:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Tike!
Látom a vizsgaidőszak vége felé járunk, mert egyre többször jelentkezel be!:)))))
Azt nem árulhatom el, hogy min törik a fejem, de annyit elárulok, hogy a Kawa kereskedők intenzitásától nem nagyon voltam elájulva eddíg.
Győző!
Neked nincs valami projected, amin dolgozni kéne?!:))))))))))))))
Tike!
Gratula
ez 10bol 20 Pont!!!!!!!!!!!!!!!!!
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Üdv!
Nagyon el szeretned Te azt adni, csak nem kawa projecten torod a fejed....
ÖÖÖÖ ize, szoval tori Munyi a fejed...
tike da :)
Emiatt ne aggodj!
Buny okos ember, kitalalja a modjat..
Esetleg beszamolja majd a TZt, meg esetleg egyebeket:))))
Suzuki forever??!!!!
Egyebkent nem jarnal rosszul...
vadmotoros!
Vedd meg Munyi motorját, az megpakolva 100-110-nél eszik 3,5 litert! Akkor mehetnénk gyorsabban is!:)))))))))
Hello Srácok!
Bocs hogy mexakítom a beszélgetést...
Pénteken eltemettük Béres András veteránmotoros kollégát. Most tudtam meg, hogy tegnap (szombaton) meghalt egy motoros haverom. Pogányszentpéternél nagy sebességgel frontálisan összeütközött egy szemből jövő Mercedessel.
Arra kérek mindenkit, hogy nagyon vigyázzon, és figyelmesen közlekedjen!
Bár sokszor nem rajtunk múlik...
Üdv!
Ádi
Hello!
Én például szépen lassan szoktam motorozgatni, a fogyasztásom pedig 3,2-3,5 körül szokott kijönni.(125-ös ETZ). Bár most szegedről hazafelé kicsit sokat evett, mert végig negyedikben kellett pörgetnem olyan nagy szél volt. Így jött ki a 3,7-es fogyasztás. Ez eddig a maximum. A minimum nem tudom hogyan, még az első szocitúrán volt amikor 60-70-el mentünk, akkor jött ki 2,6-os átlag. De szerintem a kigyorsításokon múlik minden, hogy ki mennyire húzza neki oda. De ez az én véleményem.
Azt kétlem, hogy megtudod állni, hogy ne húzd neki!:)))))))))
ket eselyes a dolog...
vagy elvezed a nyomatekot, s jobban huzod, igy tobbet tankolsz, vagy mivel nyomatekosabb, nem kell porgetni annyira, h ugyanugy menjen, s kevesebbet tankolsz..
Mi lesz ezekkel az értékekkel, ha másik motorra ülsz? Mondjuk egy nyomatékosabb Jawara?
Csatlakozom a szólalóhoz. Én is meg tudok vele tetni 5és felet, pedig nem túl dúsra van állítva a keverék, de ha tartom a 90et és nem huzatom ki, nem pörgetem akkor 4re is le lehet vinni, de az nagyon öreguras. Tz már csak ilyen, inni kér!
Hali!
En nem olvastam, de van Tzm.Ha szar, akkor 6-7et eszik. A 4.5-5 az atlagos.Egy laza tura 80-90el ugyesen forgatva leviszi 3.9re, de ez a max, es akkor alig kap terhelest. szal az 5ot siman el lehet fogadni..
Vízbeporlasztással sokan és sokat kísérleteztek, az átlagos eredmény pár % fogyasztáscsökkenés és pár % teljesítménynövekedés egyszerre, valamint jobb hűtés.
Totalbike-on olvasta valaki, a motordoktor rovatban a "Megint ETZ" című cikket??Szerintetek is magas az 5L/100Km fogyasztás?? Nekem ugyan nincs ETZ-m, de szerintem teljesen jó az érték.szoktak néha érdekeset írni.De általában azért egész jók az írások.
Szerintem.....:))
Urak!
Múlt hétvégén elhunyt Béres András veterános kolléga. Oldalkocsis MZ-jével árokba hajtott, és szerencsétlenül ért földet.
Utolsó útjára pénteken, 14:00-kor a Berzencei temetőben kísérik a veterános kollégák, természetesen motorokkal.
Béke poraira!
Halika
A vizes benzin nem jó! De! Tényleg volt valami kisérletezés a potlolag befecskendezett vizzel, állitolag igen komoly megtakaritást értek el vele.Ennek elenére csend van az ügy körül . Engem is érdekelne a müködése a dolognak. Van az amiknak az a qva nagy repkedőjük a B 52 -es, ot mérhető tolóerő növekedés van a viz befecskendezéskor felszálláskor. Tehát lehet a dologban valami.
csőváz
kilozulu
Azt még én is elhittem, hogy a víz hűti a dugattyút, amikor gőzbe megy át. És bizony érezhető a teljesítménykülönbség a normális meg a túlmelegedett motor között.
Hello
Erről a víz dologról egyszer azt olvastam, hogy ha beporlasztunk vizet is, annál a benya könnyebb, így a víz "csepp" felületén lesz a benzin. Vagyis középen a víz ami nem csinál semmit körben meg a benzin ami így sokkal nagyobb felületen robban, vagyis gyorsítja az égést.
Hogy ebben mi az igazság azt nem tudom, Engem azéer érdekel, mert van egy ismerősöm aki oktató volt az MHSZ-nél (80-as évek vége) és ő mesélte, hogy kisérletképp raktak az oktatóautókba ilyen szerkezetet, és külön kb 5 lityis palackba kellett vizet tenni, hogy milyen azt nem tudja, az övébe nem volt, de a többiek nem panaszkodtak rá, hogy romlana az autó teljesítménye. a fogyasztásról meg senki nem tudott semmit, mert ezeket külön tankolták a műhelyben. Ennyit a vízről! Ők nem foglalkoztak vele, jártak 1-2 hónapot, majd elvitték az okosok a szerkezetet.
Biztos kielemezték, és sok szép grafikont gyártottak belőle, azután berakták az irattárba... :-)
Üdv
Attila
Belafi Davidot keresd meg, neki szoktak lenni elado czetkai.
Köszi szépen a segítséget!
Hali!
Apának volt egy 350cm3-es Czetka Jawaja, azt hiszem, h az akkori Csehszlovákia a gyártó ország, asszem, h van kisebb köbcentis is és 500-as is, de az nagyon ritka. Egy nagyon jó állapotút megkapsz 120ezerért. Oldalkocsival több. Nézd meg pár hirdetőújságban, szerintem...
Czetka motor drága kincs, jó ha van, de jobb ha nincs....
A motormeglepit jól meggondoltad? Ebben a korban inkább eladni szokták motorjaikat az emberek.
Ha áll a dolog, akkor egy jawa 350-638 talán jobb választás lenne. Ez jó állapotban műszakival száz körül elérhető. Lesz mit legózni vele, így is.
Amikor én vettem japó nem volt.
csak német ECOSTART, és selects.
mindez 6 v-ra értendő.
Figyu!
A szavazásokat te szervezed ugye?
Nálam a hengerszám is számít, így nem pontos a válaszom!
Köszi a hasznos infokat...
Már utánajártam, 1999-ben helyezték forgalomba, 1600km, nagyon zsír, itt van Magyarországon. 320ezer az ára, megérdeklődtem a papírok árát, 80ezer Ft-tal több, mint egy "magyar" motoré, szal szerintem nem éri meg. Műszaki nincs rajta Németországban sem, olyan 450E lenne mire mehetnék vele.
Sziasztok!
A segítségetekre lenne szükségem. Nagyon nem vagyok otthon motortémában. Édesapám valaha rajongott a motorokért, volt is szép számmal neki, de az évek során, valahogy mind eltűnt. Jövőre lesz 60 éves, és szeretnénk meglepni egy motorral. Amit tudok, hogy a kedvence egy Cetka volt (bocs ha rosszul írom a nevét). Tudnátok segíteni, hogy pontosan milyen is egy ilyen motor, hol tudok hozzájutni, és kb mennyiért?
Előre is köszi.
andrasszalay@yahoo.co.uk
A vízről se feledkezz meg!
Egy lada tuningos oldalon olvastam, hogy milyen király adalék a víz...:)
(Az a rész, ami a krakkolásról szól, ott hibádzik, hogy az egyik égéstermék megint csak víz, tehát az energiaegyenlegbe a víz tuti hogy nem szól bele. Esetleg az égés sebességébe vagy jóságába.)
Hali!
Múltkor valaki említette, hogy a futárpetinél, de lehet, hogy nem is nála, van magyar meg japán aksi. Mindkettő egy árban. Meg tudnátok mondani annak a japán aksinak a márkáját?
Köszi
"...tegyél bele 100-as benzint..."
Ja, azt meg a rabok faszát.... Elég drága nekem a 95-ös is. Na meg a másik: Tizenhetedik Benedek én legyek ha valakinek is kopogásos égés jött volna létre a túl olajos keveréktől. Meg acetont bele mi? Egy kis hypo nem képne még bele? Hátha akkor levihető másfél literre a fogyasztás.
Pl egy etz 250 főtengely felújítás mennyi?És hengerfúrás?Vagy egy váltó javítás munkadij mennyi?
www.motoboerse.de
szerint 350 és 1700 euro (87.5-425 ezer Ft) között vannak, erre tedd rá a papírmunka éđ a szállítás árát, meg a hasznot. A legolcsóbb az '98-as és van még egy év műszaki rajta, a legdrágább 2001-es és nincs műszakija.
Az ebay.de-n az alkuk 186 és 570 Euro (46.5-142.5 ezer forint) között köttettek. A legolcsóbb egy 98-as forgalmi nélkül, 43 ezer km-el, egy kevés javítanivalóval de nem igazán vészes állapotban. A legdrágább egy 99-es volt 17400 km-el, és azzal hogy üzletkötéskor az eladó megcsinálja a forgalmit, így az a lehető legtovább lesz érvényes. Az eladni kívánt SR-ek felére nem volt vevő.
A fenti árakhoz nyilván hozzá kell adni a különféle adókat, illetékeket, macerát, szállítást, hasznot, és megkapod a magyarországi árat.
FIGYELEM!!!
MInden típusú motorkerékpár javítása,
vizsgára való felkészítése
KEDVEZŐ áron!!!
Tel.:06/30-981-1674
FIGYELEM!!!
MInden típusú motorkerékpár javítása,
vizsgára való felkészítése
KEDVEZŐ áron!!!
Tel.:06/30-981-1674
Hali!
Egy Yamaha SR125-ös 1600km-rel mennyit érhet? Gyári, németországból hozták be, nem tudom, hogy hanyas évjárat, max 10 éves lehet.
Közvetlenül Te sehogy sem tudsz képet videót feltölteni. Ha a galériába akarod a motorodat betenni, akkor HyGy nek vagy PeetAir nek kell elküldened. A videóval nem tudom hogy van.
Nekem etz250-nel volt hasonló gondom, ott az volt a baj, hogy a generátor egyik fázisán elengedett a forrasztás, néha érintkezett néha nem, ezért néha akksiról ment néha nem, néha leállt 100m-enként néha elvitt 50 km-et simán.
Hogyan lehet képet, vagy videót feltolteni az oldalra?
Akinek EXPLORER böngészője van, annak nem működött eddig a négyütemű benzinmotor animációja. A hiba ki lett javítva, már mennie kell. Az animáció a legutóbbi cikk legvégén van.
Japán rutinvizsga:)
http://www.motorosok.hu/modules/gallery/albums/motorvide%F3k/gym_l.wmv
Naggyon komoly.
Pedig nagyon tuning volt úgy :-)
goss
Sziasztok!
Üzenem mindenkinek, hogy baromira vigyázzon magára, még akkor is ah ez nem rajta múlik. Ma egy BMW-s előzött be vadul a pirosnál, nem tettszett neki hogy nyugisan megálltam előtte...
Jó hír annak, aki látta a "csapásmérőmet" talin: sikerült a lerohadt indexxárat meghegedálni + van már jobb oldalra is normális tükörtartóm!!! A régiről a szigszalagot negyed óráig vakartam...
Szép napot mindenkinek!
olvastam a vectrás dolgot a másik oldalon.
Egy citromsárga új swiftet keresek a frsz számai:477 a betűjel lemaradt, de ott is két betű azonos!
egy kancsó gyerek, meg egy büdös q...
Ha látjátok szoljatok.
Javaslom az ilyeneknek a reklámozását!
Köszi,üdv:
Attis
Tankolj a mocidba 98-t és tegyél bele ACETON-t kb.2decit a 10 lityihez,és dobjál bele negyed liter olajat!Kb.annyitfog enni mint egy rossz SIMSON ha nem húzodneki nagyon (motorozás másnaposan)Viszont nagyon jól gyorsul,és többlesz a végsebessége,nemfog annyira melegedni a henger,és immunis lesz a légnyomás különbségekre,és a levegő páratartalmára is!Nekem bevált!1 hónapba egyszer nemárt!
Sziasztok!
Valakinek van gyári rezonátoros kipufogója a Jawáján? Az újak már eleve ezzel vannak szerelve, de azt hiszem külön is lehet venni.
Azért kérdezem, mert most egy rezóméretező programot és várhatóan egy cikket is készítünk és a gyári rezót vissza akarom számolni, hogy milyen fordulatszámra, hogyan hangolták.
Szóval akinek van az légyszi szóljon. Egy két méretet szeretnék leméretni rajta veled.
Pool
Sziasztok!
A galériában láttam egy hathengeressé átalakított Jawát? Valaki ismeri a tulajt? Egy email cím kellene?
Köszi!
Pool
Hi!
Nagy az isten állatkertje.
A leopárdbőrrel bevont motor:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4550635904&ssPageName=STRK:MEDW:IT
Ssia peti74.kőszi a válaszodat.átnéztem agépet,a gyújtás oldalon a kővetkezők vannak,a generátor egy csomó vezetékkel.minden vezeték csúszó érintkezőjét oxidmentesitettem.1DB jelfogót találtam.a másiknak is ott ahelye de ott nem volt semmi gyárilag.A főtengelyre fel van szerelve olyan mint egy laposvas gondolom a két henger jeladója mást itt nem találtam. vissza szereltem a régi fesszabályzót mert az új lengyel volt.a trafót átnéztem,1db van bakelit házas,mind kétgyújtókábel ebből jőn ki ezt is átpucoltam.a gyertya pipák egybe vannak öntve a kábelekkel,nincs bakelit.gumiból van.a diódák gondolom ajobb oldali dobozban van,azt nem nem bontottam meg. indulás angyalföldre, hideg motor két rúgás szivatóval.pöcre indult.vissza indulásnál még meleg motor.pőcre indul aztán leáll.szikra nincs.várakozás,töbszöi próbálozás.semmi.egy kis idő mulva rúgás,elindul de a gázt huzogatni kell hogy le ne álljon.igy elvitt hazáig.nagyon jólment gyorsul is rendesen de nem mertem alapjáraton hagyni,le állt volna.kb itt tartok most igy nem lehet használni keresni kéne szerelőt melettűnk van egy autóvillamossági szerelő de csak kocsikkal foglalkozik.nem tudom bp.en hol foglalkoznak motorvillamossággal jáwával.karcsi50
Persze hogy a trabiról szól, de mivel a Jawa is 2 hengeres, kétütemű, nagyon sok azonos hibalehetőség van a motorműködés kapcsán.Ezért érdemes csak , a lényegi részt átolvasni, mert rengeteg infót szolgáltat.
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|