:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Bocs hogy beleszólok, de én vartam magamnak huzatot.
Népszínház utcában a Blaha Lujza tértől 2 sarokra, van egy műbőr szakbolt. Ott vettem vékony fekete műbőrt.
A többit képekben:
http://kep.tar.hu/hg5css/50033938?o=0#2
értem, mindenesetre köszönöm az utánajárást...
Ma utánajártam, a boltos azt mondta, hogy nincs üléshuzata 634-re és valószinűleg nem is lesz, mert a csehek hanyagolják a gyártását :-( Sajnos már 638-ra is akadozik az ellátás ilyen jellegű (kevésbé fontos) dolgokból.
Moto-Predaj - Agáta Nohajová
Húskova 37
Košice, tel: 055/644 05 65
OSCAR - BABETA
Palárikova 9
Košice
tel: +421 55 678 09 56 - ez téli szünetet tart
köszi előre is az infokat...
esetleg leírhatnád mindkét bolt címét, évekkel ezelőt begyűjtöttem őket, de lehet hogy már aktualizálni kell... :D
Holnap megkérdezem az eladót. Majd írok. Nagyobb vásárlásra tavasszal érdemes jönni mert most a kettő közül csak az egyik bolt van nyitva (a kisebbik), abban is elég nagy a pangás.
Tibi2T !
Szlovákiában kapható még a 634-re üléshuzat, az a fajta amelyikben benne van a fehér kéder?... vagy már ott is csak azt a fajtát lehet kapni, ami egyszínű fekete, és a TS-eken szerepelt olyan?...
Kassa elég közel van hozzám, téli szünetben tervezek egy vonatos kiutazást (1000 HUF-ból megúszom az utat) és szeretnék vásárolni egy-két cuccot... köztük az üléshuzatot is, már ha lehet még ilyet kapni...
és az a legnagyobb szemétség a dologban, hogy a hirtelen kivont járművedet muszáj vagy otthagyni a vizsgaállomáson és aranyáron megjavíttatni vagy a követelményeknek megfelelővé alakítani ... vagy megkockáztatod, hogy rendszám nélkül, kilyukasztott forgalmival hazamész mondjuk beállítani a fékedet...
azt aláírom, hogy van valamiféle valóságalapja (egy nagyon kicsike), mert vannak olyan járművek is, amik tényleg életveszélyes állapotban vannak... ezeket, ha eddig meghúzták a vizsgán, semmi gond, majd a havernál átnyomjuk feketén a vizsgán... ezekben az esetekben tényleg helyénvaló lenne az azonnali kivonás, de egyéb esetekben ez azért mégiscsak aljasság...
bekaphatják...
de én nem bánom, ezért lesz mindíg toppon a még most leharcolt gépem... :)
Szlov-ban a 125-ösök rendszám és műszaki kötelesek, ráadásul az 5O-esek is. Pl. a Simsonom kb. 10 ezer forintnyi euróban van évente. Műszaki, kötelező bizt, stb.
De akkor nem lehetne eleget LOPNI :)
Eleve felháborítónak tartom, hogy a motorom fenntartási költségének nagyobb részét teszi ki a bürokrácia költsége.
A mai technikával az összes bürokrata munkáját ki lehetne váltani egy számítógép hálózattal és egy jól megtervezett adatbázissal. Sokkal olcsóbb lenne fizetni a szerverek villanyfogyasztását és azt a pár rendszergazdát, meg technikust.
Öreg vagyok én ahhoz és a motorom is gyenge hogy rendőrök elől meneküljek.
Simos koromban a környék rendőreit párszor leráztam, (mivel "zsebpénzre" hajtottak) de idegen helyen TS-el nem válallom...bár a szántást lehet hogy jobban bírja a kis TS mint a rendőrautó :D
Bizony jól látod a helyzetet, ez bizony megint a lehúzásra és a bürokrácia növelésére megy ki.
Ugye azért ilyen öreg járművek esetén ki vagyunk szolgáltatva a vizsgáztató jóindulatának, hiszen a mai előírásokat meg sem közelíti némelyik típus. De ha mégis akkor is a leg gondosabb gazdánál is előfordulhatnak olyan problémák ami csak a fékpadon derül ki.
Azokról a szemét visszaélésekről hogy nincs E betű a sárvédő gumin lévő prizmában, esetleg nincs sárvédő gumi, nekem nincs indexem (törvény szerint szabályos, de ki tudja mikor húznak meg miatta)
Most ha ilyen hülyeség miatt meghúznak, délután kijavítom a hibát, és megyek másnap megint vizsgázni. Ha bevezetik ezt, akkor meg mehetek okmányirodába újabb pénzeket elszórni és időt pazarolni.
Hát nyarsgem. Ha ez kell a magyar népnek akkor lesz Szlovák rendszámos kocsim, meg motorom.
Apropó, a 125-ös motorok ott asszem segédmotornak számítanak? Na akkor pláne szlovák rendszámom lesz. Egy évben egyszer nem okoz gondot kimenni Párkányba müszakiztatni. Amúgy is rendszeresen túrázok arra fele.
Nem lenne egyébként hülyeség, szerintem sokunkat átbtak kisebb-nagyobb ügyekkel.
Az ilyen *.sokoldal.hu meg .tk. meg *.co.cc eleve beszédes komolyságú.
Ha kivonják, nem kell utána fizetni biztosítást, adót. Megyünk nélküle.
mi ez a szarság?... most nézem a híradóba, hogy januártól, ha a gépjármű nem megy át a műszaki vizsgán, azonnal a helyszínen érvénytelenítik a forgalmit, a rendszámról lekapják a matricát, és hivatalból kivonják a járművet forgalomból...
ez már azért nem vicc!!!! ha esetleg megbukik a jármű, nem elég a javíttatás, lehet majd fizetni az újból forgalomba helyezést is...
ekkora pofátlanságot...
Sziasztok!
Volna egy szakmai kérdésem:
Főtengely-felújítást, hengerfúrást szeretnék eszközölni a csepptankos 350-esemen. Budapesten, esetleg dél-kelet Magyarországon tudtok-e mondani nevet, címet, olyat, akik megbízhatóak, és nem végeznek tré munkát, illetve megfizethető árban dolgoznak? (Bár ez legyen a legutolsó szempont) Van két gyári hajtókarom is, csak be kéne rakni, a főtengelyt "centírozni" légyszi segítsetek.
Köszi a segítségeteket, holnap első dolgom lesz hogy leszedjem a markolatot.
Peet You
Ha már nem kell akkor késsel levágod.
Én kompresszorral befújok levegőt a gumi alá és légpárnán szépen le/fel siklik a helyére.
ez nagyon egyszerű... fogsz 1 küllőt, vagy egy vékony fejű csavarhúzót, bedugod a markolat alá, és befújod valami kenőanyaggal (csavarlazító, üregelő spray, olaj)... hagyd egy kicsit ázni, majd megmozgatva akár két újjal is le fog jönni...
az új markolat felrakásakor pedig szappanos vizet használj... szépen felcsúszik a markolat, és nem kell ragasztani...
Üdv Mindenkinek!
Ha valaki tud jó tippet arra, hogy hogyan lehet a (szerintem ragasztott) műanyag kormánymarkolatot a kormányról leszedni, az legyen szives irja meg.
Előre köszönettel:Peet You
Motorosok,fogjunk össze!
Ha vkinek vmi sérelme van,feldobja ide és a többiek nem lépnek sz*rba!Ha vkivel átcseszés történt, megírja,ne halgassa el!Csinálunk 1 feketelistát,közös érdekünk!
Jelentkezzen önként egy nagy pofonért az az ember, aki bele akart piszkálni a lapomba. Nics kedvem végigjátszani a nyomkövetést, ki áll az amcsi szerver mögött, jobb ha tényleg önként feladja magát.:D
Ne felejtsd el az iránykapcsoló shotkyt is a végtranyó mellé a hűtő felületre szerelni. Jawa esetén folyni fog rajta vagy 8 amper, meleg lesz valszeg rendesen.
Bár azért felvonulni nem fog. :D
No, én akkor vissza a lakáscserén agyalni.
Legyen mondjuk az is 1N4003:)
kösz a fáradozást... :)
annyi észrevételt még engedj meg, hogy a D4 diódához csak DIODE van írva... itt esetleg típus?...
mindenképpen szeretném (majd) megépíteni a kapcsolást, csak most egy költözés és lakásfelújítás miatt a motor javításába sem tudtam belekezdeni...
no javítva a dolog. Elvileg az igények is ki lettek elégitve. Töltés visszajelzés, iránykapcsoló dióda ajánlott tipusa, stb. A rajz a BMW R nek szabályzóját árázolja, és mostmár tényleg 6 voltos is.Mostmár csak jó lesz... :)
Az edig fent lévőnek csak egy baja volt, mellényúltam és a 12 voltost tettem be a 6 voltos helyre is. De mnég a laikusnak is feltünt volna amikor meg akarta volna építeni. Mindenki elgondolkodik azon, mit keres egy 13 voltos zener 6 voltos szabályzóban.:)
úgy látszik, hatványozottan figyelnem kell, mert öregszem... :( A 6 voltos rajzban mégis találtam hibát. :( pillanatokon belül le is cserélem.
vagy akár készíthetnél egy cikket is belőle...
felhívva a figyelmet a bekötésekre, tipusokra, átalakításra...
Vigyázz, ahogy a rajzon van, nem műxik jawán, legalábbis eredeti bekötésún nem. Trabin, mz-n működik. A jawán meg kell cserélni az állórész két kivezetését ahhoz hogy működjön. Az MZ és trabi szabályzója az állórész kivezetését felfele húzza a + táp felé, az eredeti 634 jawa szabija lefelé húzza az állórészt. Jawánál a másik kivezetése a dinamó + kivezetésén van, MZnél fordítva, a nenem a szbályzóra kötött kivezetés földön van.De mint mondtam, a jawa két csavar licsavarása, két drót felcserélése, és a csavarok visszatekerése után úgy viselkedik, mint a TS MZ.
Lehet, hogy ezt is fel kellene írnom a lapra.Jut eszembe: A jawa 559 ha jól emlékszem pozitív testelésű, de azt is át lehet kötni, csak ott a forgórész azaz a szénkefékről feljövő két vezetéket is fel kell cserélni.Tehát tényleg az előforduló rendszereket kellene leírnom, a különbségeket, az átalakítási lehetőségeket.
csak nyugi, annyira nem sürgős...
valamelyik nap látogattam meg az oldaladat, és akkor feltűnt a "szűkszavú" kapcsolás... :D
ha ez működik a 6V-os Jawan, ez lesz az első fellelhető információ az elektronikus fesszabra... szerintem sok pozitív visszajelzés lenne...
vagy csak én vagyok bamba, és rossz helyeken keresgélek... :D
gondoltam én is, hogy ki kellene egészíteni. De azt hiszem, inkább külön fogok írni a feszszabhoz tartozó dolgokról, így töltés visszajelző bekötéséről, az iránykapcsolóról, az egyenirányítóról. Így talán az is tudni fogja mit csináljon, akinek pl 12 voltra áttekert dinamója van. Remélem rövidesen lesz módom ezt megtenni.Így, hogy megőrősítést nyert a sejtésem, előre veszem a sorban ezt a dolgot.
Csak továbbra is állandóan beleesek abba a hibába, hogy egyszerre sok dolgot csinálok, ráadásul rendszeressen eltökölöm az időt apró szinte felesleges apróságokkal, így látszólag semmi sem halad.De azért csak készülget valami...
No mindegy, a fesszabot megpróbálom holnapra... tudom, ilyesmit már igértem párszor... De talán most... :D
A kapcsolást már megépítettem régebben, emlékezetből,nem közvetlenül a rajzról, úgy ment. Első ránézésre is jónak túnik, valaki moondta már, hogy neki működik. Tehát elvileg jó.Természetesen nem minden kapcsolást építettem meg ami felkerül a lapra, de átnézem egy picit őket, így kis szerencsével működőképesek lesznek.Persze én is benézhetek ezt-azt.
Árpád... az oldaladon található 6Vos szabályzóról lehet tudni valamit egy kicsit részletesebben?...
akár egy Paint-tel beleszerkeszthetnéd a leírásban szereplő alkatrészeket...
pl:
-töltésvisszajelző izzó
-a shottky dióda (esetleg tipussal kiegészítve)
-mit takar a J jelölés?
megépítetted ezt a kapcsolást, vagy csak az info miatt raktad ki az oldaladra?...
egyébként gratula az oldalhoz, tegyél fel még sok érdekes szakmai-szakirodalmi dolgot...
Nem tudom megállni, leírom: A szörnyű takács árpád kászítése kulcsszavak beírására harmadik helyen hozza az oldalam a Google.:D
Pedig reméltem, hogy olcsóbban megúszom a forgalomba visszahelyezést...
igen lesz... illetve szó volt-van arról, hogy eltörlik, de valójában nem eltörlik, hanem összevont vizsgálatot fognak tartani... (talán műszakikor?...)
tehát nem lesz KÜLÖN eredetiségvizsgálat, hanem majd minden egyben, gondolom szintén jó sok pénzért... valami ilyesmit olvastam nemrég...
ráadásul azt is írták hogy az átállás az új rendszerre (ha lesz ilyen) legjobb esetben is félévet vesz igénybe, úgyhogy aki most vett motort (mint én)annak nem érdemes húzni-halasztani az átiráskor szükséges eredetvizsgálatot...
egyszóval: az eredetiségvizsga, mint fogalom fog megszűnni...
Nem, Pálfy Péternek hívják.
Persze...de itt van alább...Szumo
Lesz még jövőre is eredetiségvizsga?
Ha szó szerint idézed a levelét, akkor a nevét is megírhatnád, ez tán még nem hitelrontás.....
Persze a Vaterán sem szabad az 1-2 aukciós eladónak tízezreket utalni.
Véletlenül nem egy Szumo nevű ürge volt az?
Ez fasza...
Nos közben vannak fejlemények,egy motoros kolléga hasonló cipőben járt mint én,csak ő speciel ETZ cuccokkal szívta meg ugyanezen nepperrel.
Nem baj,összefogunk:)
Sajnos a tanulópénzt mindenki megfizeti...én is most szívtam meg éppen a PayPal-al.
Regisztráltam, 5000forintot átküldtem nekik, majd amikor be akarok lépni hogy megnézzem nem tudok. Azt mondja nem létezik a fiók. Jelszó emlékeztető minden, mindent tagad a rendszer.
Létre hoztam még egy fiókot pontosan ugyan azokkal a paraméterekkel!!! persze ide már nem küldtem pénzt.
Kizárólag a kártyámat nem engedte regisztrálni, mert hogy ez már egyszer regisztrálva van.
Írtam nekik mailt, ahol leírtam a problémát, erre adtak egy amerikai telefonszámot hogy hívjam fel. Írtam nekik hogy ezzel csak egy próbléma van. A telefonszámla több mint az a pénz amit átutaltam, valamint hogy nem beszélek angolul sem, nem hogy amerikaiul. Kértem hogy küldjék vissza ugyan arra a számlára a pénzt amiről átutaltam. (megadtam minden paramétert) csak azt hajtogatta hogy hívjam fel őket telefonon.
Aztán haver mondta mi a probléma. Ékezetek vannak a nevemben, és így az internetten beírt név a kódolás miatt nem egyezik a bankszámlámon szereplő névvel, ráadásul amire én jöttem re, hogy a beírt telefonszámomat is mindenáron amerikanizálni akarja. Beírtam az országhívót meg mindent, és még elérakta erőszakkal az amerikai körzetszámokat, de ezt csak akkor veszed észre ha visszaellenőrzöd a regisztráció után a személyes adatok beállításait. Az ékezet hiba pedig akkor sem derül ki hiszen a második fiókba be tudok lépni még mindig, de nem is regisztráltam benne a kártyámat.
Ilyen faszkalapba mindenhol beleszaladhatsz. Én S51-es blokkot vettem kosárban, a leírás szerint kompletten. A hiányzó alkatrészek listája egy egész oldal volt, a válasz csak kioktatás volt a zeeger-gyűrűk egyszerű beszerezhetőségéről. A koma a mai napig vigyorog a konkurens portálokon.
Végülis tartalék alkatrésznek ez-az jó lehet a kupacból ...
Inkább azért írtam be h mások ne szívják meg.
Sajna nem tehetem,mert szétszereltem a dolgokat,és a visszafizetést is úgy írta h ha leviszem...na nem őrültem meg lemászni ráadásul cipelve egy csomó cuccot:)
Én már letojom h mi a veszteségem a dolgon,csak ez a hozzáállás,és még h neki áll feljebb...inkább sunyítana csendben...
Ha felajánlotta hogy visszaadja a pénzt, akkor vissza kell küldeni. Ezzel léphetsz ki a legkisebb veszteséggel, ebből az ügyből.
Elvileg a postaköltséget is neki kellene állnia, de gondolom nincs engedélye a csomagküldési tevékenységre. Ha lenne, akkor tudná hogy hány tucat pontját sértette az ide vonatkozó szabályoknak.
Majd el felejtettem,volt grátisz is...egy szanaszét horpadt könyök...de ajándék lónak ne nézd a fogát...
Fékfedelek...igen,ezt is kértem,benne volt az árban...csak az egyik éppen kuka.
A bowden helye kitörve,fékkulcs ráhegesztve.
Nos végül én azt mondom h az ilyen nem veszi észre magát mert "nagyban utazik" legalábbis ő szerinte.Szerintem ez nepperkedés.
Szerencsére vannak még rendes emberek,vettem is egy komplett Mustang blokkot,4-e ft-ért,GYÚJTÁSSAL:),volt hozzá kondi,szívócsonk,karbi,trafó,töki könyök.Mindezt a Vat**áról-nem a reklám helye csak mutatom h ott is találkozhatunk még olyan emberrel aki nem csak a zsebtömködésen agyal.
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|