:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
A polokkal az van, hogy az osszes polot megvettuk mar azoknak akik kertek. Viszont kozben felvitte az arat a polo nyomtatasnak az a buzi boltos. Szoval most probalunk mashol keresni helyet ahol ilyet csinalnak.
PeetAir!
A Zichy utcába (egyirányú) a Nagymező utcáról kell befordulni. Bal oldalon két motoros bolt lesz, a második a Futár Peti. Én nem tapasztaltam nagy különbségeket a két bolt között, de ahogy látom a Peti népszerűbb, és az összes futár ott vásárol. Én is már megszoktam. Egyet nem szabad venni ott: gumi úszóház tömitést. Egy órát baszakodtam vele, szabtam méretre, mire jó lett, mert 3 mm-es eltérések vannak benne.
Üdv,
Zsandatara
Ui.: Bambi mesterhez nem mész valamikor? Egy kis önképzés? :-)
Nem rosz 5let, majd megkerdezem ha egyszer eljutok oda.
Polorendeles ki lett adva alvallalkozonak, mert nem nagyon ertunk ra foglalkozni vele, de ugy latszik O sem:)
A HyGy nem messze lakik tole, majd megkerdezi mivan a poloiddal:)
Csá!
Tényleg. A boltokkal meg lehetne egyezni, hogy a címüket a honlapon közzé teszi a webmester, ha minden szoci motoros kap 10% kedvezményt.
u.i:
Ja valami sex klubbal és kocsmával is megegyezhetsz + nemi beteg gondozó :-D !!!
------------
Rendeltem 3 hete polót és sehol semmi. Már azon gondolkodom csinálok magamnak egyet :-(
Hali
A bolt a Zichy Jenő utcában van, nem messze az Oktogontól.
De van még hasonló innen nem messze, az Ó utcában, de nekem az nem jött beb igazán
Gexxx
Ennek a bizonyos Futar Petinek hol talalhato a boltja?
Tudsz cimet mondani?
Ez a legjobb bolt MZ-s cuccokban pesten?
Hol vannak meg szocis boltok?
Ez komoly! :-)) De nem csúszkál alattad, nem idegesítő?
Azért nem érdekelte hogy csak a súlyod tartja, mert amint mondtad sok postai sr-t használnak, és sztem már meg sem lepődött ilyen kis dolgon hogy az ülést nem lehet felcsavarozni. :-))
Sajnos a Yamaha SR 125-ön gyárilag van láncvédő, és mivel a Posta tonnaszámra használta, ezért a vizsgáztatóknál érthető, hogy ismerik...
Majrépánt viszont nincs, és az sem izgatta a vizsgáztatót, hogy az ülést csavarozás nélkül (mert mind a két fül eltört, és csak a saját súlyom tartja a helyén) szedtem le :-)))), hogy megmutassam, nincs felfüggesztési pont, de ezt elfogadta.
Hello
Nincs minden tipunon, a yamahán sincs :-)
Sőt Márk uralján sem láttam! :-)
Egyébként láncnál még érthető hogy kérik, de a bordásszíj nem szokott hipp-hopp elszakadni. Átugrik, ledarálja a bordákat, stb stb de nem szakad el!
Üdv Attila
Egyébként azt nem lehet mondani hogy:
-Uram ezen gyárilag sincs láncvédő.
Nem hiszik el?:-) Minden motoron van?
Ez gáz!
DE dobd fel rá azt a nyomorult láncvédőt ha attól jobban alszik a vizsgabiztos, és mutasd meg nekik. :-))
Ebben a Harley dologban tévedtek, mert gyárilag azon is van, csak később leszedik, csak a feeling miatt.
na ez nem teljesen igaz! van rajtuk valami izé láncvédő címen .de az inkább a motorost védi egy esetleges lánc/bordásszíj szakadás káros következményeitől.
azért baszták el , mert gyárilag van rajta a láncvédő.az emlegetett típusokon nincs.az alapelv szerint ami gyárilag rajta van az müködjön és legyen rajta.
Sportcentrum? Az új sportcsarnokra gondolsz a Laposnál?
Szombat és vasárnap kb 9-től 19-ig,de nem a parkolóban,hanem vmi Sportcentrumnál:-)
Elfelejtettem...
Jövő 7en pedig kedden extrém nap,autós-motoros bemutatók,majd unájárok pontosan,ha érdekel vkit..
Hmmm... Ilyen lesz? Nem is tudtam róla. Melyik nap lesznek a programok? És hol? SZIF parkoló megint?
Hali!
Megy vki most 7végén a II. Győri Motorkiállításra és Vásárra?
-streetfighter show
-Benelli Tornado show
-adok-kapok (vagy adok-veszek:-))))
stb..
Jaja, de nem nagy tétel, a Futár Petinél 1200.- volt egy darab...
Hamar itt tartunk zajszint tekinteteben hogy is all ez a kerdes? :)
Hat ja a technika meg tudja trefalni az embert:)
Tudom en, hogy nem akartad eltakarni a gyonyoru uj lancodat, hiszen akkor mi a francnak tetted fel ha mar meg sem csodalhatod neha?!:)
Menni a rozsdassal is ment:)
Merevito johet! Mar varom.
Ahhoz kene venni egy elso sarvedot, ha nem akarom szetbarmolni a mostanit ugye?
Bambi ilyesmit ajanlott.
Meg aki Harleyval érkezik, annak nem mernek beszólni. :)
Mert úgy gondolják, hogy a Hari Demizson szíja, ha elszakad, nem csapja le az utas lábát. Taglaljuk a kardánt is?
A Hari Demizsonnak az ékszij hajtásán nincs védő!!! mégsem húzzák meg.
"keresztmerevítő" lesz az :-)
Hűűűű, vazze! 1 órámba telt visszainstalálnom a mondemet (mert nem is értek hozzá :-)), mire ideszólhattam volna (valami vírus rág).
Tudtam én hogy láncvédő, csak épp el voltam telve az új láncszettemmel, és jól elfelejtettem fölrakni. A géjesikszeren is van valami védő-gallér-féle-pántocska, aminek örülnek a föv. közl. felügy-ön (direkt írtam kisbetűvel, mint a Nemecsek nevét :-))
Üdv,
Zsandatara
Ui.: A héten készen lesz a kesztmerevítő!
Áh, dehogy mászik fel ott olyan magasra a szutyok. De OTT IS kapja a levegőt a gép.
Hat nemtom, hogy levegonek kell-e ott bearamlani, de en semmilyen kulonbseget nem vettem eszre a felszereleset kovetoen. Ezzel a megoldassal hasznaltam kb. 3-4000 km-t a motort es semmi negativ hatassal nem volt ra.
Amugy ha alulrol kapna a levegot, akkor esos idoben a saras, vizes, olajos levego jutna be a legszurohazba?
Reszvetem!
Ilyenert, hogy lancvedo? Akkor a gejesikszerek meg mittomen menem bukik meg???
Majd legkozelebb!
Hát nem ment át vazze :-((( Mindent megcsináltam rajta, minden kib****tt kontakthibát, villogott, világított, fékezett, új ó-gyűrűs láncszett (!), le is mostam (nem is tudtam, hogy ilyen csicsa :-)) CSAK: nem volt rajta láncvédő :-(( És még csak "hátszelet" sem tudtam neki adni... de mondtam nekik: I'll be back!
Üdv,
Zsandatara
Na hogy ment? :-) Sikerült valami szép elegáns gépet alkotni belőle bambival? Mert ha úgy vitted ahogy a camponánál kinézett akkor nem biztos hogy most örülsz. :-)
Ma vizsgázik 14:00-kor a Yamaha SöRöm, drukkolást kérek mindenkitől! :-)
Köszi,
Zsandatara
Hali!
Van-e valakinek a motorjára szerelve rádió? Ezzel kapcsolatban is érdekelne néhány vélemény.
Üdv!
Hali!
Köszönöm a gyors reagálást.
Kérdésem a következő: Annak a blokk alatti váznak, amibe csináltátok a tartót, nincs-e szerepe a levegőbeáramlásnak. Van egy ETZ-s haverom, szerinte onnan, meg a tank alatti vázon lévő furatokon keresztül kapja a légszűrő a levegőt. Ha oda beteszünk még egy zártszelvény darabot,nem fog-e megfulladni a gép?
Másik variáció. Ha a duda felfogatására használt csavart, és a lábtartó csavarjait kötném össze úgy mintha bölcsőváz lenne, és erre kerülne a lábtartó nem lenne nagyon otromba?
Ha valaki már alkotott ilyet akkor legyen szíves tájékoztasson!
Üdv mindenkinek!
Helló
Megkaptam a SMS-t!
Ismét felolvadt egy télen megfagyott motoros!!
Időpont még nincs, Bunyival kell egyeztetni!Szóval csatlakozz, de nem ám a 70!!!! :-)
Üdv Attila
Minden rendbe van tegnap befizettem a hiányzó összeget.A harci géppel még mentem 12Km-t,elvittem ez új tulajnak.A másik hondát is eladták,tudod a "ruhásat".
Tomi1:
A blokkra rogzites tenyleg nem jo megoldas es sztem nem csak a labad, hanem a vaz sem szereti, hogy ha arra ranehezedsz.
Amit HyGy-vel csinaltunk az fasza lett. Most nincs fent mert
1. szeles
2. mindig leert kanyarban
Horvat turan viszont nagyon jo szolgalatot tett.
Czövi!
Meg lesz addigra az új géped?
Szia HyGy,irtam Neked magánra a pólóval kapcsolatban,kösz,hogy szoltál.Várom majd a cuccot.
Hello!
Tomi1: PeetAir motorjan megcsinaltuk frankon. Csinaltunk egy zartszervenyt ami becsuszok a blokk alatt levo vazba. Atfurtuk ott ahol a gyari csavarok vannak, azta rahegesztettunk egy masik zartszelvenyt hosszabbitasnak annak a ket vegere meg a labtartot.
Eleg jo lett mar jo regota fent van neki.
bye
HyGy
Helló
Atilla!Ha lehet én is csatlakoznék ehhez a kis kkiruccanáshoz, mert már majd megőrülök a motorozás teljes hiányától.Hétköznap tanulás, hétvégén meg eső, és ez így megy már közel 1 hónapja.Szóval mondjátok az időpontot és megpróbálok ott lenni.
üdv:Norbi
Sziasztok!
Az érdekelne, hogy miként lehetne ETZ-re úgy felszerelni előre egy lábtartót, hogy ne rázzon.
A galériában láttam egy gépen ilyet, a blokk elejé lévő csavarhoz volt felfogatva. Megpróbáltam egy ilyen variációt én is, de úgy ráz hogy elzsibbadt a lábam, és azt hittem nem is tudok leszállni. Egyébként nagyon kényelmes lenne, tehát mindenképpen meg kell oldani.
Minden ötletet szívesen fogadok.
Az időjárás felelősnek meg azt üzenem, hogy vagy összeszedi magát és elzárja a vízcsapokat, vagy felmegyek és szétrúgom a v.....t.
Üdv mindenkinek. Tomi
Hello
Buny
A túra fórumban én is pont ezt javasoltam! :-)
Tesho
Czövi tényleg nem eset el, csak tudta hogy kanyargós szakasz következik, és gyakorolta meddig lehet dönteni a gépet! :-)
Czövi
A túra fórumban írtad, hogy csatlakoztok hozzám, ott nem írtam de most eszembe jutott, én úgy megyek, hogy: Esztergom-Visegrád-Nagymaros(komp)-Verőce-Szendehely-Diósjenő.
Ez az útvonal egy kicsit kerül, de ez van mivel a Nórát Visegrádon veszem fel, ő ugyanis akkor ott osztálykirándul éppen :-)
Egyébként aki a környékről megy annak egyszerűbb Esztergomnál a hídon átmenni szlovákiába, majd Vámosmikola-Kemence-Diósjenő útvonalon haladni.
Megspórolja a kompot, és távolgágban is kissebb!
Üdv Attila
Tesho :Dőlni!!! nem esni,DŐLNI!!!
Attila!
A túra fórumba írtam a szombattal kapcsolatban, de még majd hívlak ez ügyben.
Szerintem nem kerül többe egy szoci szereltetésének óradíja,mint egy "nyugatié".
Sok ügyes szerelő van kis "sufniban" aki jól szerel,minden szükséges szerszáma és tapasztalata megvan,csak éppen nem egy csicsás szalonban dolgozik.
Az enyémet legalábbis egy ilyen szokta szerelni és ha csak az óradíjat nézem,nem lehetett volna kihozni 13 ezerből egy hengerhónolást,új dugattyú és hajtókar + csapágyak..
Ha nyugati motorom lenne is inkább ilyen szerelőhöz vinném!!! Nekik sokkal fontosabb,hogy jó munkát végezzenek..
Pl a veszprémi Suzuki szalonban a barátom 400-as Banditjába olajcsere címszó alatt valami iszapszerű trutyit öntöttek,a motor utána meg nem is akart menni,egyéb szerelést meg el sem vállaltak a motornál.. stb stb:-)
Remélem Czövi kolléga tisztában van vele,hogy nagyobb motorral nagyobbat lehet esni is?!
:-)))
byee
Hello
Bunyinak igaza van a multikkal jó helyek azok, csak a példa rossz a Suzukival kicsit melléfogott, az pont kivétel. :-)
A Suzuki gyár itt van kb 10 Km-re, (de laktam tőle kb 1 km-re is) valami hihetetlen szarul fizetnek. sok ismerősöm dolgozik ott majdnem mind utálja.
Még kezdő koromban elmentem én is felvételi elbeszélgetésre, akkor lehetett úgy 110-130 Eft között kérni a szakmában mint kezdő. Ott ajánlottak 80000 Ft- ot, majd meghallgattam az elvárásokat, megköszöntem és hazamentem.
Pl. mivel egyszer (kb 100 évvel ezelőtt) :-) sok volt a megrendelés ideiglenesen meghosszabbították a munkaidőt ami úgy is maradt, ezért ugyanazért a pénzért nem 8 órát, hanem(ha jól emléxem) 8 óra 50 percet kell melózni. stb stb...
Szóval kedves hely!
Üdv Attila
Buny
Jó hogy mondod teljesen ki ment a fejemből a dolog, megyek is a padlásra nehogy gong legyen a fránya penésszel! :-) Ugyebár a pénzt forgatni kell!! :-)
Én nem háborodtam fel azon hogy Czövi eladta a Mz-t, csak meglepődtem mert szerette, és sokat dicsérte.
Szerelni meg azért szoktam mert a szervízekben barbárok, és minél csicsásabb a szervíz annál lelketlenebbek. Ez tapasztalat!
Egyébként én íróasztal melletti ücsörgős munkát végzek, így kikapcsolódásnak sem rossz.
Szóval szeretek szerelni és én legalább megcsinálom rendesen.
A szoci motorokat egyébként sokkal egyszerűbb szerelni, így kevesebb idő => kevesebb pénz.
Pl.: a yamahán hogy levegyem a bal oldali deknit le kell vennem a lábtartót, a lábtartóhoz le kell venni a bukócsövet (ami gyári) és a hátsó henger kipufogóját! (ami mellesleg a jobb oldalon van és mégis útba bír lenni)
De ez még semmi a cx500-al ha volt valami úgy kezdődött, hogy motor kivesz, mert semmihez nem fért hozzá az ember.
Na mind1 lényeg hogy a szocihoz sokkal olcsóbb az alkatrész, (Mert szerintem az 50000 is sok egy hitvány fesz.szabályzóért) és mivel rövidebb idő alatt javítható ezért a munkadíj is. (Pl. az Mz-t 1 hétvége alatt alig több mint 10000 Ft-ból motorilag teljesen felújítottam)
De erről a témáról ennyit, majd élőben megbeszéljük mert erről lehet beszélni bőven!
Hétvégén azt mondják jó idő lesz, kéne menni egy kört ott a Börzsöny környékén.
Hogy érsz rá szombaton?
Üdv Attila
"a suzukinál átlag felett lehet keresni"Hát ezen bizony nevetnem kell Buny kolléga.Lehet,hogy a Suzuki mototkerékpárgyárban lehet átleg felett keresni,de az itthoni,esztergomi autógyárban te bizony nem fogsz átlag feletti bért kapni.Csak azért hozom fel ide az autógyár példáját,mert a suzukinak egy tulaj a feje.Volt is gyárlátogatáson az egész japán sleppel akkor,mikor én ott gályáztam.Én feketén melóztam és bizony így kerestem 20-30000-rel többet,mint az ottani legális dolgozók.Ők 50-60 között kaptak ugyanazon munkáért,mint amit én végeztem.Egy nagy szar az egész vezetés.És itt nem a japánokra gondolok.Nem engedtek ki wc-re,nem lehetett beszélgetni,nem engedtek egy 10 másodperc szünetet két autó között.Szóval rabszolgamunka volt,de csináltam,mert én így feketén jól kerestem.(voltak még más tényezők is,de ezt most hagyjuk).Kérdezz meg bárkit aki ott dolgozott,hogy mi a véleménye a gyárról.Volt olyan számtalanszor,hogy a szalagon az új inasok 20!!!!!! perc után se szó se beszéd mentek a francba,mert nem bírták azt a tempót és munkamorált ami ott ment.Én lehúztam 9 hónapot abban a szarfészekben,de egy életre megutáltam a suzukit(autót).Van még egy pár ilyen és ehhez hasonló történetem,de ezt majd máskor.
Az viszont tény,hogy a motorok minősége messze felülmúlja az autóét.Üdv.
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|