:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Ja és a hátizsák mellé kaptam egy ajándék pólót, mert én voltam az első MZ relikvia vásárló.
Ne szarj be,aki igy tud szlalomozni a kocsik között annak nem gond a vizsga.A Kawára visszatérve most már érzed,hogy miért becézzük bányagépnek.Nem rossz motor,csak olyan durva a többi japánhoz képest
Hi hygy!
Basszus. Most lebuktam. Pedig hidd el, most látom először a honlapot :-D
--------------------------------
Nekem is szervizbe megy a mocim, mert nem tudom hogy simán a vízpumpa vagy hengerfejes a cucc. Holnap hajnalban viszem a gépet. De ha Isten is úgy akarja, akkor Csütörtökre összeütik működőképesen.
Bár a Futár boltban a Peti sem hajtja magát, hogy a táskát meghozza nekem, 2 hete megrendeltem...
Na mindegy, majd ha nem jön össze szervezünk egy kisebb bulit valahová :-(
Ez sem rajtam mulik. Felhivtam az elobb a postat magyarorszagbol csehbe kb 6-8 munkanap alatt er oda a csomag, szal vissza fele is kb ennyi ido alatt kene ernie.
Mar 9 napja adtak fel (ha azt a napot nem szamoljuk amin feladtak mert akkor 10).
Es meg mindig nincs itt.
Es ha megjott meg a tugorgot is meg kellene rendelni ami 2-3 nap alatt jon meg.
HyGy
HyGy
Mi az hogy nem?
Borzalmas ez a negatív hozzáállás!
Bunyi amit te írsz az a jópár évvel ezelötti gazdasági szemlélet volt.
Azután rájöttek, hogy a piac ugyan szabályozza önmagát, de ha teljesen szabadon engedik akkor jönnek a gazdasági hullámzások (kb 10-12 évente nagy mélypontok) meg jönnek a monopoliumok meg a nagy tőzsde összeomlások, stb.
Szóval hidd el nekem már nem ez a szemlélet működik, álami beavatkozás nélküli gazdaság már sehol nincs.
Üdv Attila
Hat gyerekek egyre inkabb ugy nez ki, hogy mi nem fogunk menni a turara. Meg mindig nem jott meg a henger. Es ha meg jon akkor meg merni is kell es megrendelni a kosaras tugorgoket ami 2-3 nap alatt jon meg. Szoval szerintem ez rohadtul nem lesz meg addigra.
HyGy
Dolphi: Nem mondod. ;) Ezert lehet 3x szavazni 1 ip-rol. Szal mar 3x szavaztal? :)
Webmesternek - Szavazás - Csak úgy
-----------------
Ha egy nagyvállalat tűzfalat használ, akkor akár 1000 embernek is ugyanaz az IP-je! Persze nem hiszem hogy rajtam kívül a cégtől valaki ezt az oldalt nézné :-)
Ahoj!
Abban igazad van, hogy a piacnak van egy önszabályozó tulajdonsága, nem véletlenül sikerült szabályozástechnikai modellekkel leírni elég sok gazdasági folyamatot. Viszont a gerjesztés-válasz stabilis rendszerhez szükség van egy állam nevű paraméterhez (valamilyen szinten visszacsatolás), ami a túllövéseket szüri, vagy csillapítja.
Mondom ezt azért, mert a történelemben volt már rá példa, hogy "szabadversenyes kapitalizmust" elengedték, azt mi lett belőle... Leginkább az 1929-ben elkezdődött események hatására alakult ki az a szemlélet, hogy az államnak igenis bele kell nyúlnia a gazdaságba, de nem irányitania (vezérelnie) kell, hanem csak egy (tág) mederben tartani a folyamatokat, aminek a határai kellően szigrúak. (szélsőérték kritériumok megállapítása, és visszacsatolással betartatása).
Lehet, hogy kicsit hülyén hangzik, amit írtam, meg lehet rámfogni, hogy szakbarbár vagyok, de ha belegondoltok, akkor van benne némi igazság. Kicsit idealizált állapotot írtam le, az egészet bővebben kifejteni nincs itt hely. (az emberi tényező eléggé macerás dolog...).
Üdv,
Pali
Arra a hatizsakra kivancsi vagyok mert nagyon siettel erte. Alig ertelek utol:)
1x megbuktam volna:(
Szombaton 14:30-kor vizsgazom.
Tegnap egy regi kawa gpz400-al mentem. HAt visszasirtam a GS valtojat, mert ez feltorte a labam. Vegig a valtassal voltam elfoglalva. Minden 3. valtasi kiserlet sikerult.
Hja es tegnap elvittel a jamahat eredetvizsgalatra. Allat volt 40km:)
Elhataroztam, hogy szabalyosan megyek, nehogy megallitsanak. Erre kb 5km-es kocsisor egy baleset miatt. Najo mondom ezeket csak kikerulom mert nem erek oda. Mire sikerult pont mar ott kellett volna lennem, szal M5 elott talan nagykorosi uton 110:). Negyed orat kestem, mar majdnem zartak, de rendes volt a srac es megcsinalta meg (motorrad).
PeetAir meg van a szép hátizsákom.Hogy ment a T betüzés?
Szerintem lehet váltani kuplung nélkül is,de ez elöre hozza a kapcsoló körmök kopását és ez a fokozatok kibálásához vezet.Ezért ajánlatos egy kicsit belenyúlni a kuplungba,hogy legyen egy kis oldás a főtengely és a kuplung között,,
Azt hiszem sokan nem értették a hasonlatomat, csak Pali. Az államnak vannak bevételei és kiadásai, azért a politikai hatalom mindíg úgy intézi a dolgokat, hogy egy kicsit megtakarítson, hogy az általa preferált kör kapja az elosztásnál ezt.
Attila!
Szerintem nézz körül a piacon, igenis beszabályozza magát a piac, és csak a nagy kereteket adják a jogszabályok. Ha utána olvasol, most például szlovák liszt érkezik az országba, mert az csak 50.- Ft/kg, míg a magyar 70.-Ft/kg. Tehát a raktáron lévőt ennyiért már most nem lehet eladni, így aki arra blazírozott, hogy a hasznát megtartja, az most ezt nem teszi meg. A pék mindenképpen az olcsóbbat fogja választani, hogy a nyersanyagon megtakarított pénzt zsebre tehesse, a jelenlegi kenyér ár megtartása mellett.
Ezek után a termelők azon veszik észre magukat, hogy a búzájukat nem tudják annyiért eladni, mint előtte. Ahhoz, hogy nyereséges maradjon, gondolkodni kell vagy egy új technológián, vagy a költségek lefaragásán, vagy mindkettőn egyszerre. Ehhez szerintem nem kell állami beavatkozás.
A másik példa amobilszolgáltatóknál látható verseny,hogy ki igér alá a másiknak. Azt azért egyikünk sem gondolta, hogy a néhány évvel ezelőtti 100.- Ft körüli percdíj éppen nyereséges volt a szolgáltatóknak! Most elindult a licit lefelé, a legkisebb (hazánkban) a céges telefonoknál, azt mondta, csoporton belül ingyen(ez nem azonos a hálózattal!), vezetékesbe 8.- Ft körül, más mobilra drágábban. Ez fut már nála néhány hónapja, és akkor elkezd gondolkodni a másik kettő is, számol, és rájön, hogy ettől még gazdaságos lesz! Szerintem ez az, amikor a piac szabályoz, ezt egy törvénnyel nem lehet megoldani. A benzinre viszzavetítve a dolgot a MOL-nak is több beszállítója van, ha mindegyik drágán adja, akkor ő is drágán fogja adni, és a magyar törvények nem vonatkoznak a külföldi eladókra.Mint ahogy te sem mondasz le a hasznodról, ezért más sem fog. Egyébként ezért állítom azt, hogy mindenkinek meg kell találni a különbözet előállításának trükkjét, mert csak ez visz előre.
Hygy!
Azért adja, mert ez is a feladata, de ha emlékezetem nem csal, akkor néhány éve 12 hónapról 9 hónapra mérsékelték a munkanélküli járulék folyósítását. Ez szerintem két okból történt, az egyik, hogy megtakarítsák így a 3 havi összeget, a másik, hogy rákényszerüljön a munkanélküli, hogy keressen magának állást, mert akkor nem kell eltartani,újra van bevétel adó, Tb és egyéb vonalon.
A lényeg: Nézz körül, és látni fogod, hogy a pénz körül forog sok minden, és érdekek mentén, ha az állami bevételek és a MOL bevételek érdekei egybe esnek, akkor nem mennek egymás ellen, bármennyire is a te pénztárcádról van szó. A zöldségesnél is arról van szó, csak nem mindíg tudod, hogy amit kifizetsz, abból neki mennyi a nyeresége.
Eldöntöd: megveszed, vagy nem?
Ebben a kőolaj vezérelt világban minden ettől a fekete löttytől függ, és azoktól, akiknek a kezében van.Ha átköltöznél Kuwaitba, ott olcsóbban kapnád a benzint, mint a kenyeret, de elég sokat kéne utazzál egy szoci találkozóra! Jut eszembe, nem tudja valaki, hogy Norvégiában mennyibe kerül egy liter benzin?
Nem tudom Czövi.Nem véletlenül találták azt ki.Ha nem kell használni, akkor azt általában leírják a haszut-ban.Lásd P20-P21.De egyébként kibírják, elég jól vannak hangolva a fogaskerekek.CSak magasabb forinál kényes a dolog.
Most voltam a CBR-s haveromnál egy kis motorozáson,és azt javasolta,hogy 2 felett kuplung nélkül váltsak felfelé.Lefelé csakis kuplungal.Akinek távolkeleti mocija van mi a javaslat.
A benzin árát sajnos mi nem tudjuk befolyásolni csak bosszankodunk rajta.Mindenki úgyis csak annyit tud költeni amit erre megspórol,de biztos hogy senki ez miatt nem teszi el amotorját .
Hello
Az államnak igenis bele kell szólni az üzleti folyamatokba, hogy a piac szabályozza önmagát ez már rég nem igaz!
Ha az állam nem szól bele, akkor jönnek a nagy bukták!
Finoman lehet szabályozni támogatásokkal, védővámokkal, stb.
De van durvább is!
Amerikában sok kartel, vagy monopolium ellenes per indult, és indul.
Ha túl nagy vagy, és nagy a szereped az árképzésben úgy felszeletelnek mint a huzat!
Csinálnak belőled 30 külön kis céget és el van intézve. Ha ezután a 30 kis cég összeállnak, és felosztják a piacot akkor meg kartel ellenes pert indítanak, és annyi. Ezért kissebb méretű cégek versenyeznek egymással, és nem 1 nagy szabja meg az árakat, sőtt ha nagyon nyeregben van akár az államnak is beint.
Már nem egy céggel megtették ezt, és ez jelenleg a vezető ipari és katonai nagyhatalom!
Nálunk meg azt csinálnak amit akarnak, és ez nem csak a MOL, sok ilyen van!
Üdv Attila
Ha figyelmesen olvastad, az én véleményem is az, hogy NEM lehet profitorientált az állam. (nem vagyok közgadász, de szerintem nem is tud. Kinek adna osztalékot, vagy ilyesmi...)
Csak azt furcsálom, hogy a térségben nálunk a legmagasabb a benzinár, és gyakorlatilag nem történik semmi, csak fizetünk (ahogy a gengszterváltás óta az összes kormány alatt). Például forgalmi adót fizetünk a jövedéki adó után is....
De lehet több szempontból is nézni a kérdést. Csak a benzin árat forgalmi adóznánk, olcsóbb lenne a fogy.ár, olcsóbb lenne a kenyér, annak is kevesebb lenne az ÁFÁja. Akkor kevesebb állami bevétel lenne, nem lenne kedvezményes lakáshitel, meg családi pótlék. (De olcsóbb lenne a kenyér! :))
Lehetne még ragozni, de mint említettem, nem vagyok gazdasági szakember (ezért szigorúan magánvéleménynek tekintendőek a leírtak). Ennek ellenére fölfogom, hogy nagyon komplex rendszerröl van szó (amire nem csak a belpolitika van hatással), és közgazdász legyen a talpán, aki átlátja, majd kitalál valami okosat.
Sem tudásom, sem ötletem nincs a helyzet javítására, elvileg ezért vannak nálam okosabb emberek döntéshozó helyeken. (Én egyszerűen csak azt érzem, hogy nem jó ez így. Ha esetleg valakinek valami nagyon jó ötlete van, feltétlenül szóljon).
Üdv,
Pali
Az allamot egyebkent nem lehet uzleti vallalkozasnak felfogni. Mert akkor mi a feneert ad a munkanelkulieknek lovet. Mi a feneert probalja tamogatni a nagy csaladokat, miert vannak szocialis tamogatasok. HE?
Az allamnak kellene a keretet adni a vallalkozasokhoz, es rendeletekkel/torvenyekkel szabalyozni az ilyen tulkapasokat.
HyGy
Ahoj!
Annyiban egyetértek, hogy a MOL egy üzleti vállalkozás, és hülye lesz nem a saját érdekeit nézni. Az állam meg nem túd beleszólni az árképzésébe. Ha a politikával irányítani lehetne a gazdaságot, akkor müködött volna a szocializmus.
Az megint egy más kérdés, hogy szvsz a MOL visszaél a térségben levö monopol helyzetével, és arcátlanul termeli az extraprofitot. (meggyözödésem, hogy 20%-al alacsonyabb benzinár mellett is nyereséges maradna....). Ilyenkor kellene az államnak közbeszólnia (ami csak egy bizonyos szintig tud hatással lenni a gazdaságra, de pontosan ez is lenne a feladata, törvényekkel, rendeletekkel egy mederben tartani a folyamatokat, és letörni a túlkapásokat).
Viszont ha az államot is egy profitorintált vállalkozásnak fogod föl (nem annak kell lennie, csak a kiadásokat valamiböl fedezni kell), és megnézed, hogy a költségvetés hány százaléka folyik be az üzemanyagokra kivetett adókból, akkor érthetö, hogy nem szólak be az olajipari cégnek keményen.....
Egy mol bojkottot meg reménytelen (kibírnád-e, hogy nyáron egy teljes hónapig be sem indítod a motorodat?).
Arról nem is beszélve, hogy a jelenlegi benzinárak kialakulása tényleg nemetközi piaci viszonyok miatt következett be. (a kérdés csak az, ha az olajár elkezd lefele menni, akkor mennyire gyorsan fogja a mol az árakat csökkenteni; lássuk be az áremelkedésnél meglepöen gyosan reagált, piszok kicsik lehetnek a tartályaik/tartalékaik...:))))
Üdv,
Pali
Hi!
Nem ertek veled egyet a benzin dologban. :) (Tisztessegtelen piaci magatartas nem tudom ra huzhato e erre, es az autoklubb ugyvedje sem hiszem, hogy unatkozik... Es a birosag sem hiszem, hogy veletlenul allapitotta meg amit megallapitott.)
A hengereim meg mindig nem jottek meg. Dogoljon meg a posta is. Viszont ha megjon akkor meg rendelnem kell ket felso kosaras tugorgot, es megvarni meg megjon az kb 2-3 nap. Szoval rohadtul necces lesz ez az egesz mar megint amit utalok.
HyGy
Hygy!
Az állam egyre inkább nem szól bele az üzleti folyamatokba, erre példa a New Deal volt, amikor az USA-ban beleszóltak, hogy kihúzzák a recessziót, és növekedési pélyára álljanak. Az állam az adókkal, vámokkal, illetékekkel biztosítja magának a bevételt. Ha jól belegondolsz, az is egy üzleti vállalkozás, amit finanszírozni kell. Csak itt egy ország a vállalkozás, és több millió ember a munkása. Ezért kéne egy kicsit nyírbálni végre a vízfejet, mert azt mind el kell valakinek tartani. Ez igaz egy cégre, ez igaz az államra is. Ha már itt tartunk, az állam a saját részéről csökentette az adót, de a MOL árképzésébe nem igazán tud beleszólni. (Más kérdés, hogy ez a csökkentés inkább csak szimbólikus jellegű, semmint jelentőséggel bíró.)
Azért ha jól figyeltél annak ellenére, hogy a benzinár ilyen drasztikus emelésének ár felhajtó szerepe van, az MNB az inflációs előrejelzését lefelé módosította. Egyébként, ha megnézitek Németország és Ausztria benzinárait, akkor látni fogjátok, hogy a németeknél jóval többet kérnek ugyanazért a benzinért, mint egy kicsit arrébb. Igen, ők bevezették az Öko adót, amit a benzinben fizettetnek ki, szerinted ő miért csinálja, ha nem a bevételért? Finanszíroznia kell a keleti tartományokat. Ott is elég nagy a felháborodás ilyenkor, azonban a kőolaj árának emelkedését tudomásul veszik. Az állam ott sem tesz engedményeket, pedig százalékosan neki is emelkednek a bevételei, ilyenkor keletkezik az államháztartási pozitívum.
Jutott eszembe, azért kb 4-5 éve nálunk már volt egyszer hasonlóan magas a benzin ára, aztán lement, ha előbb nem is, de utóbb ez is bekövetkezik majd, addig több munkát kell elvállalni, igaz Czövi? (Vagy drágábban!)
Az egyensúlyt a piacon nem az állam biztosítja, mert akkor az állam mondja meg, hogy mi mennyibe kerül, és az már nem szabad piac. Ebben az esetben már csak a terv gazdálkodás bevezetése van hátra, és a célok kitűzése a következő öt éves tervre, amelyben az is szerepel, hogy Te mikor kaphatod meg a felfúrt hengereket a Kína-Szlovákia-Magyarország háromszögből.
BOLDOG SZÜLINAPOT MASSINO!
Buny: igen a cegnek ez a celja de EZERT VAN AZ ALLAM, hogy ezeket a tulkapasokat szabalyozza, es egyensujt tartson fenn.
Lehet,hogy ezek után mégiscsak dízel motort fogok építeni...
Nem lesz egy erőgép,de kevesebbet fog enni.
"Lassan járj,tovább érsz..."
Gondolkodjatok el azon,nem olcsóbb lenne-e,ha vasúton vinnétek a túrára a motorokat & talán a beszélgetésre & nem a közös motorozásra kellene fektetni a hangsúlyt!:-)
Néhány hete volt a suliban az Európai Parlement különböző nemzetiségű képviselődelegációja. Lehetett kérdezni.
Kérdeztem:)
Szerintük nem lesz "tömeges" külföldi munkavállalás,miközben egy középfokú végzettségű kint 3* annyit keres,mint itthon egy diplomás? Persze nem lesz,tudom,de ennek más okai vannak,ne is menjünk bele. A lényeg,h ők csak össze-vissza hadováltak,h idővel csökkeni fog ez a szakadék...
Na jó,akkor kérném magamat 15évre lefagyasztani..
byee
Ahoj!
Kivánok Minden Kedves hímnemü szoci (és nemszoci) motorosnak boldog nemzetközi férfinapot! (gy.k.: Ivó napja van)
Üdv,
Pali
Nem:(. Holnap muszaly mennem, mert 16:30-ra viszem eredetvizsgalatra. Delelott meg nagy T betuvel a hatamon fogom veszelyeztetni a forgalom tobbi alanyat a GS nyergeben:)
Teljessen egyforma a két flakon!
Véletlenül nem mentél tegnap az új motoros biciglivel?
Az a fránya duna is megemelkedet adóztassuk meg!!!
Alkalmazkodva a piaci helyzethez, jovo holnaptol az oldal hasznalati dija 30%-al emelkedik, igy juniustol, az eddigi 0 ft helyett 0*1.3 Ft, azaz nulla forintot kell fizetni.
Megertesuket elore is koszonjuk
szoci.motoros.hu
:)
Sajnálattal közlöm a tisztelt motoros társakkal, hogy az üzemanyag árak drasztikus emelkedése miatt a MATRICA ára 150Ft/db+ áfa emelkedtek.
Igy már kóser nem?
Csókolom megszakadhatok? Ez is Bikini.Csak az a baj ,hogy a benzin árából 103Ft jövedéki adó.Ezek a nyüvesek nagyon jól tudják, hogy mindegy mennyire emelkedik akkor is megfogják venni ,mert ma már közlakedés nélkül nincs élet.Lehuzhatnám a rolót én is ha nem lenne autóm.Rá vagyok kényszerülve,mert különben,nem vagyok verseny képes.Arra azért kiváncsi vagyok még milyen adókat fognak kitalálni ,hogy javítsák a szar helyzetüket.Lehet ,hogy lesz :keréknyomás adó, vagy benzintank ürméret adó?De örüljünk mert 1Ft-al csökkenti Péter az árat!!Nyalja ki!!!
Azt majdnem elfelejtettem, hogy a tudományos szocializmus megalkotói Marx és Engels is ráébredtek a rendszer gyengéire, de míg az ember maga gyenge, addíg a rendszer sem lesz erős. Ha, emlékszel Engels is visszament a család nagyvállalatához dolgozni, hogy barátját és a családját el tudja tartani. Tehát amíg az embereknek mindíg több kell, addig ez így marad.
Javaslatom az előzőekben megfogalmaztam, nem siránkozni kell, hanem gondolkodni.
A tisztesség az más, ez üzlet Hygy. A japánok szerint az üzlet az háború. Talán így lehet a legjobban megközelíteni a dolgot.
A MOL egy részvénytársaság, ahol a befektetők nyereséget várnak, mert több pénzt akarnak keresni, mintha betennék egy bankba kamatoztatni. Ebből adódóan a részvényesek folyamatosan rugdossák a menedzsmentet, hogy termeljen minnél több pénzt, mert különben kiveszik a pénzüket. Ha ez megtörténik, akkor nem tudja finanszírozni magát a cég, mert a betétes(részvény tulajdonos) pénze nem más, mint egy hitel, amit forgat a társaság. Ez a legolcsóbb hitel, mert nincs a banknak hitelnyújtási illeték, kamat, árfolyam veszteség és sok egyéb ilyen nyalánkság. Tehát ez egy tipikus kapitalista rendszer, ahol a tőke meghatároz bizonyos dolgokat.A MOL-nál az emberek keveset keresnek, mert a menedzsment így biztosítja a nagyobb nyereséget. (A legtöbb esetben a munkabérek és járulékaik viszik el a legtöbbet.) Bármilyen furcsa az ilyen nagy cégek sem szeretnek adót fizetni, ezért a keretek között trükköznek, ahogy lehet.Csak náluk több a nulla a számok végén.
Tehát a tisztességet itt ne keresd, mert ez nem erről szól. Azért írtam azt, hogy találd ki, miből lesz a különbözet, mert az a valami, nem az, hogy beszélünk arról, hogy milyen rossz nekünk.Ja, tisztességesen rád hárítja azokat a terheket, amit a kőolaj exportáló országok tőle kérnek, ennyi.
A legjobban ezt a Bikini fogalmazta meg így:
"Magamért jöttem vissza, nem titok
Megtanulom tőled, amit nem tudok
Kivárom az időt és olyan leszek
Hogy drágán adok és olcsón veszek"
Csak arra vigyázz, hogy előoldott-e a szlovák, mert az egyik haverom nagyaon benézte, mikor kiderült, hogy nem az.
Helló!
Csak úgy mellékesen mondom hogy egy bizonyos kútnál az AROL 2T olaj 940 HUF. addig a szlovákoknál 90 Sk (kb 580 Ft) Tudom hogy nem benzin, de ez is kell a motorba.
Hello
HyGy
És megvan a nyertesünk!
Ebből az alkalomból csak itt, csak most, és csak neked jár egy virtuális vállonveregetés. :-)
Nem is értem hogy jöttél rá! :-)
Furfarag
"Nem az áru kerül sokba, hanem a bérek karcsúak"
Ez majdnem mindenre igaz, de hidd el a benzinre (és az olajra) pont nem!
helyesen valahogy így szól: A bérek karcsúak, viszont a benzin nálunk a legdrágább! :-)
Ráadásul a karcsú magyar béreken előállított benzin!
Üdv Attila
Sajnos, még a fizetések nem realizálodnak meg lessz ez a különbözet.
Nem az áru kerül sokba,hanem a bérek karcsúak.Én azt nem értem,hogy miért múlik azon az életed,hogy melyik országban élsz,miért jobb máshol az egészségügy.Szerintem mindenkinek joga van a lehető legjobb ellátásra,függetlenül a hovatartozásától.
Talán MUNYI többet és mélyrehatóbban tudna nyilatkozni erről a témárol:-)))
A béka tisztes-segge alatt.
Ahol eddig is volt olaj-témában...
Tippelhetek? Netan a MOL?
Buny: es hol marad a tisztesseg?
Hiába szidjátok a MOL-t, ő csak realizálja a hsznát, ti is ezt csinálnátok a helyében, nem azért kell anyázni, mert emelik a benzinárát, hanem azt kell kitalálni, hogy miből teremtjük elő a különbözetet?
Ma hallottam a rádióban, hogy melyik cég lett magyarország legsikeresebb vállalata?
Na kitaláljátok? :-)
Udv!
Engem az idegesitett fel, mikor kitalaltak a tizen_X forintos emelesre, hogy csokkentik az adotartalmat. Kiraly, igy mar csokkenni fog az ara 2 (!!!) forinttal. HUDEJOLJARTMEGINTAMAGYAR.
tike.
Hat en azt mondom elmegy a MOL A JU K. ANNYABA. Meg az osszes geci vezeto. Megint emelik a benyot 6 forintal, kozbe meg akkora hasznuk van mint az allat. Dogoljon meg az osszes gyerekenek a kiskutyaja.
HyGy
Ez a patronos dolog téma kil ett tárgyalva a Simsonos index fórumon:-)
Hja az jo lenne csak az adagolast kellene megoldani.
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|