:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Előtte volt a gyujtás túl melegedéses, meg GPS követéses, erdei utas,reggel megérkezős túra.
HyGy!
Jól emlékszel! Az utolsó tavalyi túrán (Tatán) is defekted volt!
Az mar regebben volt. :) Az utolso turan is asszem defektem volt meg tavaly, ha jol emlexem, vagy az mar az az elottin volt? Hat ezek a turak kicsit osszefolynak nekem. :)
HyGy
Persze, persze! A múltkor meg a CPI volt rossz! Ilyenek ezek, mindíg valami rossz! Nem is értem! Mik vannak?!:)))))))
Ahogy furfarag elbeszelesebol hallottam, ha lehozom nem leszek vele kesz ezen a nyaron. :)
De jovo het vegen megyek pestre, lehet, hogy akkor le birom hozni.
Koszonom a felajanlast. :)
De most nem a jawaval volt gond igazabol, hanem a gumival.
HyGy
A most mar jo lesz a jawa. :) Jo gumi, jo sofor nem lehet gond. :)
HyGy
Ha ezen múlik, hogy mindenhova időben oda érjél,én leviszem neked Pécsre.
Buny: beszeltem furfaraggal, a tortenesek elkezdodtek :) (hu de szep) viszont azt mondja, hogy nem lehet atforgatni a dugot.
Ezentúl szerelés nélkül tudsz eljutni a túrákra... :-))))))
Haho!
Olyat hallottam, hogyha viszem a rendszám nélküli motoromat utánfutón műszakira, akkor is kell az értesítésre a 2200Ft-os illetékbélyeg, amitől az útvonalengedély lesz. Vagy ha már elköltöttem a pénzt bélyegre, akkor a régi rendszámot feltéve mehet a saját "lábán" is? Hiszen akkor már van útvonalengedélyünk is, hatósági jelzésünk is... Hogy van ez? Olyan bonyolult közigazgatású országban lakunk, hogy egyre inkább kezd elegem lenni...
Köszi: M
Ereklyét kapsz, hiszen az volt az első nagymotorom!:)))))))))))
A bele még elég jó állapotban van.
Komolyan mondod? En orulnek neki. Szoval kerem szepen. :)
HyGy
halika
Ha tudnád menyire irigyellek. Legelább 20 éve vágyom rá!
csőváz
Kilozulu
Ez most csak próba, az oldal új verzióján írom a hozzászólást.
Nem TE mondtad,hogy minek ez a sok vas?!!:-/
Ennyit ér az ajándékom?:)))))))
Egy szavadba kerül,és a tied az Mz.
Ezt nem irigylem toled. :) De annal jobban az MZ-t amire tavaly tettel szert. :)
HyGy
Szert tettem egy Dongó nevű szerkezetre,
már csak egy régi bringa kell hozzá:-)))
kuld el a fotokat a hygy kukac szocimotoros.hu cimre.
felbontas, hat 2-3 megapixelnel ne kuldj nagyobbat. :)
HyGy
Sziasztok!
Eladnám, már általam nem használt 2 sebis automata narancssárgás-piros, nemrég felújított, még bejáratos babettámat! Évjárat:1991! Írj mailt: pristie@freemail.hu
Hali Mindenkinek!
HyGy:Ha szeretnék fotókat feltölte(t)-ni, azt mekkora felbontásban/ fájlméretben lehet megtenni és hogyan?
Köszi!
Hali Mindenkinek!
Azt szeretném megtudni, hogy Százhalombatta közelében lenne-e egy olyan vállalkozó szellemű egyén aki bizonyos összeg fejében össze tudna kötni egy Czetka Jawa gyújtást kapcsolási rajz alapján. Ha igen akkor please: pristie@freemail.hu -ra írj és felhívlak. Előre is köszönöm mindenkinek!
Eladnám nagyon szeretett 125-ös ETZ-met. Most lett felfúratva 150-esre, új tükröket vettem rá nagyon faca karbon mintás. A blokk is fel lett készítve egy horvátországi túrára csak nem ezzel megyünk.lánc és lánckerekek kicserélve német dugattyú szimmeringek cserélve elektronikus gyújtás (gyári). Hátul túraboxal, csomagtartóval, a moci fekete színű, újrakrómozott kipufogóval, hátul valami nyugati index. Tényleg nagyon jó állapotba van, nagyon nehezen válok meg tőle. Még bejáratós 100 km van benne a felújítás óta. Egyébként azért kell megválnom tőle mert közbejött egy alkalmi vétel 250-re és a két motort felesleges fentartani. Ja és hátul 18-as kerék van benne.130.000 ft-ra tartom igaz sokak szerint többet is érne de egy 125(150)-esért nem várhatok többet főleg ha sűrgősen kell a pénz. Naggyából ennyi. További infó e-mailen: ttot61@axelero.hu
A moci fényezése teljesen ideiglenes mert a tankja az megvan szélesítve ésnagyon lukas volt és belett ragasztva epokitos fémragasztóval egy év után két helyen szivárog,elötte meg locsolókannának hasznosabblettvólna.A hathengeres az brutál most ha mindenigaz épp más formát őltmagára egy picit lehethogy hasónlítanifog az enyémre a vonalai de ezmég aszem nembiztos.
Szép jószág. Bár a tankot én fényesíteném egy picit.Lehet, hogy az én izésem rossz...Viszont akkor abban igazad van, hogy nem tudok még egy négy hengeresről az országban. Hathengeres van, de az már egy kicsit drabális az én izlésemnek.Egyébbként nem is akatam megvenni a motorod!:) Csak ősszel irathatom át korlátlanra jogsim.:))))))
Az enyém bizony.A vázat nagyonegyszerűvolt meg roggyantani ugyanis a Simson az én motorom mozgásáhozképest állt,mert keresztezte az utamat és egy álló motort eltalálni 90-el,csoda,hogy nem azonnal estem pofára.Ahol szoktad látni a motorom,na hát ott melózok még,de nemtudom meddig,mert a maszek melót este 6után már nem nagyon bírom.
Azért váz rogyasztáshoz szerintem a jawánál nagyobb erő kel. Jut eszembe, Doki, nem neked van egy fekete tankos négy hengeresed, amit az Üllőin szoktam látni?
Igen erre is nagyon odakell figyelni ettől márcsak az a rosszabb ha egy kamion előz szemből két mazsolát az országúton és biciklineknéz csakép az a gond hogy majdnem százzal tekersz,és kétsávba egy sz.autó,egy kamion,és egy motoros a fahér vonalon az út jobbszélén.Hát ezért van 3 reflektor a mocim elején,hogy minnél nagyobbnak látszon messziről.
A pitlibe tegnap délután láttam elöttem húzott el az üllői úton pestlőrincen.Ha tegnap ezt tudom,lerugtam volna a kiscsákót a szityódrol.
Ja bocsi azt kifelejtettem hogy a váz is megrogyott és a felsőrésze enyhén puposlett.
Nem is szeretek látni ilyesmit leírva, egyszer lecsúsztam egy ilyen motorról ennyi (mutatom-ennyi) szóval nagyon kevésen múlt a dolog... :-) És azóta is esz a fene érte. A JAWA volt az 1. nagy szerelem, aztán megláttam Őt (Trophy oldalkocsival)... De meghalt a gazdája és az örökösök nem adták, ígyhát maradt az eredeti elképzelés. De hogy valami hasznosat is mondjak, az rozsdás volt és új rendszámos, zöld forgalmis (Köztársaságos), lejárt műszakival, 2 éve... 40e-t kért az ember érte. Egy tök jó állapotú 638-as 350-es oldalkocsis JAWA-t(ittakulcsésvidd állapotút) 130e-ért kínálnak itt a környéken.(Békéscsaba)
Üdv: M
Elgépeltem, természetesen 250ccm MZ- motorról van szó!
Üdv! segítsetek Nekem, egy MZ Trophy 2050 ccm, oldalkocsival, 2 betűs rendszámmal, igen jó állapotban, vételi árként mit kóstál. Köszi
Hát, az indexet, féklámpát nem mindig veszik figyelembe.Nem tudok például elég szabályosan megálni, hogy ne próbáljanak meg fellökni hátúlról.Már nem tudok mit kitalálni.
Én multkor majdnem hasonlóan jártam, igaz engem egy autós előzött. Mentem laza 50-et, (a kresszt ugye be kell tartani:)) belenézek a tükörbe, látom jön mögöttem egy kocsi. Indexelek balra, erre a hülye barom rámelőzött. Még jó hogy kanyarodás előtt mindíg hátranézek. Azért tényleg érdemes használni a tanfolyamon mondottakat.
Haho!
Köszönök minden választ. Nagyon remélem hogy nem olyan sokára már motorozhatok is. A műszaki + az átírás van hátra már "csak". Most lett kész a JAWA-m. A gyújtással + töltéssel volt gond, van Békéscsabán egy szaki és mikor a motoromért mentem, leesett az állam. Ez az ember mindent tud a szakmájáról. Ha valakit érdekel a címe elköldöm.
Köszi még1x: M
Sziasztok!
Bocs, hogy offtopic.. de hátha valaki tud segíteni...
Történt ugyanis, hogy valaki pofátlanul eltolta Gyálon az udvaromból s-51-es, 4 sebességes szimómat.
A motor színe szürke, fehér nolan N-34-es bukómnak is nyoma veszett (pedig még plexi sem volt rajta..)
Kérek mindenkit, ha látja, értesítsen. A nyomravezetőnek is komoly jutalmat adnék. (valószinűleg itt a környéken próbálják eladni, tehát Felsőpakonyon, Vecsésen, Ecseren, Pestszentimrén tűnhet fel).
Ismertetőjelek: karambolos volt, ez meglátszik a vázon a villanyaknál, és picit meredekebben is áll a villa. Az első sárvédőből le is kellett vágnom, hogy ne érjen hozzá a hengerfejhez. Nincs rajta index, sem sebmérő. A világítása elég halvány, nem volt már alkalmam megjavítani. Hátul új gumi van rajta, és most kapott NGK gyertyapipát, hatalmas fehér NGK felirattal. Vázszám: 54162015 Blokkszám:5585353
Munkába jártam vele, és most nem tudok másikat venni.. szóval maradt a bkv meg az anyázás.
Minden infót köszönök: Kertész Tibor
e-mail: tiber_24@yahoo.co.uk
tel.: 70 3878140
Úgy látszik a jawának az első teló a gyengéje. Másoktól is hallotam már, hogy viszonylag kis ütközésre is visszahajlik. De ez szerintem még mindig jobb mint az ETZ. Annak a váza deformálódik könnyen.Emiatt nem vettem újra azt.
Koszi, meg fogom nezni. Mostansag lehetnek kissebb fennakadasok, mert probalom atallitani a dolgokat az uj oldalra. Funkcioval nem annyira sokkal bovult meg (de persze bovult), inkabb belso szerkezeti valtozasok vannak/lesznek.
Hygy! Valami nemstimmel az oldallal valamiért azt írja ki a gépem a ball alsó sarokba hogy Hibás az oldal!
Jawat nagyen egyszerű tk.-ra törni én egy Simsonnal közlekedő kiscsákót szögeltem az út közepére.Meg akartam előzni,ugy kb.90-el őmeg döccölt vagy 20-al és mire majdnem mellé kerültem a kölyök minden kresz szabályt felrugva elém kanyarodott balra egy utcába,gondolta ő,de tulrepült vagy 30m-el a mocijára masnit kötöttem hát olyasmi formája lett.Az enyémnek eltünt az eleje,Durrdefekt meg minden,akkor elsőkerekeztem elösször,és utoljára elsőkeréken kb.20m kölyök a hátáncsúszva mellettem végig visítva Simson meg a félhomályba pörögve repűlt egyenest az árokba eközben a motorom rohamosan lassult elsőkeréken,gondoltam mostmár ideje leugranom,de nem sikerült.Probáltam lefordulnirola jobbra csak éppen a kormányom lelazult így elrántottam a mocit jobbra és rámdőlt a befelé kicsavarodot jobblábamra és a motorral betakarózvamég csúsztam vagy 10m-ert biztos.Azért burultm ekkorát mert csattanáskor eltaláltam a Simson lengőkarját telóval együt,és elgörbültek az első telóim,az első lábtartó rúdja rásajtolta az elsőkerékre a sárvédőt azmeg kihasította a gumi falát a sárvédő fékezte le ennyire,hogy elsőkerékre állt,ugyanis elszakadt a fékbovden olyan hirtelen húztam meg.Kölyköt megnyúzta az aszfalt én szerencsére bőrruhába voltam nekem csak a jobblábam lett oda pár hétig nem nagyon működött,kék zőld lila volt.Robogósoktol honapokig rettegtem mert egyik se néz tükőrbe mielött lefordúlna az útrol akár jobbra akár balra irányjelző azmeg minak címen.A kivasalt Simsonon nemvolt tükőr,nemvolt hátsó világítás,csak kettő hátsó index,amiböl csak a ball világított,de azse latszódott nert belűlröl lefújták mattfeka spray-vel ezenkívől semi biztosítás no jogositvány ez volt 6éve.A helyzet most ugyanaz, csak máskép.Emberke bejön a boltba robogókéneneki,mert B jogsival rendelkezik. motort soha nem vezetett nemhogy robogót de ő gondolta mindegy robogó vagy autó nahát nem mindegy.Tudnikell motorosként és autósként is közlekedni,ami két különbözö dolog!
Hygy!
Ha tudod, ezeket fel kéne varázsolni a szocira:
ttp://traffipax.info/docs/jogszabalyok/bmrend35-2000.htm
http://www.godbrother.hu/download/6_1990_kohem.pdf
http://www.jogositvany.hu.hu/j5-1990.htm
http://www.kff.hu/dokk/main/valami/cmi-18.88953=18.82412;DN-43.196386=41.237771&23-237774=lc_goto&89446&
Persze nem a linket megadva gondoltam, hanem a tartalmat kéne kitenni közszemlére. Nem sok kérdés maradna megválaszolatlanul.
Üdv : Fullkopy
A 2 vagy 3 kerék biztos?
A nagyobb Quad -okhoz is A -s jogsi kell, ha utcán akarja az ember használni, nem?
Itt mindent megtaláltok
http://traffipax.info/docs/jogszabalyok/bmrend35-2000.htm
"A" kategória - motorkerékpár
"A" korlátozott kategória - legfeljebb 25 kW teljesítményű és 0,16 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányt meg nem haladó motorkerékpár
"A1" alkategória - a 125 cm3 hengerűrtartalmat és a 11 kW-os teljesítményt meg nem haladó hajtómotorral ellátott motorkerékpár
A kategoria: olyan gepjarmu amelynek ket kereke van, illetoleg 3 kereke van es sajat tomege nem haladja meg a 400kg.
A1 kategoria: a 125 cm3 hengerurtartalmat es a 11kW-os teljesitmeny meg nem halado hajtomotorral ellatott motorkerekpar.
A korlatozott: a legfeljebb 25kW teljesitmenyt es 016kW/kg teljesitmeny/sajattomeg aranyt meg nem halado motorkerekpar.
Asszem ezek nem valtoztak.
Kreszkonyvben benne van. Az a korlatozottal meg 350-es jawat is vezethetsz. :) De varj mindjart megnezem neked.
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|