hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás

Összesen: 170 oldal

levendel
válasz erre | email2007-09-03 21:29:26
Régóta tervezem, hogy megijesztem a társaságot egy földönkívüli fotójával és pont most érzem elérkezettnek az időt.
Ha vki látott már hasonlót, akkor megmondhatná, hogy az idegen miféle "vizort" visel a látószervén. A kép egyébként 1974 körül készült. Itt teljesesebb. "Nagy" képek.
sorszám: 6444 (82888)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-09-03 21:25:35
Szia Bohumil.
Nem tekintem kioktatásnak mivel nem értek hozzá.Fogalmam sincs hogy az ábrából mi derül ki.Csak megláttam a királyhenger kifejezést ráadásul 2 helyen is és ebből gondoltam hogy nem nyomdai hiba.Arról nem beszélve hogy itt nem egy két betüről van szó.Azért a tengely és a henger szó szerintem nem elirható dolog.Persze lehetséges minden.Azért az fura hogy az én könyvem 4-ik kiadás.Soha nem szólt senki Ternainak hogy javittassa ki?Vagy csak ebben a kiadásban irták el?Na mindegy.
sorszám: 6443 (82886)
(előzmény: Bohumil250, 2007-09-03 09:58:55)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-09-03 20:40:51
Nem jó, vazze, mer akkó a buta poronty csak kilélegezni tud majd, be meg nem, oszt kilapul, mint egy gondosan összecsavart tartalékbelső.
Szerintem a legjobb megoldás lenne kilépni az eu-ból, és fütyülni ezekre a brüsszeli kreténekre.
sorszám: 6442 (82882)
(előzmény: levendel, 2007-09-03 18:31:05)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-09-03 20:38:38
Ha te lusta vagy visszaolvasni a papiros rovatban, ahol már kb. milliószór kitárgyaltuk, vagy sajnálsz öt percet, hoyg kiguglizd a magyarorszag.hu-ról vagy a netjogtárból, akkor milyen alapon várod el, hogy mi ne legyünk lusták neked magyarázni?
sorszám: 6441 (82881)
(előzmény: Szabbensz, 2007-09-03 20:05:53)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-09-03 20:31:52
Keress meg vele egy fröccsöntő kisiparost!
MEGGAZDAGSZÓ TUTI!!! :-D
sorszám: 6440 (82879)
(előzmény: levendel, 2007-09-03 18:31:05)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2007-09-03 20:05:53
Jó akkor köszönöm hogy senki nem válaszolt a "sorszám: 6397" hozzászólásomra
sorszám: 6439 (82875)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-09-03 18:31:05
Baszki, megvan a piaci rés: hörgőszelepes filctollkupak, ami csak akkor nyit, ha valamelyik oldalát enyhe túlnyomás alá helyezik. :))
sorszám: 6438 (82863)
(előzmény: Zapkorte, 2007-09-03 15:48:51)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-09-03 15:52:53
Ott az igazság! Mindent átveszünk, amit a lakossággal lehet megfizettetni, és semmit nem veszünk át, ami egy kicsit is kedvezne neki. És ha szólnak érte, még brüsszellel is cicáznak, mint a regadó dolgában. :-(
sorszám: 6437 (82844)
(előzmény: levendel, 2007-09-03 12:39:08)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-09-03 15:48:51
Tegnap a bolhapiacon láttam egy szovjet harckocsit, ami egy rugóval ki tudott lőni egy rakétát. És az első, ami beugrott róla, hogy ezt ma már nem lehetne kitenni egy játékbolt kirakatába, mert nem eu kompatibilis.
De amin végleg kiakadtam, az a filctoll. Olyan a kupakja, hogy csupa lyuk. Kérdeztem, hogy miért. Azt mondták, hogy azért, mert eu előírás, hogy ha valakinek a hülye porontya véletlenül lenyeli a kupakot, akkor lyukas legyen, hogy azon keresztül is kapjon levegőt, amíg kioperálják belőle! Vazze, ez már tényleg pihentagyúság! Vajon hány poronty fulladt meg évente filctollkupaktól abban a kva euban? És az én filctollam szárad be a lyukas kupak miatt, GRRR!
És -vazze!- valahol Brüsszelben valaki ül egy irodában, és ilyeneket talál ki tízszer annyiért, mint amit én keresek becsületes munkával. Atomot kéne ezeknek is...
sorszám: 6436 (82843)
(előzmény: Atilla, 2007-09-03 11:54:51)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-09-03 15:42:05
Pfú, az de jó lehet, sisak nékül motorzani, és hallgatni a szelepek csattogását! Úgy kipróbálnám!
sorszám: 6435 (82842)
(előzmény: Atilla, 2007-09-03 10:05:14)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-09-03 12:39:08
Jó, a 4 állam a teljesen korlátlozatan bukósisakviselést jelenti, ahol már tinécserként is szabad agyalapi törést szenvedni a közutakon.
Szóval amerika jobb hely. Azt meg vegyük észre, hogy az unijó nem szabályoz olyan vészesen, mint tűnik, hanem az unijóra mutogatni a mi mindenkori politikusaink sajátja.
Ami ott ajánlás és a hazai panamáknak kedvez, abból gyorsan törvény lesz, az egyéb irányelvekből meg nem lesz semmi, ha a megfelelő köröknek ez árthat. Lásd a roaming mobil percdíjak szezon utánra "halasztott" magyarországi leszállítását.
sorszám: 6434 (82826)
(előzmény: R.A., 2007-09-03 11:32:49)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-09-03 12:36:39
Akkor, meg mit koptatom én itt a billentyűzetet? :-)
sorszám: 6433 (82825)
(előzmény: Matifu, 2007-09-03 12:25:55)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-09-03 12:35:53
A gyerekeknek bemutatták a "hát, most mit csináljak magával" kezdetű műsort is ? :D
sorszám: 6432 (82824)
(előzmény: Matifu, 2007-09-03 12:25:55)

 
 
Matifu
válasz erre | email2007-09-03 12:25:55
Igen, asszem pont én vetettem fel először.:D
Annyit változott a véleményem, hogy nem érdekel, ki miben motorozik, én viszont továbbra is be fogok öltözni, mondjuk a farmernadrág az marad.
A közlekedési morállal kapcsolatban. Mindig a fejétől bűzlik a hal. Hogy várjuk el az emberektől, ha a rendőrség sem mutat példát, pl gyereknap alkalmából 6-7 gyerekkel száguldozik a rendőrautó a faluban, azon a címen, hogy bemutatják a rendőri munkát, vagy az autópálya leállósávján igazoltatnak, vagy egyszerün ott állnak megkülönböztető jelzés nélkül, miközben órásplakátokon reklámozzák, hogy a leállósávon állni veszélyes, vagy elfoglalják az óvoda parkolóját, mert nekik ott kell forgalomellenőrzést tartani, stb...
sorszám: 6431 (82823)
(előzmény: Atilla, 2007-09-03 12:04:03)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-09-03 12:04:03
Onnan indult a probléma, hogy beöltözzünk avagy nem. Na meg ott folytatódott, hogy az EU egyes országaiban (Pl a Németeknél) már kötelező beöltözni. És, hogy ez jó-e nekünk...

Egyébként egyetértek veled, írtam is, hogy a közlekedési morállal van a gond. Bár nem a lecsukással kéne megpróbálni javítani!
Mondjuk egy közlekedési balesetért nálunk börtönbe lehet kerülni, azért ez sem általános a világban ám!
sorszám: 6430 (82820)
(előzmény: Matifu, 2007-09-03 11:57:18)

 
 
Matifu
válasz erre | email2007-09-03 11:57:18
Azért nem értem mi a probléma, mert egyelőre nálunk csak a bukósisak kötelező, és igazából a kutya sem foglalkozik vele, hogy szabványos-e a sisak vagy nem.
Azért tudtommal az USA-ban bizonyos szabályokat szigoruan betartatnak, pl hallottam, hogy valakit bevittek, mert 2szer nem használta az irányjelzőt, nálunk a fél ország ülne.
Egyébként hihetetlenül hanyagul vezetnek a magyarok, elkelne egy kis amerikás szigor.
Értem mire gondolsz, mindent megtehetsz, amig másokat nem zavarsz vele, ezért nem lehet az USA-ban részegen az utcán lenni, és ezért veszik szigoruan mondjuk az irányjelző használatát. Szerintem is követendő lenne!
sorszám: 6429 (82819)
(előzmény: R.A., 2007-09-03 11:32:49)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-09-03 11:54:51
Így van, nem 4 az a 4!
De nem ez a lényeg, hanem a hozzáálás!
Nagyfiúvagy döntsd el mi a jó neked!
Persze, hogy ott sem vagy szabad, de legalább érezd úgy!
(Megjegyzem nem szeretem az USA életmódot sem, de az EU nagyon rossz felé halad!)

Dolgoztam Németországban kb 15 éve, és halálra röhögtük magunkat rajtuk, hogy mennyire nem tudnak élni. Agyonszabályozzák magukat, és oda a lényeg!

Emlékszem egyszer kiderült, hogy lejárt a biztosításunk, és aznap nem mehettünk dolgozni, sőtt a cég intézte a papírokat, nehogy nekünk kelljen biztosítás nélkül futkosni a városban.
Tiszta röhely volt!
Erre eltelik pár év, és lassan ugyanott tartunk!
Nem is értem magát a helyváltoztatást miért nem tiltják be, hiszen az veszélyes!!!
sorszám: 6428 (82817)
(előzmény: R.A., 2007-09-03 11:32:49)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-09-03 11:32:49
"19 States have helmet laws that exempt adult riders, riders over the age of majority -- 18 years old and over."

Szerintem a 4-et nyugodtan megfejelhetjük 19-cel, majd újabb 7-tel:

"There are 7 states that discriminate against adult bikers between the ages of 18 and 20. How bikers ever got involved in discriminating against their own kind (just younger) is beyond our comprehension."

Szóval, a paternalista EU kevésbé tekinti felnőttnek polgárait, mint az USA. Érdekes módon a tengerentúlon külön tudják választani az egyén saját magával szembeni felelősségének kérdését a másokkal szembenivel (ld. például Texas utasokra vonatkozó szabályait).

De egyértelműbb összehasonlítást is lehet találni: GPS vs. Galileo, A-380 vs. Boeing-787. Amire csak lehet, rátelepszik az EU-bürokrácia, és a többség elhiszi, hogy ez így jó.
sorszám: 6427 (82812)
(előzmény: levendel, 2007-09-03 11:07:08)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-09-03 11:07:08
Amerikában össz négy államban nem kell egyáltalán a sisak, ebből kettő szomszédos egymással.
Egyébként amit korábban a szelekcióról írtam, azt tartom most is. Csak az a baj, hogy a motoros baleset másoknak is okozhat kárt és a nem megfelelő öltözködés miatt is könnyen bekövetkezhet. Mindenki szabad a magáéval. De csak a magáéval!
sorszám: 6426 (82808)
(előzmény: Atilla, 2007-09-03 10:05:14)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-09-03 10:05:14
NSZK? De rég halottam ezt a rövidítést! :-)
Egyébként a Németeknél kötelező a csizma- kabát-nadrág is!
Én nagyon nem értek vele egyet, szerintem mindenki döntse el hogy akar motorozni!
Na meg a rendőr nem dönti el, hogy te csak a boltba ugrottál le cigit venni, vagy épp 1000 km-t készülsz motorozni.
Szóval be kell öltözni mindenhez!
Nagy marhaság, remélem nem vesszük át soha!
USA nagy részén még sisak sem kell, mégsem hallod, hogy hullanának a motorosok, mint a legyek!
A közlekedési kultúra szerintem 1000-szer nagyobb védelem, mint egy 1,5 cm vastag protektor!
sorszám: 6425 (82804)
(előzmény: levendel, 2007-09-03 09:23:11)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2007-09-03 09:58:55
Üdv Zsakfos!

A kioktatást illetően teljesen azonos a nézetünk,de a "királyhenger" az attól még megmarad királytengelynek ,ami a szekezetet bemutató ábrából is kiderül.
Remélem nem tekinted kioktatásnak,de a nyomdahiba a Ternai-ban is előfordul.
sorszám: 6424 (82803)
(előzmény: zsakfos, 2007-09-02 23:15:04)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-09-03 09:23:11
közlekedés egyéb résztvevőinek sorsa felett egyre inkább felelőtlenül döntenek, hála a tervezőknek

Ez nem teljesen igaz. Ez közlekedési kultúra kérdése, (illetve általánosságban a kulturáltságé) meg a szabályok érvényesítéséé, hiszen az NSZK-ban, vagy Svédországban nem látod azokat a jeleneteket, amiket alant vázoltál.
Pedig ott vannak biztonságos nagyautók dögivel, de vannak megkövetelt normák is.
sorszám: 6423 (82799)
(előzmény: R.A., 2007-09-03 05:50:21)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-09-03 08:31:19
Nem hiszem hogy a tervezők tehetnének arról hogy egyes emberek felelőtlenek.Semmi baj nincs a nagy autókkal.Inkább néhány idióta vezetővel.Egy nagy autónak számtalan előnye van.A legtöbb embernek nincs annyi pénze hogy több autót is vegyen.Egyet a feleségnek ami pici,de bevásárolni jó,egyet apunak amivel kiélheti a sebességmániáját,egyet a családnak amivel nyaralni mennek.Amikor eljut oda anyagilag egy 2 gyerekes család hogy milyen legyen az egy szem autójuk,persze hogy sokan nagy autóban gondolkodnak.Hiszen azzal kényelmesen lehet utazni nyaraláskor akár több száz kilométeren keresztül,nagy bevásárláskor jól meglehet pakolni,egy mosógép vételkor nem kell külön fuvarossal jó drágán hazavitetni stb stb.A biztonságról nem is beszélve.Ha esetleg egy karambol részesévé válik,nagyobb az esélye a túlélésre mint mondjuk egy kis polszkisnak.
sorszám: 6422 (82797)
(előzmény: R.A., 2007-09-03 05:50:21)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-09-03 05:50:21
Szerintem valamit félreértettél, vagy nem nekem kellett volna címezned a bejegyzést...

De, ha már itt tartunk: a közlekedés egyéb résztvevőinek sorsa felett egyre inkább felelőtlenül döntenek, hála a tervezőknek. Pl.: szűk utcában is gyorsan mennek, a kereszteződés előtt már csak öt méterrel kezdenek fékezni, mert a technika (nem az egyéni képességek és tapasztalat !) lehetővé teszi, elnyomva ezzel - illetve fel sem ébresztve - a természetes veszélyérzetet. A kisfiamat pedig pont azért féltem, mert ha valaki 165 cm magassággal egy Scenic méretű autó (autó ? hmm...) vezetőülésében ül, már nem biztos, hogy látni fogja. És ilyenek bizony sokan vannak: nők, akik ekkorára vagy kisebbre nőttek, férfiak, akik inkább zsíroskenyéren élnek, de nagy legyen az autó (ez a legveszélyesebbje), "nagyacsalád" dumás idióták, akik az első gyerek szültésekor rögtön 7 személyes buszt vesznek, vagy ad abszurdum azok, akik nem kapnak kisebb autót, mert nincs.
sorszám: 6421 (82789)
(előzmény: levendel, 2007-09-02 23:22:03)

 
 
Matifu
válasz erre | email2007-09-02 23:57:01
És már megint a filozófia, hol ér véget a demokráciában az egyén szabadsága?
Vagy csupán gazdasági? Mennyi kárt okoz az államnak egy adozó állampolgár gyógykezelése, és esetleges haláakor bekövetkező adókiesése?
És felvet szociális problémákat is, keresőképtelenség baleset miatt, árva gyerekek stb. stb...
Jujj, de nehéz!
sorszám: 6420 (82788)
(előzmény: levendel, 2007-09-02 23:22:03)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-09-02 23:22:03
Ezzel tökéletesen egyetértek, alapvető hiba a természetes szelekciós folyamatot mesterségesen elnyomni.
Elég lenne csupán biztonsági ajánlásokat tenni, aztán döntsenek ők maguk a sorsuk és utastársuk, meg a közlekedés egyéb résztveveőinek élete felett (aki mondjuk történetesen a te kisfiad; miért ne).

Hiszen az elvégzett három általános osztály mindenkit felvértez egy alapműveltséggel.
Mi már hétévesen kiszámoltuk a centripetális erő nagyságát és tisztában voltunk az emberi test valamennyi fiziológiás ismérvével.
sorszám: 6419 (82785)
(elözmény: Powerarc, 2007-09-02 08:34:44)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-09-02 23:15:04
Sziasztok
Sokat gondolkodtam megirjam-e ezt a hozzászólást,mert már nem időszerű.Aztán ugy gondoltam miért ne.Ha emlékeztek Esox irta hogy a Ternai könyvben található a "királyhenger" kifejezés.Akkor sokan kételkedtek ebben és enyhén szólva kigunyolták.Nos azóta nekem is meglett a könyv és mit látok?Kettő helyen is találkoztam a kifejezéssel.Ugyhogy Esox jól olvasta a könyvben.Ebből is látszik hogy az hogy valaki még nem találkozott egy kifejezéssel attól még létezhet.Nem kell rögtön kioktatva nekiesni valakinek.Ugy éreztem Esox miatt le kellett irnom.
sorszám: 6418 (82784)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-09-02 23:13:29
Jó, de te a postáig nem kapcsolsz fel harmadikba, én meg motorozásról írtam. Nem a kertek alatt, a kunsági homokdűnék között kettesben alapgázon, hanem forgalomban. Tőlem persze motorozhatsz úszónadrágban is (a kresz se tiltja), de az akkor is a sors kísértése, ésszerűtlen kockázat.
sorszám: 6417 (82783)
(elözmény: Powerarc, 2007-09-02 10:04:58)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-09-02 23:08:12
Kifelejtetted a tizenhuszonöt fokozatú sebességváltót, ami szintén nem hiszem, hogy a kedvencek közé tartozna.
sorszám: 6416 (82782)
(előzmény: Zapkorte, 2007-09-02 23:02:11)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-09-02 23:06:02
Pedig azért a jawa is elég nagy darab a maga 150 kilójával...
sorszám: 6415 (82781)
(előzmény: Powerarc, 2007-09-02 22:19:53)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-09-02 23:04:58
Hogyne lennének? Ma már az 500cc-s kategóriát is "tanulómotornak" hívják, hatalmasak a tankok, olyan szélesek a nyergek, amiért pár éve még csopperes körökben is kijárt a papírkutya titulus, 160-as alatt nem nagyon van hátsó gumi, és 200kg önsúly sem számít kirívónak.
sorszám: 6414 (82780)
(előzmény: Powerarc, 2007-09-02 22:01:10)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-09-02 23:02:11
Ma már a "kisautók" ("mini" morris, új bogár, új fiat panda stb) is min akkorák, mint egy zsiguli, és min másfél tonnát nyomnak, és min 1200-as motorjuk van. A klasszikus értelemben vett népautó egyszerűen hiányzik a magyar piacról.
sorszám: 6413 (82779)
(előzmény: R.A., 2007-09-02 21:50:58)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-09-02 22:59:16
A parkolók is mennek össze. A gubacsi úti tuskónál még a nagypolákkal is szenvedek, pedig az nem sokat hízott az elmúlt 35 évben... csak a tervező smarthoz mérte a felfestéseket is meg a fordulóköröket is! De van ilyen másutt is, asszem a westendnél van egy olyan parkolószerpentin, amin csak kettőből lehet venni az egyik kanyart.
sorszám: 6412 (82777)
(előzmény: R.A., 2007-09-02 21:14:21)

 
 
magush
válasz erre | email2007-09-02 22:56:25
Hehe. Én épp tegnap ültem egy jóféle DL650-en, és pont jó. Megjegyzem nem teljesen, mert túl magas a lábtartó, és ezért kicsit kényelmetlen a lábamnak. Egyébként ideális gép:D
De én egy paszulykaró vagyok (192 cm).

Ezek alapján, ha azt akarom, hogy tökéletesen kényelmes gépem legyen, kénytelen leszek Honda Varadero 1000-est venni:)
sorszám: 6411 (82776)
(előzmény: Powerarc, 2007-09-02 22:19:53)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-09-02 22:56:14
Hidd el, hogy sokkal jobb, ha két pótkocsis ifa megy egymás után, úgy, hogy a második az első szélárnyékában huzatja magát. Ha nincs komoly sebességkülönbséged (mondjuk mert éppen jöttek szembe, amikor befogtad őket) akkor esélyed sincs az előzésre, mert csak egyszerre lehet a kettőt. (Ha csak nem akarod megriszkörozni, hogy esetleg nem vesz észre a fülkéből a hátsó, és nem enged be, és frontálisan ütközöl.)
sorszám: 6410 (82775)
(elözmény: Powerarc, 2007-09-02 17:22:16)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-09-02 22:19:53
Juj, a DL-t ne is említsd, egy 650-esre egyszer felültem, az is egy batár volt az én kis 350-es Jawa-m után. Igaz hogy túraendúró, de akkor is hatalmas, a 180 centimmel alig tudtam letenni rendesen a lábam.
sorszám: 6409 (82771)
(előzmény: R.A., 2007-09-02 22:12:57)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-09-02 22:12:57
Izé... szerintem állíts egymás mellé egy TS-125-öst és egy RT Strikert. Még szembetűnőbb a Jawa Tramp és a V-Strom közötti különbség, hogy a MEX-féle csodákról ne is beszéljek...
sorszám: 6408 (82769)
(előzmény: Powerarc, 2007-09-02 22:01:10)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-09-02 22:07:07
Az tuti, de mi van a japó gépekkel? :DD
sorszám: 6407 (82768)
(előzmény: Matifu, 2007-09-02 22:04:10)

 
 
Matifu
válasz erre | email2007-09-02 22:04:10
A BOSS HOSS elég széles, meg nagy is
sorszám: 6406 (82767)
(előzmény: Powerarc, 2007-09-02 22:01:10)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-09-02 22:01:10
Tényleg, a motorok miért nem lesznek egyre szélesebbek, nehezebbek, hosszabbak?:-)
sorszám: 6405 (82766)
(előzmény: Powerarc, 2007-09-02 21:57:27)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-09-02 21:57:27
Túl csipás még a szemük...:-)
sorszám: 6404 (82765)
(előzmény: R.A., 2007-09-02 21:50:58)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-09-02 21:50:58
Egyébként a sok faszkalap marketinges észrevehetné már, hogy a kisautók hihetetlen sikeresek szoktak lenni...
sorszám: 6403 (82764)
(előzmény: Powerarc, 2007-09-02 21:25:43)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-09-02 21:49:41
Úgy emlékeztem, hogy DVD-zni szoktál... :D
sorszám: 6402 (82763)
(előzmény: Matifu, 2007-09-02 21:30:32)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-09-02 21:33:07
Nekem az M1-el ilyen szempontból nincs gondom, jól elférünk a kamionokkal együtt.:-))
sorszám: 6401 (82761)
(előzmény: Matifu, 2007-09-02 21:30:32)

 
 
Matifu
válasz erre | email2007-09-02 21:30:32
Ez nem hisztéria ez tény, keskenyebbek az autópályák, mint németben, egy rohadt újságot sem lehet nálunk vezetés közben elolvasni, mert folyton figyelni kell a sávra.:)
sorszám: 6400 (82760)
(előzmény: R.A., 2007-09-02 21:14:21)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-09-02 21:25:43
Pontosan így van, nézz meg pl egy VW Polo-t, bőven nagyobb már mint az I-es Golf volt anno. És a hossz mellett a szélesség nő nagyon, lassan közelítünk a 2m felé, kicsi már az ilyennek a mi kertkapunk.:)))
sorszám: 6399 (82759)
(előzmény: R.A., 2007-09-02 21:14:21)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-09-02 21:14:21
Még mindig emberibb egy IFA, mint egy hernyóra emlékeztető Renault, ami még a sávjában sem férnek el rendesen. Erről jut eszembe: mindenki hisztériázik, hogy keskenyek az újonnan épült autópályák - keskenyek, a f*szt. Az autók túl szélesek. Minden évben 3 cm itt, 5 cm ott, ez 10 év alatt már fél méter. Ha a Pólus felé jár valaki csak nézze meg: a parkolójában lassan már ki sem lehet szállni az autókból. És azt se mondja senki, hogy ezek a szteroidon hizlalt ipari hulladékok nem veszélyesek a motorosokra pusztán a méretüknél fogva. És akkor még nem beszéltem a vezetőikről, akik már nem is be-, hanem felülnek a vezetőülésbe...
sorszám: 6398 (82756)
(előzmény: Powerarc, 2007-09-02 20:40:24)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2007-09-02 20:50:23
Üdv!

Van egy 1959 es évjáratú D-Csepel em. Csak a forgalmi engedély (kiskönyve) van meg.
A rendszám is le van adva.
Azt szeretném kérdezni, hogy mit kell megtennem, hogy ismét forgalomba tudjam helyezni, hova kell mennem elsőnek, stb stb. Kérem aki tud segíteni, írjon ide, vagy mail ben (szabbensz@citromail.hu)

Előre is köszönöm!
Üdv.: Szabbensz
sorszám: 6397 (82754)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-09-02 20:40:24
Ő a Safety Car.:DDDDDDDD
sorszám: 6396 (82753)
(előzmény: Matifu, 2007-09-02 20:33:34)

 
 
Matifu
válasz erre | email2007-09-02 20:33:34
Ebből is látszik, hogy az IFA a legerősebb jármű, mindig elöl megy:)
sorszám: 6395 (82751)
(elözmény: Powerarc, 2007-09-02 17:22:16)

 
  Összesen: 170 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu