:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Csevegő (kötetlen) - új hozzászólás Összesen: 170 oldal
http://moped.blog.hu/2017/09/02/fekete-tenger_tura_babettakkal
Teknőc
Koszonom, igy mar tudom, hogyan allok neki az alvaznak. Lepucolom mindenhol, kivagom, takaritom, ahol kell, elviszem egy mesterhez meghegeszti, en pontosan megszamolom hogy annyi folt legyen, mint luk volt, aztan utanna otthon johet a sok kemia. Koszi!
Lehet hogy létezik olyan ügyes hegesztő aki 1mm-es pálcával tud 0.8mm-es acéllemezt hegeszteni, megfelelő hegesztőgéppel, de szerintem aki ilyen képességekkel rendelkezik, annak már van ide való hegesztője is.
Én próbáltam, csak taknyolás lett belőle, mert nem lehet normálisan hegeszteni olyan kis áramon ami ide kéne.
Igen, így jársz a legjobban szerintem.
Egy ilyen folt lakatos munkája, főleg ha szépnek sem kell lennie nem drága, ha nem akar lehúzni.
Tehat a palcaval nem megyek semmire, csak ategetem a lemezt, mi?
Akkor csak el kell vinnem valakihez... Elokeszitem, megmutatom neki, hogy ODA tomest, aztan otthon majd en lekezelem, mi?
Ahogy mondod, nincs semmi rozsdaelleni csodaszer rakenve a szep festek, gitt ala, aztan majd nezegetem, ahogy leperek a metal. :D
Sima pálcással esélytelen ilyen vékony lemezt.
CO, AWI, vagy lánghegesztővel lehet.
Esetleg porbelessel.
Előkészítés csak annyi hogy ne maradjon festék és rozsda ott.
Körbe pontozodd, majd körbe varrod.
Lakatosok nem a hegesztést cseszik el általábam, hanem azt, hogy előzékenyen lekenik neked, csak épp rendes alapozót hagyják le, a fényező meg erre fog festeni.
Fém tiszta állapotra kell hozni, cink kromátos alapozó, és innen indulhat a többi. 10 évig nem lesz vele gondod.
Persze a kátrányos vagy viaszos üregvédelmet sem szabad lespórolni.
Van egy olyan kerdesem, hogy akad-e itt ember, aki tud hegeszteni? Jarmuvet...
A tortenet az, hogy kb fel eve fizettem ki boduletes penzt a kis furgonom (jatekauto) kihegesztesere, festesere. Erre ma talaltam rajta egy lukat a kasztni elejen, ami nyilvan nem egyik naprol a masikra alakult ki.
- gondolom mar volt jele fel eve is (hiszen azota nyar volt)
- gondolom azert is rohadt at viharosan, mert betomtek a szarito lukat annak a darbnak az aljan
- jol korbe van taknyozva gumival, gittel.
Innentol kicsit elegem van a karosszeriasokkal, mert kb 3-szor hegesztettem autot es mindig megbantam...
Nehez dolog odahenkolni egy kis darab sima lemezt?
Nyilvan tartoelemeket nem fogok hegeszteni. Meg hajlitott profilt sem. De az alvazas furgon egy 5x5 centis lukjat csak be tudom en is foltozni, nem?
Van egy transzformatoros hegesztom... :D ennyi. Egy keritest ossze tudok taknyolni, de messze nem vagyok majer ebben.
Gondoltam, megtudakolom, hogy milyen kemiaval kell elokesziteni, befoltozom azt a lukat (meg egy masikat, ami regi es nem nol egyaltalan) aztan lekenem, uregvedozom, gumizom, raolvasok, odahivok par szerzetest es talan akkor nem rohad tovabb...
Szerintetek?
:)
(bocs, hogy ide irom, autos forumon nem vagyok fent)
no..
Akkor megint feldobok valamit..
De más témában...
https://www.sportmotor.hu/magazin/babetta-tura-adria
Teknőc
Eddig volt helyi személyzet, de a vidéki kollégákat most építik le :(
Persze szerencsére csak úgy hogy sokan mennek nyugdíjba, és nem vesznek helyükre új embert. Meg akit felvettek úgy vették, hogy Pestre kell költöznie majd.
esetleg vidéki partnerek, kollégák..?
Könnyebb lenne ilyen téren a helyi erő alkalmazása...
De a fönökeid tudják.. :)
Teknőc
Alapvetően elégedett vagyok a munkámmal, szeretem csinálni, de pont ez a része nettó marhaság. Mármint hogy Pestről járjunk a vidéki radarokhoz.
Csak ugye úgy vagyok ezzel, ha az élet ad egy citromot, akkor próbálok limonádét csinálni belőle :))
Meg aztán fizetnek eleget ahhoz, hogy ha azt mondják fessem át az eget, akkor csak azt kérdem milyen színre :)
...illetve szerencsére ez már a főnökeim baja, hogy megfelelő festéket és létrát biztosítsanak, szóval emiatt sem nekem fáj a fejem :)))))
kezdek írigykedni a munkádra..
:)
Teknőc
Ezek mind alacsony sebességgel történnek általában. Haladó kocsik között nem megyek el én sem.
Karácsonyig beosztotta a főnököm az időmet és most nem az asszonyról beszélek :D
A kőrishegyi és püspökladányi radarok üzemeltetését is mi vesszük át, és most egy csomó tanfolyamra kell menni...de legalább lehet motorozni jókat, főleg Kőrishegy irányába :D
Ámen.
Azért vigyázz magadra.
A jobb oldali (vissza-)kikerüléssel meg óvatosan.
(S nem megy utánad senki a füvön se..)
(De!) Egy életed van...
S egy ponton túl nincs vissza út..
Remélem, egyszer már tényleg találkozunk élőben is, egy jó szocitúrán, tábortűz mellett beszélgetve.. :) Jó motorozást! :)
Teknőc
Nemis. Valóban a potenciális veszélyhelyzetek elkerülése, vagy kontroll alatt tartása a megoldás.
A gyorshajtás simán csak szórakoztató, meg persze pár konfliktust is magam mögött lehet így hagyni :))))
Ahogy te is írod lehet elég csak dumálni a dokikkal. Ne hanyagold el!
Oké akkor nem a motorozás motivál még, hanem hogy ne legyél haszontalan. Ez is egy jó cél szerintem. Ezért is érdemes küzdeni.
És ahogy mondod, az hogy ha feladod, akár így akár úgy, azzal csak a szeretteidnek okozol bajt, szóval nem jó alternatíva.
Ha megteszel mindent és elfogadod a segítséget a kilábaláshoz, az a legjobb megoldás.
Visszatérve az eredeti témára: vezetés terén nem a menekülés, gyorshajtás a mentsváram. Nekem inkább figyelem és elkerülés. Így tanítottak, s bevált módszer. Ebben semmi negatív dolgot most sem tapasztalok. Ez a kép is jól mutatatja, miről beszélek:
https://hegylakok-cdn-jjhnzspy.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/baleseti-forrasok-900x564.jpg?x34928
Teknőc
Akkor kicsit tisztábban beszélek:
Olyan trauma ért, Tény.
Az emberek 98% még hasonlót sem élnek meg.
Bizonyított, hogy az ilyen esetekben az ember teljesen megváltozik.
Tapasztalom. az értékrendem kicserélődött, s most is változom.
Hogy borúsan látom: az elmúlt 1 évben minden nap újra próbálom kezdeni, újra felállni.
S mindennap padlóra küldenek a trauma miatt. Mert mindenki az általa -vélt igazságot, véleményt - Ordítják rám, bélyegeznek meg, holott ha tudnák a valóságot..
-Hősként ünnepelnének.
Munkát nem kapok, mert akkor –az- történt velem. Nincs erkölcsi…
Semmin élek, tengődök már több mint egy éve, feleségem tart el. Tönkre mentem.
(sem tankolni, sem műszakira nincs keretem)
Szeretnék munkát kapni, szeretnék új életet kezdeni, de nem engedik, mert akkor Rendvédelmis voltam…
Igyekeznek jogilag is megtörni, mert anno a média az esetről mást állított.
Éjszaka még rosszabb, a traumát mindig átélni, újra-újra megélni.
Igen rosszabb, néha jobb.
Barátok nincsenek, megölte a munkahely, vagy csak kollégák voltak, akik maradtak messze vannak, vagy nem tudnak, avagy nem is akarnak keresni. Nem tudok kivel beszélgetni. Sokáig a fb. osztottam meg mindent, társaságot keresvén. De mindenki én is belefáradtam abba is. Néha gondolok a motorra, jó lenne, de nem érzek belső indítatást. Mert még a trauma elő jön. Múltkor sikerült elmenni a Szikire, de, azóta sem ültem fel az mz-re. S hidd el, azért mert látok, figyelek, nincs negatív gondolatom van az emberekről.
Viszont van egy-egy visszatérő rossz gondolatom, s azzal küzdök éjjelente, hogy teher vagyok, felesleg, haszontalan. Ezért mentem el magamtól Dokikhoz, akik azon csodálkoztak, hogy tudom így tartani magam a tesztek kimutatták. Hogy még mindig teljesen normál a reakcióm, s értékeim normálisak. (Ezért nem is érezték azt, hogy komolyabb kezelés kelljen, heti beszélgetésnél. Már nem is tudom mióta nem jártam azon se.)
De nem vagyok erős, sőt, lehet, hogy csak teszek még egy kísérletet, felhívom a Dokikat.
Egyébként az egy dologtól tartok, hogy nem bírom ki a végét a dolgoknak, s megoldom magam. S akkor viszont a feleségemnek okoznék bajt, másnak nem. Ezért nem is akarok erre az útra lépni. De nehéz ezt belátni, így élni.
Teknőc
Én értem hogy rossz a gyógyszerek mellék hatása, de azért elég hatékonyan segítenek helyrerakni az embert. Ha magadtól meggyógyulnál, akkor bele sem kerültél volna. Ez nem egy nátha.
Olyan trauma ért, ami konkrét fizikai elváltozásokat okozott a neurális hálózatod kapcsolódásaiban, amitől borúsan látod a dolgokat, és meg is találod a rosszat, így ez egy öngerjesztő folyamat, egyre erősíti önmagát a negatív gondolkodás. Ennek a megszakítására kell a gyógyszerezés.
Olyan mint az üszkös láb. Ha nem vágják le és kezelik antibiotikummal, akkor az egész tested a fertőzés átterjed a testedre és megöl. Igaz hogy rossz ha vágják az ember lábát, és hosszú a gyógyulás, de az életed megmenti és a végén élhetsz egészségben.
Időbe telik mire sikerül elhalványítani a trauma miatt bevésődött ördögi kört.
Szóval hallgass a dokikra, még ha nem is tűnik jónak. A gyógyszerezés nem tart örökké, de utána nagyon jó esélyed van hogy motorra ülhess, de ha azt hiszed magadtól helyrejössz, akkor a motoros kabát helyett hamar hátulgombolós kabátban találod magad, vagy egy híd alatt részegen, tablettás boron marakodva a többi csövessel.
Majd kiderül..
Avagy beborul..
Fény, vagy Sötétség.
Tavaszig ha itt leszek, írogattok, akkor nyárra már motorozok.. s nem írok...
(Ha meg hirtelen eltűnök, akkor már nem ide írogatok.)
De azt meg is kell élni..
Azok a gyógyszerek pedig pont azt erősítik, hogy ne vezessek. jó kis mellékhatások.. Lebegés, remegés, meg delírum, s van mikoor egyszerűen elalszok tőle. Gyomor fájdalmakat, meg ilyeneket nem is mondok. Köszönöm. Helyre jövök magamtól is inkább, vagy nem. nem akarok kísérleti nyúl sem, hogy most ezt emeljük, azt nem, helyette akkor legyen emez, majd amaz.... Elég bajom van a mellékhatások nélkül is.
Élni szeretnék tisztességgel. nem haldokolni ezért, azért. Ha meg túlélem, akkor meg Istennek megköszönöm.
Teknőc
Pedig lehet érdemes lenne hallgatni rájuk. Hátha hozzásegítenek ahhoz, hogy te is motorozhass. Ez azért elég ösztönző, nem?
Igazából kellemesen csalódtam a 4-es út forgalmában. Egy két szemből rám előző románt leszámítva mindenki nagyon korrekt és figyelmes volt.
Elhagytam a rendszámomat, mert a vadi új
motorra két db csavarral rakták fel a felső élén a gagyi műanyag tartót, így természetesen letört.
40-el poroszkálva az út szélén próbáltam megtalálni, persze a nádasban esélytelen, de senki nem akart eltiporni közben.
Szóval a világ nem olyan sötét.
https://youtu.be/HT666XwJR2s
https://youtu.be/Gxa4IL8e3-s
https://youtu.be/f_YcTpzqwkw
https://www.sportmotor.hu/video/ArDm9Pog1ct
https://youtu.be/gotYh0nySec
https://youtu.be/Ao0jaXRAarQ
Te utad, a ta életed, te döntésed.
De ha lehet, ne előzz be.
Ha már idelent nem találkoztunk, azért ne várj engem azzal: -hogy gyorsabb voltam.. ;) :)
Ha kérhetem. :)
Teknőc
Nos, egyszer már elmondtam.
Szerdán is erősködtek velem, hogy járni kellene újra kezelésekre, sőt, a gyógyszer sem ártana.. De már nem érdekel. Élek ameddig élek.Ezen sem aggódok. de nem veszélyeztetek másokat. Nem megyek sehova.
Ennek ellenére,jó neked, nekem a szívem szakad meg, hogy nem megyek. s örülök hogy túrázol. Hajrá! menekülj! ha neked így jó, mindent meg lehet magyarázni,te dolgod. :)Véleményem nem a menekülés,gyorshajtás a mentsváram. Nekem inkább figyelem és elkerülés. De ez meg az én dolgom. Mások vagyunk, más a megoldásban hiszünk.
Teknőc
Ja és senki nem akart leszorítani....igaz, hogy nem is tudtak volna utolérni :))))
Miért nem túrázol akkor?
Na én most a héten beleraktam a motorba egy 1000km-et :))))
Esetleg...? :)
https://hegylakok.hu/2017/08/nem-vagyok-rendor-csak-szeretnek-epsegben-hazaerni/
Teknőc
No..
Folyt. köv.
Akkor legyen a következő vita kérdés(ek)re alkalmas cikkek:
http://onroad.hu/2016/06/01/miert-jobb-robogo-mint-az-auto/
http://onroad.hu/2017/08/21/az-autosok-tobb-mint-negyede-irigy-motorosokra/
Föltámasztódik az oldal, -azt beismerem- bár viták helyett jobb volna, közös túrákról lenne hangos a forum..:)
....ja, és a Világbéke...!
DDDDD
Teknőc
Micsoda háború lett itt a közlekedésből!
Pont, mint az utakon... :-)
Fembol van!de ez dugatyu es egy kisrugo van benne amit egy anyaszorit bele!ennek a belselye van ossze torve!de nem tudom mik voltak benne apro vasdarabok jottek ki belollo meg zegergyuru darabok!
Ezt megkeresem! Koszonom!
Koszonom! A futarmotornal azt irtak hogy hatsohoz kereskedelemben nem kapni csak elsot!
Én elvagyok a négyessel. Én csak a nulláson érzem magam szarul, de ott meglehetősen. Tudom, alkalmazkodjak hozzá...
De szüljön annak az anyja sünt aki így alakította ki. Nem is megyek rá, csak ha hülyeségből rátévedek, vagy nagyon nem tudom kikerülni.
Amúgy én jól megvagyok az utakon. csak másodpercekre dühöngök egy-egy veszélyesebb helyzet után. Azaz óránként egy perc ha megvan a rosszból. Szerintem így még megéri.
Csak amikor objektíven és ülve vagy gyalogosan kerül szóba a helyzet, akkor foglalkozok a közlekedési morállal. Amikor motorozok, akkor vagy a motorral, vagy a tájjal vagyok elfoglalva. Vagy az jár az eszembe hogy milyen jó helyre megyek. Ugyanis munkába járni nem használom a motort. Csak kellemes helyekre visz a kétkerekű.
Szóval én így finomítanám a dolgot: Akkor adjam vissza a jogsit ha folyamatos streszt jelent a közlekedés. Akkor tényleg vissza kell adni mert egészség károsító a helyzet.
Te kész vagy ezzel a Háborúval!
DDDDD
Jó utat!
Teknőc
Erről van szó!
Más nézőpont, de egyetértünk :)
...most meg megyek háborúzni motorral.
Bp-Püspökladány 4-es út...ez az útszakasz az egyetlen amitől félek :)))))))
beszülünk,= beszélünk.
DDDDD
Teknőc
Nekem sincs.
S nem háború.
Ezt most totál kisarkítod.
Élek, megvagyok.
Nézek, látok.
Véleményt formálok, mint te is.
Sőt, forgalom ritmusa:
Egy meló miatt majdnem lett egy jó kis mopedem. Tetszik.
S biztonságosnak ítéltem meg.
Napi használatban, forgalomban...
Igen, mindig alkalmazkodok, figyelek. S tudomásul veszem a tényeket.
Azaz: -Adott a környezet. Alkalmazkodj! Ha nem tudsz, az nem a környezet hibája!-
Pontosan. Figyelek, tapasztalat, s alkalmazkodás.... ;) :)
Azonosan beszülünk, csak más a szemszög.
De ez nem baj. S nem háború semmi se.
DDDD
Teknőc
esetleg
mofaker.hu
Nekik is vannak MZ alkatrészeik
Az a dugattyúgyűrű műanyagból?
Hátsóhoz nem tudok, de itt érdeklődj:
https://futarmotorosbolt.hu/index.php?cPath=41_293
Én esztergálnék POM vagy PA műanyagból.
Kiforgathatod a szavaim és megsértődhetsz, de egy dolgon gondolkodj el.
Nem nekem van problémám a forgalommal.
Nem, az utaknak a vezetni tudoknak van joga felmenni.
Udv.Olyan kérdésem lenne hogy Etz hátsó teleszkopomon össze van törve a dugatyuszaron lévő dugatyu belsejében amik voltak ezt hogy lehet javítani vagy hol lehet kapni hozzá alkatrészt? Köszönöm!Címet kerek.
Szóval nyugodjak bele hogy az utakra csak a felelőtlenül száguldozóknak van joguk felmenni. A KRESZT, az útviszonyokat szarjuk le. Aki kátyús úton, nagy forgalomban nem megy 80al az ötven helyett, aki nem szereti hogy motorját az előírt egy jármű szélesség helyett tíz centire előzgetik, az öregesen vezet. Alkalmazkodjak.. Hát nem. Inkább tovább küzdök egy olyan országért ahol törvények vannak és be is tartatják azokat. Nem akarok indiai vagy török közlekedést.
Gondolom, nem szeretnél gyerekeket. Nem igazán jó a gyereknevelés szempontjából ha az apa vagy börtönben ül, vagy halott. Nézd meg a baleseti statisztikákat, Nem véletlenül magas a balesetek száma hazánkban. És nem, a baleseteket álltalában nem a poroszkálók okozzák, hanem azok akik túlbecsülik lehetőségeiket.
A közlekedés kultúra ott kezdődik, hogy nem háborúnak tekinted a közlekedést.
Lehet lassan is menni ha ezt akarod, de ettől még tudni kell alkalmazkodni.
Nekem nincs gondom a közlekedéssel.
Ezen gondolkodj el ;-)
Bocs, de ha úgy érzed, hogy eltaposnak, akkor igen. Add vissza a jogsid.
Nagyapám is visszaadta amikor már nem érezte magát biztonságban a forgalomban. Igen, ő is mást hibáztatott, de mi láttuk hogy mennyire életveszélyesen öregesen vezet.
Én bringával is tudok úgy közlekedni hogy ne kelljen félnem.
Adott a környezet. Alkalmazkodj! Ha nem tudsz, az nem a környezet hibája!
Egyetértek...
Élni, s élni hagyni...!!
Aki meg a forgalom ritmusával saját magát(EGOJÁT) magyarázza,.. No Comment!
Teknőc
Ismétlem:
-Avagy szándékosan nem veszel róla tudomást. Inkább.-
(ezt megerősítetted) :)
De ez csak rövid távon, egy ideig megoldás. (Hosszabb távon csak feltórlódik, nagyobb, több lesz.)
Ettől még nem oldódik meg, hanem inkább elkerülöm. Az már egy fokkal jobb, de nem tökéletes megoldás.
Kéne jobb..De mi?
S ez a lényeg, nem az elvi kérdés, becsukom a szemem, akkor nem lesz gond. Mint ahogy az elkerülés se jó. :)
Az meg ha figyel az ember, igyekszik elkerülni a problémát. S nem keresem. Így is sok a probléma, s pont mi teszük a másikkal.
Ha gondolnák egymásra, belátással, főleg, -hogy a másik is ott él mellettünk- S tisztelnék, megbecsülnék,- na jó, csak elfogadnák, már akkor is mennyit mennék előre, mint a forgalom ritmusa elv mögé saját hibás ego mögé bújni. Képzeld, a két öreg, szépen elment, saját tempójában, oda is értek. S nem foglalkoztak a forgalom ritmusával. Éltek, közlekedtek, s nem akartak senkinek megmondani, sem dudálni hogy mentek, milyen forgalom ritmusával.
Erről egy másik kis stori:
https://youtu.be/r_WmoBfFMZg
Teknőc
Nem teljesen osztom a véleményed. Kultúráltabb országokban talán így lenne.
De nálunk...
Vegyük például a Gyömrői utat. Ötvenes lenne, de majd mindenki 80-90el megy. Én csak a szokott hetvenemmel. Jó szar az út felülete is csomó helyen. Most akkor én adjam vissza a jogsimat mert nem tudom felvenni a ritmust? De rosszabb a helyzet a Nemesen. Ott esténként száz a divat az ötven helyett. Persze hogy ott is csak poroszkálok(szintén 70), az autók meg életveszélyes közelségben előzgetnek. Ráadásul ha nincs szerencsém, meg is büntetnek gyorshajtásért.
Összegezve: Aki nem akarja csokorra szedni a gyalogosokat, nem akar csak ritkán büntetést fizetni, az adja vissza a jogsiját. Ez igaz az autópályára is. Nem tudtunk még a cimborával úgy menni pályán száz kilométert hogy ne előzött volna minket legalább ötven autó százhatvannal. Tehát a cimbora is adja vissza a jogsiját mert csak ritkán megy százötvennel (130 helyett).
Én azt mondom, a megengedett sebességet csak kicsit túllépőknek azért nem kellene visszaadniuk a jogsijukat. Végül is, mi tartjuk be majdnem a szabályokat, miért mi szívjunk? De én még a határokat pontosan betartókat se tudom megkövezni.
Végig gondoltam a dolgot. Nem fogok hetvennél gyorsabban menni városban ötven helyett, néha csak hatvannal, a jogsimat is megtartom. Legfeljebb eltaposnak.
Hibás a felfogásod. Keresed magadnak a problémát, akkor találni is fogsz.
Közlekedj úgy hogy ne zavarj másokat. Ez a forgalom ritmusa. Ha túl lassan mész és feltartod a sort, vagy furakszol és letolsz mindenkit, az sem ritmus.
Hm..
Forgalom ritmusa..
Ez egy nagyon szubjektív fogalom..
S általában mindig a gyorsabban hajtó mondja ezt:
(Néhány magyarázat, más hsz.-ek, dumák alapján osztályozva)
1.Lehet menni 120-km/h-val, akkor az a forgalom ritmusa, mert annyival megyek.
De lesznek gyorsabban nálam, s szidom őket.
DDD
2. Lehet menni 130-140-km/h-val, akkor az a forgalom ritmusa, mert annyival megyek.
De lesznek gyorsabban nálam, s szidom őket.
Sőt, majd megmutatom nekik, milyen bénák..
Nem vagyok önjelölt rendőr, de a gyorshabban haladóknak is megmutatom, hogy kell menni.
Igazi kispolgár vok, tudom én a kresszt. Megmutatom…
3. S lehet menni 160-180km/h-val, akkor az a forgalom ritmusa, mert annyival megyek.
De lesznek gyorsabban nálam, s le akarom előzni őket.
Meg akarom mutatni, hogy a többiek életképtelenek, s igen, egyetértek veled, adják vissza mind a többiek a jogsijukat, alkalmatlanok, mert csak itt feltartanak.. Nyomorultak.
Villogok, integetnek, Csírák.
-Annyi hogy figyelni kell másra, együtműködni a többi közlekedővel és nem háborogni, ha ő gyorsabban akar menni az autópályán mint ahogy mi.-
Ezzel egyetértek.
-Bunkó furakodó 1000ből 1, szóval ha valaki többel találkozik, szerintem benne van a hiba.-
Avagy szándékosan nem veszel róla tudomást. Inkább.
Senkiben nincs hiba, de látni, nézni, figyelni kell. S az hogy én akárhányszor nézem, utazok autópályán, 300km-enként kb. 5-7 esetet jegyzek fel, ami még nem is velünk történik, hanem előttünk, vagy a másik sávban más autóssal.
Számomra a legdurvább az amikor papa, mama megy az autópályán 60-70 km/h-val, hunyorogva, sőt, volt hogy mami tartotta a szemüveget a papi előtt, egy másik esetben Kecsónál ….
Azt hittem, nincs ilyen.. De a való élet megcáfolt itt is.
Persze, én az anyós ülésen jókat nézelődök, s talán ezért észlelek többet? -lehet.
De ez nem jelenti hogy nem megyünk 120-130 km/h-val autópályán... De ezek szerint nem ez a forgalom ritmusa, hanem 150 s a feletti villogás... ;) :) Legyen... DDDD
Teknőc
Ilyesmi velem is volt.
Városban mentem a CB-vel. Nem gyorsan de elmentem egy ilyen önjelölt versenyző mellett a tudtomon kívül. Aztán pirosra váltott a lámpa és fékeztem. Egyszer csak hallom a nagy csikorgást közvetlenül mögöttem, meg látom hogy a gyalogosok ugrálnak szét előlem, na mondom itt nem nézegetem a tükröt, kuplung, váltó, csutkagáz, ez volt a szerencsém mert visszanéztem és a zebra közepén állt, az én sávomban.
Másik meg mellém jön és versenyezni akart, meg rám húzogatta a kormányt, ablakon hallottam hogy ő ezt tök poénosnak gondolja. TS125-el voltam. Esélyem sem volt otthagyni, de a fékem jó, szóval nyomtam egy féket és megfordultam, majd első mellékutcában leborítottam.
Ja ez a közeli besorolás tényleg gyakori. Románok tudják érdekesen művelni. Volt olyan hogy ha nincsenek motoros reflexeim és talpalok bele a fékbe időben, akkor lazán nekem jön.
Múltkor én is összefutottam egy önkéntes rendőrrel az M0-án.
Priust kivittem terheléses mérésre, mert volt egy kis vízpumpa hibám. Na ott mondjuk toltam neki 150-el hogy melegedjen a víz, mert a hiba nem mindig jött elő. Viszonylag ritkás forgalom, önkéntes rendőr bejön a belső sávba, lassítok, majd amikor láttam, hogy előtte senki, sebessége gyök2, kamion jó messzi még, laza mozdulattal kikerülöm. Elkezdi nyomni a gázt, hogy beszoruljak a kamion mögé. Azt cseszte el hogy nekem fokozat mentes az erőátvitelem, nem kell vissza váltonom. Ha padlózom nekem 0 és 180km/h között végig ott van a 100LE a keréken, hiába erősebb az autója, váltania kell, és szépen el is maradt. Ott villogott mögöttem, meg távolodva dühöngött...én csak mosolyogni tudtam ezen a barmon :)
Új CBR-el viszont nem tudom mitől, de elképesztően takarodnak előlem az emberek, pedig direkt nagyon kulturáltan igyekszem vezetni, nem pörgetem, nem vágódók be senki mögé nagy sebességgel, nem furakszom. Még a CB750-eshez képest is, pedig kb ugyan akkora, hangjuk is hasonló, teljesítményük sem különbözik túlzottan.
Viszont nagyon agresszív kinézete lehet a tükörből a LED reflektornak és a matt fekete burkolatnak :D
Összesen: 170 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|