:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
Nos a kérdést nemhiába vetettem föl.Motort akarok és fogok(unk)venni.Szeretném még az idényben nyélbe ütni.Miután többen lebeszéltetek az uralról,egy kicsit lenyugodtam,de miután a múltkor testközelből ismertem meg egy oldalkocsis sportsmant,illetve az áhított wolfot,ismét fellobbant a szunnyadó tűz.Ezt szerencsésen átragasztottam a mariannra is.most itt fokozzuk egymás hangulatát motorvásárlás terén.Az új urallal csak egy bajom van,amire mariann világított rá,hoy 6 évig kéne perkálni,mert a financiális helyzetünk nem enged meg jobb lehetőséget.Nos ezen okból felbuzdulva ma elmentünk a red baronba.
Találtunk is 3 lehetséges mocit.
1.Honda CB 750 92'-es 1.050.000)
2.Honda CB 750 91'-es(920.000)
3.Honda STEEDO 400 97'-es (01.298.000)
Tudom a harmadik az chopper de sebaj.Tulajdonképp ez mariannak tetszik nagyon.Szerintem kicsi lenne.No nem ez a lényeg.
A kis csaj nagyon udvarias és készséges volt.Ki is dolgozta a hitelkonstrukciókat mindhárom mocira.3 év alatt túl is lennénk rajta.Ha megunom vissza veszik és beszámítják a másik motorba amit kinézek(mármint a leperkált összeget).8 év feletti mocikra 1 hónap 8 évnél fiatalabbakra 6 hónap a garancia.Illetve ami nagyon tetszik az a szervízkocsi,ha netán valahol bajba jutsz.A garancián felül is természetesen szervíz.
Szóval lepakolsz 30 %-ot,illetve valami kötelező biztonság i lakatnak az árát(23.000 ft)At tolhatod haza-Az utolsó csekkig csak üzembentartója vagy amocinak.Ezután kell átíratni.Ez sem mindegy szerintem.Tömören ennyi a red baron.Nekem szimpi volt.
A kilométerek valóban furcsák voltak. Többnyire tényleg olyan 20-25 ezer között mozogtak.Már amelyiket én megnéztem.Kivéve az 1-es jelöltemet,mert ott 52.000 van benne.
Az amargóban van ilyen részletfizetési lehetőség?Mennyi a kezdőrész.Mikor érsz rá,ha érdekelne a dolog?Előre is köszi.Üdv.
Gratu!
Otthon a Trophy is akorul lehet:)))
érdekes ez a 22 és 25 ezer kilóméteres mfutás teljseitmény. éppen ma vettem egy jaffát. 250-es 1971 évjárat. utoljára 1980-ban volt rajt műszaki és 22 ezret mutat az órája... :-))))
szerintem ez a szoci filing...
volt MZ-m, van PANNONIÁM s most van jaffám... :-)))
Hát nekem a múltkor hoztak egy Yamaha SR125-öst (Németországból). 1999-es forgalomba helyezéssel 1600!!!km-rel, nagyon zsír moci volt, csak egy akksi kellett volna bele, mert egy ideje már nem használták, mégsem vetteme meg, mert 320EFt lett volna az ára és utánajártam, a papírmunka 80E-rel több, mint ha Mo-n vennék motort, szal nem éri meg, mert mire motorozhatok vele durván 450E-be lenne, igaz,h lenne egy zsír mocim, de ennyiért újat is lehet venni, igaz nem pont ilyet.
Még valami, ami kimaradt: ha így folytatódik minden tovább, lassan semmi sem lesz magyar tulajdonban, már így is sok mindent eladtak, a külföldi bev. központok 10évig adómentesek, tönkre teszik az ipart teljesen+a mg-t is, egyszóval mindent. Nagy anyagi különbségek lesznek az emberek között:lesznek nagyon szegények és nagyon gazdagok(maffia+akik összelopták magukat)
Hell!
motorkereskedés ide, motorkereskedés oda, eddig még egy motoron sem láttam olyan cetlit, hogy kötelező megvenni...
minden jót!
egyébként használt motort csak németben ill. ausztriában vennék. olcsóbb mint itthon. de ha még hozzá adod a forgalomba helyezést stb... akkor is annyiba lesz mint, ha itthon vennéd meg. VISZONT!!! negyed annyira van kikészülve a motor, negyed annyi az esély, hogy törve volt...
minden jót!
Olvasgattam, amiket írtatok...
A benzinben nagy üzlet van csak úgy, mint a gyógyszeriparban, fegyver, drog ilyesmi, szal ezért nem akarják hagyni a FŐkeminyek a benzinüzemről való áttérést! Nem tudom, h valaki látta-e Frei Tamás egyik műsorát, ami Angliáról szólt, nagyon sok jó dolgot lehet kapni, ami energiatakarékos és már árusítják. Az egyik város polgármestere megtiltotta egy bizonyos köbcenti tartomány felett az autók használatát (személygépkocsik, főleg amcsik). Vagy a Napló című műsorban (nem akarok reklámozni de muszáj) volt egyszer, h a németek mennyire takarékoskodnak a vízzel, a szemetet hogyan válogatják, stb. A magyaroknak sosem lesz ilyen mentalitása, pedig ránk férne, mert rosszabbul is állunk, mint ők, sőt előbb-utóbb a szomszédos országok is lenyomnak minket... És még annyit szeretnék mondani, h sajnos akármilyen jó politikusok is kerüljenek be, nem tudnak semmit tenni, mert ők csak bábuk, nem ők irányítanak. Személyes tapasztalat: egyik ismerős parlamenti képviselő volt, meg akart tenni mindent az emberek jobb életéért, egyszer neki nyomták a falnak és enniyt mondtak neki, a Te dolgod az, h megszedd magad, de semmibe nem kell beleszólni, erről ennyit. Sok mindenen változtatni kéne...
a redbaronban én is voltam egyszer, de csupa idétlen, hájas újgazdagoknak való 1000cc-n fölüli choppert láttam ott, ami meg mégis volt elvétve a 250..400cc-s kategóriából, azt közel új áron adták volna. Jó, hogy tényleg újszerűnek látszottak, de arra a kérdésre, hogy miért vegyem meg tőlük használtan ennyiért, amikor ennyiért megvehetem újonan bármelyik márkaképviseletnél, na arra nem tudtak megnyugtató választ adni. A chopperek lehet, hogy megérik, de azokkal én nem foglalkoztam, mert a 300kg-s öt méteres motor nem az én műfajom, én városba valót akartam venni.
Újra számoltam, ha 100e-re veszem a gázszettet beszerelve, papirozva, és 250-re a benzint meg 160-ra a gázt, tényleg bejön 15000km-en a nullszaldó. (Úgy látszik egy nullát vétettem valahol.) Én azonban akkor is csak évi 4000-5000km-et autóztam, amikor minden nap azzal mentem melózni a város másik végébe. Szóval szerintem a gáz a taxisoknak meg futároknak meg másefféle létformáknak való, nekik visszatermeli az árát, nekem nem.
Leveled másik felére nézve van egy történetem, Muczán Gáborral, a trabant klub elnökével esett meg, hogy fiat motoros gázuzemű trabant 600 kombijából kifogyott a gáz a BAH csomóponti felüljárón. Sebaj, átváltotta benzinre... de a benzincső az évek során megrepedt, úgyhogy kigyulladt neki az egész kurcifircli, és mire leért a felüljáróról, be is állt a gazdaság totálkár. Hát ez is a gáz veszélyei közé tartozik. :-)
Szevasztok!
Olvasgattam a "politikai" hozzászólásokat, és meg kell mondjam, egyet értek veletek sok mindenben. Véleményem szerint az a fő probléma, hogy rendszerváltás volt (?), de szemléletváltozás nem. Amíg a nagy testvér megmondta, hogy mi a jó és mi mennyi, addig ezzel nem is volt baj, de azok az idők már elmúltak. Elég sokára lesz az még, mire a pénzéhes politikusok elfogynak, mert, csakúgy mint a hülyékből, komplett generációk nőnek föl. A mai politikában, bár laikus vagyok a témához, az a legnagyobb baj, hogy -ahogy mondani szoktam- amikor a hülyeség akaraterővel párosul, az a legtragikusabb. Rólunk mindig le lehet húzni egy réteg bőrt, gondolják ők. Nem könnyű a helyzet, de sajnos ez még nem a legrosszabb, gyanítom.
Olyan ez, mint amikor a maratoni féltávjánál vezetünk, vigyorogva integetünk, aztán egyszercsak mindenki lehagy, harákolunk az utolsók között, aztán észbe kapunk, de nem gyorsítunk, hanem verjük magunkat, hogy féltávig mi voltunk a legjobbak...
Más, ami a redbaront illeti, nos én voltam kint szimatolni. Bár nem vásároltam, nagyon segítőkészek voltak. Ám a finánc haveromtól származó infó szerint sok a Japánból konténerekben érkezett gép is, amit akár el is hiszek a látottak alapján. Ha hitelre vásárolsz, a törlesztés végéig üzembentarója leszel a gépnek, kvázi a futamidő végén számolj hozzá egy új okmányolást a költségekhez.
Zapkorte,
szvsz valamit elszámoltál, mert nálad fél év alatt vissza kellene jönnie a szett árának.
Gázautósok tapasztalatai alapján a bemelegítés sem kell egy jó rendszernél, ami lehet akár olcsó is. Max. az indítás benzines, de az is inkább csak télen. Sok emberrel megesik, hogy annyira nem kell használni a benzint, hogy beszáradnak dolgok a karbiban, és ez csak akor derül ki, ha valahol elfogy a gázuk.
Télen meg a benzinest úgyis kell egy kicsit melegíteni, mert a hideg szívócsőre kicsapódik a benzin, a gáz viszont nem.
Sztem sokan inkább azért nem használják, mert macera van vele, és nem akarnak egyszerre befektetni. Kicsit olyan ez, mint a ceruzaelem vs akku.
Mint öreg és értelmes fórumozó felé, minden tiszteletem jár neked, :) de nincs mindenben igazad.
1. Sztem. járművet nem gázosítani kell, hanem úgy vásárolni. ( Pl. gázos Trabi 1.1 Universal, újautóba leadott, 110eFt-ért, kifogástalanul. ,P )
2. Télen is gázzal járok, kb. 1,5 km benzines melegítés után nem szaggat.
3. A gázzal max. 1 liter fogyasztásnövekedésről tudok beszámolni, ami, ha a 143Ft-os árát tekintem a benzin 260 Ft körül ingadozó árával, asszem igen jó.
andris!
Az Amargonál a tulajdonost ismerem, csak vele szabad beszélni, ha kell összehozok neked egy találkozót. A Red Baronról Czövi szokott elégedetten nyilatkozni őt kéne kérdezned.
A szervíz kérdésére pedig egy másik megoldást ajánlok, de azt majd megbeszéljük külön.
A gázzal az a gáz, hogy az olcsó gázszettet benzinnel kell melegre járatnod, és csak utána kapcsolhatod át. Mire ide érnél, már meg is érkeztél (városon belül). A drága gázszett megy benzin nélkül, de az tényleg drága. Tavaly kiszámoltam, hogy ha a nagypolákot, aminek 12l a fogyasztása, elgázosítanám, akkor évi 15000km fölötti futásteljesítménynél hét év alatt hozza vissza a gázszett az árát a benzinmegtakarításon. Addigra viszont már lejár a próba a gáztartályon meg elöregednek a gumicsövek stb., és lehet az egészet előlről kezdeni. Szóval ezért nem gázautóznak az emberek. Én legalábbis ezért nem.
Amargo:Nem tudok véleményt, de mint minden kereskedésnél, azt hiszem célszerű résen lenni kicsit.
Red Baron:Motort még nem vettem, de nem is fogok.Hallottam egy s mást róluk.Vannak sokan, akik azt mondják, hogy "nincs semmi baj az ott vásárolt motorokkal, mennek, alkatrész akad hozzájuk, garanciát adnak, stb.." DE:Ha arra jársz egyszer, nézd meg a km-óra állásokat.Szinte mindegyik 22 és 25 ezer környékén áll.A 20 éves CB900-as Hondáé ugyanúgy, mint a 10 év körülieké.Aki ezt elhiszi, az sztem úgy birka ahogy van./Biztos itt is vannak olyanok akik ott vettek motort, ŐK, természetesen kivételek..:))/Ha rákérdezel, mindegyikre azt mondják, hogy persze, hogy annyi van benne.Én megtettem egyszer, és miután azt a választ kaptam, hogy "Miért, mi furcsállnivaló van ebben??", azt mondtam, hogy talán inkább ne akarjuk egymást zavarni.Volt ott kb 400 motor.:))Furcsa pontja a galaxisnak, hogy pont oda gyűlnek az ilyen km-t futott motorok...:))
Minden kereskedőnek:Miért nem lehet elárulni a vevőnek, hogy igen, ez a motor kétszer körbefutotta a Földet, ennyibe és ennyibe kerül.Ezt és ezt adjuk hozzá, ilyen és ilyen feltételekkel.Lehet, hogy kevesebb motort adnának el, de hogy kevesebben szidnák őket, és a felmenőiket, az is tuti.
5-6 évvel ezelőtt Csahországban túráztunk motorral. Akkor értetlenül álltam a benzinkútnál, mikor láttam, hogy biodiesel. kb 20% al olcsóbb volt mind a sima diesel. Ja, és szinte minden kútnál volt.
A magyar mentualitásnak sajnos már világszerte rossz híre van. Hogy mit lehetne tenni? Nem tudom...
De abba biztos vagyok, hogy az irány nem jó.
Hi all!
Nos az anyazast ebben az iranyban skippelem, de van mas:(((
Ma voltam Esztivel Dobogokon! Cool volt, 3 hete nem mentem a TZvel. Szar ez a vizsgaidoszak..
Szal tok jot gurultunk, jok voltak a kanyarok, forgalom alig. Na de ez a szentendrei ut. Vazze, majd kiesett a moci alolunk. Neha hatraneztem, h megvan-e a doboz... A telok felutottek 80nal is, szal katasztrofa..
Sporolunk a benzinnel, igy jarunk jol:(((
Emberek véleményeket várok az Amargóról és a Red Baronról.Aki vett már tőlük motort az megoszthatná velem is a tapasztaltakat.Melyik a korrektebb,szervíz stb.Előre is köszi.Üdv.
Én csak annyit kérdeznék: Ha létezik környezet barátabb megoldás, amivel a jelenlegi konstrukciók üzemelnek, akkor miért nem tér át sok ember? Például a gázra az autóban? Egy ideig támogatták a beszerelését aztán megvonták. A gázon ugyanúgy van jövedéki adó, még talán a nagykereskedő is ugyanaz, akkor miért nem áldoznak rá az emberek? A fogyasztásod emelkedik 10-15 %-kal, viszont jelenleg 142.- Ft/liter a gázkútnál. A hidrogén cellának csak egy baja van, hogy roppant nagy a terjedelme.
Mondok egy másik példát:
A Toyota Prius az első sorozat gyártásban készített hibrid autó. Magyarországon nem adnak semmilyen kedvezményt, ha ezt a típust veszed, tőlünk nyugatra adnak. Mégsem látok rengeteg Priust az utakon, pedig egy dízel fogyasztása alatt van a benzin motor használatával is. Miért nem veszik meg az emberek nyugaton sem?
A biodízellel kapcsolatban csak annyit, hogy az előző kormányzat idején kértek támogatást rá, és akkor nem voltak hajlandóak adni, a jelenlegi meg szerintem nem is kereste a lehetőséget erre. Vajon miért? Szerintem a válasz borzasztóan egyszerű: Keresd kinek az érdekében áll, hogy ez ne így legyen?
Nos en nem politizalok, de sajna igazad van.
Sztem nagy valtozasok kellenek, amik egyszer talan ideernek..
Az a baj, hogy a polcsik szabályosan lefolytanak itt mindent a sok adóval. Lehetne bármit termelni, de _semmit_ nem éri meg, mert ha mindent rendesen befizetsz, az teljesen elviszi a profitot, drágább lesz a terméked, mint az import, és a kutya se veszi.
Aztán lehet sopánkodni, hogy jajj, a magyar gazdaság gyengélkedik, és szemtelenül azt nyöszörgik, hogy "mert as szocból ránkmaradt hiteleket törleszteni kell", csak éppen az a helyzet, hogy éppenséggel Németh Miklós $22mrd adósságát azóta már $59mrd-re sikerült hízlalni, a mellett, hogy az _összes_ állami vagyont elkótyavetyélték és/vagy tönkretették, bányáktól a gyárakon át a TSZ-ekig. Kurva kívnácsi lennék, hogy hova folyik el ez a sok adó, miért nem lehet kis lélegzethez engedni a termelő szektort? Nem lesz ennek jó vége, elvtársak, nem bizony. A környező országok mind állva hagynak minket, és verhetjük a mellünket a nagy magyar öntudattal meg a nobel díjasokkal - csak azt nem teszik hozzá, hogy egyedül Szentgyörgyi prof kapta a nobelt magyarországon végzett munkásságáért, a többiek már rég túl voltak árkon-bokron, mert itt nem lett volna belőlük senki és semmi. :-(
Nos az az igazsag, h tenykent kellene kezelni az olajkeszletek kifogyasat, de mivel van meg boven, komolyan nem foglalkoznak vele. Teny, h minel kevesebb lesz, annal dragabb lesz majd hozzajutni. Alternativ meghajtas mar letezik, gazzal mukodo autok vannak, elobb utobb lesz toltoallomas rendszer is. Ezen kivul itt a Hybrid meghajtas. A hidrogennel uzemelo auto kibocsatasa minimalis, a hatasfoka, uzemkepessege jo. Leheta a jovo kozlekedesenek alapja, de ahhoz ido kell. Az uj autok egyre kornyezetbaratabbak, egyre jobb teljesitmeny kevesebb uzemanyagbol. De ugye mindez sokara er ide, elterjedni meg kesobb, de egyszer meglesz. A ktutem is lassan mgeszunik, szal nincs veszve semmi..
Ami a biodizelt illeti, jogos amit irtatok. Teny, h az allam az orszag gazdasagi helyzetet figyelembe veve kormanyoz, hiszen allandoan emeli a jarulekokat. Ezt el kell fogadni. Persze, persze, minden politikus tomi a zsebet, de ennek is vege lesz egyszer, bar addig meg sok viz lefolyik a Dunan.
Ami pedig a feltalalo/ka/t illeti, van benne valami, bar a Mol fele pancelszekreny erosen fikcio-szagu. Ettol fuggetlenul persze lehetseges, hisz nem csak a kozlekedes teren, mas, villamosenergiat eloallito berendezes is elkeszult, amit szabadalmaztattak.
Azt azonban tudni kell, hogy a szabadalom nem minden.Attol meg nem eletkepes. Az a lenyeg, h a feltalalo mindaddig fizet, mig meg nem veszik a szabadalmat. Ha olyan korszakalkoto, h egy vilag gazdasagat dontene romokba, egyertelmuen eltorlik a felsobb erdekek/Teslarol is voltak ilyen hiresztelesek, de hat ki tudja.../
A lenyeg, h keresni lehet, talani veszelyesebb, de higgyetek el, az egyen nagyon kis pont a vilagban, nem fogfeltorni a "kakibol".
Turni kell, alkalmazkodni es kesz. Ha sikerul olyat csinalni, amivel neked olcsobb, csinald, de ha tenyleg jo, akkor meg vigyazni kell vele....
:)))))))
Úgylátom egy a gondolkodásunk eggyet beszélünk!Kapitalista gecik irányítják az általuk megalkotott nagy semmit!Azért mindeggyik órákig tudja vakítani a népet a semmitmondó,kézzel megfoghatatlan hülyeséggel.Új üzemanyagra van szüksége ennek a bolygónak különben elpusztul minden!A mostani kipufogógázokat még a katalizátor se fogja meg teljesen.A Hidrogén,Oxigén aleg környezetbarátab dolog ami létezik vagyis H2O Desztvíz egyszerűnek tűnik megalkotta ezt már valaki,de az illetőt úgynézki kinyírták mert eltünt a találmányával eggyüt!Úgyhallottam,a molnálvan egy páncélteremben a találmány deez nem biztos,hogy igaz!Ha mégis akkor nagy gecik szerintem.
Köszi a tippet,kipróbáltam 2éve,de nem igazán jöttbe:(
Ott az igazság.Ha valamit üzemanyagként akarsz eladni, lehet az akármilyen környezetbarát, úgy megadóztatják, hogy kigúvad az ember szeme.A barmok!!Töketlen, orráig sem látó bagázs!!Kezd kurvára elegem lenni a "Tömjük meg a zsebünket minél előbb, minél jobban!" mentalitásból.Azt kell mondanom, lassan ide kell majd alkalmazni kedvenc Ford Fairlane-em mondását.Bár ő ezt egy másik kontinensre értette..."Kurva Ausztrálok.Ott kéne atomot robbantani..":))
Nem veszik észre, vagy nem jut el az agyukig, mindegy, hogy biodízel nagyhatalom lehetnénk, lévén rengeteg olyan növényt termesztünk nagyon rég óta, amiből remek üzemanyagot lehet előállítani./A melléktermékükből!!/Nem sokat tudnánk előállítani, csak annyit, hogy fedezné a magyar dízelolajszükségletet, meg még exportra is jutna!!
És 2010-től a normál ásványi dízelhez rendelet írja elő, hogy 10% biodízelt kell majd keverni.Na most van egy remek modern biodízel üzemünk, ami csak próbatermelést végzett, mert ugye, ha üzemanyag, akkor állambácsi meg akarja szedni magát.És emiatt drága lenne, még nem venné senki.Ezért inkább ott áll kihasználatlanul.Nem éri meg üzemeltetni.
Ha állambácsi egyszer az agyát is használná, és nem magával játszana, akkor adna a biodízelre 5 év adómentességet, és hagyná, hogy elterjedjen, kiépüljön a hálózat.És utána halálra kaszálná magát.Így meg, mire elkezdik majd működtetni, a nagy külföldi cégek akkora előnyhöz jutnak majd, hogy megint lesz olyan 20 év lemaradásunk, amit aztán győzzünk behozni.Itt a tuti lehetőség, és hagyja kifutni a keze közül a sok töketlen.
MIÉRT VAN AZ, HOGY NÁLUNK MAJDNEM MINDEN POLITIKUS AKKORA SZARHÁZI, ÉS OLYAN SZŰK LÁTÓKÖRŰ HOGY RÁNKSZAKAD AZ ÉG????????Szóval ott kéne atomot robbantani.Egyre inkább kezd elegem lenni ebből a magyar mentalitásból.....A nagyrésze az embereknek vagy birka, vagy "ha megdöglött az én tehenem, dögöljön meg a szomszédé is." De sírni mindegyik tud!!!
Válaszokat, véleményeket várom....
Lindsaynál erre is van megoldás. Aszfaltdögökkel működő oldalkocsis motorkerékpárja 4 mérföldet megy egy mókussal, 10-et egy nyuszival, és 18-at egy kutyával (47 mérföld/óra sebességgel való egyenletes haladásnál). Más elüti, és felelőtlenül otthagyja ezeket a dolgokat, mert nem ismeri föl a valós értéküket! Recycling, ürgék:
http://lindsaybks.com/lab/rkc/index.html
Termeszetesen a Vissza a jovobe c filmre gondoltam. Ugy latszik a fluxuskondenzatoron kivul nem volt benne nagy atveres:)))
Te is lattad a Vussza a jovobe c fimet?
:)))))))))))))))))))))))
Már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy kikalkulálom mennyből lehet legolcsóbban alkoholt előállítani. Lehet, hogy olcsóbb lenne már most mint a benzin? Bár a benzin se annyiba kerül, mint a kutakon. Van rajta borsos nyereség és hatalmas adó.
Eladó Czetka
350-es, frissen fújt, mélykék, megy mint állat, műszaki nélkül. I.ár: 80.000
Írj mailt! : pristie@freemail.hu
Szia Doki !
Én elsősorban nem az üzemanyag kémiai jellemzőinek megváltoztatására gondoltam, hanem a porlasztó utáni szívószakaszba v. a hengerfejbe történő vízbeporlasztásról, csak sajnos elfelejtettem, hogy hol olvastam róla, de ha meg is csináltad, akkor vmivel. többet tudsz, mint én.
Az üzemanyag kémiai változtatására talán ötlet lehet, hogy az alkohol és a víz megfelelő keveredés után nehezen szétváló emulziót alkot, ( lásd pl. pálinka :] ) s a jelenlegi üzemanyagárak mellett talán érdemes lehet krumpliszesz- vagy csicsókaszesz-főzésre és etanolos blokkal hajtott járművekre átállni. :)
Na a fagáz annyival több hogy még elöbb a gázt is neked kell előállítani a jármű fedélzetén hasábokból:) Időnként meg kell álni rőzsét szedni vagy fát aprítani:) Igaz hogy ezt bárhol megteheted. Ebben van a ráció! Bár én már javasoltam valakinek állítsa át biogázosra a cuccát. Néha kell kis kukoricaszár vagy valami ami rohad, aztán nincs gond!
Nem tudtok semmi újat. Az olaszok már elkészítették a gézos robogót évekkel ezelőtt. Mivel mindegyik külön olajozású, ezért a sisaktartó helyén egyszerűen egy kis gázpalack van,egy kis reduktor,azt akár a vízhűtéssel is lehet melegíteni, és kész.
Ezt Poolnak mutogasd! Lehet ilyet kellene inkább csinálni, hamarosan úgy is jön a olajválság!
Kinában pl az utóbbi időkig voltak -vagy talán vannak- olyan teher autók amik fagáz táplálású gázmotorral mentek. Hátul kell fával füten... mint egy gözmozdony:)
a bal oldali képet ajánlom figyelmedbe. Alatta link a részletekhez, valamint a quicktime mozihoz, melyen működés közben látható.
http://lindsaybks.com/gallery/Jorg/index.html
Hello!
Kémiát elég jól vágom. Általánostól kezdve a kedvenc táragyam volt. Az egyetemen égésfolyamat vizsgálatával és modellezésével foglalkoztam a legtöbbet, amiben szintén erősen volt kémia.
Szívesen segítek. Küldd emailen.
Egyébnént mióta a MOL megvette a szlovákiai olajfinomítót (Slovnaftot), azót itt is felmentek az árak. Már a magyaroknak nem éri meg átjárni tankolni. Nem is csoda, hogy rekordnyereséget produkált az első negyedévben.
Hali!Ez már ősrégi trükk a verseny autók világában!Kipróbáltam a Jawamon!Nyáron 40C' melegben működik rendesen!
35C'alatt finomabb porlasztást igényel de megoldható!Most már csak külön olajzásra lenne szükségem,és lehet hogy mogalkotnám a desztvizes üzemanyagot csak még megkéne találni az egymáshoz kötő elemeket,molekulárisan úgymond.Nemvagyok kémikus, de ha van aki érthozzá,és vágja a témát az számomra nagy segitség lenne!Elegem van a benzin árak drágulásából!Tudom miért csinálja a MOL rt. csak kizárólag azért,hogy minket szivasson,és kitalál mindenféle kifogást!!!PL.Budapest útjai járhatatlanok,egyre több a motoros baleset,nagyon rosszak az utak,mindenhol kátyú és göröngy normálisan közlekedni lehetetlen!Ez a KORMÁNY hanyaksága,és a felberelt munkésok trehánysága!Nincs alapja az utaknak!A M0 alapja szarrávan repedezve, és sűlyed,mert valakinek nagy szükségevolt a cementre a villájához!Az a léneg hogy fel ba..ták az utákat és poénnak szánták a benzin drágulást vajon?Hát nem!Had szo..on a nép!Afogyasztás kb. a 2-3-szorosára növekszik SZARÜGY NEM?Na itt beis fejezem!Igérem megalkotom a desztvizzel működő motorkerékpárt,de ettől nem lesznek jobbak az utak,de sokkal olcsobban közlekedhetünk!!!Aki vágja a kémiát az jelentkezzen!A Motoros társadalom érdekében tegyünk egy nagy lépést!!!
Csak nem megszaladt, hogy új motorra telik?
Győző!
Család látogatás volt már?:)))))))))))
Mit meditáltok itt az én motorom keveset eszik pörgetheted,nyomatékos ,olcsó a fentartása,165Km a vége!Lehet licitálni!
Én már úgy tudtam, hogy vettél...
Hm... Lehet...:)
Versenyeztek, h kinek olcsobb?:) En is valtottam, nana, igy majdnem 50%os kedvezmenyem van. Viszont benneteket nem tudlak tulszarnyalni...
Egyebkent ha minden jol megy, tenyleg nem egyedul megyek. Vettunk mar par dolgot, jol meg lesz pakolva a TZ. Ami a pressziot illeti, nem baj, ha kimarad, igy legalabb nyugodtan alszom:))))) Persze nehez elkerulni az elkerulhetetlent:):))))))
Miért, GPZ-t akar venni?
Tike!
Azért kérdeztem tőle, hátha megjött az esze!:))))))))))))))
Judika hogy van? Este 9 után csörögj rám, aztán visszahívlak.:))))))))))
Győző!
Júliusban remélem nem egyedül jössz! Ráférne Esztire egy kis presszió a többi lány részéről, talán akkor neked se lenne jobb, mint nekünk!:)))))))))))
A GYOZOETZ-t nem kellene GYOZOGPZ-re upgrad-elni?
:-)))
Buny!
Sztem Győző meg nem erzi magat eleg komolynak ahhoz hogy csak ugy belevagjon effele projectekbe...
szerintem:DDD
tike
Az a 250-es, csak 125-ös, ezért nem hívtalak.
Munyi motorjának a szervízelése nem került sokba. A motorba 1,3 liter olaj kell, 10W40-es, attól függ hol veszi az ember és mit annyiba fog kerülni, ez szabadon választott. A 6000-es szervízért 12.500.- Ft-ot kértek, ebben benne volt az olaj csere, szűrő,(Az olajat vittük csak mi.)szelep állítás, fékek átvizsgálása, karburátor állítás.
A kötelező biztosítás egy normál 250-esé, casco nincs. A fogyasztás meg ismeretes. A következő 6000-es szervízen nem tudom mit fognak kérni, de szerintem ugyanennyit.
Jut eszembe, mi van azzal a 250-es MZ-vel amit említettél? Eladó még? ja és mégvalami. Le tudnád írni mennyibe kerül a MUNY motorjának a fenntartása, szervizelése? Előre is köszönöm
Tike!
Van egy 125-ös ETZ eladó, esetleg vágni?
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|