:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Szia Rider,most megfogtál.Amikor olvastam ,a startlabol indultam ki,az vitt a figyelőre.Most már nem találom én se.Amiről a szocmotoros társadalom nem tud,az vagy nem fontos vagy nem létezik.:))És eddig még senki nem írt erről.Majd megtudjuk,ha fontos lesz.
Köszi Fisi, használtat akarok, és megbízhatót, Uralmotor-t néztem, de max. 200 pénz, amit ki tudok majd adni érte (ha minden összejön). A boxer motor és a kardánahjtás a mindenem, de olyasmiket hallottam, hogy az Ural nem megbízható, a Dnepr-ről nem hallottam túl sokmindent. Jawa elég erős egy oldalkocsihoz?
Ha szocit akarsz, és elég nyomatékosat+ erőset akkor nézz körül az Uralmotor Hungary- nél!
A sportsman neked való!!! Igaz jó drága majd 2 milla...
Ha olcsóbbat akkor jó lehet a Jawa is, ha meg mindent teljesítsen akkor egy oldalkocsit Ts- vagy Etz- illetve nosztalgikus kell akkor egy Trophy- de ezek nem tudom viszik- e a 100- at óránként???
Fisi
Sziasztok.
Egy kérdéssel, tanácskéréssel fordulok felétek. Most csinálom a motoros jogsit. És amikor a kezemben lesz a papír, szeretnék venni egy oldalkocsis motort.
A kérdésem, hogy milyen márkákat és milyen típusokat érdemes figyelmembe venni és miért? Szeretném ha megbízható lenne, és nem állna meg 50 km-enként, valamint nem 60 km/óra lenne a végsebessége (jó, 100-nál többel nem akarok menni :-).
Előre is köszi a javaslatokat.
Hygy!!!
A gyújtásállításos cikkbe mikor rakod bele a képeket????
Hányszor szóljak még??? :)))
Fisi
Hygy gyors voltál.Azért csak vannak ötleteid a tarsolyban.Üdv.
Nekem mondod? :) Ket eve rendszeresen gondolkodunk jo es ertelmes kerdesen. :)
Most,hogy így rákérdeztél már nem is olyan egyszerű a dolog.De majd gondolkodom.
Azt hogy:
"Mit szeretnél új szavazásnak?"
-Hogy mióta olvasom a szoci.motoros.hu-t
-Olyat, ami arra kiváncsi, hogy a szocimotorost mióta olvasom
-Érdeklődhetnétek a szoci.motoros látogatásáról
-Bármit, csak ezeket ne.
Mit szeretnel uj szavazasnak? :)
Szevasztok.Mikor lesz már új szavazás?
Hello Homz!
Hol van erről pontosabb leírás? A figyelo.hu-n nem találtam.
Voltunk Dolphi-val Lepencén motorozni!Nem taknyoltunk!!!!!:-)
Es neked pl van horvatorszag terkeped? Meg szlovenia?
Sziasztok,tudjátok,hogy új forgalmi engedély lesz bevezetve?Marha kiváncsi vagyok,hogy fogják a szocimotoroknál az egyedi jelzéseket kódolni..bővebben a figyelőben olvashattok erről.
Ahoj!
Igen nézegettem, de még csak nézegettem. Eleve a felújítás befejezése után akarok vele mélyebben foglalkozni, és megnézek több áramkört is. Aztán vagy felhasználom valamelyiket, vagy tervezek egy sajátot.
Üdv,
Pali
Sziasztok!
Talán még nem szólok későn. Ha vkit érdekel, júli 02-04 között lesz a VI. vagy VII. Motoros Weekend Vilyvitányban, a 1 kies Zempléni kisfaluban. Aki akar és tud az jőjjön.
nekem ket cd-s van, es ami neked megvan abban van horvatorszag terkep?
valami aeromap 2.x kellene kiprobalasra hogy jo e.
HyGy
Desti3-ról van szó? Mert ami nekem van, az 3 cd. Egy a program, meg két térkép.
PalI; van egy az oldalon azt mar nezted?
Dolpni: koszi meg jott a cucc de ez mar meg volt. :) De azert koszi, most mar 2x van meg cd-n. :)))
viszont kozbe kutakodtam guglival es sikerult mukodesre birni, de nagyon pontatlan a terkep benne.
bye
HyGy
Akkor ok. Vili.
Ha lesz idöm (már pedig most már van :)), akkor nekiallok kitökölni egy elektronikus gyujtast a regi trafóhoz.
Üdv,
Pali
persze, ugy ertettem kimenet a CPI trafora., jelenleg kb toredeke folyik a tranyon.
HyGy
Ahoj!
A kérdés az lenne, hogy stabilan működik-e? Nekem a BD 139 picit kicsinek tűnik. Szereintem ez még nem a kimenet a trafóra, csak meghajt egy teljesítmény kapcsoló tranyát....
(Ic = 1,5 A; impulzus üzemben Ic peak = 3 A; Ib=0 mellett Uce=80V. Ez utóbbi tünik kicsinek...).
Üdv,
Pali
Hááát, lehet, hogy nem mondtam, vagy csak ti felejtettétek el...
a lényeg: 20-24-ig voltam a helybéli cimbikkel motorozni. asszem 10 motor és 3 szgk volt jelen a túra fénypontján, később különböző okok miatt amortizálódtunk.
A helyszínek: Lilafüred, Miskolc (vadkemping Létrástetőn, meg is akartak minket büntetni, mert letapostuk a füvet :-). Hétfőn irány először Eger, majd Egerszalók (kiáztattuk magunkat), este Sirok (jól el is tévedtünk). Innen mentünk haza, szerda reggel. Ja, kedden ismét strand Bükkszéken, ha arra jártok, próbáljátok ki, jó hely).
Hogy jól megy? Az túlzás. De ezt mát télen bevállaltam, meg a vizsgákat is ki kellett pihenni vhogy.
Ja, és hiába van MZ-m, mivel úgy döntött, hogy tölt mint az állat (16V, 16A 4500-as ford körül) és rotyogtattja az akkut, ezért a túrát egy 634-es jaffával rongyoltam végig. És kibírta a kicsike, pedig azt csinálta eddig, mint most az én mocim (ragadós egy vacakolás lehet ez).
Képeket még nem hívattam elő, meg a digit. képeket sem kaptam meg, úgyhogy kép nincs egyenlőre.
És mostanában nem is lesz, mert pénteken megyek haza, és mivel ott nincs netem, vszínűleg szeptemberig el is fogok veszni.
Gexxx
P.S.: Bambi Próbáltalak hívni, hogy hol vagyunk, de az összes mobil halott volt, hiába a 9x%-os lefedettség..
Remélem jó volt a tempó?Bocs hogy elrohantam de egy régi ismerős volt.
Szerinted a vasárnapról írjak valamit? A fényképek el nem készültét rá kenjük PeetAir lustaságára és kész! Mit szólsz?
Majd össze futunk valahol,elötte hívlak,köszi.
Czövi meg van a fénymásolat!Hogy juttasam el hozzád?
Miféle túra?
Lemaradtam, vagy nem is írtad, hogy mész valahova?
Egy hetes túra? Jó megy egyeseknek, hogy nekem miért nem jön ilyen össze, lehet hogy én nem is egyes vagyok? :-)
Valami bővebb beszámolót azért írj arról a túráról, hagy egyen az írigység. :-)
Üdv Attila
Örömmel tudatom a jelenlevőkkel, hogy 1 heti túrázás és pihenés után visszatértem, úgyhogy reszkessetek!!! :)
Gexxx
Orommel hallom,hogy van egy elektronikahoz erto ra ero ember. En elkeszultem a jeladoval ami ugy nez ki stabil nalam.
De lehet mashoz is illeszeni nem csak CPI-hez, a kimeneten egz BD139 van. A szoci oldalon van egy aranylag egyszeru kapcsolas.
A CPI-s trafo annyiban kulonbozik, hogy csak fel van aplikalva a trafo tetejebe a nyak es fel van toltve olajjal.
HyGy
Ahoj!
Köszönom a gratulációkat. Most már csak munkát kell találni, két keresés között meg végre a mocit bütykölöm. A túra kinél kell jelentkezni.
Ezen kívül kezdésre nem tudok menni, mivel júli 23-án van az ünnepélyes diplomaosztó.
A gyújtáshoz az lenne a kérdésem, hogy a CPI-hez tartozó trafó miben különbözik a gyáritól? Mivel én arra gondoltam, hogy a trafónak tökig mindegy, hogy egy megszakító vagy teljesítménytranya kapcsolja az áramot, a meglevő trafóhoz terveznék egy áramkört.
Üdv,
Pali
A CPI-khez nekem semmi kozom, nem en terveztem nem en csinaltam.
Ha nagyon tele lesz vele a micsodam, akkor tuti csinalok valami mas gyujto aramkort.
Jelenleg a riaszto projcet tart meg, most mar fent van a motoron, muxik a pager, muxik a riasztas. Meg a kulso szirenat kell feltenni es az arnyekolast. Meg ha fent van a doboz, akkor az erzekeloket a doboz leszedes ellen.
HyGy
Gratulation:o)))
Remélem most már nem lesz kifogás, hogy "nem jövök a túrára, mert tanulnom kell"! Különben is jól jön a túrán a villamosmérnök (főleg, hogyha HYGY is jön, mert a CPI, vagy PCI, vagy ICP, "mittudomén" elromlik). (Bocs! Hygy, de tudod ezt nem hagyhattam ki)
Ja a bolti áraknál olcsobban gyártom a bőr cuccokat
Sziazsto! Motoros táskákat és egyéb kiegészitöket gyártok bőrből egyedi megrendelésere. Ha valakit érdekel az hívjon vagy irjon és a többi dolgot megbeszéljük Molnár Gábor 06203284538 sza.netti@freemail.hu
Köszi elöre is
Grat,remélem sok okosságot fogsz ki-fel-meg-találni.
Pali!
Gratulálunk a diploma védéshez, a villamos mérnököket mostanában nagyon keresik, tehát valószínűleg jól fogsz keresni. Most már nincs kiút, hogy tanulni kell,nincs pénzem és hasonlók várunk a következő találkozón!
Ahoj!
A szomorú hírek után egy jobb hír.
Folyó hó 25-én kb. 11:30 -kor villamosmérnök vált belőlem egy sikeres diplomavédés után!
Üdv,
Pali
Czövi nem felejtettelek el,rajta vagyok az ügyön csak a Paulovics elutazott és igy a jövő héten lesz meg a cucc.
Dolphi azt mondod,hogy már tankoltál rá,akkor a tanban már nem nagyon van viz, viszont a porlasztó alján még lehetséges.Ezt az alján lévő leeresztő csavarral kiküszöbölhető.Ha igy sem javul akkor szét kell szedni,mert lehet hogy valamelyik furat eltömődöt,és ki kell tisztitani.Hogy meddig tudod te szerelni azt neked kell eldönteni.Üdv banbi
Sziasztok!
Sajnos ma egy elég nagy megrázkódtatás ért!
!!!ELLOPTÁK A SIMÓMAT!!!
Tegnap este (2004 június 24) 10 óra körül lezártam a garázsba, és ma reggel a rendőrség ébresztett, hogy pont helyszínelnek a garázsomnál mert le van róla vágva a lakat. Elvitték a motort illetve 4 db auto acélfelnit gumival együtt. A kocsimhoz nem nyúltak.
A motorom adatai: S51 1B-H40 világoszöld 4 sebességes még nem elektronikus gyujtással. 1990-es gyártás MOTORSZÁM: 6047657. Az indexek le vannak szerelve, a hátuljára egy kis fekete műanyag szerszámosláda van
felszerelve az alsó (még gyári) króm csomagtartó 3 helyen meg van fúrva.
Hátul olyasmi kinézetű gumiabroncs van rajta mint a gyorsasági motortokon, elöl még az eredeti gyári gumi van rajta. A henger vadi új 60-as látszik is a hűtőbordákon, hogy túl tiszták. A kipufogóhoz egy plusz acél idom van hegesztve és ez a jobb oldali lábtartó mögött a vázhoz van erősítve. A jobb oldali alu öntvény oldaldekni a motoron javítva van, ahol belemegy a 2 db gumi lácvédő, közöttük 2 csavarral egy fémlap darabka van felszerelve mert régebben ki volt törve egy darab belőle.
A gyári simson tükör van rajta, illetve most lett felszerelve a kormányra fekete simson kézvédő (ez a képen még nincs rajta). A hátsó felni pont a szelepnél el van deformálódva egy kicsit. A kézifék és kuplung kar fémből van, fekete színű. Aksi nincs a motorban. Ennyi jut eszembe hirtelen, ha valakinek el akarják adni a gépet vagy esteleg alkatrészeit NE VEGYE MEG mert lopott,
a rendőrség a mai naptól körözi. Itt közlök egy fotót róla, ezt a képet a rendőrségen is leadtam.
Az eset GÖDÖLLŐN történt.
http://www.rockblues.hu/simson/index.htm
Szia Bambi!
Te mint motor szerelő szakértő mit javasolsz? Ha nem javul az állapot vigyem szerelőhöz, vagy én is tudok rajta segíteni???
Gondolom az üzemanyagban lévő víz nem tűnik el, hanem valahol ott marad. Vagy esetleg olyan kis mennyiségben van jelen, hogy nem kell rá figyelni???
Az irásaidból itélve elég sokat motorozol mostanában.Sajna ezáltal több esélyed van pancsolt benzint tankolni,amire a minnél kissebb ürtartalmú magasfordulatú mocik érzékenyen reagálnak. Ugyan erre a benzinre egy autós valószinű,hogy semmit nem vesz észre.Én úgy próbálom megoldani,hogy ahol én lakom az ottani kutasnak mindig adok egy kis gubát,ezért cserében mindig szól hogy melyik benzin romlot.bocs a sok szövegért,üdv bambi
Csá!
Elég gagyin megy a motor. Próbálok minél többet motorozni, hogy a szemét elfogyjon. Egy kicsit jobban megy, mert ma tankoltam az AGIP-nál és összeráztam a tankot. Nem az igazi, de már jobb...
Hogy lehet, hogy nem ellenőrzik a kútakat? Menjen az összes paraszt az anyjába...
Hello
Velünk szembe van egy klub petrol, na az nem semmi, egy konténerből jön a nyál, ott 10 Ft-al olcsóbb mint a MOL-nál és azzal sincs gond, pedig maga a kút nagyon szarul néz ki!
Azért írok mégegyszer mert micsoda véletlen most jött haza a gyermek, és közölte, hogy Tatabányán tankolt a shell kútnál, az autó jelenleg a szerelőnél van, a hétvégén veszi ki a tankot átmosni az egész rendszert!
Most már mondhatom, hogy ilyen is történt a családban! :-(
Üdv Attila
Öszintén szólva én semmi rosszat nem mondhatok a Shellről, mert soha nem tankolok ott. Talán meglepő, de én elsősorban a Castrol kutat kedvelem, nincs túl messze, és mindíg 8 Ft-tal olcsóbb, mint MOL. Ezek után következik az Agip, de sajnos elég kevés kutat üzemeltetnek, és utoljára marad a MOL, mert eddíg nem volt velük problémám soha. Bár a Baumgartner dolog óta nem látogatom őket, csak, ha muszáj.
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|