:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Simson - új hozzászólás Összesen: 69 oldal
Üdv. Van egy SIMSON SCHWALBE-m.1977-es,turbuhütéses,jo gumikkal,uj üléshuzattal,üzemképes állapotban.Ezt szeretném eladni i.ára:36000ft.Ha valakit érdekel telefon számom:06304333271
Hy!
Szóval akkor összegezve:
-a két jegyzést egybeállítom,csavartlazítok, aztán egy 0,4-es hézagnérőt dugok a mexakító közé, beállítom meghúzom a csavar(oka)t és kész?
Vasárnap megcsinálom, aztán leírom mi volt...:)
Köszi a segítséget!
Szép napot!
Bye!
Köszi!
Hétvégén lesz időm próbálkozni, ha nem boldogulok akkor írok.
Köszi: brunc
Mert felrobbant a kipufogóban a 100x-i rugdosás során oda beáramlott, el nem égett keverék. Ez elég nagyot tud pukkanni.
Szerintem a gyújtásod nem a legjobb helyen van, és lehet, hogy a kipufogód is kissé kokszos.
Üdv.
Ha valakit érdekel egy simson felni szinte uj gumival egybe:8500ft vagy külön-külön.számom:06304333271
Szevasztok.
Van egy S51-esem, mexakítós. Ma elmentem egyik haverhoz, majd haza szerettem volna indulni, Rárúgtam (még meleg volt) Beindult, majd léállt. Rugdostam vagy 100x, majd durrant egy Kuva nagyot. Nézem, a kipufogóvéget vagy 10 méterre kilőtte. Összeszedtem a darabot, majd rárúgtam a motorra egyből beindúlt és hazamentem. Cool mélyhangja volt. Kérdem, miért lőtte ki a dobvéget???
Heló.A kuplung nem csuszik .Állits rajta ha értesz hozzá de nem nagy ügy:a karnál a bowdwennek van egy állitója a nagyobbik keskeny anyát azon meglazitod és az állitót rovátkolt vége van ahol bemegy a bowden ott megfogod és kézzel vagy fogóval kifele tekered vagyis hosszabb lesz a bowden külső háza.Közben kicsit huzogatod a kart és addig tekered amig nem érzed hogy egy kicsit keményebb vagyis már a kiemelést érzed.Eddig is biztosan érezted vagy lehet hogy alig olyan majdnem hogy a kormányig behuztad és kb ott.Majd most ha kb a kar amikor elkezd kiemelni és a kar tartója között (a tengely irányú elmozdulás között )és a kar szára közöttlegyen kb3mm.hogy biztosan ne csusszon meg utazás közben.Ha szerinted jó mielött kiprobálod a keskeny anyát huzd meg .Ha nem érted leirom másképp.Nyugodtan kérdezz.Ha ez az állitás nem segit akkor lehet még a blokknál is állitani de ha nem értesz hozzá szólj valakinek aki érti és beállitja.Ezt is leirnám csak ez hosszabb.Probáld ki mielőtt beállitanád azt :Beteszed 1-be és behuzod a kuplungot szerintem ha meg csuszna akkor is olyan kicsit hogy majdnem inditja a motort.EZ azt jelenti hogy nem csuszik.Amit leirtam állitással az a lényege hogy a bowden külső hosszabb lesz igy jobban kiemel.
Üdv Mindenkinek!
Van egy S51-es gépem, amivel van egy problémám.
A gép pöcre indul, alapjáraton szépen ketyeg, ha ráhúzom a gázt akkor reagál ahogy kell, de amint berakom sebességbe és elindulnék vele, azonnal visszafullad.
Tud valaki segíteni?
Előre is köszönöm: brunc
Szevasztok.Van egy eladó 250-es ETZ-ém,meg egy dcsepel.Simsont beszámítok az eladásnál.Ha ismertek valakit,aki ilyesmi cserére vár akkor légyszi szóljatok.Köszi és üdv.
Szasz!
Nem kell hozzá szerelö, hogy a gyujtást beállítsd! Te is meg tudod csinálni. Beállítod a megszakítőhézagot 0,4 mm -re.Ha még nincs szétverve a gyújtás oldali karter, akkor találnod kell a karteron 1 álló jelet a lendkerék mellett úgy 10 óra irányában(kb ahol kijönnek az alaplapból a vezetékek). Olyan mintha hidegvágóval ütöttek volna 1 vonalat. A lendkerék oldalán találsz 1 forgó jelet( kb 2cm hosszú szintén hivegvágó feeling) A megszakítónak akkor kell nyitni, mikor a 2 jel együtt áll. Sok szerencsét.
Hy!
Köszi!
Azóta nem tudtam ezzel még foglalkozni, mert már eltettem a mocit télire, de tavaszal az első dolgom lesz elmenni egy jó kis szervízbe és műszerrel belőnni a gyújtást.
sajna elég fakezem van ehhez, a többi megy, de az elekrtonika....hadjuk!
Egyébként tényleg ez lehet, mert ha egyesbe kuplunggal felpörgetem,majd kiengedem a kuplungot, akkor szépen megy, (majd kiugrik egykerékre..:) )de ha csak odahúznám, akkor befullad, aztán meg pirulok a táblánál, mire megindul...:)
Köszönöm szépen a válaszod!
Szép napot!
Bye!
Helló mindenkinek.Kisfurjesit arra kérném, hogy legyen szives minden Schwalbes(turbós) cikkét elküldeni az e-mail címemre.Minden érdekel!Nagyon megköszönném.Az e-mail címem OPEL-OMEGA@FREEMAIL.HU. Előre is köszönöm.
Heló.Az a problémád hogy későn van a gyújtásod,ezért alapjáraton ha hirtelen nagy gázt akarsz húzni egy kicsit megtorpanik majd utána megy.Mivel késői a gyujtás ideje ezért majdnem hogy holtpont után lehet szerintem ezért a kipufogó durrog vagyis csak azthallod mivel a hang a hengerből hallatszik ki.Ezek ismerős problémák.Nekem simsonom nincs de a jawa mustang is produkált már ilyet.A gyujtáson állits korábbra vagyis a holtpont elé kb1.5-2mm re a holtpont elé.Ha itt volt akkor is állithatsz esetleg még korábbra.HA nem lesz jo akkor még esetleg a karbi alapjárat levegő cavarján állits.
Tudja valaki, hogy a schwalbe-be mekkora szimeringek kellenek es hany db?
HyGy
Simson 250-alkatrészek eladók.
Kardán,lehajtás,dinamó,apróságok.
06 35 362 346.
Sziasztok! Simson Sztár-hoz kellene komplett légszűrő ház, elsőlámpa foncsor, meg takarólemez a blokkhoz ami a karburátor oldalon van és a másik oldali is. Nox
Sziasztok!
Egy 1971-es Schwalbem van, amihez szükségem lenne egy lendkerékre. Kérem, aki tud segítsen.
Szev.Ha be van járatva a henger akkor nem árt azzal a dugattyúval próbálkozni,amivel bejáratták,ui. nem biztos,hogy megfelelő az amit te raktál bele,hidd el néhány század mm is van hogy számít főleg ha meg van fúrkálva a henger.Ezenkívül ellenőrizd a gyűrűket,pl. ha vmelyik esetleg hiányozna nem ártana pótolni ill. cserélni(nem drága pár száz ft).Ha ugyan úgy 50ccm akkor gyújtást ne de ha nagyobb akkor állítsd újra sztem.Ja és ha új dugó, gyűrű, (új henger) kerül a simóra, nyugodtan itass vele 1:40-1:35ös keveréket,akkor egyenletesen fog bejáratódni.Csá!
szevasz! Lehetséges, hogy a gyertyád nem megfelelő hőértékű. kérjél egyet egy simsonos haverodtól, vagy vegyél bele egy nagyobb hőértékű gyertyát, ez lehet a melegen szagattó motor hibája.
rewmélem jó tippet adhattam.
Üdv
Hello!
Elvileg akkor csinál ilyet, ha sok benzint kap. Nézd meg a www.simson.hu-n van a karbi beállításról cikk. Az alapján próbáld megcsinálni.
SIMSON ra, MZ re és JAWA ra minden ami kell!! Tuningok, tuning settek, blokk illetve váz alkatrészek kiegészítők, tükrök, gumik, akksik, csapágyak, kipufogók, hengerek,főtengyelyek, gyertyák stb..!! Tényleg MINDEN!! BONTOTT illetve ÚJ GYÁRI ÉS UTÁNGYÁRTOTT ALKATRÉSZEK!
Bp-en 5000 ft felett ingyenes kiszállítással!! Postai Utánvéttel is!
0630/4096093
szeva!van egy 51-es simsonom.tettem rá egy 4 felömlős tuning hengert,szintén simsonon volt a henger,bejáratva minden fasza,hidegen megy meg felpörög faszán.simson karbi van rajta 72-es fúvókával,de ha bemelegszik szaggatva pörög,meg az alapjárat is elmegy,kicsit hűl újra fasza,nem tudom mit kéne vele csinálni,akit tud kérem segítsen!!!!!!megköszönöm!!bye
Tudna nekem valaki segíteni, hol van Budapesten valami megbízható szerelő aki foglalkozik simsonnal?
köszi
ELADÓ 1991-es Enduro 4 seb 80ccm es komplett motorblokk!! Friss generállal 0 km-rel gyönyörű állapot 200% ig felújítva!! 70 es könnyített vadi új főtengellyel, új henger komplett, Vadi új komplett gyújtás stb... Minden Új benne! 110 km/h a vége!!!! ÁR FIX 40000 ft
0630 4096093
Te is eltúlzod, nem nemzeti park, csak egy völgy, ahol a partoldalban azáleák találhatók.
Ha a fiúk még tíz kilométert motoroznak, találnak egy enduropályát, amit a helyi önkormányzat azért építetett, hogy a "vandál" motorosok ne a falu utcáin motorozzanak, ne adj isten értékeket tegyenek tönkre.
Azóta rend van.
A helyet úgy hívják, hogy Gellénháza.
Igen, de máshol történik a megszakítás.
Vagy elforgatod az alaplapot, vagy a tengely ékes oldalát.
Mit szóltok a simsonos "krosszmotoros" vandálokhoz,akik "szétverettek" egy nemzeti parkot?Ma volt a híradóban.Látta valaki?Szerintem egy kicsit azért el lett túlozva a dolog.Az biztos,hogyha megtalálják őket jól meg lesznek szopatva.Üdv.
Sziasztok!
Meg tudja valaki mondani,hogy a Simson Schwalbe/Star blokkra jó-e a Simson Electronic gyújtása/generátora?
Köcc!
http://web.axelero.hu/vargabt/simson/simo.htm
Van bár apró elírás, de ezek csak apró bosszúságot okoznak. Vasfűrésszel leküzdhető.
Ha valami nem jó, akkor meg, engem lehet szidni...
Hy!
Sajna kicsit durvább a zaj, mint a gyújtásé..elég fémes és kopogó...:(
egy ótószerelő (trabis) barátom szerint csapágy lehet...milyen csapágy(ak) van(nak) ott érdekelve?
Illetve hol tudok a gyújtáson állítani, vagy a porlasztón?
A porlasztón csak egy üresjárati csavart látok, kívül....
vagy belül kell???:)
köszi!
Bye!
Hy!
Sajna kicsit durvább a zaj, mint a gyújtásé..elég fémes és kopogó...:(
egy ótószerelő (trabis) barátom szerint csapágy lehet...milyen csapágy(ak) van(nak) ott érdekelve?
Illetve hol tudok a gyújtáson állítani, vagy a porlasztón?
A porlasztón csak egy üresjárati csavart látok, kívül....
vagy belül kell???:)
köszi!
Bye!
Valószínűleg a porlaszóval illetve a gyújtással lehet némi probléma. Ennyit tudok neked így látatlanban mondani a jelenségek alapján.
A váltóba jobb minőségű márkából vegyél SAE 80-90 vagy SAE75-90-est.
Én mindig keveréket tankolok, nem szoktam kevergetni az olajat hozzá. Több Simsonom is van, napi szinten Simsonnal járok, de még soha nem volt problémám a kúton kevert üzemanyaggal. Gondolom, hogy itt a legolcsóbb olajat keverik a benzinhez.
A motor biztosan meghálálja, ha pl. Castrok 2T-t raksz a benzinbe.
Hy!
Egy új Szimótulaj közöttetek...:)
Tegnap vásároltam egy S51n-es kis csodát...
3 sebességes, felújított meg minden...
Pár kérdésem lenne:
-induláskor és kis fordulatszámnál nehezen pörög fel...utána semmi gáz, megy, mint akit ütnek:).....miért és mit lehetne ellene tenni?
-Üresben ha jól felpörgetem durrog! Nem a kipufogóban, hanem valahol a motornál, de nem tudom, hogy az égéstérben, vagy egyéb helyen....mitől van és lehet összefüggés az előző problémával?
-Milyen olajat használtok a váltóba és a benzin keverékbe...láttam ez már volt beszédtéma, csak megerősítés képpen!
Ennyi lenne!(Egyenlőre.)
szép napot!
Bye!
Huber 1 fővárosi, többé-kevésbé ismert emberke, többek között szimeringekkel is foglalkoznak. :-)))
A 150.- os szimering szénhidrogénekkel szellenálló?
Ha veszek, kifejezetten olyant kérek!
A benzin és olajállók Viton néven mennek.
Ezekben a rugó saválló, 190 Celsiusig használhatók.
Mivel az 51-es típuson kívül van, nem szükséges a széthúzás a kivételhez.
Befelé ütni nem lehet.
Amikor megnyitotam a felületet vagy mikor
benyúltam 90 fokban hajtott csavarhúzóval, sikerült az alumínium falat megsértenem.
Azt javítottam FBS ragasztó-tömítővel.
-50 - + 200 fokig alkalmazható.
Levegő nedvességének hatására gumisodó szilikonkaucsuk.
Hasonló tulajdonságú a piros feliratú Gumiám-G paszta is.
-50 - +160 fokig.
30 000 km 1 főtengelynek ilyen szempontból semmi.
Vár felújításra olyan (KR51/1) tengelyem amit 1971-ben állítottak üzembe.
4. gazda vagyok, 3. volt nagybátyám, másik kettő ismerőse.
Elhiszem Nekik hogy nem cseréltek főtengelyt, az óra valahol 80 ezer fölött megállt.
Huber 1 fővárosi, többé-kevésbé ismert emberke, többek között szimeringekkel is foglalkoznak. :-)))
A 150.- os szimering szénhidrogénekkel szellenálló?
Ha veszek, kifejezetten olyant kérek!
A benzin és olajállók Viton néven mennek.
Ezekben a rugó saválló, 190 Celsiusig használhatók.
Mivel az 51-es típuson kívül van, nem szükséges a széthúzás a kivételhez.
Befelé ütni nem lehet.
Amikor megnyitotam a felületet vagy mikor
benyúltam 90 fokban hajtott csavarhúzóval, sikerült az alumínium falat megsértenem.
Azt javítottam FBS ragasztó-tömítővel.
-50 - + 200 fokig alkalmazható.
Levegő nedvességének hatására gumisodó szilikonkaucsuk.
Hasonló tulajdonságú a piros feliratú Gumiám-G paszta is.
-50 - +160 fokig.
30 000 km 1 főtengelynek ilyen szempontból semmi.
Vár felújításra olyan (KR51/1) tengelyem amit 1971-ben állítottak üzembe.
4. gazda vagyok, 3. volt nagybátyám, másik kettő ismerőse.
Elhiszem Nekik hogy nem cseréltek főtengelyt, az óra valahol 80 ezer fölött megállt.
Még egy kérés hozzád a témához:
Az FBS-t főtengely szimmering cserénél mire tudnád használni?
Sehol semmit sem karcoltam meg.
No, akkor azt elmondanám, hogy amikor megvettem a gépet négy évvel ezelőtt, akkor rögtön kicseréltem a két főtengelyszimmeringeket. Ekkor az órában 19.650 km volt és H U B E R szimmeringekre cseréltem. Ezekkel a szimmeringekkel 8.000 km-t tettem meg minden gond nélkül, sehol sem eresztett. Azért vettem rá magam a szimmeringek cseréjére, mert úgy gondoltam, hogy négy év és 8.000 km egy ilyen szimmeringnek már lehet, hogy egy kicsit "sok". Egyik szimmeringem sem eresztett még ekkor. Először egy két élű "no name" szimmeringgel próbálkoztam, de ez rögtön "átvérzett", ezért visszatértem a régi, beváltra. Az elmult 14 éves motoros multamra visszatekintve, szinte kivétel nélkül H U B E R szimmeringeket használtam, és soha sem volt gond egyikkel sem.
Nem azt akarom neked bizonygatni, hogy a 150 Ft-os Huber jobb mint, a csapágyboltokban kapható kb. 1400 Ft-os tartósabb szimmeringek, hanem azt, hogy 150 Ft-ért a H U B E R sem rosszabb az árához képest annyival, és ezzel is meg lehet tenni pár ezer km-t.
A pont Gabinál van, valószínűleg a 30.000 km miatt már a szimmering mikronnyi gödröt vájt a főtengely felületébe. Eddig akár hányszor cseréltem szimmeringet, soha sem találtam el ezt a gödröt, amiben a legutolsó folyás mentes szimmering futott. Így nem rossz ötlet, hogy a szimmering belső gyűrűjét összébb kell húzni.
Kisfürjesi!
Ezt az utóbbi állításodat, hogy "Akkor ez a baj! Szerencsétlen ember helyén én is mindenhol eresztenék.:-)))" tapasztalatból mondtad?
SIMSON ra, MZ re és JAWA ra minden ami kell!! Tuningok, tuning settek, blokk illetve váz alkatrészek kiegészítők, tükrök, gumik, akksik, csapágyak, kipufogók, hengerek,főtengyelyek, gyertyák stb..!! Tényleg MINDEN!! BONTOTT illetve ÚJ GYÁRI ÉS UTÁNGYÁRTOTT ALKATRÉSZEK!
Bp-en 5000 ft felett ingyenes kiszállítással!! Postai Utánvéttel is!
0630/4096093
Tegnap jött új simson S51E Meg van még minden rajta komplett!!!
Híbátlan gyári kerekekkel stb...
Eladó megmaradt cuccok!
SIMSON S51:
Vadonat új gyári 3 seb. váltódob 2000 ft
fellújított első teleszkóp komplett 8000 ft
S53 as újszerű állítható hátsó teló 8000 ft/pár
ETZ
Hátsó teló újszerű állapotban 7000/pár
komplett első teló( sérülésmentes) 14000 ft
Féktárcsák 5000/db
ETZ 250 váz (sérülésmentes) forgalmival tözskönyvel, beírható! 10000 ft
ETZ 250 váz sérülésmentes papír nélkűl 5000 ft
ETZ 250 közép stender 1500/db
ETZ 250 tank szép állapot 3500 ft
első komplett lámpa 4500 ft
km óra 4000 ft
fordulatszám mérö 4000 ft
komplett 12V gyújtás megszakítós 8000 ft
250 es és 125 ös ülések, indexek, lámpák, sárvédők, villák, fesszabok, kapcsolók, stb... nagyon nagyon sok alkatrész!
HÍVJ INFÓÉRT!
Ezt írtad:
"A szimmering amit belerakok, az Huber."
Akkor ez a baj! Szerencsétlen ember helyén én is mindenhol eresztenék. :-)))
Kisfürjesi
Az FBS egy tömítőpaszta, ami száradás után is megőrzi a rugalmasságát. A szimmering tömítőfelületénél nézd meg, hogy nincs-e valamijen mechanikai sérülés a főtengelyen. Ha nincs, akkor mielőtt berakod az új szimmeringet, vedd ki a rugóját, és csavard össze egy kicsit jobban, hogy erősebben szorítsa a szimmeringet. Több ötletem nincs.
Gabi
Az FBS a szimmeringet jelenti?
A szimmering amit belerakok, az Huber.
Semmit sem karcoltam meg, minden hibátlan, vigyáztam rajta mindenre.
Közben arra gondoltam, hogy a futásteljesítménye miatt a főtengelyen mikronnyi vája keletkezhetett, amit a szimmering okozhat. Lehetséges ez?
Szev!Sztem engedd le az olajat,csavarozd le a deknit és jobbra fönt találsz egy érdekes félköríves bazt.Na azt egy rugó húzza vissza,szerintem neked az elszállt,ezért mindíg a legnagyobb vályatba ugrik vissza(üres).Nézd meg, remélem segítettem,csá!
Van egy 8-as anya a karbi alatt ,ha azt letekered van egy állító csavar azon lehet finomítgatni a váltón.
FBS vagy hasonló?
Nem karcoltad meg a falat?
1970 ősz vége (Gondolom, mert utána már csak mintegy 10 000 db gyártottak le.)
Ha egyenletesen dolgoztak.
Hálás vagy? :))
Virtuális sör?
Kisfürjesi
Sziasztok!
Rendelkezek egy Simson S51 Eduróval /4 sebességes/ és az a problémám, hogy amikor vissza akarok kapcsolni egy sebességet álltalában üresbe dobja be. Mi okozhatja és mit tudnék tenni a probléma elkerülése érdekében?? Előre is köszi!
Összesen: 69 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|