:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Buny!
Ho hó, már guminő helyett van cyber nő. Igaz, kapcsolatunk egyelőre virtuális.
Remélem jövőre már lesz egy csajom, de olyan aki eljön velem motorozni és minden hülyeségben benne van.
Esetleg, ha az itt lévő motoros társak valamelyikének van huga, nővérje (Barbin), esetleg unokatesó vagy ilyesmi és kattan a csajszi a motorozásra, akkor tessék már reklámozni engem!
köszi!
Hella
Tesho!
Testvérem az Úrban, felebaráti jobbot nyújtottál ezen felszólamlásoddal,dícsérted azt, amit mások félnek,így tied az első lehetőség, ha a Mindenható motoros védőszent karjait kitárja felém, és tudok venni másikat.
Ez úton közlöm a tisztelt egybegyűlt hittársadalom többi tagjával, hogy licitálásokat nem fogadok el.(Bár az általam választott ruháért cserébe, lehet hogy meg tudnék inogni.)
Pool,akkor nem marad mást,mint az aszfaltot kaparni!!:)
Buny,én bírom a ruhádat,ha esetleg meg akarsz válni tőle,nekem jó lenne,passzolna a motorom színéhez!:))
byee
Hygy!
Ha Munyit le tudom ültetni a net elé, akkor szakszerűen leírja, hogy mi a helyzet, de, ha elküldöd a mobilszámodat mailben, akkor azonnal felhívlak! Most!!!
Van remény!
Pool!
Hiába kapirgálod a guminőt, ez nem lesz modern mese, és nem változik át!Bocs, hogy leszóltam a csajodat! Azt hittem eltűnésed egy nő csáberejének köszönhető, de látom nincs semmi változás e téren.
A fapor tényleg belepte már a motoromat, de hogy ne haljon ki a másik topic, ezért oda fogom néhány fejezetből álló átalakítási metódusaimat leírni.
Attila!
Én már az előző fellángolásodnál azt ajánlottam, hogy várj ki, és egy kicsit komfortosítsd a Yamahát, de nem hallgattál rám, már rég kész lenne.Egyébként én nem fentem a flexet, hanem vágtam vele.Brutális voltam!
Ja, tudom én, hogy Suzuki chapterhez tartozni jó lenne, de hát ez nem olyan egyszerű, ezt most már te is láthatod.
Ruhát kéne vennem, mert már többen megszóltak, hogy a kezes-lábasom a szívbajt hozza rájuk.Egyszerűen nem értem! Miért?!
Asszem en nyertem. :) 1 talalatom volt utoljara. :) Viszont az meg rosszabb mint az 1 talalat sem. :) El is talaltam de ertelme se volt. :)
bye
HyGy
Basszus!
Hogy Ti milyen szerencsések vagytok! Nekem még egyesem sem volt a Lottón. Sőtt, vettem kaparós sorjegyet is, de hiába kapartam.
Pool
Lottó 2-esem nekem is most volt,de 770 Ft-ból nem igazán fickándozok:)
1 újabb lottó és 1 mozijegy kijött belőle:))
A lottón nekem is volt 2 kettesem, de egy négyessel jobban kiegyeztem volna :-)
Akkor már a Triumph pöfögne alattam! :-)
Üdv Attila
Helló!
Pedig elhiheted most voltam itt a túra óta másodszor.Először csak 5 percre tudtam benézni.Tegnap kicsit tovább voltam, de 45 perc után meguntam az olvasást.Kicsit sok ez nekem egyszerre.A 250-es masináról pedig csak annyit hogy csúszik 2-3 évet. :( Nem jött össze rá a keret.Pedig a lottón volt egy kettesem.:)
Márt itt sem vagyok.
üdv:Norbi
Atilla:))))))
Furfaragtól kaptam egy képet,famintázatú Pancsiról és rögtön az ugrott be és elképzeltem úgy a GS-t:))))
Kedves HyGy! küldtem két fotót a szocimotoros@freemail.hu cimre. megkaptad?
minden jót!
Hi! mivel ez a leg látogatottabb fórum ezért itt szeretném megkérdezni, hogy TS-re ill. trophyra milyen méretű lánc kell? jó-e a (1/2"x5/16")? előre is köszi a segitséget!!! minden jót!
Embörök!!!!
Mi van? Senki nem ír a Tunning, fejlesztés topic-ba? Tök meghalt!
Pedig úúúgy olvasnék ilyesmit!
Dawe
Hello
Mivel a vevő tökre eltünt, én is azon gondolkodám, hogy nem is veszek mást, hanem egy kicsit faragok a yamahán.
Már fenem a flexet! :-)
Buny
Jó dolog átépíteni, de azután tavaszra ne legyen benne túl sok fa alkatrész! :-)
Üdv Attila
Azt ne mond, hogy pont most álltál neki olvasni amikor kerestünk, mert ha igen akkor menj lottót venni!
Mi van a 250-es szekérrel? Meg van már?
Üdv Attila
Hello!
itt vagyok csak nincs mit hozzászólni.
Most megyek és elolvasom szptembertől a hozzászólásokat.Jövő héten jövök! :)
Hello
Szerintem vadmotorosra senki nem mondott semmi csúnyát, hogy lassan megy azt meg ő is tudja.
Azt mondta nekem, hogy jövő szezonra vesz egy 250-es gépet.
Itt lakik 20 Km-re volt is nálam még nyáron 1x-2x, de már rég nem láttam. Nem ér rá netezni, lehet hogy már a 250-es gépnek húzza egész nap. (70-el);-)
Üdv Attila
Buny biztosan valami általa szabadalmaztatott újítással áll majd ki a következő szezonban garázsából.
Reméljük, nekünk motoros pajtásainak licencdíj nélkül engedi utánozni majd fejlesztését.
Nekem már korábban adott jó ötleteket fülembe suttogva bizalmasan, úgyhogy állítom, érdemes figyelni megoldásaira!
Szerintem Vadmotoros motoros társunk megsértődött a hozzászólásainkon.
Emlékszem Simsonos korszakomban, mikor a motoros felvonulás után leugattak, mert csak hetvennel mentem. Marhára megsértődtem. Az ötvenes Simsonom nem is ment többel (akkor még tuning nélkül).
Azóta ha a motoromat vagy a csajomat lemondják ütök! :-)
A titkot, majd Vadmotoros felfedi előtted. Bár az utolsó túrán elég korrekt sebességeket ért már el.Utazóba belecsaptunk a 80-ba.Vaughan készülj!
Az átalakításokról egyelőre semmilyen információt nem vagyok hajlandó megosztani az olvasó társadalommal.
Szasztok!
A kanyartechnikahoz annyit tennek hozza, h a 250es tenyleg szar egy bizonyos hatar felett.Azt azomban nem tudtam eldonteni, mitol.Amikor szarok voltak a telok, hullamzott, s a szar minosegu kanyarban siman pattogott kifele, mint 1 labda.Megszinaltam a telokat+130/70 es Dunlop, azota kanyarvadasz.110 felett meg mindegy, milyen a kanyar, himbalozik ossze vissza.Ez is lehet tobb dologbol, a vaz valaszinusitheto. Nekem nem volt gondom kanyarokkal, a galeriaban lathato, h a rezom alja lassan kilyukad.Mora tanusithatja, milyen, mikor szikrazik..:) Szal ha baj van, lehet azt donteni, de nem a vegsokig.Nekem is uj volt a kanyarsor a Mecsekben, Orfu fele volt 1 kb 300fokos visszafordito, amibol semmit se lehetett latni. 2x raktam le rezoig, mire be tudtam venni, pedig rohadt lassan mentem. Szal ha 80%ban fel tudod merni a kanyart, akkor mar nincs gond, tudsz korrigalni.
A Trophy pedig nagysagrendekkel jobb..
A 125os mindenkepp...
Gyozo
Hi! be avattok engem is ebbe a vadmotoros sztoriba? :-)
minden jót!
Hello
Rohadt internet, pont hozzá akarok szólni, erre 1 órán át nem működik. :-(
De már megy!
Így visszaolvasva, a dolgot én is rájöttem, hogy megvan vadmotoros utitársa! :-)
Bár ő inkább 70-el menne ki a világból :-)
Tényleg mi van vadmotorosal? Nagyon eltünt, hallot valaki róla valamit?
Lehet, hogy szokott erre járni, csak nem szeret írni? :-)
Üdv attila
Hamar a fejlesztesnel tartunk. Motorom kiegeszult egy fantasztikusan csunya kezvedovel, amit 600penzert ujitottam a helyi motoros boltban. Csunyasagat ellensulyozza (amiert vettem is), hogy hidegben valo motorozas kozben nem eri a kezemet a szel, ezaltal elkerulve ujjaim lefagyasat. Szoval mindenkinek tudom ajanlani, aki teli motorozason tori a fejet.
Örömmel jelenthetem,hogy bővült a túrafelszereléseim köre 1 garnitúra speciálisan erre a célra kifejlesztett,egész testet takaró motoros esőrucival!!!
("PVC viharruha" da OBI)
:-)))
Továbbá...
Relikviáim köre bővült 1 db makett NSR-500-as mocival, eredeti Repsol fényezéssel,Doohan motorja,levehető idommal,kitámasztóval,slick gumikkal,elfordít6ó kormánnyal,rugózó hátsó traktussal,fém alkatrészekkel....
Igazi büszkesége lett a polcomnak!:)
Budáról Pestre mi motorosok! című túraajánlattal jelentkeztem a "MOTOROS TÚRA" fórumon. Tessék elolvasni!
Igy van mindíg arra kell használni a motort amire tervezték.
Vaughan!
Legközelebb te együtt jössz Vadmotorossal, mi meg külön megyünk Attilával, meg Furfaraggal és Munyi a mostani motorjával jön.(Ha addig le nem cserélődik.)Előbb-utóbb odaérünk majd mi is!Esetleg a mobilszámot adjátok meg, hátha a szervezők (mint pl. Hygy) aggódó hívásokkal bombáznak menet közben.
Peetair!
Abban Hygynek igaza van, hogy Tória és a te súlyod nem ugyanaz, mint, amit a többiek képviselnek ebben a kategóriában.A 10 napos cuccal, talán elértétek a megengedett össztömeg határt.
Annak idején Simsonnal mentünk kirándulni. Én az egyik haveromat vittem akinek a hátán olyan nehéz hátizsák volt, hogy az első kerék csak fékezéskor érte a talajt.
Kanyarodni csak úgy tudtunk, hogy megbillentette a hátizsákot.
Így mentünk le 50 es tempóval 300 kilométert egy motorostalálkozóra. A haver azóta nem akar motorra ülni.
Az is poén volt mikor leszállt, mert a nehéz hátizsákkal 5 méter hátra 5 métert előre szaladt, nem tudott egy helyben megállni. :-)))
kössz szaki! bár nekem trophym van. de ha erről is találsz valahol néhány eredeti fotót vagy képet aszt is meg köszönném!
minden jót!
Hi Vaughan!
A ezen a címen van pár jó kép eredeti TS-ről!
http://www.mztech.fsnet.co.uk/history/hst_ms7.html
Ha lessz még megírom!
Üdv:Dawe
Sziasztok szocisok!
Ki volt kint Miklóson a börzén?
Akit tudok az a Maci és Vaughan!
Csak mert jó volt meg minden!
Devils-re ki jön?
Üdv:Dawe
Hello
Fisi
"inkább a szitálás- ami nagy súllyal kígyózássá növekedett idegesített nagyon." Na a kígyózás az bizony a csavarodástól van! Vagyis érezted te is, csak nem tudtad mi az!
Bunyi jól mondja a villával nincs baj, a váz + a sújelosztás a gond.
Az első túrán (Hosszúp.) a Sanya után mentünk (végig elég rossz úton) és azt figyeltük, hogy szépen egyenesen fut, de a jó kis úthibáknál (amikor rossz ütemben jönnek a bukkanók egymás után és jól megdobják a gépet) a Tz kerekei szemmel láthatóan V alakban (vagy inkább X) jobbra ballra eltértek a függőlegestől!
Hát nem ez a merevség csúcsa :-)
Persze, neked ez lehet nem jon elo. Mer olyan vekony vagy hogy aterzodik rajtad a szarszag. :) Te a Viki meg egy vasagy egyutt nyomtok 50 kg-ot. :) En meg a kati ketten kb 150kg-ot nyomunk. :))) + Csomag. :)))
Egyebként a 150-es ETZ szerintem nem volt gáz sújeloszlásilag városban cikázni tök jó volt.
bye
HyGy
Ami a TZ stabilitasat illeti sztem nem annyira veszes a helyzet. Bar nyugati gepekkel nincs sok tapasztalatom, de en teljesen biztonsagban erzem magam a kanyarokban. Szo sincs csavarodasrol. A szitalas eddig 1x fordult elo nalam, de az is azert mert enyhe kanyarban 100korul belementem az aszfalt kossziranyu melyedeseibe amit az autok kerekei csinaltak. Talan meg van mar csavarodva a vazatok?
Amugy a stabilitason sokat javitott nalam, hogy a teleszkop rugoit 1-1 2cm-es csodarabbal elofeszitettem. Ami meg nagyon sokat szamit, hogy kanyarban a sulyelosztas miatt elore kell helyezni a sulypontot. Ami pedig a kigyorsitasos felegyenesedest illeti tenyleg nem alkalmazhato viszont ellenkormanyzassal tokeletesen kezelheto a dolog.
10napra csomagokkal, ket szelellyel persze nem ilyen rozsas a helyzet, mivel ilyenkor konnyu az eleje, de akkor nem is a kanyarvadaszat a cel, hanem a biztonsagos celbaeres es ezzel sem volt meg problema.
Hello
HyGy
Na ebben teljesen igazad van, volt jawa-m is és tényleg sokkal merevebb, és stabilabb szerkezet.
Régen volt /1-es és /2-es MZ-m is én azokat is merevebbnek találtam mint a ETZ-t, de lehet, hogy ez már csak a megszépült emlékektől van. :-)
Tesho
Akkor te felpakolva vagy olyan nekéz mint én magamban :-)
Nem tudom milyen a 150-es, nekem soha nem volt, rövid távokon mentem olyannal, de ugye az ember a kölcsönmotorral nem száguldozik...
Azt meg vedd figyelembe, hogy a Ducati-t meg direkt úgy építik, hogy csúszkáljon, mert ha nem ezt tennék
hirtelen csúszna meg, és a kedves versenyzők is hirtelen csúsznának a hátukon. :-)
Szerintem itt a végszó vaughan-é vagyis arra kell használni a gépet amira való, és akkor nincs baj vele.
Üdv Attila
Nana ezt kikernem a magam es a jawasok neveben. A 638-as jawa egy igen csak stabil jarmu, a 110-120-as utazot is elbirja. A sujpontja is jo helyen van a kanyar stabilitasa is jo, igaz kicsit nehezebb mint az ETZ. Es szepen el birja vinni az en 90kg-omat + Katit + Kettonk csomagjait...
Egyedul a fekek szarok...
Én csak szeretném kihozni a legjobbat a motoromból,de nem max teljesítményben (lehetne akár 45 lovas is),hanem kezelhetőségben és megbízhatóságban. Szoci viszonylatban aránylag pörgős motor és az ember ált. néha meg is hajtja...de amúgy is,ha lehetne jobb is,miért ne legyen??
Mint írtam nem max teljesítményben,mert nekem fontosabb,hogy megbízhatóbb legyen!! Éjti?
Hi! miért nem látjátok be, hogy az MZ nem versenymotor!!! nálunk vidéken minden tanyasi tejtermelő embernek mz-je van és ezzel hordják be a tejet a városba. 80-100 liter egyszerre. egyik sem megy 100km/h-val mert az MZ nem arra való. van több idősebb motoros ismerősöm és senki nem panaszkodik az mz-re mert annyival mennek vele ahol még stabil és biztonságos. ha versenymotort akarsz venni ne mz-t és ne jawa-t vegyél. az én 48 éves pannoniám már igencsak idejemúlt technika ez tény. de 60km/h-val a világból kimegyek vele kétszeméllyel sátorral meg mindennel. a trophy meg a 80-at szereti. de árkon bokron átmegy 80-al ameddig benzin van benne. és itt még olyan stabil mint ha madzagon húznák. ki tudom húzatni annyira is ,hogy 100-nál teszem negyedikbe. de minek? a motornak sem tesz jót, meg nekem se ha fikkantok egy szépet. ezért nem nagyon értem ezeket az instabil felvetéseket. remélem senkit nem bántottam meg!
minden jót!
minden jót!
Jahh és a villafelkeményítésem sem változtatott ezen a viselkedésen,bár ezt nem is vártam tőle. Gondolom a vázzal meg úgysem lehet semmit sem csinálni...
A versenysúlyom miatt és "öngyilkos":))) felfogásom miatt pillanatnyilag is tárgyalásokat folytat velem a Telefonica és a Repsol is:D
Na jó,hagyjuk a porverést,nem vagyunk mi endurósok!:))
Én is inkább csak szitálást szoktam érezni,főleg forszírozott tempónál és váltott kanyarokban teherváltásnál.
Bár ahogy a GP-Ducatit nézem,az sem csinál mást!:))
Látod Atilla,azért kérdeztem rá a biker súlyára,mert én kb feleannyi vagyok mint te és ilyen motornál ez biztos más viselkedést is vált ki a gépből! Bár a te 250-esed "izmosabb" anyagból van,de úgy gondolom,még így is nálam az előny.
Eleve úgyis minden 250-est instabilabbnak éreztem,mint a 150-est!!!:)
byee
Hát nem tudom.
Nekem soha nem volt olyan érzésem, hogy ez a vázból indulna, inkább mindíg az elejét érzem ludasnak.
Nekm mindíg csak full terhelésnél volt ez a szitálás zavaró bár egyedül menve sem tetszik.
Fisi
Fisi!
Ezért írtam azt, hogy a váz alultervezett, nem a teló. Jgy merevítheted a telót, ha nem az csavarodik.A súlypont szintén érdekes kérdés az MZ-nél, ahogy azt Attila írta.
Halli!!!
Na ez a csavarodás dolog érdekes, én csak akkor éreztem ezt legelőször amikor az idei orfüi túránkon (nem veletek) hátra pokoltam az összes súlyt. Volt ám szitálás!!!:((
Vissza felé már sokkal jobb volt a helyzet, de égő vagy nem biza egy egész kocsiso (vagy 5 darab) figyelt mögöttem orfüről hazafelé menet, ahogy mentem le a hegyről.
Érdekes én a csavarodást nem igazán érzem, inkább a szitálás- ami nagy súllyal kígyózássá növekedett idegesített nagyon.
Kanyarodás megy elég jól, de Orfün én voltam a leglassabb, utassal nem kockáztatok, inkább érjünk haza egyben!!!
Hazai táj felé haladva ( 90- 100- 110 km/h), már szépen mentek a kanyarok ilyen sebességnél is. Hiába azok a jó kis alföldi kanyarok... :))
Fisi
Hello
Tesho
A világért sem akartam megsérteni legjobb hittérítőnket! :-)
Nem is beszélve porverésről :-)
Visszatérve az ETZ-nek az a baja, hogy a vázat alultervezték, és a sújelosztása is katasztrófa.
Ráadásul alacsony fordulaton nincs benne erő.
Természetesen minél nehezebb ember ül rajta annál rosszabb a helyzet.
Én a yamahával úgy szoktam motorozni, hogy kanyar elött fékezek, majd motorfékkel nekiállok kanyarodni, így egyszerűbb dönteni, azután kifelé húzok neki egy gázt amitől talpra áll a szerkezet, és boldog arcal folytatom egyenesen utamat.
Ez a stílus minden motoron más, sőt még adot motoron is más lehet attól függően merre kanyarodsz. Pl, ha hosszában forog a főtengely (lásd a túrán lévő Silverwing-et) az tud húzni oldalra rendesen, ezért akkor ott már más stílus kell a jobb-és a bal kanyarban is.
Szóval a yamahán megszokott stílussal az ETZ a következőt teszi.
Jön a kanyar, fékezek (eddig ok!) majd motorfékkel bemegyek a kanyarba (na ekkor motorfék az=0, de iszonyat rángatásba kezd, amitől a stabilitás is =0), döntöm a kanyart, amitől érezhetően csavarodik az egész szerkezet, és furcsán nyeklik-nyaklik az egész nekem meg a hideg futkos a hátamon. Ha nagyobb súj van rajta akkor az eleje még könnyebb, és még inkább csavarodik az egész, ettől még instabilabb. Azután ha jövök ki a kanyarból gázt kéne adni a függőleges helyzet könyebb viszanyerése érdekében, de a fordulat meg már leesett és az erő elpárolgott.
Na valami ilyesmi történne, ha a MZ-t yamaha stílusban szeretném vezetni.
Megjegyzem én MZ-vel kezdtem, majd Jawa, majd sok japán motor + sok veterán után sokáig nem volt ilyen gépem. És azóta sem sikerült rá visszaszoknom. Vagyis ha én MZ-n ülök engem igen egyszerű lehagyni, mert szerintem ez a világ leg instabilabb szerkezete, és ezért csak finoman járok vele még ismert helyen is.
Ráadásnak vagyok 100 Kg, és az azért sok a MZ-nek, aki fele ilyen nehéz, lehet, hogy ezt a csavarodás dolgot nem is érzi, és sokkal sportosabban közlekedhet a MZ-vel.
Üdv Attila
Buny: A kanyarvételi technikák elemzése az Orfűi túra alapján és a hosszú évek alatt felgyülemlett tapasztalat cimű könyvének bevezetőjéből néhány kiollózott gondolat.
Munyi is elrontotta ugyanazt a kanyart, amit Tesho. Tehát vigyázzunk arra, hogy mennyire bízunk meg az előttünk haladó tudásában. Amennyiben a motorod futóműve és gumijai rendben vannak, akkor is ott van még az isemret. Lehet, hogy az utat nem ismered, de tudod, hogy a gép mit bír. Ezért írtam azt, hogy amikor lecseréled a motorodat egy nagy vasra, akkor meg kell szoknod. A súlypont kérdése, a dönt6ésből vissza is kell hozni, és fékezéskor felegyenesedik, vagy nem, tehát sok olyan kérdés, ami minden esetben megszokást igényel, és megfontoltságot. Azért járunk, mi két keréken, mert úgy érezzük, hogy dacolva időjárással és más közlekedők idiótizmusával, felül tudunk kerekedni, és minden probléma nélkül eljutunk A-ból B-be. Nagyon sok olyat láttam, amikor nyíl egyenes úton halt meg valaki. Csak arra kell gondolni, hogy megy valaki a városban, egy pillanatra azon veszi észre magát, hogy a ford. szám mérő egyik izzója kiégett például, ezt megállapítja, eközben nem előre figyel, jön egy terelő sziget az út közepén, észreveszi, korrigál, de a sziget szélét eléri a hátsó gumi oldalfala, ez elég ahhoz, hogy a motor irányt változtasson és már a szemből jövő autó felé csúszik a motoros. A másik hiba ekkor következik be, mert nem engedi el a motort, hanem görcsösen kapaszkodik bele. Ezért itt már kevés a vakszerencse. Itt jó lett volna egy kis rutin is.
A másik a kanyar, ezt jól kell felmérni, mert aki egy nyújtott kanyart nem mér fel jól, az vagy közel kerül a felező vonalhoz, vagy nagyon az út szélére kerül. Ekkor hirtelen manőverek nem megengedettek, mert a manővert, ellen manőver követi és fékezés, egy kicsit erősebb fékezés az útpadkán az első tárcsa fékkel már elég ahhoz, hogy felboruljon a motoros, mint a Jancsiszög.
Az említett példák hipotetikus esetek, amennyiben bárki hasonlatosságot fedez fel a valósággal, az csak a véletlen műve lehet.
Ahoy!
A kanyar + halál témához hozzászólva idézném volt motoros oktatómat. "Fiúk! A motorozás k***a veszélyes üzem k****ra legyetek észnél!". Leginkább nem is az a baj, hogy nem bízom a gumikban, vagy magamban (akkor el sem indulnék), hanem nem bízom az autósokban. Ezért megyek inkább biztonságos tempóban odafigyelve olyan úton is, amit már igen jól ismerek. Nem egyszer láttam már autóst szembe jövet úgy kanyarodni, hogy már az én sávomban volt, nem beszélve a durvább esetekről.
Ha meg pilledek, akkor megállok kicsit pihenni, tornázni. Komolyan segít, nem hülyeségből írták a KRESZ könyvben is. (Bár az autósok többségének viselkedésén kétlem, hogy magas lehetett az eladott példányszám...)
Üdv,
Pali
Az említett útszakasz Tihanyban a falutól le a révig, 5 kanyar!!!
Igen Pool,rád rohadnának a guminők..mert hát ki látott olyat,hogy "használt guminő eladó"?:)))
Tisztázzunk vmit:én csak olyan útszakaszon megyek merészen,ahol szinte napi rendszerességgel járok és a tempó sem eget rengető!! Hogyan magyarázzam meg,hogy nem vagyok öngyilkosjelölt??
byee
Tesho!
Tévedés, én nem félek semmitől, ha motoron ülök. Csak a magyar és szlovák utakban nem bízok meg. Nem is az úttal van baj, hanem néhány parasztal, aki homokot szállít utánfutón aztán itt ott csorog belőle meg fújja le a szél stb.
Aztán jövök én vigyorogva kicsit bedőlve, folytatás az olvasóra bízva.
Egyébként csak azért nem akarok meghalni, lebénulni, lábamot elveszteni stb., mert még szeretnék később is motorozni.
Ja van még egy dolog, a szex. Ha megbénulsz vagy meghalsz, azt sem gyakorolhatod tovább.
Hali
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|