hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Simson - új hozzászólás

Összesen: 69 oldal

Kisfurjesi
válasz erre | email2004-11-15 14:46:24
Kicsit bara van olyan kocka, amiben menü felirat szerepel.
Abban próbáltad?

Kisfürjesi
sorszám: 306 (19257)
(előzmény: Fitz, 2004-11-15 13:57:14)

 
 
Fitz
válasz erre | email2004-11-15 13:57:14
Sziasztok! Tudna valaki segíteni nekem gyújtási rajz ügyben? 51-es tirisztoros endurohoz kellene, de sehol nem találok... ElQre is köszi
sorszám: 305 (19252)

 
 
Kisfurjesi
válasz erre | email2004-11-15 01:11:39
És hozzászólás?
Vélemény?
Javaslat?

Kisfürjesi
sorszám: 304 (19238)
(előzmény: Pöczike, 2004-11-14 21:25:50)

 
 
Pöczike
válasz erre | email2004-11-14 21:25:50
Köszönöm szépen az informáciokat Kisfürjesi.Letöltöttem megnéztem.
sorszám: 303 (19228)

 
 
Kisfurjesi
válasz erre | email2004-11-13 02:57:33
Próbálkozzál a Simson.hu fórumon.
Van alkatrész keres-kínál.
Viszont a hirdetésedben megkell adnod, hogy megszakítós - vagy tirisztorost keresel.

Árakat, a motorról plusz infót mindenki talál itt,
ha tudja mit keres:
http://web.axelero.hu/vargabt/simson/simo.htm

Majd valamikor frissítem, talán...


Újonan a gyújtótekercs 2200.- A gyári 5200.-
másik két tekercs 1200/db Olyant NE vegyél, amin nincs csévetest!
kondi 550, Csak Németet! Ezt nem is érdemes az alaplapra integrálni, tedd fel a légszűrő dobozba!
megszakító talán 3-400.

Az alumínium alaplap üresen szerintem nincs fogalomban.

Legrosszabb esetben, ha nem találsz, le kell gyártanod.

Ha van olyan ismerősöd, akinek nagyméretű szeneskazánja van pl. Körmend 3... (mindegy milyen, csak jó nagy ajtaja legyen az olvasztótégely miatt!)
És viszel vödör német/lengyel szenet most a fűtési szezon alatt, azzal elérsz olyan hőfokot hogy megolvadjon az alu. (Veszteséget vedd figyelembe!)
És kitudodsz önteni 2 - 3 bugát. Ehhez sajnos ennyi kokillát is kell csinálnod.
Ezt utána már esztergán letudod szúrni és kiformázni.
Utána kireszelgeted. Madj esztergán megadod a végleges formát.

Sok sikert. Kisfürjesi
sorszám: 302 (19201)
(előzmény: Pöczike, 2004-11-12 23:53:04)

 
 
Pöczike
válasz erre | email2004-11-12 23:53:04
Kisfürjesi!

Nem tudod hol kaphatnék S 50 B-s alaplapot tekercsekkel,és mennyiért?
sorszám: 301 (19197)
(előzmény: Kisfurjesi, 2004-11-09 20:24:24)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-11-10 01:03:39
Ok, köszi.
sorszám: 300 (19040)
(előzmény: Kisfurjesi, 2004-11-09 20:24:24)

 
 
Kisfurjesi
válasz erre | email2004-11-09 20:24:24
Szia!
Ezt írtad:
"Az a sziatójé?"

Az a kis oszlop, amit mondok a főfuvóka
szintjelzése. De igen arra felé van

Leveszed a karbit
kiüríted, vízszintben állítod, megnyitod a benzincsapot.
1-2 perc után elzárod,
leveszed a poharat, megnézed!
Beállítod!
Kisfürjesi
sorszám: 299 (19020)
(előzmény: MZ-motoros, 2004-11-09 10:25:52)

 
 
válasz erre | email2004-11-09 15:22:01
Adminisztrator altal torolve.
sorszám: 298 (18994)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-11-09 10:25:52
Az a sziatójé?
sorszám: 297 (18984)
(előzmény: Kisfurjesi, 2004-11-08 19:49:34)

 
 
berva
válasz erre | email2004-11-09 02:26:45
www.berva.freeweb.hu/index.htm
sorszám: 296 (18977)

 
 
Kisfurjesi
válasz erre | email2004-11-08 19:49:34
A pohárban található kis oszlop, kb teteje a szint.
Ahhoz igazodj!

Kisfürjesi
sorszám: 295 (18956)
(előzmény: MZ-motoros, 2004-11-07 23:03:11)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-11-07 23:03:11
Nem tudja valaki, hogy a 16n111-es karbinál, hány mm az úszó és a szelep távolsága? történt ugyanis, hogy szétszereléskor elhajlott, és most túl sok volt a benzin, ami elkezdett a túlfolyón kifolyni, visszábállítottam rajta, most pedig kb 30sec míg alapjáratból felpörög a motor.
sorszám: 294 (18895)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-11-04 00:08:34
Ki mondta, hogy eladom? :)
sorszám: 293 (18635)
(előzmény: Zapkorte, 2004-11-03 15:56:26)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-11-03 15:56:26
hehe, tőled sem vennék simsont! ;-)
sorszám: 292 (18586)
(előzmény: MZ-motoros, 2004-11-03 14:54:13)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-11-03 14:54:13
Már azzal is próbáltm. Lassan már azon sem lepődnék meg ha attól is beindulna, ha belehu...zok a tankba :)
Amiket eddig próbáltam:
petróleum, gázolaj, tiszta alkohol, aceton, meg hígító. Petróleummal szarul megy, meg gyújtást is után kell állítani hozzá, meg kb olyan füstöt nyom, mint amilyeneket egy repülő húz.
sorszám: 291 (18583)
(előzmény: Zabó Zoltaán, 2004-10-31 23:55:33)

 
 
válasz erre | email2004-11-03 12:28:16
Eladó egy nagyon szép állapotban lévö 4. seb. simson, erös blokkal 70-75 ös végsebességgel, indexes, fesszabályzós, mz központikapcsolóval, sporttükrökkel, 2 személyes, gyári kulcsos gyújtáskapcsolóval, sportdobbal! Jó gumikkal! Nagyon sok új cuccal! Hívj
Telefonszám: 06304096093

sorszám: 290 (18577)

 
 
válasz erre | email2004-11-03 12:21:48
MINDEN ami SIMSON hoz MZ hez és JAWA hoz illetve robogókhoz kell!!! Új gyári és utángyártott illeteve bontott alkatrészek jóval BOLTI ÁR ALATT!!!!! Blokk alkatrészek, fogaskerekek, csapágyak, szimeringek, gumik, kippufogók, kerekek, tankok, spoilerek, olajak, dugók, fötengelyek, elktromos cuccok MINDEN!!! Akár postai utánvéttel is! 5000 ft felett Bp.-belül INGYENES kiszállítással! HÍVJ INFÓÉRT!!! Szarka Péter 0630/4096093
sorszám: 289 (18574)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-11-03 11:24:50
Próbálj a gyújtáson állítani. Vedd le a jobb oldali deknit a blokkról, lazítsd ki az alaplaptartó csavarokat. Az alaplapon (ezen vannak a tekercsek, e körül forog a lendkerék) a bal kezed felől lesz egy kb 1,5 cm-es kivágás. Most forgatsd úgy, hogy pont középen álljon, utána a forgásiránnyal ellentétesen forgasd el 2-3 millit.
sorszám: 288 (18568)
(előzmény: vadmotoros, 2004-11-02 20:51:04)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2004-11-02 20:51:04
Helló!

Az mitől van hogy a Simsonom ha már meleg és úgy akarom elindítani csak alapjáraton töfög, nem hajlandó felpörögni és FEKETE füst jön ki a kipufogóból? Ha sikerül betolnom akkor meg rángat és durrog, nincs benne erő sem egy ideig, utána rendbejön. Most lett fúrva, kondi-megszakítókalapácsot most cseréltem. Van valakinek 5lete?
sorszám: 287 (18541)

 
 
Robin Ritter
válasz erre | email2004-11-02 17:44:31
Hell!

Hogyan lehet egy Turbós blokk teljesítményét megnövellni??
Egy felfuratás pl. mennyibe kerül hozzá kb.??

Üdv: Ati
sorszám: 286 (18529)

 
 
Zabó Zoltaán
válasz erre | email2004-10-31 23:55:33
Próbáltad már lakkbenzinnel? Úgy tudom az is jó, csak az olaj ne maradjon ki! :)
sorszám: 285 (18497)
(előzmény: MZ-motoros, 2004-10-30 00:04:00)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-30 00:04:00
Na ez a szimó petróleummal is megy :)
sorszám: 284 (18440)

 
 
válasz erre | email2004-10-29 12:57:17
MINDEN ami SIMSON hoz MZ hez és JAWA hoz illetve robogókhoz kell!!! Új gyári és utángyártott illeteve bontott alkatrészek jóval BOLTI ÁR ALATT!!!!! Blokk alkatrészek, fogaskerekek, csapágyak, szimeringek, gumik, kippufogók, kerekek, tankok, spoilerek, olajak, dugók, fötengelyek, elktromos cuccok MINDEN!!! Akár postai utánvéttel is! 5000 ft felett Bp.-belül INGYENES kiszállítással! HÍVJ INFÓÉRT!!! Szarka Péter 0630/4096093
sorszám: 283 (18413)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-28 23:20:40
Zsíííír! A szimóm diesellel még jobban megy mint benzinnel!!! Vészhelyzetből próbáltam csak ki, haverom csak ezt tudta adni, első rúgásra indult vele, büdösnek büdös, de 25 km-t lehúztam ma vele, és no para.
sorszám: 282 (18404)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-25 23:51:31
Na még egy kérdés indexel kapcsolatban:
Nem volt eddig bekötve, és most rászánom magam: a relé megvan, Ruhla, made in ddr, 2 kivezetése van. Rajta van a rajz:
van egy generátor (hullámvonallal benne, ami a váltóáramot jelöli?!)azzal párhuzamosan egy 1w-os kontrollámpa, de ez gondolom nem érdekes, aztán, a henger alakú relé, aminek a házához van kötve a vezeték, ami a generátorból jön ki, és a két láb amire mennek az égők, és a földeléseik. Namost, jól gondolom, hogy a reléház a pozitív? (mert váltóáramnál tökmind1,de szvsz a szimóban nem váltóáram van) Mert volt két ilyen kör alakú szivacs ami megakadályozza, hogy érintkezzen a vázzal. Nektek mi a véleményetek?
sorszám: 281 (18289)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-25 23:51:12
Na még egy kérdés indexel kapcsolatban:
Nem volt eddig bekötve, és most rászánom magam: a relé megvan, Ruhla, made in ddr, 2 kivezetése van. Rajta van a rajz:
van egy generátor (hullámvonallal benne, ami a váltóáramot jelöli?!)azzal párhuzamosan egy 1w-os kontrollámpa, de ez gondolom nem érdekes, aztán, a henger alakú relé, aminek a házához van kötve a vezeték, ami a generátorból jön ki, és a két láb amire mennek az égők, és a földeléseik. Namost, jól gondolom, hogy a reléház a pozitív? (mert váltóáramnál tökmind1,de szvsz a szimóban nem váltóáram van) Mert volt két ilyen kör alakú szivacs ami megakadályozza, hogy érintkezzen a vázzal. Nektek mi a véleményetek?
sorszám: 280 (18288)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-25 21:11:22
Még 1 szer köszönöm mindenkinek, sikrült. 1. rúgásra indult! Hála nektek, már nem vagyok hülye az előgyújtásokhoz!
sorszám: 279 (18275)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-25 18:55:24
Köszönöm szépen, remélem sikerül!
sorszám: 278 (18272)
(előzmény: Peti, 2004-10-25 11:44:35)

 
 
Peti
válasz erre | email2004-10-25 11:44:35
Biztos, ami tuti, leírom ide is:

A szimón a megszakítóhézag 0,35 -ön fasza asszem.
Előgyújtás szinte teljesen midegy, a lényeg, hogy az alaplap középállásában állítsd be a megszakítóhézagot.
Ha nagyon ragaszkodsz előgyújtásértékhez, akkor próbálj 2 -2,3 mm -t.
Ha előgyújhtást akarsz adni, akkor az alaplapot a főtengely forgásirányával ellentétesen kell forgatni.
Ha csökkenteni akarod az előgyújtást, akkor a főtengely forgásirányába forgatod az alaplapot.
sorszám: 277 (18257)
(előzmény: Peti, 2004-10-25 11:43:22)

 
 
Peti
válasz erre | email2004-10-25 11:43:22
A másik helyen ahol felvetetted, leírtam neked.
sorszám: 276 (18256)
(előzmény: MZ-motoros, 2004-10-25 02:09:47)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-25 02:09:47
Ezekhez a rohadt gyújtásbeállításokhoz teljesen hülye vagyok. Hogy kell S50-en beállítani? azt mondjátok meg, hogy merre és mennyit forgassak az alaplapon, úgy még megértem :)
Köszi!
sorszám: 275 (18242)

 
 
Zabó Zoltaán
válasz erre | email2004-10-23 22:56:57
Sajnos tirisztoros vagyok. De ehhez sincsenek cuccaim.
sorszám: 274 (18197)
(előzmény: MZ-motoros, 2004-10-23 15:06:17)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-23 21:27:58
Nekem csak egy tekercs kell. De majd megyek tarcsára.
sorszám: 273 (18192)
(előzmény: Foxbat-R, 2004-10-23 20:49:23)

 
 
Foxbat-R
válasz erre | email2004-10-23 20:49:23
Bocs, hogy kicsit késve írok, de bolondokháza volt nálunk. Nekem is ugyanez volt a bajom, és mexakítócsere+előgyújtás-állítás segített rajta.
sorszám: 272 (18190)
(elözmény: Zabó Zoltaán, 2004-10-03 18:13:51)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-23 15:06:17
Nincs egy gyújtástekercsed S50-be?
sorszám: 271 (18177)
(előzmény: Zabó Zoltaán, 2004-10-23 14:54:35)

 
 
Zabó Zoltaán
válasz erre | email2004-10-23 14:54:35
Miért alakítanám vissza?
Akkor megint kellene egy akksi, tekercs, irányjelzők, stb.
És manapság minden 12V-os, ráadásul a fények is jobbak 12V-on.
Mondjuk akkor sem volt töltésem. :-))
sorszám: 270 (18176)
(előzmény: MZ-motoros, 2004-10-22 09:51:13)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-22 09:51:13
A fesszab nem is volt benne a motorba amikor vettem :(
De szerintem alakítsd vissza 6 voltra.
Ja ha kell vkinek, akkor tudok egy 12V-os robogóaksit ócsó pénzért!
sorszám: 269 (18146)
(előzmény: Zabó Zoltaán, 2004-10-21 21:02:02)

 
 
Zabó Zoltaán
válasz erre | email2004-10-21 21:02:02
Csak annyi, hogy megvan kb 4 éve, és még nem volt töltésem. Akkor 6V-os volt, már 12-es, de nem jó. Van tekercs, akksi... A feszszabom valami Simson robogóé (SR50) utángyártott, de még kell valami EWR is (Graetz egyenirányító). A boltban nem is tudják, mi ez. Neked milyen a töltés részed? Milyen a feszszab? Mert mondjuk már ott gondom volt, hogy a tekercsből két kábwel jön fel, de csak egy bemenet van a feszszabon. Ehhez kellene az EWR-t közbeiktatni, ami mellesleg utánygyártottan is 10 fölött van.
sorszám: 268 (18130)
(előzmény: MZ-motoros, 2004-10-21 09:05:43)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-21 09:05:43
Amúgy mi baja a tiédnek?
sorszám: 267 (18117)
(előzmény: Zabó Zoltaán, 2004-10-21 00:07:51)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-21 09:03:27
Nos az az igazság, hogy akum az rég beszrt, apám ígért egyet, de még nam hozta. Azóta a féklámpát meg az első hátsót egybekötöttem. Nem szép dolog tudom, de mentőötletnek jó volt. Természetesen, visszacsinálom amint kapok akut. Köszi az ötleteket!
sorszám: 266 (18116)
(előzmény: Zabó Zoltaán, 2004-10-21 00:07:51)

 
 
Zabó Zoltaán
válasz erre | email2004-10-21 00:07:51
Én is csak annyit tudok ajánlani, amennyit Kisfürjesi:
Egy lehúzót (Simsonhoz valót a motorosboltból) tényleg nem drága.
A tekercsek sem vészesek.
Milyen a töltésed? Fesszab? Még mindig szenvedek, már adtak ötletet (Simson Klub) de még nem tiszta a dolog, és elég sokba is kerülne...
sorszám: 265 (18102)
(előzmény: MZ-motoros, 2004-10-20 20:46:03)

 
 
Kisfurjesi
válasz erre | email2004-10-20 21:34:23
Venned, vagy kérned kéne 1 lendkerék lehúzót. Cirka 350-400.-

Nem, az pedig olyan 1.200.-

Kisfürjesi
sorszám: 264 (18096)
(előzmény: MZ-motoros, 2004-10-20 20:46:03)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-20 20:46:03
Sziasztok! A szimómról nem tudom letépni azt a rohadt lendkeret, a csavart természetesen lecsavartam :)
Nincs rajta valami speciális sztar amit nem látok, mert már izomból is próbáltam, de nem merem, nehogy megdeformálódjon. Tudtok erről valamit?
Azért kéne, mert a tekercsnek eltört a szigetelése a vezetékén a mi megy a gyertyakábel felé, és áthúzott, kihagyott a gyújtás, beégett a kábel. És most, egy krokodil fejű fogóval próbáltam rajta segíteni, hogy lenyúzom a töréstől a szigetelést, oda rádugom a gyertyakábelt, de sajnos sikerült kihúznom a réz huzalt a tekercsből.
Mennyibe kerül egy tekercs? Tudja valaki? 2000-nél nem drágább ugye?
sorszám: 263 (18085)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-17 20:57:49
Nézzétek meg a tuning, fejlesztés menüpont alatt, 6vos, csak átalakítható 12V-ra! Minden van, beültetési rajz, kapcs rajz...
sorszám: 262 (17968)
(előzmény: mofe, 2004-10-17 18:58:13)

 
 
mofe
válasz erre | email2004-10-17 18:58:13
HA kérhetném, engem is érdekelne a kapcsolási rajz, és ha van nyákrajz, akkor az is!
E-mail címem: babiferi@netposta.net
Előre is köszönöm!
Üdv: mofe
sorszám: 261 (17964)
(elözmény: Zabó Zoltaán, 2004-10-07 19:19:51)

 
 
Zabó Zoltaán
válasz erre | email2004-10-15 19:17:56
Alapból 12V-os, és ehhez van egy külön kis kapcsolás, ami 6V-ból 12V-ot csinál. Csak ne terheld agyon, mert asszem csak 6W-ot bír. Egy fordulatmérőhöz pont elég. Bőségesen.
sorszám: 260 (17928)
(előzmény: MZ-motoros, 2004-10-14 09:08:17)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-14 09:08:17
Ja, hogy alapból 6V-os, csak átalakítható 12V-ra. :)
sorszám: 259 (17886)
(előzmény: MZ-motoros, 2004-10-13 22:15:34)

 
 
MZ-motoros
válasz erre | email2004-10-13 22:15:34
Az az elektronikus fordulatszámmérő ami van az oldalon 12V-os. Nincs valakinek ilyen 6 voltra?
sorszám: 258 (17875)

 
 
Kisfurjesi
válasz erre | email2004-10-13 19:47:02
WWW.simson.hu

Viszlát
sorszám: 257 (17864)
(elözmény: Zabó Zoltaán, 2004-10-12 21:24:29)

 
  Összesen: 69 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu