:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Faborynál próbáltad már ?
Ühüm, nem wartburg, de nem is mondtam, csak, hogy ahoz vettem, de, amúgy bármihez jóóóóó
Arról már nem is beszélve, hogy Moto Guzzi vezérműláncot lehet venni Amerikában és Ausztráliában is, csak éppen pont idehaza hajtanak el azzal, hogy már nem rendelhető a taljánoktól sem. (Még jó, hogy csak fél kiló a cucc, szóval végülis nem nagy költség visszaimportálni a föld túlsó feléről, de azért mégiscsak piti ügy. Ja, a gúnyos nyihogást megelőzendő: 90AUD/db, szóval nem drágáb, mint bármelyik utángyártott DID vezműlánc a Motoroázisban.)
Átérzem a fájdalmadat... úgy nyolc évvel ezelőtt kaptam egy pár gázzal töltött Girling lengéscsillapítót a Fiat 850-esemhez, és tökre örültem neki... amíg haza nem vittem, és ki nem derült, hogy whitwort (!) finommenet (!) van rajta. Na ettől aztán az összes csavarboltosnak kiugrott a szeme, végül kénytelen voltam amerikai netbaráttal küldetni két tetves anyacsavart egy borítékban, és az illető azóta is azzal szekál, hogy micsoda egy istenhátamegetti vademberország az a Hungary, még egy anyacsavart sem lehet kapni a boltban, bezzeg náluk van minden, whitwort, metrikus, amit csak a kedves ügyfél óhajt.
:))
Köszi már régen kész van,sacc 2 hónapja,mégegyszer leírom,nem !Wartburg! hanem egy motorról van szó :)
Amiért nem tudom összrakni annak oka hogy ebben az országban nem lehet kapni 1-es menetemelkedésű 15-ös átmérőjű csavart,önzáróból réz külsővel pláne nem.Az ismerős esztrgályoshoz már nincs pofám visszamenni csinált nemönzáró acél 16-ost a múltkor mert elmérte,de ingyen megcsinálta,vehetnék legkevesebb 50db-ot ilyen csavart de úgytudom az-sem réz.
Szerintetek számít e hogy réz volt kívül az a csavar ami a vezérműtengely végén fogja a szíjtárcsát?Lehet hogy azért hogy ne táguljon és lazuljon meg?
Összességében nyár végétől húzódik a dolog,még pár hónap és manual alapján kell összeszerelnem mert elfelejtem mit hová.
Már nevetséges ez az egész,minden fórumra ugyanazt írom be mindíg igyanúgy,és nulla eredmény.
Komolyan mondom rendelek 3500+postáért 50-et acélból ha más nincs,csak meg kell tudnom hogy az acél mehet e oda.
Amúgy volt olyan hengerfejem, amit egyszerűen felfúrtam a vastagmenetes gyertyához, és olyannal vidáman mociztam tovább.Asszem egy balkán blokk volt, sráckoromban, egy verhovina ötösbe építve. Vidáman egy kerékre állt kettesben :-) Amúgy három sebességes volt.
Problémamegoldásként javasolnám, mivel jön a karácsony, ajiba kapsz tőlem ismeretlenül is ingyen egy perselyt, ami, gondolom, kívül megegyezik a szélesmenetűvel, belül meg a hosszúmenetűvel.Mintha a wartburgomhoz vettem volna..
Semmi hókuszpókusz, semmi hézagolás, úgy van a nyaka méretezve, ahogy kell. Beragasztható, vagy max kijön a gyertyával együtt, nagy kaland.. visszacsavarható. Csepelen van.
"Elég meggyőző,le se kellett volna vennem a hengerfejet"
Nem egészen így van, vagyis szerintem kivitelezhetetlen motorkárosodás nélkül, mivel, a szükséges túlméretes menet fúrásakor aluforgács keletkezik, nem kis mennyiségben, nem hiszem, hogy ez túl jó helyen lenne a hengerben....
Hidegvér, semmi baj a persellyel, ha meg netán mégis gond lenne az a 2mm, akkor még mindig jöhet a felhegesztgetés, vagy legrosszabb esetben egy bontott hengerfej.
Elég meggyőző,le se kellett volna vennem a hengerfejet,megőrülök!Az egész motort ki kellett emelni a vázból(aminek része a motor is)hogy elérjem a hibás hengerfejet,krvaélet,és mostmár nem lehet helicoilozni ha a persely tönkremenne,olyan biztos nincs ami persely méretű helicoil,tehát a belsőmenet gyertyaméretű de a külső meg perselyméretű,ugye?
ezt elxatma,hála annak az embernek aki szidta a helicoilt,talán épp ezen a fórumon.De sztem a perselynek se lesz semmi baja,csak az a 2mm,idegesít.
köszi
Nem, nincs túlméretes gyertya. Vagy legalábbis én nem tudok róla.
A helicoil vasból van, itt van róla egy cikk. Nem tudom mennyire stabil, de minden esetre ha netán kiszakadna, akkor még mindig lehet perselyezni.
Az, hogy az alu spirál alakban rajta maradt a gyertyán, sajnos tipikus. Nem kenték meg olajjal becsavarás előtt.
Én alátéteznék egy hosszú menetes gyertyát.
A wartburgot csak példának hoztam fel
motorról van szó.ezekszerint nincs mondjuk szabványosan éppen 2mm-rel hosszabb direkte perselyezés utáni gyertya.
Amikor tönkrement az volt az első hogy körbejártam a net-et a lehetséges megoldásokat,a helicoil-ról azt mondták hogy nem stabil,azóta olvastam az ellenkezőjét is.
A tönkremenetelkor a gyertyán rajta maradt a menet,vélhetőleg helicoilozva volt elötte az ilyen spirálos vmi.
Mi baja lehet a perselynek?
A helicoil úgy működik hogy belesajtolnak egy új menetet?Hidegen?Melegen?
Az alumíniummal való felheggesztés fémfeltöltés azt lett volna az igazi mi?
Jelenleg egy apró csavarral is biztosítva van a persely felülről elfordulás ellen,be is van ragasztva.
Mi baja lehet?
Te foglalkoznál azzal a 2mm-rel?
Aláalátéteznél egy hosszúmenetes gyertyát vagy simán beletekernéd a régit?
a wartburg gyárilag rövidmenetes. Ha megperselyezik, hosszú menetes gyertyával pont jó. A szaki valószínűleg azt magyarázta, hogy létezik azonos (wartburghoz megfelelő) hőértékű gyertya hosszú menetesben is.
Én egyébként inkább helicoillal javítanék gyertyamenetet a XXI. században. Akkor nem kell kétféle gyertyát kajtatni egy motorhoz.
Sziasztok lenne egy maszek kérdésem honnan lehet letölteni a heti hetes összes részét? vagy ha valakinek van torrent fájla róla az küldje már el e-mail-be a motorszerelo@citromail.hu
És még lene egy kérdésem a cápa című filmet magyarul honnan lehetne letölteni vagy küldje már valaki a torrentjét az e-mail címemre előre is köszöm.
Nem. A gyertyán nagyon sok infó van feltüntetve. Menetméret, hőérték, elektróda anyaga, stb. Neten lehet találni táblázatokat, amikben le van írva az egyes betűk jelentése (minden gyár saját jelölést használ).
A betüjel csak a szikraköz mértékét és a gyertya hőértékét jelöli nem?
Hosszból meg kétféle van úgytudom a hosszú meg a rövid.
Hogy érted a belógást.
A szaki nekem magyarázott olyat hogy wartburghjoz csinált már perselytést és direkte van olyan gyertya amit a perselyezés után használnak ami potnt annyival(2mm) hosszabb,ebből mi igaz?
:D
Lehet eltévedtél, és a www.mp3portal.hu fórumján kéne lenned:)
Amúgy az aranyászokos zene legjobb tudomásom szerint direkt a reklámhoz készült, nincs belőle egész változat, de ha mégis, akkor itt megtalálod:
http://www.reklamadatbazis.hu
sorszám: 5429 (66099)
( előzmény: lakatosturbo, 2006-11-28 16:06:56)
Sziasztok újabb maszek kérdéssel álnék hozzátok van az aranyászokos renklám a tv-ben van egy nagyon fain háttérzenéje nem tudná megmondani valakihogy ki az előadó és a szám neve nagyon hálás lennék.
Előre is köszi!
Igen általában van a gyertya számozása betűjele rejti többek közt azt is mennyire lóg be...
köszi
Akkor megéri inkább hosszúmenetes gyertyát alátétekkel használni?,mert úgy betudnám lőni az eredeti helyére.
Minden rövidmenetes gyertyának van hosszúmenetes megfelelője?
Kössz de már letöltöttem.
Csak nem a Born to be Wild-ra gondolsz a Steppenwolf-tól? Ha igen, az megvan nekem, el tudom küldeni, de egyébként nem probléma netról leszedni.
sorszám: 5424 (65872)
( előzmény: lakatosturbo, 2006-11-26 20:40:56)
Sziasztok megint lenne egy maszek kérdésem ezen a honlapon a filmek , hangok menüpot alatt van egy ilyen című motorostúra orfufinal2 na megy benne egy nagyon jó zene nem írná le valaki mi annak a címe és az előadója?
Ha igen azt nagyon megköszönném.
Köszi! Ha lefut mindenképpen kipróbálom.Inkább veszek egy elektronikus fesszabályzót ez a mechanikus ketyere nem 100-as.
Szerintem nem árt neki de az a jó ha középen van a szikra mert akkor nyomatékosabb, nagyobbat robban és 2mm is számít.
emilbe irja máá meg legyen szíves!!!!
KÖSZÖNÖM!!!
Velorexet tud vki eladót?Használtan:)))
Neharagudj, de nagyon jól szórakoztam rajta..Akár komoly volt, akár nem..:))))
Mondom a megfejtést..:)))
Z'Zi Top, Gimme' all your lovin'
Mellesleg a Greatest Hits albumon az első számuk..:)))
sorszám: 5418 (65833)
( előzmény: lakatosturbo, 2006-11-25 01:02:43)
Te lakat..Ezt komolyan írtad??:)))
sorszám: 5417 (65829)
( előzmény: lakatosturbo, 2006-11-25 01:02:43)
Nem lesz érezhető változás, ne költs rá egy fillért se! Ráér majd ha a mostanit lejártad.
Sziasztok! Az lenne a kérdésem hozzátok, hogy a 250 etz menettulajdonsága mennyire változik, jó vagy rossz irányba, ha előre 2.75-ös gumi helyett 3.00 vagy esetleg 3.25-öst nyomok rá. Végül is ki lehetne probálni és érezném a külömbséget de ha nem jön be kiadtam feleslegesen a lóvét rá.
Sziasztok lenne egy maszek kérdésem meg szeretném szerezni a zizi pap-tól vagy valami ilyesmi a neve a givi or joy lovin-t ezt írjátok már helyesen lécci mert le akarnám tölteni cssak nem találom ha valakinek véletlenül meglenne az külgye már el az e-mail címemre nagyon hálás lennék érte motorszerelo@citromail.hu
sziasztok
Talán itt meghallgattatik a kérdésem:
2 hengeres Vmotornál,egyik hengeren 2mm-rel feljebb(magasabbra)került a gyertya perselyezés után,számít vmit?,ártalmas é?,sztem nem,még nincs összerakva.
tágabb lett mellette a tér tehát ilyen bekoszolódásos lerakódásos gyertyazárlat vagy mi sztem nemjátszik,van ott elég helye,csak fontos e az a 2mm?
köszi a válaszokat
Nem biztos, ha a forgalmiba 250 ccm-et írtak, akkor bizony fizetni kell súlyadót, és ez régebbi kiadású motornál előfordulhat. Nekem át kellett íratni a Pannónia forgalmijában a lökettérfogatot a műszaki vizsgabázison, így nem kellett rá fizetnem.
Azért most egy kicsit megnyugodtam, de akkor a kolagámat átcseszték mert ő most a tavasszal vett egy 250-est semmi nélkül, rendszám se volt rajta. Neki le kellett perkálni a lóvét! Egyébként nekem akkor kezdett gyanús lenni a dolog. Összeget nem tudok, de nem jelentős. Rajtam már rendör keresett zöldkártyát is, csak néztem ki a fejemből! Mit akar ez?! Elbizonytalanitottam megkérdezte a kolegáját az elmagyarázta neki a dolgot. Fiatal zsaru volt.
Moby az előadó, a címét most nem tudom megmondani hirtelen délután majd el tudom küldeni ha még kell.
sorszám: 5410 (65664)
( előzmény: lakatosturbo, 2006-11-17 23:08:00)
Igen, így pontos. 2007-től már kell 250 ccm alattira is fizetni.. :(
Biztosan nem kell fizetned,mert 250-s.Nekem volt egy 250 CB Hondám, arra sem fizettem mert 24 KW volt a papírján.Sőt be sem kell jelentened semmit,mer az okmányirodáknak a kötelezetsége az önkormányzatok felé az adatokat elküldeni.Az ocsmányirodák pedig a rendörségtől kapják az infó.
Üdv!
Ha ennyi ido alatt nem találtak meg, akkor valószínűleg nem kell fizetned. Ha nem 250ccm van a forgalmidban akkor biztos nem kell. Vagyis eddig nem kellett...
tike
tike
Tudja e valaki,hogy mi a birság ha a motoros ember nem fizet sulyadót? Nekem 1985 ota van meg a 250-es tz-m de még idáig egy árva petákot sem fizettem.Annyira nem is akarok viszont ha kellene elöbb utóbb kibukik a dolog.
Szisztok valaki nem tudja véletlenül a Tolvajtemőó című film elején volt egy nagyon jó zeneszám na azt szeretném valahogy megszerezni valaki mondjamár meg ki az előadó meg melyik szám tőle vagy küldje már el valaki a zenét e-mailban azt nagyomn megköszönném itt a cím motorszerelo@citromail.hu előre is köszi
Igazán kellemes meglepetés ért ma reggel a szocimotoros oldalon. Az egy kép ablakban bevillant egy veterános kép s ráklikkelve megtaláltam a kb 6 éve általunk Kiskunhalason rendezett veterántalálkozó képeit, sok jó baráttal és szép motorokkal. Azonfelül az én első Pannóniámat is megtaláltam(rajta azzal a csúnya hátizsákommal :))
Mit mondjak,igazán jó érzés volt újra nézni ezeket a képeket,innen az irodából,tudva azt hogy a mostani napsugár már csak halovány mása az akkorinak és még sokat kell várnunk az igazán jó időre. Addíg is ajánlom mindenki figyelmébe.
Üdv Ufa
Szia pdaranyi:-)!
Megnéztem a képeidet.Mit mondjak,biztos nagy élmény lehetett.
Hát eddig nem sokszor volt lehetőségem egy halfeldolgozó hajón dolgozni Alaszkán. :) Sajnos a gyenge lazacszezon miatt anyagilag nem volt annyira jó mint lehetett volna. De az biztos, hogy sok szép emlék maradt.
Hali!
Szép helyeken jártál, biztos sok élményben volt részed, gratula.
Sziasztok,
Már egy jó ideje összerendeztem az Amerikában készült képeket, csak eddig nem találtam megfelelő helyet ahova kirakhatnám. A suliszerverre nem fért el, úgyhogy felraktam http szervert a gépemre, íme.
Mivel a szerver a gépem, ezért nem garantálom, hogy 24 órán keresztül hozzáférhető lesz az album.
Üdv!
Sziasztok!
Van néhány használt gumiabroncsom amivel még egy szezont lehet motorozni. Akinek kell odaadom ingyen. Egy-két havonta megfordulok Győrben, úgyhogy odáig el tudom szállítani.
Metzeler 140/80 R-17
Michelin 160/60 ZR-18
Dunlop 150/80 R16
Bridgestone 180/55 R-17
Michelin 180/55 R-17
Michelin 170/60 ZR-17
Michelin 120/60 ZR-17
Michelin 130/80 R-17
Bridgestone 120/70 ZR-17
Metzeler 120/80 17
Pirelli 180/55 ZR-17
Pirelli 140/80 R-17
Avon 130/80 R-17
űdv.: Pool
Hát barátom, most sokan magukra ismerhetnek :).Egyébként marha jó, szétröhögtem az agyam.
Az alábbiakban következzen egy kis elmélet, miheztartás végett...
Krómozott tojások
Dietmar Wischmey
Plattengüllében egy kis északnémet faluban, ahol a szerecsenjuhok és a
kotlóstyúkok jóéjszakát köszönnek, lakik Günther, a traktoros, aki
járgányával a sík barázdákkal küszködik és a sík vidék közepén mindig a
helyzet magaslatán van. Günther most végre a motorozásról fejtette ki
nagyjelentőségű értekezését.
Most, hogy mán künn ölég hideg van, ezek a muanyagtökfödősök még mindig
rohangásznak a tájon át pléhkecskéiken. Általában olyan gyorsan elhúznak,
hogy az ember nem is igazán figyelheti meg, mifene szorult a virgácsaik közé.
Hát ezér elmesélem gyorsan nektek, miféle durrogó túrók vannak egyáltalán az utcán.
1. A mopedos, a legalsó kategória
Vagy harmadszor vonták be a jogsiját vagy túl csóró, hogy letegye. A
legszívesebben a szupermarkecba püffög el a szúnyogriasztójával, telepakolja
a vaklizó utánfutkosóját krumpliszirommal és olcsó sörrel. (Tisztára, mint
egy Suzuki Swiftes - a szerk.) A hétvégén, ha éppen nem csipszet zabál, a
moped könyökcsövit fűrészeli le, hogy a montenbájkosokat kiakassza. A
legmeredekebbek azok a moped-idióták, akik ócska roncshalmazukat ezer
visszapillantóval és szőrös farokkal úgy telepakolják, hogy ellenszélben
alig tudnak állva maradni. A legfőbb vágyuk ezeknek a szegecsfejűeknek, hogy
eccer mopedjükkel az autópályán lehessenek a közlekedés hősei.
2. Az MZ-s
Megszálltövezeti jármű-utánzatát jó néhány évvel ezelőtt vette, amikor még a
Sachsen-Harlit a Neckermannál tapizták. Neki aztán tökmindegy, hogy kétütemű
tökgyaluja olyan ronda, mint az éjszaka és a tank úgy ül a tetején, mint egy
rákos daganat. Ez azért mindegy neki, mert ő maga is ronda, mint egy halott
görény sminkelés előtt. A csülkein többnyire gumicsizma, aztán sárga
gumigatya az útépítőktől - tuggyátok, eshet is. Fölül pedig a hosszú anorák
az áruházból. A sisakot egy havertól kapta, aki már háromszor
nekivitorlázott vele a védőkorlátnak és már kalap szart sem ér. Ezzel a
szerkóval ronygol szombatonként a Honecker-láncfűrészén a dizsibe vagy
bűzölög a fagyizó előtt és csodálkozik, hogy a pulykák még a seggükkel se
néznek rá. Amióta a zóna Németországhoz tartozik, a kétüteműbarkácsok
összeszegecseltek egy új kecskét. Ennek angol neve van, osztrák motorja és
úgy néz ki, mintha egy koreai ámokfutást rendezett volna a
dizájn-részlegben.
3. Az endurós
Négy év óta, amióta a lakótelepek és a szemétlerakók miatt már alig van
terep, ezek a bütykösgumijúak röhejes módon, de csak a közeli fagyizóba
kolbászolnak. Ha éppen nincs rajtuk a teljes szerkó, akkor trikóban és
rövidgatyóban száguldoznak a városon keresztül és szednek össze egy pár
tökös horzsolást, amikor párszor betont fognak. Valamennyi arról álmodik,
hogy egyszer műanyag tökgyalujával átszeli a Szaharát, de ebbül sose lesz
semmi, mert egyik közülük mindig a spitálba fekszik, mert tökeit a magasra
szerelt kidurrantó megsütötte.
4. A Goldfinges
Legnagyobb álma a motorkerékpár - mint beépített konyha.
Ül a hájas műbőrnyergen, hátul a mama és a fölső kofferbúl az uszkár gúvasztja
a szemeit. Elül-hátul beépített CD játszón nyomatja a kauntrizenét. A hétvégén
azon töri a fejét, hová tunna még valamilyen készüléket beépíteni vagy mit tunna
még tölgyfaerezetű fóliával beragasztani. Így aztán a tank mellé már beépített
egy mikrohullámú sütőt, a kormányra egy videorekordert, de azt már nem
tuggya, hová helyezze el a kávéfőzőt anélkül, hogy a mosogatógépet újból le
kelljen szerelnie. A tipikus Goldfinges úgy 40 és 60 között van, az idő
kissé megszínezte a haját és legszívesebben a tökeit is bekrómoztatná.
5. A Herlis
Régebben mindegyik boxert hordott magánál, a bádogkecskérol mindent
leszereltek, ami valahogy működött, a maradékot pedig mattfeketére fújták.
Az agyukra legszívesebben Wehrmacht-sisakot pakoltak és 3 Herlisnek több
büntetés volt a púpjában, mint ahány évig egy teknőc él. Azok a szép idok
elmúttak. Ma a Midlife-Crisis puffog keresztül az ósdi városon
polisz-sityakban meg franclis bőrdzsekiben. A farmis alatt az új Herlisnek
bokszológatyája van Herliemblémával, sőt otthon a rötyipapíron is amcsi
zászló és nagy 1-es van. És, mint fogorvos vagy reklámszakembró kell
dógoznia. A roncshalmazán mindent bekrómoztatott, még az ülést is, aminek a
bőre hegyikecske pöcséről vagy hunnan származik, mindenesetre kurva drága és
szuper érzékeny. A Herli vagy az Olasz előtt áll vagy a márkakereskedőnél
javítás céljából. Végszükség esetén motorozik is, de csak ha nem esik az
eső. A meno Herlis már ifjúkorában Herlin akar rongyolni. Ez főleg abbúl
adódott, hogy ifjú korában egy csajoknak való Solex-mopedja vót csak,
miközben a haverok a pulykákat Kreidler-Mustanggal dobbantották meg előle.
Akkor megfogatta, hogy eccer mindet elképeszti a Herlijével. Most 45, megvan
a kurva drága krómbringa, a szépséghiba mindössze az, hogy az egykori
pulykák inkább Opel Vectrában horpasztanak. Szép kis disznóság!
6. A rizskályhás
Fő, hogy gyors legyen, fő, hogy sok színes műanyag legyen rajta. Hogy hová
ronygol, úgyse veszi észre, mert csak a fordulatszámmérőre gúvaszt száguldás
közben és kurva dühös, ha egy-két hegyi utat lezárnak előle, ahol szívesen
holtraszáguldotta volna magát. A hétvégén legszívesebben elrohan 800 km-t,
megiszik egy kávét majd elhúzza a csíkot haza. Rajta minden rohadt modern,
még az alsógatyája is az űrkutatásból származik és elöl farokprotektor van
benn kevlárból. Egy olyan országban, ahol nincsenek közlekedési lámpák,
biztosan megőrülne, mert nem tudná minden kétszáz méteren rikító
műanyagkecskéjét úgy felágaskodni hagyni, hogy szegény pára 5 centivel
megnyúlik.
7. A BMW-s
Ezekből többféle van, akiknek egymáshoz semmi közük. Van az idősebb, aki
szerzett egy szép kecskét, most minden szombaton kiáll a garázs elé, átfut
egy nedves ronggyal a tankon és legfőbb gondja, hogy inkább őt karcolják
meg, ne a motort. Aztán vannak, akik a hetvenes évek végén szert tettek egy
1000-es boxerra, teljes áramvonalidommal és legszívesebben minden hét végén
elbútoroznának az északi sarkkörre, hogy egy újabb címkét tapaszthassanak az
oldalkofferra. De mivel ezt koruk nem teszi lehetővé, ezért úgy tesznek,
mintha a sarkkör a garázs előtt lenne és ezért egy markolatfűtést építenek
az ezresre. Mikor a K sorozat kigyütt a piacra, az összes boxeres tök
szarnak találta, mert úgy csöpögött, mint a mosógép centrifuga-üzemben. A
legmenőbb aztán a K1 volt, a világon a leggyorsabb fogpasztástubus. Akkora
körön fordul, mint egy teherautó és úgy be van burkolva, mint egy román
motoroller. Ha egy R50 mellé állítod, akkor azt kell gondolnod, hogy
valamikor a 80-as években a földöntúliak vonultak végig a BMW fejlesztési
részlegén. Az ellenkezője volt az utóbbi években az R100R, az úgynevezett
klasszikus boxer, ami aligha néz ki klasszikusnak, inkább úgy néz ki, mintha
az R75-öst indiai licenc utánépítették volna, viszont jobban megy, mint az
öreg gumitehén, ezért aztán olyan sokat eladtak belőle, hogy a BMW
motorosfőnökét menesztették tervenfelüli teljesítés miatt. Ezt a kecskét úgy
szétkapkodják, mint a banánt Magdeburgban, mer úgy néz ki, mint egy igazi
motorkerékpár és nem úgy, mint az agyonkrómozott betonreszelők Amerikából.
És még 10000 márkával olcsóbb is, mint a milwaukee-i rozsdánakvaló. Csak azt
nem tudom, mi a francért építenek mindig újabb boxert, mikor a régi is tök
jó volt. Erről még nekem sincs halványlila dunsztom se, úgyhogy erről
kérdezzétek a fritzeket a BMW-nél.
Sziasztok!
Komar MR 2320-hoz keresek komplett hátsó lámpát v. búrát!
Mail: matesz144@freemail.hu
Tel:30/394 20 59
Előre is köszi a segítséget!:)
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|