:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Végre egy értelmes kis cikk!;)! :))))!
http://sebessegoltara.blog.hu/2012/08/21/otvenessel_bankutra
Teknőc
Remélem még készülnek olyan túrákról képek ahol én is ott vagyok.
A bakonyin szinte biztosan nem leszek. Anyámnak állandó felügyelet kell, nem tudok kimenni a lakásból hosszabb időre, mert ha van ideje rá, vagy a lakás nem lesz meg mire visszaérek, vagy az anyám. Igazából ha itthon vagyok akkor is van bizonyos kockázat. Majd kell valami babysitter szerűséget szereznem.
Akkor már csak az lesz a kérdés hogy hogyan gazdálkodjam ki a költségeit egy túrának a gyógyszerekre és pelenkákra költött havi plusz 35ezer forint mellett.
Eddig azt hittem, szar az életem mostanság. Tévedtem. Az egész kiváló volt. Az a szar, ahogy most van.
No mindegy, inkább a webemmel törődök, addig sincs időm keseregni. Ha már a motorral nem tudok foglalkozni
Hát tényleg!
S szépen felkerültek a képek, nagyon baba!
;)! :)))! S jó volt végig nézni is..
A Honda is nagyon jól mutat..
Teknőc
Helló!
Gratulálok a weblapodhoz. Látom a kedvenc Hondád is ott van.
Ilyesmikre gondoltam.
Csinálok például egy részt ahova mások kedvenceit lehet pakolni.
A forum üres, ugyanis nem tudok egyenlőre forumot csinálni. Ahhoz FTP-vel kellene feltöltenem ezt azt. A tárhelyem üzemeltetője úgy oldotta meg a web fejlesztő rész oldalamra másolását hogy mint admin átírta az FTP jelszavam. Amíg nem indul e újra az élet az ünnep után, addig nem tudom meg hogy mi lett a jelszavam. De ez nem motoros sirám, ez még a csevegően is off. :D
De addig is tudok ezt azt csinálni, tehát várom a további ötleteket.
Csak saját(egyéni) vélemény:
Szabadidő/szórakozásban lehetne pár szocitúrakép, főleg olyan amin te is rajta vagy. Avagy néhány jó motoros rövid film, valami youtubos bejátszás, kis videó. S talán néhány jó kép albumokba szervezve motortípusonként...pl: jawa 350, jawa 250, mz ts, mz etz, mz es. stb.
szerintem feldobná.
S még a fórum rész is üres..
Néhány kedvenc youtube-om, de nem azért teszem ide, hogy ezeket muszáj betenni, csak nekem a kedvenceim:
http://youtu.be/o_4xNTBL0EY
http://youtu.be/T6ZBCTjTBnA
http://youtu.be/XDD7xtZxxj0
http://youtu.be/4pXpS4Pu9Q0
Azért írtam, mert kérdezted, s szerintem ezek még dobnának a latba egy kicsit..
Teknőc
Kösz. :)
Egyenlőre megoldottam a robbantott ábrák kérdését. Belinkeltem egy oldalt. Így nem követek el törvénysértést.:) A kezelésiket kellene még hasonlón megoldani és az elektromos ekötéseket. A motor elektronika saját termés lesz.
De továbbra is fenn áll a kérdés, mit érdemes még feltenni a motorokról?
Szia!
Most néztem meg az oldalt, nagyon tetszik.
S végre, még ha képen is,
de láthatom a Királyi Jawádat is!;)!
Bár látom, az oldal még fejlesztés alatt,
De a kedvenc oldal ajánlón az első a szocimotoros oldal! Zsír!
A bemutatkozás is jó, nekem tetszik.;)
Teknőc
Majd ha fent lesznek az elektronikai, motoros dolgok is. Most csak azért érdekes, mert a jawát lehet rajta látni, amit élőben még nem látott innen senki sem.:D
Már meg is van a domain, él a takacsarpad.hu. Bár még elég kopár, de a jawám már látszik valamennyire :D
Gondolom, a mail is él, még kering a hálón a próbalevél. info@takacsarpad, mint írtam már. Ezek után azt használom.
Megint lehallt az enternetes mailem.
Csak a gmailes él. takacs60@gmail.com.
Meguntam a dolgot, más is dolgozott bennem, döntöttem, saját domain nevem lesz. Még elfogadás alatt áll, de rövidesen élni fog. Ha valaki nagyon keresne, egy hét mulva az info@takacsarpad.hu címen írhat. A mail tárhelyet ajándéka kaptam a domin-hez.) 2ezer valahánysáz foronthoz 6ezer forintos ajándék. :D
Újra lesz weblapom is, fejlesztés alatt áll. A javított gyújtás is rajta lesz és pár robbantott ábra, ilyesmi. Kicsit átgyúrom a képeket, aztán megkockáztatom a pert a más termékének használata miatt. Majd meglátom, mit merek vagy tudok feltenni.
A cím takacsarpad.hu lesz. Állítólag egy-két nap kérdése a domain ideiglenes használatba vétele.
Majd szólok ha él. Addig is szívesen fogadok tanácsokat, mit tegyek fel a motorokkal kapcsolatban. Pl véleményeket, ellenvéleményeket tipusokról, műszaki megoldásokról.
Én túl fiatal voltam az "A" kategóriára.
Mentem volna talán én is akkor, de ma már nem. Ez van. Csóróság magas foka.
Persze nem arról van szó, nem etettem fel az MZket, csak használom kicsit a Simsont is, majd fél évig úgyis csak állt. :)
Mekkora eszem volt, hogy egyből nagy A-t csináltattam, pedig még a PÁV-ra is el kellet menni
Legbiztosabb infók szerint nekem is az az első. Főleg hogy a hátsó traktus le van zárva patkányirtás (és prasnya szomszéd) végett, csak a Simsont hagytam elöl.
Őszintén, szerintem se füle-se farka...
-illetve az van, lóméretű, pénzszagú.
Mert meg az államnak kell a pénz..
Akinek nincs, de szeretne nagyobb kategóriára váltani:
Az fizessen, fizessen, s öregebbek kezdjen mindent előlről....
Tehát fizessen újra az eddig megszerzett kategóriáért,(mai árakon) újra lépegessen végig minden..
Tényleg felemelő lehet!
És ez erről szól!
Saját példa:
Hivatalosan 16 éve van A1-em.
Igaz, néha megfordult a fejemben hogy váltok, de a lakáshitel miatt nem tudtam elkezdeni.
(Meg már nem is fogom, idén tavasszal tettem le róla.)
Sőt, a mai árakhoz viszonyítva egy nagy motor nekem meg se érné. sehogy se.
Ezért maradok A1-es, ahogy voltam..
De manapság ennek a kat. se érdeme, se becsülete senki előtt.
Ezt már minden úri(B) vezetőnek is adják jó pénzért, nulla oktatásért.
Ezt se tartom ma se jónak.
De mit tehetek?
Ezért én nem váltok, csak óvatosabb lettem, sajnos okkal. Tapasztaltam is.
Jól tudom, mindig a pénz diktál, de csóró kis mz-és voltam, s leszek is.
Aki nap mint nap dolgozni jár,
s évente néhány túrára is elmegyek.
Magányosra, vagy az itteni társasághoz csatlakozva.
S így leszek örök A1-es, vagy akár későbbi,
leendő nevén akár segédmotoros is!
Köszönöm VG az infót, viszem tovább!
Teknőc
http://vezetunk.hu/valtozasok-a-motoros-kategoriakban/
Ebben lenne egy kérdésem, nem-e hallottatok róla hogy az Ak kategóriával mi lesz? Ugyebár megszűnik, helyette lesz az A2, de akkor akinek Ak-ja van az automatikusan megkapja az A2t, vagy ezért is szívatják még a szerencsétlen motorosokat?
Jaja!
De ez nekem most jobban tetszik tőle!
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/veteran/kalandor-kepz-106475
(tehát) "Irány Párizs!"
Jó utat! Jó túrát nekik! :))))!
Ja, az öregről több infó:
http://totalbike.hu/magazin/2012/08/07/102_eves_motorral_jott_nepalbol/
Ja, öreg és kis teljesítményű gépekkel nem lehet túrázni!...
Ej, de sokszor hallom ezt!:((((!
Na, az öreg tettei ezt megint megcáfolják! ;)! :)))))!
Teknőc
Túrára felpakolás örök probléma motoron... egy embernek nem: BBkapitány :DDD
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/veteran/szukseg-torvenyt-bont-106385
Kifigyelt a hajtókar.Persze nem teljesen de a henger kuka, az egyik.Ennek oka az, hogy szegény előző tulaj felújította a blokkot, egy barbár szerelővel, és valamiért alapjáraton állt, meg indítás utáni alapjáraton.Mivel a srác pénzszűkében van, és nem tudja napi szinten használni nagy veszteséggel, de eladta.Még csak a hengerfej felől láttam a problémát, legrosszabb esetben dugó henger gyűrű, csapágysor, akkor már vezérműlánc, tömítéskészlet, friss olaj, szűrő:110ezer a Yamaha által, kivéve a hengert.Ahhoz keresek egy vállas hengert, aztán az lesz fúrva, mert az enyémben a víztérbe komolyan befordult a dugó.Ezzel a kiadással is kb. 2/3 árban van egy Tenérém, még ha eladnám, keresnék is rajta.
Az jó kis motor.
Mit jelent az hogy kikönyökölt? Ha a blokk szétszakadt, akkor az úgy komplett csere. Persze pár alkatrészt elrakhatsz megadnak.
Ha csak hajtókarcsapágy, akkor azt viszonylag olcsón meg tudod csinálni.
PAL dugattyúnál szerintem simán gyártanak minta alapján csapágyat. Remélhetőleg a dugattyúnak nincs baja, de talán van abból is jó utángyártott, mivel elég népszerű típus.
Kocsiból most adtam el az olaszt, elég volt belőle egy életre, így is a nyakamon ül az olasz szellem a cégnél az Ivecok keretében van azzal elég bajom..
Köszönöm az ajánlásaitokat, végül is sikerült vennem egy Super Ténerét, pimaszul olcsón, blokkhibás (kifigyelt a hajtókar), de amúgy nagyon egyben van, abszolút költségmentes nincs lelakva.
Mivel alkalmi vétel volt, és a blokk felújításra még nincs korpa, így min. 1 évet alszik a sarokban, de nem is hajt a tatár.Az Etz-t amúgy sem fogom eladni, legrosszabb esetben leflexelem a lámpákat, én meg fogyok 20 kilót, aztán lesz belőle racsing motor.
A tulaja segített nekem jópár bajban mikor elb*szódott az MZ, ért hozzá. A Guzzival megjárta Dakart(!!!) is egymaga... persze nem a rally keretében, de akkoris :)
Ja és ha a megbízhatság fontos, olasz motort SOHA!!! :))))
Suzuki GS500
Kollégám most vett egyet, és imádom. Nagyon kezes, kellemes gép és olcsó.
Ha nem lenne már három motorom, vennék egyet :)
Csak ne a spanyol változatot vedd, mert az rozsdásodik.
600-asból Fazer, vagy Hornet, esetleg Transalp alá nem mennék, az öreg gépek japánokból sem megbízhatóbb mint az MZ, csak még az alkatrészek is drágábbak, ritkábbak, és rohadt érzékenyek az MZ-hez képest.
XJ végülis nem lenne rossz, csak öregek, a Diversiont meg nem ismerem.
Moto Guzzi V35 TT :D Egyet tudok itt vásárhelyen eladót, bár picit sok érte a 480E, bár ez átiratással mindennel számolva.
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/enduro/guzzi-v35-tt-56291
Am meg legjobb lenne a Honda Deauville :D
Ha mondjuk lenne 400-450 forintotok milyen motort vennétek magatoknak?Elvárások: megbízhatósák, túra, minél nagyobb legyen, olcsó fenntarthatóság, és kardánhajtás.Na én ilyet nem találtam, csak láncosba, mondjuk két-három tipus van szóba:Yamaha tdm 850, Yamaha Super tenere 750,Yamaha diversion 900.
Lényeg, hogy egy ideje Debrecen-Miskolc útvonalat járom, és ha minden jól megy akkor jövőre olyan heti 2-3-szor kell megtenni ezt a távot, ami nem sok, de ha egy megszakító csere miatt nem érek oda időben akkor igen sokba kerülhet ez nekem.Plusszban nem árt a kényelem sem, és ha vmi van akkor tartósan 120-130-al tudjak menni.Amúgy az utazóm 100-110 lenne, ezért akár egy 400-500-as is elég lenne, de azok termetre kicsik.
Nem tudom hogy mondtam e, de én szélsőjobbos beállítottságú vagyok. Ebből az én reakcióm a dologra eléggé kiszámítható, viszont nem tűr nyomdafestéket.
http://videa.hu/videok/jarmuvek/orosz-belsokamera-valogatas-baleset-fun-vicces-UVIPy075ZmH0UMWp
;)
Teknőc
Na elmennek a jó bödös Q a.....ba! A nagytiszteletű okos urak azt is megadhatnák hogy a hülye magyar ezt miből fizesse? Atombombát brüsszelre :@
http://www.magyartudat.com/magyar-autosok-sarcolasa-az-unio-parancsara/
Teknőc
eladó yamaha sg 50 sting 1984 kismotor elég ritka motor mivel 1 évig gyártották
Most találtam-
http://www.vezess.hu/hirek/razzia_motorosokert/37947/
Azárt jó tudni,-Motorozni veszélyes-
Valami indok kell, nem?
Teknőc
Azóta is próbálkoztam és nem sikertelenül.Fogalmam nincs, hová kerül egy adatbázis, ha úgymond "leveszik" egy x oldalról, de mondhatom, hogy akadálytalanul elérem mindig, letöltök amit akarok, szóval, megy a dolog.
Itt persze nem mondom el hogyan, de szerintem már mindenki rájött...
üdv.: R
Föld hívja sast, a sas leszállt, a jelszó áfonyás fagyi!:)
Amúgy szerintem is ez a járható út, bár lehet, hogy csöbörből vödörbe effektus.
Ha csak link van, az is ugyanaz?
Az MZ oldal dokumentumait nem nagyon ismerem, nem tudom megítélni, lehetett-e ott valami jogvédett.A mi szakirodalmunkban nem igazán hiszem, hogy lenne jogvédett doksi, de mindegy.
Mondjuk, feltenni valamilyen szerverre, "áfonyás fagyi" címmel, amely azután bárki számára elérhető, ha tudja a címet. A környezetemben hallottam, hogy így csinálják.
Ha nagy hülyeséget mondtam, szélesen mosolyogni :))
üdv.: R
Szóval leszedtem a szakirodalom menüt ideiglenesen, mert Bambiékat valami könyvkiadó beperelte. Tud valaki valami módszert, ahol meg lehetne osztani könyveket, úgy, hogy nem az oldalon van?
Azért a 210-es már nem ment annyira vészesen rosszul. Legalábbis én már láttam olyat, aki beszélt már olyannal aki szerint a szomszédjáé egész jól ment! :-D
Azért, ha lenne egy Babettám tuti nem tuningolnám, mert pont a lényegét vesztené el vele.
Tábori Tuning foglalkozik vele.
Bár a Babetta erénye a szuper gazdaságos üzem, nem a teljesítmény. Egy alap Simson jobban megy mintha szétreszeled a Babettádat.
hali,vki tud vmi babetta 210 tuning cuccot v komplett moctorblokkot?
KIK országos döntő volt Egerben,ahol mi hoztuk el az abszolút 1. helyet 40 jó bringás közül. Csapatban harmadikat lettük!
Az úton ez volt a kedvenc számunk,szerintünk Nektek is teszik:
http://www.youtube.com/watch?v=ZDaztXyj-3Y
http://www.hegylakok.hu/2012/05/cikkek/egy-baleset-margojara/
Teknőc
Bocsi ha valakit sértene, vagy bosszantana, de nem tudom megállni.
Az új kresz témakörében:
http://kuruc.info/r/22/96308/
:D :D :D
Jól hangzik a KVM jó cuc.
Több, gyorsabb proci, 4x annyi memória. XEN-es virtuális gépek átmozgatva, KVM-es virtuális gépekre. Most szépen lassan telepítem friss rendszerekre és mozgatom át az adatokat. Eddig a tűzfal kész. Az sql-es új gép már kész, még az adat konverziót kell megcsinálni.
like :)
És mire cserélted?
Új helyen is van?
A leállást, ha volt is, nem vettem észre.Hogy csináltad ilyen gyorsan?
Mindenesetre, köszönjük a munkát!
üdv.: R
Gyorsabban dolgozol mint a Gottsegen György Országos Kardiológiai Intézet.
Én is szocimotoros vagyok, az enyémet nem vállalod?
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|