alkalmával személyesen kaphat, de hagyok néhány Pesti motoros cimboránál is akiktől majd lehet kérni. Aztán a találkozók alkalmával is lesz nálam matrica.
Bravo, levendel ! Mostan Fullkopy páros lábbal ugrándozik öröme jelét tanusítva !!!! :-))
Végre asztán kaptál a pofádra, te zápkörtye, megérdemled a kis zét !!!
Karácsony előtt apró kis örömök, szép az élet :-)))
Aki most komolyan vesz, az se normális :-) legyetek jók, ha tudtok ..
Hát te se vagy egy figyelmes olvasó. Bezzeg a tudálékoskodás, az megy :).
Persze h léghűtéses. Azért kell átvariálni a hűtőrendszert, nem teccik érteni?
Heló Pool!
Megkaptam a matricákat köszönöm. A következő talin majd meg iszunk 1,2,3 jegert.
Üdv papa!
Pool !
Köszi szépen a küldeményt, megérkezett! Jut a homlokomra is belőle :-)
üdv . Fullkopy
Ertem, szal agrar reszleg..
Az se rossz szerintem, bar itthon azert a hangsuly inkabb az ipari kornyezetvedelmen van. Lehet epp ezert jo, ha az agrar reszehez is ert valaki:)))
Ami pedig az elhelyezkedest illeti, valamennyire igazatok van, de a legfontosabb, h nagyban fugg attol, milyen diplomarol is van szo. Egy kozgazzal pl barhova folvehetnek, noha semmihezs se ertesz, mig egy kornymernoki, vagy hasonlo mar sokkal specifikusabb..
En mernok-fizikuson kezdtem, de otthagytam, mert huzos volt, en nem vagyok kockafej, azonkivul 2 valasztas volt: Vagy penge vagy, es akkor svajc,esetleg itthon egy ket kutatointezet, vagy nem vagy penge, s akkor szinten a "problemamegoldo keszseged" miatt felvesznek akarhova, mert majd belejossz.. Ismerek olyat, aki otthagyta, elment Tescoba. Meg se kerdeztek mit tud, mit nem, BME, merokfizikusrol jottel, jo.
Most a nagytesco termekeloszto reszlegen melozik, vezeto lett, jol keres. /A tesztet megmosolyogta, mert okosabb volt, mint akik irattak:)))/
A kornyezetvedelem specifikus, azert nem art megtanulni, hogy kell osszerakni egy hatasvizsgalatot, vagy hogy mit kell csinalni egy szennyviztisztito tervezesekor..
De persze ezzel is el lehet menni PR managernek:))
GYOZOETZ!
A sulim Szarvason van, fősuli. A diplomámnak csaak annyi bibije lesz, hogy nem környezetmérnöki, mint mondjuk Misckolcon, hanem Környezetgazdálkodási agrármérnök, és e természetvédelmi-területfejlesztési szakirány az apróbetűs rovatban szerepel.
Azért szerintem ez nem ilyen egyszerű. Nyilván nem jelent automatikus belépőt egy diploma sehová, de azt ma már nagyon megnézik, hogy mely egyetem milyen szintű papírjáról van szó. Bizonyos egyetemeknek, bizonyos szakokon igenis óriási presztízse van, ha nem a "tömegtermelésre" megy ki a játék.
Abban tök igazad van, hogy a nyelvtudás ( jó, ha legalább kettő ) és a számítógépes ismeretek fontosak, de ez nem minden.
Nagyon fontos, hogy a válaszott szakot milyen szinten végzed, mennyit áldozol a jövődre. Én 4.79-es átlaggal kezdtem, geográfus kutató szakon, azóta ezt kb. tartom is. Nem is félek attól, hogy ha ajánláskérésre kerülne a sor, bármelyik oktatóm megtagadná.
Ma már a legtöbb nagy egyetemnek szerteágazó céges kapcsolatai vannak, ha nem is hivatalosan, az oktatókon keresztül számtalan. És nem csak az adott régióban, henem egészen távoliakban is. Pl. a Föld másik oldalán :] Na ezeket kell valamilyen nemhivatalos csatornán megtalálni.
Orgon!
Azt, hogy milyen sulit végeztél és hogy milyen papírod van elfelejteheted.
Pár dolog számít, ami elengedhetetlen az a jó kommunikációs nyelvismeret és a professzionális számítógépes használat. Enélkül bármi vagy nulla vagy. Ha ez megvan már elég egy jó ismerős, egy jó kapcsolat. A szakismeret és a papír nagyon keveset számít.
Ezért nem tud versenyképes lennei Kelet-Európa. Hiába tud valaki bánni a számítógéppel és hiába tud kommunikálni idegen nyelveken, ha sütnivalója nincs.
Jobb, ja nem élteted magad. Az egyetemeknek nincs presztizse már. Ezt majd tapasztalni fogod.
Orgon! Te hol tanulsz, milyen karon?
En is kornymernoki palyan vagyok, a kezdeti celok ellenere itt kotottem ki.
Ami a szennyezeseket illeti, ahogy belefolyunk az Unioba, egyre tobbmindent kell teljesiteni, amit bevallaltunk, s akkor mar nem lesz mese, oda kell figyelni. Es ha az penzbe is kerul, ki kell kohogni a cegeknek, mert nem kapnak mukodesi enegedelyt..De ha megnezitek Nemetorszagot, ott mukodik. Akar tobb ezer eurora is buntethetnek, ha magantelken rossz akksit, vagy faradtolajat talalnak.
Itthon pedig egyenlore max az "end of pipe" megfizetheto sok helyen.
De lesz ez meg igy se....
Hiába van rajta, ha józsi "elfelejti" elzárni a csapot, és mire a lerakóba gurul, kiderül, hogy "véletlenül" "elcsöpögött útközben". :-( De végülis mindegy, a szocban sem vitték túlzásba ezt a környezetvédelem-dolgot, oszt mégis itt vagyunk. Pedig akkor sokkal több ipari létesítmény volt, mint manapság.
Örülök annak hogy környvéd vonalon vagyunk szépszámmal, még szocimocisok között is. Annakidején pont ilyen üzemi körny.felügyelő lebegett előttem mikor sulit választottam. Ma már az az érzésem, hogy... mindegy. A lényeg, hogy aki itt végzett nálunk, az megállta a helyét bármilyen melóban.(legalábbis akikről tudok)
Műholdas követő van és tachográf az itteni kocsikon. Ennyire telik ...
Tarthatnék előadást arról, hogyan kell hozzájutni a lefejtés után az üzemanyagos kocsik csővezetékében és szivattyújában rekedt cirka negyven -hatvan liter benzinhez , a plombák ellenére..:-)
...az internet korában akár az egész mehetne kompjuteren, pgp aláírással, és akkor az ellenőrzés teljesen autómatizálható.
na ja, talán jobb ötlet lett volna a kamionok vámzárához hasonló plombákkal ellátni, akkor nem tudnának a szippantyúsok sumákolni. Plomba, fuvarlevél, bejelentési kötelezettség mind az üzem, mind a gyár oldaláról, és időnként ellenőrzés, hogy a különböző helyeken vezetett naplók egybevágnak-e.
Messzire nem kell menni a veszélyes hulladék kapcsán, minden autómosó rendelkezik ülepítővel, a mosó a saját, tisztított vizét is ismét hasznosítja, elvileg... Itt Csepelen a szennyvíz lerakónál macerás a huncutkodás, mert mintát vesznek a tartálykocsiból, mielőtt engedélyeznék az ürítést. Persze,ugyanitt, az ipari park területén, vagy városszélen, mindíg találni egy csatorna fedlapot, ott, ahol a madár se jár....az ürítés a vákumszivattyú nélkül is csak pár perc, a csatornahálózat meg nyeli, mint kacsa a nokedlit, majd a központi tisztítóban lehet vakarózni az ügyeletesnek...A Fővárosi Közgyűlés rendelete kitiltotta a maszek szennyvízszállítókat Budapestről, ennyit tudott tenni a "környezet védelmében" , szerintem pedig ezt tette, hogy egy kijelölt kft. zsebébe tolja az ezzel a tevékenységgel járó milliókat, de ez már egy másik mese :-)
Van már ilyen jogszabály. Meg vannak disznóságok is. Pl. az üzemnél minden tök rendben van, működik a szennyvíztelep, jó a kibocsátás, rendszeresen leszivattyúzzák az iszapot egy erre szakosodott, veszélyeshulladék kezelő vállalkozóval. Az meg senkinek sem tűnik fel, hogy a szippantyús vállalkozó olcsóbban szállítja el az iszapot, mint amennyit a veszélyes hulladék lerakóban kellene fizetnie azért, hogy otthagyhassa. Na vajon mit történik azzal az iszappal? Megsúgom: nem a lerakóba megy. :-(
Aztán van olyan üzem is jócskán, ami simán sumákol, beleereszti a szennyvizét a folyóba, és nem is tünik fel senkinek, amig jóska fel nem borítja véletlenül a ciános hordót, és kidöglik az összes hal. Itt ez tényleg csak nagy kelletlen, tessék-lássék alapon megy. Pedig az unió szeretné, ha a környezetet jól mégvédenék... csak éppen a magyar üzemek többsége a puszta fennmaradásért küzd, nem tud milliárdokat eltapsolni soha meg nem térülő beruházásokra. HOgy mennyire tréek itt a közállapotok, talán azzal lehetne jellemezni, hogy környezetvédelmi beruházásra banki hitelt sem kapsz. Ha kimutatod, hogy "ha megveszem ezt a herebogyóbögyörítő gépet 20%-al javul a termelékenység és 10%-al kisebb személyzet kell" simán adnak rá pénzt, de arra, hogy "ha veszek egy ilyen füstszűrőt, 0,01%-al csökken a CO2 kibocsátásom" arra a bankár válasza egy önfeledt kacaj, vagy ha egy kicsit civilizáltabb, akkor udvariasan megkérdezi, hogy "szép, szép, de miből kívánja a hitelt törleszteni?"
Szóval furcsa egy hely ez az ország, no.
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|