:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Simson - új hozzászólás Összesen: 69 oldal
Ja persze csak a töltés részére gondoltam, tekercstől az akksiig! Már láttam valamit egy Simsonban, ami hasonlít a fesszabra, van rajta hűtőborda is, valami gyári cucc, de nem tudom mi az.
sorszám: 256 (17816)
( előzmény: Zabó Zoltaán, 2004-10-12 21:22:34)
A henger azt hiszem 13 ezer volt hengerfejjel, dugattyúval, stb. A lánckerék előre olyan 5-600 Ft, hátulra 2000, de én nem tudok olyanról, hogy Simsonra lehetne már méretben hátsót venni. Mindig elől szoktuk cserélni!
Bárki, akinek irányjelzőrelével egybeépített fesszabályozós 12V-os Simsonja van, legyen szíves írja le, hogy mit hogyan kötött. Nagy vonalakban, mi honnan hova megy. Pl. mit kezdjek a töltéstekercs 2 kivezetésével? 2? Köszi!
Mennyiért vetted a hengert? ÉS ha hátul cserélnék lánckereket? Előre mennyibe kerül egy ilyen lánckerék?
sorszám: 254 (17729)
( előzmény: Zabó Zoltaán, 2004-10-10 20:23:50)
A 70-es hengeremet így vettem a boltban, nem fúrt. Hajtókar az normál Simsoné.
A fogaskereket elől cserélgetjük: 12-17 fog. A 12-es erős és lassú,...
Egyébként ez a légszűrős golog már nyár eleje óta izgat, már alig várom, hogy legyen rá időm!
Nahát, nem csak nekem járkálnak ilyen léxűrős gondolatok benzingőztől ittas fejemben :)
Elöl a fogaskerék? Azt nem a kereken cserélik? Ha elöl kicsi, hátul nagy, akkor lassabb. Ha elöl nagy és hátul kicsi akkor gyorsabb. (biciklinél így van) A 70-es hengered az fúrt nem? Ha igen akkor hajtókart nem cseréltél?
sorszám: 252 (17671)
( előzmény: Zabó Zoltaán, 2004-10-08 22:11:25)
Nekem 70-es a hengerem és 17-es kerrék van elől. Igaz a karbim még nem tökéletes (Dellorto PHBL24 100-as főfúvókával) és nem szeret pörögni, de elég jó. De egy barátom 50-es henger mellett használ 17-es kereket.
Egyébként én is szeretnék egy aktívabb beömlőt, csak még nem volt felesleges pénzem egy másik oldallapra. A régit azért nem barmolom szét. De mondjuk én valami fém cuccot szerkesztek rá és egybedolgozom, maj lefújom.
Kísérletezett már valaki Simsonra 16-os hátsó lánckerékkel? Gondoltam, ha felfúrattam 60-ra, azt teszek rá. Ja, és a légszűrős doboz oldallapjából kivágni egy lukat, és rátenni a kispolszki légbeömlő nyílását :)
Köszi!
sorszám: 249 (17643)
( előzmény: Zabó Zoltaán, 2004-10-07 19:19:51)
Amint tudom alküldöm, megpróbálom még ma este!
Szia!
El tudnád nekem küldeni a kisdoczi@bjg.hu -ra a kapcsolási rajzát ennek a fordszámmérőnek?
sorszám: 247 (17593)
( előzmény: Zabó Zoltaán, 2004-09-28 21:43:42)
Majd hétvégén kiderül, mi a baj.
sorszám: 246 (17570)
( előzmény: Zabó Zoltaán, 2004-10-05 22:28:33)
Viszont ha ez a probléma, akkor gondolom új lenkerék kell. Ekkor viszont javaslom, hogy térj át tirisztorra. Azt sem állítani nem kell, és nem is kopik. Már ha tudsz olcsón szerezni dolgokat hozzá. Mert ezek elég drága cuccok.
Szia ! kösz, az előgyújtást nem tudtam. Nekem is van szimóm, majd arról átteszem, de ez a moci nem az enyém, múlt héten kezdtem szerelni, csa hétvégén hozzák ismét át, addig gondoltam, hogy ötleteket gyűjtök, köszönöm mindenkinek!
Nem biztos, hogy a trafó az, vagy a megszakitó...az a javaslatom hogy egy barátodtól vagy ismerősödtől kérj kölcsön egy lendkereket, mert az is lehet a gond. hogy miért? a kis kiemelőrésze meg van kopva, és emiatt össze-vissza mászkálhat a gyújtás. Én fél évig szivtam miatta a fogam, mire kiderült mi a probléma.Persze egy megszakitócsere ajánlott ilyenkor mindig. hézag 0,4 mm, mind a megszakitónál és a gyertyánál is. Előgyujtás pedig 1,4mm.
Megszakítós. ÉN is előgyújtásra, vagy trafóra gondolok- Krabi oké.
sorszám: 242 (17484)
( előzmény: Zabó Zoltaán, 2004-10-04 22:14:21)
Milyen a gyújtásod? Nem nagy a gyertya hézag? Estleg lehet nagy eéőgyújtás is, nem tudom. De érdemes megnézni ezeket. Ha még kalapácsos a gyújtás, akkor ott több dolog is lehet. Nekem akkor volt ilyen gondom, mikor sok volt neki a levegő, de az karbi volt. Na meg azért ennyire nem volt vészes.
Hello! Lenne egy kérdésem. Van egy Simson S51, és az vele a baj, hogy nem nagyon lehet berugni, csak jó hosszú úton betolni. Gyertyát már cseréltünk, a karbi tiszta, sőt már az enyémmel is kipróbáltuk, amivel járok, de azzal is ez a helyzet. Én rossz előgyújtásra tippelek. Ja, és amikor megy akkor alapjáratot nem igazán lehet állítani, olyan mintha a főfúvókán szívá, mert ha picikét lejebb vennék belőle, lefullad. Csak akkor van alapjárat, ha nagyon pörög a motor, kb 5000-et.És magától változik az "alapjárati" fordulat, szóval erősen ingadozik. Szerintetek mi a probléma? Szerintem gyújtásbeállítás.
Előre is köszi!
Akkor te még egész szerencsés vagy, nekem csak 1-2 óra kellett hozzá...
sorszám: 239 (17364)
( előzmény: Zabó Zoltaán, 2004-09-30 00:21:10)
Hoppá! Már én is égettem ezzel az akksival kábelt, többször is. Sőt, mikor átalakítottam 12-esre, akkor valami utángyártott MZ fesszabot adtak a boltban, és amint beraktam, füstbe ment az egész. Mert tény, hogy ha feltöltöm, egy-két nap, és magátol lemerül. Majd kipróbálgatom.
Nekem pl. a fesszabályzó miatt volt ilyen kínom, mert szint soha nem töltött. Kicseréltem, de sajna az 5 éves, k*ra szulfátos akksin ez sem segített, az újat meg egy duda hibája miatt rövidre zártam...
sorszám: 236 (17158)
( előzmény: Zabó Zoltaán, 2004-09-28 21:40:06)
A trafü bemenetére, hümmm. Jó ötlet. Viszont nem tudjátok, hogy S51-es negyedik sebességének fogaskerekét bele lehet e tenni az S50 harmadik fogaskerekének helyére?
sorszám: 235 (17107)
( előzmény: Zabó Zoltaán, 2004-09-28 21:43:42)
Ja, és a fordulatmérő! Nekem ugyan tirisztoros, de 2000Ft-ból készítettem 12 LED-es elektronikusat. Ezt bármire lehet rakni, csak a trafó bemenetére és kész. A lényeg, fogy fordulatonként kapjon impulzust, csak ne nagyfeszt.
Nem tudom, én is az akksira tippelek. Pl múltkor egész éjjel töltőn volt, utána mentem vele kb 30-40 peercet sötétben (10W fogyasztás plusz féklámpa) és mire hazaértem má semmi sem volt. A motoron zárlatot nem találtam.
Egyébkén ha nincs akksi, akkor pl egy helyzetjelzőnek mennyire kell világítani töltésről? Elég, ha fél fényerőn megy? Látni ahogy a szabályzó változtatja az erősséget.
Nem szulfátzárlatos az az aksi?
sorszám: 232 (17055)
( előzmény: Zabó Zoltaán, 2004-09-27 22:41:17)
Hello!
Van egy Simson Enduro 70-esem. Még régen 6V-os volt. Már átalakítottam 12V-ra, a fesszabályzóm egyben van az indexrelével, mint a gyáriak (4 csatlakozós). Minden rendesen össze van rakva (valamennyit értek az elektrohoz, pl fordulatmérőt már készítettem), töltésmérő szerint ad is 14V körül fordulaton, de mégis feltöltöm az akksit, berakom és lemerül egy-két nagy kör után. Már a helyzetjelzőket sem bírja el töltéssel. Egy barátomnak viszont tökéletes a töltése, de nem tudott segíteni.
Egyébként (igaz 70esem van) 4.-ből én a minél hosszabat javaslom.
csak óvatosan! Az akkus gyújtásnál a megszakítón vagy akkufesz vagy 0V mérhető, függően attól, hogy nyitva van-e vagy sem.
A simsonnál viszont a mágnesgyújtásos, vagyis egy külön áramfejlesztő tekercsről megy a gyújtás, ezzel van párhuzamosan kötve a megszakító. Ha a megszakító zárt, akkor 0V mérhető, ezzel nincs baj, ha viszont nyit, akkor a mágnesgyújtás tekercsén indukálódott váltakozó feszültség! Hát ezt nem biztos egyáltalán, hogy fogja szeretni a fordulatszámmérő.
Ez még mexakítós, de valami olyat hallottam, hogy a mexakítóra rá lehet kötni.
Ha jól tudom, az S 50 B2 tirisztoros. Na mármost ha trafós is egyben (fogalmam nincs erről), akkor elektronyikásat lehet rá rakni. Ha nem, akkor egy mechanyikásat kell ráfabrikálni, az viszont nehéz lesz.
Simson S50b2-be be lehet építeni fordulatszámmérőt?
Heló
4. sebesség építésre vettem a fejem csak nem tudom hogy 24/32 vagy 25/31-es fogaskerekeket rakjak be. Így ahogy most van 60-at megy.
Segítsetek!!!
Mellesleg 60-ra fellehet fúrni a mostanit...
Akkor kb 4500.-
8000.- 8500.- + hengerfejnek a gépmunka
De a 70-hez forgattyúsházat is fúrni kell.
Maradj a 60 ccm-nél
Üdv. Kisfürjesi
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy mennyit kérnek egy 60ccm-es és 70 ccm -es szettért S51-hez?
Érdekelne a nyomaték kedvéért...
Köszönöm,
Marci
Szisztok!
Simson star blokkba állítólag bel lehet építeni a NEGYEDIK sebességet.A helye legalábbis megvan!Tudtok erről valami leirást, vagy helyet ahol megcsinálják?
Köszi
Fefe
S51 hez kéne komplett váz, átalakítás céljából.
Komplett váz kell vagy csak a vastag csőrész?
nincs valakinek egy s50-es, s51 váza? Bp környékén?
Szia! Már késő, karbi az kell neki, akkor azt 1000 ben odaadod? Mert gyújtást fog kapni.
Oké csak még annyit mondj a haverodnak hogy valamikor hívom, 4000 alatt nem adom oda mert akkor anyám parázni fog!
Szia, a karbit add fel postán, adok érte 1000et, és fizetem a postaköltséget!
ÚJ ALKATRÉSZEK NAGYKERÁRON!!
Minden alkatrész MZ -hez JAWA hoz és
SIMSON hoz!!! és még sok más motorhoz, gyári és utángyártott alkatrészek, gumik akksik stb... (póstai utánvéttel is) BP. területén 5000 ft felett INGYENES kiszállítással!!! INFÓ:
tel: 0630 4096093
Üdv.: Péter
De az egy bonóban van, ára FIX, mert a tulaj ké érte annyit. Bár szerintem 5 ért nagyon jó ár, főkleg hogy szinte gyári állapotban van. De mért nem hívod fel haveromat? Mondta, hogy még nem kerested. :(
De akkor próbáljon alkudni a póni-ból!!!
Ádám! Somogyon belül merre lax? Haverom kérdi, mert elég messze vagy, és ha engedsz a gyújtásból, 3500-ra, akkor a benzinpénz kijönne belőle, és levinnék neked a pony-t.
Mert van egy szimó s50 blokk, be van állva, beépítve kadett vázba. 12-t kér érte. A váz mehet a vastelepre, a hengert fúrni, új dugó+gyűrű az kb 3ezer huf.
Összesen: 69 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|