:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
HyGy!
A főfúvóka 72-es, a kiegészítő fúvóka 65-ös. De ezt csak 90%-ra merem állítani. Egyszer vettem Pesten egy lengyel karbulátorszettet amiben volt minden. Tűszelep miatt vettem, de aztán a fúvókákat is kicseréltem, mert az is volt benne.
A fűfúvóka alatt nincs semmi, a kiegészítű fúvoka alatt pedig van egy kütyü amit szintén ki lehet venni. Néha a fúvókával együtt kicsavarodik a kütyü is, ha kiszeded.
A szakirodalomban van a 640-es alkatrészkatalógus. A 638 as adatok is vannak benne. Szóval ott a 32. oldalon találsz róla ábrát. A 17-es a főfúvóka, a 18-as a kiegészítő fúvóka. A 12-es az a kütyü amiről beszélek.
Ha valamikor szétszedem a karbit, akkor majd a méretértékeket megerősítem.
Pool
Én úgy kezdtem hogy mikor megvettem a TZ-t szétszedtem az utolsó csavarig. Teljes újra kábelezés, és minden csere ami kopott és van rá pénz. Igy is akadnak gondok sajos mert néha az új alkatrész is sz*r, de még nem hagyott ott sehol. Igaz ez évente szezon elött alapos átvizsgálásba kerül és néha szerelésbe is. Másik titok meg hogy figyelni és fülelni kell, ha megjelenik egy hiba, azonnal javítani kell. Voltam már 1000km-es túrán két személlyel és csomagokkal, többször külföldön alaposan fölpakolva és eddig hazavitt mindig.
Ne bántsd, városban semmi sem csoda, főleg ha heves kézzel bánsz vele. Ha azon kívűl ennyit eszik az sok, de mindent lehet orvosolni, ezért még ne add el, főleg ha gondozott!
szerencsés ember! nekem 7,5+ liter városban. (450km távon mérve, szóval pech és mérési hiba kizárva)
botrányos a készülék, ha nem tudom valami elfogadható értékre hozni, kénytelen leszek tőle fájó búcsút venni, bármennyire is szeretem. Én túl sokat megyek ahhoz, hogy megengedhessem magamnak ezt a luxust. (Hej, ha valaki gondozott jawat akar venni magas fogyasztással, jelentkezzen! ;-))
Pool: es mekkora fuvokak vannak neked benne?
A sebesseg most nekem is olyan 130 korul van vegre. A tu legalul a benzin szint baromi alacsony. :)
HyGy
Hygy!
Megnyugodtam! Én azon bosszankodtam végig, hogy 4,8 és 5,1 között eszik a gép! Nem vagyok hozzászokva ilyen magas értékekhez!:)))))))))))))))))))))))))))
Hygy!
Megnyugodtam! Én azon bosszankodtam végig, hogy 4,8 és 5,1 között eszik a gép! Nem vagyok hozzászokva ilyen magas értékekhez!:)))))))))))))))))))))))))))
A napokban megnézem a fúvókákat. Igazából a két legnagyobb, közel azonos fúvókát lehet összekeverni, mert szemre ránézve a főfúvóka helye kisebbnek tűnik azt hiszem. Mikor rájöttem és visszacseréltem, a motorom kicsit jobban ment és a fogyasztásom is alacsonyabb lett. Még a benzinszint amivel lehet játszani. Fogyasztásom alacsony, de a végsebességem szélcsendben csak 125-130 körül van. Nekem ez bőven elég, mert tartósan 110 nél többet nem adok a gépnek. A hivatalos papírjaiban is meg van adva egy fordulatszám amit tartósan bír normál körülmények között. Az ahhoz tartozó sebesség 110.
Mekkora fuvokak vannak neked a karbidban? Akar egy fotot is csinalhatnal, hogy melyik fuvoka hol van.
Mar sikerult 1 litert lenyomni a fogyasztasom, most az oda fele uton 6.82 helyett, 5.978-at evett a turan, haza fele meg 5.970.
HyGy
Bambi!
A 3333 szerencsés szám? :-)))
A jó motor tulajdonsága, hogy hazáig mindig elvisz. A túra alkalmával az történt, hogy Szegedig erős hátszél támogatott 90-100 as tempónál valamivel 4 liter alá jött ki a fogyasztásom. Hazafelé ugyanilyen erős szél fújt szembe. 80-90 es tempóval jöttünk hazafelé. Aztán Győrtől 110 el mentem hazáig. Otthon leteszem szépen a motort és másnap kiváncsiságból kimentem megnézni, hogy mennyi benzin maradt még a tankba. Hát nem maradt benne semmi. kb 1dl csordogált az alján. Ez csak azért fordulhatott elő, mert hazafelé már 4,5 liter volt a fogyasztás a szél miatt. Ilyen fogyasztás kalkulációt egyszer már megszívtam a Tátrában. Legközelebb jobban fogok figyelni.
HyGy!
A galéria jó, csak ahogy belépek a galériába a felsorolt menüpontok előtt egy piros x jelenik meg. Nem jó helyre hivatkozik az előtte lévő képre, ikonra.
Ha tovább megyek a galériába, akkor ott is ez a helyzet. De egyébként jól működik. Szerintem mehet fel egyenesbe.
Az oklevélre rászolgáltál. Ha a Jawa gyár tudná, hogy mennyit szenvedtél a motorral és mennyire kitartó voltál még ekkor is, akkor szerintem megajándékozna kárpótlásul egy 650-essel.
Matya!
Igazad van. Az én Jawám is tele volt hibákkal, mert a korábbi tulaj egy kétbalkezes balfék volt.
Utána egy csomó dolgot kicseréltem, visszaalakítottam, kijavítottam. Utána egyszer meghalt a gyertya, egyszer a megszakító égett be, egyszer pedig a trafótartó tört el. Legutóbb, 1 héttel a Szegedi túra előtt a benzinszűrő tréfált meg. De annak nagyon örülök, hogy mindig ilyen kis apró hibák jönnek amiket percek alatt el lehet hárítani.
Asszem ezt a "gatyába rázzuk" periódust minden használt motornál végig kell csinálni.Olyan nagyon kevés van, amihez nem kell hozzápiszkálni valamit.
Van tapasztalatom ilyen téren.Van itthon XJ650 is meg Jawa is./kettő...:)))/.
Viszont bármelyikre ülök fel, biztos vagyok benne, hogy ha csak nem csinálok valami baromságot, a motor oda fog vinni, ahova akarom.Azt hiszem ez a jó motor ismérve.Mintha már említette volna valaki....)))
Hat pedig akin atok van :) annak kuzdes nelkul nem megy a motorozas. Egyebkent en 2.5 ev alatt elertem, :) hogy nagyjabol-egeszebol jo a gep. ;) Sot az utolso es utolso elotti turan motorikusan hibatlanul vegig ment, de akkor meg defektel szivtam allandoan, raadasul utkozben derult ki, hogy a kulso miatt. Ejjel meg nem volt mar kulso, ugyhogy egy benzinkuton toltottuk ebren az ejszakat (4-tol 7:30-ig) akkor sikerult vennem egy kozeli faluban egy kulsot es egy belsot. :) Onnan mar minden siman ment.
HyGy
Andris!
És hány kilométert toltál bele 2 év alatt?
Doki!
Egy használt járműnél azt rendben lévőnek tartom, hogy eleinte kicsit atomjaira hullik, de amikor már minden szétment, ami szét akart, és normális darabra lett kicserélve, akkor meg kellene állnia a folyamatnak. Mindennapos használat mellett azért ennek egy éven belül le kellene zajlania. Lehet hogy én vagyok a türelmetlen, mert még csak 11 hónapja van nálam a moci, és az is lehet hogy az MZ-nél ez hosszabb időt vesz igénybe, mert annyira baromira strapabíró.
Most éppen az volt, hogy elvittem egy szakihoz hogy nézzen át mindent jól (a haverok szerint "500.000 kilométeres szervíz"). Már odajutni is csak úgy sikerült, hogy peter74 megsajnált hogy az út szélén bénázok és kaptam tőle trabant mexakítót. Majdnem egy hét motor nélkül, kétszer kellett a haverokat megkérni hogy szállítsanak. Másnap lemerült az akksi gyújtás hiányában. Mert kiugrott a főtengelysimmerring a helyéről, és megette a generátor állórészt. Két nap motor nélkül, három szívességkérés. Két nap múlva kilyukadt a dugó. Egy hét motor nélkül, és utánfutózás. Lehet hogy türelmetlen vagyok, de ez nekem sok.
Becsülöm HyGyt a küzdeni tudásáért, de én nem küzdeni akarok, hanem motorozni.
Doki pedig, tengnap semmit nem valtoztattunk az oldalon.
Tegnap Du.-tán nemtudtam letőlteni semmitse az oldalról álandóan lefagyot a gépem de csak ettöl az oldaltól minden más tökéletes vólt!!
Bocsi a motor vásárlásról csak annyit a kereskedésekben minden használt mocin min.100ezer a haszon,max.200-250ezer kereskedésben melozok,bármint a szervizben,és az összes kereskedő egy véres szájú rabló!Tisztelet a kivételnek akikröl nemtudok.Nemrég vett egy kis csákó Aprilia SR50-es robogót 2001.évj. 150ezerbe került behozatallal együtt Németeknél vette!Holis éri meg jobban???Igen a regadó nagymociknál az szarügy van egy kis remény lehet hogy elfogják törölni mert nagyon megy a harc Europában ezmiadt.
Hat, ezek a visszalepnek a regire dolgok, meg fognak szunni ha rendesen kikeru a helyere az oldal.
A galeria egyebkent mindenkinek jol mukodik? Kb az ami meg vissza van, ha az jo akkor mehetne ki az uj oldal, es mehetnek bele folyamatosan az uj funkciok.
Hali!!!Nekem van egyMz Ts150-em soha sehol nem hagyot ott.Néha gyújtást kellet álítanom ha már kezdett gyengülni.Mai napig működik normálisan.
Namost 250-ért lehet kapni egy talicskáravaló ócskavas JApán mocit vagy egy penge Mz-t vagy vehetsz kinai csodát is ennyiért de nevárj tőle sokat.
Évente kb. 10-15-ezer km-t tekertem a motorjaimba.Megbízhatóságilag az Mz jobban bírta mint a Jawa de kilóméterekben a Jawa bírja tovább,mindkettőnek vannak előnyei,és hátrányai sajnos.Sajnos ojan mocit még nemtaláltakfel ami 100%-osan megbízható lenne nem egy motor hullott darabokra a szemem láttára ami ami alkatrész forog,egymáson csúszik,gőrdül,terheléseknek,kavitácíonak,belső hőmérsékletváltozásoknak hőtágulásnak és a külső időjárási tényezőknek kivantéve,nembeszélve az utak minőségéről olyan jármű nem létezik ami ezt a végtelenségig bírná.Tehát amit keresel az nincs.Szerintem maradj a seggeden nyugodtan az Mz mellett,autópályán és a városba nemfog hamar szétesni hacsaknem
kamikaze módon felfedezed az összes kátyút Budapesten:)!A válaszok a miket kaptál nos itt nemsűrűn a sufnituning a jellemző az itteni társaságra.Eljárunk túrázni,nemkevés Km-ereket megyünk egy-két gebasz becsuszik de ez terméstetes.Gondoldmeg mit veszel V8-as talicskát nesűrűn!!!
Hygy miért van az,hogy az újított oldalra lépve be, észrevétlenül a hozzászólásaim között "visszament" az oldal a régire?Üdv.
Pool annak ellenére,hogy jawaval jársz jól beszélsz.Az én gépem(250-es ETZ)kb. 2 éve van nálam,és ezen idő alatt egyszer sem kellett gyertyát cserélnem vagy gyújtást állítanom.Komolyan mondom semmi gond nem volt vele idáig(kopp-kopp).Idén ki lett rajta cserélve preventiven minden olyan cucc,amihez nem kellett szétszednem a blokkot.Pl. a tárcsféknél a betétek és szimmeringek,az összes tokos huzal,lánc,láncfeszítő stb.-stb.Relatíve kevés pénzből a szabadidőmben megcsináltam mindent.A szegedi túra alatt sem volt vele semmi gond.Pedig meg volt ám pakolva rendesen.Szerintem ha jól össze van rakva akkor nem szabad,hogy gond legyen.
Ennek ellenére a több motorossal folytatott beszélgetésből kiderítve szerintem két csoprtra osztható az ETZ.
1:folyton szar és szerelni kell,szinte már rontás van a motoron
2:semmi gond nincs vele és megy,mint a picsa
A kettő között nincs átmenet.Szerintem.Üdv.
A regadót konkrétan skippelem, és olyan gépet amúgy sem akarok venni ami nem lenne képes lábon hazajönni. A különbség a német meg a magyar árak között éppen az amit te regadóra és utánfutóra költenél (a 100khuf eléggé alábecslés a mérleg mindkét oldalán; a regadó egyedül 85, és nézd meg az ebay-es árakat) én meg 10 évvel fiatalabb mocit veszek belőle.
Gratula Hygy!
Már csak az hiányzik,hogy viaszból megformáljanak a Jáwa múzeumban.de hát ezt is meg old juk:-)))
Kedves Zapkorte,Nagyon negatív vagy ma:-))
Ez már kijárt neked szaki:-))))Üdv.
Ezt kaptam ajandekba ambruzsg+hugom-tol :)
Én nem ajánlom neked az ebayt. Nem tudják olyan olcsón adni a cuccot, hogy megérje! Hát csak az utánfutózás meg a regadó lesz vagy százezer, plusz a macera a német és magyar okmányirodában, vámhivatalban, kff-nél stb. amivel napok fognak úgy elszállni, hogy észre sem veszed. Ráadásul pont azokat a régi olcsó, hibás vagy megunt gépeket úgysem hozhatod be, csak olyan újabbajat, amilyeneket itt is találsz orrvérzésig bármelyik márkaképviselet használtcikk-osztályán.
Ami meg a német meg svájci járművek megkíméltségéről szóló legendákat illeti, hát azt szerintem frankón az ebből élő nepperek terjesztették el. Lehet, hogy kevesebb a piti átbaszási próbálkozás, és lehet, hogy könnyebben találsz tényleg megkímélt gépet, mint idehaza, de azért a hanzik is tudnak adni a szájuknak rendesen. Meg aztán bizonyos környékeken a német időjárás kissé záporba hajló, és ez azért nyomot hagy a járműveken...
Köszi a sok tippet!
Értem én, hogy nem túl régi rizskályhát kéne venni. Ha ebay.de-n szerzek be, akkor a 96 utániakat tekinthetjük "új"nak?
;)
Végülis 96 óta csak 9 év telt el, és a jürgenek -legalábbis a sztereotípiák szerint- jobban figyelnek a műszaki állapotra, és kevesebb náluk a kátyú is...
magwas!
A japán motoroknál-eltérően másoktól-, az újabbakat ajánlom. A "Mibe fáj ez nekem?" cikket ajánlom figyelmedbe, mert abban ezt a részét ecseteltem egy GS 500-nak. Az összehasonlításban szerepel jó néhány adat, ár, amivel számolhatsz. Annyit tennék hozzá, hogy a volt motoromat egy márkekereskedő most szervízelte, és a szelep állítás, karburátor beállítás, olaj és szűrő, gyertya csere került 12.500.- Ft-ba, persze az anyagot nem a szervíz adta. A motorban 20.000 km van, és most állítottak először szelepet rajta, mert még nem volt megbontva a szelepfedél.(Szakszervíz szerelőjének megállapítása.) Én ezt a motort tudnám neked javasolni, mert a 44 lóerő, és a kedvező vételár, valamint az egyszerű kezelhetőség mellette szól. A Yamahának ilyen tipusa nincs jelenleg, a Honda alapból 300.000.- Ft-tal drágább, a Kawasaki azonos árban van, viszont az alkatrész költsége magasabb, a szervíz díjakról nincs tudomásom. Az általad írt 30.000.- Ft-ba a GS fogyasztását 4 literrel figyelembe véve 9.200.- Ft-od marad.A használt piacon elég sok van belőle,ezért az ára nyomott.(Nem azért van sok, mert rossz, hanem azért, mert ezzel kezdték eddíg sokan.)
Azért azt se felejtsd ki a számításból, hogy a rizskályha nem 260 Ft-os keveréket iszik, hanem snassz 95-öst, és az sem biztos, hogy 6-7 litert városban, mint egy MZ vagy jawa, szóval azértelgondolkodtató. Egy futár simán spórol havi 15-20e Ft-t csak a benzinen, ha MZ helyett egy SR125-öt vagy effélét gyűr, és sok mindent lehet venni, készíttetni, felújíttatni is, szóval ki kell számolni, hogy az adott futásteljesítmény mellett az adott karbantartási elkőírás betartása mellett melyik a gazdaságosabb, és akkor még mindig dönthet úgy a srác, hogy ha többe is kerül párezerrel a rizskályha, de neki megéri ezt a pluszt, hogy ne szerencsétlenkedjen a büdös-retkes-problémás kétüteművel.
A lényeg a lényeg: a yamahát nem ajánlom, mert a magyar képviselet véleményem szerint nem folytat etikus üzleti magatartást, úgy árképzése, mint a szolgáltatásai színvonala terén. Ettől még a yamaha egy nagyon jó márka, csak kérdés, hogy honnan szerzel hozzá alkatrészt, ha kell. Mert nekem simán benyögték anno, hogy a megszakító 5000, a kondenzátor meg 3000 lesz a DT-mhez, és nincs raktáron, meg kell rendelniük külföldről, de nyugi, két hét múlva itt lesz. Nagy kedvem lett volna megírni a dolgot Japánba, hogy meséljenek már egy kicsit a viszonteladójuknak az aftersale tevékenység fontosságáról a kizárólagos képviselőjüknek... de aztán inkább megtartottam magamnak a gondolataimat, megreszeltem a megszakítót, beleütöttem egy jawa kondit, és eladtam a picsába, mert nincs nekem cérnám ilyen feltételek mellett motort üzemeltetni.
Hogy a többi japó márkaképviselet ehhez képest milyen, azt meg egyszerűen nem tudom. Nincsenek vérmes reményeim... bár éppenséggel az európai márkák sem olcsóak, sőt...
Hülyeség.Nem a Yamaha drága, hanem minden rizskályha, ha hozzájuk kell nyúlni.
Én speciel a pár éves használtaktól óvnék mindenkit, mivel azok már a "spóroljunk ki minden anyagot, és a szart adjuk el nekik, az is elmegy 5-6 évig" kategóriába tartoznak.Ha olcsó lenne eladó, akkor azért, ha meg tényleg jó lenne, azt meg nem kapod meg olcsón.Ugyanott vagy kb.Vagy a vásárláskor fizetsz többet, vagy utána alkatrészekre.De mindenképp drágább, mint egy MZ, vagy Jawa.
yamahát ne vegyél! minden spéci, és az alkatrésszel l-e-r-a-b-o-l-n-a-k: 3000 Ft egy szimmering stb és olyan méret, hogy nem kapsz máshol, csak náluk. Iszonyat egy pénznyelő tud lenni egy lelakott japó. :-(
Egyébként a www.motorpiac.hu -n hirdetnek egy Honda Vt-250-est, képen nagyon jól néz ki, negyedmillióra tartják, ha komolyan gondolkozol a cserén, szerintem nézd meg! Én simán körülszaglásznám, ha most motorcserére lenne ingerenciám, de ez nekem most még nem aktuális.
Hát,ha úgy gondolod,meg kell próbálni valami négyüteműt.Megtudom érteni hogy belefáradtál,hogy mindig elromlik valami,és nem látod a végét.De ez nem a tipus hibája,csak neked van ilyen "szerencséd".
Öreg japcsi motort NE vegyél!
Próbálj meg valami páréves használtba gondolkodni.Hidd el,nekem volt öreg, és fiatal is.
Furfarag!
Az én MZ-mnek két üzemállapota van. Az egyik az, amikor kicsit rossz; pl nem akar a gyújtás beállítódni, vagy tiszta korom a gyertya a karbi miatt. Amikor pedig sikerül jól beállítani úgy, hogy ne másszon el egy nap alatt, akkor besül vagy kilukad a dugó.
Pedig próbálom rendesen karban tartani. Igaz hogy nem vagyok öreg motoros, de szerintem tanulékony vagyok és mentem már vele annyit mint más 5 év alatt.
Az is igaz, hogy az ETZ-t általában meg tudom az út szélén javítani, egy '90-es japcsi cuccot meg nem biztos. Csak lehet hogy nem romlik el annyit? Vagy igen?
(fő a határozottság)
Mivan Gyöző,nem bírsz aludni:-)
Hi!
Sztem az SReket nyuzzak ezerrel, s meg birjak is, vagy nem, Zsandi?
Vagy vedd meg HyGy jawajat:)
Mesz vele egy kort, s ha nem kapsz defektet, a rontas HyGyn van, s megveheted:)
Meg van csinalva rendesen....
Mafwas!
Szerintem egy MZ egy ritkán meghibásodó jármű, ha jól meg van csinálva és karban van tartva.
Sokkal több meghibásodási lehetőség van egy négyütemű motornál, mint egy MZ nél. Veszel egy leamortizált négyütemű gépet ami soha nem volt karbantartva, akkor azzal egyáltalán nem javítasz a helyzeten.
Valószinűség számításhoz,inkább matematikushoz fordulj.:-)
Bambi!
Ha elektronyos gyújtást teszek bele, ami nagyobb feszellyel megy, akkor az ilyen balesetnek nagyobb a valószínűsége is?
Azt gondoltam volna hogy a dugónak meg sem kottyan az a kis ív, amit a gyertya csinál.
Az érdekes, hogy a Suzuki GS 500-nak '98-ból nem sokkal nagyobb a teljesítménye, mint az ETZ 250-nek a '80-as évekből. Legalábbis papíron...
Egyszerűen besz.rt a gyetya,és ívet húzott dugó tetején,és kilukadt.Láttam már ilyet drága motornál,8000ft-os gyertyánál is.
A pótalkatrészért a Zichy utcai áraknál hajlandó vagyok valamivel többet költeni, ha a megbízhatóságot növeli. Eddig sem sajnáltam a pénzt a Daido láncra, Avon gumira, és gyáriból könnyített kuplungra. Ha a járműre benzinnel együtt havonta nem 40 ezret kell fizetnem, hanem csak 30-at, ráadásul még motorozhatok is, az nekem már megéri.
Lehet a kérdést úgy is fogalmazni, hogy melyik az a legolcsóbb motor amelyik el tud menni úgy 30-40 ezer kilométert, hogy nagyjából normális ápolás mellett ne hagyjon ott az úton.
Az rendben van, hogy elkezd csúnya hangja lenni vagy gyengén húzni és elviszem Bambihoz. Az viszont nincs rendben hogy az autópályán egyszercsak kilukad a dugó, és nézhetek utánfutó után.
Ezt még kihagytam.
De ez csak az erősen használt motorokra
értettem,mert azt írtad,hogy ilyenre lenne pénzed.
Szia magwas.
Igaz,nem én vagyok Buny,de érdekes dolgokat feszegetsz.
Az a helyzet hogy ezt a futásteljesítményt,és anyagiakat nézve nemhiszem hogy egy nyugati,vagy japcsi motorkrékpár megoldaná a problémádat.
Gondolj bele,egy nem szocimotor alkatrész mibe kerül.Csak bovden nincs 3ezer Huf alatt.Fékbetétről vagy láncról,gumiról,olajról,karbiszinkron,szelepálításról,láncsprayről ne is beszéljünk.Szóval az vegyen használt "nyugati" motort,aki kifizet 15-30e.HUF-t egy szezonra felkészítésre,és szó nélkül kifizet 10e.HUF-ot előre nem látható dolgokra.
Tehát nem irigyelek a döntés miatt.
Azt hiszem hogy bambi vagy Doki jobban le tudná neked írni az nayagi vonzatát az átálásnak,mivel ők ezeket is javítják.
Szerintem beszéljünk még a témáról,hogy tisztán láss a dologban.
SZERINTEM.
Üdv:furfarag
Szia Buny!
Munkába járok a motorral. Ennek egy része autópálya, egy része Budapest havonta kb 2000 km-t megyek. Gyengébbet nem szeretnék, mint a 250-es ETZ-m, és szeretném ha megbízhatóbb lenne. Nem az a bajom, hogy szerelgetni kell, hanem az amikor otthagy. 200, max 250 ezer forintom van rá hogy megvegyem, és jó lenne ha max átlag havi 5 ezren belül lenne a pótalkatrész meg a szerelés (az alap dolgokat megcsinálom magamnak, de ha a blokkot szét kell szedni, akkor inkább szakemberhez fordulok). Az új motor ne egyen többet, mint az ETZ (asszem ez nem annyira kemény feltétel:).
Arra gondoltam, hogy egy 90-es években gyártott, 250-500 köbcentis motor megfelelő lehet, de ebben nem vagyok biztos. Az ebay-t nézegetve úgy látom hogy egy gpz 500-as kawasakit lehet 150-200 ezer forintból venni, és talán meg is felelne a céljaimnak. Csak mire behozom, ugyanennyibe kerül a papírmunka, ha egyáltalán be lehet hozni.
Olyasmi válaszokat vártam, hogy pl. "Szia, nekem egy 82-es yamaha drag starom van 8200 köbcenti, tizenkétezerért lehet venni az ecserin, és havonta 42 ezer kilométert teszek bele.
Máfél-két litert eszik százon, komoly baja nem szok lenni, csak mindig elmászik a gyújtás, és kicsit gyenge volt az első fékje, de lecseréltem egy IFA légfékre és most már jó."
:)
Az írásodból arra következtetek, hogy te magad sem döntötted el mit akarsz. Nézelődsz, de még nem tudod merre menj!
Döntened kell, hogy mit szeretnél: Endurot, túrát, sportot? Mire használod?
Egyedül vagy utassal? Mennyi pénzed van rá? Mi az amit szeretnél, mi az amit meg tudsz fizetni?
Sok kérdés van, amire neked kell válaszolnod. Tökéletes nem lesz, csak olyan ami közelít hozzá. Ha ezekre a dolgokra választ találtál, akkor kell nézegetned a tipusokat.
Sziasztok!
Szerintetek milyen motort vegyek? Most ETZ 250 van, és kezdem unni hogy mindig otthagy. Napi 100km-t nyomok, ennek egy részét autópályán. Persze olcsón szeretném megúszni, amennyire lehet. A 80-as évekből való hondák jobban bírják a kiképzést, mint az ETZ? Alkatrész hogyan van hozzájuk? Mennyit esznek?
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|