:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
A tavaly előtti talin voltam.
Egyenlőre Petihez menés felfüggesztve bizonytalan időre :P
Most esküvőre gyűjtés vanik :D:D
Minimális összegeket dobálok csak ki :)
Szerintem Petihez csak valamikor majd Szept-nov környékén jutok L :(
ceterum censeo villanygyújtást a jawába. Az majd visszafogja a fogyasztásodat is. Tudom hogy mész Petihez, nagyon helyénvaló!
És én meg továbblépnék, az utóbbi napokban teszteltem a 12V-os 638-asom, és az eredmény viszonylag dinamikus kigyorsítások, és vegyes használat mellett (de inkább város) 6,5-7l
A nyáron nem voltál a keszthelyi motoros talin?
Hja es akkor mar koszonnek is! Udv minden regi es uj tagnak, remelem egy kovetkezo talalkozon mar osszefutunk...
Sokat kihagytam, nem nagyon volt mivel hajtani, de 1 honapja sikerult beujitanom egy GSXF 750et. Most mar a motor rendelkezesre all, csak ido kerdese..
"A 250 ETZnél az öt literes országúti fogyasztás inkább az álom kategóriájába tartozik, a 634esek jelentős része elmegy 4.5 literrel ."
Ezt azert cafolnam, az en TZm is elment akar 3.9l-el egy lassu turan, s ha nyeleztem vegig, s 110km/h volt a vege, akkor is beerte 4.9l-el!
Annyi a titka, hogy rendesen be kell allitani a karbit, normalis trafo kell ra!
csak most jott le a hir erteke, az auto vezetoje Potzner Ferenc streetfighter bajnok....huhhhh
Gexxx linkelte az mzklubon
Én is tettem 634 kuplungot a 638ba a javaslatok alapján. Hát nem tudom így utólag hogy jó döntés volt-e, ugyanis kb 2-3x keményebb mint a 638 (érzem a kezemet, pedig aztán van tenyérméretem), aminek csak annyi nyűgje van, hogy az O gyűrű hajlamos benne kockára kopni és akkor ugrik, nem lehet csúsztatni. Tudja az ég, most már marad ez, javarészt úgyis az automatát használom, úgy érzem mintha jobban szeretné, és a kezem is pihen.
A 640es meg a tárcsafékkel és az öntvény léptetővillákkal több mint a 638. Illetve csinálnak belőle különolajzású megoldást is, de ennyi.
Igen szomorú dolog. Vajon mennyivel mennyivel mehetett az autó? A következmények alapján nem síma sebesség túllépésről lehetett szó, hanem baromi nagy sebességről, sokkal száz felett
Nagyon szomorú dolog: http://www.langlovagok.hu/html/galeria/683.shtml Nyugodjék békében!
Elképzelhető, mivel már a 634 es is csak egy picit gyursul kevésbé mint a TZ. A TS MZvel pedig közel azonos a gyorsulása. Tehát az újjabb jawa tipusok könnyen lehet hogy elérik a TZ gyorsulását. Bár kémeim azt jelentették, hogy ennek nagyobb fogyasztás az ára. Állítólag a későbbi kuplungok is könnyebbek, de nem is annyira jók.Voltak, akik állítólag 634 kuplungot tettek a 638ba.Mindenesetre szívesen kipróbálnám egyszer egy hoszabb úton a 638at és a 640et. Persze nem lenne rossz egy hathengeresel is megismerkedni.:)
Szerintem egy jó 638-as (Twin Sport) sem merad le gyursulásban az Mz mögött, az enyém annak idején emelgette az elejét még 3-ban is.
Hali!
Még mindíg a Pegaso-nak húzom.
Az eladás gondolata még foglalkoztat, pedig már egyre jobban megkedvelem.
Helló Tomi1, mi újság van veled?
Az én Etz-m 4.5 körül evett, ezt több túrán is lemértem.
A 18-as lánckerék perdig azért kellett, mert én közel vagyok a 120 kg-hoz, a gyerek 75, + a cuccok.
Az ETZ vázának milyenségén kívül nekem is a jawa nyugodt ereje volt amiért lecseréltem az ETZ-t Jawára. Nincs annyi viszaváltogatás, hirtelen lasulások a feltámadó szembeszél miatt. Fele anyit se kell a gázmarkolatot használni, mint a TZn. A kanyarokban is sokkal kiszámíthatóbb a viselkedése a mocimnak, mint az elődjéé volt.Ezért mondtam, hogy izlés dolga , kinek melyik a jó. Aki szereti a hirtelen gyorsulásokat, annak az ETZ, aki viszont nyugodt, egyenletes tempóban akar hoszabb utakat megtenni, annak a jawa a jobb.Ja és mégegyszer: A 250 ETZnél az öt literes országúti fogyasztás inkább az álom kategóriájába tartozik, a 634esek jelentős része elmegy 4.5 literrel . 5 literrel pedig azt hiszem mindegyik 634 amelyik csak egy kicsit is elfogadható állapotban van. A 638 ról változó jelentések futottak be hozzám. Egy biztos, úgy néz ki, valamivel nagyobb a fogyasztása, mint a 634nek, de hogy mennyivel, az vitatott.
ugyanezt tudom mondani minden stimmel csak nekem 19-es lánckerék van mint már irtam és 2 személlyel sincs gondom
Nem hiszem hogy a kérdés az lenne hogy van e gond vele, természetesen nincs, de azt tegyük hozzá hogy a jawa alacsony fordulaton is hozza a teljesítményt. Míg az ETZ-t és a TS-t is pörgetni kell hogy valami történjen. Így a jawa ebből a szempontból ha nem is takarékosabb, de kíméletesebb :)
Ma teszteltem a jawa-mat 1 személlyel hegyi szerpentinen... 3-ban akárhova elvisz, még ha a fordulat 1100-1200 körül van is :)
Erre vágytam :) Ezért lett jawa-m ETZ helyett :)
Én elég dombos vidéken lakom (zalában), de sohanem volt gond a 250-es ETZ-vel.
Igaz hogy előre 18-as lánckereket raktam.
Szerintem nem hogy nem jobb, hanem roszabb. Főleg dimbes dombos helyen.Ott az MZ-k egyébbként is gondban vannak.
ez attól függ mert ha alap motorokat nézünk akkor nem ,de ha azt nézzük mondjuk nekem etz-m van 285 ccm-el 19 es lánckerékkel igy a 350-es jáwa csak kérhet meg jelenthet gyorssulásban is és a hegyre is előbb fel érek vele!
De hja alap motorokat nézünk tényleg jobb lehet egy jawa a túrához
ui:jah és valszeg a nagy ccm-em és pont ilyen vidéken hajtás miatt ,ahol tényleg ki van használva! nem megy a fogyasztásom 5.5L alá csak fölé :D de valamit valamiért
és 2 személlyel is sokkal jobb mint a gyári a dombokat is jól veszi pedig csak35 ccm külöbség van
jah és nincs a hengerfej átalakítvaa nagyccm-hez valszeg ezért kajol annyit
Szerintem elképzelhető. Igaz ez én Twin Sportomnak 120 volt a vége de csak azért mert , akkor elfogyott a karbiból a benzin, de nekem elég volt annyi is, így is megetettem vele 5,6 litert, igaz minden járművel maximális kigyorsítással járok...
sorszám: 5770 (76001)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-05-24 12:39:27)
Teszemazt hegyes, dombos vidéken.
Hi. nekem egy srác egyfojtában azt próbálgatja bizonygatni, hogy ts- nek jobb a nyomaték kiosztása túrához, mint jawanak. Ez igaz lenne?
A 165 km/h-val kapcsoltaban, egy kicsit soknak tűnik. Mivel az összes jawanak 128-130 a vége papíron. De előfordulhat hogy a szériagyártásnál tuningolt motort is gyártottak egyet kettőt és betették kakukktojásnak a alapmotorok közé. :-)
Hali. A TS is jobban gyorsul.
Már csak egy olyan Jawat kell találni, ami 165-ös tempónál fogyaszt 4.5 litert és meg is van az urban legend! :)
Az én 634-esem is elmegy 4.5-el.
No ez az. Tipikus példa, ki mire akarja használni a motort. Ha túrázgatni akar vele az ember, akkor a Jawa meglehetős előnyben van. Bármilyen hihetetlen, a legtöbnek alacsonanyabb a fogyasztása, mint az ETZ ké. Az én 634 esem olyan 4.5 litert fogyaszt országúton, 90 es tempó mellett. Igaz, valamivel kissebb a gyorsulása, de az utazó sebessége nagyobb. Nem csak, hogy nem kell viszaváltani az átlagos emelkedőknél, de ha szükséges, még gyorsulni is képes, ha előtte a kellemes 3500 as fordulaton volt. Kevésbé remeg mint a TZ, ami nem hátrány hosszabb úton a csuklók számára.Én menet közben jóval stabilabbnak is érzem, mint a néhai ETZmet.Azért a megbízhatóságban picit más a véleményem. Bár valóban állapot függő, de az ETZ szinte megölhetetlen,Nem hibásodik meg sokkal ritkábban, mint a Jawa, de szinte minden hiba azonnal elhárítható, és ha nem, legtöbbször akkor is haza viszi az embert. A jawának ha valami nyűge van, sokszor nem mozdul, amíg az ember el nem hárítja valahogy.A jawánál jobban el kell az elemi motor szerelési ismeret.
sorszám: 5763 (75989)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-05-24 09:36:09)
De melyik Mz? Az biztos hogy Etz jobban gyorsul de Ts is?
sorszám: 5762 (75988)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-05-24 09:36:09)
Hali!Csatlakozom az elöttem szóló Jawa350speed-hez,tényleg jobban gyorsul az Mz,de Jawa végre tuti elhagyja.Egy haverral próbáltuk,ETZ 250 ő,638 én.Etz 142... vég,az enyém ird és mond 165 igaz 98-as keverék volt benne:)!Nem nagyon akartam elhinni,töbször teszteltük azóta a km órát de nem csal!Ez van!Sürün azért nem csinálnám holnap is kell a motor...
Hali. Az MZ jobban gyorsul, de a jawa nyomatékosabb. Ami a utazásnál jön elő ha emelkedő következik akkor sem kell vissza váltani. A megbízhatósága meg állapot függő, mind a két motornak.
Illetve melyik a megbízhatóbb?
Üdv!
Lenne egy olyan "problámám" , hogy minap vitatkoztam egyik ismerőssel, hogy a 634-es jawa avagy a 250/1-es MZ gyorsul jobban? (gyári)
Háj!
Most látom, hohgy alul az eseménynaptárban nincs benne, hogy MÁJUS 18-19 HAJDÚSZOBOSZLÓ motorostali. GYERTEK!!!
A kötés ügyében nem tudok nyilatkozni, de kendd be Diclofenac Duoval lefekvés előtt, akkor legalább aludni fogsz tudni.
a fórum nem ugy jeléeniti meg a vonalakat ahogy én akarom az alsóbb hozzászólásnál az I betűk a csont és az alsó 2 I betű 1 karakterrel kijjebb vannak
köszi szépen megnyugodtam
de...
szakorvos csinálta röntgen után és a röntgenen láttam hog igy néz ki
I
I
I
II
I
I
ez a csontom két darabban a köés a két vállamon van és a hátamon van szorosan megkötve hogy a csontok jobban ne mozduljanak el de akkor is aggasz mert ha igy forr össze igaz lehet sőt biztos jó lesz de akkkor is ott kesz egy bumszli nagy darab forradás
Megnyugtatót nem tudok mondani. ETZ alkatrészem nincs, sőt sebész sincs. Patologus családtag van. :) De remélem rá csak később lessz szükséged.))) Az ismerőseim kulcsont töréseiből kiindulva az eljárás a következő szokott lenni: Helyre illesztik a törött csontokat, eközben az áldozat álltalában üvölt kicsit. Utánna egy speciális kötéssel látják el, amit én nem találtam sose hasonlónak a hátizsákhoz. Ahogy ezt a kötést én elnéztem, szerintem a csontok elhelykedését nem igen lehetne kitapogatni alatta. Ezekután ellátják a pácienst fájdalom csillapítóval. Az, hogy nem tudtál aludni, az normálisnak tűnik, az ismerősök is arról számoltak be, hogy az első pár éjszakát káromkodással töltötték. Én személyesen csak a sorozat borda repedésről, törésről számolhatok be. Szintén motorból kifolyólag.Azt se lehet gipszelni, és az is fáj. Sőt, annál még a levegő vétel is kellemetlen vagy egy hétig, a röhögés pedig fáj több mint egy hónapig. Ehhez képest te jól jártál.:) Még valami: Ha az ellátásodat nem sebész, vagy ortopéd sebész végezte, akkor sürgősen keress fel egy szakrendelést.
halihó
van köztetek sebész?vagysebész ismerősötök?
tegnap leamortizáltm a 250-es TZ-met +kulcscsont törés mi a teendő ilyenkor a doki azt mondja tök jó de éjjel 3 órát aludtam frankón eltorött és egymás mellé ért párhuzamosan vajon jó ez így? mert a doki nem csinált vele semmit csak egy kötést rakott rá ami olyan rajtam mint egy hátizsák jah és kéne egy papir nélküli mindegy milyen 250-es tz alkatrésznek mert ami killt rajta azt mindent leborotváltam lámpák,index,műszerek,sárhányó stb.
lécci valaki valami megnyugtatót
előre is köszi
üdv:roles
Szakáll nyertes motorja újra, most vele együtt:
http://belsoseg.blog.hu/2007/05/10/steamboy
Ne bántsd ezért! Ráadásul rosszul látod a dolgot, hiszen tavaly vette a masinát, amivel azóta feltehetőleg ment már több száz kilométert. Ha nem tudja, hogy mi a RES, akkor még nem is használta, ami azt jelenti, hogy egy gondos, higgadt és körültekintő motorossal van dolgunk, aki mindig odafigyel a szükséges benzinmennyiség meglétére. :DDD
Olvastam már néhány tanácsadói rovatban hülye kérdéseket, de ez...:
"Először is szeretnék gratulálni a rovathoz, sok jó tanácsot olvastam már válaszaidban. Tavaly vettem egy 91-es YAMAHA FZR 500-as motort. Többször írtál már a benzincsapállásokról, hogy OFF, ON vagy PRI. Ezen viszont OFF, ON és RES állás van. A kérdésem az lenne, hogy mit jelent a RES állás?"
Azért érzitek a hozzáértést... :)))
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|