:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Ttibi!
A megoldás Kgandrasnál van, írj neki egy mélt, és talán előbb olvashatod.
Ma MUnyi eldöntötte, hogy az idén kinek drukkolunk a Moto Gp mezőnyéből. A következő ok fejtést kaptam:
Az idén a Kawasakinak drukkolunk, mert a Z 750 jóó!
A hygy kukac szocimotoros.hu cimet megprobalhatod. a hygylista freemail-t toroltem mar sok szemet jott oda.
Hygy!!!
Adsz eg mail címet ami műkszik is?? beszélnünk kellene!!!
Fisi
sziasztok
bárki tud aügyebn tenni éertem valamit légyszi segítsen.
nem tudom h kihez kell forduni az miatt, hogy a jawa tuning váltó cikk minnél elöbb kikerülhessen olvasható példányba a honlapra, ugyanis rakom össze a blokkomat, és elötte el szerettem volna ovasni, hogy mi is van a cikkben, hátha ugy találom, hogy az nekem is hasznos lenne.
aki tud tenni az ügyben hogy ezt minnél elöbb elolvashassam az kérem segítsen benne.
Tibi
Hello!
Igazatok van! Minden fordulatra jut egy munkaütem a 2hengeres boxermotornál. Máskor előbb gondolkozok és csak utána fogok írni.
Így már el tudom képzelni azt is, hogy tényleg át van kötve a kipufogó...
Találtam egy elég jó linket a boxer kérdésben.http://www.pumaszallas.hu/oktatas/hmuvek/hajtomuvek-2-otto.htm
Annyi kiegészítést teszek hozzá, hogy én is úgy emlékszem, lehet egy csapon a két kar, csak akkor mintha egy segéd kar szerű vacak lenne benne.Ha a két egymással szemben lévő henger egyszerre robbanna, semmi értelme nem lenne a két hengernek.
khm..nagy f..ságot írtam. dehogy v2-es, csak a 170 fok az igaz. sorry.
a Zündapp KS 750 éppen V 2 hengeres és német, tehát ráillik a leírás :).
Igazi marhaságnak tűnik, de bizony 1 csapon vannak a hajtórudak és így kaptak egy 170 fokos V2 hengeres "majdnem boxert".
dulatára egy hasznos (gyorsitó)ütem és három meddő (fékező) ütem jutott.Ezért a motor járása rendkivül egyenetlen volt még a hatalmas (gyakran külső)lendkerék ellenére is.Ezt küszöbölték ki a több henger alkalmazásával ugy a soros,mint a V- vagy a boxerelrendezésnél. Üdv Takács F.
Egyszer az egyik hengerben, máskor a másikban - 180 fokra (pontosan) eltolva egymástól.Gondold csak meg: Miért is döntöttek a 910-es évek konstruktőrei a több henger mellett ?Azért ugye, mert az egy henger esetében a forg.tengely egy teljes for-
Kedves Pool !
Azt hiszem nem tudlak meggyőzni arról, hogy a BMW boxereinél a két hengerben nem egyszerre zajlik a munkaütem. Pedig tényleg nem egyszerre zajlik.Merthogy valóban ugy van, ahogyan korábban irtam: a főtengely egy fordulata alatt két durranás van.
Kedves Buny !
Köszönöm a hozzászólásodat, erősen hajlok a véleményedre.
kipuffogó
Az egyhengeresnél miért nincs elrendezési variáció?! Ez hátrányos megkülönböztetés! :-)))
ciao
Semi , aki a kétütemű levegős egyhengeresekért él-hal! :-)
SORRY!!!!!!
Az előbb elírtam! A boxernél mindkét hengerben egyszerre van a munkafolyamat. Tehát 720 fokonként követi egymást a munkafolyamat. De azt el tudom képzelni, hogy egymástól mondjuk 20 fokkal mégis csak el voltak ékelve, hogy ne egyszerre legyen a csúcsnyomás és így ne legyen olyan nagy főtengelycsapágy terhelés.
Az átkötés értelmetlennek tűnne. De azért azt el tudom képzelni, hogy olyan áramlástani dologról van szó amit én nem ismerek.
Egyébként a németeknek sem minden a funkcionalitás. Sok dolgot láttam ami a desingre volt kihegyezve. Sőtt! Ezt igazából leginkább a németektől látom. Főleg a Mercedesnél.
kipuffogó
Az szinte kizártnak tartom, hogy egy fordulatra egy munkaütem jutna. Ebben az esetben egy V motor lenne. A németek pedig tudomásom szerint mindig boxert csináltak. A V vagy boxer nem a henger egymáshoz való viszonyáz jelenti, hanem hogy a egy csapra vennek e helyezve a hajtókarok vagy sem. Azt még el tudom képzelni, hogy nem 360 + 360 volt a gyújtá, a kisebb főtengelyterhelés miatt. Hanem mondjuk 340 + 380 vagy valami hasonló.
Az hogy hol van a merevítés az meg statika és szilárdágtan.
Pool
kipuffogó!
Szerintem az az átkötés nem véletlen,ha merevítési szándékkal lenne, akkor a váznál tették volna, az üres csövet ajánlom. Elég precízek, csak úgy nem tesznek semmit, ebből indultam ki.
Mindezek ellenére természetesen hálás vagyok a segitő szándékért, és várom további info.-idat, ha megtudsz valamit. Ha én tudnék szolgálni valamivel, szivesen tenném, irj bátran!
üdvözöl:Takács Ferenc
Ez tehát azt jelenti, hogy a főtengely minden fordulatára esik egy munkaütem, igy az egyik oldali henger munkaütme kvázi kondicióban tartja a másik oldali henger szivóütemét.Többek között ennek tudható be pl. a hosszú löket ellenére a hallatlan nyugodt üresjárás.
Köszönöm kedves Pool a hozzászólásodat.
Én a mai bajor boxereket csak vizuálisan ismerem, de az 1960. előtti tipusokról az elmult negyven évben sok mindent összeszedtem. Nos ezeknél a gépeknél nem egyszerre zajlik le a munkaütem...ezért van két megszakitó, ezértvan két megszakitó bütyök, és ezért van két elkülönülő gyujtótekercs.
Győző!
Rendes vagy! Vegyetek példát Győzőről és mindenki hozzon még egy nőt.
:-)))))
Pool
kipuffogó
A logikus gondolkodás azt diktálja, hogy csak merevítés. Ugyanis egy boxerben a munkaütem egyszerre van ugye, így ez csak a turbulenciát növelni, ha átkötné a két csövet.
90%-osan merem mondani, hogy ez kizárólag merevítés. Ha megtudod biztosan, akkor megírhatnád, mert kíváncsi lettem.
Üdv.: Pool
Kedves fórumozók! Tudom, hogy nem egészen ide tartozik a dolog, de sajnos nem találok jobb helyet a gondom megszellőztetéséhez.
Ha az errejárók közül valaki ért a BMW R51/3-as bajor boxerhez, irja meg nekem, hogy a két kipuffogócső közötti (sebváltó alatt) összekötő keresztcső valóban összekötti a két csövet, vagy csupán merevitési célt szolgál ? Restaurálom ugyanis az öreg BMW-t és most a kipuffogók készitésénél tartanék.
Bármilyen információt, vagy kapcsolatlehetőséget megköszönök.
Nos igen...
Ugy gondoltam, kisegitem Pool baratomat, h a turan is bizonyithassa, ert a nokhoz. Viszek neki egyet:)
Úgy hallottam, hogy Győző oldalkocsit keres az ETZ-hez, mert lehet, hogy hárman jönnek!:)))))))))))
Geex ossze kell szedni par embert :) fogni egy gepet, berakni egy net szolgaltatohoz, es a havi dijon osztozni.
HyGy
Nem tud valaki egy olyan FTP tárhelyet, ahol nem ellenőrzik a tartalmat? Már unom, hogy mindig leszedik a cuccaimat a netről...
Esetleg valamiféle megoldás???
Thnx
Köszi az infót.Akkor mostmár csak szeretném tudni,hogy egy fúrás dugóval,gyűrűvel,főtengelyfelújítással mennyibe van?Üdv.
Én azt nem értem hogy ugyan akkora köbcentis motornál van teljesítménykülönbség a hengerek elrendezése miatt? vagy a nyomatékgörbe más?
Üdv!
Én nála csináltattam mind2-t. sőt nekem főtengelyt is szerzett, mert asszem TS-é volt benne.
Meg vagyok elégedve vele.
tike
HyGy!
Értem én, de pl nekem olyan nincs, hogy álmaim elrendezése és hengerszáma.Nekem csak jó/megfelelő, vagy rossz/nem megfelelő motor van.És ez független a hengerek számától, illetve elrendezésétől.Érted a dilemmát gondolom.De lehet, hogy én vagyok a hülye, hogy így gondolkozom???!!!:))))
Szerelés alatt a főtengely szétszerelését értettem.Szóval azt is megcsinálják?
A futár gyerek is vállal fúrást,illetve főtengelyfelújítást?Vagy te magad szerelted?Üdv.
Matya motorvasarlasnal se veheted meg az osszes motort ami tetszik. :) Egyet ki kell valasztani. :) Hengerbol ugyan ez. Ami az almaid henger elrendezese :) es szama azt ixeld :)
HyGy
Motor szerviz!!!
06309811674
Mit hittél? Ez szokott működni...
Szia Buny!
Elfelejtettem mondani, hogy az e-mail címem megváltozott, meg a mobilom is :-D
Itt elérsz: dolphi@break thru.com
(Írd egybe, csak a spam-ek miatt van a space.)
Ezzel a kóddal:
(a href="http://ideírod_a_linket")ide_a_szöveget(/a)
és () helyett<>-t írj! (azért használtam gömbölyűt, mert így nem étrelmezi, vagyis látni fogod... teccikérteni?)
Hali!
Mivel a hozzászólás kötetlen, megkérdezném: Nem tud valaki Takács Tamás D.B.B. koncertidőpontokat? +képeket+infót Róluk?
Előre is kösz, minden jót Nektek!
Elég lett volna a hengerek számát kérdezni sztem a szavazásnál...Így végigolvasni is fárasztó, na meg nem is nagyon tudok választani hogy melyik a legjobb...Szívemhez legközelebb álló.Szinte mindegyikre tudok mondani motort, amit szó nélkül megvennék.Feltéve ha még lehetne kapni..
Hiába na! Fejlődünk! Irtam neked mailt, ha ráérsz, akár válaszolhatsz us, ha már eddíg nem tetted meg, hiába kerestünk. Még a mobilt is eladtad, nehogy megtudjunk valami újdonságot.Csak nem valami női személy van a háttérben?
CSak hőkamrában pórmentesen,min 3réteg lakkot rá,ha nagyon szépre akarod akkor nagyon jól kell aládolgoznod!
Cserleve lett a szerver, es megvaltozott az uj adatbazisban a timestampt tipus formatuma. :) Kicsit modositani kellett a kodon.
A következő túrára kap mindenki új matricát ingyen.
Lehet, hogy szín és méretválaszték is lesz.
Na vettem metalszurke festeket a jawa-ra. Valaki elmondhatna hogyan kell metallal jol festeni. :) Van filler is, meg minden ami kell.
HyGy
Sziasztok!
Most vettem csak észre, hogy van www.szocimotoros.hu is!
Úgy látom még elég friss a regisztráció. Gratulálok hozzá!!!
Akkor lassan az asztalosok gyöngyének új matricákat kell gyártatnia :-D
Gexx !
A honlapod linkjét hogyan illesztetted be a hozzászólásba az MZ fórumon? Én is szeretnék linket így publikálni, hogy egyből rá lehessen kattintani, mert elég korrektnek tűnik.
Peti74
Az idő akkor pontosan: 2005--0-4- 08: 1:0:
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|