:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Simson - új hozzászólás Összesen: 69 oldal
Helosztok!Keresek simson star vázat egyben blok nélkül!esztétikai hibák nélkül!Aki tud ilyet irjon az e-mail cimemre:tomi944@c2.hu
Sziasztok!
Eladó 2db Simson Heves megyében. Érdeklődeni e-mailben. petya54@citromail.hu
További szép és kellemes estét mindenkinek!
Attól függ tirisztoros e vagy megszakitós motorról van szó. Amugy a felső holtpont előtt 1,8 mm rel kell állitani a szikrát, vagyis hogy akkor nyisson a kalapács (megszakitó) vagy a tirisztorosnál megnézzük hogy a motorblokk jele egybeesik a lendkerék jelével ha nem akkor új jelölést teszünk rá. Az alaplap rögzítő körmeit meglazítsuk és az alaplapot addig forgatjuk míg a lenderék mágnesei amik vezérlő pólusai is egyben az alaplapon levő jeladóval egybe esnek, persze a lendkerék változatlan helyzete mellett...
Motorelektronikák készítése főként Simsonhoz: http://sites.google.com/site/kkrisz03/termekek
csáztok nem tudnátok segiteni gyujtás ügyben:O?
egy simson s51 röl lenne szó nem tom beálítani az electronikát hogy mikor agya a szikrát meik holt pontnál lécci segicsetek elöreis kösz
csáztok nem tudnátok segiteni gyujtás ügyben:O?
egy simson s51 röl lenne szó nem tom beálítani az electronikát hogy mikor agya a szikrát meik holt pontnál lécci segicsetek elöreis kösz
Szia.KM óra burkolata,esetleg a blokk feletti burkolat,záróanya.
Simson Star bontott alkatrészek eladók!
Kecskeméten van de postán is elküldöm!
06702912829
Szia!
Milyen alkatrészek kellenek?
csá aba tudnátok segiteni hogy most raktam össze a simson s51 emet és nem aka menni az elekctronika jo és a dugatyuis és má probáltam motorindítozniis de semmi nem a karbi a hibás pedig azis kivan takaritani tudnátok segíteni elöre is köcc köccc
Simson SR50-hez keresek alkatrészeket
http://www.szumo.sokoldal.hu
Az ETZ-mnél én is megúsztam ennyivel. Nincs trafó se benne... :(((
Az alaplapból tolja a szikrát...
Köszi valami hüje zárlat lesz az biztos, de jaj lesz nekem asziszem.
Köszi
Szerintem zárlatos a trafó, és ahogy felmelegszik, meghülyül. Velem ugyanezt csinálta az MZ...
üdv
Sziasztok, öreg Scwalbe gyújtással van nagy bajom...
(Akku nincs)
A motor szépen jár aztán 2-3 perc után megáll teljesen megszűnik a szikra.
Előre is köszönöm az ötleteket, hogy mi is lehet a baj.
Laci
Simson robogó és Simson Shwalbee eladó!
Megtekinthető a honlapomon. http://www.szumo.sokoldal.hu Motorkerékpár választékben.
csá aba tudnátok segiteni hogy most raktam össze a simson s51 emet és nem aka menni az elekctronika jo és a dugatyuis és má probáltam motorindítozniis de semmi nem a karbi a hibás pedig azis kivan takaritani tudnátok segíteni elöre is köcc köccc
51-esen is van a karbi alatt a bal blokkfélben a 8-as kontraanya alatt egy hornyos állítóanya. A váltómechanika felső, fix pontját tudod vele állítani.
sorszám: 3037 (118342)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2009-10-26 21:03:00)
Melyik típusra gondolsz? Mert emlékezetem szerint az 50-esen van ilyen gernyócsavar. Nem kell ahhoz célszerszám, csak egy rövid csavarhúzó, meg némi kézügyesség.
sorszám: 3036 (118340)
( előzmény: Black Dragon, 2009-10-20 21:16:03)
Helló!
Van, illetve lehet készíteni. Csak egy megfelelő átmérőjű cső kell, és egy reszelő. De ideiglenesen egy csipesz is megteszi, azzal is lehet állítani.
Krisz
Motorelektronikák készítése: http://sites.google.com/site/kkrisz03/
sorszám: 3035 (118236)
( előzmény: Black Dragon, 2009-10-20 21:16:03)
Szevasztok!
Simsonhoz van valami gyári váltóállító cucc, amivel azt a kis hornyos állítóanyát lehet csavargatni ami kilóg a blokkból a karbi alatt?
Keresek gyári állapotú SIMSON-t,eredeti festéssel,bontatlan blokkal,kevés kilóméterrel.
Simson alkatrészek eladók EGYBEN!! Az alkatrészek használtak!!
Az alkatrészek használt piaci árait összeadtam 95eft körül jön ki!
50eft ért egyben eladó vagy cserélhető napi használatra alkalmas jó állapotú simsonra.
Simson alkatrészek:
- 2db komplett váz (1db bilétás,1db nem)
- 2db főváz (1 db bilétás, 1db nem)
- 5db hátsó lengővilla
- 3db kormánykifli
- 2db motor tartó
- 3db teleszkóp
- 5db kormány
- 2db lábfék
- 2db hátsó sárvédő tartó (egyik csomi tartós)
- 5 pár hátsó merevítő
- 1db kipu tartó
- 1db hátsó lámpa tartó
- 13db komplett fék + sok alkatrész
- 5db porvédő
- 1pár házi schwalbe lábtartó
- 1db s51 ülés (repedt vas)
- 5db kerék ( hibáik: 8as, üt, küllő törött)
- Kipu csonkok
- Lábtartó s51
- 3db sárvédő
- 2db középdoboz
- 4db konzol (kuplung/fék)
- Gázkar markolattal +párja
- 3db légszűrő
- 4 pár kormány befogó
- 2pár első sárvédő tartó + felek
- 13 db hátsó kerék távtartó
- 3db bilux kapcsoló
- Rossz km óra
- Egyenirányító/ töltő egység
- 4db kábel elosztó
- Biztosítéktartó
- Index tartó garnitura
- Dupla km óra tartó gumiharangokkal
- Benzincsapok
- Tengelyek (kerék)
- 3 pár oldal + 1db tuning
- 2db s51 hátsó lámpa (egyiken új búra)
- 1db jó s50 hátsó lámpa
- 1db nyomott s50 hátsó lámpa
- 5db váltókar
- 7db kipu bilincs
- tanksapi
- dugó
- hengerfej
- lámparács
- króm lámpa keret
- 3db s51/s50 légcső gumi +2db schwalbe
- Schwalbe akksi takaró lemez
- Kombinált kapcsoló
- 2db hátsó fogaskerék
- 1db első fogaskerék
- Bowdenek
- 1 pár első teló rugó
- Schwalbe ülés (javított)
- Csomitartók
- Fékpálcák
- apróságok
email: fejesmiklos@citromail.hu
képeket emailbe küldök!
Nem hinném, ezt már eljátszottam, műszerolaj volt fecsivel és jól átjáratva, jahh hozzátenném hogy a bowden zsír új. Bár az is igaz, hogy rövidebb mint a gyári, és hogy nincs ehhez a típushoz való bowden ajkán, gondolkodom, hogy lehet venni kéne babetta hátsó fékbowdent, meg még egy ilyen bowdent, vagy bowdenházat, meg spanolót(állítót) :) aztán összejátszani :)
Akkor a bovdennel lesz a baj. Nincs benne törés, kanyar, ahol szorulhat? Egy pici olajat (1:1 arányú benzin-olaj egyszerűbb) is lehetne adni neki fecskendővel.
Hmmm az egyiket simán ki tudom veni egy oldalról de a többit mókás lesz.... majd megpróbálom döntögetni. Az az érdekes, hogy csak akkor érezni a keménységet ha a bowden be van akasztva. Ha nincs akkor kézzel "könnyedén" ki tudom nyomni a kuplungot. (persze a rúgóerő ellenében) :)
A kinyomópálcákat (két hosszú, egy rövid) vedd szemügyre! Valószínűleg deformálódtak, és befeszülnek. Csere csak gyárira, mert több utángyártottról hallottam, hogy annyira deformálódott, hogy kiütni is alig lehetett.
Srácok segítség kéne :) Feladtam a harcot egy sr51-el. A probléma azzal kezdődött, hogy a kuplung fokozatosan elkezdett felkeményedni, egyre nehezebb lett behúzni. mivel a bowdeneket folyton szaggatta, így hozzűm került após gépe. Elsőre arra gondoltam, hogy megkophattak a betétek, mert a tőcsavart állítottam és visszapuhult, és használható lett. Majd 2 hét mulva ismét ugyanaz a hiba, ismét bowden csere, de már a tőcsavaron nem tudtam állítani, mert kiesés szintjére kellett volna állítani, így vetettem bele új lamellákat. Betettem, de ez sem segített. Ha a tőcsavart betekerem akkor a kuplung karja a túloldalt iszonyatosan hátra áll. Irreális helyzetbe.
Ha van ötletetek, akkor kérlek írjátok meg.
Köszönettel creationmz! (Simson SR51)
Simson STAR kaszni alkatrészek eladók.(tank,oldallemezek, sárvédők, kerekek,stb....)
06702912829
Motorelektronikák készítése elsősorban Simsonhoz. ÚJDONSÁG: Akkumulátor regeneráló!
Weblapom: http://sites.google.com/site/kkrisz03/
3 és 1/4 kicsavarás, nekem SR50 en tökéletesen bevált
Veteránjármű tulajdonosok, motorosok!
Évekkel ezelőtt barátaimmal azt tapasztaltuk, hogy a sokunk által kedvelt motorkerékpár utánfutóról, a Motorkuliról szinte semmilyen szakirodalom nem maradt fenn.
Ez a kecses kis jármű szépségével és praktikumával nem csak a múlt, hanem a jelen közlekedésének is pótolhatatlan kiegészítője. Ezt a kijelentést mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy a több, mint 40 éve készült járműveket nem csak veterán motorkerékpárok vontatják az utakon. Az országban közlekedve többször láthatjuk, hogy különféle „mai” motorkerékpárok vontatmánya is a Motorkuli.
Hogy az eredet és a típus jellemzők tisztázhatóak legyenek, egy lelkes Pannoniás barátommal 2006-ban Motorkuli adatbázis készítéséhez kezdtünk.
Az első lépés az volt, hogy különböző internetes oldalakon, illetve a veterán szaksajtóban közzétettük hirdetésünket, miszerint keressük a Motorkuli tulajdonosokat és megkérjük őket, küldjenek adatokat járműveikről. Örömmel számolhatok be arról, hogy a kezdeményezés sikeres volt. A mai napig 136 Motorkuli került be a „nyilvántartásba”. Ez köszönhető a lelkes tulajdonosoknak illetve a sok kedves ismerősnek, akik börzéken, találkozókon, parkolókban és ki tudja még hol fotózták a kis utánfutókat és juttatták el hozzám a képeket.
Ma már tudjuk, melyik években gyártottak Motorkulit. Tisztázódott, hogy két típusban készítették, a típusok sajátosságai is egyre inkább körvonalazódnak. Nem is gondolná a felületes szemlélő, milyen sok apró eltérés tapasztalható a gumi torziós és a teleszkóp rugózású Motorkulik között.
A tapasztalat szerint a gyártás során emelkedő sorrendben látták el alvázszámmal az elkészült példányokat. Az adatbázis szerint már majdnem pontosan tudjuk (8 db-on belül), hogy melyik alvázszámú volt az utolsó gumi torziós és melyik az első teleszkópos Motorkuli. Megközelítőleg kiderült, mikor váltottak a gyártók az osztott prizmáról az egy darabos háromszög prizmára.
Sajnos még mindig sok a talány, nem minden alkatrész azonosítható be tökéletesen. Ahhoz, hogy az adatbázis még pontosabb, alaposabb lehessen, ismételten megkérek minden Motorkuli tulajdonost (azokat is, akik már küldtek adatot vagy fotót), hogy küldjön járművéről minél alaposabb illetve minél aprólékosabb, részletesebb fényképeket (több irányból, alulról, felülről, belülről és az adattábláról) ! Természetesen az adatbázisból semmiféle olyan információ nem kerül nyilvánosságra, amelyik felfedné a tulajdonosok kilétét.
Sokan megkerestek már olyanok, akik segítséget kértek járművük restaurálásához. Természetesen legjobb tudásom szerint mindenkinek segítettem illetve segítek a jövőben is. A cél az, hogy minél több Motorkulit mentsünk meg a jövő számára.
Elérhetőségeim a www.ringistvan.hu weblapon megtalálhatóak.
Veterános üdvözlettel:
Ring István
hát igen vannak ijenek...de viszont az elenkezőjével is találkoztam ahol 5 ezer ft ot ráköltöttünk a motorra és ugy ahogy de ment és nemvolt külön problem
Igen, én 20 000 ft ért keritettem sort egy turbóhűtéses teljesen gyári Schwalbe ra, ami kb 25 éve csak állt egy garázsban. Igaz hogy főtengely felujitással és csapágyazással kellett kezdeni, de sosem volt hozzányulva a blokkhoz, látszott a csavarok fején. Az ilyen a ritka kincs. Sajnos egyre több az olyan simson, amit ha megveszel 50-60 ér, még ugyanennyit rá kell költeni, hogy tökéletes legyen. S mindennek az oka az hogy széthajtják őket, vagy utángyártott fos alkatrészekkel tömik tele, és kókánykodnak... Ez csak az én véleményem, sorry ha vki lelki világába belegázoltam :)
hát én úgy vélekedem ami gyári az gyári..szeretem ha valami gyári vagy legalább nem kókányolt..de nem ragaszkodom mindenféleképpen a gyári dolgokhoz...a hejesirásért bocsi
sorszám: 3020 (116957)
( előzmény: Jawa350speed, 2009-09-08 12:44:49)
Nem látok benne akkora fantáziát, hogy bontatlan blokkos meg gyári festés. Sok nyomatja a mesedélutánját a motorról van aki meg elhiszi. Nem piszkálódnék de a helyesírás nem szégyen.
mégvalami az ismerőseim között (faluhejen idős ember) van egy eladó ijen swarbe 60 ezerért ami gyári (én sokalltam érte)
hogyha pedig talál is méregdrágán...nekem van egy ismerősöm aki elsem adja hüjeségböl 150 et kináltak érte és mondta hogy nem eladó (ujonan vette és talán van benne 4 ezer km) ...de hogyha nagyon szeretne valaki egy ijen gépet aakor faluhejen idős embereknél kell érdeklödni
Olyat nehezen fogsz találni, vagy lehet nem is találsz...
Köszönöm! Ennél én sem tudtam volna meg fogalmazni! :)
Nem.
Beégés az, amikor sok apró kráter jelenik meg az érintkező felületeken, és ezáltal bizonytalanná válik a kontaktus. Ezt pedig a túlzott ívképződés okozza.
Kösz a választ, a megszakítóhézag tűnt el.
Ezt nevezzük beégésnek?
Hali! nézd meg az uszó szintet! ha jó akkor a megszakítot nincs-e be égve kondi is csinál néha ilyet nálam ez volt a bibi meg csinálhatja ezt a rosszul be lött elő gyujtás is!
Motorelektronikák készítése. ELBA, EWR, tirisztoros egység, alacsony fogyasztású akkumulátoros gyújtás, nagy áramú feszültségszabályozó, stb.
Látogasd meg honlapomat: https://sites.google.com/site/kkrisz03/
Hali!
Olyan problémám van , hogy az eddig rendesen működő mocim magas fordulaton el kezd dadogni, "tüsszögni". Először csak olyan 10 km után csinálta, de most már mindig. A gyertyakéép nagyon fehér lett (előtte jó volt). TEgnap felraktam legmagasbbra a súbertűt, kicsit jobb lett a helyzet, de egyenletes tempónál így is rángatott kicsiket. Ma kicseréltem a gyújtás oldali főtengelyszimeringet, és visszaállítottam a tűt, de sajnos nem lett jobb, sőt talán szarabb is. Tanácsot szeretnék kérni.
Sziasztok!
Költözés és időhiány miatt lett egy eladó SR2-es.Ha jól emlékszem '63-as kiadású, totál komplett, új gumikkal, vadi új főtengellyel, csapágyakkal, frissen fúrt hengerrel.45E Ft-ért /ez a bekerülési ár nekem is, szóval nem kereskedni akarok vele/ eladó.
30/931-99-65
Keresek gyári állapotú SIMSON-t,eredeti festéssel,bontatlan blokkal,kevés kilóméterrel.
Tényleg, most hogy nézem az itt megadott e-mail címedet, már tudom. Ne haragudj, hogy nem voltam képben!
Én pedig Simsonosoktól hallom, akik Babetta gyújtást szereltek fel, hogy 2 vagy 3db sorbakötött világítótekercs meghajtja a 35 vagy 45W-os izzót is.
Akkor valószínűleg tényleg az lesz a magyarázat, hogy a 12V-os izzó nem terheli le annyira a világítótekercset, illetve a lendkerék mágnesezettsége is kifogástalan.
Nekem is van eredeti 6V-os világítótekercsem egy S51N-ről, kíváncsiságból rárakom a majd a tesztblokkomra, hogy mégis mit tud 12V-on.
Üdv
Krisz
Összesen: 69 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|