:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Simson - új hozzászólás Összesen: 69 oldal
Sziasztok!
Tanácsot kérnék...
Van egy 14 éves rendesen karbantartott S51-1B-H4 típusú verdám. Nem használtam vagy 3 éve, de most előástam és gondoltam nem árt mindjárt egy kis tuning. Nosza, vettem egy 60-as hengert, dugóval, csapszeggel. A bolti eladó tanácsára főfúvókát is cseréltem nagyobbra (asszem 75-ös), mivel ugye több anyag kell a motornak. Összeraktam, gyújtást beállítottam és röff indul is, ereje is van, elég király, csak NINCS ALAPJÁRAT!!!
Már össze vissza állítottam a súbertűt meg a levegőcsavart de azonnal leáll ha a gázt visszaengedem.
A gyújtás jó, gyertyahézag jó, légszűrő tiszta, mégsem röfög alapjáraton.
Lehet, hogy alapjárati fúvókából is nagyobb kell???
Köszi mindenkinek előre is:
Kovboj Balage
Gödöllő
Hála istennek OLCSÓN!
Ha kérsz 40-et, talán 30-35 -öt adnak.
De akkor nagyon jó állapotú.
Üdv Kisfürjesi
Mennyiért lehet elpasszolni egy 82-es
Schwalbét tornado bukóval????
Sziasztok!
Pannóniássá lettem így megválok hőnszeretett Simson S50B-mtől.
1977-ben látta meg a szerelősort.
Eredeti színe világoszöld, de terveztem hogy csupán lakk lesz a fémen, így fémtiszta a tank és az oldaldobozok, polírozásra, vagy festésre várnak.
Régi, emelt tankja van, az ülése kissé viseletes.
2 éve újíttattam fel (henger, blokk), új kormány + gumialkatrészek.
Én 1991-ben vettem, de nemigen mentem a felújítás óta 100km-t Vele, mert az MZ csak nagyobb volt:)
Az előző gazdája sportosra vette a figurát, így sport kipufogó van rajta és 3.25-ös, illetve 3.50-ös Barum gumi.
Rége-rég nagymotor volt, aztán lett visszaminősítve, de a szürje forgalmija megvan!!!
Sürgősen szeretnék pénzhez jutni, így az ára: 45.000Ft.
Ja, debrecenben van a motor.
Holnap teszek fel képet Róla.
Doni
Nekem is lenne egy eladó s51-em. zsir új festés (sötét metálzöld), most frissen szerelt index, elektronika, gyári állapot, uj kipufogórendzsre(mert az eredeti fojtásos volt.) ha vlakit érdekel tel: 703339723, email: ttibi20@freemail.hu. iá: 75000 megtekinteni szombathelyen vagy győrben lehet.
(Elrontottam az előbb a tel. számot :o) 20-as vagyok!)
Eladó Simson S51b !
1989-es,sötét zöld (gyári szín),4 sebességes, index,tökör, jó állapotban
iÁr:65eFt.
>>tel: 06-20-972-46-55<<
Eladó Simson S51b !
1989-es,sötét zöld (gyári szín),4 sebességes, index,tökör, jó állapotban
iÁr:65eFt.
tel: 06-70-972-46-55
Hi!
Hogy kell bekötni az irányjelző relét, illetve az irányjelzőket, hogy ne kelljen akkumulátort és feszszabályzót beépíteni?
Még mielőtt jönne a sok válasz, hogy "nem lehet...", meg "vegyé akksit...", le szeretném szögezni, hogy nem lehetetlen, mivel már láttam ilyet.
A gond az, hogy már régen volt, és nem emélkszem rá. Annyira viszont emlékszem, hogy 6V-os volt a moci, de 12V-os izzók voltak bekötve.
Ha valaki tudja a folytatást, akkor ne fojtsa magába.
Thx
Benketom
"Sziasztok! Van egy ELADÓ (régi fajta 3 sebességes)Simsonom !"
Ha ez AWO 250 ccm és 4 ütemes akkor esetleg érdekel.
Vagy Neked mi a régi/milyen típus?
"A blokkba kicseréltem a szimeringeket, csapágyakat, felfurtam a hengert uj a dugo stb...!
Milyen méretre van fúrva? Mekkora a dugó"
"Levan fujva a váz sárvédők lámpa, blokk bent van a vázban és kb idáig jutottam, és nincs időm befejezni a többit. Szoval ezt igy eladnám ha érdekel valakit, "
Nem Neked kellene iá. árat adnod, ha pontos típus adatot adsz meg?! Ez a Sport, vagy a sima változat?
Üdv. Kisfürjesi
Sziasztok! Van egy ELADÓ (régi fajta 3 sebességes)Simsonom ! A blokkba kicseréltem a szimeringeket, csapágyakat, felfurtam a hengert uj a dugo stb...! Levan fujva a váz sárvédők lámpa, blokk bent van a vázban és kb idáig jutottam, és nincs időm befejezni a többit. Szoval ezt igy eladnám ha érdekel valakit, árajánlatokat várok (tudom látatlanul nehéz , de kb) chani@freemail.hu
Hát..ha mindene megvan,és jó állapotban,akkor megéri.
Winden
Hali!
Adott egy simson SR4-2 (star) blokk (turbohütéses) szétszedve, jó állapotban. 10ezerért kinálják, de szerintem az sok érte.
Mit tudtok mondani?
Hello mindenki!
Nem tud valaki tirisztoros gyujtást Simsonba. Nagyon sürgős lenne!
Írjatok vagy telefonáljatok:
e-mail: lacxmee@freemail.hu
tel: 06306491844
Megint egy lopás!
Május 1.-ről 2.-ára virradó éjszaka Ajkán a WHITE DOG CAVE BUP (valamikori Taverna borozó) kocsmával szemben eltulajdonították
Simson 51 PIROS színű segéd-motorkerékpáromat.
Kérem segítséged, ha találkozol vele, esetleg megvételre felkínálják hívj hozzá rendőrt!!
Azonosító számai:
motorváz 5844944
blokkszám 5341549
Amiben a szóbanforgó S51 Enduro 1987-es tirisztoros 4 gangos eltér az eredeti kiadástól: A kipufogó alsó elvezetésű, a lábfékkar kicserélve az egyenesre. (Mint a B típusnál) Fényezve tavaly lett, tank nem horpadt, baloldalt kicsit karcos, de nem túl feltűnő. A nyereg 1. lefogató csavarnak az anyát felhegesztettem a lemezkére, mivel nem látható helyen van, ezért nem fekete, hanem barnával kentem le. (az volt)
A karburátorban az állító csavar nagyfejű sárgaréz, aszem babettáéban van ilyen. A légszűrődobozba a porlasztó felöli oldalon a jobboldali dobozfedél mellet billenőkapcsoló van beépítve, ami a mellette beépített "motortér" megvilágítását szolgáló lámpát, továbbá a szintén a szűrődobozba (nyereg és a jobb oldali fedél közé) beépített (szerelőlámpa) banánaljzatot működteti. Az aksi leszorító szalag kb 3 cm-es pertligumi (nadrágba szokták tenni) ami összevan varva..
Baloldali 1. index vezeték sárga-zöld.
Az első sárvédőn pont a teleszkópszár között van egy horpadás.
Hátsó lámpa: A féklámpa foglalatából a középső érintkező kivan törve, az izzóra van forrasztva a vezeték. Valamint letörött a fekete aljzatról a felső csavarhüvely, megfúrtam az aljzatot de kifutott, sziloplasttal van tömítve. A kuplungba való háromrészes kinyomó-tengely közül a középsőt csapágygolyóra cseréltem.
AMI VADONAT ÚJ!! Ezek messziről láthatók! A henger és a hengerfej 70 ccm-es, fényes – új. Nem a német, hanem már a lengyel gyártótól. (Alap állapotban beépíteni sima 51-es motortömbbe nem lehet!) Főtengely (tajvani, de nem látszik, jelentősége nincs) A generátor fedele szintén fényes, új. Meg természetesen a csapágyak, simeringek, kuplungban a parafák... Gyertyapipa, kábel.
Az alaplapról lejövő vezetékek közül a gyáritól eltérő színű vezeték: A KIVEZETŐ 5 ERES KÁBELKORBÁCS BARNÁS-PIROSAS SZILIKONOS GUMI BURKOLATÚ. A gyújtótekercsről nem vörös hanem barna, a tűzősaruján nincs kupak (tirisztor 14-es kapcsán), a tekercs új. 12V-os Reflektor vezeték sárga-zöld 12V-os! a tekercse új. Töltő-világító vezetékről mind a 2 fekete, tekercs 6 V-os!! ez még a régi, látszik rajta ha kiveszik. A jeladó saruján a kupak piros. (Tirisztor 3-as kapocs) Index burái szintén újak. Nyereghuzat, ezt cipész húzta át még tavaly, a közepére rátettem 1 működő izzót, ezért kb a közepén olyan 3-4 cm-en folt van rajta. (Beolvadt.)
A kormány sötétbarnára festett sport. Ezt lehet hogy lecserélik Az ETZ teleszkópot felfogató csavarok fordítva vannak feltéve, tehát a csavarfej a nyereg alatt van. A bal oldalon erre maszek oldalcsomagtartó volt feltéve, de gondolom ezt úgyis leveszik. Ja, a jobb oldalon az állítókar levan törve, (és már nem adtak időt hogy másikat tegyek fel).
Köszönettel. Kisfürjesi Zsolt este 06/70 591-2308
E-mail: 48346872@freestart.hu
Hello
lehet a karburátorban a subertű felett(amibe a gázbowden megy be)egy kis közdarab,amitől nem lehet eléggé húzni a gázt.Aztán a hengeren a kipuf.nyílást lehetne megreszelni,de KÖNNYŰ ELCSESZNI úgyhogy azt nem ajánlom.
Az én s51-esem(4 sebesség,enduró)még amikor 50-es henger volt rajta csak a karbiból lett kiszedve a fojtás,úgy 65-70-et ment.
Winden
lenne egy s51 -es mocim. nem ihazán megy 50 km fölé de valószínüleg gyári folytáoso. ha vki tudj ahol lehet akkor légyszi írja meg. előre is köszi
a starba nem lehet 4.-et rakni.sajnos
Szükségem lenne Schwalbe vázra! Lehet 4. sebességet raki a ventillátoros Star blokkba?
Eladó Ajkán
Simson alu.felnis kerék + belső gumi 2db 2.000.-/db
Simson első fékberendezés fedéllel 1db 1.500.-
Simson hátsó fékberendezés fedéllel 1db 1.500.-
Babetta 1. kerék vas felnis 1 db 1.000.-
S 51 váz, biléta nélkül 1 db
S 51 Nyeregtartó csőkeret 1 db 2.000.-
S 51 Hátsó lengővilla 1 db 1.800.-
S 51 Első lábtartó 2 db 500.-
S 51 6 V megszakítós alaplap tekercsekkel 1 db 3.000.-
S 51 Len.kerék 1 db 3.000.-
Stár len.kerék 1db 3.000.-
Sztár alaplap tekercsekkel 1 db 3.000.-
Sztár henger, 40,48-as dugóval, görgővel, (Nem frissen fúrt, de üzemképes)
Jó kipuf. Menettel! 1 db 3.500.-
Sztár hengerfej 1.200.-
S 51 henger kopott kipufogómenettel 2 db (A Nullás jelölésű alapfuratú)
1.000.-
S 51 henger kopott kipuf.menettel 1db, karbicsonkban nincs menet, fúrni kell
900.-
S 51 hengerfej 1 db 1.200.-
Sztár váz 1db 2.500.-
Sztár tank 1db ép, a festése kopott 1db 1.500.-
sztár első hátsó sárvédő 1pár 1.000.-
sztár csomagtartó 1db 1.000.-
sztár fejidom 1db 300.-
sztár oldal lemez 1 pár 200.-
sztár kormányburkolat 1 db 200.-
1. lábtartó sztár 1 db 300.-
Sztár lábfékkar 1 db 300.-
Sztár kormány 1db 500.-
Sztár baloldali szektor 1 db 500.- kuplung fogantyúval 1db
Sztár motorállvány 1 db 500.-
Sztár motortömb, és ami közte van. Kivéve a főtengelyt. 1Db 3.000.-
Schars első teleszkóp komplett (betekerőshöz) 1 pár 2.500.-
Schars teleszkópszár tartó. 1.500.-
S 51 légszűrőházak 1.800.-
Szerszámdobozfedél (kulcsos oldal) 1.500.-
Sztár ülés 1.000.-
S51 Olajdekni 2.000.-
4 sebességes váltórész kompletten 3.000.-
Motortömb jobb oldali (bal is van de, sérült) 1.500.-
Kuplungkosarakból alkatrészek (1 kivételével a fogaskerék jó kopott)
villafejek 1.500.- pár
S 50 rugóstagok, fél tucat 1.500.- db
Sztár olajdekni 2.000.-
Üdvözlettel. Kisfürjesi
HEll!
Motoros szemüveget keresek, hol találhatnék??
Uraim, a Pannónia fórumról rándultam át.
A Motorkuli utánfutóm teleszkópja barátaim szerint Schwalbéról származik.
Tudna valaki képet küldeni róla, hogy megbizonyosodhassak róla.
Köszönöm
Kálmán
Hello!
Nekem van egy swalbem de fogalmam nincs milyen allapotban van. Mert amiota szereztem meg nem volt idom megnezni.
bye
HyGy
ETZ 150-es lejárt műszagis, jó motorikus állapotú elcserélhető Schwalbéra.T:0626337116
Kösz,akor léptetö csere mert már volt hagesztve, legalábis ugy néz ki, hogy előző tulaja már barkácsolta.
Vagy a kuplung nem emel ki,akkor kupplunglamellacsere,vagy a léptetővilla szar,akkor azt kellkicserélni.
Üdv!
S51-e van és szarakszik a váltója, nem veszi a fokozatokat ha valaki tud segítsen!!
Kb 2 hete szereltem és álitottam be mert nem vete a másodikat, egy darabig minden superált, aztán egyik pilanatrol a másikra bemondta az unalmast,most egy fokozat sincs bene.
segítségeteket elöre is Köszönöm!
Minden ami MZ (trophy, ts, etz) hez, SIMSON hoz és JAWA hoz kell!!
ÚJ alkatrészek NAGYKERÁRON! Gyári és utángyártott alkatrészek! 5000 ft felett Bp.-en belűl ingyenes kiszállítás! Blokk és váz alkatrészek, gumik, akksik, tuningok, dobozok... stb.
Vidékre postai utánvéttel is!! Hívj infóért! 06/30 4096093 Péter
Egyébként a gyári p20-as karbit át kell alakítani s51-eshez?
kössz
Nem tud véletlenül valaki P20-as karbit simsonra?
Minden ami MZ (trophy, ts, etz) hez, SIMSON hoz és JAWA hoz kell!!
ÚJ alkatrészek NAGYKERÁRON! Gyári és utángyártott alkatrészek! 5000 ft felett Bp.-en belűl ingyenes kiszállítás! Blokk és váz alkatrészek, gumik, akksik, tuningok, dobozok... stb.
Vidékre postai utánvéttel is!! Hívj infóért! 06/30 4096093 Péter
Bocsi: 06-30-384-98-02
Üdv:Ati
Hell!
Eladnám motorikusan felújított, külsőleg javítgatandó Simo-mat (turbós Schwalbe), irányára 28000.
tel:06-20-384-98-02
email:robinritter@freemail.hu
ÜDv:Ati
Szasztok!
Nem tudná nekem vki elmondani hogy az S50-es Szimóban hol van a folytás?
A választ előre is köszönöm.
Hell!
Schwalbihoz keresek alkatrészeket, akinek van, szóljon.
üdv: Ati
Lehetőleg emailt írjatok, robinritter@freemail.hu
Szia Kisfurjesi!
Ezek szerint a kis fogaskerékel van gondom mert most 16-os van fen. A sebeség nálam nem anyira fontos csak rosz hogy még mások elmenek 4-ben nekem pakolgatnom kell. Mégegyszer köszi
Idezet:
"Szóval igértem hogy este irok .) hát megnéztem ezt az...tehát az előgyujtás mértéke a gyári adatok szerint:Gyertyahézag: 0,4mmmegszakitó: 0,4 +-0,05mmElőgyujtás: 1,4-1,8 mm a felsó hp előtt. 1,8 mm az s51 és sr 50 modelleknél. 1,4 mm az s70 és sr 80 modelleknél.De a gyári jelölést nézd meg, attól nem lehet messze a jó beállitás.Sok sikert az állitgatáshoz :)ÜdvMaszatu.i.: anno mi is idegbajt kaptunk tőle, a komplett motorgenerál, csapágycsere stb nem tartott addig mig beállitani a gyujtást.
Maszat"
tudja valaki az S50N gyújtás adatait(előgyújtás,megszakítóhézag gyertya)
köszi
Szia Trike!
Szerintem nem volt szó róla.
Meg a hengeren a kipufogónál a hüvely belógó részének reszelésével.
(Ilyen szűz henger még nekem is van:-))
És a karburátor beállításával...
Üdv. Kisfürjesi
Nem'tom volt-e szó róla de...
Ha a kipuff könyök egy kicsit is beleér a kémény kúposan bővülő részébe akkor eléggé visszafogja a mocit. Az eredeti "N"-es tuningolása fűrésszel kezdődött, legalább 10-15cm-el volt hoszabb a könyök a kelleténél.
Szia T-72!
Majdnem ezt írtad:
"Üdv Kisfürjesi!
Nemrég generáloztam a mocim /s51E/ már túl van a bejáratáson és az istenért nem tudok kihozni belőle 60-nál többet, 4-ben meg inkább csak elvan, gyorsulni nem akar, pedig 3-ban még elég jól húz de 4-ben nem igazán akar kipörögni. Ha tudsz légyszi segíts! Előre is köszi!"
Ezek szerint cirka 1500-2000 km már van a frissen fúrt hengeredben, vagy Te nem ezt érted generálozás alatt??
Minden híresztelések ellenére az 50 ccm-es Simsonoknak, (ami nem volt lefojtva) 60-65 a végsebessége (ezek a tuning nélküli mocik).
Ha jól értem, Neked igazán az a gondod hogy 4. fokozatban nem akar kipörögni.
Nincs már szegénynek ereje ezt a számára túl hosszú fokozatot kihajtani.
Szerintem a lehetséges megoldások:
- Alapból a láncfogaskerék 15 fogú. Lehet valaki valamikor cserélte. Megpróbálhatsz 1-el kisebbet, ebben az esetben biztosan kikell tudnia pörgetnie. És lehet hogy nem is csökken a végsebessége!:-))
Főleg ha gyorsító áttétel van betéve.
- Nincs még rendesen bejáratva, ilyenkor 1 darabig gyengébbek lehetnek mint fúrás előtt, járatni!
- Keresel olyant, akinek 60 ccm-es hengere van és hajlandó kölcsönadni hétvégére hogy kipróbáld. Sebesség növekedés nem igazán, de nyomaték növekedés lesz.
(A 70 ccm-es már nem jó, annak a hüvelyszoknyájához 50 mm-es furat kell a forgattyúskamránál.)
Ha végsebesség a probléma, arra más megoldások vannak, (sajnos valamit valamiért feltétel alapján, ami általában az élettartam :-((. )
Talán tudtam valamit segíteni.
Üdvözlettel: Kisfürjesi
Üdv Kisfurjesi!
Nem rég generáloztam a mocim /s51E/ már tul van a bejáratáson és az istenért nem tudok kihozni belöle 60-nál töbet, 4-ben meg inkébb csak elvan gyorsulni nem akar, pedig 3-ban még elég jol húz de 4-ben nem igazán akar kipörögni. Ha tudsz légyszi segitcs! elöre is köszi!
En gondoltam ra, hogy bele lehetne tenni 3 db vilagitotekercset, erre 3 fazisu egyeniranyitot, egy kapcsolouzemu szablyzast, es akkor lenne egy stabil jo hatasfoku villamos energia ellatas a mocin.
gabor
Sziasztok!
Par adat kellene nekem. :)
- A swalbe gyujtasat hany mm-re kell allitani?
- Mekkora megszakito hezag kell?
- milyen tipusjelzesu gyertya kell bele?
- Meg lehet szimeringet is erdemes cserelni?
bye
HyGy
Hali!
Szerintetek lehetne úgy Simsonra viszonylag jó villamosságot csinálni, hogy egywenirányítom a tekercsből följövő áramot, majd ezzel kezdek valamit. Amúgy a kapcsolási rajz szerint kötöttem mindent, de csak a félkámpa működött.
Hell!
Simson-t vennék részletre, mindegy milyen,csak jó állapotban legyen.
Üdv: Ati
Hello
Eladó még egy gyári simson enduro berugókar is,a recézése tökéletes,a külseje van csak egy kicsit megkopva.
800ft.
Winden
Az elöbbi cuccok ha valakit érdekelnek,írjon a winden@freemail.hu-ra,árban megegyezünk.
Winden
Hello
Simsonra eladó egy fekete és egy krómos csomagtartó,egy fekete hátsólámpafelfogató,1pár gyári hátsóteló,gyári kormány,gyári ezüst jobb oldali dekni.
Hello
Van egy eladó s51-es hengerem+fej,1.túlméretes dugóval 5500ft-ért,(a kipuf.csonk heggesztett),és egy 50-es közepes állapotú fötengely alsó,felső tűgörgővel 4000-ért.
Összesen: 69 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|