:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Na végre ez a hétvége is eltelt, és
mehetek hétfőn a dógozóba motorral:)
Pénteken volt nálam,semmi baja (mostanában nem borult fel)lehet hogy rövidebre húzták a pórázt,és igy a még nethez sem juthat hozzá?:-))
Valaki tud újdonságot Zsandataráról, olyan régen írt valamit!
SZIASZTOK! MOTOROS TÁSKÁKT, TANKTÁSKÁKAT STB. GYÁRTOK EGYEDI MEGRENDELÉSEKRE NORMÁLIS ÁRON.HA VALAKITIT ÉRDEKEL IRJON A KÖVETKEZÖ E-MAIL CÍMRE SZA.NETTI@FREEMAIL.HU
KÖSZI
Azért nehogy most összeverekedjetek:))
Czövi!
Ha én leszek a szellemi vezető, akkor a HR feladatokat is szeretném! Csak azért, mert akkor egy jó titkárnőt(bocsánat asszisztenst) keresnék neked!
Alakul, de nem matricagyár lesz,hanem más,és majd Buny-t alkalmazom mint szellemi vezetőt igy mindig ragaszthat egy matricát a kesz termékre.
Az MZ-ről,a DUNA oldalkocsiról,és a PANNÓNIa leírásokról semmit.A lényeg,hogy majdnem mindent megtagad.Azt írja ki,hogy az adott eszköz,elérési mód,elérés megtagadva.Pedig igencsak érdekelne egynéhány dolog.Üdv.
Lesz majd idő,amikor Czövi kiszáll a púpos mercijéből,szájában egy szivarral és belép a MatricaGyár kapuján mint Főnök..:))
Ez az Czövi!
Ragozd a matrica szót, akkor nem ismeri fel a spam szűrő :-))
Ha igy folytatja lassan Czövi Matrica Művek lesz:-)
Ma is voltam a matricásnál!!!!!!!!!!
Alpvetően az egy motorkerékpárokat is előállító gyár neve, a Matrica meg Czövi biznisze, azért a kettő között van különbség.
Ezentul a "matrica", "Matrica" es "MATRICA" szavakat szurjuk. :)
De mar varolistan van a suzuki is:)))
Szeretném, ha az oldal karbantartói SPAM szűrést alkalmaznának, mert Czövi címe és telefonszáma a matrica ügyben, már kéretlen reklámnak minősül szerintem, és az oldal ezt azonnal törölhetné!:)))))))
Lehet.
Autómmal jártam úgy, hogy gyárilag magas volt a benzinszint, de nagyon.
Hova akarsz?Ha motorozni szeretnél akkor gyere el érte .Telki, nyírfa u 9
70 3378767
Na jo de a leirasban is lehet baromsag. Es gyanus, hogy ket gepben ugyan ugy volt.
HyGy
Hali!
A metanolos gépet nem szabad benzinnel járatni.
A kompresszió nagyobb benne, amit a benzin nem bír, öngyullad, és kopogásos égést kapsz.Tönkreteszi a csapágyakat (is).
A metanol úgy viselkedik ebből a szempontból, mint egy nagyon nagy (jóval 100 fölötti) oktánszámú benzin.
Megoldás, ha kicseréled a hengerfejet kisebb kompressziójúra, meg a karbiban az összes fúvókát. Nem tudom megér-e ennyi melót.
Esetleg marad a hengerfej, és speciális (egyedi) dugót gyártattsz, az is csökkenti a kompressziót. (Aki tud ilyet csinálni, az majd ki is tudja számolni milyen kell)
Metanolt kereshetsz még gyorsulási versenyzőknél is, ők is szokták használni...
Nem értek a JAWA-hoz,de a hasonló rendszerü delortoban a fő fuv. a legnagyobb,utána a az úgynevezet kiegészitő,és végül az alapjárati.Itt van egy alkatrész katalógus, ez azt irja,hogy 100,72,40.?érdekes.Az én elméletem az hogy amit a motor kiván.üdv a (klikk ide) gyártójának!:-))
Matriczaárus!
Hova menjek (azon kívül) matriczáért?
Szerintem a benzinnek meg a metanolnak
eléggé különböznek a tulajdonságai.
Én nem mernék egy salakmotorban benzinnel kísérletezni. Ez olyan, mintha azt mondanád, hogy a trabinak mennie kell gázolajjal is. Megy is, a családi legendárium szerint apámék egyszer kipróbálták, és eljutottak a benzinkútig. Csak éppen sűrü fehér ködöt hagytak maguk után, és az sem biztos hogy a motorra jó hatástgyakorolt.
hygy, tudom, bambit kérdezted :-), de belekukkantottam a leírásba:
főfúvóka 72
dúsítóf. 50
segédf. 65
üresjárati 40
Sziasztok!
Nemrég vettem egy "veterán" Jawa salakmotort.
Meg tudja valamelyikőtök mondani, hogy miért metanollal megy?
Azt tudom hogy versenyeken a metilalkohol+ricinusolaj az üzemanyag, na dehát csak egy belsőégésű motorról van szó!
Benzinnel is mennie kellene.
Netán a spéci hengerfej miatt olyan a kompresszióviszony vagy valami, hogy a benzinnel nem megfelelő az égés??
Vagy a gyújtáson kellene akkor majd állítani, ha benzinnel akarom üzemeltetni?(Ha egyáltalán beindul.)
Porlasztóm még nincs rajta, szóval addig még csak kísérletezni sem tudok a benzinnel.
Mondjuk befecskendezéssel játszottam egy darabig, ami azt eredményezte, hogy a nagy 500-as kettőt köhintett.
Ráadásul a metanolt nem kapom meg minden sarkon, főleg engedély nélkül.Max összehaverkodom valmi salakmotorossal.
Ha valaki benne van ebben a dologban az kérem írjon néhány sort nekem.
Köszi: Gábor.
Buny mikorra lesz meg a tura leiras? :)
HyGy
Hello fisi,
Na, ma is tanultam újat. :)
Üdv!
A "klasszikus" MZ-ket (ETZ, stb) még gyártották egy ideig valahol Törökországban (nem biztos, hogy itt"
A klasszikus MZ ETZ- ket még mindíg gyártják Törökországban (hála istennek- különben már csak szar magyar utángyártott alkatrészeket lehetne kapni- meg méregdrága japánt stb..)
a Kanuni művek gyártja még mindíg őket, a 251- est, és a 301- est is! A neve természetesen Kanuni Etz.
Fisi
te bambi mit szol ehhez:
Fo fuvoka: 65
Kiegeszito fuvoka: 92!!!!
Uresjarati fuvoka: 40
Azt mondta valaki, hogy igy van a 638-asaban, es nekem is igy volt mikor megvettem, csak atcsereltuk ugy hogy 92, 65, 40
PeetAir bocs a tegnapi kavalkádért.Kissé zsufolt volt a program.Mindent előre is köszi.
Hello,
Én így olvastam valahol:
A "klasszikus" MZ-ket (ETZ, stb) még gyártották egy ideig valahol Törökországban (nem biztos, hogy itt), ezért a német gyár MuZ lett és teljesen más, sokkal modernebb gépeket kezdett el gyártani.
Aztán pár éve megszűnt az MZ gyár, és a németek átnevezték magukat MuZ-ról MZ-re. Így a mostani gépek már nem MuZ-ok, hanem MZ-k.
Ha valakit érdekel, meg tudom keresni az újságot, és megírni pontosan, hogy hogy is volt.
Üdv!
A szerviz könyvek is tele vannak elírással.Lényeg,hogy a Veres Sárkány szuper legyen.
Úgy látszik, a BMW-t, amit a szovjetek Ural néven gyártottak, gyártották a kínaiak is. Chang-Jiang néven. Ez már távol-keleti motornak számít?
Csak az enciklopédia hitelessége miatt írtam. Én meg vagyok elégedve a Veres Sárkánnyal. (A mocim)
Nem az a lényeg hogy miket írnak a 17 vagy 19 hanem,hogy a tied állapotban van és milyen gyors.A többiek az mondanak amit akarnak.
Mondjuk szerintük a TS250 19 míg a /1 csak 17 LE. Szerintem ez sem igaz.
Ezt én is néztem. De ez azért lehet, mert még élőben valószínűleg nem is láttak MZ-t.
Gexxx
Tudom, pont a te kedvedért csináltam, ha már nálad az MZ előnyt élvez más motorokkal szemben, akkor nekem ezt valahogy viszonoznom kell :-)
Dehát az új a MuZ. Még a honlapjuk is muz.de.
Ezek az utóbbi időben volt tulajdonos váltások miatt van
Miféle állatság ez, a régi MZ-t hívják MuZ-nak, az újat meg sima MZ-nek?!?
furfarag: Nem akarok mobilt venni. :) Egyebkent latom vannak valami motorok is de en nem beszelni jol nemet.
HyGy
Hygy!!!
Keresd az áldozatod:www.mobile.de
Távol-keleti szoci ország: Kína. :-)
Még 30percet ittvagyok,ha valakinek mondandója lenne számomra.
Buny,e-mailed van.Bocsi a késésért,de holmi Hondások fetartottak:-))))
Mindig tudtam ,hogy egy rendes család vagytok,de másnak is van hasonló motorja.Hygyvel kapcsolatban még a gondolatát is elvetetem,hogy Neked valami közöd is lenne hozzá!!!!!
Most nézem én nem is doboztartót írtam.
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|