:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Miert, te belsobb infokkal rendelkezel, mint en? Nem a boltol van szo, hanem a rendezvenyrol...
Dehogy buktak, akkora a kereslet hogy magamutogatás nélkül is megy a bolt, akkor meg minek költsenek sok pénzt?!
HyGy!
Valamit tenni kellene az időnként elharapozó személyeskedések ellen!
Nem tartom igazi motorosnak azt, aki nem tartja tiszteletben másik motoros véleményét! Vagy csak nem tudják megkülönböztetni az egészséges vitát a veszekedéstől. A vitákból okulni lehet és szórakozásnak se rossz, de csak addig, amíg nem durvul el!
Itt egy hasonló reklámfilm, mint amit az OBB csinál, csak ez a motorokról van. Érdemes megnézni. Igazán leadhatnák nálunk is.
Üdv!
Isten hozott kolléga!
A doboztartó konzolt szerintem bármelyik motoralkatrészeket árúsító helyen lehet szerezni, vagy rendelni.
Legutóbb fekete színbem láttam, és a komplett csomi (2 oldal+topcase-tartó) valami 5-6e HUF maximum. Dobhozból rengeteg féle van sztem. nem muszáj márkásat venni mert a noname is ér annyit. Az én 32 literes tetődobozom egy tizes volt Békéscsabán. Oldaldobozokat nem tudom mennyire éri meg szerezni, aki akar érvelhet mellette, de szerintem fölösleges pénzkidobás. Nekem egy RMC-s oldaltatyi fogadja a csomagokat, és kis helyen elfér ha nem használom és nem 1 vagyon (5000 HUF), de lehet ilyet az Imetnél is venni kábé kétszer ennyiért.
Érdemes szétnézni.
Ja, és ahogy itt elnéztem elég nehézkes szoci oldaldobozokat beszerezni...
Ezeket nézd meg:
www.imet.hu
www.moped91kft.hu (itt talán vannak dobozok 9000 HUF tájékán)
www.rmcmotor.hu
Hello mindenkinek!
Puch maxi-s hez keresek uj használt alkatrészeket ha valaki tud segiteni az jolenne!
poluxx88@freemail.hu
vagy irhatokk a ide a közösbe is
Elöre is köszz:D
Kösz az infót!Még várok vele,nincs kedvem szétszedni,ha még egyszer beszitálna akkor elviszem hozzá.
Hy hygy!
Van használható etz 125-150 és etz 250 blokk robbantott ábrám ,légyszives adj 1 címet ahova el tudom küldeni! Hogy fel tudd tenni!
Keats
Kertész Attila 70 455-46-00
Nekem kiegyelte, és nem szitál. Ki kell venni mindent: telót, kormánykefniket, első tengelyt, az egészet elvinni hozzá, és pár nap múltán lehet örvendezni.
Mondjuk szocimoci esetében nincs akkora jelentősége, de a japóknál, ahol szemrebbenés nélkül 40e-znek egy pár első telóra, ott azért kincset ér egy ilyen beavatkozás.
De még Afrikában sem! :-)))
Sztem mi is kimegyunk.
HyGy
HyGy!
Jo a cikk, ill elozetes az Interwheelrol!
Csak az a baj, h keves kiallito lesz. A nagy cegek kozul, akiket kerdeztem a BM-on, nem sokan lesznek kint. Tavaly mindenki bukott rajta, szal iden huzzak a fogukat. No majd meglassuk. En azert kimegyek..
Akkor még nem jártál Romániában.
Mindegy,mert ettől már csak jobb lehet,mint ami itt van:-(
Hát azért a 6 év a csücskös lenne, mivel egy új autónak 4 évre adják a műszakit, utána 3 évre.Az már eleve 7 év.Mondjuk ez minket nem boldogít..Még az sem, ha 20 évre emelik a határt....
Részben egyébként megértem, mert némely jármű iszonyat állapotban van az utakon.De azokra úgyis meg lehet majd venni a műszakitEzzel nem irtják ki őket.Ellenben a kisemberekkel jól kibasznak, mert rengeteg utánajárás, és pluszban elég sűrűn kell forgalmit cserélgetni, alkalmanként 6000Ft.Per pill...
Azért bízom benne, h valami köztes megoldás lesz...
Basszátok meg ez nem igaz!!!A büdös kurva anyjukat.Ekkora egy geci államot ami itt van.Esküszöm elköltözöm innen jó messzire:-(
Üdv.
Eladó egy Suzuki GSXR 400.
További info és kép a
http://gsxr400.fw.hu
oldalon.
Ez várható volt,mivel egész iparág fejlődött ki a különböző okmányok kiállítására meg aktatologatásra.Nem volt elég nekik és mivel a magyar járműpark igen koros,busás haszon elé néznek az erre építő cégek ,karöltve az állammal.Személyesen is ismerek néhányat aki pl.eredetet vizsgál,mindig van munka a Maldiv szigetekre jár,terepjáró stb.Szóval itt az ideje felemelni a díjakat.Sőt kitalhatnának valami újat is,hogy a haverjaik meg abból éljenek.Nem sajnálom tőlük csak az a bajom,hogy a mi zsebünk bánja.
És ráadásul 18-ától drágul a műszaki vizsga és a zöldkártya díja is
Ja. Valszeg egyik jogalkotónak sincsen szocimotorja, úgyhogy őket ilyen formában nem fogja érdekelni a dolog. Sőt az autóik is általában 3 évnél fiatalabbak, így aztán mit nekik zöldkártya meg műszaki vizsga. Szerintem néha elfelejtik, hogy ők vannak értünk és nem mi értük. Apropó! Hallottátok, hogy 2008-tól a 6 évesnél öregebb gépjárműveket évente kell majd műszakiztatni?
Az államnak az a lényeg,hogy minél jobban és többször levegyen.Csak arra gondolok,hogy nem elég az,hogy levonják az ember fizetésének majd a felét,még fizess átírást,eredetvizsgálatot,reg.adót stb.A zöldkártya is csak erre van kitalálva.Egy csomó autó után gázálarcban lehet csak haladni.A benzin adóját nem is említem...
Ne fesd az ördögöt a falra!
Soha ne mondd, hogy soha..Ahogy ismerem a magyar jogalkotókat, a fejüket nem használják, csakész nélkül akarják bizonyítani, hogy MI mennyivel előrébb járunk bizonyos dolgokban mint mások...Általában olyan dolgokban, olyan törvényekkel próbálják ezt a látszatot kelteni, ami a kisembereknek teher...És szarnak a fejünkre...Ahelyett, hogy a lényeges dolgokkal foglalkoznának.Látszatpolitika van itt az egész országban.Nézz csak körül.Jönnek a választások, most eszméletlenül be akarja mindenki bizpnyítani, hogy fejlődünk.Útépítések mindenhol, reklámoznak mindent, amit elértünk szerintük...Aztán nyár végétől majd 2.5-3 évig megint semmi..Lerohadnak az utak, mindenki hallgat, hogy milyen "sikeresek" is vagyunk nemzetközi szinten.A következő választások előtt majd megint belehúznak kicsit....
Ne félj, ha valakinek egyszer eszébe jut, akkor kitalálja majd, hogy birtokolni lehet kétüteműt, csak éppen olyan műszaki vizsga követelményeket állítanak, hogy ha meggebedsz se tudja szerencsétlen motor teljesíteni...Mivel azt törvény mondja ki, hogy szerzett jogot csak úgy nem lehet elvenni senkitől, de ha egyszer a jármű nem felel meg a műszaki követelményeknek, akkor "sajnos nem használhatják"....Lehet tartani, nézegetni, még magánterületen belül használni is, de hogy "forgalomban résztvegyen??Ugyan Uram, hová gondol!!EZ a jármű nem alkalmas közúti közlekedésre!Igaz, hogy huszonévig az volt, de mára sajnos elavult.Vegyen újat, az sokkal jobb, üzembiztosabb.."
Nézzetek utána mit műveltek a CB-rádiózással....Attól mentsen meg az isten minket, h valami hasonló történjen ezen a téren is.
Soha. Nálunk fejlettebb országokban is járnak Mz-kel, és más öreg motorokkal.
Háj Zapkorte!Milyen mester egyengeti a teleszkóp szárat?:))))
Ha pesten vagy,menj el a zichy utcába.Ott van két motoros bolt is egymás mellett.Egyik a futár peti másik a négy kelemen cég.Te döntsd el melyikbe mész.A kisebb DAVID márkájú doboz asszem tavalyelőtt 6.000 volt a nagyobb szintén DAVID márkájú egy 10-es.A KRAUSER tartót ajánlom hozzá.Nekem is azzal van megoldva.Azt újonnan wgy 5-ösért vettem.Börzén ki lehet fogni 1.000-2.000-ért is,de ezek már erősen kopottak(lefested).
Ettől pesrzse vannak jobb és drágább márkák.Attól függ mennyi pénzed van?Ezek zárható dobozok,hátuljukon fényvisszaverő prizmákkal.Szerintem egy etkóra tökéletesen megfelelnek.
Üdv.
Sztem a ketutemu motorokat nem fogjak betiltani. Ha bele gondolsz a vadi uj robogok nagy resze 2T.
HyGy
Sziasztok!
Tegnap óta én is a szocimotorosok táborát gyarapítom, ugyanis vettem egy ETZ-150-et. Szeretnék venni hozzá túradobozt, ill. azt a konzolt, ami a dobozt tartja. Tudna nekem valaki segíteni, hogy milyen dobozt érdemes venni és hogy hol lehet ilyesmiket normális áron beszerezni?
Ki lehet azt egyengetni, nem is drága. Nekem legutóbb Valami 3e Ft-ben csinálták. És az nem kicsit volt görbe, hanem nagyon, vagy 5-8 fokban elment. (Valaki meglátott előttem egy üres parkolóhelyet és satuzott. :-))
HI!Szerintetek mikorra fogják betiltani a 2ütemű motorokat kb?Hallott vki már vmi konkrétat?
Kösz Keats!Elgondolkozok a leirtakon,de igazad van jó az úgy ahogy van.Észre sem vettem volna,ha szét nem szedem és nem nézek bele a szárakba.
Koszoni :) remeli most tud venni egy hasznalt 250-es eleminatort, arra van ragerjedve nagyon.
Pl ordibálás.Nekem bejött...Semmibe nem kerül szinte..:))CSak a két motor között kicsit macerás.Ott a jelbeszéd vált be leginkább..:)))
Üdv Jóemberek!
Érdeklődnék, hogy kinek milyen tapasztalata van a motorozás közbeni beszélgetésekkel. Milyen típusú eszközökkel próbálkoztatok, mi volt az ami bevált, és melyik, amelyik nem. Hol érdemes venni?
Előre is köszönöm:
Gyuri
Hygy! Gratulálunk a Hugidnak a nyereményéhez! Drukkoltunk Neki nagyon!
Hy Kábeles!
Amikor én 2X csattantam a motorral tavaly akkor is ha belenéztél rendesen akkor látszik rajta hogy picit elment. De igazából azt hogy mennyire ment el azt abból látod meg ha megkérsz valakit hogy fogja meg a kormányodat egyenesben és ha az első és a hátsó kerék nagyon nincs spúrban akkor van baj ! Mert nagy sebességnél nem fog szépen egyenesen menni a motor hanem mndig után kell picit korrigálni valamikor észere sem veszi az ember !A motorod használati útmutotójában benne van hogy mennyi az első és a hátsó gumi közötti eltérés ha egyenesen áll a kerék ! Ha nem áll egyenesen akkor vagy csak villakifliket cserélsz vagy komplett teleszkókokkal együtt . Az már nagy baj ha a villanyak is elment a vázban akkor sajna olyan és kész! Én személy szerint megnéztem és megláttam hogy van benne és nem foglalkozok vele ! Ha van felesleges pénzed vagy nagyobb sebességnél beszitál akkor csináld meg de egyébként nem tartom indokoltnak!
Keats
Háj Keats!Érdeklődve olvastam az előbbi hozzászólásod.Az én első telóm kaphatott egy kis ütést,vagyis nekiment valaminek és ha "belenézek"látszik egy kis hajlás mindkét száron,ugyan minimális.Szerinted mennyire befolyásolja ez a menetstabilitást és mit lehet vele csinálni?Kösz,Kábeles
Zongorakerék, más néven vastüdőkerék-elv. :DDD
Hy laller6!
Az utánfutás az ami aztidézi elő autóknál és motoroknál is hogy amikor elengeded a kormányt egyenesen fog menni a motorod v. autód ez a zongorakerék elv. Ha megnézed a motorodat hogy hova esik a villánaka meghosszabbítása a földön és hogy hol van a kereked tapadófelülete akkor hájösz hogy a kettő nem azonos sőt vana kettő között cm-ben mérhető távolság ami az utánfutást adja cm-ben! természetesen a gumi tapadáspontja lesz hátrébb!a villaszög pedig az ha a villát meghosszabítanád egészen a földig akkor milyen hajlászöget zár be a földel a motor felöl mérve ez változik 21-28 fokig néha még tovább is de az már ritkább !
Keats
U.I. a villaszög változtatásától változik az utánfutás és a kanyarstabilitás és a kanyarodáshoz szükséges alahelyzetből kibillentő erő is nő !
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a motoroknál egészen pontosan mit is jelent az utánfutás, mit befolyásol és hogyan, valamint a villaszög változtatásától milyen paraméterek módosulnak. Ha valaki megválaszolná nekem ezeket a kérdéseket, nagyon hálás lennék érte. Előre is kösz!
Szia HyGy!
Kihasználnám az alkalmat én is, és ugyanazt kérném tőled. Az új címem :
peti74@pannonmail.hu
Köszönöm,
Peti74
HyGy!!
Légyszíves írd át az emilcímem..Már nem a regisztrált van.A most aktuális: mateyam11@yahoo.com.
Sztem Peti74 is hasonló gondokkal küzd..:))
Én éppenséggel tudok egyet, nekem mindig szépen dolgozott, a motorosokkal sincs baja, igaz kőbányán van.
Ha ma este ideadod munkából jövet, csütörtökön elviszem neki, járok arra, engem már úgyis ismer.
Üdv,
Peti74
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|