:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Szia Pool!
Az emailem megváltozott.
kisgepszerviz@dunaweb.hu
Üdv papa!
Szia papa!
Sajnos ebben a formában nem működik. Vagy adok egy ftp címet és oda kell felmásolnos, vagy pedig cd-re írod és elküldöd postán vagy pedig elhozod valamelyik szocimotoros találkozóra. Írtam emailt.
üdv.: Pool
Szia Pool!
Szeretném ha kitennéd az általam készített fotókat, a sárospataki túra képeit.A kővetkező képtár helyen vannak. http://kep.tar.hu/papa2/50306698#2 http://kep.tar.hu/papa2/50306700#2
Üdv papa!
Volt valaki az egri veterántúrán? és vannak képei?
Kikerült még Tesho X. szocimotoros találkozó képei továbbá Tibi72 VIII. találkozó képei is a képgalériába.
Kikerült CsNorbert "Kunnmadaras" és a "Ausztria-Szlovén-Olasz" túraképei (éjféli expressz cikkhez tartoznak).
Kikerült még továbbá néhány 2005-ös BNV motorkiállításos képem.
Aki valamikor felmásolt képet szociupload szerverre és még nem kerültek ki az szóljon. Az is írjon aki szeretné valamelyik motoros túra, kiállítás vagy kirándulás képeit a szocimotoros oldalra kirakni.
Pool
Par kep sorozatot tolt ki a pool a galeriaba.
Sziasztok, mz ts 250 (négysebességes)-hez keserek olyan fogaskereeket, amire a kuplung megy rá! Azt hiszem menesztő a neve + Ehhez kellene még a nagy meghajtófogaskerék! Csak jó állapotban lévőt keresek és olyat, amelyek unanabban a blokkban voltak és együtt koptak össze!
Köszi:
mzzzz
Volt valaki innen a hétvégén szentesen Raszputyinnál?Rajtam kívül..:))
Lenne egy nagy kérdésem felétek!Még pedig hogy a régi rozsda foltos krómozást hogy tudom(házilag) eltávolítani pl:kormány...felni..kipuffról?Milyen anyagot használjak konkrétan?Várom az ötleteket,tanácsokat,tapasztalatokat!Előre is kösy
Én egy ideje rendszeresen szedem a recept nélkül kapható "Leszarom" tablettát. Laboratóriumi vizsgálatok ugyan nem igazolják az eredményt, de kit érdekel? A lényeg, hogy ne turbózd magad ilyenek miatt, lépj túl rajta. Ha valaki ilyen szellemi rövidnadrág, az még ezt sem érdemli.Ráadásul azt sem tudod, hogy ki volt az, akkor miért te idegeskedsz miatta?
Jó, én se köszönnék így vissza, de tényleg nem tudom mi mást lehetne tenni a nettó taplóság ellen ilyen esetben. Persze, nem kell lemenni ugyanolyan kőbunkóba, de azért nem könnyű (jobb híján) félretenni az emberi önérzetet.
Hy Eladó!
Mz ts125, 1984-es friss vizsgás koráhozképest jó állapotban csak a lámpa bili van megnyomva 1 kicsit !A szine zöld és szép a fénye! A barátom árulja i.á.65 ezres!Akit izgat a dolog írjon neki a supermot@vipmail.hu -ra!
Köszi Keats
Na ez nem a visszaköszönésre vonatkozik, hanem a árvízkárasultakra, meg a hasonló akcióikra.
Levendel!
Igen, igazad van, álláspontom nagyon közel van hozzád! Jól beszélsz! Sajnálom aki nem így látja!
Pool
De azért bemutattál neki, ugye? Minimális udvariassági követelmény, hogy visszaköszönünk annak, aki üdvözöl minket. :)-
összetévesztett valakivel, akivel fasírtban van.
...Nyiregyháza,38as főút,szombat,15óra körül,zöldre várva, a balra kanyarodó sávban..jobbról melettem elhalad egy piros kocka lada,utánfútóval,mellém érve a vezető lassit,majd kiorditja:-"a k...anyád,b"i,kö"g motoros!!-döbbentem állok,és csodálkozom..túramotorom van,soha sem vigéckedem,betartom a szabályokat,segitőkészen,toleránsan közlekedem..mit árthattam ennek az embernek...???..és ráadásul,mégcsak megse előztem,vagy találkoztam vele útközben...
De az se volt rossz, amikor az erdélyi árvízkárosultaknak vitt valamelyik ilyen papírkutya-geng segélyszállítmmányt: (kb. 5 doboz májkrém + 2 tekercs vécépapír) /motorbiszikli formájában. Innen. Oda a messzi távolba. Ennyit. Mondjuk azért rendes volt tőlük, hogy nem csak egyszerű katasztrófaturistaként érkeztek. Igen, sőt én is közéjük akarok tartozni, mert olyanok, mint egy nagy család. És a vér a becsületük mellesleg. Meg ilyesmi misztikus izék. Wáááá!;-)
De, de, én a múltkor is láttam a tévében, hogy a harlidévidzonosok elmentek az árvaházba, és ajándékokat osztogattak meg megmotoroztatták a árvákat, és ez olyan megható volt, hüp-hüp.
"a mototrosok a modern kor lovagjai"- ne röhögtess :DDDD
Ennél már csak az volt jobb, amikor valamelyik tökkelütött "motoros" magazin megírta egy cikkében, hogy tessenek vigyázni a klubok, mert a titkosügynökök beépülnek az ilyen szervezetekbe, hogy a "befolyásos" klubok hatalmával csúnyán visszaéljenek.
"Ez a minta nagyon tetszik, de először szeretném tudni, h hogyan vált motoros jelképpé, vagy egyáltalán mit jelképez."
Na ezért írtam azokat a linkeket. Egy kis félreértés a részemről. Megesik az ilyen. :)
Egyébként nem biztos, hogy valami mélyreható indoka van, hogy a motorosok körében is elterjedt. Lehet, hogy csak azért, mert jól néz ki, és egy lovagrend jelvénye. Hallottam már olyat, hogy a motorosok a modern kor lovagjai.
Ezeket én is megtaláltam. A történelmi hátterét már ismerem. De egyik leírás sem említi, h vmilyen kapcsolatban áll a motorozással. Mind1, azért köszi az infot!
1 perc google-használatba telt rátalálni a következő linkekre:
http://www.skik.hu/index.php?id=1012
http://www.orderofmalta.org.uk/cross.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Maltese_cross
Ha valamiről infót akarsz találni, akkor legelőször nézz utána google-n és a wikipedia-n.
Meg amennyivel régebben! Zikmund és Hanzelka, a két csehszlovák világutazó már említi 1950 körül írt könyvében, hogy a skoda művek Brazíliában hatalmas alkohol-főzdét épít, amelyet gépjárművek hajtására fognak a Brazilok használni.
Mellesleg akkor sem volt a dolog újdonság, hazánkban a háború előtt mindenki "motalkóval", vagyis benzin és alkohol 50-50-es elegyével tankolt. De azok még nagyon másmilyen motorok voltak, mint a maiak. Csak aztán rájöttek, hogy kár a szeszt elfüstölni a kocsikban, amikor meg is lehet inni. :-) Ez csak olyan, ritkán lakott agrárországoknak jó, mint Brazília, ahol úgy nő a kukorica, mint a dudva.
Nincs vele semmi god, a brazilok a nyolcvanas években kezdték el gyártani a részben metanollal, ill tiszta metanollal hajtott járművek gyártást.
Ez megint az állam szemétsége, ugyanis eladhatatlan mennyiségű, benzinhez keverhető tisztaszesz hever a raktárakben, de nem engedik meg felhasználni mert üzemanyagként csak töredéke bevételt eredményez, mert nem jövedéki adót kell utána fizetni, csak üzemanyagadót, a különbség kb 700 Ft/l
Igaz ha a raktárba marad egy fillért sem hoz, de sose a nagy eszükről voltak híresek törvényalkotóink...
Érdemes azt is megnézni, hogy milyen jók az útburkolatok... sehol egy kátyú...
Hát elég szép járgányok vannak benne:)
Olyan, mintha Kubában azzal menne az ember az utcán, amivel nem szégyell.
/meg persze azza, ami éppen van/
Ha valaki még nem ismerné:
http://www.nold.hu/media/m0bl040913cuba.mov
Az egyik cikk szerint ez az üzemanyag csak a kifejezetten erre készült járműmotorokban lesz felhasználható. A hagyományos motorok átalakítása állítólag nem gazdaságos.
Szerintem meg nem biztos, hogy keveredni fog az olajjal, ki kell próbálni, lehte, hogy kiülepszik majd.
Sziasztok!
Ma találtam egy érdekes hírt:
http://origo.hu/auto/teszt/20060825saab.html
Ebből a dőlt betűs rész, annak is főleg az utolsó előtti bekezdés a lényeges.
Bio üzemanyagról van benne szó, ami állítólag 30% al is olcsóbb lehet amostani pl. 95ösnél, igaz, kb ennyivel is többet eszik az autó. Tehát árban kb ugyanott van, de a szöveg szerint erősebb tőle az autó.
Szerintetek ez a nafta mennyire jó lehet majd a 2 ütemü mocikhoz? Gondolom, ugyanúgy lehet majd hozzá tölteni olajat....
És ezt baxxák el a leghamarabb.:)))
Az is a gyártás része....:)))
Nem is a gyártás jelent gondot, hanem milyen anyagból készül és mondjuk a hőkezelést is jól megcsinálják-e hozzá....
Ki a tököm akar gyártatni????Veszek egy újat és kész..Már ha egyáltalán szükség lenne rá...
De hogy én megbízzak ilyenben a magyar kisiparban...ki van csukva.
Bár lehet hogy TE eladáshoz megcsináltatnád...:)
Maximálisan veled értek egyet. Nekem XV 750-esem volt. Lehet, hogy nem elég jók az érzékeim, de én soha nem éreztem hátrányát a kardánhajtásnak. Szerintem , ha rendszeresen cseréljük az olajat, élettartama megegyezik a motoréval.
Ha újra veszek majd nyugatit biztos, hogy kardános lesz.
Sziasztok!
Egyetértek Matya kollegával. Nekem is egy kardános motorom van. Suzuki VX800 és nagyon meg vagyok elégedve vele. Míg a haverok láncfeszességet állítanak, láncot tisztítanak, olajoznak, néha pedig láncot és fogaskerekeket cserélnek, addig nekem nem kell semmit csinálnom. Optikailag sem tetszik nekem a lánc a motorokon. Én sem cserélném le láncos masinára a gépemet. Menet közben is csak váltáskor lehet picit érezni, hogy megbillenti a gépet, de ezt csak akkor ha valaki direkt erre figyel és kifinomult érzékszervei vannak.
Pool
A kúpkerékpárt gyártani nem olyan egyszerű. Lehet ugyan (pl. Rimóczi Kúpkerék Kft), de célgép kell hozzá, és azt meg kell fizetni, ha valakinek van olyan.
Lánc viszont mindíg lesz.
kimaradt, hogy " csak nem okoz GONDOT"..
Újfennt vitába szállnék..
Nehéz:hát mint minden, ez is relatív.Pl kardánnál a külső burkolatot lehet használni a hátsó lengővilla egyik karjának.Mellesleg ma már a BMW-ken eleve egykarú a hátsó lengővilla..:))
Bonyolult...hmmm...csak nem okoz 2006ban egy pár kúpfogaskerék legyártása...de sztem már 1980ban sem volt az...
Tévhit, hogy beleszól hirtelen gázadásnál az egyensúlyba..ez maximum akkor igaz, ha kevés hengeres, keresztben elrendezett motorblokkal van dolgunk, de akkor SEM a kardán, hanem a motor lendtömege billentheti meg a gépet...
Nem kell tulajdonképpen ápolni, csak olajat cserélni benne a meghatározott intervallumonként..
Összsségében kb ugyanannyiban van egy kardán is, mint a láncok, mert kb három-négy láncszett árába kerül, és kb ugyanannyi km-t bír ki, mint 3-4 láncszett.Csak itt egyben kell kicsengetni a pénzt, ha cserélni kell...Viszont gondozásmentes a lánchoz képest.Túrázóknak kifejezetten ajánlva..:)))
Tudom mit beszélek, mert az XJ-n nekem is kardán van.
Én imádom, el nem cserélném láncos gépre....
A kardánt nem kell szprézni, viszont nehéz, bonyolult, és hirtelen gázadásnál beleszól az egyensúlyozásba is. A Moto Guzzi meg a BMW csinál manapság kardános masinákat. Persze a japóknak is van egy-két típusuk, de főleg a túra és chopper kategriában. A szocikból a BMW klónok voltak kardánosak: Ural, Dnyepr, Simson AWO.
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy milyen előnyei vannak a kardánhajtásnak és a lánchajtásnak? Valamint mely gyártók, mely motorjaink van kardánhajtása?
Köszi az infót!
monibu
Sziasztok! Meg tudná nekem mondani vki, h a Máltai kereszt milyen kapcsolatban áll a motorozással? Egy tetoválást szeretnék, ami a motorozással a kapcsolatos. Ez a minta nagyon tetszik, de először szeretném tudni, h hogyan vált motoros jelképpé, vagy egyáltalán mit jelképez. Aki tud vmi infot ezzel kapcsolatban, az légyszi írjon! Köszi
Üdv mindenkinek! Eladó egy 350es Izs Duna oldalkocsival és forgalmival vagy elcserélhető nagytestű robogóra. A gép üzemképes állapotban van. Érdeklődni CSAK telefonon: 06702597803
I. Vas megyei Szocimotoros Találkozó
Szombathelyen a Tesco parkolóba 2006.08.26. szombaton 4órától mindenkit szerettel várunk.
Részletes felvilágosítás: SImson.hu Vas megyei régió vagy az elektroosztro@freemail.hu email címen
Üdv!
Van egy 81'-es 350-es Jawam.6 voltos és megcsináltattam 12 voltosra.Tetettem rá uj tilisztoros gyujtást és nem lett jobb.A baloldali henger jobban dolgozik mint a jobb.Össze-vissza kalimpál nem jár egyenletesen de ha bemelegszik akkor jó és egyenletesen jár.15 fok alatt be sem indul.Szerintetek mit tegyek?
Szervusz!
Írass egy meghatalmazást a tulajdonossa, vond ki a járművet a forgalomból és a kivont járművet vedd meg (ha már beleszerettél). Ezzel mentesülsz mindenféle biztosítási díjhátraléktól, valamint időd lesz felújítani.
Laci
Vas megyében azaz Szombathelyen, szocimotoros találkozot szervezünk. Akit esteleg érdekelne dobjon 1 mail-t az elektroosztro@freemail.hu ra vagy IWIW-en , MYVIP-en Osztrosits Mihály néven + talál.
Egyenlőre csak 1 spontán hipermarket parkolós összeröfenésről van szó, messzebről nem tudom megéri e eljönni de akit érdekel írjon.
A fórumot nem nézem mindig ugyhogy inkább mail!
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|