hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 22. vasárnap 
Zénó

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás

Összesen: 170 oldal

Gexxx
válasz erre | email2004-04-27 12:30:30
Olvasgass vissza! Ezt már jópárszor kitárgyaltuk!

HyGy!
Mi lenne, ha csinálnál egy külön menüt, ahol mindenki kifejthetné az álláspontját az egyes tipusok előnyeiről/hátrányairól (persze nem úgy, hogy : A Jawa egy nagy rakás >@&äđĐ, meg hogy az MZ mindenben tökéletes (bár tudom, hogy nem áll messze tőle :-))
És természetesen nem kellene leszűkíteni erre a két típusra, bár ők lennének a legmeghatározóbb egyénei a menünek

Gexxx
sorszám: 1144 (8959)
(előzmény: Hequila, 2004-04-27 00:50:32)

 
 
Dolphi
válasz erre | email2004-04-27 11:54:51
Csá!

Ebben a pillanatban jött meg a poló. Király, ma ebben fogok szambázni. Bár az ingem és nyakkendőmet elfedi, de talán szebb is a cucc :-D

KÖSZI
sorszám: 1143 (8957)

 
 
pdaranyi
válasz erre | email2004-04-27 02:26:35
Hello Hequila,

Az örök riválisok. :)

Én is ezen gondolkodtam, mikor vettem a gépem. Én a Jawa mellett döntöttem. És nem bántam meg.
Főleg az ára miatt választottam a Jawa-t. Itt Szlovákiában egy jó állapotú MZ kb kétszer annyiba kerül, mint egy Jawa. Meg ugye a két henger és a kicsit nagyobb köbcenti.

Azóta nagyon beleszerettem, és nem cserélném le egy MZ-re.

De embere válogatja. Valamiben jobb a Jawa, valamiben meg az MZ. Szerintem kb egy szinten vannak.

Tudom, ezzel nem segítettem a döntésben, de én egy elfogult Jawa-fan vagyok, viszont elismerem az MZ bizonyos előnyeit.


Üdv!
sorszám: 1142 (8946)
(előzmény: Hequila, 2004-04-27 00:50:32)

 
 
Hequila
válasz erre | email2004-04-27 00:50:32
Újjabb kérdéssel fordulok felétek, mert kissé tanácstalan vagyok ezügyben! Tehát a nagy kérdés:
MZ ETZ 250 vs. JAWA 350 638
Nem tudok dönteni, hogy melyiket is vegyem, melyiknek érdeklődjek jobban utána, stb... Ha valaki tudbna segíteni ezügyben, az ne tartsa vissza az infókat! Köszi!
sorszám: 1141 (8942)

 
 
Czövi
válasz erre | email2004-04-27 00:44:23
Nekem egyik járgánnyal sem volt bajom ,mindegyik bevált.Valahogy sikerült kifogni őket,"majd elválik a szar a májtól".
sorszám: 1140 (8940)
(előzmény: Buny, 2004-04-26 22:13:01)

 
 
Atilla
válasz erre | email2004-04-27 00:14:09
Hello
Hát persze, hogy nem lett bajod, öreganyám mindíg mondta: A csalánba nem üt a menykő! :-)
sorszám: 1139 (8938)
(előzmény: Buny, 2004-04-26 23:32:25)

 
 
Buny
válasz erre | email2004-04-26 23:32:25
Hygy!
Tavaly februárban munka után a főutvonalon haladtam 50 körüli sebességgel, amikor balról egy Lada Terminátor tipusú korszerű gépjármű szerkezeti egység belém szállt. A bal első ajtónál nyitott, mint konzervdobozt végighasította mindkét ajtót és a hátsó sárvédőt. Ennek következtében az autóm megpördült és a szemből érkező Volkswagen Passat beleállt a jobb első sárvédő, ajtó, oszlop hármas egységbe. A jobb oldali ajtó ennek következtében a karosszéria felső részétől eltávolodott mintegy 10 cm-t, így biztosítva a téli időjárás közepette a tökéletes szellőzést. A Lada Terminátor lökhárítója meggörbült, a Passat bal első sárvédője, lámpája látta kárát. A jobb hátsó gumi elengedte a levegőt, ezért azt le kellett cserélnem. Egyébként haza jöttem vele lábon. A gumi sem ment tönkre, csak szerintem ahogy elvált a perem a felnitől, ott engedte el a levegőt ütközés közben. Nekem nem lett semmi bajom. Az autón cserélték a bal oldali ajtókat, hátsó sárvédőt, jobb első ajtó, sárvédő, oszlop, műszerfal egységet és két hét múlva készen volt fényezéssel együtt, azóta ezzel az autóval járok. A karoszéria munka után elvuittem futóművet ellenőriztetni, 3 fok eltérés volt a jobb oldalában, azt korrigálták, röviden ennyi.
Nem nyitnék vitát erről, mivel előző munkahelyemen elég sok ilyen dolgot láttam, és amiről sokan azt hiszik, hogy mennyire jó és biztonságos, az ugyanolyan halálos lehet, mint egy Suzuki, de elmesélhetem neked majd élőszóban történetemet a VW Golffal,az sem volt sokkal keményebb, mint ez a történet, bár ott az autót a jobb oldali doblemez törése miatt leselejtezték.
sorszám: 1138 (8934)
(előzmény: hygy, 2004-04-26 22:39:25)

 
 
andris
válasz erre | email2004-04-26 23:21:49
Ez bizony igaz.Az a szaros 0,6-os lemez amiből készül nem véd meg sokmindentől.Üdv.
sorszám: 1137 (8933)
(előzmény: hygy, 2004-04-26 22:39:25)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2004-04-26 23:18:03
"...nem zsibbat a nemesebbik felem."

Akkor képzelem, milyen lehet a nem-nemesebbik...

Gexxx
sorszám: 1136 (8932)
(előzmény: hygy, 2004-04-26 22:39:25)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-04-26 22:39:25
Te mond Buny, karamboloztal mar suzukival (kocsival), mert en mar mentem neki apam 120-as skodajaval suzukinak. :) Skodan semmi serules suzukin ajto csere.

Es kulonben is :) Skoda S100 rulez, azon keves autok egyike amiben nem zsibbat a nemesebbik felem.

bye
HyGy
sorszám: 1135 (8925)
(előzmény: Buny, 2004-04-26 22:13:01)

 
 
Buny
válasz erre | email2004-04-26 22:13:01
Czövi!
Most bezzeg nagy a szád, de amikor motort válogattál két Suzuki között hezitáltál, erre vettél Hondát. Én kitettem a lelkem, teszteket bújtam, leírtam mindent, erre nem azt veszed, amiről beszélgettünk, henem teljesen mást, és azt is úgy, hogy amikor ott voltáél és már eldöntötted, hogy megveszed, tőlem már csak azt akartad hallani, hogy jól döntöttél. Hát megkaptad a választ.
Én hívő vagyok, Suzukit veszek. Nem kötelező érteni engem, egyszerűen el kell fogadni. Tudom, hogy Telkiben az elit negyedben elég snassz lenne egy Suzuki, de itt a pesti oldal perifériáján ez még elmegy.
Volt nagyon sok autóm is, és nem véletlenül kötöttem ki emellett. A pénzem kevés, és megbízható, kis fogyasztású, nem szervíz igényes autót akartam. Ezt mind tudja ez a tipus. Mi már a hetediket vesszük, és eddig a legnagyobb problémám az volt, hogy eltört a gyujtáskulcs és másoltatnom kellett egyet. Ja, és néha kinyitom a motorháztetőt, mert elfogyott az ablakmosó. Igy mindíg marad annyi pénzem, hogy másra költsem ne szervízre, vagy alkatrészre, és még alatta sem kell feküdnöm.
Trabant volt az első autóm, nagyon jó volt 18 éve, de ma már hozzászoktattak a jóhoz, és nem ülnék vissza. A Skoda 120 kínszenvedés volt számomra a Suzuki után, nem is tartott sokáig.
Tesho!
Nem volt titok milyen motorról van szó, Győző is ott volt a kiállításon, amikor lebeszéltük a dolgot. Egy számmal nagyobbat vettünk a Marauderből, ennyi történt. Ja, és ez teljesen új. Ennyi az egész.
sorszám: 1134 (8924)
(előzmény: Czövi, 2004-04-26 21:34:20)

 
 
Czövi
válasz erre | email2004-04-26 21:34:20
Ezt a Buny meglátja??? Most vett pár suzukit!
sorszám: 1133 (8919)
(előzmény: Zsandatara, 2004-04-26 16:07:16)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-04-26 20:01:40
Most veszem csak észre,hogy milyen érdekesen alaql a szavazás...
sorszám: 1132 (8913)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-04-26 18:24:20
Zsandatara,ebben az esetben ajánlom a téma alaposabb körüljárását,ugyanis fix időponthoz van kötve,hogy mikortól kell az "öreg" tulajdonában lennie a Trabinak!! Pont az ilyen ügyeskedéseket elkerülendő:-)
Nálunk szerencsére évek óta nagyapám nevén van a gép,de nagyrészt én használom (néha meg bátyám:-))
sorszám: 1131 (8901)
(előzmény: Zsandatara, 2004-04-26 16:07:16)

 
 
Zsandatara
válasz erre | email2004-04-26 16:07:16
Csak 4000 Barkas?! Nekem ez olyan kevésnek tűnik, mintha többet látnék az utakon. De persze nem én vagyok a szagember...
Nekem is van egy Trabantom és se béna, se öreg nem vagyok, kíváncsi vagyok hogyan "terjesztik ki a támogatottak körét". Max. eladom a Trabit a Nagypapinak, fölveszünk rá 400 ezer hitelt, majd még 300 ezret, hogy vegyek egy lepukkant Cucukimiautónkat (mert hát ezt minden nyugdíjas megtheti) VAGY veszek 200 ezerből egy tíz évnél fiatalabb autót (lehet, hogy kettő is kijön belőle). Namindegy.
Üdv,
Zsandatara
sorszám: 1130 (8894)
(előzmény: tesho, 2004-04-25 14:36:47)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-04-25 15:58:40
Buny!

Nyilatkozhatnál,hogy milyen új gépe van Munyinak!
Nagy a titkolózás a házatok táján ezügyben!:-))
sorszám: 1129 (8861)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-04-25 14:36:47
Katalizátor ügyben itt egy cikk:

http://www.ma.hu/page/cikk/aa/0/82627/1

(A cikk szerint közel 200 ezer Trabi, 100 ezer Wartburg és 4000 Barkas van!!)
sorszám: 1128 (8857)
(előzmény: Massino, 2004-04-25 13:06:19)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-04-25 14:35:36
A zöldkártya azért annyira nem felejtős.Állítólag az egyik ismerősömnek azt mondták műszakin, hogy egy-két éven belül minden 250 ccm-nél nagyobb motorra kötelező lesz.
/Mz-sek gyerünk röhögni./
Utána meg csak egy lépés a katalizátor.Csak abban bízom, hogy elég kevés Jawa van nálunk forgalomban.Hátha lesz valaki, aki észrevesz minket.
sorszám: 1127 (8856)
(előzmény: Massino, 2004-04-25 13:06:19)

 
 
Massino
válasz erre | email2004-04-25 13:06:19
Egyébként ez a katalizátor dolog elvileg csak a zöldkártyával rendelkező járművekre vonatkozik. Na most a motorra ugyebár az nem kell, szóval felejtős.
sorszám: 1126 (8854)

 
 
homz
válasz erre | email2004-04-25 10:39:49
Matya, énis +kérdeztem a problémát egy arra illetékestől,kezdetben csak hümmögött,de mint kiderült,nehezen lesz kivitelezhető,mert akkor már a stillfűrészre is katalizátor kellenne..szóval biztosat senki nem tud(még),és a múltnak hála,nemkevés 2ütemü van nálunk-viszont van korszerü robogó,ami szintén kétütemü..majd +int vmi elkapkodott törvényrendellettel kell szembesülnünk.1ébként nem tartom jó ötletnek,ha demonstrálni akarnál,mert ez már az EU rendelete,nem kicsiny hazánké.1szer már tartoztunk egy unióhoz..:))
sorszám: 1125 (8842)
(előzmény: Matya, 2004-04-24 13:01:05)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-04-25 01:49:04
Na csinaltam ebbol az uj javitott index relebol is egyet. Orommel jelentem ez is muxik. :) (a reginelk kicsit kozel volt a sav ha azt kis kaparassal bovitette az ember akkor az is jo.)

bye
HyGy
sorszám: 1124 (8838)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2004-04-24 18:10:48
Tavaly is ez volt, de kitalaltam a frankot. Hetfon megint szombat lesz most es akkor
1- 4 napos hetvegenk volt
2- eltolodnak a napok es kov. hetvegen jo ido lesz:)

Gyujtsunk alairast! :)
sorszám: 1123 (8815)
(előzmény: bambi1, 2004-04-24 14:52:16)

 
 
bambi1
válasz erre | email2004-04-24 14:52:16
Már megint hétvégén!
sorszám: 1122 (8812)
(előzmény: hygy, 2004-04-24 14:21:56)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-04-24 14:21:56
Itt is esik hogy cseszodne meg.
sorszám: 1121 (8811)
(előzmény: PeetAir, 2004-04-24 13:56:44)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2004-04-24 13:56:44
Haaat latom:(
sorszám: 1120 (8810)
(előzmény: Zsandatara, 2004-04-24 13:29:50)

 
 
Zsandatara
válasz erre | email2004-04-24 13:29:50
Hát esik, b*@#ß*@######! :-)
sorszám: 1119 (8807)
(előzmény: PeetAir, 2004-04-23 22:14:54)

 
 
Zsandatara
válasz erre | email2004-04-24 13:27:02
PeetAir, Tesho, Moha!

Hát tegnap felhívtam az alust és jól el volt menve szabira, úgyhogy a villamerevítő csak jövő héten lesz meg. Sorry!

Üdv,
Zsandatara
sorszám: 1118 (8806)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-04-24 13:01:05
Nos Urak és Hölgyek?!

Nem tudom, van-e valaki köztetek, aki tudna valamit intézkedni egy közös ügyben, de nem bánnám, ha lenne egy ismerős-ismerőse valakinek, aki tenni tudna valamit.
A probléma a következő:az egy pozitív dolog, hogy a kétütemű személygépkocsik kötelező katalizátorhasználatát kitolták 2008-ig, de a gazdasági tárca attól kezdve az összes kétütemű motorral szerelt járműre kötelezővé akarja tenni a katalizátort.Ebbe a motorkerékpárok is beletartoznak ugyebár.Érdekes, de szerencse, hogy a Környezetvédelmi és Vidékfejlesztési Minisztérium nem tartja ezt fontosnak.
Ki kéne deríteni, hogy mit lehetne ez ellen tenni, nem mintha én feltétlen Jawa nyergében szeretnék megöregedni, de nagyon szeretem a gépet, és had én döntsem már el, hogy mikor szállok le róla.Gondolom Ti se vagytok másképp.
Szerintem elenyésző a többi jármű számához és szennyezéséhez képest a kétütemű mkp.-ok száma és károsanyag kibocsájtása.De TENNI kéne valamit mindenképp, már csak azért is, hogy megpróbáljuk.
Bocs, ha elrontottam a hétvégéteket, de talán most még elég idő van csinálni valamit.
sorszám: 1117 (8804)

 
 
furfarag
válasz erre | email2004-04-24 12:58:54
Valaki árult,valamelyik fórumban sisakbeszélőt,de nem találom.Valaki nem emlékszik rá,hogy hol volt?Lehet,hogy csak átszaladtam a hozzászóláson!
sorszám: 1116 (8803)

 
 
Buny
válasz erre | email2004-04-24 12:37:02
Peetair!
Czövi nem hallgatott rám, mondtam neki, hogy vegyen Suzukit, de nem akart vegyülni, hát most majd ennek látja kárát!
De az is lehet, hogy egyszerűen nem szokta a szántást!:-)))))))
sorszám: 1115 (8802)
(előzmény: PeetAir, 2004-04-24 11:58:19)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2004-04-24 11:58:19
Hat igen. A hornetrol en is azt hallottam, hogy jo kis kanyaradasz, de ha 120 km alatt elzsibban az alsod, akkor az nem egy turamotor:)
sorszám: 1114 (8800)
(előzmény: Czövi, 2004-04-24 00:42:29)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2004-04-24 11:54:07
homz:
Hat en is hezitaltam, hogy nekivagjak-e itt egy vizsganak, mivel csak 2 honapja kozlekedem motorral Pesten. De elvileg itt sem mas a kressz:)
Amugy meg lehet szokni ezt a forgalmat, es motorral sokkal konnyebb. Persze szabalyosan menni eleg nehez lehet:)
Majd kiderul.
sorszám: 1113 (8799)
(előzmény: homz, 2004-04-24 09:29:01)

 
 
furfarag
válasz erre | email2004-04-24 10:37:45
Nekem régebbi GS500-om van,de kényelmes a kuplungja.Megfigyeltem,ha egy motoron nem tipustiszták a karok akkor van ilyen probléma.Más a geometriája.
sorszám: 1112 (8798)
(előzmény: PeetAir, 2004-04-23 17:11:16)

 
 
homz
válasz erre | email2004-04-24 09:29:01
Kollégák,minden elismerésem azoknak,akik B.Pesten vizsgáznak,ill vezetnek.Nekem még nem volt szerencsém a Fővárosunkban közlekedni,"csak"hasonló kaliberű városban,Nicosiában,kocsival,baloldalos forgban.Viszont Miskolcon volt 1 csattanásom egy fontos emberrel,50-nel mentem utassal védett úton,a paciens nem vett észre(!)bejött a pirosba(!)beszakitottam a hátsó ajtót,ami mögött egy csecsemő feküdt,-meguszta.A bnőm kigurulta,én tartottam a gépet a lábammal(CB400 Honda Four)de azt hittem laposra klopfolom a fickót a bukóval.Végülis rendes volt,saját költségén megcsinálta a megviselt villát.Belegondoltam:ha 70el m1ek,oda a baba,meg mi is,vagy egy örök trauma..legyünk óvatosak,aki nem jampizásbol tekeri a szarvat,az figyel másokra is.
sorszám: 1111 (8797)

 
 
Czövi
válasz erre | email2004-04-24 00:42:29
A Honda CB250F,nagyon jó,mentem vele 120Km-t.Olyan kanyarokba ,ahol már az Mz vel egy kicsit fostam ezzel sima ügy volta a bevétel.Az elektronika ma is tréfálkozott velem ,a kapuban vissza érkezéskor se kép se hang.Na jól kezdődik ,levittem a garázsba,le az ülés,hát az aku sarú volt lazán vissza rakva.Most minden jó.Nem pattog az úton,csak az alfelem zsibbadt el hamar.
sorszám: 1110 (8795)
(előzmény: PeetAir, 2004-04-23 22:14:54)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-04-24 00:00:11
Remélem ez az árfekvést nem fogja negatívan befolyásolni?!:-))

Ma jót motoroztam,leszámítva,hogy kikanyarodott elém egy barom kb 80-90-nél és csak annyi volt a mákom,hogy a szembesávban nem jött senki és így ki tudtam kerülni (a szembejövők kanyarodó sávjáról van szó, ráadásul kanyarban). Fékezéssel esélytelen lett volna,pont előttem jött ki az a fsz magyar kívánsárendszámos újatós állat... (pasi:-))
Szöcske esetével kísérteties a hasonlóság...a fazon vár,majd megunja és pont mikor odaérsz,elindul. Arra számítasz,hogy mivel áll,nem jön ki. De kijön. Ráadásul álló helyzetből,tehát a nulláról gyorsulva,lendület nélkül.

A városba érve bevártam,kíváncsi voltam az illetőre és hogy magyar-e...nem csalódtam. Ő meg jól a képembe röhögött...
Ilyenkor eszembe jut azoknak a véleménye,akik ilyenkor lerúgják az autók tükreit..megérdemelte volna,de én nem vagyok ilyen...
Hiába óvatos az ember,ha sok coca (disznó?) van az utakon,a motorosokat meg amúgy is semmibe veszi a legtöbb autós.

Vigyázzatok barátaim,nem kell ezres gép,hogy rosszul süljön el egy kellemes gurulás...vigyázzatok..NAGYON!!
sorszám: 1109 (8791)
(előzmény: hygy, 2004-04-23 23:51:14)

 
 
Pool
válasz erre | email2004-04-23 23:59:32
Hella!

Lehet, hogy csak sebességváltó olajat kellene önteni szegén GS be.

De egyébként sebességváltón és a kuplungon is lehet állítani.

Pool
sorszám: 1108 (8790)
(előzmény: PeetAir, 2004-04-23 22:14:54)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-04-23 23:51:14
Ezentul gyorsabb lesz az ugymenet mert kivettem a kezembol az intezest. :) Es atadtam alvallakozonak ;))))

bye
HyGy
sorszám: 1107 (8789)
(előzmény: tesho, 2004-04-23 23:47:06)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-04-23 23:50:17
J mint Jézus
:-)
sorszám: 1106 (8788)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-04-23 23:47:06
Hát meghúzogattam kicsit a fülét,mert a kipufcső túl kicsinek bizonyult (Tesco parkoló sötétben:-)))

De jóóóóóó, póóóólóóóóóó!!:-))
Nem semmi az augusztusi rendelésemhez képest,már azt hittem előbb fog jézus visszatérni (a hit ereje,ugye:-))

THX HyGy és bocs a sok "zaklatásért":-)
sorszám: 1105 (8787)
(előzmény: hygy, 2004-04-23 23:31:51)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-04-23 23:31:51
Tesho prucskolesztel vele kicsit? :)

Hja megvannnak a polok holnap lesz feladva postan.

bye
HyGy
sorszám: 1104 (8786)
(előzmény: tesho, 2004-04-23 23:02:19)

 
 
tesho
válasz erre | email2004-04-23 23:02:19
Én nem mentem Buny motorjával,de a qplungját meghúzogattam:-)
Szerintem puha...de a tanulómotorok..ehhh..közös lónak túrós a háta:-))

A győri motorkiállítás az Adyvárosban lesz (Sportcentrum).
Vasárnap pedig szintén Győrben Aral kupa.
sorszám: 1103 (8785)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2004-04-23 22:14:54
Gondoltam, hogy csak a tanulomotor mivoltabol fakad a dolog.

A hetvegevel csak annyi van, hogy mentunk volna Pecsre de elmarad, szal maradunk. Bar holnapra nem mondanak napsuteses idot, de talan nem esik. Nem gurulunk egyet valamerre Pest kornyekere? Eddig csak visegradon voltam Zsandatara-ekkal. Az tetszett. Gondolom vannak meg egyeb jo helyek errefele is.

Czovi!
Milyen honda? Csak nem CB500?
sorszám: 1102 (8782)
(előzmény: Buny, 2004-04-23 21:29:50)

 
 
Buny
válasz erre | email2004-04-23 21:29:50
Peetair!
Én ezekkel a problémákkal nem találkoztam, talán a sok használat egy kicsit kikezdte a gépet ez lehet az oka. Tudod, hogy nekem a bal kezemen két ujj rövidebb, ezért a kuplungot máshogy használom, mint ha még mindíg lenne, de nem tapasztaltam kőkeménységet. A motor választásnál nekem ezt is számba kellett vennem, de nem érzem, hogy nagyon kemény lenne, bár nem hidraulikus a dolog, mert azért az még könnyebb lenne, de nem panaszkodom. Ha, összefutunk legközelebb odaadom, próbáld ki, hátha érzel valami különbséget.
Mi az, hogy nem úszunk meg hétvégére?
Ja, jutott eszembe, a mai naptól Czövi már Hondás!!! Ha véletlen nagy arccal válaszolna, akkor tudjátok miérz van.
sorszám: 1101 (8781)
(előzmény: PeetAir, 2004-04-23 17:11:16)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2004-04-23 21:13:33
Na megsem usztok meg hetvegere:)
sorszám: 1100 (8780)
(előzmény: PeetAir, 2004-04-23 17:11:16)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2004-04-23 17:11:16
Namost eppen raerek, ugyhogy gondoltam elmeselem, hogy voltam rutin oktatason korlatoltsagmentes A kategoriara.

Mivel tobb mint 2 eve megvan az Akorl ezert csak ez az egy alkalom volt es sajna csak Maj. 7-re kaptam vizsgaidopontot, aztan jon meg 6 ora varosi, majd meg1 vizsga es kesz.

GS500-al tanulok. Nemtom mikori gep de mar kapott a szajara rendesen. Menni megy de fajt a kezem mikor leszalltam rola, annyira kemeny a kuplung kar.
A valto nem veszi allo helyzetben 1-bol az urest, szal meg meglallas elott kell errol gondoskodni:) (a tanulo ETZ-m is ilyen volt anno csak azon km ora sem volt:)

Amugy ment minden csak az elso korokben benaztam 1-2-t mert rohadtul mas mint a TZ. Remelem vizsga elott meg mehetek par szoktato kort.

Amin meg meglepodtem, hogy nekem is kell muszaki ismeretekbol vizsgazni rutin elott. Rohadtul nem emlekeztem mit kell ellenorizni indulas elott:)
Egyszer eldaralta az oktato, de hogy 2 het mulva ebbol mit tudok visszaadni? :)

Miutan visszaultem a TZ-re 2 dolgot tapasztaltam.
1. A kuplung es a valto egy precizios muszer ahhoz a GS-hez kepest

Bambi: Nagyon franko mar a kuplung. Ugylatszik kellett neki kis ido, hogy bekopjon.

2. Nem akar gyorsulni a motorom:)

Ezutan hazafele a legnagyobb esoben megallt a TZ. Namondom ez mar megint beazik! Nemi keresgeles utan kiderult, hogy kicsuszott az akksisarubol a kabel:)
Dehogy miert pont esoben?

Buny! Neked mik a tapasztalataid valto es kuplung teren a GS-el? Csak ez van mar halalan vagy ez tipushiba?

Mas most nincs. Hetvegere osszatok be mert megyek pecsre szal nem leszek netkozelbe.

Humennyit irtam:)
sorszám: 1099 (8777)

 
 
Zsandatara
válasz erre | email2004-04-23 00:30:35
Oksa!
sorszám: 1098 (8746)
(előzmény: fisi, 2004-04-22 22:55:11)

 
 
fisi
válasz erre | email2004-04-22 22:55:11
Zsandatara!!!

Ha meglesz a villamerevítő, akkor légyszi dobj meg egy képpel róla, mert még 1x látatlanban nem akarok venni!!!! :)))

Köszi!!!

Fisi
sorszám: 1097 (8741)
(előzmény: Zsandatara, 2004-04-22 21:52:59)

 
 
Zsandatara
válasz erre | email2004-04-22 21:52:59
Holnap kell visszahívnom az alust. Majd megírom.

Üdv,
Zsandatara
sorszám: 1096 (8738)
(előzmény: PeetAir, 2004-04-22 21:35:36)

 
 
PeetAir
válasz erre | email2004-04-22 21:35:36
Kosz az infot!

Sztem ezeket egy helyrol szerzik ugyhogy nagy kulonbseg nincs. Max arban es valasztekban.

Sarvedoert akartam menni, de hivott Bambi, hogy van vmi elfekvoben neki. Azert beugrok majd vmikor, de hogy mikor... :)

A villamerevito mikorra lesz meg kb?
sorszám: 1095 (8735)
(elözmény: Zsandatara, 2004-04-22 18:01:03)

 
  Összesen: 170 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu