hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás

Összesen: 170 oldal

chevy001
válasz erre | email2007-08-14 21:55:05
http://totalbike.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=61948

http://totalbike.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=59233

Azt hiszem ezért fogok még jó pár évig MZnél maradni.
sorszám: 5994 (81273)
(előzmény: Powerarc, 2007-08-14 20:33:16)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-08-14 20:33:16
Ja, épp ma hallottam hogy leomlott egy új épülő híd Kínában...... Azért a koreaiak korábban kezdték a járműgyártást, szerintem a kínainak még idő kell még utolérik őket. A keeway-ről meg érdemes megnézni a Népítéletet a totalbike-on.:-)
sorszám: 5993 (81267)
(előzmény: Zapkorte, 2007-08-14 20:13:31)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-08-14 20:31:02
Kb. egy éve megnéztem egy eladó 250-es Shadow-t. Nem volt még 1,5 éves sem, de a szervizben már cserélték a váltó fogaskerekeinek jelentős részét, mert iszonyat hangja volt. Nem szeretek általánosítani, lehet, hogy csak egyedi gond volt, de azért sokat is mondhat. Olyat is hallottam, hogy jelentős színvonal emelés volt náluk a motorgyártásban, szóval akár még jó is lehet, bár kétségtelenül nehéz eladni e márka típusait.
sorszám: 5992 (81266)
(előzmény: Zapkorte, 2007-08-14 20:09:43)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-08-14 20:13:31
Ja, és hogy a kínaiak mennyire elmaradottak, azt hadd érzékeltessem Sanghai látképével:

Ezek betegre keresték már magukat az elmúlt tizenöt évben, űrrakétát, atombombát építettek, évi 9 millió személygépkocsit gyártanak, lassan mi vagyunk elmaradottak hozzájuk képest. :-(
sorszám: 5991 (81263)
(előzmény: Zapkorte, 2007-08-14 20:09:43)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-08-14 20:09:43
Nekem volt egy keeway endurom. Egy nyolcvanas évekbeli honda XL-200 licensze (vagy inkább szemtelen koppintása) volt, feldíszítve néhány divatos műanyag idommal. Egy évig futárkodtam vele. Nem mondom, hogy sosem volt baj vele, de semmi extrém gagyiság nem volt, hacsak az nem, hogy a főtengelykiegyensúlyozás nem volt valami hűde, és emiatt baromira rezonált az egész (de ez valószínűleg csak belenyúlás kérdése vala).
Szerintem aki nem túl sznob, és el bírja viselni a kínai dizájnt, nyugodtan megveheti, normális évi 5-7e km futásteljesítmény mellett hosszú évekig el fog szolgálni, mire egy kerék fogát megújítni kell.
sorszám: 5990 (81262)
(előzmény: Powerarc, 2007-08-14 09:11:21)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-08-14 09:11:21
Szerintem egyelőre még a kínaiak a dél-koreiaktól is el vannak maradva még, úgyhogy a régi bevált technika még mindig jobb.:-) Igaz hogy a kínai elég olcsó, de gyanítom ez a minőség és megbízhatóság rovására megy.
sorszám: 5989 (81212)
(előzmény: Esox, 2007-08-14 09:05:02)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-08-14 09:05:02
Sztem nem olyan vészes mint ahogyan írják.Főleg ezek már újabbak.Ja és a lényeg,a Keeway mennyivel jobb?Mert gondolkoztam a superlight nevű szépségen is,kérdés a kínaiak tartanak e már ott ahol az angolok 50éve? :D
sorszám: 5988 (81211)
(előzmény: Powerarc, 2007-08-13 21:32:21)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-08-13 21:32:21
És mekkora szerelőcsapat tart velük?:DDDD
sorszám: 5987 (81198)
(előzmény: Esox, 2007-08-13 21:28:20)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-08-13 21:28:20
Ha a himalájába hivatalos Royal Enfield túrát szerveznek indiában, akkor nagyon gáz nem lehet sztem :))))
sorszám: 5986 (81197)
(előzmény: Powerarc, 2007-08-13 21:17:27)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-08-13 21:17:27
Hogyan oldják meg a karbisnál nem tudom, ha működik akkor okés.:-) Egy dolgot nem tudok még, hogy mennyire értéktartó a vas, mert lehet nem éri meg újat venni (persze az lenne a legjobb).
sorszám: 5985 (81196)
(előzmény: Esox, 2007-08-13 17:11:16)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-08-13 20:54:34
Alapból senkit nem érdekel, ha publikálod, nem hivatalból üldözendő bűncselekmény. A srác ellen viszont nevesített feljelentés érkezett, és ezt már kötelességük volt kivizsgálni. A Maróti autóműszaki könyvkereskedés jelentte fel. Náluk akkoriban lehetett kapni ilyesmiket um. "saját kiadásban", vagyis fénymásolatban árultak fiat 850 javítási kézikönyvet, jawa használati utasítást meg ilyesmit súlyos ezrekért. (Hogy aztán ezek után mennyi jogdíjat kaphattak a szerzők, az egy nagy kérdés. Én javasoltam Békának, hogy éljen ellenkeresettel, aztán egyezzen meg velük, hogy ha visszavonják a feljelentést, akkor ő is visszavonja a sajátját. Hogy aztán végülis volt-e benne elég vagányság ehhez, vagy bevonult a kaptárba a ternaiért, azt már nem tudom.)
sorszám: 5984 (81195)
(előzmény: Esox, 2007-08-13 17:14:07)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-08-13 17:14:07
Pluszba nem értem ki szerzőijogvédősködik egy évtizedek óta nem nyomott könyven,mit kell ezeknek hisztizni,hiszen kapni sem lehet,aki meg szeretné venni könyvben biztos megvenné,de ha nincs sehol... még jó h nekem megvan :D,szerzőijogot a pdf-re is :DDDDD!!! ;)
sorszám: 5983 (81179)
(előzmény: Zapkorte, 2007-08-12 20:37:26)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-08-13 17:11:16
Hja,kár,hogy az már nem 660ezer lesz,hanem 1milla fölött.Egyébként ezt a café racer stílust bárki elkészítheti,hiszen a royal hazai forgalmazója rengeteg kiegészítőt kínál (tankok,bukókeretek,kipufogók,táskák,mindenféle címkék stb stb.).Lényeg sztem tutira pidzok drága lesz az az új modell,sajnos,nekem annyi nincs rá,marad a sima karbis,az is euro nemtommenyi :D,van valami plusz környezetvédelmi berendezés is hozzá plusz ha jól tudom kötelezően katalizátoros az európai modell.Hogy azt hogyan oldották meg nem tudom...
sorszám: 5982 (81178)
(előzmény: Powerarc, 2007-08-13 08:39:56)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-08-13 08:39:56
Idesüss mit találtam.
sorszám: 5981 (81156)
(előzmény: Esox, 2007-08-12 19:02:48)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-08-12 23:41:23
A foszforsavas polírozásban van valakinek tapasztalata ?
sorszám: 5980 (81149)

 
 
Sycora
válasz erre | email2007-08-12 21:55:55
Hi. Engem rettentő mód érdekelne a könyv, ha felraknád valahova azt megköszönném. :)
sorszám: 5979 (81146)
(előzmény: Zapkorte, 2007-08-12 20:37:26)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-08-12 20:37:26
Nem kell bescannelni. Egy Béka nevű srác már megtette. Egy ideig kint is volt a weben, de aztán a szezői jogvédők elvitték a srácot. Hogy ennek mi értelme volt, azt nem teljesen értem, hiszen a Szechenyi könyvtárban bárki ugyanúgy elolvashatja, de mindegy, a lényeg, hogy még mielőtt lefoglalták volna a viccmesterét, én lementettem magamnak a könyvet, úgyhogy ha kell valakinek, mail nekem. Mivel 19MB, emailben nem küldeném, de mondjuk fel-ftp-zhetem valahova, akár ide a szocimotorosra is, ha valaki megmondja, hogy kell.
sorszám: 5978 (81142)
(előzmény: Esox, 2007-08-12 06:42:34)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-08-12 20:29:27
Meg azt se felejtsük, hogy a 350-es pont a bizti-kategóriahatár, ha túlléped, 5x annyit fizethetsz ugyanazért a biztosításért évente.
sorszám: 5977 (81141)
(előzmény: Esox, 2007-08-12 15:48:06)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-08-12 19:05:43
Gondolhatod én mit tudnék szenvedni ha az oldalasomat kellene tolni.:-) Múltkor elfelejtettem megnyitni a benzincsapot és pont egy nagy kereszteződés kellős közepén állt le, gyorsan tolhattam kifelé.:-)))))
Viszont nem tudom mennyire nehéz lenne megszokni, hogy a lábfék és a váltó ellenkező oldalon van.
sorszám: 5976 (81138)
(előzmény: Esox, 2007-08-12 19:02:48)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-08-12 19:02:48
Ja.Sztem pont ideális,legalábbis nekem bejön.Valamivel bátrabban fogok elindulni vele :).Tudod mi tetszik benne nagyon?Analóg töltés mérő!!!Nem fog kiégni mint a jawamba a töltésjelző lámpa, mire az akku is lemerült... képzeld ma is tolnom kellett,majd leégett a pofámról a bőr ilyen szép motort tolni,ráadásul majd leszakadt a derekam mire hazaértem... iszonyú súlya van ha tolni kell...
sorszám: 5975 (81137)
(előzmény: Powerarc, 2007-08-12 16:04:32)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-08-12 16:04:32
Na, megnéztem a magyar és az angol honlapot és nem egészen passzoltak az értékek. Az angolt vettem alapul, ami alapján a 350-es Classic 18LE/27Nm, az 500-as Classic meg 26LE/35Nm, a motorok súlya között 5kg a különbség. Ha most a 350-est nézem és a Jawa-hoz hasonlítom, akkor a súlyban alig van különbség. Az Enfield nyomatéka picit kisebb, de jóval alacsonyabb fordulaton is ébred, nomeg négyütemű ugye, de ez is nyomatékos motort sejtet, és aki túrázásra használja tartós 90-100 körül, annak biztos jó lenne ez is.
sorszám: 5974 (81132)
(előzmény: Esox, 2007-08-12 15:48:06)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-08-12 15:48:06
Az az igazság, hogy a Bullet 350 uagyan az mint az 500-as,csupán a henger és tartozékai különböznek.Ám kevesebbet eszik,ugyan olyan nyomatékos,és igen az ára is persze olcsóbb pont egy simsonnyival :D.Meg ha megnézed a 350-es nem sokkal gyengébb, sztem felesleges az 500as. Az ős Royal is 350-es,plusz a JAWA-m is,így egyértelmű nálam ez a favorit.Az új motorok terén ilyenek,hogy GS500,hát nem tom,inkább ne,nem stílusom.
sorszám: 5973 (81131)
(előzmény: Powerarc, 2007-08-12 12:12:43)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-08-12 15:39:21
A teszt szerint motorszerelőnek kell lennie aki ilyet vesz. Persze amiért Indiában gyártják nem jelenti feltétlen azt hogy megbízhatatlan. Viszont ha valami elromlik akkor nagyon korlátozott az alkatrészek elérhetősége, kevés a szervizponz az országban. Az ER-5-ös nekem is bejönne, kezdőknek is nagyon ajánlják.
sorszám: 5972 (81130)
(előzmény: ADDI, 2007-08-12 13:33:05)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-08-12 13:33:05
Köszönöm, ezt én is olvastam korábban, meg azóta az egyik magazin is tesztelte az Army változatot. A honlapos árlista szerintem nem tartalmazza a regadót, így azért már millió környékére, fölé kúszik a számla. Kérdés, hogy a retró fíling megér-e ennyi pénzt, vagy akkor egy GS 500, esetleg egy kifutó ER 5 inkább?
sorszám: 5971 (81127)
(előzmény: hajaj, 2007-08-12 13:07:13)

 
 
hajaj
válasz erre | email2007-08-12 13:07:13
Szia! Itt találsz róla tesztet. Egy ideig nálam is nyeregben volt, de én meg pont ma lettem kész az álommotorommal!;)
sorszám: 5970 (81126)
(előzmény: ADDI, 2007-08-12 12:35:58)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-08-12 12:35:58
Nekem a Ternai-könyv 1987-es kiadása van meg, fehér kemény fedeles, motorsziluettel az elején. Szeretem olvasgatni, a mérete A5-nél nagyobb, A4-nél kisebb. A Royal Enfield nekem is mozgatja a fantáziámat, csak az a kérdés, hogy mennyire megbízható? a tesztekben nem kicsit kritizálják, egy új motort pedig nem szerelésre vennék, hanem gondtalan motorozásra és elismerő pillantások begyűjtésére :D Véleményetek a minőségéről?
sorszám: 5969 (81121)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-12 12:18:28
Hú azok a mocik nekem is nagyon tetszenek.Sajna nem hiszem hogy nekem valaha is lesz ennyi pénzem motorra.Pedig tényleg az olcsó motorok közé tartozik.Igy marad a TS 250/1.Egyébként megrendeltem a könyvet.1-2 nap mulva itt lesz.
sorszám: 5968 (81119)
(előzmény: Esox, 2007-08-12 12:09:33)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-08-12 12:12:43
Az 500-ason nem gondolkodtál? A honlapon lévő árlista szerint nem sokkal drágább, vagy az is számít?
sorszám: 5967 (81118)
(előzmény: Esox, 2007-08-12 12:09:33)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-08-12 12:09:33
Nekem leginkább a Royal Enfield miatt jó ez a könyv,nagyon sok ilyen info van benne ami hasznos hozzá.Teljesen letettem a jawa dandy 125-ről,sehol semmi konkrét ár,valami... Inkább a Royal,ott van ár,minden technikai információ.Amit kinéztem magamnak: Royal Enfield Bullet 350.Ez az álom motor,és remélem még idén ősszel meg tudom venni.Egyszerűen fantasztikus,tényleg csak dicsérni tudom,persze vannak sajátosságai,de ennyiért ilyet nem kapsz újonnan... ez a tuti,és valahol megmarad veteránnak,ugyan 0km-es :)) 2007-es modellek :))))) imádom a hangját!!!
sorszám: 5966 (81117)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-08-12 09:14:19
Megnéztem a linket, a borító valóban nincs tökéletes állapotban, de ha a lapokat nem gyűrték, firkálták össze, akkor megéri megvenni. Én sokat kerestem mire meg tudtam venni egy börzén, a motoros változat sokkal ritkább mint a gépkocsis.
sorszám: 5965 (81104)
(előzmény: zsakfos, 2007-08-12 08:40:23)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-12 08:40:23
Azt irják róla hogy jó állapotú olvasható,egyedül a boritó széle viseltes.De hát egy 40 éves könyvnél ez nem csoda.http://antikvarium.hu/ant/start.php
sorszám: 5964 (81103)
(előzmény: Esox, 2007-08-12 08:21:01)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-08-12 08:21:01
Megéri szerintem, főleg ha jó állapotban van. Rengeteg minden van benne...
sorszám: 5963 (81102)
(előzmény: zsakfos, 2007-08-12 07:08:14)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-12 07:08:14
Ebben igazad lehet.Nem kis meló.Bár itt a szakirodalomban is vannak sok oldalas könyvek.Csak ugy felvetettem.Egyébként nekem azt hiszem meglesz.Találtam egy példányt a neten egy antikváriumban.Megrendelem valószinüleg.Még egy kicsit filózok rajt.3500 ft postaköltséggel együtt.Nem vagyok jól eleresztve pénzzel de ezt beáldozom.
sorszám: 5962 (81098)
(előzmény: Esox, 2007-08-12 06:42:34)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-08-12 06:42:34
Ehh :)) Valaki vállalja az órabérem :)) beszkennelni 320 oldalt...komoly kihívás :)) Arról nem is beszélve, hogy az öreg Ternai mit szólna ehhez :D
sorszám: 5961 (81097)
(előzmény: zsakfos, 2007-08-11 22:39:32)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-11 22:39:32
Üdv mindenkinek.Ha már az egész Ternai féle mizériát én inditottam el azzal hogy a mellékletet szkennelve feltettem egy bárki által letölthető helyre(http://hevizms.extra.hu/pannonia.zip),akkor adott a kérdés hogy valaki valhogy nem tudná-e az egész könyvet közkincssé tenni?
sorszám: 5960 (81088)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-11 22:17:22
Esetleg itt is lehet érdekes dolog bár a jawak-hoz fingom sincs.http://www.maroti.net/products/category_175.html
sorszám: 5959 (81086)
(előzmény: Esox, 2007-08-11 15:44:31)

 
 
Sycora
válasz erre | email2007-08-11 19:09:16
Hi. Engem érdekelne. Mit kérsz érte?
sorszám: 5958 (81080)
(előzmény: Esox, 2007-08-11 15:44:31)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-08-11 19:01:48
Ha jól látom jelenleg nem kapni:-(, de legalább tudod már hogy mit kell pontosan keresni.:-)
sorszám: 5957 (81077)
(előzmény: Esox, 2007-08-11 18:54:02)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-08-11 18:54:02
Fúúú, pontosan ilyenre gondoltam!!!
sorszám: 5956 (81075)
(előzmény: Powerarc, 2007-08-11 17:02:51)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-08-11 18:09:36
Engem érdekel minden ilyesfajta nyalánkság:) Ha eltudnád küldeni e-mailben, akkor annak nagyon tudnék örülni. Köszi
sorszám: 5955 (81074)
(előzmény: hajaj, 2007-08-11 15:23:53)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-08-11 17:02:51
Ilyesmire gondoltál?
sorszám: 5954 (81072)
(előzmény: Esox, 2007-08-11 15:44:31)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-08-11 15:44:31
Ha valakinek kell van eredeti 1969-es kiskönyvem simson starhoz. Nem fénymásolat,amiket a börzén lehet kapni.
Kék és elég jó állapotban van.Jawahoz van ilyen???634-eshez.
sorszám: 5953 (81071)

 
 
hajaj
válasz erre | email2007-08-11 15:23:53
Most jut eszembe, hogy nekem pdf-ben van egy ilyenem, hogy Honda Technical - The carburetors. Én innen tanultam ki a porlasztót:), akit érdekel, annak szívesen elküldöm.(bár szerintem itt rajtam kívül mindenki expert:)) +van egy általános szervízkönyvem is (szintén Honda), abban egész jó tippek is vannak, azt is bátran tudom ajánlani! Persze főként technika: csavarbiztosítási módok mikéntje, mikor kell megolajozni a menetet, stb.
sorszám: 5952 (81070)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-08-11 12:56:43
Én egy pár éve gyűjtögetem :D
sorszám: 5951 (81067)
(előzmény: hajaj, 2007-08-11 12:33:29)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-08-11 12:41:08
A Ternai gyűjteményem a következőkből áll:

A gépkocsi
A motorkerékpár
Korszerű gépkocsijavítás
Gépkocsik önműködő tengelykapcsolói és sebességváltói
Korszerű gépkocsiszerkezetek
Személygépkocsi vezetők tankönyve
Gépjárműszerkezetek méretezése
Gépjárműmotorok méretezése

Nagyon sok könyvet írt és én is hiányolom manapság kevés jelenik meg, az is inkább az elektronika térhódítása miatt van, noha azért a mechanikus szerkezetekben is történt fejlődés.

Amelyik könyv még nagyon tetszett, az Flamisch Ottó porlasztókról, befecskendezőkről szóló könyve.
sorszám: 5950 (81066)
(előzmény: hajaj, 2007-08-11 12:06:00)

 
 
Matya
válasz erre | email2007-08-11 12:39:23
Ami jó könyv sztem: A Motorkerékpár; Csepeli motorkerékpárok; Német motorkerékpárok; Magyar motorkerékpárok; A motorkerékpár története; Motorversenyek, motorversenyzők; Motorkerékpárosok vizsgakönyve /1969, Surányi/ ..még van pár külföldi is, de azokat nálunk nemnagyon lehet kapni....: The story of the motorcycle, stb...

Ilyen szocis szinten egész sok dolgot lehet megtanulni belőlük....Végülis majdnem mindenki itt kezdte.....
sorszám: 5949 (81065)

 
 
hajaj
válasz erre | email2007-08-11 12:33:29
Én pár oldalt olvastam el belőle, de azóta sem vettem elő, ha jól emlékszem, akkor ott akadtam ki teljesen, amikor azt kellett olvasnom, hogy a CB1300 meg a ZRX1200 (mellesleg két nagy kedvencem:)) dízellel mennek.

Ellenben ebben a fórumban még tényleg nem csalódtam!;) Amit írsz nekem is tetszene, az értékesebb hozzászólásokat ki lehetne gyűjteni, hogy aztán lehessen keresni közöttük.
sorszám: 5948 (81064)
(előzmény: R.A., 2007-08-11 12:10:22)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-08-11 12:10:22
A Motorozás enciklopédiáját már többen meg akarták venni nekem is ajándékba - szerencsére mindig idejében szóltam, hogy senkinek eszébe se jusson, mert ritka nagy fércmunka.

A Szocifórum hozzászólásaiból ezerszer nívósabb könyvet lehetne írni amolyan Wikipedia módon...
sorszám: 5947 (81062)
(elözmény: Matya, 2007-08-11 08:56:05)

 
 
hajaj
válasz erre | email2007-08-11 12:06:00
Nekem Surányitól van meg a Motorok és gépjárművek szerkezete, igen olvasmányos. Érdekes, hogy manapság hasonló könyvekkel nem találkozok.
sorszám: 5946 (81061)
(előzmény: Powerarc, 2007-08-11 11:56:22)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-08-11 11:56:22
Az 52-est én is kerestem, de még nem sikerült összefutnom vele. Biztos nem két fillér az ára, de annyit bőven meg fog érni. És a régi könyvekben rengeteg hasznos dolog van ami még ma is megállja a helyét.
sorszám: 5945 (81060)
(elözmény: Matya, 2007-08-11 10:51:18)

 
  Összesen: 170 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu