:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Nem vettek...BÉRELNEK....Akkor "vettek", ha befizették az utolsó csekket is..
Ha meg a kötelező szevíz, és az egyéb költségek nem férnek bele a büdzsébe, akkor nem kell új motort akarni...
"Ha telik oylan motorra, akkor telik a teljesítményadóra is,"
Mélyen egyetértek,de mindjárt írnak erre olyanok, akik nemrég vettek motort hitelre... :)))
Ja, hozzáteszem, a motorokról, és nem a motorosokról írtam az első bekezdésben....Ha valakinek elkerülte volna a figyelmét..
Azért lehet akárhogy szépíteni, egy "robogó" az sosem volt, és sosem lesz motor....Még talán a régi kéziváltós Vespák álltak a motorhoz legközelebb, de azokat nem is "robogózza" le szinte senki..Az VESPA....Ugyanígy a nagy dög Goldfingok is inkább autók már, de azért csak motorok maradnak....A motor az nem automata váltós, tank a két láb között, legalább 16'-os kerékkel.Lehet, hogy negatív megkülönböztetés, de aki nem érzi így elmondva a differenciát, az üljön fel egyszer "robogóra" is és motorra is....Ég és föld a különbség...Akkor majd talán ráérez az ilyen irányú gondolatok lényegére....
Egyébként én is visszaintek mindenkinek, még a robogósoknak is, bár nem nagyon csápolok nekik előre....
Ugyanakkor sok hülye divatmajom szarházi speedmotoros akkor sem emelné fel a kezét, ha fizetnének neki...Ja, de akkor talán....Erre inkább azok hajlamosak, akik nem maguknak keresték meg a motorjuk árát, vagy csak pöcshosszabbítónak tartják a szarjaikat...Én szívem szerint közútra ki sem engednék ilyeneket....nem oda valók...Ha rendeltetésük szerint akarja használni az ember, akkor takarodjon ki egy versenypályára..Ja, hogy az pénzbe kerül, és a közút meg ingyen van??Hát a faszom..Ha telik oylan motorra, akkor telik a teljesítményadóra is, és telik arra is, hogy fizessen, ha motorozni akar...Ha meg mégsem fussa rá, akkor nem motorozik....Ennyi..
Mondjuk azt is megértem ,hogy nem szeretnek a speedmotorosok lassan menni...Ki az isten akarna azon a kényelmetlen szaron több időt eltölteni, mint amennyit feltétlen szükséges??...A múltkor néztem egyet, ahogy ment az Andrássy úton...Röhej...Mint majom a köszörűkövön...És hogy lehet lerövidíteni az utazási időt??Ha minél gyorsabban mennek...Viszont akkor meg megint húzzon ki egy versenypályára...
Na ez se két sor lett...
Nálunk most kapcsolták vissza az áramot, tegnap este 9 óta semmi. Tudtátok, hogy 8 után nem lehet ügyintézővel beszélni, csak üzenetet hagyni?(É-Dunántúl) Ráadásul nekem az se sikerült.:S
Miért téged itt ki sértegetett?!
Az ember nem néz be ide egy napig, és tessék mi megy itt!
Egyébként én sem intek senkinek, mert marhaságnak tartom. Viszont aki int annak visszaintek, mert azt meg bunkósságnak tartom, ha köszönnek és nem köszönök vissza.
Az hogy milyen motoron/nem motoron ül az nem nagyon szokott érdekelni.
De nem is ezért írtam, úgy látszik meg vagyok átkozva! aug 20-án elkapott a vihar, és tökig áztam!
Motor a garázsba pihent, tegnap gondoltam jó idő van előveszem!
Hát olyan 60 km-t mentem a viharban. Kidőlt fákat kerülgettem, 2X beálltam egy buszmegállóba, és egyszer egy benzinkútra, mert úgy nekiállt szakadni az eső, azt sem tudtam hol vagyok. Az szél ordított, a villámok csapkodtak, közvilágítás nem volt, minden recsegett, meg kukák gurultak az utcán! Jó érzés volt! :-) A hab a tortán, hogy egy izom mély iszap átfolyáson olyat csúsztam, hogy nem is értem miért nem estem el! (Tényleg nem rajtam múlt!) Végül szarrá ázva 2 óra alatt sikerült hazaérnem. Ez kemény 30Km/h átlag! Igazi "szörvájvör" volt, csak nem kaptam pénzt a végén! :-)
Csak arra akarok kitérni hogy nekem is volt 6 évig egy 125ös robogom, mindennap használatba volt amikor az idö engedte! Azt hittem már tudok motorozni és mondom lerakom a jogsit, váltottam 250etz-re,ugy kb 120km-teröl hoztam haza és rá kellet jönnöm a motorozásról semmit se tudok! + akármenyire eltér a véleményünk ne sértegessük egymást!
Nem-e?!Nem minden simson olyan azért :).Az enyém pl. simán motor... Máskülönben egy Beverly 500 nagyrobogó után nem érdekelne téged se a motor-robogó különbsége főleg túrázáskor.Nem értem mi ez a nagy felháborodás megint akkora hülyeség ez a motor-e vagy robogó... kb olyan mint az automata váltós autó,meg a manuális.Akkor a wrc kocsik azok autók,többi szar mert nem adja vissza az élményt :D.Egyébként visszatérve 50ccm motorok között is van olyan,hogy csak na...főleg az aranyifjúknak vásárolt aprilia rs50 speed folytás nélkül,meg a derbi gp1 se piskóta akármennyire is szúnyog.Hell!
Attól, hogy valakinek robogója van, ugyanúgy motoros. Attól, hogy valakinek Simsonja van, ugyanúgy motoros. Itt a lényeg, ahogy fentebb szóltak, hogy átérezze a motorozás lényegét. Ha valaki azt mondja, hogy én imádok motorozni, de köszönöm szépen 50ccm-től nem kell több, attól még motoros. Ha az 50ccm -is gépeket senki sem tartaná motornak, akkor lehet itt se nnyitottak volna fórumot a simsonnak.
És az se motoros, aki megvesz egy pl egy 1300-as Hondát (ami egy ház árába is belekerülhetett) rákölt még félmilliót az öltözékre, csak azért, hogy villogjon, mire is telik neki. Közben találkozókra utánfutón viszi ki a motort, mert hát ugye nagy melegben inkább jobb a Klíma a kocsiban, meg a találkozón nem faházban, vagy sátorban alszik, hanem elmegy és kivesz a szállodai szobát vagy panziót vagy akármit. Szóval lehet neki hatalmas gépe, mégse motoros, csak ő tartja magát annak.
Úgyhogy véleménem szerint nem a motor teszi a motorost, hanem az érzés, hogy mennyire tudja átélni a motorozás örömét és lényegét. Mert az egész erről szól.
Egyes körökben pedig az MZ-t vagy Jawa-t vagy úgy összeségében a szocigépeket nem tartják motornak. Pedig jómagamat én is motorosnak nevezem (ETZ 125, TS 250). És imádok motorzni, ahogy imádtam anno a simsonnal is, mert egy végtelenül megbízható motornak tartom őket, és még kényelmes is, igaz 50 felett nem nagyon szerettem száguldozni vele. De mégis imádtam vele motorozni.
mzzzz
Most a "motoros" cimszóval azokat az embereket illetjük akik a főoldalon található mottó alapját, értik és a motorozással át is érzik. Nemhiszem hogy aki hajnalba telipakolja a motorját horgászbottal tudná miről beszélünk ugyanugy ahogy a városba közveszélyesen száguldozo se érzi át a turamotorozás örömeit
Gondoltam, hogy szocifórumon sokan simóznak, ezért is írtam, hogy tisztelet a kivételnek. De őszintén, a simsonok 80%-át 70-es papperok hajtják ki a szomszéd holtág mellé horgászni. Sztem ettől a papa még nem motoros. Ahogy a főoldal is írja, azért ehhez kell egy pötty tudattartam. Ezért nem motoros a robogósok 90%-a, és ezért írtam, hogy volt hogy intettem már Burgmanosnak, mert látszott, hogy van motorja is, csak most győzött a praktikum.
"Motorkerékpár: olyan gépjármű, amelynek két vagy három kereke van és a tervezési legnagyobb sebessége 45 km/óránál nagyobb, továbbá olyan négy kerekű gépjármű, amelynek saját tömege legfeljebb 550 kg és motorteljesítménye nem haladja meg a 15 kW-ot."
Ezt a kérdést jogszabály határozza meg, hogy mi minősül motorkerékpárnak.
Na azért a 125-ös Tz-met elcserélném egy "Nemmotor" vacak Burgmanra. :)
De a 250-es ts megmaradna:D
Tényleg nagyon jó lenne ,ha már Rigát is lehetne rendszámozatatni. Ez lenne az év best of faszsága már bocs.
Mintha azt írta volna, hogy "tisztelet a kivételnek"
Elítélitek Jaszkari Karcsit, mert lenézi a szocimotorost - az, hogy kijelented, a Simsonos nem motoros, mennyiben különbözik ettől a hozzáállástól ?
A Simsonos, aki lemegy a tengerpartra nem motoros?? Biztos a motor típusán múlik ki a motoros?
Hajszál híján ABS-es BMW-t vettem, de nem a nagy arc miatt, csak mert egyszer egy felmérésben azt mutatták ki, hogy ABS-sel a balesetek 10-15%-át meg lehetne előzni. Nem lehetsz benne biztos, hogy pánikhelyzetben is tudod adni a maximumot, a mögötted ülő asszony által tankra lapított golyókkal a csúszáshatár előtt tudod tartani a kerekeket . (Vagy csak én vagyok kishitű?)
Végül ABS nélküli lett, kéretik nem diszkriminálni, továbbra is szándékozom inteni minden szembejövő kétkerekűnek.. :) /Nem a márkán múlik./
Az ABS témához annyit, hogy van egy video a drbike.hu oldalon, amelyben összehasonlítanak vizes aszfalton egy vele és nélküle cb 500-ast. érdemes megnézni, aztán mindenki döntse el, hogy megéri-e. Pont ma kérdeztem rá, egy ilyen típusnál 100e ft a felár.
Tényleg ez lenne a hatásos, ha rendszámot kötelezővé tennék kismotorra is.Mert ez tényleg nem állapot, hogy gyakorlatilag moped jogsival viheti a delikvens a 125ös akámilyen olasz gépeket.
Ja akkor kajakra egy véleményen vagyunk a robogó NEM motor. De ahogy én észreveszem akkor csak a 16éves suttyó kölkök száguldoznak a városba nem pedig a nagymotorosok-mi kint mutatjuk meg amit tudunk úgy 110-ig:-)) + remélem hamar bevezetik a kismotorokra a rendszámot igy talán nem ülhet fel egy 14éves srác akár egy 180as Rannerre! A szamárlétrát érdemes végigjárni ,szerintem!
Ja, látom már: "egyelőre a törvény által biztosított kiskaput használhatják: évi 500 darabos gyártás alatt az ABS nem kötelező"
Micsoda? Arra azért kíváncsi leszek, hogy az 50..125ccm-es kategóriában hogyan lesz abs... vagy ez a kategória mostantól megszűnik?
- Ha szabad; én ugyan nem integetek senkinek. Itt Miskóciában valahogy nem szokás visszaintegetni, még ETZ-ről sem(nekem is ETZ van). Persze a gesztust azért szoktam viszonozni, akármiről is lévén szó kivéve ha épp a kuplungon van a kezem :D. De akkor is biccentek legalább fejjel. A divatmotoros pedig azért nem köszön vissza, mert egy; azt hiszi traffipaxot jelzel neki, kettő; számolja a sebességeket (négyes, négyes, teháááát vissza kell kapcsolni hármat hogy üresben legyen asszonygya most hááárom hű bazz de jó csaj villantani kéne neki valamit...)
A robogó meg NEM motor és kész. Még a 650-es Burgman sem, akárhogy is megy.
Érdekes kérdés. Szerintem a motor valahol 50 ccm fölött kezdődik azzal, hogy a gépállatot a lábad közé veszed. Ezért a nagyrobogós nem motoros, csakúgy, mint a simsonos se az (tisztelet a kivételnek, általában útfélen gumicsimmás,horgászbotos simsonosokat látok).
De volt már rá precedens, hogy 400-as Burgonyának intettem mert motorosformája volt. Leginkább az a benyomásom határozza meg, hogy milyen forma ember ül rajta.
Én úgy vagyok vele, hogy van motor, meg van robogó, a kettőt nem kellene összekeverni. Ettől függetlenül előre szoktam inteni mindenkinek, robeszosoknak is, de úgy vettem észre, hogy köztük elég sok a khhm... Nem a robogóval van bajom, hanem az "ami kifér" hozzáállással, szabályok messzemenőkig történő lesz@rása, forgalom többi résztvevőjére fittyet sem hányás, lakók semmibe vevése (mert ugye éjjel is a mi utcánkban kell körözni meg gyorsulgatni 80-ig), ezt pedig legtöbbet a robeszosoknál tapasztalom. Meg aki kölcsönkapja otthonról az izomverdát, ők meg egyenesen veszélyesek. De ez inkább életkor- és neveltetésfüggő, mint járműé. Csak az bánt, hogy tudom, hogy ők azt hiszik, hogy a robogón megtanultak motorozni, aztán átülnek egy nagyobb gépre, ami iránt nem a kellő tisztelettel viseltetnek, abból meg bajok szoktak lenni, általában a motor az erősebb.
Ez igaz általánositani nem szabad! Vannak kivételek!
Volt szó Hd-sekről , Goldwing-esekről na és a nagyrobogosokkal hogy is álltok??? ( nem akarok ám feszültséget kelteni csak érdekelne a ti álláspontotok!)
Ez nagyon jó :))))))))) "abban a két hétben, amíg még életben van" ez tecccccik :DDD
Sportmotorosokon nem kell csodálkozni... Aki régebb óta tolja, úgyis visszaint, de elég sok a suttyó, aki jobb esetben egy 125-ös fostekerőről (vagy robesznak is hívják?:)) szakadt át anyuciék pénzén egy hatszázas gépre és abban a két hétben, amíg még életben van, úgysem fog visszainteni, mert
1. - az ilyen nem motorozni akar, hanem jaszkarizni
2. - ha elengedné a kormányt lerepülne a motorról
Ez az ABS érdekes lehet motoron, télen,de nem hiszem,hogy olyan sokan motoroznánk télen:)
Meg kellene szervezni egy tesztet ABS-es motor ABS nélküli ellen:)
Szerintem egy olyan emberke, aki régebb óta motorozik már, hamarabb megállna ABS nélkülivel. Ki kellene próbálni.
Leginkább a sportmotorral közlekedők nézik le a szocisokat (tisztelet a kivételnek). Volt olyan,hogy köszönök szembejövő sportmocisnak, úgy ahogy kell bemutatott,mondjuk ilyen csak egyszer volt. A HD-sok, goldwingesek, ők azért selythető,hogy annó még nyüstölték az MZ-t Jawa-t:) így azok mindig köszönnek.
Vagy azoknak akik megcsúsznak fék közbe egy olajfolton és ABS nélkül szétszakadnának.Nem azért van kitalálva,hogy olyan szar legyen.Nem mindegyik nézi le,nekem mondta már HD-s ürge is, hogy milyen frankó a 634-es jawam, pedig az elég komoly motor volt...
És ha a GoldWinges is int akkor már nem leget baj,lehet nekik is pont jawa, vagy Mz volt még rég.Nem mindegyik olyan,persze vannak bunkók is,nem lehet általánosítani,én se leszek bunkó ha meglesz a Royal Enfield pedig az kicsit jobb mint a jawam...
Szőke András UPC reklámos Szőkekapitányát idézve: Mert ez a jövő... :-)
Igan csak sokat fogunk veszteni a motorozás élményéből ha mindent elektonikával helyetesitünk! Motorra ABS azoknak a nagyképü "motorosoknak" való aki csak divathobortnak tartják ezt a jármüvet és az 5 miliós BMW vel murván állnak meg elsöfékkel. Az Mz-t meg lenézik! Találkozón +megkérdezik hogyan engedtek be ezzel a motorral???
Ja, és nem lesz kötelező, hanem már az!
Kötelező ABS:
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2004.04.20&174743
De rossz hírem van, aláírtuk azt is, hogy motorra is kötelező legyen!
A biztonság éllovasai vagyunk!!! :-)
Valami autentikus forrásból ellenőrizte már valaki ezt a "zeuba' kötelező lessssz" hírt ?
Bevallom fogalmam sincs.Azt tudom hogy Astrákban meg Vectrákban van.Hogy Corsa 1.5 Isuzu motoros van-e ?Passz.
Ja, ők kötelezővé teszik, de neked kell kifizetni, ha autót veszel. Mennyenek ezek a fenébe!
Sok szar kütyü mi a francnak? Városban úgysem megy az ember gyorsan, az utakat meg gyönyörűen letakarítják, le is sózzák. Ha meg évente egyszer elmegyek autóbahnra, hogy hólidaj van, akkor meg max vigyázok.
Na megvan az áldozat!
Ősöreg, (de mégiscsak) BMW 525 ABS-el!
Szombaton hétvégén próba!
A Corsa-kba rakott 1.5 TD is Isuzu volt ugye?
Jaaj neeee.Isuzu közös nyomócsövet gyártottam egy évig még a melós időkbe... Jaaaaj de gyűlöltem.
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|