:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Louis Wien
A-Wien Kagraner Platz 20.
Tel:(0043) (0) 1204 5903
Az A23 és az A22 kereszteződéshez van közel. A Louis katalógusban van kicsi térkép.
Sziasztok!
Akit érdekel egy nagyon jól fizető, otthon, internetezéssel elvégezhető munka, írjon e-mail-t a silence16@freemail.hu címre!
Etz-vel nem baszhattak át, csak még nem tudtad mit jelet egy mz:) Munka és felelősség, rosszabb mint egy gyerek, bár annál olcsóbb:p
Hello!
Vki megtudja mondani hogy a louis hoz hogy kellmenni kocsival? soprontol! nagyon fontos lenne! Ja ,és a telefonaszámuk is!!!
peti74,motomen és mindenki,Sziasztok!
Kösz a tartalmas választ,megszívlelendő amit írtál.Annál is inkább,mert az Etz-vel is átb*sztak kissé,de legalább megismerkedtem a felújítás fortélyaival.Még nem igazán döntöttem el,mit is szeretnék,tényleg jól meg kell gondolni ezt.Amit a hitelekről,meg az alkuról írtál nem semmi!Van benne gyakorlatod!Neked szólok majd,ha eljön a nap...(persze ha nem zavar)hali!kabeles
A márkakereskedéseket azért ajánlgatom, mert listaárban is rugalamasak (100 ezret simán lehet alkudni), de THM-ben a mennyiség miatt verhetetlenek. Itt a suzuki a és merkantil bank közös ajánalatai a legjobbak, mert a suzuki autók ordenáré mennyiségű eladásai miatt bármyelyik márkánál jobb kamatokat tudnak adni.
Én ezt tenném (és tettem is tavaly ősszel) :
Ha megvan a konkrét típus, szín és felszereltség, valamint tudod azt, hogy mennyi önrészt bírsz kiköhögni, és mekkora havi részletet bírsz bevállalni, akkor irány egy szimpi márkakereskedés, egyik a másik után !
Alkudj, mert az ajánlatok legtöbbje még lealkudva is megéri nekik. Előszőr csak a vételárról beszéljetek : alkudd le az üzembehelyezést, ez a minimum, ha van ajándék vásárlási utalvány, akkor számíttasd bele az önrészbe valami százalákos szorzóval (80% alá azért nem menj).
Ha a listaárat lezúztátok, csak akkor térjetek rá a hitelre.
Itt az egyszeri kezelési költséget lehet lealkudni és persze a legfontosabb maga a hitelkamat. A kamatban van tartalék, bank ez alapján fizeti a jutalékot a kereskedőnek. Szóld el magad, hogy nem akarod visszafizetni hamarabb, mert hosszútávra akarsz motort. A korai előtörlesztés esetén a bank visszaköveteli a jutalékot a kereskedőtől.
A hitelek összehasonlításásnak egyik legjobb módszere:
Kérj egy bontási táblázatot a hitelajánlatról, amiben látszik hónapról-hónapra, hogy hogyan alakul a tőke és a kamat aránya a törlesztőrészletben. Ha a legelső részletben a tőketarttozás 50% alatt van tiltakozz, mert az nagyon durva. Olyan 60%-tól fölfelé indulnak a jó ajánlatok. Próbálj faragni a kamatból egy kicsit. Itt lehet kitérni rá ha akarsz cascó-t. Már a sima töréssascó is csökkenti a kamatokat. De gondold át, mert havi 1000-1500 Ft-ért cserébe a futamidő végéig kell fizeni a cascót, amin pedig tudnál spórolni, ha úgy alakul (és feltéve hogy az önrészed most legalább 20%).
És a végén a barba-trükk. Amit addig beszéltetek, azt írasd le (akár egy sima word-del, de fejléces papírra) írja alá dátummal és bélyegzővel. elvégre Te komoly érdeklődő vagy, a szó meg elszáll, az írás megmarad.
Ezután egy konkrét ajánlattal a zsebedben irány a következő kereskedés. :)
Ami még fontos, hogy sehol se kínlódj, ha látod, hogy nem megy, akkor köszönj el, és hagyd őket a francba. Ők harcolnak érted, és nem fordítva.
Üdv,
Peti74
Kábeles.
Én motorvásárlás előtt igen alaposan körbejártam a témát, és adok egy jótanácsot: semmi nem az, aminek látszik. Minnél szebb az ajánlat, annál több benne a buktató és/vagy a ráfizetés.
Az ilyen szürkeimportőr cégeket és az ajánlataikat pedig
MESSZE KERÜLD EL !!!
2 fő indokot mondok:
- Igaz, hogy a regadóval együtt a magyarországi listaár alatt maradnak a vételárral, de ha nem érné meg nekik, ők sem csinálnák, hidd el. A titok az, hogy a keresekedők a banktól igen komoly jutalékot kapnak, ha behiteleztetnek egy-egy motort. A THM viszont amivel megkapod a gépet, sokkal magasabb lesz, mint amit egy magyarországi márkakesekedés biztosítani tud neked. A kamatokon bőven ráfizetsz.
- Mivel nem magyarosrszági márkakereskedéstől veszed nincs hozzá se szervízkönyv, és semmilyen garanciális igényt nem tudsz érvényesíteni. Ez egyébként tovább növeli a THM-et, mert a hitel egyetlen biztosítéka maga a motor.
És néhány további tanács :
- Használt motort csak tulajdonostól vegyél, akinek a szemébe tudsz nézni és ki tudod kérdezni.
- Első megnézés után soha ne vegyél meg semmit, mindig aludj rá egyet.
- Vigyél magaddal olyan embert, akiben megbízol, és aki jobban ismeri a "nyugati vasak" lelkivilágát. Ha nincs ilyen, akkor beszélj meg az eladóval olyan helyre találkozót, ahol állapotfelmérést bírsz kérni, pl. egy ismertebb motorszerelő (frecska jani, sárkány, dobos, bambi). Ha vétel előtt fizetned kell az állapotfelmérésért, ne sajnáld azt a pár ezret.
- Előbb döntsd el, hogy pontosan milyen motort szeretnél (adott típust és ha lehet évjáratot) azután keress.
- Előtte alaposan nézz után a típusnak neten és az újságokban: tesztek, vélemények, típushibák, változtatások évjárathoz kötve, stb. Lássa az eladó, hogy jobban ismered a típust mint, ő maga.
Ja és még valami.
Ez nem egy konyhabútor az ikeából, amit majd a megterveznek neked az eladók, te meg hagyod magad rábeszélni a magagónira króm kilincsekkel.
Ez a Te motorod lesz, erre kell felülnöd jókedvedben és rosszban is. Tiszta fejjel és másnaposan egyaránt rábízod majd az életed nap, mint nap.
Legyen megbízható, számodra könnyen vezethető, legyen számodra erős, de nem félelmetes, és persze kényelmes legyen.
Erre gondolj, amikor eldöntöd, mit szeretnél. Kompromisszumokat kell majd kötnöd, de inkább az idővel fizess, mint pénzzel. Csak azért nem vegyél meg valamit, hogy legyen motorod.
Bocs, ha nagyon elragadtattam magam.
Üdv,
Peti74
Köszi megnéztem. Nagyon nem látnak el infóval, de az látom hogy új mocik 100-assal olcsóbbak, de nincs rájuk gari. Új mocinál ez szerintem nem ér 100ezret. A többi meg hát tudod, van 3éves moci, kicsit sérülten nem sokkal olcsóbban mint az új ára. Akinek ez kell az vegye, nekem túl van azon amit még megérne.:)
jaa, Pécs és környéke, vagy izé... akárhonnan. Csak én Pécsről indulok.
Szevasztok, Nincs kedve valaki(k)nek esetleg Interwheel-re jönni (természetesen motorral) szombaton?
Helló motomen,peti74!Érdekes dolgokról írtok,annál is inkább,mert magam is tervezem egy nagyobb motor vásárlását.(jelenleg én is Etz 250 tulaj vagyok)Van egy cég,aki Usa-ból hoz be használt és új motorokat szalonárnál olcsóbban.Megmondod mennyi pénzed van és mi az elképzelésed és ők megpróbálnak szerezni neked egy megfelelő gépet.Rendszámmal,forgalomba helyezve kapod meg.Nézd meg:www.bikeman.hu !Kíváncsi vagyok a véleményetekre!
Jót akarok én csak rosszkor:) Igen azok a gépek... Hát a bandit, egyenletesen húzott, de sehol sem ért meglepetés, ha forgattad úgy rázott... A yama meg 7000-ig csak mint egy erősebb etz, onnantól kezdve meg elszabadult a pokol, tolt mint gép és üvöltött mint sakáll. Elég volt vissza váltani hogy minden autós egyből húzódjon le:) Igaz igy 7liter fölött evett ami nagyon durva, tekintve a 17literes tankot. DE élmény volt, mert 170-ig nem érezted a sebességet. De ehhez tartozik hogy egy zongora vírtuóz lába kellet hozzá. Mert elindulás után pakolni kellet pikk-pakk 3-ba. Kereszteződésben kikanyarodtál, mire egyenesbe hoztad már 3-ban volt és rögtön 4-ben.
Én jó gyerek voltam 125-ös ETZ-vel kezdtem, aztán Ottó a maga 250-jével, aztán meg a többi. Most megint Ottó van, de ő már enyém marad:) Én is elkezdtem jegyezni a kilométereket de mindig elfelejtem felírni félévszám, igy nem tudom.
Na, pont erre gondoltam. A 750-es gsxf már ideális túramotor. Nagy, kezes, nyomatékos. Biztos vagyok benne, hogy a gs500-hoz képest sok éven keresztül nem akarod majd lecserélni.
A 60 lóerő önmagában megtévesztő adat. 400 ccm-et 4 hengerre elosztva igen pörgős, nagyfordulaton életképes, főleg ha hengerenként 4 szelepes. Olykor egy kevesebb lóerőt produkáló, de kisebb fordulaton nyomatékos motorral sokkal élvezetesebb a motorozás.
A gs-ről még annyit, hogy amennyire előnyt élvezel a piac telítettsége miatt vevőként, annyira keserves lesz eladóként.
Remélem kis türelemmel sikerül megtaláni az optimális megoldást.
Mégegyszer hangsúlyozom, hogy nem beleszólás, csak hangosan gondolkodtam.
Ja, és csak érdekességképpen, hagy kérdezzem meg: Ottó volt előbb, vagy az említett 400-as gépek ?
Mert az elfogadható sorrend a legtöbb ember esetében bizony a kisebbről a nagyobbra váltás. Ez alól én kivétel vagyok, mert az én sorrendem ETZ150(3)-Jawa350(5)-Jawa250(20)-GS500(30)-ETZ250/300(60)-DL650(1) volt a sorrend, zárójelben a velük megtett ezer km-eket írtam.
Üdv,
Peti74
Daniel Pea, Greszler Norbert! Fajin cikkeket írtatok, gartulálok!
http://www.yamaha-motor.com/sport/service/viewmanuals/viewmanuals.aspx?ls=sport
Ezen a címen lehet letölteni pdf-ben használati utasításokat yamaha gépekhez. Csak 4-et enged tölteni, utána kíírja hogy vásárold meg! Jópofák a fiuk! Én eddig 98-as jog, tw200, fzr600 és 2005-ös R6-ot töltöttem, ha valaki mást töltene, passzolját nekem, vagy ha ezek kellenek szóljon!
Az eljárás ugyan érvényét vesztette mert már vagy 3 éves de kép arról hogy mi megy ebben az országban!
http://xv1100.freeweb.hu/behozatal/behozatal.htm
Igen csak a rendelkezésre álló pénz most nem találkozik az igénnyel. Én gxs 750f-et céloztam meg, szép nagy és hely is van rajta, de egyébb okok miatt, másra kell a pénz. Ottót nem adom el, igy ebből sem lesz több. Tudom hogy kevéske, de a nagy sebesség autópálya sebességet takar. Én 400-as banditet használtam és egy fz 400r-m volt, mindekettő 60 ló körül járt és ezeket is keveseltem, de 400 ezerért meg nem kapok nagyobbat csak ami már nagyon idős, javítgatni meg sem kedvem sem időm. Köszi a tanácsot, még gondolkodom rajta.
Nem teszik jobban az idomos, csak praktikus, de azt én is tudom hogy ha reped akkor lesz vele munka, sajnos van tapasztalat. De mint mondtam 98-00 körülit vennék akkor tudtommal még nem volt idom rajtuk, csak a csupasz változat futott.
Nem akarom támogatni a biztosítókat, igy marad a kötelező. ;)
Nekem a 400-as yamán volt dunlop arrow és nem győzött meg, nekem az durva kemény gumi. A sawanak majd utána nézek, de elöbb még motor kéne! :)
Éppen hívott egy haver hogy mennének valami német kastélyt megnézni májusban. Vissza mondtam mert hozzájuk én lassú vagyok, na ezért kéne nekem az a gs!
Túra, több ezer km, sok csomag, két személy, a haverok jóval 100 felett mennének ??
Akkor adnék egy tanácsot, de félek meg fogsz haragudni.
Gondold át mielőtt GS500-at veszel. Az a motor egy kiforrott, agilis gépezet, de alapvetően elég régi konstrukció, csak még mindig olyan sikeres kezdőmotor, hogy nem álltak le a gyártásával. Önmagához képest nehéz motor, 190 kg üresen, mai viszonylatban épp elfogadható futóművel és teljesítménnyel. Két személyhez és a hozzá való sok csomaghoz viszont kicsi a kasztni is és a blokk is, a rugóutak pedig rövidek. Higgy nekem, én sokat mentem az enyémmel így. Nagyon ki volt használva a motorja is, a futóműve is.
Ha már úgyis nagyobb pénzt adsz ki, és bevállalsz esetleg hitelt is, akkor olyan motort vegyél, ami az első komoly túrán nem fog elbizonytalanítani.
Tudom, tudom, a 250-es ETZ után azt gondolod, hogy 500 ccm mindenre elég lesz, de ezek a szegény keverékkel üzemelő négyüteműek más tészta. Nem erősebb annyival csak más.
Próbálj ki még néhány motort mielőtt döntesz.Ha úgyis használtban meg külföldről behozottban gondolkodsz, akkor inkább legyen még két évvel öregebb, de szolgálja ki jövőbeli igényeidet. Tapasztalatból mondom.
Hangsúlyozom, amit mondtam az csak egy tanács, megfogadod vagy sem, a te dolgod.
Üdv,
Peti74
Jesszusom! Nekem a főoldalon egy roncs 250-es mz képe jön be, de az is hatalmas mozvászon mérteben! Fiuk valami gond van!!
Ha az idomos tetszik, akkor vegyél idomosat. A műanyag ugyan kényes lehet egy esésnél, de az első időszakban, amíg megszokod és kiismered a motort, mindenképpen érdemes rá kötni töréscascot. Az egyetlen szóbajöhető biztosító az Allianz, az ő casco díjszabásuk vételár/érték alapján kategorizálódik, az %-os önrész fix 30%, csak a forintos önrész választható 10ezertől 300ezerig. Szerintem GS500-nál egy 100ezer Ft-os önrész is 5000 Ft alatt lesz. Ami jó benne, hogy az önrész alól kivételt képez a fényszóró és a műanyag idomok, azok helyreállítását teljes árában fizetik, ellentétben pl. az oldaldeklivel.
Ennyit legalább a nyári hónapokra megér.
Amin még ne spórolj soha az a jó gumi. A Dunlop arrowmax/sportmax szériája nekem anno nagyon bejött a gs-re, viszont lényegeses stabilabb és vezethetőbb lett a gép, amikor elöl lecseréltem a gyári 110/70-est vékonyabb 100/70-re.
Viszont ha a 130-140 km/h-t úgysem akarod túllépni, akkor sokat spórolhatsz a gumin ha Sawa-t teszel fel. A sawa olcsó, és brutál puha, tapadós sportmintázatú gumikat gyárt, sajnos 110-es a legszélesebb a kínálatban, és a sebessgéindexe pedig max 150 km/h. Egy barátom járt elöl 90/80, hátul 110/80 felállásban és jól dönthető/motorozható gépet hozott ki. Sajnos a sawa nagyker elköltözött a Dózsa György útról a Soroksárira, mikor tavaly jártam ott még elég nagy fejetlenség volt.
Üdv,
Peti74
Félre értettél. Én is voltam Ottóval Tátrában, meg idén is mennék, aztán krobótia, labancföld, meg másfelé is de csak környező országokban. Viszont mennék párizsba, sziciliába, skanidnáviába kettesben barátnőmmel. Azért ennyire nem bízok benne, hogy igy elinduljak több 1000 km-re, társ jármű nélkül. Másik, meg ha nem egyedül megyek akkor haverokkal akiknek az mz két személyes kiméletes 100-a kevés, többel meg nem vagyok hajlanó menni vele, megölni nem akarom.
Én nem értem ezt az MZ-vel csak itthon lehet motorozni dolgot.
Én az ETZ-mel 5 nyarat motoroztam át Erdélyben, voltam vele a Constatában, Lengyelországban Krakkóban, Wroclawban, Prágában, Pozsonyban, és voltam vele a labancoknál is. Soha nem volt az az érzésem, hogy na most már aztán túl messzire merészkedtem volna a hülye kis etzmmel.
Én azt mondom, ha távolabbi motorostúrákra törekszel - márpedig sok látnivalóhoz és érdekes helyhely elég sokat kell menni - akkor ne a teljesítményt, hanem a kényelmet és a pakolhatóságot tartsd szem előtt. Nincs keservesebb, mint várni, hogy végre leszállhass egy kicsit.
Üdv,
Peti74
Szeretem az idomot mert hasznos, de nyűg is van vele, mert kényes. Árakat néztem, magánszemélyek és kereskedők, de fixx ár van kiírva, meg elötte úgy is telefon és ledumálás hogy én vagyok, meg mi a célom... Van egy osztrák ismerősöm, ő beszélne és jönnne intézni. A pénzel jól vagyok, mert számoltam. Max 98-as és 20 ezer km ami nekem elfogadtató. Szóval igy marad idom nélkül, de átteszem az mz-ről azt az esetlen kis idomot, úgy is csak az a cél hogy a sisakról elnyomja a szelet...
Na, akkor neked be fog jönni.
A motorbehozatalt jól számold ki, mert nem biztos hogy megéri. Gondolom alighasználtjóállapotú GS500-ból idén tavasszal is lesz bőven, szerintem elég ha wordben kinyomtatsz egy listát, amit a netes hirdetésekből összeóllózol, aztán úgy mész motort nézni, hogy lobogtatdo a listádat, lám-lám, micsoda túlkínálat (kicsit genyóság mondjuk). Biztos megtalálod a számításodat, akár hitelátvállalással is.
Fejidomos vagy naked tetszik ?
Üdv,
Peti74
Sziasztok Csehektől vagy a Szlovákoktól milyen feltételekkel lehet egész vagy bontott motort behozni?Vagy hogyan működik ez?Továbbá első és hátsó felnit keresek használt de jó állapotban lévőt következő méretekkel: 18*1.6 és 18*1.85 col.Esetleg vennék még hiányos vagy komplett Cz 175/477es motort(akár papírok nélkül is) vagy alkatrészeket.
Hello mindenkinek!
Puch maxi-s hez keresek uj használt alkatrészeket ha valaki tud segiteni az jolenne!
poluxx88@freemail.hu
vagy irhatokk a ide a közösbe is
Elöre is köszz:D
Hello!
Engem is mindig cikiznek, ha a magasságomra hivatlozok, én 188 vagyok, tudom ez nem óriás méret, de az összes járűvet kb 175 cm-s embereknek készítik.
Neked melyik mocival van jó tapasztalatod ehhez a magassághoz?
Az XV 750 elég jó volt, bár hosszú úton nagyon megfájdulta sejhajom, mert kicsit rövid a táv az ülés és a lábtartó között. Sajnos meg kellett válnom tőle.
A Twin Sport Jawa is jó volt, faterom 178, alig ért le róla a lába.
Na ja a számokkal nekem is kicsit hibádzik a dolog, de biztos tud valamit amit mi nem. De olyan pl van hogy késleltetett visszafizetés. Valamikor volt olyan akció, nem kellet azonnal elkezdened vissza fizetni, csak x idő mulva...
Igen egy GS ben töröm a fejem, mert Otto mellé kéne egy másik, mert környező országok még elmennék, de messzebbre nem bátorkodom mz-vel. Igy is néztek rám már furcsán ausztriában.:)
Nem kell aggódni, én éppen motoros alkat vagyok 175, minden motorra ideális, kedvező légellenállási tényezővel. :D
Én németből szándékozom, ez a típus ott baráti áron megy.
Hi. Nem okoskodni akarok, csak engem is érdekelnek a hitelátvállalós, alighasználtmotortvásárlós dolgok. Az ajánlat jó, csak az eladó szemszögéből nem értem.
4(év)*12(hónap)*22ezer Ft = 1056k Ft
Ehhez jön 100k önrész, az összesen 1156 k, mire kifizeted. Ez jól hangzik, hiszen a Suzuki pont a GS500 árát nem csökkentette, ráadásul ez a fejidomos, ami szerintem marha jól néz ki (ha jól értelmezem az F betűt), aminek a listaára most durván 1,4M, ebből max 100k alkudható le.
Szóval a két éves, 2000km-es gépért teljesen jó ár 1,15M, mivel ebben benne van 4 évnyi kamat is.
Két kérdésem lenne:
#1: Amennyiben azt a 100ezer Ft "önrészt" az eladónak kell fizetni, akkor miért csak ennyit, hiszen ő már 22 hónapja fizeti a havi 22ezret, tehát az eladó eddig csak részletre kifizetett 22*22=484ezer Ft-ot. És akkor a vásárláskor befizetett önrészről nem is beszéltünk, feltételezem 99ezer Ft volt. Ez az eladónak kb. 500k-s bukta, ugye ?
#2: Ha 20% alatti önrésszel vette, akkor miért nem kell casco-t fizetni, (méghozzá teljeskörűt) ? Erről ugyanis nem szól a hirdetés.
Amúgy nekem volt GS500-asom 3 évig (90-es évjárat volt), kellemes kis motor, szerintem elég jól megy még, akkor is ha nem forgattam, a fogyasztása akár 4 liter alá is vihető.
Egyetlen problémám a saját testmagasságom volt, a 190cm-hez egyszerűen kicsi volt a gép. A 2000 után fazonváltás jót tett neki, túrásabra szabták az üléspoziciót, de továbbra is csak max. 180-182 cm-es magasságig javaslom.
Üdv,
Peti74
Összesen mennyi lenne a vége mire kipengetném, pontosan?
Ha valaki elküldené nekem a hygy telefonszámát a 06-30/ 93-93-892-es számra, azt megköszönném.
E-mailben nem sikerült elérnem.
Üdv: Tomi
A gazdasági miniszter, és legfőképp a főnöke
Na úgyis menő a GS500, hát most van egy eladó! :-)
GS 500F 2004. május, 2000km, Garancia, szervízkönyv, ténylegesen megkímélt állapot.
Ár: 4 év hátralevő 22E Ft-os hitel átvállalása + 100.000 Ft KP
Akit érdekel csörögjön rám, a motor BP-en van. Semi - 06 20 236 8560
ciao
Semi
Úgy értem mennek mint a vadak.
Így nehéz ész érvekre meg a biztonságra hivatkozni.
Oké, akkor szórólapozok, ki segít nekem?
Száguldani mondjuk a főokos villája előtt lehet:-)
Éjjel leszek legközelebb
Ők nem tudnak gurulni? ezt nem értem... De ezt nem szervezi senki, összejönnek a fiatalok , majd ha sokan vannak eliondulnak a belváros felé és eloszlanak, ott helyben kellene szervezni vagy elötte neten forumokon ahogy teszed most is...
Azt nem tudom. A szervezőket hol lehet elérni?
Sajnos, Ők nem igazán tudnak "gurulni"
Jó az időzítés éppen most lesz a 7végén a citadellai havi rendes legurulás, nem?!
Simson Schwalbeehoz keresek első teleszkópo, pontosan 2 darabot. Ha van eladó dobj egy e-mailt, árban megeggyezünk.
Kedves motoros Társaim!
Kerékpárosok, motorosok!
Indítványozok egy tiltakozó szezonnyitó gyűlést, és felvonulást kb.: A hétvégére!
Megfelelő sajtó támogatás is lesz.! :-) !
Az ok: Az utak minősége, és hiánya, a közlekedési morál tarthatatlansága, és a két keréken közlekedők törvény általi fokozott védelme.
Az, aki szándékosan, illetve figyelmetlenségből balesetet okoz azoknak, akik hajlandóak a közlekedési dugók csökkentese miatt autójukat kerékpárra, illetve motorkerékpárra cserélni, a törvény fokozottabban óvja Őket.
Ez esetben a törvény szigorúbb büntetést rójon ki a vétkesre, illetve az esetleges maradandó sérülés miatt, és teljes körű biztosítást kapjon. Állami garancia biztosítson fedezetet a károk megtérítésére. Akiről pedig bebizonyosodik a szándékosságból okozott baleset akkor ebben az esetben a károkat teljes egészében téríttesse meg az állam, és súlyos elzárásra büntesse a károkozót. Továbbá Életveszélyt okozó gondatlanság miatt a főváros vezetésének azonnali távozását követeljük alkalmatlanságuk miatt. Követeljük a regisztrációs adó, és a súlyadó eltörlését. Követeljük az adminisztrációs terhek csökkentését.
Javasoljuk továbbá a kerékpárutakon parkoló autósok lehető legnagyobb büntetéssel sújtását. Meg kell jegyezni, hogy a motorkerékpár jóval kevésbé rongálja az utakat, illetve a fogyasztása révén kisebb a káros anyag kibocsátása.
Azt hiszem a kerékpárt nem kell bemutatni.
E járművek azok melyek a pillanatnyi közlekedési helyzetet képesek orvosolni.
Az „A” kategória vizsga megszerzésének díja határozottan alacsonyabb legyen.
Követeljük, hogy a jogosítvány megszerzése ismét minimálisan 8 általános elemihez, vagy szakmunkás bizonyítványhoz illetve érettségi bizonyítványhoz kötött legyen.
Akinek ez nincs meg, tegyen különbözeti vizsgát.
Aki tud, segítsen, mindenkire számítok.
E levelet, aki kapcsolatban van kerékpáros klubokkal, más motoros fórumokkal, az adjon bele mindent, és mindenkit akit lehet győzzön meg, és vegyen részt a megmozduláson.
Megpróbálok engedélyt szerezni a dologhoz, ha nem megy, motorozni, kerékpározni azt szabad akár csoportosan is, megállni sem tilos, ahol nem tiltja a kresz…
Előzetes terv: HALK motorozás a városban, a sebességhatárok betartásával.
Lassú tempóra gondolok, mindenki nézze meg a Parlamentet, sokszor itt döntik el a MI pénzünkből, a MI hibánkból, hogy NEKÜNK egyre nehezebb legyen, UTÓDAINK pedig teljes esélytelenségre legyenek kárhoztatva…
Gyere tégy azért, hogy jobb legyen!
Javaslom a jó szándék jeleként minden résztvevőtől, tűzzön fehér, a környezetvédelem jeleként pedig egy zöld szalagot, vagy zászlót tűzzön kedves paripájára.
Ötleteket várok
Soha ne becsüld alul vezetőid rosszindulatát!
Szerintem soha nem tiltják be a 2T-s motorokat. Annyi nem rohangál belőlük. Szép lassan megcsappan a számuk.
HI!Ti szerintetek mikorra fogják betiltani a 2T-s motorokat?
Köszi! Megpróbálok rákeresni.
A Morgan-nek volt 3 kerekűje.Elöl keresztbe fordítva egy V2-es blokkal.
Biztos hogy nem Velorex. Régi Motor Revüben láttam róla fényképet, azt hiszem angol gyártmány, de ez nem biztos.
A leírás akár a velorex rokkantkocsira is ráillene,ha le van véve a tetőponyva, de annak hátul van a motorja...
http://www.velorexklub.hu/2005%20veteran%20verseny/index.html
Igaz, hogy nem szoci, láttam régebben agy motort vagy mit. Elől van két kerék hátul egy, motor elől van, azt hiszem boxer, de ez nem biztos. Küllős vékony kerekek. Teljesn nyitott csak a vezető előtt van egy kis szélvédő.
Esetleg tud valaki többet róla?
Interw. volt szó, nem? A boltot úgy értettem mint üzlet, busines... Ha anélkül is megy hogy reklámozzák magukat egy ilyen rendezvényen, mert ugye ennek ez a célja, akkor minek költsenek rá nem kevés összeget...
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|