:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Na, akkor én is csatlakozom az előttem szólókhoz.
Ismételten köszönöm szépen a jó kívánságokat!
Buny!
PeetAir és Toria is sok boldog névnapot kíván Neked! :-))
Sziasztok!
Koszonom szepen, h eszetekbe jutottam, igazan jol esett! Itt ragadnam meg az alkalmat, h Bunynak en is boldog nevnapot kivanjak!:)
Sajna csak ritkan olvasom a forumot, manapsag a sok emilre se nagyon jut idom, s csak torlodik, torlodik...
Gyozo
Győző!
Boldog névnapot kívánunk mi is!
PeetAir és Toria
Rakd a motort 5-be,lépj rá a fékre,és jobb menetes az csavar.Igy hát ha szemben álsz az imbuszal,akkor az óra mutató járásával megegyezően lazíthatod meg .Az imbusz kulcsra tehetsz egy kis csövet hosszitás céljából.üdv bambi
És rajöttél, hogy miért van ez így?
nem tud valaki borsodban egy jó jawa szerelőt, aki reális áron dolgozik?
Nekem is ugyan ilyen! Ha behuzom a kuplungot megszunik a csorgese!
HyGy
De miért szűnik meg a primér lánc csörgése ha behúzom a kuplungot? Engem ez érdekel igazán. A Jawa topicban leírtam, hogy hogy viselkedik.
Bruhahaaaaaa.....
Ha valaki azt hiszi, hogy nekem nem a Riói karnevál bújt be a motoromba, az téved.Már az összes csörgés eredetét ismerem.
Alapjáraton primerlánc /vissza is fogom rakni a régi,ami 40000-et futott, még az is csöndesebb volt mint az új gyári:))/, meg felső csapszeg /bár az csak kicsit/.Lóg a dugó is benne, futott vagy 40000-et az is.Ja és a bal oldali hajtókar alja is a változatosság kedvéért.Ezen kívül minden csendes.
Viszont üzemi forin /3500-3800/ nagyon jól megy, és aránylag kevés szűrődik ki a benti hangokból.
Szóval nem unatkozom soha, mindig van mit hallgatni menet közben.:))
Gexxx,
Nem kezdek én semmit, csak megemlítettem. A Jawa topic-ban részletesebben leírom, miért figyeltem fel arra a bizonyos csörgésre.
És nehogy tökön lődd magad! Hogy nézne az ki?! :))
Üdv!
Nehogy te is elkezd azt, amit HyGy csinált, mert menten tökön lövöm magam....
Énisénis boldog névnapot! :):):)
Sziasztok!
Visszajöttem!
BAMBI mester!
Hogyan tudom leszedni elektronikus gyújtással ellátott ETZ gyújtásrészéről a forgó mágnest, ami egy db imbuszcsavarral van rögzítve.
Sikerült megszakítanom az egyik csavart, ami rögzíti az alaplapot amivel állítom az előgyújtást és le kellene szednem, hogy javíthassam, de nem jön le.
Bal, vagy jobbmenetes?
Hello,
Hát nem csodálatos, hogy még mindig ilyen szép idő van?!
Olyan jót motoroztam pénteken, szombaton, hétfőn és kedden, hogy csak na! :)
A motor (Jawa 350/638) megy mint a nyíl, bár hallatszik egy kis csörgés a primér lánc felől.
Üdv!
[tag levele]: kedves klub, nagyon rossz a szoci motorom alkatrészellátása, és pénzem sem mindig van rá, ez veszélyes dolog, kérem lépjenek az ügyven!
[klub levele]: kedves kff, tagjaink panaszkodtak, hogy a magyar kisipari alkatrészek minősége nem megfelelő, a forgalom biztonságát veszélyezteti.
[kff körlevél]: kedves alkatrészgyártók, forgalmazási engedélyüket az iso9001 minőségbiztosítási rendszer bevezetéséig visszavontuk.
[gyártók levele]: kedves kff, dögöljetek meg, inkább átállunk vizipisztolygyártásra!
[kff levele]: kedves klub, tudomásunkra jutott, hogy időközben a szocialista járművek alkatrészellátása telesen megszűnt, véleményünk szerint ez a helyzet súlyosan veszélyezteti a forgalom biztonságát, ezért ezeket mostantól fél évente kérjük műszaki vizsgára hozni, esetleg kivéve a zsűrizett veteránok.
[klub körlevele] Kedves tagjaink, örömmel számolunk be arról, hogy a kialakult áldatlan állapotokat megszüntetendő a kff gyors intézkedést hozott, és az alkatrészellátás minőségi problémáinak áthidalása végett szigorú ellenőrzéseket fog tartani.
[tag magának]: mikor tanulom már meg végre, hogy fogjam be a pofámat?!
Ez igy van. Csak egy példa szomszédomnak (30 körüli) eddig Trabantja volt, aztán lerakta az A-t és vett egy 1000-es FireBlade-et (150+ paci). Aztán azzal száguldozik a városban. Szerintem városon kívűl még nem is nagyon volt. A legjobb szórakozása, hogy a haverjával (akinek VFR-je van) a parkoló kocsik riasztóit szívatják. Tudjátok kövér gáz a kocsi mellett. No comment...
Rorik da 20
Énszerintem az is baj ebben az egész érdekvédelemben, hogy aki már bekerült, és irodája van (talán még motorja is),az nem találkozik azzal a dologgal, hogy pl. nincs 25ezer forintja egy vadiúj gumira. És abban is biztos vagyok ,hogy nem szocival járkál.Ezért nem tudja és nem is fogja megérteni a mi problémáinkat. Én is szivesen bemennék egy szalonba, hogy vadiúj vasat vegyek, vagy márkaszervízben javíttatnám, de nem engedhetem meg. Egy jó meleg irodában ,szépseggű titkárnővel ellátva durvára nem fogja érdekelni, hogy szarok az utángyártott cuccok, mert lehet hogy ő nem is tudja,(márkaszervízben javíttat, vagy újat vesz ha betojik a gépe). Az biztos , hogy ez nem a szocisok érdekvédelme lesz, mert ebben nincs bolt. Itt nem nagyon lehet kaszálni, mert ez nem divatmotoros csapat. És mit szóltok a 6 rongyos tagságihoz?? Ez 1 db Mitas vadiúj hátsó gumi ára. Hát ennyi!
˝A szélnek mindegy hogy min ülsz ,akkor is belefúj a fejedbe˝˝
Már hogyne tudhatná. Azt is figyelembe kell venni, hogy nem vagyunk egyformák... Menni barom van az utakon a 30-as-40-es korosztályból is..
Üdv: Gexxx da 21 ;-)
Sztem egy 21 eves nem tudja. 21 eves koromban en sokkal mereszebb voltam mint most.
Bulldog névnapot Győző!!!
A motorosokat érdekvédelemmel ellátók elképzelése szép, de valamit nem értek:
A MAK (Magyar Autóklub) azon kívül, hogy csinált saját benzinkút hálózatot, milyen érdekeit védi az autósoknak. Ha most valaki a MOL perrel jön megint, annak ajánlom figyelmébe a honlapjukon szereplő bírósági döntést, mert a sajtóban olvasotakkal ellentétben jóval árnyaltabb a kép. Tehát ebből kiindulva az autómentésen, a vizsgaállomásokon, tanpályákon kívűl milyen érdekeket véd? Tettek-e bármilyen lépést annak érdekében, hogy a gyalogos baleseteknél a gyalogos által okozott károk megtérítése kinek a feladata, és milyen formában? Fel tudott-e lépni az autók árának emelése ellen, amikor bevezették a regisztrációs adót? El tudta -e érni, hogy az utak állapotában érdemleges változás álljon be, egyáltalán szólt-e ezért nyílvános fórumon bármikor is?Ha most azt nézzük, hogy az autósoknál mindez nem megoldott, akkor nálunk motorosoknál ki lenne az, aki érdemben tudna tenni bármit is a mi érdekünkben, ha az autóklub 100 éves múltjával képtelen erre.Azt hiszem ez megint egy fecske, és bármilyen meleg is van, ebből már nyár nem lesz. A fentiekre példa az is, hogy a Motor Revü előző számában Paulovits Imre felháborodik a regisztrációs adó miatt, majd egy hónappal később azon elmélkedik, hogy az erdőkben az endurósok, a városban az utcai harcosok üvöltetik motorjaikat, és másokat ez zavar. Ezek után ki lesz az, aki a nem motoros társadalomból azt fogja mondani, ezek a szegény motorosok már megint kaptak egy pofont állam bácsitól?Hallom az utca hangját, amint azt mondja: Úgy van! Vegyék csak le ezeket, mást se tudnak csinálni, csak száguldozni, meg bőgetni.
Ugyanez az újság siránkozott nem- régiben arról, hogy talán rendszám kerül a segédmotorra is. Aztán máskor arról írnak, hogy mennyire lopják a motorokat. Ha valaki veszi a fáradtságot és bele olvas a statisztikákba, akkor kiderül, hogy az autóknál bevezetett eredetiség vizsgálat meghozta a hatását, mert az autó lopások száma visszaesett. Akkor most mi a jobb ha lopják, vagy ha fizetni kell az államnak sokat?
Persze ez nem állít meg semmit, csak mérsékel!!! De ki fogja eldönteni, hogy nekünk motorosoknak melyik a jobb? Ha államnak fizetünk, vagy a lopó embernek adjuk? Mindkét esetben a mi pénztárcánk bánja. -Szerintem.- A motorosokat hol fogják megkérdezni ezekről a kérdésekről? Az a szerencsénk, hogy mindíg néhány évvel később jönnek nálunk a dolgok, mint az autósoknál. Bár azt igazán nem tudom, hogy a biztosítóknál a bónusz elmegy-e majd a 10-esig, vagy marad 1-nél? Esetleg előfordul-e az, hogy egy szalonban úgy szolgálnak ki, mintha vevő volnál, és nem úgy mintha szívességet tennének neked, mert eladnak egy motort? Azt gondolom, hogy nem a Hungaroring motoros iskola és az ORFK Közlekedésbiztonsági Osztálya fogja megoldani a problémát, ők csak egy problémára koncentrálnak a balesetekre, amely a cikkből is kiderül, hogy arányaiban nem nő olyan mértékben, mint a motorkerékpárok száma.
Ez az ott ülők problémája, de a mindennapi gondjainkkal ki foglalkozik?
Hogy lehet kereskedelmi forgalomba hozni olyan gumit az ETZ-re, ami néhány hónap alatt a mintázat mélyén végig hasad? Miért van az, hogy motorgumit csak néhány helyen szerelnek, és centíroznak, holott boldog-boldogtalan árulja? Miért nem képesek minőségi Jawa alkatrészt eladni, mert akkor nem megy az üzlet?
Csak néhány ötlet ahhoz, amivel érdekvédelem során senki nem fog foglalkozni. Azt hiszem a sort lehetne tovább folytatni, mindenki tud példát hozni. Én csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy a "sajtónk", aki a legnagyobb példányszámban jut el az érintettekhez, az sem képes a nyilvánosság elé lépni a kérdésekkel és válaszokkal.
nyami, finom friss 21 éves vesék, májak, szívek... ;-)
Amúgy meg nem hiszek az atyáskodó szabályokban, lehet, hogy 17 évesen még nem, de 21 évesen már tudhatja, hogy hol a képességeinek és a technikának a határa, a többiekre meg Darwin papa tételei vonatkoznak.
A teherautósok, főleg a kamionosok viszont tényleg nem nagyon látnak ki a fülke jobb oldalára, szóval ilyen jármű tükör-holtterében jobb nem sunnyogni, ha előzni kezd, inkább maradj le amilyen gyorsan csak tudsz, és/vagy előzd vissza balról.
Egyebkent sztem baromsag ez az uj szabaly a jogsi szerzesre. Mert ha elmultal 21 eves akkor fogod magad es azt mondod te akarsz nagy motort vezetni, bemesz a motoros iskoadba alad raknak egy er5-ot :) GPZ550-et, azt uzsgyi.
Aztan mikor az ilyen friss jogsis jon szembe velema kanyarba 120-al es elbassza akkor en is meghalok nem csak o.
Persze en is elcseszhetem, de en a legelso motorommal nem is tudtam volna 120-al menni. :) A kovetkezovel mar tudtam (hosszu) lejton lefe hatszellel 120-at menni. :) De ez alatt evek teltek el, komolyodtam valamennyit, stb...
Hja es a nevuk is csak veletlenul hasonlit. :)
Hurra, nekem van B, A korlatozott, A.
Bambi!
Azt ők is megmondták, hogy az MSZP és az MSZMP nem ugyanaz a párt.Az csak a véletlen műve lehet, hogy ugyanazok a tagok vannak mindegyikben, meg a törikönyvben is hazugság, hogy '88-ban az MSZMP megalakította az utódpártját azMSZP-t.:)))
Szerintem csak azoknak kellene továbbképzésre menni, a cikk szerint, akiknek "B" ÉS "C" kategóriájú jogsija van.Az "A" ÉS "B" kategóriával még nem.
Azért ne mondjátok, hogy nem lenne jó, ha a "rutinos" teherautósofőrnek nem kéne bocsánatot kérni tőlünk, mikor összeszed minket az árokból, miután ránkhúzta a kormányt.Ha egyáltalán észreveszi. Aki hivatásos, igenis menjen továbbképzésre.Aki meg úrvezető, és valami hülyeséget csinál, úgy meg kell büntetni, ha nem is az első, de mondjuk ismétlődő eset/ek-nél, hogy kiessen a szeme a döbbenettől.
Vagy van egy mégjobb!!!úgy meg kell szigorítani a jogsiszerzést, hogy ne minden hülyének legyen.És felemelni a korhatárt.16-17 évesen ne virgázzon nekem egy kis nyálas szarházi a barátnője előtt apuka Suzukijával.Ha nem rángatnak le az óvónőről, az apja lehetnék.
MrOttmarnak igaza van .Sajna én ismertem a régi szövetségek vezetőit,és mindnek a saját hasznonszerzése volt a fontos,nem pedig a motorosok érdekei.És a mostani vezetőséget is ismerem,ezek is a régi időkből jöttek (mint az mszp)igy hát várok!üdv bambi
lehúzás + szivatás. Már látom lelki szemeimmel, ahogy a "továbbképzés" végén jólismert kockafejű vizsgabiztosaink szomorúan csóválják a fejüket: "jó, jó, hogy tíz éve vezet, de lássa be, hogy nem tartott biztonságos oldaltávolságot kikerülés közben, és ez nagyon veszélyes volt! Most vegyen pár plusz órát, addig a jogsija nálunk marad, aztán majd két hét múlva új időpontot kérhet." :-(
ami a klubot illeti: szép vállalások, tiszteletre méltó buzgalom, de kíváncsi lennék, milyen _eszközökkel_ akarják a motorosok érdekeit képviselni. Én azt hiszem, ezen csúszhattak el a korábbiak is. A KF meg az ORFK bürökratáit bármiről is meggyőzni, ad abszurdum a szabályok enyhítését elérni náluk finoman szólva is elég reménytelen feladat... talán komplett szocio-pszihológiai tanulmányokkal és/vagy viselkedéstudományi kísérletek eredményével esetleg... de a "tagjaink érdeke így kívánja" nem hiszem, hogy nagyon ütőképes érv lenne náluk.
Hat ja a klubbos dologgal egyet ertek.
De ez az 5 evenkenti tovabbkepzes ez megint csak egy lehuzas akar lenni.
Úgy gondolom, hogy először bizonyítsanak, mert az eddigi motorosszövetségek is ekkora felhajtással indultak./Igérethegyek/ Aztán páran beleültek a jóba,és tojtak ránk!Kiváncsi leszek ,hogy változik-e ez a szemlélet ,vagy csak megint egy új lehúzás lesz. Én mindenesetre várok!
Aha, szoval az 500-as belpiacos volt a sogoreknal... Ez jo hir...
Udv: Gexxx
Nyugodtan mond, hogy az osszes kisipari cucc egy rakas szar. En nem emlexem olyanra ami jo lett volna.
HyGy
Gexxx!
Bár csak logikázom a dolgot, de a lényeg az, hogy a 600-as volt, amit Európába hoztak, ennek a furata 94 mm, lökete 85 mm volt.(Ez az 1985-ös modellre vonatkozik.) Az 500-ast szerintem Ausztriába hozták, mert ott az adózás szempontjából kedvezőbb volt a kisebb löket térfogat. Logikusan, ha gyártó lennék, nem tennék mást, mint a furatot venném vissza, így minden más maradhat, csak az ehhez tartozó alkatrészek cserések. Ha érdekelnek a motor adatai, akkor e-mailben elküldöm.
Az elméletemet támasztja alá az is, hogy később ez a blokk került 650-es formában az XF 650 Freewindbe, és az összes előd DR 650-be. Szerintem az alapkoncepción nem sokat változtattak, néhány modernizációs fejlesztést, és méretezési dolgot kivéve.
MINDEN ami SIMSON hoz MZ hez és JAWA hoz illetve robogókhoz kell!!! Új gyári és utángyártott illeteve bontott alkatrészek jóval BOLTI ÁR ALATT!!!!! Blokk alkatrészek, fogaskerekek, csapágyak, szimeringek, gumik, kippufogók, kerekek, tankok, spoilerek, olajak, dugók, fötengelyek, elktromos cuccok MINDEN!!! Akár postai utánvéttel is! 5000 ft felett Bp.-belül INGYENES kiszállítással! HÍVJ INFÓÉRT!!! Szarka Péter 0630/4096093
Buny, te SUZUKIOLÓGUS! (+ minden hozzáértő egyén
Nem tudjátok véletlenül, hogy van-e lényeges különbség a suzuki dr 500 és 600 között? vagy csak a furat/löket változott?
Üdv: Gexxx
Jövő héten, azt sem tudom, hogy holnap mi lesz velem :-)))
D emegbeszélhetjük. hogy miért dobta vissza, azt nem tudom, ha megint ezt teszi, akkor a vacziferi@freemail.hu-re próbáld meg...
Gexxx
Próbáltam hát,de nincs rajta! Van ott mindenféle kapsolási rajz,de nekem egy részletes fesszabályzó bekötési rajz kellene! Vagy ha valaki el tudja mondani, hogy mit melyik dróthoz kössek, az is jó! Köszi!
Gexxx: Újabb találka jövő héten?
Melyik e-mail címed él most. emilben megbeszélhetnénk. Próbáltam már neked írni a vipmail-esre de visszadobta.
Szeva!
A www.simson.hu oldalt nem nézted? Ott pedig biztos találsz valami leírást vagy segítséget.
Pool
Dolphi!
Mi van valami régi gép elé ültél, ahol a címlistában benne volt még az oldal címe?:))))))))))))
Esetleg látogatod majd az oldalt mostantól sűrűbben?
A biztosítókról tudnék mesélni, dolgoztam az egyiknek külső szakértőként, azért ha szánnának rá pénzt meg lehetne buktatni őket, nekünk néha sikerült, de aztán már nem volt szükség ránk, így elváltak útjaink.
Hello! Simsonhoz kellene nekem 6V-os, részletes fesszabályzó bekötési rajz, ha lehet színekkel, vagy ha nincs, akkor csak annyit, hogy mit mihez kössek a fesszabályzón (5 különböző színű kábel)! Légyszi segítsetek!
tulajdonképpen csak annyit kellene csinálni, hogy a kárfelvételkor a cserére írt részekbe belekarcolják vagy belesajtolják, hogy "HB" vagy ilyesmi... egy időben volt is ilyen, de most már nem.
Van, aki a garázspolcon tartja a kinyílt lufit, és ha kell egy kis pénz, beszereli, és megy kárfelvételre. Ez azért elég gáz.
Sajnos így van. Meg teherautósok, mentősök is osztogatják.
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|