:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Simson - új hozzászólás Összesen: 69 oldal
Üdv!
Az s51-e mocimon alacsony fordulaton nics szikrám, magason stabil és erőteljes, ha valakinek van valami ötleteírjón! előre is Köszi!
Figy! Mivd fel, megadom otthoniszámát is: 256-73-07
Kecze Norbit keresd. Beszéljétek meg, Én többet nem tudok mondani.
Apropó, szimó blookkod van már?
Ingyen oda adom a karbit ha kell neki ha elhozzák nekem a Póni vázat!
Mi Budapesten lakunk a 17 kerben, de elég gyakran járunk tarcsán.
És te is meg ő is ott laktok Kistarcsán?
Megadom a számát, és tárgyaljatok. Én csak összehoztalak benneteket 06705275525
A váz a Rózsa utcai bontóban van.
Cak annyit még hogy ha kocsival jönnek akkor a póni vázat nem tudnák elhozni?
Ez jó ár! Meg is mondom haveromnak, és ha adsz egy számot, akkor megadom neki, onnantól majd egyezkedtek, Én kiszállok a buliból!
Csak van egy baj hogy nincs kocsink, az ár 4500+500 a karbi!
Úgy, hogy haveromnak akinek kell ők is meg ti is elindultok kocsival, félúton találkoztok. De mondj már egy árat négyszi!
Hogy gondoltad az elszálítást?
A gyújtást akarom mindenképp megvanni. A vázra nincsszükségem momentán.
Somogyban lakom, pontosan Tapsonyban.
A blokkot vagy a gyújtást akarod megvenni. A váz 6000HUF
A váz Kistarcsán van. Merre lax? Mennyit kérsz a kadett vázért? És a gyújtásért?
Nemtom ha a vázat is eltudnád passzolni akkor lehetséges sőt száz százalék hogy el. A poni váz az hol van?
Ádám! Van Pony vát! Láttam, szép állapotban van, van rajta tank lámpák, tulajdonképp minden, kivétel motor. Ára 5ezer forint.
Ádám! Az feltétlenül kell! Mondj egy árat! Megveszem! (és kellene még karbi is)
Nemtom! Max a blokkot adom el külön!
Ja, és a markolat meg bovdenek meg karbi meg hátsókerék eladó arról a kadettről?
:) király vagy!
nincs véletlen eladó gyújtásod? Haverom épülő kadetjébe kellene.
Sok sikert!
Kadett vázam az van de a blokk nem jó benne és ezért hamar meg akarok tőle szabadulni. Igaz hogy újak a vezetékek meg a hátsó kerék. Azért akarok poniba mert az pici váz, és meg akarom mutatni a helyi patkányoknak hogy kicsi is lehet jó!
Van egy komplett s50 blokk beépítve egy kadett vázba, abba simán belement...
Kösz a segítséget!
És valakitől nem tudnátok szerezni nekem?
Somogyiaknak ajánlom Kaposvári Rendő Főkapitányságot ugyanis árverés lesz ahol is 7-18000Ft 250ETZ, Babetta 4000Ft, Puch Korado 7500-10000Ft, Yamaha LYU50 5000Ft.
Ha kell további infó írjatok!
Vázam nincs,de a blokk beépítésben semmi bonyolult nincs, még a láncuk is egy oldalon van asszem, így csak felfogatást kell neki hegeszteni, és kész.
Nem tudja valaki hogyan lehet star blokkot rakni romet poniba vagy valamilyen simson blokkot, de előszőr kellene egy poni váz nincs valakinek?
nincs vkinek egy eladó s51-ese? hibás is érdekel.
És a régi 51- 53- as blokk??? Nem gyártják már?????
Fisi
Persze hogy nem szűnt meg csak más motorokat csinálnak(gyorsasági, cross)
Hali!!
Teljesen egyetértek veled!!!
És mindenben igazad van, jó kis gépek ezek!!!
Valamit azért nem értek!
Azt írod hogy egyre nehezebb jó minőségű alkatrészt szerezni hozzá! Csak én tudom úgy hogy a Simson gyár nem szűnt meg??!
Vagy most mi van?:))
Fisi
Sziasztok!
Kár vitatkozni a Flanker nevű kötözködővel, mert élvezi az ellenkezést és nyilvánvaló igaztalanságokat állít. A SIMSON az egyik legolcsóbb és egyben a legmegbízhatóbb segédmotor. Ezen persze ront az a tény, hogy egyre nehezebb jó minőségű alkatrészt beszerezni, de manapság sok cég (távolkeleti is) rá állt ilyen alkatrészek gyártására. Ezek pedig nem rosszak. Én egy 1983-as S51 -el járok nap, mint nap dolgozni 25km -re, ez pedig két naponta 100km-t jelent. Meghibásodás nélkül.....
Most veszek egy Enduro-t magamnak és a fiamat megajándékozom a régivel.Ha valaki megbecsüli és egy kicsit ért hozzá évtizedekig tudja használni ezeket a mocikat.
Üdv minden motorostársnak!
Egy jó példa a simók megbízhatóságára az enyém! Hidegen, melegem pöccre indul, jól megy felfelé-lefelé, sőt még sík úton is! 80Km a végsebessége és sok robogós pislogott nagyokat ahogyan otthagytam őket! ;-)
Legnagyobb sajnálatomra most meg kell, hogy váljak tőle, mert nincs elég pénzem egy kicsit nagyobb és régebbi típusra... :-( Úgyhogy, ha valaki úgy gondolja, hogy vigyázó gazdija tudna lenni a szívem csücskének, akkor szívesen várok minden ajánlatot.
Paraméterek (röviden): 70ccm, új főtengely(70-es), FAG cspágyak, tirisztoros gyuszi, elől-hátul új fékek, belül is kifestett tartáj és még nagyon sok új cucc, de ha mindet felsorolnám, akkor ki lennék utálva innen. Az irányára: 110000,- Egy kis alku belefér! ;-)
Igen, hallom. Mint már említettem, egy haveromnak is jó az S 50-ese, de egy kezemen meg tudnám számolni, hogy hány gyári alkatrész van benne... Amúgy meg anno az enyémmal is lehetett hegyre fel-le járni, ha utána minden délután szétszedtem...
Hali!!
Ma jöttünk meg a bükki túránkról.
Sok Simsont láttam hegynek fel- és le és mind jól ment!
Hallod Flanker??!
Fisi
Nagyobb részét. Még volt egy pár hely, ahol oldható volt a csavarkötés...
Illetve a www.simson.hu adok-veszekben tekinthető meg.
Hell!
Ezt a motort egy hasonló értékű Schwalbira, Starra, vagy SR50-esre cserélném vagy eladnám. 3 sebességes, új gumik, lánc, lánckerekek, fékbetétek, kuplung, bowdenek, szimmeringek, rugók, stb). Enduro kormány és kipufogó, MZ hátsó rugók.
http://www.simson.hu/index.php?mit1=galeria&mit3=galeria&id=14079&kivalaszt=aha
üdv: Ati
A lényeg,hogy megoldottad a dolgot.Vagy az egész mocit szétvágad?Üdv.
A vas-oxid, közimertebb nevén a rozsda, amely miatt a tank rögzítőcavarját nem lehetett másképp szétszedni, az előző ökör tulaj meg nem tudom, hogy rögzítette a blokkot a vázba, de más eszközzel oldhatatlan volt. Csakúgy, mint a nyereg, a kormány, meg még egy pár más dolog. Ilyen a szakszerű összeszerelés.
Gyerekek össze ne verekedjetek már itt a végén nekem.Anno én is birtokosa voltam egy S50B-nek(van ilyen?).Az főtengelyes volt,mint állat már akkor is amikor én megvettem,de ütöttem vágtam,és elvitt mindenhova.Sőt még a húgomat is ráültettem,azt irány a szőlő.Szóval én akkor még kezdő voltam,de komolyabb bajom nem volt vele.Egyébként ha már beleszólhatok,akkor kíváncsi lennék rá FLANKER barátom,hogy mi volt az,ami miatt a flexet választottad?Üdv.
Amúgy az egyik haverom S 50 B-je jól megy. Suzuki vezérműtengely-csapágyak a főtengelynél, MZ hátsó telók, Honda első villa, Stihl karbi, valami robi elektronikája, srb., stb., és csak azokkal van baja, amik még az erdeti gyári darabok, pl. főtengely, henger, dugó, váltó. Ami már nem olyan, mint amilyen volt, az megfelelően működik. Erről ennyit.
Úgy beszélsz, mintha azt hinnéd, hogy én hülye paraszt módon csak ütöm-vágom a motort. Ezt kikérem magamnak. Egyébként SZOKTAM kuplungolni váltásnál, ha akrnék se tudnék 0,1 s alatt váltani (elég szar volt a váltó mindig is), LESZAROM a robogókat, nem versenyzek (soha nem volt alkalmas rá a gép), meg úgy általában NEM először látok életemben motort, tudom, hogy kissé bonyolultabb lekivilágú gép, mint a mostani csodák. Az utazó nekem 30 volt, amíg ment, néha,néha 60-ig ment, de már 45-50-nél is csk erőlködött. Egyébként gépkönyvet még csak messziról láttam, mert nem mindenütt árulják a motorokat zsír állapotban. Ennek ellenére MAGAMTÓL IS RÁJÖTTEM, hogy nem 60 az utazó... Látod, nem csak te vagy ilyen igen nagyon okos... Meg hát az is érdekes, hogy egy 3500 lelkes falu egész környékén nincs egy tisztességes Szimó... De biztos én lakok rossz helyen, mert ezek a hiperszuper roncshalmazok soha nem romlanak el...
Szia!
Érdeklődj motoros boltokban.
De ne 51B-re kérd, hanem a Te porlasztód csonkjához!!
Üdv. Kisfürjesi
Nem tudja balaki hol lehet venni sportlégszűrőt 51B-hez?
Értesz a szereléshez?
Erösíteni a hengernél lehet...
Minimum 13-15.000.- számolhatsz.
Üdv. Kisfürjesi
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.Van egy Simsonom (Enduro),nagyon jól megy de én szeretném egy kicsit erősíteni pár ezer forintot szánnék rá, vagy ha esetleg valaki házi barkácsolós tuningot írna nekem megköszönném.Lehet valamit kezdeni vele?(sportlégszűrő,elektronika vagy mit lehetne csinálni?)És az árakkal sem vagyok tisztában ilyen téren.Előre is köszi!
Ja, és volt egy Simson Sr50- em is (kiskerekű robogó) maiért anno az országot jártam körbe hogy kapjak egyet, vadi újonnan vettem, és meg is sirattam amikor eladtam (az Mz- t vettem az árából)!!!!!
És az is faja gép volt igaz csak 6 évig volt nálam...
Fisi
Valszeg te élsz a Holdon, vagy nem értesz a gépekhez, mert Pl. 33 éve a család megbecsült atgja egy Simson Schwalbe (drága atyámé) amelyen először ültem (mármint motoron) és akkor még csak a dudát tudtam nyomkodni (lévén voltam 5- 6 éves).
Most 29 éves vagyok és még mindíg megy a gép mint állat, és csak egyszer volt felfúrva. A km számláló 37 ezret mutat, és még mindíg mér (jó már igencsak ugrál a mutató).
De volt Endurom is az is naggyon kircsi gép volt..
Jelnleg van egy 210- es Babetttám, meg egy 250- es Etz- m.
Úgyhogy Drága Barátom, igencsak nem klappol Nálad valami! Vagyy rossz gépet fogtál ki??!
Csakhát egy szocinak lelke van, és ez még nem elemes távirányítós japán- olasz mittomén milyen csoda, hanem hagyományos elveken tervezett épített motor!
Tehát nem csak húzni kell a fülét, hanem néha rá is kell nézni!
Ja és nem a csodarobogók után kell üveghangon repizni (amely gépek soxor nem 50 köbcisek hanem 80- 125, csak át vannak matricázva), és versenyezni velük (aztán csodálkozni hogy a "szar" Simson egy hónapig se bírta és akkor is csak max 60- at ment), hanem a gpékönyvet megnézni és rájönni hogy a 60 NEM (!!!!) utazó sebesség hanem VÉGSEBESSÉG!!
Tehát végszükség esetén tud ennyit is menni, de az utazója csak 45- 50!!!
ja meg nem Nikasilos henger van benne, hanem hagyományos, ami nem szereti a halálbahajszolást!!!
Nem sportmotor váltó van rajta, nem szerti a kuplung nélküli váltást sem azt hogy ökörül 0,1 s alatt váltanak vele!
Stb., stb....
Szal a Simson csak ennyi", de érdekes 33 éves a miénk és csak megy, és megy,és megy....
És még most is megfutja a 60- at is!!!
Fisi
Összesen: 69 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|