:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Ezeknél http://www.ahojauto.hu/ jártam. A főnök magyarázott egy BMW R80 RT (ez a teljes idomos túraváltozat) kapcsán, hogy valakinek a csupasz változat kéne, hát csinálnak neki az RT-ből. Az ilyesmit én nem igazán díjazom. Ezenkívül saját szememmel láttam, hogy leszedik az idomokat, mindenhol lepucolják és kijavítják a festést (értsd: eltüntetik a sérülésnyomokat és a lestrapáltság jeleit). Végül nem is kértem ki próbamenetre a kiszemelt típusú, náluk fellelhető példányt, csak felültem rá, mennyire érzem otthonosan magamat rajta.
"Te elmész kavarsz egy kis habarcsot bebénázol két téglát esetleg és jössz haza."
Az orákulum szólott... nem semmi ember lehetsz ha nem csak a jövőmbe de a lelkem mélyére is ilyen tisztán belelátsz! Persze az is lehet hogy csupán egy olyan ember vagy aki a világon szigorúan csak az előítéletein át hajlandó látni. Döntsd el te hogy melyik...
Mindenesetre én a helyedben nem ítélkeznék ilyen nagy hangon, és végképp nem ennyire lenézően. Könnyű lenézni a másik ember célját, ha nem neked kell véghez vinni.
Mindenesetre a témát itt tovább ragozni értelmetlen, és nem is ebbe a fórumba való. Úgyhogy részemről le is zártam.
Hamarosan lesz új blogom ami nem csak erről hanem minden másról is fog szólni amivel foglalkozok, aki meg akar ismerni, vagy úgy gondolja jót tud rajtam röhögni, ott majd elolvashatja a többit. Mindkét esetben szeretettel várom, még téged is. ;)
sorszám: 7043 (123598)
( előzmény: Jawa350speed, 2010-08-06 14:36:58)
Vannak akinek kisebbek az álmai, másoknak nagyobbak. De én egy dologban legalább biztos lehetek: hogy ha így élem tovább az életem, és megélem az öregkort, visszanézve nem fogom azt mondani, hogy bármit is kihagytam. Remélem ezzel te is így leszel. ;)
Én BMW K100-at vagy R100-at fogok venni. Jártam is neppernél, felültem rájuk (motorokra). De sose vásároltam neppertől se autót se motort, ezen nem is változtatok. Feltűnő hogy sosem németből hozzák, mindig angoloktól v. olaszból és annyiért adják, amennyiért németeknél lehet venni. Szerintem törötteket vesznek fillérekért és talpra állítják. Inkább kimegyek jövőre németbe és hozok egy normális példányt egy normális gazdától.
Jut eszembe. Van rendes nepper is. Rendszeressen belefutok egy cégbe, csak mindig elfelejtem a nevüket. Külföldről hoznak be használt motorokat. A papírokat is elintézik. Csak a kinti vételárat kell kifizetni, a papírok hivatalos költségét, és nekik valami primitív kutalékot. Ha jjól emlékszem a vételár 10 százalékát. Szerintem nagyon kedvező áron lehet motorhoz jutni a segítségükkel, és olyanhoz amilyent akarsz. Ha lenne pénzem én egy Honda CB350 Fourt hozatnék velük. Amikor utoljára néztem tavaly, 350-400ból nagyon pipecet hoznának, teljesen friss papírokkal. Nálunk évente talán ha kettő ilyen típusú motort árulnak, kb ugyanilyen áron. Vagy drágábban.
Szóval vannak rendes cégek is.:D
Kétségkívül kifejezetten kevesen voltak, a nepperek pedig nyilván nyaralnak, mivel ők sem bukkantak fel.
Szerencséd volt. Nem voltak éppen jelen Nepperek. Ha lettek volna, előre engedték volna őket.Abban is is szerencséd volt, hogy éppen megvolt a megbuktatott motorok elégséges száma. Motor árusok motorjait nem buktatják, viszont ha túl kevés az alkalmatlan jármű akkor az szemet szúr a vezetőségnél. Én se hittem el a dolgok ilyen állását, de a környéken nagyon sokan panaszkodtak. Persze lehet hogy az én képem vagy a hátsó dobozom matricája nem tetszett nekik, a többi panaszkodó pedig szar motorokkal ment oda. De erre azért kicsi az esély.Esélyesebb hogy teljesen koruptá váltak.
Azért örülök hogy legalább neked ilyen jól sikerült.
Tegnap voltam NHK-nál Vas Gerebenben, 11:20-ra kaptam időpontot. Megérkeztem 11:05-kor, papírügyek, befizetés, motor bement a csarnokba. Vizsga a számok leolvasásával megkezdődött 11:23-kor, sikeresen végződött 11:34-kor, Papírokat megkaptam 11:46-kor.
Csak annyit fűznék hozzá az egészhez, amit egy buddhista szerzetes, Huang-po mondott:
"A vérbeli utazónak nincsen poggyásza."
Köszönöm a megtisztelő kezdést.
Először is nem tudtam mit akarsz csak jótékonykodásról volt szó.
Én is le tudnám írni hogy miért nem vagyok gazdag és miért nem tudok érvényesülni diplomával sem a zsebemben, de nem teszem. Szívesen segítek én is mindenkinek akinek tudok, de inkább a környezetemben. Te elmész kavarsz egy kis habarcsot bebénázol két téglát esetleg és jössz haza. Egy kis pont leszel. Ha a környezetedben segítesz akkor várhatsz te is segítő kezet.
Amit írtam tisztelem azokat akik nagyot álmodnak és meg is valósítják. Te is elnyerheted az elismerésem ha elolvasom az utinaplód majd. De gonodolom nem vágysz rá. :-)
Még azt sem mondhatom hogy a motoros társadalomhoz tartozol és ezért bírnálak:-).
De majd lesz jobb is :-).
Én megelégednék egy 150-200 km túrával is nem akarok világ végére menni.
Te egy igazi középosztálybeli kispolgár vagy. Ezt a hozzáállást mindig irigyeltem!
Egyébként kezd úgy kinézni, mintha ez nem is egy motoros fórum lenne!
A vitákat megelőzendő, ha kérhetném a többieket, Storm kitárulkozása ellenére, a hitvitákat mellőzzük, hiszen az hogy ki miben hisz, az mindenkinek a belső magánügye.
Én mondjuk kalandvágyból itthon maradok és a nehezebbik utat választva zombulok tovább a házépítés, családalapítás és a jólfizető állásom súlya alatt, miközben gyakorlatilag nekem minden álmom teljesült már ;-)
Ja nem, az igazi álmom békében tisztességben, egy dolgos, eredményes életet magam mögött tudva megöregedni.
"Sic itur ad astra per aspera."
No akkor leírom kicsit pontosabban.
Én egy olyan ember vagyok, aki számára a fizikai dolgok üresek, értelmetlenek a mögöttes tartalmuk nélkül. Az egész világot egy spirituális nézőpontból nézem. Ezért vannak akik tisztelnek, vannak akik kinevetnek, vannak akik egyenesen gyűlölnek, és vannak akiket hidegen hagy.
Én abban hiszek hogy nincsenek véletlenek, semmi sem ok nélkül történik, az egész életünk egyetlen folyamatos, összefüggő történés. És mindenkinek van egy belső késztetése, még a materialistáknak is, még a minden nap egy irodában döglő zombiknak is, és ez a belső késztetés azt mondja, hogy ne hagyják hogy a világ betörje őket, hanem inkább keressék meg a valódi helyüket benne.
Én pedig egy ideje eldöntöttem hogy hallgatok erre a belső hangra és úgy élem az életem, hogy ha holnap meg kell halnom, hát egye fene, de legalább úgy halok meg hogy tudom: igazán éltem, és nem csak léteztem bele a világba.
Így hát követem a sorsot és azokat a jeleket amiket az élet ad - ezen lehet nevetni, de ezen a módon számtalan olyan álmom teljesült amire az adott élethelyzetben semmi reális esély nem volt. De én hittem benne, akartam, küzdöttem érte és megszereztem.
Ismerem az érme mindkét oldalát. Mivel Asperger szindrómám van, amely az autizmus egy gyenge formája, az automatikusan kialakuló szociális minták nálam hiányoznak. Gyerekkoromban nem voltak igazi barátaim, vagy csak nagyon ritkán és többnyire nem is sokáig, mert nem tudtam beilleszkedni. Nem tudtam mikor kell nevetni, vagy mire hogy kell reagálni. Általános felsőtől kezdve a szakközép végéig napi szinten megvertek, megaláztak, leköptek és sorolhatnám. Voltam mély depressziós, gondolkoztam már öngyilkosságon, és kaptam olyan dührohamot hogy hatan nem bírtak lefogni. Szóval megjártam a magam poklát, de itt vagyok. Túléltem és erősebb lettem. A legsötétebb órákban pedig az egyetlen dolog ami életben tartott, ami rávett hogy újra és újra felálljak ha a földbe tapostak, az a hitem volt. Nem egy vallásba vetett hite, hanem önmagamba vetett hit. Én akkor megesküdtem, hogy bármi is lesz, nem adom fel, és inkább meghalok mint hogy bárki vagy bármi legyőzzön.
És hiszitek vagy sem, ma még a nehézségek ellenére is boldog vagyok jól érzem magam a bőrömben, vannak igaz barátaim akik már olyan mint egy család, és számtalan dolgot amire vágytam, már megvalósítottam, még akkor is ha mindenki azt mondta hogy nem lehetséges. Vannak hobbijaim, dolgok amikben tehetséges vagyok, amiket szeretek csinálni, és nem riadok vissza semmitől mert tudom hogy minden lehetséges. A saját példámból tudom, mert ha nem így lenne ma már nem lennék itt, vagy a temetőben vagy egy elmegyógyintézetben feküdnék teletömve drogokkal - mindkét lehetőséghez jártam már közel, belenéztem a sötétbe és ahogy Nietzsche mondta, a sötétség visszanézett belém. De én mégis itt vagyok, és megyek tovább.
A Tibeti, illetve ez esetben Zanglai (egy pár száz éve hivatalosan már nem része Tibetnek) út célja többes. Mindenekelőtt önmagam keresésére indulok. Az egy olyan hely, ami arra tanít hogy önmagunkra figyeljünk, befelé. A világ tetején, a magas hegyek közt közel van az ember az éghez.
Minden ember aki a nehezebbik utat választotta, vagyis azt hogy megtalálja a saját útját és sorsát, rájön hogy van egy pont, ahol egy nagy lépést kell tenni az ismeretlenbe, mert csak így szakadhatnak ki eddig életük szűkös korlátai közül, és indulhatnak el a csillagok felé. Az ilyen eseményekre mondják utólag azt: sorsfordító. Hát én most pont a sorsom igyekszem megfordítani, részben tudatosan, tervezve, részben viszont a sorsra bízva magam. De ez így megy.
Van egy ember, aki nagyon jó gondolatokat írt az ilyen utazásról, és az ő szavát tán jobban tisztelitek mint az enyémet. Paulo Coelhnak hívják. Olvassátok el az "Az Alkimista" című regényét, és ha megértitek, akkor megértitek azt is, hogy miért megyek Zanglába: Azért hogy majd hazajöhessek.
A gyógyítást illetően, valóban, sok más mellett ezzel is foglalkozom. Az energiával, avagy ahogy a népnyelvből ránk maradt "kézrátétellel" való gyógyítás számtalan kultúrában ismert volt és ismert ma is. Számtalan irányzata is van. Jómagam nem ragaszkodok egyik irányzathoz sem, az amit és ahogyan csinálok nagyrészt belülről jön. De tény hogy átestem Prana Nadi avatáson is, amely Tibetből ered. Egyszer egy utazó megbetegedett Tibetben, a lámák meggyógyították, és ő könyörgött nekik hogy tanítsák meg erre. Végül megtették, s ő hozta el ezt a rendszert Európába. Ennek a vonulatnak Magyarországon a vezetője Petrezselyem József, ha rákerestek találhattok néhány jó írást is tőle.
A Zanglai útig még fel fogom keresni a Prana Nadi mesteremet, hogy átessek a második avatáson (a harmadiktól számít az ember mesternek), és valóban reménykedek abban is, hogy Zanglában vagy a környékén lévő kolostorokban találok gyógyító lámákat, és talán hajlandóak lesznek tanítani.
Szóval így állunk. Ez pár gondolat volt csak magamról, teljes őszinteséggel. Ennek fényében lehet ítélni - de ítélkezni nem. Az nem az emberek dolga.
Te meg mi a szöszről zagyválsz itt? :D
A nagy álom és cél, hogy kijussak Zanglába. Pont azért tettem le az Északi útvonalról, hogy az álom és cél kivitelezhető legyen. De ezt le is írtam, hogy a sztyeppe túrát is meg akarom majd valósítani egy napon, de jelenleg nincs értelme egy csomó pluszt vállalni mikor a legfontosabb most Zangla.
Szóval enyhén el vagy tájolva. :P De már meg se lepődök, az emberek 99%-a elolvasta kb egy tizedét az egész beszélgetésnek, vayg leginkább még annyit sem, majd nekiállt okosítani. A kritikával nekem nincsen bajom, láthatod is hogy megfogadtam több tanácsot. De annak hogy úgy szólsz be hogy lövésed sincs a teljes képről, nem sok az értelme. ;)
A hajóra mit mondjak... azért mert te még nem hallottál erről, még létezik a dolog. Sokan utaztak már így. Csak éppen ez nem sétahajózás, mert ilyenkor nem szórakozni vagy a hajon. Dolgozol napi 12-16 órát, a maradékban meg alszol. De cserébe eljutsz oda ahova akartál.
"De ez a motorral Tibetbe rizst osztani nem az a kategória. Minden rosszindulat nélkül mondom ezt. Senki ne értse félre. "
És ezt milyen kritériumok alapján ítélted meg? Már minden rosszindulat nélkül kérdezem, csak hogy ne értsem félre. ;)
Legalábbis nem igazán lrtem a gondolatmenetet, hogy először azt mondod tiszteled aki mer másképp gondolkodni és nagyot álmodni, de abba belekötsz hogy én másképp gondolkodok és nagyot álmodok.
Megjegyzés: nem rizst osztani megyek, hanem a Zanglai kolostor újjáépítésén dolgozni. Illetve a helyi gyerekek tanításában is segít a magyar csapat.
És IGEN, VALÓBAN tipikus magyar szokás a tehetetlenségbe vetett vakhit. Valaki úgy gondolja, hogy ő egy dologra nem akar képes lenni, ebből következően aki azt állítja hogy lehetséges, az hülye. Sajnos rengeteget találkoztam ezzel a hozzállással.
sorszám: 7030 (123532)
( előzmény: Jawa350speed, 2010-08-04 19:50:59)
Én nem magyarkodni megyek Bösztörpusztára. Csak azért mert magyar vagyok. :)
Amúgy a bösztörpusztai szervezést kivállónak találom, de a motoros résszel van kissebb gondom.Pontossabban azzal a személlyel aki a motoros találkozót szervezi. Valószínüleg motorral megyek, de nem a motoros részen fogok sátorozni és a motoros találkozón sem veszek részt. Bár lehet hogy meggondolom magam és mégis odamegyek a társasághoz. Egy személy miatt nem kellene távolmaradnom. Ez is magyar szokás, a megosztottság.Még van több mint egy hetem rágódni a dolgon.
Ha jön valaki Bösztörpusztára , felismerhet a tömegben. Vagy a szakadt kék ETZ-ről, vagy a Nemzeti Motoros polómról vagy felvarrómról.De ha ezekről nem is, egy öregedő, csúnya, motoros nadrágos, szakállas, lófarkas ember elég szemet szúró látvány.:D
Sajnos egyébb szervezések miatt valszeg nem lesz más ott közüllünk.:(
Szintén sajnos, de én meg a Kurultájra nem tudok menni a héten. Nem jött össze a pénz.:( Ez is egy adalék miért érzek együtt azokkal akik támogatást kérnek. Bár én a rokonokat leszámítva már nem fogadok el anyagi segítséget, mert úgy érzem eleget kaptam, kapjon más.
Tibet valóban külön kategória. Nem csak divatból szeretnének oda eljutni az emberek.Sokan nem a kaland nagyságáért, hanem belső késztetésből akarnak odamenni. A srác is írta többször a motor rész igencsak másodlagos a Tibetben eltöltendő időhöz képest, és nem is az ott végzendő munka miatt megy oda. Abban most már én se vagyok biztos hogy leírta e forumban hogy minek megy oda, vagy csak én tudtam meg emailból. A lényeg, hogyha még nem derült volna ki, komolyabb dologról van szó mint egy fagázos autó. Az én megítélésem szerint legalábbis. Alternatív energián alapuló gyászatot akar tanulni ottani mesterektől. Ezzel lehet vitatkozni, nem hinni benne, de mindenképpen a lefontossabb dolgok közé kell sorolni.
Mivel a tanulás a célja, a motor csak az ehhez vezető út, kissé talán valóban csak menet közben gondolja át ezt a részt. Lehet hogy ebből még adódnak majd problémák, ha nagyon csak a célra öszpontosít. De szerintem már észbe kapott és a célhoz vezető utat is kezdi komolyan venni.
sorszám: 7029 (123525)
( előzmény: Jawa350speed, 2010-08-05 07:20:41)
http://hatterhatalom.co.cc/?q=fagazas-kocsi
sorszám: 7028 (123523)
( előzmény: Jawa350speed, 2010-08-05 07:20:41)
Tipikus Magyar szokás. Akkor megyek Bösztörpusztára magyarkodni:-).
Ha nem így kezdődött volna a történet hogy még motorozni sem volt az utca végénél messzeb akkor hihetőbb lett volna a sztori.
Láttam én is lehetetlen dolgokat. Magyarországon is járt egy elvetemült fickó lambériázott külsejű citroennel amit fagáz hajtott. Egész föntről jött nem tudom pontosan Skandináv vagy Holland részről, de bejárta Európát. És nem igen kellet üzemanyagot kunyiznia:-) .
Vannak másként gondolkozó emberek ezt tudom. A tetteikért tisztelem őket. Mertek nagyok lenni.
De ez a motorral Tibetbe rizst osztani nem az a kategória. Minden rosszindulat nélkül mondom ezt. Senki ne értse félre.
És ezt most honnan vetted Árpi?
Felcsesztek valamelyik politikai fórumon, mert kb. ott mennek ezek a demagóg szövegek :D
Legjobb emlékeim szerint ötlet szintjén vetődött, fel, de nagyon ragaszkodott az eredeti terv megvalósíthatóságához, hogy melyik ponton döntötte el hogy az eredeti tervet végleg elveti és marad a hajózásnál már a ködbe vész.
Eredeti ötletének apróságain kezdtünk el vitatkozni, Stormtól függetlenül, hogy milyen alsógatya kell és mi a megvalósíthatóság.
Azt is szögezzük le hogy ÉN meg tudnám csinálni, de nem vagyok mazohista :)
Meg azt is szögezzük, le hogy nem tanácsot kért, hanem adományokat, csak mi kezdtük osztani az észt, veled együtt :D
Félve, de meg kell jegyeznem hogy már a vita harmadik napján szóba került ez a megoldás, és nem sokkal utánna ez fixálódott is.
Csak valahogy elsikkadt közben hogy tanács kérésről van szó.
Érdekes lenne megvizsgálni, hogy is alakulhattak így a dolgok. De a lélektanhoz igencsak mérsékelten értek.
Mindenestre szomorú vagyok, hogy itt is tipikus magyar hozzá állás látszik győzedelmeskedni. Én nem csinálom meg, tehát te se fogod tudni végrehajtani....
Perzse nem bizos hogy megcsinálja, de ne mi döntsük el már előre.Ne ítéljünk meg embereket pár beírt sorról.
Ne bántsad! Bántottuk mi már eleget :D
Szerintem az már fejlődés, hogy belátja az érvek hatására hogy az elképzelése nem működik és változtat rajta.
Én sokkal jobban aggódtam volna érte, ha mindenáron ragaszkodik az eredeti célkitűzéshez.
Ez a hajós megoldás már reális lehet.
Hajós munkákkal nincs semmi ismeretem, de túl nagy kockázata nincs, mert ha Fiumei kikötőben körberöhögik amikor elmondja mit akar, akkor még mindig egyszerűbb autóstoppal hazajutnia, mintha egy sivatag közepén döbbenne rá hogy tévedett.
sorszám: 7024 (123514)
( előzmény: Jawa350speed, 2010-08-04 19:50:59)
Ismét tennék egy tartalmas hozzáfűzést. Nem indulsz el te világon sehová. Ha már egy pár okosítás hatására eltértél a "nagy álmodtól és küldetésedtől". Szerintem sokan mennének hajóútra ha csak mosogatni kellene érte:-). Azért sok sikert és vigyél JAR-t. Egy csepp is elég belőle egy hétre :-).
Akkor huszonhatodszorra is:
Horvátból hajóval Egyiptomba, Egyiptomból másik hajóval Indiába. ;)
Lehet hogy most is külön számítgatnak fel, a végösszeg a 4300, a többit nem jegyeztem meg. Ezt is csak azért, mert kidobott pénz volt. Nem javult a helyzet hanem romlott. Két éve a Vas Gerebenben még rendesek voltak. Érkezési sorrenben foglalkozat a néppel, nem pénz szerint, minden motorra egyformák voltak az előírások.
De ez úgy néz ki hogy a multé.Ha nincs szerencsét órákat várhatsz a vizsgára, utánna ugyanennyit a papírok kiállítására. A nepperek pedig vigyorogva fél óra alatt végeznek. Néha annyi van belőlük mint a nyű.:(
A kihelyzett helyeken történő vizsga drága, de közel sem jár annyi bosszúsággal. Ott úgy viselkednek általában ahogy kell. Te fizetsz, ők szolgáltatnak. Tudom sok az a 7-8ezer forint különbbség, de szerintem megéri. Nem kapsz agyvérzést és a motorod is át lesz nézve. Vannak helyek ahol csak akkor nézik át, ha külön kéred, ha nem kéred átengedik kerekek nélkül is. Ahogy a kuncsaft óhajtja. Én örültem hogy szőröztek vele, bár égett a pofámról a bőr hogy annyi apróságot rajta hagytam hibaként. Fél napi melóért pedig szerintem a 4 ezer nem rossz ár.
A lényeg hogy szívesebben bízom a motorom megítélését egy becsületes szakemberre mint egy korrupt, nemtörődöm akárkire.
Jut eszembe, majdnem többe került a Vas Gerebenben a vizsga nekem mint 4300, mert kis híjja volt hogy nem kellett rendőrt hívniuk testi sértés miatt. Pedig végtelenül békés és főleg gyáva ember vagyok.:D Érthető módon amíg emlékeznek a képemre nem mehetek vissza oda.:D
Én régebben voltam, akkor még a matricát, meg valami adatlapot külön felszámoltak.
Ezek szerint most javult a helyzet.
4300 volt tavasszal Legalábbis ennyi volt kiírva és én is ennyit fizettem.:D Ez már a teljes összeg.
Eddig én is azt hittem hogy nyugodtan lehet vinni a felügyelethez. De nagyon szemetek lettek és korruptak. A nepperek motorjait mindig előre engedik, így esetleg sokat kell várni. Azokat a motorokat átengedik bármilyenek legyenek is. Aztán a csúszó pénzt nem adók motorjaival genyóznak hogy meg legyen a statisztika. Először azt hittem hogy a stzemétség nekem szól, illetve a motoromon lévő matricának, de azóta kaptam csomó infót.
Aztán egy szervízbe vittem. Igaz hogy 11 ezer + 4000 munkadíj volt, de nem csak hogy aprólékossabban átnézték mint a felügyelet, de még dolgoztak is rajta fél napot. Féklámpa kapcsoló megjavítása, kábelek és bowdwnwk kultúrált elhelyezése, rögzítése, utas lábtartó felszerelése, stb.Tényleg aprólékossabbak voltak. Olyanra is felfigyeltek hogy extrém esetben rossz helyre kerülhet a fékcső.(persze csak akkor, ha kanyar közben gödörbe hajtok), meg is oldották a problémát. A félámpakapcsolót ami odaúton beázott majd a másnapi vizsgálatra berozsdált, addig fujkodták sprével, nyomogatták, amíg megbízhatóan nem működött.
Én nem bántam meg hogy odavittem a motorom.
12ért csak a forgalmit kell vinni :D
Nyugodtan menj a közlekedési felügylethez. Nem tudom merre lax, de a Mozaik utcában és a Vass Gereben utcában is nagyon barátságosak voltak velem, meg több haverommal is. Csak Árpival csesztek ki :)
Arra a 4300-ra azért még jön pár egyéb díj de kocsira fizettem 7000-et szóval motorra ennél csak olcsóbb lehet.
De talán praktikusabb lenne megnézni a hivatalos árlistát a google segítségével ;-)
Magyarok törzsi gyűlése azaz Kurultáj 6-7-8. Bugac
Magyar Orzsággyűlés azaz MOGY 13-14-15. Bösztörpuszta, Kunszentmiklós melett. Ez utóbbiról lehet olvasni pl: http://www.magyarokszovetsege.hu/
Szocimotoros túra: 6-7-8. :D
Ezután a legközelebbi érdemlegessebb esemény a Kéktúra Kékesre a motoros emlékműhöz.
Más nyilvánosságot is érintő esemény dátumáról nem tudok. Legalábbis nagyobbacskáról nem.
Árpád! Az oldalon még úgy olvasom, hogy Aug. 6-7-8 a dátum.Változott valami azóta?
Van pontos dátum?
üdv.:R
Minden motorra ugyanannyi
A Felügyelet valamelyik állomásán 4300, engedéllyel rendelkező szervizekben tízezer felett.
köszönöm az infót. Én Pancsit akarok vinni de valami 12000 el riogatnak.
4ezer valahányszáz forintot fizettem idén áprilisban a 350-esre.
Jé, tényleg egy éves.... Vagy az én böngészőm volt hülye, vagy a honlap szervere borult meg kicsit. Utolsó hozzászólásként, az aktuális lap tetején volt. De legalább tudom miért volt annyira ismerős.:D
De van aktualitása is a dolognak. Elég szerencsétlenül de egybe esik a Kurultáj a szoci túrával.
De aug 13-14-15 Magyarok Országgyűlése lesz Bösztörpusztán, Kunszentmiklós mellett. Hagyományörzők, népművészek, előadások, viták, állásbörze, élelmiszer és műtárgy árusok hada. Tavaly 250ezren látogatták meg, pedig a harmadik, a vasárnapot elmosta az eső.
Ha valakit érdekel a nemzet kultúrája, multja, jelene, jövője, ott a helye.
Én tavaly a kajám felét ingyen szereztem be ott, bemutatókon, áruminták révén. De ami fizetős kaja volt az is olcsó volt relatíve. PL két nagy szelet bundáskenyér 3dl forró és tényleg citromos teával 200 forint volt.20 deka rostonsült debreceni mustárral, kenyérrel 400. De volt olcsón sült liba, kacsa is. Kicsit drágábban vagy ötven féle pálinka.:D Még az én szerény anyagi lehetőségeim melett is kifizethető hely volt.
Még egyszer, ha valakinek van kedve jönni, ott találkozhat velem.
Neked meg hogy sikerült válaszolni egy évvel korábbi hozzászólásra? :D
Én már tudom miért nem szeretik páran az egészséges Magyarság tudatot, de az már sértené a moderállási elveket és ki kellene tiltanom magam :)))
Nálunk is vannak olyan települések ahol szívesen fogadják az embert. Főleg ha a motoron nemzetiszínű vagy árpádsávos zászló van.
Ha valaki nem hiszi, videó bizonyíték is van rá, meg fotók.:D
Amikor falunapokon megjelenünk szinte mindig meghívnak bennünket valami kajára és üdítőre. Tavaly a 64 vármegye zászlós vonulásunkor Pest és Kismaros között az összes településen kirohantak az emberek a házakból zászlóval a kezükben.Gyakorlatilag végig zászlós sorfal között moroztunk.
Amúgy nem igazán értem, hogy lehetne valami megosztó ami pont az összetartozást hirdeti. Természetesen a nemzethez tartozik valamennyi a nemzetet építő nemzetiség is. Lásd István levelét Imréhez, vagy az aradi vértanúk névsorát.
Szóval nem annyira a negatív a helyzet mint azt a média hirdeti.
Sziasztok. Tudja valaki mennyibe kerül jelenleg egy motorkerékpár műszaki vizsgája?
Értem én! Duna-Fekete tenger-Boszporusz-Földközi tenger-Szuezi csatorna-Vörös tenger-Arab tenger.
Remélem nem felejtettem ki semmit! :-D
Ha a bér a hajón nem fedné a szállítást akkor még mindig meg lehet oldani az ottani Enfield vásárlást.
Akkor legfeljebb kölcsön motorral gyakorolna, vizsgázna itthon. Csak gyűjtsön össze elég pénzt a vizsgához és egy Jawára vagy Enfieldre. Gyakorlásra talán tudok neki motort szerezni. Találjon állást egy Indiába tartó hajón. Ha ennyit tud teljesíteni és időben, akkor sínen van a dolog.
Csak ne felejtsen el küldeni nekem Tibetből egy kicsi Elégedett Buddha szobrot az asztalomra. :D
Naponta simizném a hasát. Állítólag szerencsét hoz. :D
Ejnye nem figyelsz :) hajóval akar menni.
Munkát vállal hajón a szállításért.
Ez kivitelezhetőnek tűnik, bár hajóval nincs tapasztalatom.
De, mondtam hogy áttérek a B tervre, és nem is egyszer. ;)
Ahogy azt korábban is leírtam, az ázsiai motorostúráról nem mondtam le, egy napon majd az is eljön de jelenleg nem szabad szem elől vesztenem hogy eredetileg a fő cél a Ladakhba eljutás, így az kell most a legfontosabb legyen. Miután láttam hogy milyen nagy falat az ázsiai útvonal úgy döntöttem a fő célra koncentrálok és ne vállalok fölöslegesen olyat ami azt veszélyeztetné.
Mikor lesz a túra, hol tudom megnézni?
Mert akkor nem megyek a Nagyihoz, hanem túrázni megyek!
A Renátónak még mindig nincs kész a motorja, ezért sajnos ő nem tud velem jönni. Pedig úgy volt, hogy együtt elmegyünk a nyáron túrázni. Ráadásul most nagyon dolgozik!!! Keres egy kis pénzt, mert szeretne egy másik motort venni.
2500 Km szamáron,és minden probléma megoldódott.
szóba került, de nem mondta hogy ez a
terv mostantól,szóval nem kell fellengzősködni, mert te is előszeretettel hagyod figyelmen kívűl,amit más mond :))
Hát azért venne Indiában motort, mert tudja, hogy a Jawa csak addig megy el! ;-D
No ez az. Erre mondtam hogy félig olvassátok a beírásokat.
Többször szóba került hogy Indián akar csak keresztül menni, lemond az Ázsián való keresztül menésről. Ha másnak nem, annak gyanúsnak kelet volna lennie hogy Indiában venne esetleg Enfieldet. Ha motorral menne innen, akkor minek venne Indiában motort?
Szerintem ez senkinek nem jött le, hogy Indiából indulnál. ez az infó elveszett valahol. India nincs messze, onnan bármivel mehetsz, nem nagy kaland. Az utakat nem tudom ott milyenek.
Az oldalkocsit annyira nem javaslom, fárasztó és elég nagy rutin kell hozzá. Azzal lehet igazán nagyokat borulni!
Apropó, oldalkocsi...
Gondoltam rá hogy talán érdemes lenne szerezni. Nagy előnye lenne hogy bele lehet pakolni a csomagokat, akár egész sokat is, elfér benne akár egy egész csereblokk is kényelmesen meg minden más. És oldalkocsival borulni sokkal nehezebb mutatvány. Főleg ha meg van pakolva... Nagy kérdés hogy a fogyasztáson, teljesítményen ez mennyit rontana.
Szóval véleményekre, tapasztalatokra, javaslatokra lennék kíváncsi ezzel kapcsolatban.
MINDENKI:
Megértem hogy mindenki egyet ért abban hogy több tízezer kilométereket menni Jawával hülyeség, csak azt nem értem hol van itt a több tízezer kilométer???
Mármint az eredeti terv valóban tízezer fölött lett volna csak oda, de egy ideje már az Indiába hajózós verziónál tartunk márpedig India legdélebbi csücskéből Ladakh az kb 4000, míg ha a Mumbai kikötőbe sikerül mondjuk érkeznek akkor az már csak 2500. (Meg ugyanannyi vissza de a kettő közt lesz majd három hónapom karbantartásokra). Ennyit meg innen már sokan mentek Jawával. Szóval persze, így sem kis út de 30 ezer kilométereket emlegetni talán kicsit erős, nem?
Korábban meg a szörnyűséges ember számára is járhatatlan utakról voltam kénytelen megsúgni hogy valójában aszfaltozott autópályák. (Azóta is síri csönd van, senki egy kukkot nem szólt az utakról) Szóval ezeket meg mások hasonló irányú megjegyzéseit is figyelembe véve kezd úgy tűnni hogy a társaság valamiért igyekszik mindent rettentő mód eltúlozni. (tisztelet a kivételnek)
Nem mondom így se hogy gyerekjáték, de nem is akkora lehetetlen öngyilkos akció mint páran be akarják állítani.
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|