:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Na, frissült a szocimotoros szíve. :)
Köszi, sikerült, elég jól megy.
Ez volt a próba.
Majd Pénteken, ha nem esik az eső,
megyek Hajósra.
Most már van ráérő időm újra.
Tartalékba azért viszek telókat,
mert nem vagyok biztos
a mostaniban annyira.
S köszönöm szépen még egyszer.
Teknőc
Voltatok szép számban...
Azon szurkoltam előtte, hogy sikerüljön összehozni a motor hátulját...eszerint megy a gép, kell is mennie, tíz nap múlva sok dolga lesz...
üdv.: R
http://vtvszeged.hu/hun/s_!news/i_szeged_2/i_szelid_motorosok_szeged_utcain_5389/t_Szeged%20-%20Szel%C3%ADd%20motorosok%20Szeged%20utc%C3%A1in/index.html
Teknőc
Bő 150-enen, mármint motor....
Teknőc
Igen, az a kövér mz-és én vok.
A kis piros ts-en, ezüst színű bukóban.
VG meg 55-nél lép a kamera látóterébe.
Teknőc
http://youtu.be/dsIbJq9icDw
Teknőc
Tegnap Szegeden mi volt?
Bő 150 motor ment végig a városon...
az elég monumentális érzés!
Habár a felvétel nem adja vissza
azt az élményt,
amit akkor sokan átéltek.
Ezt a kis vidit VG készítette,
a Dél-Alföldi Mz-és Csapatból.
Ebből is látható, hogy a kis csapat is képviselte magát a Szegedi Felvonuláson.
És mennyi mz volt még ott,
Hej! -Voltunk vagy 15-en….
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/motoros_talalkozo/szegedi-motorosfelvonulas-onboard-103717
Teknőc
Hétvége van, de még nem éreztem a leállást.Mikor várható?
Hol leszünk ezután?
Végül is mindegy, csak legyünk...
üdv.: R
Na gyerekek, kész vagyok a szerver hardware frissítésének előkészítésével. Hétvégén egy remélhetőleg rövid leállás után átállunk.
Igazad van. Ez kezdőknek való, de nekik jó. Egy tapasztalt motoros mint te már ösztönösen kivédi ezeket és sok mást is. Illetve eleve figyeli és kerüli a potenciális veszélyhelyzeteket, de egy kezdő ezzel nincs tisztába. Ami neked természetesen egyszerű és magától értetődő azt neki el kell mondani és meg kell tanulnia akármilyen jó és felelősségteljes vezető.
A táblázatok pedig a hivatalos adatokat tükrözik. Én sem térnék el ezektől, mert egyrészt ezek az átlagos felkészületlen ember reakció idejei, tehát egy kezdő ne higgye már azt hogy ő Valentino Rossi, másrészt ez a cikk pont a tapasztalatlanoknak szól akik túl bátrak szoktak lenni, tehát a rosszabb eshetőséget mondanám el nekik, nem pedig azt, hogy bármit kivédesz Superman reflexekkel és több éves tapasztalattal.
Pont a vakvezetés elég gyakori hiba kezdőknél. Én a vakvezetéshez sorolom azt is amikor a környezetünkben található veszélyforrásokra nem tudunk felkészülni a sebesség miatt. EZ ugyan nem olyan egyértelmű mint a kanyarban keresztbe forduló kamaz (ami bizony reális veszély, legfeljebb nem kamaz a szereplő benne) éppen ezért felelősség teljes emberek is elkövethetik.
Szóval jó ez a cikk, csak egyrészt nem neked és nekem szólt és nem elég részletes.
Elmenteni én sem fogom, de örülök hogy születnek ilyen cikkek.
Jó cikk. Annak aki életében nem ült motoron :-) Én nem mentem el. Kap egy hármas alát!
Táblázat? Honnan jönnek azok az adatok? 1 másodperces reakcióidővel mér?! Akinek 1 sec. a reakcióideje (persze persze, nyomásfelépülés, fékkarbehúzás bla bla) annak inkább a véralkoholszintjével vannak gondok. Leírom egy mondatban: tudatosan figyelem a többi közlekedőt! Ebben szerintem minden benne van: a piroson átrohanóktól kezdve, az index nélküli sávváltón át az ajtónyitóig. A kanyarban keresztben álló kamaz (alap, hogy kerüljük a vakvezetést) nem reális veszély, mint ahogyan a meteor becsapódás sem :-D Esély persze van rá (matematikailag).
Most mi van? Sárgán már nem lehet átmenni? Honnan kéne megjósolnom hogy a zöld lámpa átmenet nélkül sárgára vált ami egyenértékű a pirossal?
Vagy én nem értek valamit?
Én úgy tanultam hogy a sárga csak egy előjelzés. Ha piroson megyek át akkor büntessenek, egy szavam nem lesz, de ez így nyílt pénzlehúzás csak, semmi köze a biztonsághoz.
Sziasztok!
Jó cikk- ajánló- szerintem érdemes könyvjelzőzni, vagy akár elmenteni:
shox.hu/content/kanyarod%C3%B3s-sztorik
Teknőc
Köszönöm a tanácsokat, mindenkinek!
Valamennyi hő is termelődik, ha hosszabban kell nyomni a gombot, de a ház nemigem melegebb 70 foknál.
Azért melegedett ez a példány, mert a főtengelyen lévő szabadonfutó beszorult, sem hajtani sem könnyen elforogni nem tudott, valaki meg autóakkuval tekerte tartósan...
Mennem kell csapágyat venni, megkérdezem a "szaktanácsadót" is, hogy pl. a Locktite mit ajánl ide.
Az eredeti ragasztó majdnem vízszínű, kissé zöldes árnyalatú volt, a széleken láttam, ahol kicsordult, a rétegvastagság szinte nulla, mint pl. a blokktömítő pasztáké és mégis fogta.
üdv.: R
Fém alapú két komponensű ragasztóval jónak kell lennie.
Így van. A pillanatragasztó viszonylag alacsony hőmérsékleten is elengedi magát.
De nem is biztos hogy ragasztani kell.
Lehet hogy ha valami erős, rugalmas u alakú huzallal. acélcsíkkal szétnyomja egymástól a mágneseket, eléggé tapadni fognak a burkolathoz.Elég gyakran használt módszer.
Persze csak akkor, ha nem érnek össze a mágnesek. De az ritka .
A pillanatragasztó hőre lágyuló, szerintem nem jó oda.
Én valami 2 komponensű epoxy fém ragasztóval adnék neki. Egyszer ilyennel összeragasztottam egy szétszakadt hardy tárcsát és évekig úgy maradt. Jófajta anyagok ezek!
Szerintem bárhova felrakhatod ezt a kérdést...úgy tűnik nem csak nekem nincs fogalmam arról, milyen ragasztó kell oda.
Ha jól fekszik a felület én pillanat ragasztóval próbálkoznék.
Ha nem fekszik, akkor műgyantával.
Az autó akkutól miért melegszik?
Vagy csak arra gondoltál, hogy hosszan indítóztak vele és azt nem bírta?
Vagy a motorszervíz rovatba kellett volna írnom? Na, mindegy...
üdv.: R
Nem tudom, valaki találkozott-e már ilyen problémával:robogón az önindító nem működött, mindig kiment a bizti.Rámértem, rettenetes áramfelvételt mutatott.
Szétszedtem, hát, kérem szépen az állórészt képező két darab mágnes egyszerűen levált a lemezházról, ráragadt a forgórészre és leblokkolta az indítómotort.
Gyanítom, hogy korábban autóakksival bikázták, ezért melegedett fel, a tekercselés a forgórészen ép, nem testzárlatos.
A két mágneskáva ragasztással volt rögzítve eredetileg a kis indítómotoron (ND gyártmány).
Vajon miféle ragasztót kellene ide használnom?A pozicionálást és a felszorítást megoldom, az nem gond, de milyen "atom" ragasztó kellene erre a célra?A légrés szokványos, 0,3-0,4 mm.
üdv.: R
http://www.szegedikalauz.hu/programok/xiii-szegedi-motorkiallitas
http://ghostsmc.hu/index.php?menu=hirek
Teknőc
Hm..ez érdekes idea!
Utána nézünk, nem tűnik rossznak...
Teknőc
Én bicikli fékbovdent használok, 150 forint. A régi házba befűzöm és csókolom. Még könnyebben is mozog, mint az utángyártott vackok, mert kisebb az átmérője.
Etz elvileg jó, jawa feszszabot kell csinálnom holnap (amúgy van végre töltés) és vennem hozzá másik kuplungbowdent, mert a mostaniban nem bízok. Ezt leszámítva van két működő motorom. Az előbb beindítottam mind a kettőt, röfögnek, világítanak, dudálnak.:D Az etz fékkarját is megrángattam, még jó. a féklámpakapcsolója is.:D
Mást már nem is kérhetek Istenkétől, csak azt, hogy benzin is legyen. :D
Jawa folyamatban. csak fennakadt a tz miatt.
Azt hittem, az etz jön rendbe hamarabb. Lehet hogy rossz választás volt.
Kellene az egyik motor a másik rendbe tételéhez, mert a tomegkozlekedéssel rohangászni alkatrészért igen drága, plussz a lábam se szereti.
De most úgy néz ki holnap menni fog az mz, hétfőn megveszem a hiányzó pár apróságot a jawához, aztán hétfő délután és kedd délelőtt az is rendbe jön. Legalábbis belsőleg. Fényezére már nem lesz pénzem. Még a csomitartót kell megoldanom , aztán már azzal mehetek túrázni. Ha tudok. Ugyanis az egészségi állapotom továbbra is csak romlik, a javulás még odébb van.Lehet hogy ha végre gurulnak a motorjaim, pár szoktató csámborgás környéken segít.Kicsit kimozgatom magam. Mondjuk felmegyek Királyrétre. 80 valahány km. Legalább az életkedvem visszajön, aztán csak megy többi is.
A Jawaval mi a helyzet ? Mert látom, most nagyon leköt az MZ :-)
http://youtu.be/RtN4ns96ETc
Teknőc
http://youtu.be/aKULi72yUko
Teknőc
Köszönöm Troster07! :) És a segitséget is a kérdésemmel kapcsolatosan! :)
Elég egy fórumba beírnod,így is látni fogjuk!
Eladóvá vált:
Izs Jupiter 4 oldalkocsis
http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/hirdetes-30870770/
Üdv.
http://www.terkep-abc.hu/haromszog-alaku-magyar-baba-a-kocsiban-kulso-matrica-14x16cm-p-1240.html?cPath=1_6
Ez nagyon tetszik. Magyar baba a kocsiban autós matrica. :D
Kár hogy se baba, se autó.
http://www.youtube.com/watch?v=cXtjn0VlkQE
Hahó!
Ne add fel!
Sőt! Soha ne add fel!
Sok vihar után nyugodt s szép a tenger!
Eladod az mz-ét szépen,talán még haszon is lesz rajta kitudja? Nem keseregni kell, hanem látni a tavaszt fákat, jó időt! Mikor eleve úgy álltál hozzá, hogy ez túl szép, akkor szinte vártad már a havat, rosszat a nyakadba.
Ezt nem szabad, enni s élni kell már!
Most már neked is jön a jó, mert már jönnie kell!
Teknőc
Tudtam én hogy lesz még ma valami baj. :(
Beállt a fékem, a lefeszegetéskor eltört a betét. A felrakott főfékhenger nagyon fínoman, alig észrevehetően, de engedi a folyadékot a nyomkodónál. Magyarán talán még szarabb a fék helyzetem mint tavaly volt. Ha mindent megcsinálok, szinte semmi hasznom nem lesz az eladáskor.
Ráadásul lépésben tudtam csak menni, mert még mindig szarul vagyok.
Kezd elegem lenni az egészből. :(
Reggel lementem a motorokhoz. Érdekes módon eszembe jutott hogy leereszem a kondenzvizet az ETZ légszűrőjéből rugdosás előtt. Egyből indult, észre sem vette hogy tavaly ősz óta állt. A multkor feltett fék sem folyik, még mindig tökéletes. Gyanús ez nekem. Nem szokott ennyire szerencsém lenni, a mai nap még vár rám valami nagy pech, hogy kiegyenlítse a dolgot. Délután ismét elzarándokolok a parkolóig és gurulok is egy picit az mzvel. A jawát nem merem piszkálni, nehogy a balszerencse annál jelentkezzen. :D Majd holnap talán, ha szerzek abba is benzint.
Szóval husvétkor mehetnék locsolni. Ha locsolóautó lennék, vagy lenne kit megöntözni. Majd keresek a neten valami jót. Valami folklór műsort, vagy hasonlót.
Gyerekkorom nagy etalonja!
Feketén láttam, titokban,De mekkora Film még ma is!
Teknőc
Jó hangulatért-csak úgy!
http://youtu.be/Dn-6kvgqJNs
Teknőc
Majd iszunk az egészségedre!
Nem akkora meló.:)
A karácsony, az újév megszüntetve. Fényünnep van helyette. A fény az isteni hatalom megjelenése. Gondolom Isten fia is akkor született és nem pár nappal később. Csak hát a naptár reformok.... A napéjegyenlőség az új év kezdete is. BUÉK távozik. Marad a név és születésnap. 53éven nincs mit ünnepelni. Szülinap megszüntetve. Nem ihatok alkoholt, névnap megy a kukába.
A fényünnep jó, csak baromi hideg. Ezen kellene segíteni, akkor egész boldog lennék. A nyári nem jó, az nem a valódi. Akkor veszít a fény a sötéttel szemben.
Most egyébként a husvéton agyalok. Valami jó programot kellene találnom.
Állj át a mostani Árpádra és akkor kicsit széthúzod a nonstop bulit!
Legalábbis a karácsonyt, fényünnepet meg a születésnapot is elég sok munkával járna eltolni más időpontra! :-D
Nekem az az időszak eléggé telített volt ünneppel. Dec11 névnap, dec 21 fényünnep, január 29 születésnap. Szilvesztert is megtartom a cimbora kedvéért. Tavaly előttig karácsony is volt az unokahugi miatt. Aztán az év többi része eléggé ünnep mentes. Ahogy elnézem, lassanként csak a fényünnepet fogom megtartani
Én tudom,;)
S megértem,
mert nekem 1 évben 3-szor van névnap.
Igaz a 3-ból csak 2 van megtartva.;)
Ez elég jó szófejtés lett..:DDDD
Teknőc
Mielőtt jönnének a köszöntések, közlöm hogy decemberben tartom a névnapom. :D
Nekem is ezt mondták;)
Teknőc
Pár óra gyakorlat,rutin és forgalom vizsga.
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|