:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Lajos !
Kicsit hagy tanuljak én is, felmerültek dolgok, rákérdezek... ha nem baj..
A töltőfeszültséget , persze, hogy a fesszabbal lehet beállítani. De csak akkor, ha minden műxik- gondolom. Ha jól olvastam, Attis elektronikusat is kipróbált, azt hogy lehet állítani?
Valamikor a családi autónk egy m 21-es volga volt.. gyerek voltam, de emlékszem, hogy az öreg pestlőrinci mester ampermérőt használt, lekötötte a sarut..a belső műszerfalon volt szintén ampermérő, gyárilag, plusz mínusz huszonöt amper tartományig.
Lényegileg arra keresném a választ, mi a dinamó, vagy a generátor feszültség és áramerősség termelése közt a párhuzam, illetve ha a fesz. megvan. lehetséges-e, hogy az áramerősség mégsincs meg...vagyis, mitől függ az áram erőssége? Ez valamiből következő fix érték? Ha nem állítható, akkor logikusan így lenne... szóval ezt tényleg szeretném megtudni.
üdv.: Fullkopy
Attis, Bekukkoltam a doksiba, tartok tőle, hogy az adatok nem a te aksid típusára jellemzőek.
Ilyet is találtam:
A szénkefe nem lehet 8 mm-nél rövidebb..
Jav.: A kollektort sikeresen összekevertem a kommutátorral :-)) a forgórészen a kollektor lesz, azt polírozd..
Lássuk az adatokat a doksiból, cirka:
A szűz, 5 órája felsavazott akkut 50 órán keresztül töltjük 8 V feszültséggel, és 0,8 A árammal......összesen 7,9 - 8,1 volt feszültséget ér el..
Tényleg nem tudok erről többet ..
üdvi..
Kedves Attis!
Ne aggódjál, és ne várj csodát a dinamótól hacsak nem teszel 45W-os forgórészt bele 25W-os reflektorral továbbá 1,5W-os műszer világítással. Az enyémet is töltögetem időnként. 70 W-os. Minél nagyobb teljesítményű a forgórész annál vastagabb a tekercselő vezeték ezért kevesebb menetszám fér el a horonyba így az indukált feszültség azonos fordulatszámon is kisebb lesz. Ha az előttem írt hozzászólásban említett mechanikai ellenőrzést elvégezve minden rendben van, feltöltött akku. mellett FESZÜLTSÉG mérésel kell beállítíni a fesz.szabot világítással mivel úgyis igy kell járni.Lötyögös savas akkunál 2,35-2,4V/culla zselésnél valamivel kevesebb. Én 7 V-ra állítottam be, de a gyártmány ismertetője az akku.nak írja. Ha nem sokkal vékonyabb az eredetitől pl 0,5 mm2 akkor nem számít.
Ha állítani kell a szabályzón és közlöd milyet szereltél rá leírom a beállítás menetét.
Üdvözlettel: Laci
Doki!
Szerintem abba is bele fognak szólni de nem a főnökök, hanem a körülmények. Ez így szokott lenni, és nem akarlak elkeseríteni!:))))))))))))
Némiképp vitaqtkoznék veled ebben a tartóssági dologban. A mai motorok elég nagy futás teljesítményre képesek a technika fejlődésének köszönhetően. Ezeket alkalmazzák is. Ha figyelembe veszem, hogy milyen teljesítményt ad le egy mai motor, és milyen futásteljesítményre képes, akkor azt kell mondjam, hogy a régi gépek ennél sokkal hamarabb szorulnak felújításra, és még karbantartás során sem hiszem, hogy sokkal több pénzbe kerülne, de még nem ültem le igazán kiszámolni, de segíthetnél, ha egy adott futás teljesítményre megadnád a motorod költségeit.
Épp ideje közölni veletek,a jővő hónapban nyitok egy motorszerelő műhelyt ha összejönnek a dolgok!Mostmár elegemvan hogy beleugatnak abba amit csinálok a munkahelyemen na további Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok Mindenkinek!
Épp ideje közölni veletek,a jővő hónapban nyitok egy motorszerelő műhelyt ha összejönnek a dolgok!Mostmár elegemvan hogy beleugatnak abba amit csinálok a munkahelyemen na további Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok Mindenkinek!
Az aksid paraméteriben biztos vagy?Az enyém 5 Ah 12 voltos..638 350 kiszerelve max 0,5 a-val tölthető.(a tárolóképesség 10 %-val )
Olvastam, hogy Jawad van, viszont az MZ fórumon , úgy tapasztaltam, több az elektromos guru...
Nagyon bátor lennék, ha vágnám a témát,de csak nagyon tétova lépésekkel megy :-)) Macera : sorba kell kötni a mérőműszert,ha jól sejtem az akku pluszról le kell szedni a kanócot, természetesen áramerősség mérésére alkalmas eszköz kell, (ampermérő, a digit. műszer, amiről írtam, 10 amperig mér), nem tudom, milyen műszered van... a megfelelő csatlakozóba át kell dugni,- leírása válogatja- ha sikerül, 1 adattal gazdagabb leszel..de ehez tudni kéne, a viszonyítási alapot, vagyis hogy mekkora a kívánt érték, mekkora fordulaton..
Ha állórészt cseréltél,ugyanazt tapasztaltad, akkor az lehet, hogy jó.
A műszer ellenállást is mér, a kettőnek - két állórésznek - cirka egyformának kéne lennie..ha jók..
A forgórész lehet zárlatos, akár, de azt nem tudom, hogy kell kimérni, valahogy terhelni szokták..
A fesszabot cserélted, mindkettő rossz lenne ? Lehet..
A szénkefe hibák : rövid szénkefe, gyenge a rugó , beragadt a szénkefe a fészkébe, , kontakthibás valamelyik csatlakozónál.
A kommutátorszeletek közt illik kitisztítani időnként a beragadt kosztól, valamint rendkívül finom polírpapírral ügyesen körbe lehet csiszolni ott, ahol a kefék felfekszenek...
Egy csomó mindent lehet még mérni, de tényleg nem vagyok ebben otthon, a sajátomat a könyv szerint szoktam kiméregetni,eddig mákom volt, sikerült megcsinálni,a doksit itt letöltöttem a szakirodalomból...
Szerintem az MZ vagy a Motor elektronika rovatban tényleg kaphatsz konkrét segítséget..
Szia
A macerát kifejtheted bátran.
Jawa 250 559-esem van. fesszab új.
Állórész csere után is ue. a helyzet.
Szted lehet az , hogy a vezeték vastagsága nem gyári , csak kb.akkora?
Ráadásul hosszabb?
Szerintem nem, de hátha valaki okosabb is olvas itt:-)
valami változás történt volna a fesszab áramkörében?
Kb. 50-60 km/ó már van töltés.(4.-ben)
Akku 12 Aó-s.Gyárilag 14 kéne.(Jawa-ba)
forgórész rossz lehet így ,hogy műxik?
Zárlat nincs.
Fesszabra gyanaxom.
Szénkefe hiba érdekes lenne.
Attila
Persze biztos itt is vannak kivételek, de a járművek nagy részére rá lehetne ragasztani egy "Minőségét megőrzi:....." matricát.Vagy :"Használat után eldobandó!"
Az a legszörnyűbb, hogy ha egyszer belekerül az ember egy ilyen körbe, onnan már nincs visszaút.Belekényszerítik a gyártók az általuk kialakított szabályok közé.
Szóval ameddig lehet, kimaradok belőle.Az én járműveimbe még bele lehet nyúlni.Jó is ez így...
Hát arra engem korbáccsal se lehetne rávenni.Rohadt nagy átcseszés, ami járműipar terén meg.Már nyíltan is kimondják, hogy 5 évre terveznek autókat, meg motorokat.Émmeg ilyen szar minőségből nem kérek.Akkor sem, ha megtehetem, hogy újat vegyek.
Igen, volt egy ilyen válasz is, hogy tutira nem veszek/cserélek motort, de ez kimaradt mégis. Vegyen mindenki új motort! :-)))
Vagy akár csinálhatsz egy komlett szavazást is valami ilyen témából....:)))
Pool!
Kimaradt egy lehetőség a szavazásból... "Nem kell új motor, nem bízom a mai gyártmányok minőségében!"
Lenne asszem szavazat rá...:))
A lényeg kimaradt.. úgy tűnik, csak magas fordulaton van töltésed.Az akár fesszabályzó hiba is lehet.A másik, nem csak a feszültséget lehet mérni, (volt )hanem a töltőáram erősségét ( amper)is. Ez utóbbi kicsit macerásabb.
Sajna nem villamossági szerelő vagyok, ráadásul nem mz-m van.A dinamós rendszerekkel nem is foglalkoztam mélyrehatóan, mivel csak generátoros autóim voltak.
Ami viszont alapból vizsgálandó :
Az új, és jól feltöltött akku feszültsége cellánként 2,1 volt, ez manapság a zárt hidak miatt nem mérhető, viszont egybe igen, 6,3 voltnak kellene lennie, természetesen ha a megfelelő savsűrűség is be van állítva. A fogyasztókat felsoroltad ugyan, az akku tárolókapacitását- amit nem tudok- figyelembe véve ki lehet számolni, elbírja-e a terhelést, ezt most kihagyom, a kisebb fényszóróizzóval tuti mennie kéne.
Töltéshibára tippelek, ha az aksi tényleg jó.Ellenőrizni kell a testeléseket,a szénkefét, a töltőáram mennyiségét..Hozzáértők biztos segítenek abban, hogy gázadásnál hány voltra kellene emelkednie a töltőáramnak... egy nyolcszáz forintos digit. vagy analóg multiméter segíthet.Nem akarok reklámot csinálni a baumaxnak, de a mostani M - 830 B típ. készülék már uniós színvonalú, és a fokozott biztonsága mellett van egyértelmű magyar használati utasítása is. Sajna csak ennyit tudok a dologról, az mz fórumon szerintem több segítséget kapnál, azt többen olvassák..
Buny!
Igazad van! Sajnos tényleg nem teljesen egyértelmű a szavazás kérdése, ez a dolog elkerülte a figyelmemet.
Egyébként a vételárra gondoltam. Tehát figyelmen kívül hagyva, hogy ki hány év alatt hogyan fizeti azt majd le.
Pool
Szia!
"Olyankor tényleg keményre sikeredik a hozzászólásom.Lehet, hogy erre céloztál?"
Olvastam néhány keményebb ellenvetést, hogy te voltál-e azt nemtom, nem tartom nyílván. Általánosságban beszéltem.
"Persze, ha nincs energiád a válaszaimat elolvasni, akkor hiába pedálozok.. nem tudom, talán megbántottalak valamikor ?"
Nem, nem dehogy.
Kb. december óta találtam az oldalra, és bekapcsolódtam.
Az ez előtti agyagot nem olvasom, nekem kényelmetlen, GPRS-en keresztűl, lassú, szakadós...
Nos egy talány:
rendszer:MZ dinamó, elektronikus fesszab.
fogyasztó:A megszakítós gy.,és csupán a világítás.
helyzetfénynél:5*4Watt+5W+ néha a fék(10W)+üres jelző 5-ből 1*4 W
lámpa 35*35W-os
előtét ellenállás kikapva.
Akkú új.
az erős rendőri fellépés miatt tompított fény városban is, (biztos ami biztos eleget áldoztam már a kts vetésnek)
Estére mért fesz. 5,97 V
Másnap megyek egy kanyart,35*35 W-os izzó csere 25*25 W-ra (feltettem a műszert a gépre ideiglenesen) 6,65 a max. lámpa nélkül. Helyzetjalzővel: 6,75! 4500-5000-es fordulaton. hirtelen megállok,előtte levett lámpával, 6,13 v.
halvány reménysugár kb 20 Km. után.
irány vissza Bp-re, term.helyzetfénnyel.
most:6,02
A feszültség stabil.
Visszaraktam a mechanikusat, nem jobb.
???
Attila
Pool!
Azt hiszem értetlen kérdéssel kell forduljak hozzád:
Hogyan értelmezzem a "mennyi pénzt" szánsz rá kifejezést?
Az érvelésem a következő:
Alaphelyzetben meg lehet venni a motort készpénzre, ebben az esetben minden érthető.
A következő stádium, amikor rendelkezem bizonyos összeggel, de a motort részletre vásárolom, ezért ez csak az induló részlet lesz, és a havonta fizetendő díjat is rászánom, de ez az indulásnál még nincs.
Ha motort cserélek, amit előzőleg is részletre vettem, abban lévő pénzem és amit még hozzá tudok tenni azok együttes összegét is vehetem.
Tehát a kérdés az, hogy a szavazásban szereplő összegek a motor vételárát vagy a motor vásárlásához együttesen rendelkezésre álló összegeket jelentik?
Fullkopy!
Van olyan nap, amikor kétszer is megnézem a fórumokat, mégsem írok semmit, mert nem értek hozzá, vagy annyira kiveséztük már, hogy nincs értelme. Az oldal változik, vannak akik jönnek, vannak akik mennek, a regisztrációjuk marad, de aktívan nem működnek közre. Én is azt gondolom, hogy előbb-utóbb változni fog a motorpark az oldal látogatói között és hasznos tanácsokkal csak akkor szolgálhatunk, ha ezeket a változásokat szem előtt tartjuk.
A szoci motorok tesztjeit, átalakításait is lehet cikkekbe foglalni, de azt hiszem a tipusok véges száma miatt egy idő után más márkákat is górcső alá kell venni, mert az olvasók ezt fogják elvárni. Ezért van az, hogy írunk olyan motorokról, amelyek jelen pillanatban rendelkezésre állnak, és tapasztalatokkal rendelkezünk velük kapcsolatban.
A fentiek inkább csak válaszok azoknak, akikben ilyen kérdések merülnek föl, és nem feltétlen válasz csak neked Fullkopy, inkább csak a nevedhez írtam, mivel látom néhány kérdésben hasonlóan látjuk a világot.
Stimmel, mikor 10 éves voltam, benéztem a volgánk motorterébe,nem tudtam , melyik a karburátor, akku, indítómotor, dinamó...vagy generátor.. minek az elosztófej, ...aztán a fater megmutatta.Hét év múlva meg vizsgázott autószerelő voltam.Szakemberként is sokszor néztem kigúvadt szemmel érthetetlen és logikátlan műszaki hibákat.
A jawa kapcsán se kevés meglepi ért már.Amit leszögezhetek: tudálékoskodni itt abszolút nem érdemes.A másik, veszíteni tudni kell. Előfordul ám, hogy mégiscsak másnak van igaza.A bajok ott kezdődnek, ha valaki makacsul ragaszkodik a saját hülyeségéhez, mert fél, hogy presztizsveszteséget szenved, nyilvánosan.
Kicsit elkanyarodtam.. de kikívánkozott..
Hygy!
Szerintem nagyon jól látod a dolgot, már meg akartam pedzegetni, de megelőztél. Ugyan én kicsit továbbmentem...Nem szabad megállni a szoci motornál,úgyis továbbfejlesztett lapra lesz előbb-utóbb szükség, ( szoci, nyugat, és kelet motor ) szerintem sokkal több esélyed lesz szponzorokat is találni.Az pedig nem ártana, ha már ennyit dolgozol.A látogatottság jó, de a regisztráltak számát csak úgy lehet növelni, ha más gyártók motortulajait is idevonzod.Ezzel ugrásszerűen minden nőne.
Aztán el kell mondjam, sajnos hiányolom a pelzekútorokat.Szerintem a rosszul értelmezett internetes szabadság , a felelősségrevonás kilátástalansága, a gátlástalanság, vagy egyszerűen csak a hecc miatti attrocitásoktól meg kéne védeni a csevegőket. Minden fórumra kéne ám legalább egy op. jogú személy..Tudom, amiket írok, ahoz lassan egy irodányi személyzet kell.. gondoltál már ilyesmire?
Hello!
Csak úgy felületesen olvasom a fórumokat, viszont azt is tudom, hogy sokan nem mernek kérdezni, mert akkor esetleg hülyének nézik őket, mert olyan egyszerű dolgot kérdeznek.
Ez szerintem csak egy kisebbségi komplexus, amit le kellene győzni. Egyszer mindenki volt kezdő. Emlékszem még arra a pillanatra mikor én is szégyeltem, hogy nem tudom, hogy mi az a gyertya és az hol van a motorban. Sőtt abban sem voltam biztos, hogy melyik a motor egy motorkerékpáron. :-) De tényleg így volt!
Pool
Attis!
Távol áll tőlem, hogy bárkit esetleges pillanatnyi értetlensége, zavara, vagy hiányos szakmai ismerete miatt leminősítsek.
Ismétlem, én, inkább, ha tehetem, segítek, ha időmből kitelik.... és általában van időm..
A nyers, ostoba , értelmetlen és arogáns támadásokat viszont tényleg visszaverem.Sajna volt már pár ilyen.Nem hiányzik.
Olyankor tényleg keményre sikeredik a hozzászólásom.Lehet, hogy erre céloztál?
Úgy tudom, egymással soha nem volt bajunk.Tehát most én sem értek mindent.
Ha valamiben segítségedre lehetek, akár az eddigiek megértésében,kérdésed van hozzám, vagy ami a lap témaköreibe tartozik, nyugodtan keress meg
e-mail : vizvezjav@net-tv.hu
akár msn, vagy icq kapcsolat megoldható.
Persze, ha nincs energiád a válaszaimat elolvasni, akkor hiába pedálozok.. nem tudom, talán megbántottalak valamikor ?
Üdv : Fullkopy
Asszem egyetértek veled.
villáskulcs: A mai irásod utolsó mondatából Kb. semmit sem értek.
Azt sem tudom mit és hogyan kérdezzek!
Nem akarom, hogy hülyének nézze(t)ek, hogy butuska vagyok.(Ezért mint láthatod, kissebbségi érzésből indíttatva meg sem merem kérdezni:-))
Így ok.?
Nincsd enegiám a régi hozzászólásokat, hozzászólásaidat elolvasni, elhiszem amit mondasz.
Attila
Devil
Csatlakoznék HyGy reagálásához. Az oldalon olyan cikkek jelennek meg amiket ti (mi) küldtök.
Szeretnék megkérni mindenkit, aki motorral elmegy túrázni az vigyen magával fényképezőgépet, készítsen néhány képet és miután hazamegy írjon egy kis élménybeszámolót addig, amíg friss az élmény. Aztán pedig küldje el és a szocimotoros oldalon meg fog jelenni.
Én nagyon szeretem olvasgatni a túrás cikkeket, mert ha tetszik valamelyik hely, akkor később én magam is terveznék oda kisebb túrát.
De nemcsak túrás cikkeket lehet írni. Készíthettek a motorfelújításról, motorátalakításról, motortuningról is cikket vagy bármiről ami a motorhoz/motorozáshoz kapcsolódik.
Üdv.: Pool
Azt sem szabad elfelejteni, hogy sokan a keresőkből "tévednek" ide. Egyszer kerestem a BMW hez valami alkatrészt. Beírtam a googleba és kaptam is egy találatot aminek nagyon örültem. A saját szocimotoros fórum hozzászólásomat találta meg, mert ott is közzétettem. :-)))
A regisztráltak száma reális, nyilván ennek egy töredéke kiesik, nick váltása, vagy a szoci körből kiesés, egyebek miatt..
Nem azt írtam, hogy csak én csikicsukizok a letöltéssel, hanem hogy kevesek.. nyilván , hiszen nem mindenkinek van lehetősége munkája mellett naphosszat a neten garázdálkodni..
A router stimt, itthon is négyen vagyunk hálózatban, x-micro van,512-es, rádiós , ajánlom mindenkinek, aki nem akar kábelrengeteget .
Devil olyan informacio kerul ki az oldalra, amiket ti kuldtok, persze mi is igyexunk keriteni erdekesebb dolgokat, szoval az oldal ugy alakul, ahogy ti akarjatok.
Az en nezopontombol, a szocimotoros nem hiszem, hogy csak szociban kellene otthon legyen, nyugodtan kitekinthet, akar turakra, erdekessegekre, akar masik motortipusokra is. De mindezt szocimotoros szemmel.
Andris: a legtobb mondern bongeszo tud olyan lehetoseget, hogy a mezokbe beirt usernevet es jelszavat megjegyzi, mikor legkozelebb az oldal letoltodik, szepen beirja helyetted.
De elgonodlkodom valami megoldason. Van ahogy ugy oldottak meg, hogy be kell lepni a forumokba eloszor es csak utana tudsz irni, nekem ez annyira nem tetszett mint megoldas, mert nekem kenyelmetlen volt hasznalni.
De majd lehet, hogy megprobalom kombinalni a ket megoldast, ugy is majd a forumokhoz is hozza akarok nyulni, mert meg szeretnem csinalni, hogy minden cikk moge automatan letre jojjon egy hely, ahol hozza tudtok szolni a cikkekhez. :)
Fullkopy: SELECT count( * )
FROM fuser where regnum = ""
ennek az eredmenye: count(*)=1095
Ennyi regisztralt user van a forumokba.
Rengeteg helyen van router, ami ugy van beallitva, hogy allandoan legyen fent a neten, mert ugye tobb gep csatlakozik ra, itthon is van router. :)
Az en infoim szerint sokan naponta tobbosz letoltik, hogy hatha tortent valtozas, vagy a forumokba irt valaki. Tehat nem csak te egyedul vagy igy.
Sot a kornyezo orszagokbol is vannak talalatok az oldalon.
sziasztok
romet pony-t szeretnék venn, de nem találok sehol. ha valaki tud egyet, kérem írjon a koga1@freemail.hu címre.
köszi!!
Ugyan a kérdés nem nekem szólt, de nálam a progi felkínálja a nevet, és a hozzá tartozó elmentett jelszót.. xp-t használok.. azzal egyszerű. Ha új szöveges dokumentumként szerkesztesz választ, és bemásolod, ahova akarod, ha nem stimmelt valami , akkor mégse kell újra írnod a dolgokat...bemásolod mégegyszer 2 katt.... a hozzáértők tuti jobb tippeket adnak..én csak dilettáns vagyok...
Nem ide kapcsolódik a téma,de egyvalamit már régóta akartam írni neked hygy.Mégpedig azt,hogy nem lehetne azt valahogy megoldani,hogyha elrontasz egy betűt a nevedben vagy jelszavadban(mikor hozzászólást akarsz írni),akkor ne kelljen újra gépelni azt amit már egyszer leírtam?Többször volt már így,és bizony sokszor sokat írtam,de nem volt kedvem mégegyszer bepötyögni az én egy ujjas technikámmal.Én nem értek ezekhez a számítógépes dolgokhoz,csak kérdezem.Üdv.
Hygy!
Az vitathatatlan , hogy rengeteg a dolgod, tisztában vagyok azzal is, hogy készíted az új lapot.Ráadásul mindezt ingyen, a saját idődből.Nem is téged bíráltalak, sőt, gratulálok az eddigiekhez, és sok sikert kívánok a továbbiakhoz...
Nem vagyok én akkora ember, hogy részemre bármit külön igazolni kéne..nincs is ilyen igényem igazán.
Egy látogatószámláló a főoldalon viszont kielégítené természetes emberi kíváncsiságomat.
Nem tudom, hány regisztrált felhasználó lehet jelenleg a szocin, de hogy ebből mennyi a ténylegesen aktív, azt is csak egy reg. megerősítéssel lehetne felmérni.Ez macerás.Viszont hiteles.
Esetemben egy dolog biztos, naponta átlagosan háromszor kukkolom meg a lapodat, tehát havi szinten közel száz oldalletöltésem van, úgy gondolom, fix ip. címről, mivel nem szoktam a kábelmodemet kikapcsolni.Kevesen teszik , amit én, ezért próbáltam valahogy utána számolni a dolgoknak.Lehet, hogy kevés sikerrel matekoztam...
(A tévedés jogát mint mindig , továbbra is fenntartom. : )
üdvi: Fullkopy
Fullkopy, mostanaban telleg kevesebb a cikk, de mivel eddig egyedul csinaltam szinte mindent, mert peetair nem nagyon er ra mostanaban, ezer lassan haladnak a dolgok.
De elkezdett mozgolodni az egesz, ugy nez ki paran beszallnak segiteni, ehhez viszont modositanom kell az oldal jelenlegi adminisztracios reszet amibol ti keveset lattok, de eleg nagy melo.
Aztan meg lesznek uj funkciok, uj galeria, amibe gyorsabban tudunk kepeket feltenni. Lesznek emberek akik tesznek fel cikkeket, vegre nem csak nekem kell csinalni (ettol kicsit felek egyebkent)
Lesz uj design, mar jo par dolog megvan, de a mostani allas szerint amilyen hamar ki lehet ki akarom tenni ami mar megvan, aztan majd a tobbi fejlesztes johet menet kozben.
Masreszt ha kered nagyon szivesen elkuldom neked az adatbazisban letarolt IP-ket, es adatokat a lagotatokrol. :)
Attis, nem nem minden kapcsoldas kulon ip.
Az iskolak altalaban fix ip-rol vannak (sulinet, vagy ha fosikola egyetem akkor uvegszal, akarmi)
Az adsl-en es a modemen kapcsolodok ip cime valtozik, de csak abban az esetben, ha ujra csatlakozik (de akkor sem mindig, igen sokban fugg a szolgaltatotol) nekem is van mikor 2-3 hetig ugyan az az ip cimem.
Masreszt leveleket is kapunk egy csomo embertol hogy ezt szeretne azt szeretne stb, az is egy aranylag mutatja hogy mennyire mozog az oldal.
Fullkopy, tobb szamlaloval is szamlaltatom az oldalt (egeszen pontosan kettovel) es mind a ketto egyforma eredmenyt ad.
Masreszt ugye egy ip mogul ha az mondjuk natol pl, vagy proxy akar tobb szaz gep is lehet, tehat a te szamlolasod sem jo, igazabol jelenleg nincs (en es kollegaim tuti nem tudunk) olyan modszerrol ami korrektul szamolna az osszes fele bongeszot.
Masreszt kalkulad bele, hogy sok embert nem erdekel a forum ok csak a cikkeket olvassak, es varjak, hogy legyen uj cikk.
A masik resze az embereknek, rendszeresen nezi, hogy irtak e valaki az o forumjaba.
Aztan olyanok is vannak akik csak letoltenek egy konyvet, vagy eppen a galeriat bongeszik stb....
HyGy
Helló
Kemény ellenvéleménnyel jelenleg nem tudok szolgálni, talán csk annyit jegyeznék meg az ip cim kapcsán, hogy asszem a kábeleseknek fix.A tel. modemmel más a helyzet, az csatlakozásonként változik.
Valamit félreérthettél, az irományomból, nem értem hogy kapcsolódik a műszaki érzék hozzá, hogy került ide?
A keménység gyakran csak látszat ám ! A tömör megfogalmazás is sejtethet ilyet, ha számításba vesszük a hangsúlyozás, az élő hang hiányát,ha kimarad egy írásjel, valamint azt, hogy mennyit gesztikulálunk személyes kommunikáció közben ... Az egyéni stílusról nem is beszélve.
Visszatérve a villáskulcsra, ha már szóba hoztad, asszem nem túl sokan segítenek nálam többet műszaki kérdésekben, bár ennek egy jelentős részét nem látod, mert levelezökön is teszem.Viszont a lényegre rátapintottál,kevés a hozzáértő műszaki zseni mocis, szerintem pont emiatt kéne a számok alapján sokkal több hozzászólásnak , kérdésnek lennie. Itt a szezon, és úgy döglött a lap, ahogy van.Szerintem pedig alkatrész és motorfelszerelés dömping , kérdésözön kéne hogy legyen ilyen gigantikus látogatottság esetén.Vagy, el kell fogadni, hogy a havi negyvenezer lapletöltőből harminckilencezer csak magába beszél.A napi hozzászólások aránya rendkívül alacsony.
Mindössze ennyi a magánvéleményem, ez nem azt jelenti, hogy bárki hitelét akarom rontani a közölt számok alapján, mert esetleg kételkedek,de, mivel mindenki azt gondol , amit akar, valamint alkotmányosan szabad véleménnyilvánítás van.....
Ha a látogatottság valóban ekkora, akkor arányaiban rendkívüli az érdektelenség , ez viszont elszomorító.
üdvi..
Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánok!
Szia!
Gondolj bele.A suliban kb 0,5% aktív (mondjuk én 2 főt veszek) annak 1/5-e tud gépelni...
Sokan itt is tanulnak, nem akarnak kudarcélménnyel távozni (örökre)
Elvégre senki sem születik villáskulcsal a kezében.
Néha 1 1 hozzászólás talán kicsit kemény.
Minden kapcsolódás külöm IP cím(lehet hogy tévedek, bocsi)
sokaknak a szoci nem "menő"
Ellenvéleményt, keményet ,várok!
Attila
Ha kiszámolod a letöltéseket napi átlagban, alkalmazod a fix ip. cimek miatti négyes osztót, talán hamar rájössz, hogy nagyon nem stimmel valami.Ha elfogadod az adatokat, a csökkentő tényező ellenére is a napi hozzászólásoknak a jelenleginek a sokszorosára kéne emelkednie ha reálisan nézzük a dolgokat. Ilyen látogatottság mellett ennyire döglött nem lehetne a lap,van, hogy napokig nincs új hozzászólás valamelyik fórumon. Vagy, ha tényleg így van , tudomásul kell venni, hogy a motoros szótlan ember.. ennyi ember ennyire érdektelen nem lehet..javítsatok ki, ha rosszul látok valamit...
Hello!
Nem megbantaskent, de mostantol a cikkek nagyresze japan motorokrol fog szolni? Ha meg nem rolluk szol, rolluk lesz fenykep? Legalabb 1 szerencsetlen szocit zsufolhatnatok a kepek koze, ha mar errol szol ez az egesz forum.
Attis!
Igen, a szavazásnál az öregebb géposztályt több részre kellett volna bontani. Máskor majd jobban átgondolom...
Nem is rossz, ilyen adatokat is hallani.A Fene gondolta, hogy ilyen látogatott az oldal..:))De jó!
Én már egyszerűen meguntam, h állandóan letolnak az útról vagy be akarnak lökni az árokba. Egyszerűen rádudálok ha megjátssza valamelyik, hátha észreveszik magukat. Hátha...
Na szal helyesiras ellenorzes dolgot keresett valaki multkor a weboldalhoz. A mozilla-firefox bongeszohoz ilyen kiegeszites.
HyGy
Szerintem a bevágós autóvezetők nem jelentenek akkora problémát. 10-20%-al gyorsabban kell menni mint a forgalom, és kész.
Nekem rutinos rókák mondták, hogy motorral jobb vagy gyorsabban vagy lassabban menni mint a forgalom, és szerintem igazuk van.
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|