:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Én nem sértettem meg,durvát nem intéztem felé...erre kezdte egyből a fenyegetőzést h az ócsárolást fejezzem be mert megüthetem a bokám...esetleg ő is...szerintem:)mindegy.
Legjobb ha idézem:
"Ezt az ócsárolósdit akár be is fejezheted mert könnyen megütheted a bokádat!
Kezdeném ott hogy nem 10000ft-ért vetted a cuccokat hanem 8310ft-ért. a többi postaköltség volt.(amit még kétszer is fizettem valami adminisztrációs hiba miatt.)
Ez magában foglalt két kereket ami használható,akármit is mondasz.Ha egy küllő hiányzik is. szerintem az nem egy javíthatatlan alkatrész,főleg egy 25 éves keréktől.Egy blokkot, egy könyököt,két fékfedelet.a blokkhoz gyújtásom nem volt. Igaz azért nem mert egy gyújtást 5000ft-ért adok,és elvitték.Igaz hogy nem mondtam, de szó sem volt róla.Nekem ez természetes mivel bontós vagyok.Gyújtás és karbi nélkül jár egy blokk...a hengerbordát nem láttam sérültnek, nem tudom mit láttál rajta sérülést.
Egy beletört tőcsavart kb 1perc kiszedni...Legalábbis egy valamit is hozzáértő emernek.
Nem értem mi a nagy gond!? Nem új alkatrészeket vásároltál.
Meg felajánlottam a személyes átvételt is.
Ha ekkora igényeid vannak akkor miért nem jötél el érte,és nézted meg mit veszel?
Ami meg a fényképet illeti Két egyforma blokkom volt, az egyiket elvitte más, a másikat meg Te. Mit foglalkozok a szaros Mustang blokkokkal hogy melyiket ki viszi.
gondolod hogy 2-3 ezer forintért fél napig szerelek hogy melyik milyen belül? darabra megy és kész. ennyi.Tudom hogy használtak az alkatrészek és nem újjak. simán lóghat benne bátrmi. Nem látok bele.
De ha ez sem elég akkor pakold össze, hozd el és visszafizetem az árát.
Nem fogok pár ezer forintért vitatkozni!
Ha meg nem hozod akkor fejezzd ezt be,nem vagyok rá kíváncsi!
Van jobb dologom is!"
Menjek el személyesen...mi sem egyszerűbb,Albertirsa csak 1 köpés Miskoctól:))többe kerülne a leves mint a hús,és ezt ő is jól tudta.
Tehát...
Vásároltam Jawa Mustang alkatrészeket.1 blokk,2 kerék.
Megegyeztünk az árban,10e ft-ez postaköltséget is magában foglal.Küldött képeket is a cuccokról.Eddig semmi gond.A cuccra 23!!!napot kellett várnom,de ezt is lenyelném,mert türelmes vok.Elszúrta a címzést,ahogy mondta,ez is megesik.
De:a blokk nem a képen szereplő volt,erre ő azt mondta h mit foglalkozok vele h több közül melyiket küldi,hisz csak 1 szar Mustang---no comment.
Aztán...az egyik kerék agya repedt elég rendesen...---ő:mit várok egy ilyen használt régi cucctól...:(--hozzáteszem,úgy vettem meg h használhatóként tüntette fel.)
Blokk:gyújtás,berúgókar hiányzik,váltókarnak csak a letört csonkja figyelt a blokkon(persze a képen egy még a kismociban bent lévő komplettnek látszó váltókaros blokkocska szerepelt!)
Aztán:a tartófülekre meg úgy a blokk épségére is direkt rákérdeztem...ezt ő visszaigazolta,h igen,jónak találta.
nos szerintem a beflexelt alsó motortartó fül,durván beflexelt hengerfej lamellák,kipuff tőcsavar beletörés a hengerbe,másik csavar fészkének menete tőből kiszakadva-szerintem nem kifejezetten jó állapot védjegye...de ki tudja...lehet h csak én vok finnyás...
És még nem beszéltem a törött dugattyúszoknyáról,kitört küllőről,brutál,mm-eket mozgó,lógó csapágyakról és tengelyekről,hiányos kuplung parafáról,---megintcsak megmagyarázta h használt a cucc,és ő nem lát bele...ok de az elején én mondtam h jó állapotú,nem főtengelyes,stb blokkot keresek...ő ezt szintén igérte.Nem sikerült...Mert h ő nem túr bele,meg h nem tököl egy ilyen filléres szarral fél napot...
Könyörgöm,csak egy kis odafigyelés,ránézés h mi a sz*rt adok oda...mert h nem látta a flexelés nyomokat se---érdekes,nekem egyből kiszúrta a szemem...
A kuplung kiemelő rudazat helyére 1 girbegurba vaskos drót volt bedugva.
Neki a gyújtás hiánya egyértelmű mert h ő bontós...és külön adja 5e ft-ért!!!
Ezen kifeküdtem...annyiért adja amennyiért akarja,letojom,más kérdés h van é olyan balfék aki meg is veszi...mindegy...ez más rovat.
Ez úgyis csak 1 sz*r Mustang...érdekes,mikor az árat szabta hozzá mégse volt olyan sz*r:)
Ja és előre szólok, ha nagyon eldurvul a helyzet, akkor mindkettőtök hozzáférését fel fogom függeszteni pár napra. Nem büntetésből, csak amíg lenyugodnak a kedélyek.
Megírhatod, ide.
Ha etikus akarsz lenni, akkor elsődleges, hogy személyeskedés nélkül írd le az objektív tényeket. A tanulságot mindenki maga vonja le.
Az pedig még tisztességesebb, ha a kérdéses embernek van lehetősége saját nézőpontjából is bemutatni az esetet, tehát ha válaszol akkor azt ne vedd sértésnek, ez tisztességes alapjoga mindenkinek.
Ahogy belekezdtél, az alapján nincs kétségem felőle hogy értelmesen kezeled a problémát, de előre szólok hogy a másik fél valószínűleg támadásnak veszi és nem biztos hogy józan reakciókra lehet számítani.
Kérlek, ezek ellenére őrizd meg a hidegvéredet, és ne tüzeld tovább az indulatokat ha arra kerül a sor. Elég ha leírod a tényeket egyszer.
Leírod ide és mi elolvassuk.
Nekem problémám volt egy alkatrészárus emberkével.
Ezen írással senki üzletét nem akarom rontani,csupán személyes tapasztalatomat írnám le,h mások tanulhassanak belőle v óvatosabbak legyenek...
Hol tehetem ezt ,illetve mi módon h etikus és korrekt legyen ?
Köszi! Tudtam én, hogy tudjátok... :-)
Azt nem tudjátok véletlenül, hogy az 1925 környékén rendezett Magyar TT, Osztrák TT motorversenyek neveiben mit jelent a TT?
Kösz megint! Boky
Megpróbálom összefogalni,amit talátam a könyveimben.A Méray-Motorkerékpárgyár R-T.Budapest Dorottya utca 3.(telefon:Teréz 26-65)működött.Mérayék saját építésű vázaikba 1926-tól,elsősorban JAP motorblokkokat szerltek.Kis kategóriákba alkalmaztak Villers kétüteműeket.Sorozatukba tartozott egy 300ccm-es,9 lóerős JAP motoros túragép.Küllemben hasonlított ezzel egy 350ccm-s.Volt nekik 500-s és 600-s túragép szintén oldaltszelepelt JAP motorral szerelve,14 és 16 lovasak.1927-ben módosult a széria,kimaradt a 300-s és belépett egy felülszelepelt 350 ccm-s JAP motoros Szupersport változat,a 600 ccm-s és a 680 ccm-s tipsok helyét pedig egy 750 ccm-s,kéthengeres JAP motoros kivitel vette át.1926-ban a gyár bemutatott egy áruszálító változatot is amelynek 350ccm-s erőforrása volt.Az 1926 május 1-jei statisztika szerint Magyarországon 1929 db motorkerékpárt tartottak számon.Forrás:A Motorkerékpár Története(Ocskay Zoltán)A gyomaendrődi volt Soczó múzeumban volt 4db restaurált 600 ccm-s.
Sziasztok!
Na jó rég nem jártam az oldalon, és most is csak segítség kéne... :-)
Nincs valakinek valami infója arról, hogy a Mérayék milyen motorokat gyártottak 1923 - 38 között? Jó kérdés, mi? Gondoltam hátha van valakinek valami régi motoros könyve, amiben írnak róluk, vagy bármi. :-) Köszi előre is! üdv: Boky
Mi egyszerű manapság.:D
Ha megértem mi hogy működik abban, amit én csináltam, majd írok útmutatót. :D
Nekem is működik,de nem egyszeű!
Azért kipróbáltam, ki tudja.... :D
Nekem működött.
:D mindent már én se írhatok le. :D
www.takacs-arpad.tk
Már a neve is jó. :D
najó de hol a weboldalad?
Körvonalazódik a webes oldalam. Elég rendes tárterületet hoztam össze. A fórum rész már él, majd teszek fel szoci motorosoknak hasznos dolgokat is, meg zenét, játékot, videót. Lessz rajta webbolt is, ahol mindenfélét fogok árulni. Ha beéled a dolog, nagyon csekély eladás utánni jutalék fejében árulhatom azt, amit ti szeretnétek eladn. Talán ha teljesen kész lesz a lap, lesz elég látogató, hogy érdemes legyen ott kínálni a portékát.
De már most is ellátogathattok hozzám, regisztrálhattok a fórumra, csak lesz valami előbb utóbb. :D
Sziasztok!
Egy kérdés...:melyik jobb utánfutó? A Pille ,a Kuli v a Pav?
Esetleg hozzáértő több oldalról ismertethetné...előnyök-hátrányok...megköszönném!
Üdv:Peti
...nos, megjött a válasz. Sánta kutya - tudod...
Után gyártott akku pakkot lehet kapni majdnem minden kézi rádióhoz olyat ami ceruza akkuval megy, esetleg van rajta egy jack csatlakozó a külső táphoz...de az a rádión is szokott lenni, szóval ez bevett módszer a gyári akku kiváltására.
Félre értettél. Nem akarnék feltétlen rádiót csinálni. Én is áthangolásban gondolkodnék előszőr, esetleg egy kis antenna erősítőn még, rásegítésnek. De azt továbbra is jó ötletnek tartom, hogy az aksi hibás készüléket, ha még megvan, átalakítsuk másmilyen akumlátorosra. Mint írtam, szerintem hely van annyi, hogy elférjen egy plusz zselés aksi. A táp, ha kell az aksi és a rádió közé, plussz aksi nem túl drága, és nem is nehéz megcsinálni. Mennyi mondjuk egy 12voltos egy-két amperórás zselés aksi? Ahhoz jön hozzá az egy stabkockából két ellenállásból, két elkóból, két 100 nanós kerámia kondiból álló táp, ha kell. Ez így ha nagyon megszámolom, 5000 forint, és akkor van rajta 2000 forint munkadíjam, ami az utánna járásaal, forasztgatással töltött időt figyelembevéve legalább 1500 forint órabért jelent, ami talán megéri.A végeredmény pedig elvileg egy jó rádió 5000-ért, esetleg enyhén csúnyácska kinézettel, de a későbbiekben legagalább az aksi beszarását könnyen tudják elhárítani. Tehát talán a kuncsaftnak is megéri.
A 100 riasztó panellel az a gáz, hogy ha nyakamon marad a fele, akkor elég nagy veszteség.Arról már nem is beszélve, hogy több tíz darabnak készre szerelve is lennie kellene ahhoz, hogy házalni kezdhessek a riasztót beszerelő műhelyeknél. Ha én szerelem a riasztót akkor pedig egyébb problémák léphetnek fel. PL kifigyelik a szomszédok, és feljelentenek az APEH-nél-A ház lakóinak vagy negyed részének nagyon nem tetszik a motorom időszakos díszítése, tehát a feljelentés tuti.Tehát ki kellene a vállalkozóit váltanom. Az pedig megint csak ráfázás lenne, ha nem jönne be az üzlet.Ha mernék vállalkozni akkor lenne jobb üzlet is, vannak még el nem látott területek lakás riasztó és táv felügyelet szempontjából a környéken. Huszon valahány ezer az a papír nekem a rendőrségtől, amivel telepíthetek riasztókat.biztonsági őri papírom van. Tehát telepítek, és örzök is. Illetve ezt tenném, ha bele mernék vágni.
Jut eszembe, nem keres valaki biztonsági őrt valami ücsörgős helyre? :D
Ha valaki nem megszállott akkor nem éri meg, amíg 20ezerért lehet kapni komplett jó minőségű dobozolt kézirádiót.
Ha nyereséget akarsz termelni, akkor fejleszd ki a riasztódat piacképesre, gyártas le 100DB panelt hozzá (mert úgy már megéri) és kezd el gyártani.
Esetleg a megbízható és jó gyújtás elektronikának is van piaca, de a rádiózás terén a kínaiak a nyerők.
Árpi, ne okoskodj már!
Nem tudnak mit kezdeni egy feljelentéssel, a rádió biroklása törvényes, bizonyíték pedig nincs. és jobb ha tőlem tudod nincs bírságse, csak sűrű ejnye bejnye mellet megkérnek hogy függeszd fel a tevékenységedet, ha nem teszed, akkor elkobozhatják a rádiót. Ennyi.
Tudom, mert amatőr rádiósként elég komolyan együttműködtünk a HIF-el a kalózok megkeresésében. Nem volt egyszerű még a stabil állomást sem elkapni, hiába mértük be és tudtuk pontosan ki az.
Most is olyan helyen dolgozok hogy a repülős rádió navigációs csoport a szobámmal szemben van akik a repsávot zavaró adókat megkeresik.
Éppen 2éve mértük be az egyik faluTV-t aki a repsávban sugározta a műsorát, ott is csak lekapcsoltatták simán az adót nem volt semmi.
Az meg ráadásul jogos felhasználás ha az irányító torony dedikált frekvenciáját használod repülőről arra a célra amire való a frekvencia.
Ott a reptér a jogos használó és arra használja hogy a repülőkkel kommunikáljon. Ezért a reptér fizet frekvencia használatot, aminek költségét beépíti a reptér használat díjába.
A saját embereivel nem beszélhet ezen a frekin, erre ott van a CB sáv. Az nagyon messzire elszól is nem engedély köteles. Vagy ott van a PMR sáv ami szintén szabad felhasználású de az csak pár km-e jó.
Az meg végkép törvényes ha csak hallgatja a frekvenciát a rádión.
A síma vevővel semmi gond, azt rengeteg féleképpen ki lehet hozni egy két ezerből.Az adórész ami érdekes, de azt meg úgyis a reptér illetékese mondja meg, mit fogad el.
No ez az. Amíg nem használod a freki jogos használóját. Ha valaki rosszindulatú a reptéren, bejelentést tesz. Még bemérő kocsi sem kell a dolog kivizsgálásához, hiszen bemérés nélkül is azonosítható a szabálysértő. Reptéri freki esetében, még ha pici reptérről is van szó, a feljelentés tartalmazni fogja a légiforgalom megzavarását is. Szerintem nem érdemes ilyesmivel szórakozni. Főleg, mivel kikerülhető a probléma.Nem írtam az előbb, de az aksi hibás ketyerébe belevarázsolni egy másik akasit nem egy nagy durranás, még csak nem is túl drága. Legfeljebb az aksi nagyobb lesz, mint a rádió. :D Elfér talán úgy is a gépen.:D
Bár szabályos rádió esetén is engedélyt kell kérni az illetékestől, írásban, a repcsire, vagy a személy nevére.. Az ördög sohasem alszik, ilyen esetekben igen magas a bírság.
Na megkérdeztem apámat, ő jobban benne van ebben a rádiós seftelésben.
Direkt repülő sávra való rádió vevő (scanner) 25-30ezer forint, ezek spéci szerkezetek, de 17ezerért tud olyan kézi adó vevőt ami jó minőségű kínai Kenwood másolat, és a repülő sávban is működik.
Kollégámnak van is egy ilyen, ő is a repülőket hallgatja vele.
Régi Yaesu rendőrrádió 25-30korül van, de az nem biztos hogy beállítható ilyen alacsony frekvenciára.
Vegezetül a leg olcsóbb megoldás amit apám javasolt, valami gagyi FM rádiót kell áthangolni. Azért gagyit, mert azokban nincs AM elnyomás az FM sávban, de az nem túl stabil.
Vagy PMR rádió.
10ezer forintért 4-5km-re elszól a levegőből. A Gyömrői úti Richter torony és a Népstadion között csináltam egyszer egy kísérletet ilyen szabadon használható rádióval. Itt már azért eléggé recsegett, de még tudtunk beszélni.
Azok az idők már lejártak régen még a telefon modemnek is külön típusenedély kellet, de manapság senkit nem érdekel milyen adót használsz amíg azzal nem zavarod a frekvencia jogos használóját.
A HIF-nek nincs is rá lehetősége hogy elkapjanak. Van ugyan nekik 2 bemérő kocsijuk, de ilyen pitiáner dolgokkal nem tudnak foglalkozni, ráadásul mozgó adóval nem foglalkoznak.
De majd megkérdezem hogyan rádióznak a céges repülőkluban, nem hiszem hogy milliókat fizetnének, mivel a repgég sem került annyiba.
Jó persze egy repülőbe valónál életbe lép a 10*-es szorzó, tisztában vagyok vele, de autóba való ugyan olyat sokkal olcsóbban megkapsz.
De nektek bőven elegendő lenne kézi rádió is egy olcsó headszettel, a mi repülőklubunk is ilyeneket használ (nem vagyok tagja).
Ezekre használtan 60 meg a 150 új az reális ár, de egyrészt olyat kell venni amiben sima AA méretű akkuk vannak, másrészt egyetlen frekire jó lenne nektek a 10ezer forintos rádió is amiben van 1db fix frekvenica és nem tud kávét is főzni mint ezek a drágább masinák
Rádióamatőr körökben kell megnézni, ott emberi áron megkapod és még lehet hogy jobb is...bár ezeket korlátozni szokták frekvenciára, de vannak ügyes emberek akik fel oldják neked olcsóért mindent a vevőkért felkiáltással ;-)
Az ICOM az amúgy jó cucc, de kézi rádiókban a Yaesu-t is érdemes megnézni. Illetve a Kenwood nagyon jó, de drága is.
Még mentőst is ismerek aki saját magának vett egy kis Yaseut a mentők frekvenciájára, hogy ha felmennek a tízemeletes tetejére ne kelljen lemennie a kocsihoz hogy beszóljon a központba, szóval azért nem olyan drága a rádiózás. Szerintem 2 csörlőzés árából már kapsz használhatót.
HAM, Rádióamatőr kulcsszavakra keress rá. A rádióamatőrök olyanok a rádiózásban mint a szocimotorosok a motorozásban, szóval biztosan találsz segítőkész embert.
Frekvencia használatért nem neked kell fizetni hiszen te a rádiót használod, a frekvencia a repülőtéré. Akkor kellene fizetni neked, ha pl. őrzővédő kft belső kommunikációjára akarnád használni....de ők inkább a PMR vagy CB sávot preferálják, mert az ingyenes és szabadon használható.
Másik hogy szerinted ki a fene ellenőrzi? Senki. Csak akkor ellenőriznek ha valamit zavarsz. Tehát ha csak hallgatod, akkor nem érdekel senkit milyen rádiód van, vészhelyzetben pedig jogszerűen használhatsz bármilyen frekvenciát.
Vevőt sokkal olcsóbban ki lehet hozni természetesen. Adóvevőt is, főleg ha lenne valaki lent aki használja a párját. akkor lehetne használni az autókban is használt cuccot, esetleg a jelet kicsit lehetne tuningolni. Növelt teljesítménnyel használni a kézi beszélőkéket nem túl szabályos, de eddig még nem hallottam, hogy valaki büntetést fizetett volna érte.
Az általad megadott frekire is lehetne olcsón építeni adóvevőt, vagy áthangolni egyet, De védett sáv, az ezen a sávon használt adóvevőket be kell jelenti és csak minősített verendezéseket fogadnak el. Úgy tudom. De ha valaki segít lentről, akkor meg lehet oldani a dolgot, ha pedig tényleg megelégszel a vevővel akkor még könnyebben. Érdekes megoldás lehet, ha van vevő a reptér frekijére, és van egy adóvevő más frekire is.Persze ha van lent segítség, akkor azzal a kapcsolat lehet internet telefonos is, vagy mobilos is, bár ez utóbbi drága.
Ha komolyan foglalkozol a megoldással, írj mailt nekem, valahogy megoldjuk a dolgot.
Hali
A gépeinken nincs rádió adó-vevő mert darabja kb 1 milla ,be is kell jelenteni, a havi frekvencia dij is majd 10 rugó havota ,és télen mikor nem repülünk akkor is fizetni kell.Ráadásul időnkét ellenöriztettni is kell nem tudom az menyibe kerül.Egy kézi rádiot vettünk 150000 -ért hasznéltuk 1 évig meghalt az aksija nem tudtunk bele szerezni mésikat ,ráadásul a hálozati töltője is elveszett.Nem tudtuk potolni mert valami agyament japán méret és nem kaptunk hozzá valót.az 1 db müködő ycom rádiónkat 60000Ft vetük használtan abban is aksit kellet cserélni ha jól tudom az is volt vagy 40000Ft
A repülés talán nem is a legdrágább sport mert szerintem némelyik horgász joval többet költ a hobbijára mint mi. Pl az autó jogsi kb 100-110 e Ft addig nállunk megtanulhatsz repülni 85 e Ft -ért. Sorolhatnám az árakat de kiadásaink nagyrészét a biztosítás, és a müszaki kötelező dijjak teszik ki.
csövi
kilozulu
Az elég jól tud magyarul? :D
Olasz gyártmányú rádió az a tuti :-)
Hangolni talán nem kell. A KF szűrő manapság kerámia szűrő. Sőt nem csak manapság, hanem vagy 20 éve.Tekercs még kell szerintem a bemenő szűrőhöz és az oszcihoz.Azért mondom, hogy talán, mert mintha lenne már dzínusz oszci ic is ilyen frekire, és akkor esetleg van rádió ic, amiben benne van. De az oszcillátor tekercs még nekem, tekercs útálónak sem komoly kihívás.
Nincs a vitorlázón egy adóvevő amivel az irányításhoz be tudsz jelentkezni?
Azért egy kézi rádió elég megfizethető kategória a repüléshez képest.
Elvileg nem bonyolult vevőt építeni. Vannak frankó, egy IC-s szuperheterodin rádió áramkörök, amiben minden benne van, csak tekercseket, kondikat meg ellenállásokat kell hozzá rakni.
Persze a behangolása kíván némi hozzáértést, meg műszerezettséget.
Persze lehet hogy fejlődtek a dolgok és már a tekercsekkel és kondikkal sem kell vesződni.
Nem tudom hogy az olcsó MP3 lejátszók milyen vevőt használnak, de szerintem az sincs túl bonyolítva.
A Jakabszállási repülőtér hivatalos frekije a 125,2, én ott repülök vitorlázó géppel. A clubbunk is a pénztelenséggel nyüglődik , emiatt kellene olyan kis méretű rádió amivel a pilóta legalább a reptéri rádiót hallaná és némi információt kapna a reptér forgalmáról. Ami egy távolabbi repülésről visza jövet jót tesz az egészségnek.
csőváz Kilozulu
Vagyon valami igazságod.... Lehet, hogy jobb lenne figyelmen kívül hagynom a pár dolgot. De ha megnézed az előzményeket, valamelyes magyarázatot kapsz . Persze ettől még eléggé értelmetlen marad . No mindegy, ezennel megfogadom, lesz két ember, akinek még akkor se fogok válaszolni, ha azt kérdezik, mennyi az idő. :D
Majd kitörlöm ha eldurvul :)))
Árpi. Van értelme vitatkozni?
Ennek fényében folytasd, ha akarod.
Mégis meg van a másik szám is. II-159/1993. Tehát van egy szám alatt két felső fokú végzettség, plussz még egy. Az szerintem meg van három.
Hamár ilyen jó magánnyomozó vagy, járj utánna, hogy a II-320/1984 számú oklevél hány diplomának számít. Annak idején kissebb készpénzért ketté lehetet iratni, mivel két szakon igazolta a végzést és két végzettségüvé nyilvámitottak benne. azaz iker diploma. Legfeljebb azt lehet mondani róla, hogy sziámi iker. De nagyon nem azonos a mérnöktanársággal, mert jogilag igencsak más. Teljes jogú tanári, illetve teljes jogú üzemmérnöki végzetséget ad. A mérnöktanárok csak egy szakon szereztek végzettséget, én kettőn. Csak mint mondtam, állítólag kényelmi okok miatt egy papírra írták. Tehát ha van papírom arrról, hogy villamos üzemmérnök vagyok, illetve arról is van papírom, hogy tanár vagyok, hány diplomám van? A menedzserinek a számát nem tudom, mert nagyon elástam valahová, a kedvedért nem forgatom fel a szobát.
Csak azt nem értem, mi köze van a diplomák számának az egész cívódáshoz, amikor egyik sem sem gépész? Ide tartozó, gépjármű szerelői képesítésem csak katonai van, ami egy vicc.
Szóval nem vagy teljesen százas, hogy ilyesmin akadsz fent, ilyeneknek nézegetsz utánna, ahelyett hogy az elhangzott érveknek néznél utánna. Meg merném kockáztatni azt a kifejezést, hogy kistílű vagy.
Ma délelőtt voltam bent a Kandón (no, nem miattad, egyébként is a szomszédban jártam), és rákérdeztem a leírtakra... nos, az anyakönyvek szerint Árpád keresztnevű nem szerzett három diplomát 1969. március 4-éig visszamenőleg.
Sokat lendítene a hitelességeden, ha elárulnád a diplomák számait - ha stimmelnek, biz' Isten, még Matyát is meggyőzöm, hogy csak velem veszekedjen.
Nem egyetem, főiskola volt.:) Az egyetemen nagyon kevés labor volt az én időmben, azok is elvont elméletiek voltak. Amikor a Műegyetemről kikerültek a fickók, azt se tudták, miket lehet csavargatni egy oszcilloszkópon. A pákáról pedig azt hitték, valami halászszerszám.:D
A Kandó annak idején még viszonylag igyekezett az elmélet és a gyakorlat között valamelyes egyensúlyt teremteni. Persze ez közelsem mindig sikerült. A tanár szak pl nagyon jó volt, az onnan kikerült műszakitanárok rögtöün be tudtak illeszkedni az iskolákban, úgy néztek ki, mintha már pár éve tanítanának. Az alkatrészesek viszont ugyan úgy nem láttak valódi áramköröket, mint a Műegyetemen végzettek.De ezek a dolgok már a multé lettek, amikor 93ban a harmadik diplomámat szereztem ott, tragikus állapotok voltak.Azóta sem javulásról, hanem további romlásról szólnak a hírek.
Mert az egyetem volt, én meg középsuliról beszélek :)
Nagyrészt mindenki saját szarát építgette gyakorlati órákon ami vagy Quad100-as erősítő volt vagy ilyen hülyeségek.
Természetesen aztán azt is méregettük, de nem azért mert kötelező volt, hanem hogy dicsekedhessünk hogy az én erősítőmnek jobbak a paraméterei :D
Jó neked. Mi teljesen normális erősítőt csináltunk, aztán órakon keresztül, millió ponton mértük az erősítést, a torzítást, fázis szöget, satöbbit. Egy életre elvették a kedvem az ilyesmiktől.Csak a mikró volt szörnyűbb.
Ilyen kicsi távolságra jobb az üvegpohár :D de azért jó játék volt.
Ilyen kicsi hatótávolsággal én optikai kapcsolatot használnék. Legalábbis helység lehallgatásra. Az ablakra rálőve. Az a gyanúm, a titkosszolgálatok is hasonló izlésűek.
Kapszula méretű poloska szerintem csak komoly mutáció révén jöhet létre. Mondjuk Csernobilban.:D
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|