hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Simson - új hozzászólás

Összesen: 69 oldal

husky24
válasz erre | email2010-03-13 09:30:55
Hellósztok! Eladó egy pár ETZ hátsó teleszkóp! Felújításra szorulnak! Beszerelve előre és hátra becsuklik! És az egyiknek le van törve az állítókája! ÁR: 2000 ft.Postai utánvétellel is! E-mail: husqvarna@indamail.hu
sorszám: 3106 (120841)

 
 
Krisz03
válasz erre | email2010-03-12 20:23:32
Ezzel most ellentmondasz magadnak. Ha kormos, akkor nem lehet rendesen kiégve, mert ebben az esetben őzbarna lenne. Tehát a következők okozhatják a bajt:
- alacsony hőértékű gyertya
- átszivárgott az olaj a váltóból
- túl dús benzin-levegő keverék
- sok olaj van a benzinben.
sorszám: 3105 (120839)
(előzmény: Polgár Attila, 2010-03-12 19:11:01)

 
 
Polgár Attila
válasz erre | email2010-03-12 19:11:01
A gyertya kormos, ki van égve rendesen, a kipufogót nyáron takarítottam.
sorszám: 3104 (120838)

 
 
Krisz03
válasz erre | email2010-03-10 20:27:45
Eldugult a kipufogó vagy a légszűrőrendszer. Gyertyakép milyen?
sorszám: 3103 (120823)
(előzmény: Polgár Attila, 2010-03-10 18:03:21)

 
 
Polgár Attila
válasz erre | email2010-03-10 18:03:21
Sziasztok
A simsonomat elhagyta az erő. Kezdetben 4.ben nem volt benne erő,fulladt(ha a szivatót pillanatra odahúztam akkor rendbejött),gondoltam csak vmi dugulás mert pár km után jó lett, később már nem. Majd 3-asban is csinálta utánna 2, és 1-esben. A karburátort már átnéztem az úszószintet is de nem lett jobb. Alapjáraton jó, gázhúzásra is jól reagál csak ha sebességbe teszem akkor csinálja. Van valami ötletetek?
sorszám: 3102 (120821)

 
 
Mahonee
válasz erre | email2010-03-04 08:49:05
SOHA ne legyen rá szükség, de....

"A MENTŐSÖK KÉRIK AZ ALÁBBIAKAT!!!
Mentősök tapasztalták, hogy közlekedési baleseteknél a legtöbb sérültnek van mobiltelefonja. Olyan sérülteknél, akikkel nem lehet kommunikálni, a segítségükre sietők nem tudják, hogy a telefon hosszú címlistájából kit értesítsenek. Mentőápolók és mentőorvosok azt javasolták, hogy a szükség esetén értesítendő személy adatait mindenki ugyanazon megjelölés alatt adja meg.
A nemzetközileg elismert megjelölés: ICE (= In Case of Emergency = "vész esetén")

Ezalatt a név alatt annak a személynek a telefonszámát kell megadni, akit vészhelyzetben / szükség esetén a rendőrségnek, mentőknek, tűzoltóknak fel kell hívni. Ha több ilyen személyt szeretne megadni, a következőképp lehetséges: ICE1, ICE2,ICE3 stb. Könnyű megcsinálni, nem kerül semmibe és vész, baleset esetén nagy segítség lehet!
Javasoljuk ezen információ megosztását a családtagokkal, ismerősökkel is!

Forrás: Országos Mentőszolgálat, CG HU Kommunikáció
Kelt: 2010. február 15."

Mindenkinek balesetmentes közelekedést, jóidőt...
sorszám: 3101 (120758)

 
 
PBalázs
válasz erre | email2010-03-02 14:14:27
Köszönöm a választ. A karburátor, gyújtás sztem teljesen jó, a gyertya őzbarna színű. A kipufogó esetleg saras lehet a dologban, ma délelőtt szétkaptam, kipucolatam (sajnos kiégetésre jelen pillanatban nincs lehetőségem), de a jelenség nem múlt el. A schwalbe kipufogójával összehasonlítva viszont feltűnt hogy ott a hangtompító betét hátsó lapján van 2 lyuk, amely itt nincs meg. Én is úgy érzem, hogy valami nincs rendben ezzel a starral, mert bár korábban nem volt ilyenem, gondolom kb. 60-ig viszonylag lendületesen kellene húznia sík úton.
sorszám: 3100 (120721)
(előzmény: Krisz03, 2010-03-02 10:47:52)

 
 
Krisz03
válasz erre | email2010-03-02 10:47:52
Ha jó a gyújtás és a karburátor beállítása (a gyertya őzbarna színű, és nincsenek rajta lerakódások), tiszta a légszűrőrendszer, nincs tele korommal a kipufogó, akkor valószínűleg "egyszerűen" csak megérett egy furatásra.
sorszám: 3099 (120718)
(előzmény: PBalázs, 2010-03-02 09:32:55)

 
 
PBalázs
válasz erre | email2010-03-02 09:32:55
Üdvözlök Mindenkit!
Lenne egy kérdésem. Van 1 simson starom, 1-es, és 2-es fokozatban teljesen jól húz. Azonban 3-asban már nagyon csekély emelkedőn is csak tartani tudja a 2-esben elért sebességet. Sík úton azért lassan elkezd gyorsítani, lejtőn viszont szépen kipörög kb. 70-ig. Olyan emelkedőn nem bírja a 3-ast, ahol még az 51-es blokkos schwalbeval lazán felmegyek. Tehát szerintetek ez köszönhető annak a 0,5 Nm-es nyomatékkülönbségnek, vagy valami kehe lehet a starnál? Akinek van starja, szintén ilyen nyomatékszegény 3-asban? Az áttételek gyáriak.
A válaszokat előre is köszönöm.
sorszám: 3098 (120717)

 
 
béla70
válasz erre | email2010-03-01 21:56:13
Köszi az infót.Azt hiszem így már fog menni.
sorszám: 3097 (120715)
(előzmény: Krisz03, 2010-02-28 20:53:45)

 
 
Krisz03
válasz erre | email2010-02-28 20:53:45
Itt válaszd ki a motorod típusát, és jól áttekinthető, színes rajzokhoz jutsz:

http://www.moser-bs.de/Simson/simson.html
sorszám: 3096 (120691)
(előzmény: béla70, 2010-02-28 19:10:34)

 
 
béla70
válasz erre | email2010-02-28 19:10:34
Sziasztok.
Van egy 51B-s simsonom.Az előző gazdája kibuherált belőle minden elektromos alkatrészt.Én helyre szeretném állítani az eredeti állapotát.Ehez szükségem lenne egy részletes elektromos bekötési rajzra.Ha valaki tudna egy jól értelmezhető rajzot küldeni azt nagyon megköszönném.Amit a szakirodalomban találtam azon nem tudok eligazodni,nem látszanak a vezetékszinek és a csatlakozási pontok jelölései sem.Tehát egy komplett rajz kéne gyújtáskapcsoló,akkumlátor,indexek,meg minden ami hozzá tartozik.Előre is köszönöm annak aki tud segíteni.
sorszám: 3095 (120686)

 
 
Krisz03
válasz erre | email2010-02-28 17:23:04
Motorelektronikák készítése (feszültségszabályzó, fényszóróizzó védő, indexrelé, riasztó, hálózati akkumulátortöltő, stroboszkóp gyújtásállításhoz, stb):

http://sites.google.com/site/kkrisz03/

(Nézd meg az eladó motort is!)
sorszám: 3094 (120682)
(előzmény: Krisz03, 2010-02-23 15:18:16)

 
 
Krisz03
válasz erre | email2010-02-23 15:18:16
Eladó S51N:

http://sites.google.com/site/kkrisz03/elado
sorszám: 3093 (120563)

 
 
fejes
válasz erre | email2010-02-20 17:54:18
Minden ami simson-hoz kell!

http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=fejesbence

email: fejesmiklos@citromail.hu
tel: 06 20 96 23 250
Székesfehérvár
üdv
sorszám: 3092 (120532)

 
 
Krisz03
válasz erre | email2010-02-15 08:06:00
Motorelektronikák készítése: feszültségszabályzó, izzó kiégés védő, riasztó, hálózati feszültségről üzemelő akkumulátortöltő, stb.
http://sites.google.com/site/kkrisz03/
sorszám: 3091 (120462)

 
 
Szumó
válasz erre | email2010-02-06 00:59:06
Simson shull alkatrészek eladók.
váz
üzemanyagtank
sárvédők
kerekek(gumival)
kormány
kezelőszervek
kipufogó
középállvány
első lámpa
ülés
komplett eleje
gyújtás
stb...
Érdeklődni:motorsokk@citromail.hu
sorszám: 3090 (120287)

 
 
fadoki01
válasz erre | email2010-02-03 22:05:52
Simson star rajongók figyelmébe ajánlom alkatrész ügyben : alkatreszpiac.com
sorszám: 3089 (120262)

 
 
fadoki01
válasz erre | email2010-02-03 22:04:59
Simson star rajongók figyelmébe ajánlom alkatrész ügyben : alkatreszpiac.com
sorszám: 3088 (120261)

 
 
fejes
válasz erre | email2010-01-29 13:15:16
Simson-t KERESEK!Bármely típus érdekelhet, üzemképes és üzemképtelen is!
Típustól és állapottól függően maximum 35eft ért. Szállítás megegyezés alapján. Kp-val fizetek akár azonnal, hívj bizalommal! email: fejesmiklos@citromail.hu
tel 06 20 96 23 250
sorszám: 3087 (120186)

 
 
csatho.daniel
válasz erre | email2010-01-27 20:30:15
Etkónál bevált a 300-ra fúrás (69-ről 75,5) sokkal erősebb alul
Persze a fúvóka, karbi alap, meg egy nagyon minimális csatornabővítés
A hajtókarral mi a helyzet?
Lehet azonos hoszúságú dugót szerezni, vagy csak öntetés marad?
sorszám: 3086 (120166)

 
 
chris8
válasz erre | email2010-01-27 19:56:25
meg valoszinüleg ujj karbi beállitás és más fuvóka is kell...persze ezek már mellékes problémák
sorszám: 3085 (120165)
(előzmény: csatho.daniel, 2010-01-27 14:02:42)

 
 
Krisz03
válasz erre | email2010-01-27 18:40:21
Helló!

Feleslegesnek tartom, hogy egyből ekkorára fúrd fel a hengert. Egyrészt ettől nem lesz erősebb, másrészt kevesebb javítófúrás marad. Sőt, ekkora méretnövekedésnél már célszerű a csatornákat is hozzáalakítani a megnövekedett átmérőhöz.
Tehát azt javaslom, hogy csak egy méretet (0.25mm) fúrass rajta.

Krisz
sorszám: 3084 (120162)
(előzmény: csatho.daniel, 2010-01-27 14:02:42)

 
 
csatho.daniel
válasz erre | email2010-01-27 14:02:42
Szevasztok!

Van egy 71-es Simson Star-om. Esedékessé vált a generál, eddig alapméretes volt a henger, óra szerint 31000 van benne,de mint tudjuk, a spirál mindig elszaródik...

Kérdésem, csinált/csináltatott valaki 40-ről 45-re fúrt blokkot. Ezzel még nem kell a blokkot barmolni, láthatatlan átalakítás
Tudtatok hozzá megfelelő hosszúságú dugót szerezni?
A hajtókart hogy újították fel, van vmi normális utángyártott, ami bírná is a megnövekedett ménest?
Persze az összes csapágyat kicserélem FAG-ra, vagy Koyo-ra
sorszám: 3083 (120158)

 
 
chris8
válasz erre | email2010-01-27 00:41:34
üdv nekem volna hozzá alkatrészem
egy pár teló hátsó kerék tengely hátsó lánckerék anyával belevaló gumi tanksapka (és ha jól emlékszem + benzincsapom is van) ha érdekel valszeg holnap tudok képeket késziteni árban egy 5 ösre gondoltam :) ha még hiányoznak apróbb dolgok szivesen mellékelem ugy hogy az ár marad e mail cimem chris_k1@vipmail.hu üdv
sorszám: 3082 (120146)
(előzmény: XPetyaX, 2010-01-15 18:55:03)

 
 
csimbók
válasz erre | email2010-01-20 19:59:04
Jawa Cz 125 sport tipusu motoromat cserélném Simsonra.1985ös évjárat.2010 08 18ig műszakis.megkimélt szép állapotu.jelenleg üzemképtelen:hengert kéne furatni.
sorszám: 3081 (120045)

 
 
tata21
válasz erre | email2010-01-17 10:44:41
Próba
sorszám: 3080 (119932)

 
 
XPetyaX
válasz erre | email2010-01-15 18:55:03
Sziasztok!
Segítsetek léci!
Kaptam 1 Schwalbét,darabokban.Raknám össze,de pár dolog nincs meg:(
(első és hátsó lengővilla szilent,1 pár teló,hátsó kerék tengely, hátsó lánckerék tengely anyával,h lánckerék gumitömb,benzincsap,tanksapka)
Akinek van fölös ezekből,szóljon!
Köszi!
sorszám: 3079 (119910)

 
 
Black Dragon
válasz erre | email2010-01-11 20:35:13
http://motor.hu/motor_vpage.jsp?id=164417
SÜRGŐS!!!
sorszám: 3078 (119839)

 
 
janeeka
válasz erre | email2010-01-07 21:33:18
Hát köszi de azt hiszem igy is sokat segitettél. ami nekem bőven elég. én is CDI-t akartam csinálni csak nem tudtam hogy a CDI-t is lehet megszakitóval vezérelni. de így már meg tudom csinálni ezt is találtam is kapcsolást hozzá. Szóval köszönöm szépen még egyszer!
sorszám: 3077 (119765)
(előzmény: Krisz03, 2010-01-07 21:16:00)

 
 
Krisz03
válasz erre | email2010-01-07 21:16:00
Hát, igen. Viszont ez egy kikísérletezett, bevált konstrukció, válogatott alkatrészekkel, és minden esetben tesztelésen is átesik, tehát garantáltan hibamentesen adom.
sorszám: 3076 (119763)
(előzmény: janeeka, 2010-01-07 21:08:44)

 
 
janeeka
válasz erre | email2010-01-07 21:08:44
de amint látom ezt te pénzért adod. épp azért akarom magamcsinálni hogy ne kerüljön pénzbe :)
sorszám: 3075 (119762)
(előzmény: Krisz03, 2010-01-07 21:04:43)

 
 
Krisz03
válasz erre | email2010-01-07 21:06:14
A megszakító egy kondis csatoláson keresztül vezéri a tirisztort.
sorszám: 3074 (119761)
(előzmény: janeeka, 2010-01-07 21:03:24)

 
 
Krisz03
válasz erre | email2010-01-07 21:04:43
Igen, pontosan így működik, ezért is kicsi az áramfelvétele. 300-350V körül állít elő.
sorszám: 3073 (119760)
(előzmény: janeeka, 2010-01-07 21:01:38)

 
 
janeeka
válasz erre | email2010-01-07 21:03:24
mondjuk azt nem értem hogy a kapacitiv kisüléses gyujtást milyen elven vezéreled megszakitóval. megszakitó vezérel egy tirisztort ? vagy tranzisztort ami szaggat?
sorszám: 3072 (119759)
(előzmény: Krisz03, 2010-01-07 15:55:34)

 
 
Krisz03
válasz erre | email2010-01-07 21:02:51
Kevés. A hangsúly azon van, hogy még alapjáraton sem tudja pótolni. Gondolom a kereszteződésekben nem bőgeted a motort, tehát közúton nem lenne valami praktikus. Amit ajánlottam, az garantáltan működőképes, nem meríti le az akkut, mert annak áramfelvételét bőven tudja pótolni a generátor. Ráadásul egy tirisztoros gyújtáshoz való trafóval (a rövidebbik fajta), sokkal nagyobb energiájú szikrát képes előállítani, mint az, amit építeni szeretnél (tranzisztoros). A nagyobb szikra jobb égést, ezáltal nagyobb teljesítményt, és picivel jobb fogyasztást eredményez. Tehát jobb hatásfokkal üzemel a motor.
sorszám: 3071 (119758)
(előzmény: janeeka, 2010-01-07 20:56:29)

 
 
janeeka
válasz erre | email2010-01-07 21:01:38
A te megoldásodnál az inverter a tápfeszültség áramát turbózza fel ? milyen feszültséget állit elő ? 350 V vagy sokra gondolok ?
sorszám: 3070 (119757)
(előzmény: Krisz03, 2010-01-07 15:55:34)

 
 
janeeka
válasz erre | email2010-01-07 20:56:29
Értem amit mondasz. Bár nem tudom mit tud a simson tölteni rá kellene mérnem ez még nem jutott eszembe, de mivan ha azt csinálom hogy ugye megüresedik a gyujtótekercs helye és ide még egy töltő tekercset tudok tenni akkor duplán tölteném az aksit. két tekercsröl. Ez is kevés lenne?
sorszám: 3069 (119756)
(előzmény: Krisz03, 2010-01-07 15:55:34)

 
 
Krisz03
válasz erre | email2010-01-07 15:56:31
Uhh, bocsi! Véletlen frissítettem, és újra elküldte. De úgy látom Te is belestél ebbe a csapdába. :-)
sorszám: 3068 (119744)
(előzmény: Krisz03, 2010-01-07 15:55:34)

 
 
Krisz03
válasz erre | email2010-01-07 15:55:34
Helló!

Készítettem már ilyet, a net tele van ilyen (TCI) gyújtásokkal. Viszont lebeszélnélek róla, mert túl nagy az áramfelvétele, durván 2.5A. Ennyivel ideig-óráig elmegy, aztán lemerül az akku, mivel kicsi a Simson generátor teljesítménye (alapjárat közelében is illene tudnia ezt a 2A-t, de nem tudja még magas fordulaton sem).

Viszont tudok ajánlani egy jobb megoldást. Ugyanúgy megtarthatod a megszakítót, mint jeladót, viszont nagyon alacsony áramfelvétellel üzemel a gyújtás (alapjáraton 0.3-0.5A, fordulaton 1A). A következő linken, a termékeim között megtalálod "Inverteres CDI gyújtás" néven:
http://sites.google.com/site/kkrisz03/termekek
sorszám: 3067 (119743)
(előzmény: janeeka, 2010-01-07 15:38:03)

 
 
janeeka
válasz erre | email2010-01-07 15:49:33
Hali!
Azt szeretném kérdezni hogy valaki közületek alakított e már simsont tranzisztoros akkumulátoros gyújtásúra, de nem teljes átalakitásról beszélek, csupán a kondenzátort iktatnám ki és nem a megszakító szakítaná meg a primer áramot hanem a tranzisztor, a megszakitó csak a jelet adná a tranzisztornak, hogy mikor kell szakitania. Már kész van a kapcsolásom csak nem tudom milyen ellenállásokat tegyek a tranzisztor elé. Örélnék ha valaki ezt kitudná számolni nekem vagy ha csinált már ilyet akkor a konkrét kapcsolás is jó lenne előre is köszi.
sorszám: 3066 (119742)

 
 
Krisz03
válasz erre | email2010-01-07 15:49:01
Helló!

Készítettem már ilyet, a net tele van ilyen (TCI) gyújtásokkal. Viszont lebeszélnélek róla, mert túl nagy az áramfelvétele, durván 2.5A. Ennyivel ideig-óráig elmegy, aztán lemerül az akku, mivel kicsi a Simson generátor teljesítménye (alapjárat közelében is illene tudnia ezt a 2A-t, de nem tudja még magas fordulaton sem).

Viszont tudok ajánlani egy jobb megoldást. Ugyanúgy megtarthatod a megszakítót, mint jeladót, viszont nagyon alacsony áramfelvétellel üzemel a gyújtás (alapjáraton 0.3-0.5A, fordulaton 1A). A következő linken, a termékeim között megtalálod "Inverteres CDI gyújtás" néven:
http://sites.google.com/site/kkrisz03/termekek
sorszám: 3065 (119741)
(előzmény: janeeka, 2010-01-07 15:38:03)

 
 
janeeka
válasz erre | email2010-01-07 15:38:03
Hali!
Azt szeretném kérdezni hogy valaki közületek alakított e már simsont tranzisztoros akkumulátoros gyújtásúra, de nem teljes átalakitásról beszélek, csupán a kondenzátort iktatnám ki és nem a megszakító szakítaná meg a primer áramot hanem a tranzisztor, a megszakitó csak a jelet adná a tranzisztornak, hogy mikor kell szakitania. Már kész van a kapcsolásom csak nem tudom milyen ellenállásokat tegyek a tranzisztor elé. Örélnék ha valaki ezt kitudná számolni nekem vagy ha csinált már ilyet akkor a konkrét kapcsolás is jó lenne előre is köszi.
sorszám: 3064 (119740)

 
 
Szumó
válasz erre | email2010-01-06 10:35:48
Eladók:
Jawa,Mz.ETZ,Pannonia,Danuvia,Csepel,Simson,Komar,Romet,Riga és egyébkarburátorok,karburátor alkatrészek,karburátor házak.
Érd: motorsokk@citromail.hu
Weboldal:http://www.szumo.sokoldal.hu
sorszám: 3063 (119703)

 
 
fejes
válasz erre | email2010-01-03 17:03:24
sziasztok!

Jó állapotú konyhabútor garnitúra elcserélhető motorra, főleg simsonra! Ajánlatokat várok!
fejesmiklos@citromail.hu

hirdetés:
http://www.expressz.hu/vegyes/hirdetes-18062749/

Keress bátran!
üdv
sorszám: 3062 (119655)

 
 
petya54
válasz erre | email2010-01-01 06:58:35
Szia!

Szecskavágó Bt. heves megye Nagykökényesen, főként szovjet boxerek, de simsont is elválal a srác! keress rá gugliban ha nem sikerül adok telszámot!

Üdv:petya
sorszám: 3061 (119600)
(előzmény: otter, 2009-12-30 12:27:21)

 
 
otter
válasz erre | email2009-12-31 02:23:21
Sajna nem.
Pest megye.
Ráckeve.
sorszám: 3060 (119585)
(előzmény: Petrov, 2009-12-31 00:23:50)

 
 
Petrov
válasz erre | email2009-12-31 00:23:50
szia! Holl laksz pontosan? Ha GY.M-S megyében akkor orvosolható a probléma!
sorszám: 3059 (119582)
(előzmény: otter, 2009-12-30 12:27:21)

 
 
otter
válasz erre | email2009-12-30 12:27:21
Sziasztok!

Egy Simson Schwalbe került a tulajdonomba és szeretném feújítatni, de sajnos nem vagyok jártas a szakmában és nem tudom hol keresek tapasztalt szerelőt.

Akinek van vmi infója kérem írja meg hol találhtó megbízható, tapasztalt szerelőt, aki ilyen régi gépek renbbehozatalával foglalkozik.

Képek:
http://picasaweb.google.com/juhaszandras/Schwalbe?feat=directlink

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv.: ANdrás
sorszám: 3058 (119569)

 
 
simsonstar
válasz erre | email2009-12-29 15:59:34
Simson Star veterán motor portál.
Minden ami Simson Star SR 4 - 2 veterán motor!
Aki szereti, a Simson Star veterán motort, az sok hasznos információt talál a honlapon.
http://simsonstar.gportal.hu/
sorszám: 3057 (119563)

 
  Összesen: 69 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu