:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Bocsi Full,az elöző beszólás nem nektek szólt,hanem ChrómBuny-nak.:-))
Egyébként igazad van, ha arra gondoltál, hogy két hülye egy pár...szóval voltam én is ott, ahol nem kellett volna..ha már így rákérdeztél...
Úgy látom, egy nagyonis kipihent motorostársunk megérkezett :-)
Furfarag!
Szeretnék veled összeveszni a Syssybar elkészítése kapcsán. A krómozó nem vállalja be, mert odehegesztettél egy darabot, ahol ő nem tud majd tisztességesen megmunkálni!
Követelem, hogy azonnal vesszünk össze!
Aztán így belegondolva a dolgokba rájöttem, hogy nem is veled kell összeveszni, hanem olyannal,aki ott sem volt, elvégre mi ketten akik csináltuk nem lehetünk hülyék!:))))))))))
Valóban többek zseninek képzelik magukat, ez még tán nem is lenne baj. A probléma ott kezdődik, amikor azt képtelenek leírni, hogy bocs, tévedtem, vagy azt, hogy elnézést, elragadtattam magam.
A segítő hozzászólásokkal is vigyázni kell, mert van, aki csak arra vár, hogy ilyen esetben hibázz, tévedj, és ekkor azonnal lecsap rád.
A bölcsek köve, ha mégis kéznél van, azt használni is kell tudni , el kell olvasni a használati utasítását :-)
A gyakorlatot azért nem becsülném le, ha az valós, és alkakmas a megszerzett tudás szintentartásához. Tévedni pedig emberi dolog. A másik, aki dolgozik, az hibázik... A letorkolásokat pedig, ha itt a szocin a régiektől valami csoda folytán nem kapjuk meg, akkor majd ezt a "mulasztást " egy új srác biztos pótolni fogja..Dióhéjban ennyit reagálnék szinte tételesen az írásodra, a kedved azért ne hagyd elvenni, a dolgok itt a nagyobbacska cirkuszok után is általában rendeződnek. Én sem vagyok igazán haragtartó. Gondoltad volna, hogy az egyesharcos kiképzés után itt lesz részed annyi év után a kettesharcosban?Szerintem nem.. én se hittem.. de már megtapasztaltam :-)
Az a gond, mindenki zseninek képzeli magát.A hozzászólások egy része segítő szándékú csak, van pár ami csak a hozzászóló nagyságát akarja bemutatni.Egyesek elfelejtik, hogy senkinek sincs birtokában a bölcsek köve.Attól hogy valaki tanult valamit, még nem biztos hogy igaza van. A gyakorlat se garancia.Én is az előbb tévedtem nagyot egy másik topicban elektromos, fizikai kérdésban, mert nem gondoltam végig eléggé. Pedig villamos üzemmérnök vagyok, és műszaki tanár.Tehát senki se tévedhetlen. Ha véletlenül igazunk van, akkor se kel a másikat letorkolni.Néha elmegy a kedvem ilyesmik miatt ettől a weblaptól.
Kiváncsiságból rékerestem a kapcsolóvilla szóra, találathegyek...Ezután a tolóvillára is rákerestem , öt találat, összesen, nagy része a szociról.
A tolóvilla megnevezés tehát nem igazán közismert.
Végülis mindegy, ráértem...
Ha beírod a keresőbe a léptetővilla szót, meg fogsz lepődni, hányan használják erre az alkatrészre ezt a megnevezést.
A mobil alkatrészkatalógus ( eredeti 350-638 ) egyébként a sebességváltó villa megnevezést használja.( Ha lesz időm , közzé teszem, a szocin csak a cseh található meg.)
Más:
Egyébként elmondható, hogy a kapcsoló kezdetű szavaknak történelmi múltja van, mivel a sebességváltó és részei régi nevei a kapcsolómű, kapcsolószekrény . Innen ered a kapcsolóvilla,...bütyök , ..kar,
..hüvely, ...köröm, ..villatengely,
..villatengely retesz.
Nincs semmi meglepő abban. hogy a nyelv fejlődik, változik, és szakkifejezések is egymást felváltják.Nem a szavakon kell lovagolni, hanem meg kell tudni érteni egymást.
Ha elmegyek a pék boltjába, ott kapok alsó és felső kiflit.Egyiket az alsó, másikat a felső polcról.
Alsó és felső villaszárért inkább a motor alkatrészboltba mennék.Bár a Vasedényben is van.. Szóval , mint a mellékelt ábra mutatja, a köznyelvben szakkifejezések helyett használt szavakon lovagolni se okos dokog.A boltosokat meg hagyjuk inkább, hiányoztak a suliban az áruismeret óráról...
Hagyjuk Full.Egyszer, ha összehoz minket a sors majd megbeszéljük személyesen.Ezért utálom a netet.Simán elbeszél két ember egymás mellett.Nem lehet olyan finoman árnyalni a mondanivalót hangsúllyal, gesztikulállással, mimikával, mint élőben.Hosszú lenne kifejteni, hogy mit miért írtam.
Mondtam, nincs kedvem vitatkozni senkivel sem feleslegesen.Valamit nagyon félreérthettél most legutóbb.Vagy én csesztem el a megfogalmazást.Vagy szemléletbeli különbség van.
Na mindegy, mondom majd inkább személyesen egyszer.
Doki!
Ha jól tudom te is a Máthé Pistiéknél tanultál/szerezted a papírt.Nekem az az infóm, hogy náluk tanítanak tolóvillát, de igaz, ez nem személyes tapasztalat, csak három haverom járt oda, és ők ezt mondták.
Azért mondd, ha nem így van...
Na ne! Mostmár sírnom kell jól meglett keverve a váltó história.A léptetővilát kérek kettőt!Mondom a boltban.Jó itvan kettő!Tollóvillád van?Az meg mi a szar?
Na ezt teszteltem le haver motoros boltjába?hát enyhén furcsánnéztek rám.
halika
Egy csepnyi hozzászólás a váltó vitához. Az teljessen mindegy hogy toló vagy léptető e az a villa. Mindenki tudja mit kell neki csinálni. /Valoszinű senki nem téveszti össze a süteményes villával./
Nekem hajdanán vót egy per 1 -es kb 2 évig használtam. Ez idő alatt 10 alkalommal szált el a 3. fokozat / nem tudom , ma is ez a tendencia? /. Kaptam egy tippet ,hogy a kapcsolodó körmöket köszörüljük nagyobb dölésüre. Ami azt eredményezi, hogy a fogaskerekek nem szét tolják egymást a terhelés hatására , hanem össze felé nyomja őket a terhelés. Volt kis hazámban egy mester aki ezt a melot kb 1/2 ora alatt el is végezte . Vas össze. Irány az út. Cirka 1 hétig jártam vele ,ugy 100 km -t ha mehettem vele. Na az bevált gondoltam én, fel is pakolta öcsémet hátra irány a szocializmus legnagyobb alkatrész bázisa az utolérhetetlen Ecseri piac. Nem sokkal a város szélétől elöttünk egy ifa na 5 böl vissza 4 be HATALMAS RECSENÉS kerék állj féknyom vagy 50 méter séhova tovább. Stop, teherauto ,plató ,haza, szét, a váltóba 2 db fogaskerék volt ép az egyik az amelyik a tengelyen van kiképezve.Utolag átnézve a maradékot mintha az egyik kapcsolo-toló villa kopott el az egyik oldalán és nem kapcsolt szét de a másik villa már össze kapcsolt. Azért irtam le mert saját tapasztalat. Nekem ez a buli sokba került mert akkor még nem volt bontott peres mz amiböl javithattam volna.A boti ujat meg nem lehetett megfizetni , meg nem is vót a botba minden. Igy az enyém volt a környék első bontott perese. Ovatossan a reszeléssel!!!
csőváz
Kilozulu
Ez így tényleg hülyeség , nem tudom miért kell ezt folytatnod. Miután több ezer autó javításában vettem már részt, nem hiszem hogy gyakorlatban szakmailag képes lennél felvenni velem a versenyt csak azért, mert te most éppen fenoménnak képzeled magad, mivel már tíz motort szétszedtél. Ez csak egy apró része ám a skálának! Ettől nem leszel univerzális szakember, elhiheted.A megfelelő gyakorlat amíg megszerzed, legalább még tíz év. Mindamellett én azt se állítom, hogy értek az autóhoz. Lényeg, hogy amit bevállalok, azt meg tudom javítani. Ha ellenem szakmai támadás merül fel, az csak egy dolog, de ha valaki arra használja fel az internetet, hogy ott büntetlenül személyeskedjen, az már nagy baj.Ott már személyiségzavar lehet a háttérben. Egyébként is, hogy kerül a csizma az asztalra? Nyitni akarsz egy jellemábrázoló rovatot ?
Természetesen nekem is van véleményem rólad,például ebben az esetben pont te voltál felületes. Elfelejtetted értelmezni amit írtam. Aztán két szón kibuktál, és hisztizni kezdtél. Sajnos fellengzős a stílusod, de szerintem ezt te is tudod. Nem véletlenül kell másokkal is , mint írtad , sokat küzdened.
Ugyan ez a téma nem ide való és szerintem másokat abszolút nem érdekel, de mivel írtál nekem , szükséges volt válaszolnom.
Hogy kinek tetszik valaki stílusa vagy kinek nem, az egyébként szintén nem ide tartozik, és senkit sem érdekel. Aki nem tetszik, azzal nem kell levelezni. Sose tudattam veled, hogy nagyon nyeglének tálálom jópár hozzászólásodat.Pedig így van. Nem szoktam mások véleményével takarózni, de tehetném...Azzal viszont végképp nem kéne foglalkoznod, hogy mások hozzászólásait mennyire figyelmesen olvasom el, mielőtt reagálnék, hiszen egyrészt nem rád tartozik, másrészt te most pont ebbe a csapdába estél.
Szóval szókimondásért ugyanaz jár, de azért, hogy valamely vélt vagy valós sérelmedet orvosold, nem kéne ennyire elkanyarodni a műszaki témától.
Remélem ezt ennyivel le is zárhatjuk.
Csak az a bajom, hogy hajlamos vagy nem elég figyelmesen elolvasni a hozzászólásokat, és úgy írni a válaszokat rájuk.Ezt már többször megfigyeltem, nem feltétlenül velem kapcsolatban, hanem másokkal is.És a válaszaidnak a hangneme néha nem odaillő.Ha meg valaki kiigazít téged, akkor azt rögtön a személyed elleni támadásnak veszed, pedig saját bevallásod szerint is aránylag kezdő vagy motor témában.Akkor meg miért ne javíthatna ki valami fiatal kis tacskó, aki esetleg tapasztaltabb nálad fiatal kora ellenére.A kor nem feltétlen helyettesíti a tudást.
Mostanában belefáradtam a másokkal való állandó küzdelembe, túl sok energiámat szívják el ilyen hülyeségek.Azért is vagyok kicsit szókimondóbb, mert ha valaki ilyen apró fa..ságokon megsértődik, és nem áll szóba velem utána, akkor még magamnak teszek vele jót.Legfeljebb nem vonja el az energiámat máskor.Próbál az ember segíteni, de ha nem hagyja az ember, hogy mások energiát áldozzanak rá, akkor én miért küzdjek, hogy csak azért is segíteni akarnék.Viszont negyvenhatszor se szeretek elismételni valamit.Szóval ha háromszor elmondok valamit de nem figyelnek rá, akkor negyedszer akkor se fogom elmondani, ha mégiscsak érdekel valakit de eddig nem figyelt, és harmincszor kérdezi meg.Nem tudom érthető-e, remélem igen.Jó hosszú körmondat lett.
Szóval azt hiszem, összességében a stílusod az, ami zavar engem.
A véleményemet kérdezted, elmondtam.Őszintén.Sztem a kegyes hazugságok se helyesek, de bizonyos helyzetekben elfogadhatóak.Úgy gondolom, ez most nem az a szitu.Remélem nem sértésnek veszed amit írtam, és ha csak egy fél percig gondolkozol rajta, hogy van-e benne valami igazság, akkor már jó vagyok azt hiszem.
Hol beszéltem én félreértésről? Milyen vitáról van szó? Azonos vélemény esetén nincs is min vitatkozni. Én leírtam valamit, te meg utána szinte ugyanazt . Erre írtam, hogy ne hirtelenkedj, úgy csináltál, mintha én teljesen mást írtam volna. Én semmit nem értettem félre, ezt mire alapozod?
Amógy én tényleg szoktam hülyéskedni.. te pedig most feleslegesen okoskodtál.
Arról nem beszélve, hogy az iskolázottságod és korod alapján jóval több inteligenciát várnék el tőled. Kicsit próbáld meg moderálni magad ezen a nyilvános fórumon, biztos nem fog megártani.
A motorszerelés pedig nem csodafegyver. Az autószerelő szerelhet hivatalosan motort, a motorszerelő autót nem. Valamikor leírtad, csak egyet kell szétszedni, és megcsinálni. Ez így van. Ha a szakirányú végzettség megvan, már csak az adott szerkezettel kell megismerkedni.Ez részemről megtörtént. Nem maradt a Jawanak olyan porcikája, amit ne szedtem volna szét , és felújítva össze.
Én tudom HyGy!Azért mondtam.....
Nyugi sracok, egyrol beszeltek csak mas kifejezesekkel. :)
ÁÁÁÁHHHH!!
Hát ez az, hogy én sem értem, min megy a vita!!!Full!!Ugyanazt mondod, amit én!!!De mégis félreértésről beszélsz!!
Azt ugattam már az elején, hogy a levélírónak teljesen igaza van!!!
Nézd Full!
Nem véletlenül kezdtem úgy a dolgot az előbb, hogy "nem kioktatásképpen mondom".Asszem megint félreértettél.Én tisztában vagyok vele, koszos kis tapasztalatlan tacskó létemre is, hogy miről ment a vita.Meg ráadásul nem hitetlenkedek.Ugyanakkor magad mondtad még valamikor a jómultkorában, hogy ugyan autószerelőnek taultál, de a motorokhoz nem értesz, azt csak most tanulod.És a gépészke kapíse.Hitetlenkedni meg nem hitetlenkedek.Semmi ilyet nem mondtam.Tisztában vagyok dolgokkal.Ennyi.
Mindenesetre a kiindulás a cikk volt, ha jól emlékszem.Én elsősorban ahhoz fűztem a mondanivalómat.
Azt egyébként szeretem, ha egy okos ember hülyéskedik, de ha.......
Én se .
Figyelmébe ajánlom mindenkinek Horvát Zsolt levelét, akivel maximálisan egyetértek.
Pool, a Jáwa váltó átalakítása a téma, a cikkek közt van.
Én nem értem min vitatkoztok.
No, akkor legyen kapcsolóvilla, Ami csak akkor tartja a helyén a reteszelés segítségével a megfelelő kapcsolókörmös fogaskereket, ha isten is úgy akarja, mert elkopott, vagy elmunkálták .
Tehát épp a régenrosszodról csscsognánk, ha értenénk is egymást.
Amikor már elkopott a helyén tartó alámunkálás a körmöknél, akkor szegény kapcsoló, toló, léptető, vagy evővilla veszi át a reteszelés miatt rá háruló terhet.Mint illegális beavatkozásnál, ami negatív is lehet. Hacsak az nincs helyből kikopva, mert akkor úgyse marad a dolog sebességben, mivel kidobálódik.. akkor nem olvad el, megússza a bigyóvilla.. kapíse , gépészkém ? Ne hitrelenkedj, gondolkozz, elemezz..
Asszem hamarabb leszünk azonos hullámhosszon..A megnevezéseken ne akadj fenn, se a helyesíráson, ezek változnak...
Nem piszkákás, és kioktatásképpen, csak az információáramlás elősegítésére:
Olyan, hogy léptetővilla nem létezik a magyar műszaki szaknyelvben.Legalábbis nem motorkerékpár váltókban."Tolóvilla", az igen.Minden komolyabb könyv így említi, és így is oktatják szaksuliban.Legjobb tudomásom szerint.
A tolóvilla, mint az a nevéből következik, fogaskerekeket/fogaskerékpárokat tol ide-oda.NEM tart semmit a helyén, csak berakja pozícióba a fogaskerekeket.Az már régen rossz, ha azt is ő akadályozza meg, hogy szétcsússzanak az egymásba kapaszkodó fogaskerekek.Az normális esetben kizárólag a kapcsolókörmök szerepe.Ezért van az aláfokolás.
Asszem hirtelen ennyi.
Egyetértek.Ha terhelésnél mégse csúszik szét, az a reteszelésnek köszönhető, eközben viszont a léptetővilla tart, súrlódik, melegszik, és hamarosan vége a dalnak.
Na elolvastam!Gratulálok pont úgyvan legyártva egy ilyen csúszofogaskerék,hogy a karmok terhelt óldala pár fokkal döntöt,ha ezt derékszögbe reszeljük (gyémántreszelő +4óra anyázás még ígyis)akkor terhelésnél magátol szétcsúsznak az egymásba kapaszkodó fogak aminek eredménye szintén léptetővilla nagyongyors elkopása!Én nem vagyok se mérnök se gépész se autó szerelő se lakatos,csak motorszerelő a szakmám de a tudásom magába foglalja az elöbb leírt szakmákat a fémipar az alapja mindnekés legalább 10évig ugyanazzal a JAWA-val gurulni pár 100ezer kilómétert.
Igazadvan a Jawa váltója úgy jó ahogy van tapasztalatból tudom,a váltócsapágy cserélésével alaposan el lehet ba..ni a váltót ugyanis elég ha 1tizeddel vékonyabb a csapágy,és vége!A megoldás konkrétan az,hogy összerakásnál 3.-ba kell kapcsolni,és megforgatni a kuplung tengelyét ha nem szorúl akkor megkell mozgatni a léptetővillát!Ha lötyög,váltsuk negyedikbe és nézzük meg újra a léptetővillát! Így biztos nemfog elkopni,beégni,és a karmok leszakadni.
Ja még annyi,hogy nem olvastam még el a váltórol szóló mellékletet ez a saját véleményem.
És melyikőtök fogja előbb leírni?
Üdv!
És azt a viccet ismered, hogy a motoros elüt egy verebet....
:DDDD
tike
A Kawasakis a Hondás meg a Simsonos fekszik a korházban. Bemegy az
ápolónő és megkérdezi a Kawasakist:
- Hát magával mi történt?
- Mentem a Hondás haverommal 300-al, jött a kanyar, bevettem, jött a
kanyar, bevettem és hirtelen kisodróttam.
- Hú, ez durva - mondja az ápolónő, majd oda lép a Hondáshoz.
- És magával mi történt?
- A Kawasakis haverommal 300-al mentünk, vettük a kanyarokat és kisodróttam.
- Ez igen.
Végül odalép a Simsonoshoz, aki tetőtől talpig gipszben fekszik.
- Jézusom, magával mi történt?
- Mentem a Simsonommal 50-el, elment mellettem a Kawasakis meg a Hondás 300-al, azt hittem, hogy leállt a motor és leszáltam róla.
Én teljesen egyetértek a felvonulással, csak fáj a térdem, nem tudok elmenni. Hogy pontos legyek, többé nem tudok biciklizni.De aki tud, azoknak meg kelene teremteni a lehetőséget.Nem is lenne rossz: Közelre, a városba bicikli, kicsit messzebre moci. A Jawámat úgyse városi közlekedésre találták ki.
Hali!
Remélem nem fogtok megkövezni, de:
nem jön valaki a holnap esti biciklis felvonulásra?
Critical mass
üdv: Boky
Én azért óvatos lennék köröm ügyben is. Szerintem elég bátor dolog reszelővel új síkot reszelni.Ha nem sikerül tökéletessíkot létrehozni, rosszabb lehet a helyzet, mint előtte volt. Inkább egyezkednék egy maróssal, hátha olcsón megcsinálja...
Egyébbként az én 634 em negyedik sebessége is hiányzik. Sejtem, mit csinált vele az előző tulaj. A beszélgetésünk alapján úgy érzem, tulságosan bízott a félautomata váltóban. " Ha rosszul kuplungolnál, az automata úgyis helyre teszi a dolgot!" Szerintem előfordul, hogy az automata leszoktatja az embert a helyes kuplunghasználatról,mert nem is érződik annyira a hibás váltás, aztán egy idegessebb mozdulat , egy rosszkor jött kátyú, és a negyediknek annyi. Lehet hogy egy jól beállított kuplung, amit helyesen használunk, megfelelő gázadás, levétel megóvhatja a váltót.
Konkretan nekem volt bajom a 638 valtojavl, de nem a lepteto villaval, a fogas kerekrol letortek eccer a fogak (mind a 4), utana meg eccer valahogy raolvadr egyik fogaskerek a tengelyre es el is tort. Hogy mikent azt maig sem ertem. Azokat kicsereltem es azota jo.
Hello!
A Jawa váltó cikk után csatolt levél írójával egyetértek abban, hogy ez az átalakítás nem "amatőröknek" való és vannak kritikus részek amire nagyon figyelni kell. Meg ahogy említi más hibák is okozhatják ezeket a jelenséget.
De nagyon örültem a cikknek, mert a fogaskerék körmök hibájára nem biztos, hogy magamtól rájöttem volna. Nekem állandóan kidobálja hármasból a sebességet. Ezt korrigálni fogom majd ősszel, de a tengelyt nem alakítom átt.
Hali!
Na most jutottam hozzá, hogy elolvassama Jawa váltóról szóló cikket.Az az igazság, csatlakoznom kell az utána csatolt levél írójához.
Ennek a cikknek az alapján nem lehet nekiindulni váltóátalakításnak, illetve nem ajánlom.Lévén gépésznek tanulok, azért elég sokmindent tanultunk, illetve elmondtak a fémek tulajdonságairól, szilárdságtani dolgokról.Laikusként ilyen melóba nem szabad belekezdeni.Több kárt lehet vele okozni, mint hasznot.
Visszaváltásnál persze, hogy reccsen a váltó, mivel nem szinkronizált.Nem lehet csak úgy "visszarúgni egyet".Erre kitaláltak egy jó módszert.Úgy hívják, hogy gázfröccs...:))
Ha meg egy ilyen méretű munkához elég az a pár szerszám, ami a cikkben említeve van, akkor nekem világméretű gépműhelyem van.Viszont eszembe nem jutna a kartereket átalakítani velül.Ismerje fel az ember a saját korlátait.Mondjuk az utolsó mondat mentesíti kgandrast az esetleges anyázások alól, de akkor, ha már valaki eljutna odáig, már késő lesz asszem.
Annyit hozzátennék, hogy nekem volt több 638asom is, és soha egyikkel sem volt gond a váltóval, pedig volt ami 80000km-t futott előttem.
Én azt mondanám, hogy jobb megoldás, bár kétségkívül drágább, hogy ha megadja magát a váltó, venni bele egy újat.Nem bontottat.Újat.
Az a cikk még várat magára, mert a jogtár telepítő nem hajlandó telepedni, és az egyik jogszabály CD-n van, és anélkül nem tudok bogarászni.
Ugy nez ki par heten belul egy rakas uj cikk lesz. :) Legalabb is az eddigi infok alapjan.
Lányok!
Nem akartok egy cikket írni? Tudok egy jó témát ami nektek való! Épp most olvastam egyik áruház akciós papírján mindenféle motoros ruhákat (maszk, kesztyű, zokni stb). Namármost egy csomó olyan ruhaipari szakkifejezés van amit nem értek és ezer helyről kell összeszedni. Mi lenne, ha valaki összefoglalná?
Csak hogy párat említsek: COOLMAX, Cordura, Sheltex, 3M-Scotchlite, SympaTec, Hiprotec, SAFE
Némelyikről némi fogalmam van, de a többiről elég kevés. Szerintem nem vagyok egyedül.
Jó lenne egy cikk ami sorra veszi ezeket, kezdve a motoros nadrágtól egészen a csizmáig.
???
Bizony bizony! Már azt hittem megfeledkeztél a cikkről. Szerintem hasznos lesz!
Egy teljesen rendhagyó cikkhez győjtök anyagot, remélem bejönnek a számításaim, és akkor lesz mit olvasni.
Mar elkuldtem a sracnak a cikket emailben mikor eszre vettem, hogy kerte. De azota mar a cikk is kikerult.
A cikk közben már kikerült.
KgAndrás! Gratulálok a cikkhez! Nekem folyton kidobálja a hármast. Mikor szét volt szedve nem nagyon tanulmányoztam a sebváltóját, legalább is ilyen szinten nem. Így ha ősszel majd szétszedem, tudni fogom hol kezdjem. Hasznos ez a cikk!
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|