:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Pont itt van a kutya elásva! Mi az, hogy biztonságosan megállni? Ez függ autó állapotától, tömegétől, vezetői tapasztalattól, stb. Jó, személyautóval, motorkerékpárral ez nagy átlagban még megy is. De, az a kamionsofőr, aki azt mondja, hogy még sose ment át piroson, az hazudik.
Valóban vannak helyi szokásaink, amit szerintem a kicsi lebukási kockázat is táplál. És, hogy visszatérjek, mennyire egyformák mindenhol az emberek, németben pl nagyon sok kereszteződésben van kamera. Ők sem azért tartják be a szabályokat, mert törvénytisztelőbbek, hanem, mert nem éri meg nekik.
A ráfutásos dolgot úgy lehet elkerülni, hogy meg kell tanulni a közlekedési szabályokat. A kresz-ben le van írva, hogy a sárgán már csak akkor szabad áthajtani, ha nem lehet biztonságosan megállni. Nincs olyan, hogy 2 másodperces sárágára még nyomok egy padlót, ez csak a helyi szokások miatt alakult így.
Apáméknál volt egy olyan lámpa aminél egy pillanatra mindkét irányba mutatott zöldet.
Egyszer utánam jött a rendőr, és leüvöltötte a fejem, hogy neki már zöld volt amikor én elsuhantam előtte, én meg visszavittem, és megmutattam neki, hogy én zöld-sárgán mentem át.
Pont a ráfutásos dolgot lehetne elkerülni egy kb 2 mp-el hosszabb sárgával, vagy villogó zöld jelzéssel, mert így jobban el lehetne dönteni, hogy átér-e az autó. Mondjuk mindkét említett országban rettentően szigorúan veszik a piroson történő áthajtást.
Egyébként az emberek mindenhol egyformák, szerintem.
Pl: Stuttgartban játszották, hogy a piros-sárgánál nagy gázzal elindultak, így, ha valaki a sárga jelzésen még behajtott, akkor kész volt az ütközés, de az ütközés pillanatában a kicsit korábban, nagy gázzal indulónak már zöld volt, a másiknak piros, lehetett menni az új autóért, miközben a biztosító fizette a kárt, jobb, és egyszerűbb megoldás, mint árulni a használt autót...
Más a kultúra.
Magyarországon sem olyan problámás a rövid sárga.
Azért csinálják így mert a magyarok a sárgát még zöldnek veszik, és ha hosszú akkor is úgy időzítik hogy még épp átérjenek a pirosig. Azonban ha van egy szabálykövető állampolgár és a sárga felvillanására meg tud állni, és megáll, esetleg beleszállnak hátulról.
A rövid sárga ezt a problémát is elkerüli, mert a sárga felvillanására mindenki a tehetségéhez mérten vagy átmegy a pirosba hajlón, vagy meg tud állni kényelmesen.
A rendőrök sem csesztetnek ezért, minden működik, mindenki boldog.
Nagyon megértelek!
A magyar lámpák nagyon rosszul vannak programozva. Nagyon rövid a sárga. Képzeld el ugyanezt egy negyven tonnással. Még lassúbb tempónál sincs esély megállni.
Ezt Ausztriában úgy oldották meg, hogy először elkezd villogni a zöld- nagyon jó, mert el tudod dönteni, hogy még átérsz-e, és senki nem hajt át a piroson. Németben meg hosszú a sárga-nagyon hosszú...
Nem tudom mit görcsölsz. Felénk a pirosat a taxis zöldnek hívják :)
Csak zöld jelzésre állok meg mert bármikor jöhet keresztbe egy taxis :)
Apropó, ma majdnem megölt egy állat. Régen izzadtam le ennyire.
Be akartam fordulni egy telephelyre, balra. Szép kényelmesen pöfögve behúzódtam a felezőre, kezem kirakva, tükörbe benézek nem előz senki, mögöttem egy ezüst színű autó. Közben jöttek ki a telephelyről szóval pillanatra megálltam, de elengedett, így el is indultam. Erre az a köcsög ezüst autós, balról 80-al, miközben megkezdtem a kanyarodást, nem vagyok benne biztos, de úgy éreztem hogy hozzáértem az autóhoz.
Nem értem miért előzött balról, mert jobb oldalon 2 normál sáv szélességének megfelelő szimpla sáv van, hogy a parkoló autók is elférjenek, de ott nem parkolt senki, szóval kényelmesen elfért volna jobb oldalon is, ráadásul nagyon nyugdíjas tempóban kimérten, mindent előre jelezve cselekedtem, nem hiszem hogy váratlanul érte volna.
Utoljára 10 éve volt halálfélelmem motoron, mert elég defenzíven vezetek, de ez kivédhetetlen volt, és még csak nem is a figyelmetlenségem miatt.
Kösz.
Akkor már csak azt kell leülnöm amit azért kapok amiért a motorozás történt. :D :D :D
A fékem per pillanat jó. A jawán. :D
A sebesség is szabályos volt. A szokott hetvenemmel mentem, ott pedig annyi a megengedett.
Azért igazán megnyuvadhatna aki ott a lámpákat programozta. Ha valaki megáll úgy hogy harminc méterre van a lámpától amikor az sárgára vált, majd a lámpa mellett amikor az pirosra fordul, kap tőlem egy láda sört. Az, hogy lelővik közben a motorról, nem ér. :D
Árpád, nem kéne megjavítani azt a féket?
Vagy esetleg a megengedett sebesség közelében menni? :DDDDD
Na de komolyra fordítva: Egyikben sincs.
Talán egy hónapja cáfolta a rendőrség azt a kör emailt ami ezt állította.
És azt mondták nem is tervezik, meg ahogy előttem mondták amúgy is elölről néznek csak az ilyen kamerák.
Kamera egyébként van arrafelé, de csak a forgalmat nézik vele, rendszámokat nem lát.
A kamera nem csak első rendszámot nézi? Ma a tvben egyik csatornán pont ez volt a téma, ott előlről mutatták csak...
Majd viszünk bablevest,remélem nekem is hoztok majd.
Szerintetek hány közlekedési lámpéban van kamera az Üllőin a Kálvin tér és a Nagyvárad tér között?
Kétszer is átmentem piroson. Kb 3 másodperces sárgák voltak. Képtelenség volt megállni .
Ha csak egyiknél megbüntetnek 300 ezerre, akkor hónapokig ülni fogok, mert kifizetni természetesen nem tudom. De még százezer leülése is hosszú idő lenne.
Kellemes locsolkodást!
KÉK erdőben jártam, ZÖLD ibolyát láttam,
Szemészetre holnap mennék, de most még locsolkodnék...
Nincs, csak a nyak táblán. Legalább is az enyémen.
Kérdezni szeretném:egy Verhovina 4-en hol található a vázon az alvázszám.Nagyon köszönöm a segitséget.
Ígéretes a túra programja, mennénk is, ha nem lennénk szombaton motoros eljegyzésen.
Hygy: részvétem a blokkod miatt! Meglepődtem az eseteden. Szerintem is jó motorok a DL650-ek, számomra csupán 2 hibájuk van: 1. Nem kardános, 2. Nem a Honda gyártja...
Még annyit hogy előzetes regisztráció van itt: http://www.kfmklub.com/e_107plugins/forum/forum_viewtopic.php?17690.0
Helló!
Innen tudsz rendelni: http://citybike.hu/spd/matrica/Matrica_FIGYELEK_RAJUK
Balesetmegelőzési nap és vezetéstechnikai tréning 1000 Ft-ért
http://www.kfmklub.com/news.php?item.62
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy hogyan és hol tudok az autómra "Figyelek rájuk!" matricát rendelni. Előre is köszi a segítséget.
szia én edig csak pécsen kromoztatam ott van tőbb cég is ők sok veteránt csinálnak ott érdeklődj.
Sziasztok!
Kipufogót szeretnék krómoztatni, szinte már mindegy merre van az országban, csak megbízható legyen a cég és akár egy hónapnál is tovább meredjon meg rajta a króm, ja és ne liluljon le alapjáraton:)
Ha valakinek van tapasztalata valamelyik céggel aki már csináltatott velük, segítsen a témában.
Előre is köszönöm.
Kösz, azóta megszereztem a gépkönyvét.
sorszám: 7170 (126446)
( előzmény: 150esRolleres, 2011-02-17 11:27:41)
http://www.agroinform.com/forum.php?act=showTopic&id=1631
Van itt egy fórum neked, segíthet. Én is igy löktem össze az MZ-t...
http://www.youtube.com/watch?v=3mhXJiHluOg&feature=list_related&playnext=1&list=SP467A2492C0B9CBFF
Itt remélhetőleg sorban beadja a videókat.
Jó kis út lehet:Mulholland Hwy
http://www.youtube.com/watch?v=dp2q8xzPJ48&NR=1&feature=fvwp
Rengeteg video erről az útrol...
Kérdezd meg őket:
http://www.marotikonyvker.hu/home.html
Szakirodalom rovatunkban csak a Pony metszeti rajza van.
Sziasztok, tudna valaki tippet adni hogy Romet Kadet-hez való szerelési könyvecskét merre találok?
Netes, vagy bolti verzió, bármi jöhet :)
A minap oldalkocsis építéséről volt szó. Tegnap láttam nagy boxer BMW-t Mz oldalkocsival. esetleg, ha valaki tud róla érdekelne, hogy csinálták, képek is jók lennének...
KÖSZI SZÉPEN MEGNÉZEM,LEHETSÉGES AZ SPECIEL NEM NÉZTEM MEG.HAY
Annak a jobb oldalára kell bekötni, ugye?
Akkor a kinyomó pálca végénél volt egy csapágygolyó és kiesett,ezért rövidebb és nem tudja kinyomni.
De szokott olyan is lenni hogy simán rossz a bowden mérete.
Etz150. Kuplung bovdent cseréltem,ÉS nem működik a kuplung,le engedtem az olajat megnéztem a kuplung kosár az nem mozog nem laza minden ok.A kuplung állító csavart kicseréltem egy újra.Tekertem be és ki de nem reagál .
Etz150. Kuplung bovdent cseréltem,ÉS nem működik a kuplung,le engedtem az olajat megnéztem a kuplung kosár az nem mozog nem laza minden ok.A kuplung állító csavart kicseréltem egy újra.Tekertem be és ki de nem reagál .
Etz150. Kuplung bovdent cseréltem,ÉS nem működik a kuplung,le engedtem az olajat megnéztem a kuplung kosár az nem mozog nem laza minden ok.A kuplung állító csavart kicseréltem egy újra.Tekertem be és ki de nem reagál .
Mi a gond, és milyen motoron?
Szevasztok,van egy kis gondom a kuplung beállítással.el kéne a segítségetek
Tolórudas a vezérlés van rajta egy mec hanikus közép állás beállitó de az enyémben 3hengeres deutz motor volt most pedig egy 4hengeres mercimotor van 89ben vettem akkor tyúk ólnak használták nekem nem kell rajz.
Már hogyan mechanikus?
Bowdenes, vagy tolórúddal vezérli a szivattyút?
Nincs róla gépkönyved?
10rugóba kerül, azért ez kicsit pofátlan ár egy fénymásolatért.
Ha nincs, akkor nem felezünk? Én megveszem és 5 rugóért lemásolom neked, vagy nekem mindegy, megkaphatod az eredetit is, nekem csak az infó kell.
sorszám: 7155 (125521)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2011-01-02 12:09:28)
Nekem is van egy olyan unirak 600b ennek mechanikus a vezérlése.
Köszönöm, az ötleteket.
Unirak 600b -ről van szó.
Találtam egy olyan infót, hogy 2 változó geometriás Linde axiál szivattyú hajtja a hidromotorokat, tehát oldalanként 1-1, plusz egy bosh szivattyú töltésnek, aminek a nyomását vezérlik a szelepek amivel vezéreli a Linde szivattyúkat.
Kapcsolási rajzom nincs, csak belebújtam reggel a gépbe.
Állithato axiálszivattyu van benne a 83-as gépbe mechanikus a másikban pedig van egy szervó hidraulika.
Igen, tudtak :) Csak éppen a vezető szabályozza a szivattyú geometriáját. A lapátok szöghelyzetével lehet játszani, így alapesetben 0 terhelése lesz a szivattyúnak.
Nyomáshatároló kell bele, szerintem, a használt elemek teherbírásának határáig.
Lehet, hogy "középúton" a szivattyú egy szabad ágon csak készenléti állapotban van (átfolyás).A két hidromotor miatt biztosan kell egy közép- (üres) állás.
Jó lenne látni a hidraulika hálózati rajzot, így kapásból nehéz.
Mi a gond, mit nem csinál jól, ami miatt ezen elkezdtél gondolkodni?
üdv.: R
Nem ért valaki a hidraulikához?
Konkrétabban az érdekelne, hogy a csúszókormányzású munkagépeknél, hogy szabályozzák a szivattyút?
Van egy hidraulika tankönyvem, de abban nincs szó ilyen komoly vezérlésekről.
Azt tudom, hogy a két hidraulika motor párhuzamosan van kötve, és alap helyzetben elzárják az útváltó szelepek a nyomóvezetéket, hogy tartsa a nyomást, hiszen két fogyasztó van a körben, de nem nyomáshatároló szeleppel van megoldva (a tankönyv csak ezt tárgyalja), mert csak akkor terheli a motort, ha rajta van a hajtás.
A gép viselkedéséből arra gondoltam, hogy a szivattyú geometriát a nyomókör nyomása szabályozza, de ez egy '83-as gép, tudtak akkoriban ilyeneket ilyen?
Szerintem nagyobb értelme lett volna sorba kötni a hajtó motorokat, és akkor áteresztő útváltókkal, egyszerűen és jó hatásfokkal működne, fix geometriás szivattyúval is.
Boldog és gondtalan új esztendőt kivánok minden motoros társamnak.
Békés, boldog karácsonyt mindenkinek!
üdv.: R
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|