hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2018. június 22. péntek 
Paulina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás

Összesen: 170 oldal

Keri
válasz erre | email2014-10-23 18:22:47
Inkább csak játék, bár szakmai gyakorlatnak sem rossz, mert állandóan szerelni kell. :) Majd ha megtanultam vezetni, tszek fel jobb videókat...valami ilyesmi lenne a cél:
http://youtu.be/exN75Bytq_o?t=24s
sorszám: 8131 (143284)
(előzmény: Teknőc, 2014-10-23 18:17:22)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2014-10-23 18:17:22
Grat hozzá!
De végül is szakmai dolog, vagy mifene!;)
Hajrá!
Teknőc
sorszám: 8130 (143283)
(előzmény: Keri, 2014-10-23 15:51:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-10-23 15:51:21
Tanuló vezető lettem :)
Van még mit gyakorolni :)
http://youtu.be/oSdz_U2JHmI
sorszám: 8129 (143282)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-10-22 23:36:17
Jó is a hangvilla, nekem bevált. :-)
Igényesebb megoldások voltak rajta, mint a Suzukin.
sorszám: 8128 (143281)
(előzmény: furfarag, 2014-10-21 00:16:54)

 
 
furfarag
válasz erre | email2014-10-21 00:16:54
Már megvan az utód.Hangvillás márkából.
Szakítottam a Suzukival:-)))
sorszám: 8127 (143275)
(előzmény: Atilla, 2014-10-20 23:49:32)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-10-20 23:49:32
És mi lesz helyette?
Ugye nem gyaloglás? :-)
sorszám: 8126 (143274)
(előzmény: furfarag, 2014-10-18 22:55:24)

 
 
furfarag
válasz erre | email2014-10-18 22:55:24
Sziasztok.Eladóvá vált a GS500-am.
Ha valakit Érdekel kérem jelezze.
Ez a motor ott volt a legelső szocitúrán is:-))))))
sorszám: 8125 (143267)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2014-10-05 13:41:18
Igazából javítani nem kellett, annyiért ajándék volt, volt hozzá vízálló zsák, a sátor meg polifoam nem fért bele, de nem is gond, zacskóba be, hálóval lefogattam, tökéletes.
Meg egyelőre 2-3 napos túra lenne a max nekem, annyi cucc bőven elfér benne, még hátizsákot se vittem. :)
sorszám: 8124 (143192)
(előzmény: Teknőc, 2014-10-05 12:54:22)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2014-10-05 12:54:22
Jaja..jó kép nagyon. De nekem csak a régi kép volt meg, sőt, anno, mikor Algyőn, a cukrászdába voltunk, az is még a telefonomon van valahol, sztem. Anno, mikor Börzén vetted a táskát, én is előtted néztem. Igaz én kicsinyeltem, de kis ts-en pont jól néz ki (grat! Hogy megvetted, s megjavítattad.)Igaz, én visszatértem a légiós zsákomhoz, jobban szeretem, s sátor, meg a polifom is belefér, a zöld szerelő táskával, s egyebekkel. Pilismarótra is már így mentem.
Teknőc
sorszám: 8123 (143191)
(előzmény: VGGábor, 2014-10-05 10:53:08)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2014-10-05 10:53:08
Megmeg, de ez melyik filmből van? hatalmas :D
Amugy ez az aktuálisabb kép, kevésbé kókány, meg jobban is elfértem, meg a doboz ugye zárt is teljesen.
http://szocimotoros.hu/cikkek/balaton2014/baja.jpg
sorszám: 8122 (143188)
(előzmény: Teknőc, 2014-10-04 16:22:39)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2014-10-04 16:22:39
Hm. Szerintem VG is megtanulta....
Ő is ismeri a nagy "libaf.szöld" kézi táskámat,valamint ezt is már jól:
http://youtu.be/-elGVykunDI
;) :)
Teknőc
sorszám: 8121 (143182)
(előzmény: Keri, 2014-10-03 08:23:40)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2014-10-04 07:47:23
;)
VG-nek Hála!
Csak el kéne már jönni egy jó szocitúrára is! Azzal a kis ts-sel...;)
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=59129&cmd=pic&id=787020
;) :)
Teknőc
sorszám: 8120 (143181)
(előzmény: Atilla, 2014-10-04 00:14:17)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-10-04 00:14:17
Végre új cikk! Micsoda pezsgés van itt! :-)
sorszám: 8119 (143178)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2014-10-03 19:51:28
Grat!
Sztem jó kis cikk, nekem tetszik..:)
Van benne minden...;)
Teknőc
sorszám: 8118 (143176)
(előzmény: VGGábor, 2014-10-03 17:06:43)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2014-10-03 17:06:43
Az már mindegy, megoldottam, csak az a zavaró, hogy pl nálam is az Operában meg szétesett pár rész ami a Firefoxban meg épp jó.
sorszám: 8117 (143175)
(előzmény: Keri, 2014-10-03 15:07:33)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-10-03 15:07:33
HTML alapú, mindennel mennie kéne, de van egy két Java elem, pl. a szerkesztő ablak. Lehet azt kéne engedélyezni.
sorszám: 8116 (143173)
(előzmény: VGGábor, 2014-10-03 11:22:04)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2014-10-03 11:22:04
Nem mondom hogy könnyen ment de igen :D
Viszont egy kis fejlesztés nem ártana, mert az Opera, Chrome nem tudja szerkeszteni a cikkszöveget, IExplorer tudná, de mégse, mert úgy szar ahogy van. Firefoxot meg tudom szentségtörés de nálam nem volt fenn...
sorszám: 8115 (143171)
(előzmény: Keri, 2014-10-03 08:26:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-10-03 08:26:29
Jahogy már kint van :D
sorszám: 8114 (143169)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-10-03 08:25:26
Na meg nekem a Hondán olyan merev gumi van, hogy 0,3BAR nyomással még észre sem vettem hogy bármi gond lenne :D kicsit kanyarokba talán nyúlós volt, de amúgy semmi vészes.
sorszám: 8113 (143168)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-10-03 08:23:40
Ja mehet fel.
Én túrára mindig viszek egy légmentesen zacskózott új belsőgumit, meg foltozó készletet. Nagyon mást nem is szoktam, az alap szerszámokon kívül.

Nagymotoroknak pedig belső nélküli gumija van többnyire és főleg mivel diagonál, nem szoktak defektet kapni. Ha mégis akkor van egy jó fajta defektjavító. Egy gumi hernyót bele kell nyomni a lukba, meghúzni a közepét és belül rácsomózódik, levágod a kilógó részt és mehetsz tovább. Defekt javító spray amúgy sem túl hatásos a belső gumis kerekeknél...ahogy azt tapasztaltad is.
sorszám: 8112 (143167)
(előzmény: VGGábor, 2014-10-02 23:49:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-10-03 08:15:27
Ja, bocs, olvasom... de az eleje alapján bőven jó lesz.
sorszám: 8111 (143166)
(előzmény: VGGábor, 2014-10-02 23:49:56)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2014-10-02 23:49:56
Várom a kritikákat az új cikkre. ;)
Igen, tudom, Chromeban, Operában szétcsúszik, de ha azt beállítom akkor meg Firefoxban nem jó.
sorszám: 8110 (143165)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2014-09-19 14:41:47
pont ilyesmi infó kell, hogy szag meg internet segítségével megtaláljam, ahol pl árulnak üvegszálat vagy épp bakelit cafatokat. :)
és igen, Krakkó mellett lakom.
sorszám: 8109 (143132)
(előzmény: Keri, 2014-09-19 08:25:30)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-09-19 08:25:30
Ha eljössz érte adok :D
Te amúgy nem Lengyelországban élsz? :)
Honnan tudjuk hogy ott hol lehet szerezni? Itt vannak műanyag félgyártmányokat árusító cégek, ott lehet kapni sok egyéb műanyag rúd, cső és lemez között bakelitet is. Ahol vágnak ott mindig van hulladékos láda, ilyen kis darabot jobb helyen ingyen is odaadnak.
sorszám: 8108 (143131)
(előzmény: hzoltaan, 2014-09-10 14:14:15)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-09-10 18:21:58
Keress a MÉH telepen valamilyen régi elektromos panelt (textil bakelit), jobb mint az eredeti mert nem törik.
sorszám: 8107 (143054)
(előzmény: hzoltaan, 2014-09-10 14:14:15)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2014-09-10 14:14:15
Új kérdés. ;)
bakelitot lehet venni kis darabban valahogy. Kéne a karbi-blokk közé valami hőszigetelő és ilyet csak bakelitból láttam. A boltban pont nincs az én méretem, az eredeti meg repedt. (van hasonló de kissebb furattal, fel kellene csiszolni, de akkor pont beleér az 0 gyűrű vájatába. Én papírral raknám össze , ezt javasolták a hondafórumon.)
sorszám: 8106 (143052)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2014-08-11 17:16:37
Köszönöm, pont ilyenre gondoltam!

Z
sorszám: 8105 (142831)
(előzmény: Keri, 2014-08-07 23:00:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-08-07 23:00:00
Ja és szellőző helyen csináld, mert a gőzei nem egészségesek, valamint gumikesztyű is erősen javallott. Ha bírod akkor festőruhát is vegyél fel mert elég könnyű összekenni mindenedet :D
sorszám: 8104 (142799)
(előzmény: hzoltaan, 2014-08-07 12:35:39)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-08-07 22:57:38
Kb. én is annyiért vettem.
Igen az az poliészter gyanta (ezt még lengyelül is felismerem :D

Szerintem bőven elég. A kompozitokban maga a gyanta elég kevés.
Adnak hozzá reagenst. Nekem azt mondták hogy 1:100-as arányba adjak a gyantához, de nagyon gyorsan köt olyankor. Decinként ~3-5 csepp elegendő, akkor lassabban köt, több időd van felhordani.
Egyszerre ne sokat keverj be.
Vegyél olcsó ecsetet, amit utána el is dobhatsz, azzal kend fel, és tocsakold bele az anyagba.

Formázásra millió lehetőség van. Nyilván a konkrét feladattól is minőségi igénytől függ mit érdemes csinálni.

Alapvetően nem tartja az alakját amíg meg nem köt, tehát kell neki felület vagy sablon, vagy amire felhordod. Ha meglévő valamit akarsz lemásolni akkor elvileg kéne előbb egy negatív sablont csinálni. Ezt csinálhatod ugyan ebből a kompozitból, de ha egyszerűbben akarod, akkor lefeded fóliával, arra az üvegszövetet és arra ecsettel felhordod a gyantát. A műanyag fóliák többnyire nem ragadnak ehhez a gyantához, tehát a végén le lehet húzni. (próbát csinálj)
Persze a felületi minősége olyan is lesz ilyenkor, de gondolom ülés alaplemez esetén nem érdekes.

Ha nincs minta, vagy nem jó akkor szigetelőhabból lehet faragni, ekkor is ajánlott a fólia, hogy könnyű legyen szétszedni. 2-3 réteg üvegszövet elég masszív már, de ha jó a tervezés akkor 1 réteg is elegendő. Az a kajak amit én használok az pl egy réteg üvegszövetből van csak. Persze sima lemez formában ez is hajlik, tehát peremet, merevítést, erősítéseket formázz bele. Lehet olyat is, hogy az első rétegre ráteszel fadarabot, vagy akár vasat is, és a következővel beépíted a szerkezetbe. Hungarocellt szerintem oldja, tehát az azért nem jó, vagy előtte felület kezelni kell.

De láttam olyan megoldást valamelyik chopper építős sorozatban hogy a vázra ráfeszítették a fóliát, üvegszövet, gyanta, üvegszövet gyanta, a végén meg formára vágták a széleit, és ez volt az üléslemez.

Ja hungarocelt felmelegített cekasszal lehet frankón vágni. Én régen rossz bojler patronból bontottam ilyet, és keretes fűrészbe feszítettem a szálat, egyik felét szigetelve, amit a Pikó vonatom trafójával szabályoztam, és azzal vagdostam a hungarocelt. Ne melegítsed fel annyira hogy izzás látszódjon mert úgy hamar elszakad.

Egyébként a Hondám ülését is így vágtam ki, először, mert a szivacsot is jól lehet izzószállal vágni.
sorszám: 8103 (142798)
(előzmény: hzoltaan, 2014-08-07 12:35:39)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2014-08-07 12:35:39
Nna, valóban, zywica poliestrowa a neve. Árulják egyben az üvegszállal, az 1kg az kb 2000 huf.
Ez jó ár? soha nem használtam ilyesmit, leírod tőszavakban, hogy mire figyeljek, hogyan csináljam?

(1kg elég nem?)
sorszám: 8102 (142786)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-08-04 18:19:10
Nemár, én nem tudok lengyelül, de így is találtam :)

http://www.zywica.eu/sanit//index.php?products=product&prod_id=47
sorszám: 8101 (142782)
(előzmény: hzoltaan, 2014-08-04 14:55:52)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2014-08-04 14:55:52
:P :P
csak a franc tudja, hogy miképp keressek rá a lengyel boltokban az FRP-re. Üvegszálas műgyanta. :D

2mm-es lemez jó lehet, ha valójában mindenhol a motor vázán ül az ülés maga? Persze akár meg is peremezhetem...
sorszám: 8100 (142781)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-08-02 09:17:32
Erről jut eszembe, szerintetek a TS karbon burkolatokkal hogy nézne ki? :D Nem olyan drága a karbonszövet, ha egyszer összerakom a TS-t és nagyon unatkozok, lehet hogy gyártok magamnak egy szettet :)
sorszám: 8099 (142777)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-08-02 09:16:23
Ja a műgyantás cég.
Novia.hu
sorszám: 8098 (142776)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-08-02 09:15:57
De alapvetően én lehet hogy üvegszál+műgyanta kompozitból csinálnám meg az alaplapot. Hungarocelből tetszőleges formát kifaraghatsz, így merevítéseket is bele tudod könnyen rakni.
Kifaragod, formára nejlont ráhúzol, arra üvegszövet, műgyanta, üvegszövet, műgyanta. Pár óra alatt megköt, másnapra már terhelhető.
sorszám: 8097 (142775)
(előzmény: hzoltaan, 2014-08-01 12:29:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-08-02 09:11:59
MZ esetén 1mm-es bililemezből van az ülés alaplap.

Persze domborítással és peremezéssel van merevítve, meg a felfogatásoknál van plusz lemez ráhegesztve.

https://gsnthq.bl3302.livefilestore.com/y2pPzOocuLUQTC6XOw9vgTbhRpJVEPWwiwvC17z9a4uXO2KGv90ldztaOu-rqMhIvcdkJp0A5gSI1r34HnZzJgOrWv92AWBiyiQm0_xCHJwy3M/WP_20130731_002.jpg?psid=1
sorszám: 8096 (142774)
(előzmény: hzoltaan, 2014-08-01 12:29:08)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2014-08-01 12:29:08
Más kérdés:
Üléshez szeretnék új alaplemezt csinálni. A vastagságáról lenne kérdésem. Milyen vastag legyen, ha csak sima lemezt akarok kivagdosni?

Teljes hosszán a vázon nyugodhat (tök egyenes a vázcső egy gumiszalagon remekül meglesz, ott ahol igazán ülök, ott meg pont van egy teljesen lapos panel ami merevít.
Itt látható: http://images.cmsnl.com/img/partslists/honda-cm200t-twinstar-1982-usa-frame_mediumhu0137f5a26_9d15.jpg

Úgyhogy szerintem 3mm is elég, de szívesen hallanám a véleményetek.

Elöl a tankrögzítés alá csúszna be egy nyelvvel, hátul pedig a rugóstag felfogatásához fogom beakasztani.
sorszám: 8095 (142773)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2014-08-01 12:23:58
Köszi, többször megnéztem, ez a PZ amit ilyen kínai quadokra is tesznek, az a PD33 valami licencelt verziója. Felujítószett is van hozzá. Megpróbálom a felujítószettet előbb, aztán ha nem adja ki, akkor lehet venni 5-6000-ért egy új karbit.
sorszám: 8094 (142772)
(előzmény: Tibi2T, 2014-07-30 08:29:02)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2014-07-30 08:29:02
http://www.aliexpress.com/item-img/mikuni-carburetor-vm22-26mm-110cc-125cc-dirtbike-atv-pz26-performance-carburetor-free-shipping/1605054571.html Ilyet próbáltam, jó minőségú és asszimetrikus felfogású, bár a pontos méreteit nem tudom, használtan beszerezhető elég könnyen.
sorszám: 8093 (142769)
(előzmény: hzoltaan, 2014-07-29 13:29:43)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-07-30 07:47:09
Ha az eltolódás nem több mint 2 mm, akkor a felfogás úgy oldható meg, hogy a tőcsavart aszimmetrikusra készítteted. az egyik végén pp. M10 a másik , eltolt tengellyel M8.
Régi típusú (úsztató gombos) bontott D28 Likov porlasztóm van.
sorszám: 8092 (142768)
(előzmény: hzoltaan, 2014-07-29 13:29:43)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2014-07-29 16:18:09
PZ26 néven szalad, a PD33 az tán a leánykori neve volt? Mellesleg persze és természetesen kínai gyártás a japán lícensz alapján. Mindegy, jobb, mint a darabokra hullott eredeti, és így kapható hozzá minden. Megpróbálok először szerezni felujítókitet.
sorszám: 8091 (142760)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2014-07-29 13:42:20
Basszus, találtam Keihijn karbit a neten...
meg kell mérnem az enyémet otthon, de ez szerintem egy PD33-as...

http://allegro.pl/gaznik-japonski-keihin-barton-volcano-fnx-125ccm-i4399357297.html
sorszám: 8090 (142759)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2014-07-29 13:29:43
a Jawa 250-esre való karbi a 2926-os kóddal megy és 26mm-esnek reklámozzák. Mivel sajna eladtam a motorral együtt a jikov 2928-amat, ezért mindenképp vennem kell.
Csak jobb, ha passzol a torokméret, nem?

Mellesleg, sajna ez a Keihin ez asszimetrikus, a felfogatás 2 csavarja nem a torok középvonalában van, hanem attól feljebb. Az eltérés pár miliméter, de mégiscsak. Arra gondoltam, hogy bereszelem a hőszigetelő alátétet, és akkor mégsem lesz olyan "lépcső" benne.

Mindenestre, ez nem tuning lesz... :) Inkébb a jármű akarattal való elrontása, azért, hogy ne kelljen 15.000-ért venni egy karbifelujító szettet...
sorszám: 8089 (142758)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-07-28 20:27:40)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-07-28 20:27:40
"... nagyobb fúvóka ..."
helyesen: főfúvóka
sorszám: 8088 (142754)
(előzmény: Gyula-bá, 2014-07-28 20:24:26)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2014-07-28 20:24:26
Tuning tapasztalat: az eredetinél nagyobb torok átmerő --> kisebb légsebesség, --> nagyobb fúvóka és fordítva.
sorszám: 8087 (142753)
(előzmény: hzoltaan, 2014-07-28 10:19:00)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2014-07-28 10:19:00
Örülök, hogy nem totál blőd az ötlet. ;) Ilyesmin még nem gondolkoztam. Igen, megmértem, a PD33 az 26mm, a 2928 meg 28 ügyebár.
De van itt eladó Jawa 250-es karbi, ami elvileg 2926-os... tehát 26mm a torokátmérő... Jól gondolom?
Abba is ugyan azok a fuvókák mennek bele? Mármint a menet, meg ezek passzolnak?
sorszám: 8086 (142751)
(előzmény: Tibi2T, 2014-07-25 11:59:13)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2014-07-25 11:59:13
Ha jól rémlik, a PD 33-as 26-os torok. A 2928-as picit nagy lesz neki, ha mégsem, akkor szerintem nem sokat kell majd eltérni a gyári fúvókáktól, a 72-est, esetleg a 92-est kell majd csökkenteni valamelyest. Közdarabbal fel lehet tenni. Egyes 650-es Uralok gyárilag ugyanazzal a beállitással lettek etetve 2928-al, mint a 638-asok. Ha viszont nem szereted a kihivásokat, akkor dobj rá egy VM 26-os Mikunit (szintén közdarabbal).
sorszám: 8085 (142728)
(előzmény: hzoltaan, 2014-07-24 11:17:22)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2014-07-24 19:51:39
http://onroad.hu/2014/07/24/motoros-kislexikon/
;) :)
Teknőc
sorszám: 8084 (142724)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2014-07-24 11:17:22
Ah, Keihin PD36-os például 26,5mm-es. ;)
nincs értelme gondolkodni, mg kell márni.
A PD karbik amúgy hasonló bonyolultságúak, mint a jikov 2829 (jawa 638), de annak a felfogatása nekem nem passzol.

Meglátjuk. ;)
sorszám: 8083 (142720)
(előzmény: hzoltaan, 2014-07-24 11:07:04)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2014-07-24 11:07:04
lett egy ritka motorom, honda CM200.
A karbi teljes felujítást kér, de mivel ritka és öreg, felujító szett legfeljebb az államokban, horror áron, karbit max használtan, blablabla. :P
Az az ötletem támadt, hogy egy jikov 2928-as karbit teszek fel. A peflfogatás is erősen hasnoló, a méretekben nem vagyok 100%, de meg kell mérnem. Majd ma este megmérem. Itt egy új jikov karbi is megengedhető, de a felujítószett is csak kb 1500huf... :D És azt a karbit nagyon szerettem. :) Sajnos voltam olyan barom, hogy mikor eladtam a motort, akkor eladtam vele az extra karbit is. :P

Szóval a kérdés:
Szerintetek nehéz lesz befúvókázni? ;)


(így elsőre azt tudom, hogy az eredeti karbi az Keihin PD33A (szinte semmit nem találok de még a PD sorozatról sem...) a jikow meg 26mm-es. A Keihin akkor 33?? Nna, este megmérem ;)
sorszám: 8082 (142719)

 
  Összesen: 170 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17577)
Jawa (27030)
Pannónia (6539)
MZ (48855)
Izs (607)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Simson (3402)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu