:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Simson - új hozzászólás Összesen: 69 oldal
Üdv srácok lányok. Sürgősen SOS-be kellene nekem Simson Schwalbe-hoz, ami gyújtótekercses, ez a régebbi, elektromos kapcsolási rajz! Köszönöm a segítségeteket! motorace@freemail.hu az emailcímem
Sziasztok tud valaki küldeni egy elektromos bekötési rajzot, vagy egy linket Simson S50N típushoz, ami még NEM a külső trafós gyújtású. Mert ami a SZAKIRODALOM-ban van az már küső trafós.
Simson alkatrészek adás-vétele, új illetve (vagy) használt.
Utánvéttel, nagyobb mennyiségnél a házhozszállítás ingyenes Győr és Szombathely 40 km-es vonzáskörzetében.
Érdeklődni lehet:
- Tánczi Tibor: Tel: 06 70 333 9723
Email: ttibi20@freemail.hu
- Holy Roland: Tel: 06 70 285 1419
Email: maci-1@freemail.hu
CSerélnék 2db s51 hátsó telót Star hátsó telokra!
Sziasztok, nem tud valaki Simson robogóra hátsó sárvédőt? Han van valakinek írjon erre az e-mail címre
muller_szabolcs@citromail.hu
vagy
sub-ee19@freemail.hu
Előre is köszi, ha valaki tud segíteni!
Ja és írjatok árat is!
HEllo! Star alkatrészek érdekelnek! csak bontásból ,és eredeti!
email en!
kobra111@citromail.hu
Sziasztok! Sajnos el kell adnom Simson S51 Endurómat! A mociról csak annyit, 1990-es évj,12V-os,Tirisztoros gyujtású! Nagyon megkímélt és teljesen gyári állapotban van! (igazi ritkaság) A végső ára:90e Ft! Kérésre küldök képet! cs.metyus1@freemail.hu 06208234306
HALI!!
MEGMARADT SIMSON bontott akatrészeimet eladnám!!
Nagyon sok cucc, telók, vázak, kerekek!!
HÍvj ha érdekel valami, mert ritkán vagyok netközelben!!
0630 4096093
Keresek Simson S51-hez robbantott ábrát
ha lehet erre az ímélcímre küldjétek: bush1991@freemail.hu
előre is köszi
Helló! Keresek S51-es SIMSON-t max:15E Ft-ig! Mindegy milyen állapotú! 06304824602 Heves megye-Hatvan-Göngyös környékéről!
Hali! Tudna nekem valaki küldeni e-mail-ban S51B Simsonhoz fesszabályzó bekötési rajzot? megj.:12v 2tekercses fesszab. 5kivezetéses!! please!!
wok-tf-117@freemail.hu
Hali! Tudna nekem valaki küldeni e-mail-ban S51B Simsonhoz fesszabályzó bekötési rajzot? megj.:12v 2tekercses fesszab. 5kivezetéses!! please!!
Helló! Keresek S51-es SIMSON-t max:15E Ft-ig! Mindegy milyen állapotú! 06304824602
A középállvány érdekel. Mit kérsz érte?
De csak ott! De hááát igen ami ott van... Régen tetszett, mostmár nem annyira...
sorszám: 792 (41493)
( előzmény: Kalányos Wendel, 2005-12-06 14:34:54)
Eddig hol voltál? Nemcsak a SKM honlapján? Hát, hogy ott mi van...
van egy eladó alu középálványom és egy mechanikus fordulatszám mérőm simsonhoz.
orlin@freemail.hu
Adminisztrátor által törölve.
Adminisztrátor által törölve.
Sziasztok! Én is új tag vagyok errefelé! Eddig máshol tengettem időmet, de nem tetszett, most itt vagyok. Magamról annyit , hogy őrült Simsonos vagyok. A honlapomon találtok pár képet, meg videót rólam.. www.szupepe.hu
Remélem itt jól fogom magam érezni...
üdv Mindenkinek!
szupepe
... Üdv minden motorosnak .....
... Uj tag , illetve partner vagyok pár perce.... :)
Helló emberek,monjátok meg,mi lessz akkor,ha fogom a dugót,és a szívóablak felől,vágok le belőle,mondjuk 3-mm-t,tehát megnő a szívási idő!!!
mi lessz?kapja a kaját,de a levegőt is nem,elvégre a keverési arány megmarad,csak éppen több jut be belőle a forgattyús házba!!
Na mi lessz akkor???????
Sziasztok, bocs ha mar egy elobb kitargyalt temat hozok fel ujra de nem olvastam el vegig a forumot.Szoval nekem az volna a kerdesem, hogy valamelyikotok alakitott-e mar at 50-es blokkot 70-esre.
En azt az infot kaptam errol egy motoros boltba, hogy csak egy 70-es hengert kell vennem termeszetesen hengerfejjel egyutt es a kuplungtarcsat.
Igaz ez?
Sajnálom, hogy személyed elleni támadásnak vetted, amit írtam, holott csak shamen mondatába - "Ha meg belefutottál egy traffiba, akkor hiába magyarázod, hogy a tiéd csak smkp" - kapaszkodva fogalmaztam meg kétségeimet a módszer hatékonyságát illetően. Engem nem érint, viszont ha egy hivatalos személy kételkedik a hasznosságában, s ez a kérdés nincs tisztázva, akkor nem segítség, hanem kib@szás azt másoknak ajánlani. Erre kellett volna érdemben reagálnod, nem a többire.
A többivel kapcsolatban.. Nem akarok senkinek védelmére kelni, nem vagyok rendőr se, csak visszataszító magatartásnak tartom, hogy olyan valakire vetíted a buta/szemét rendőr képét, aki ezt eddigi fórumbeli szereplése alapján egyáltalán nem érdemelné meg.
A humorérzékre visszatérve pedig.. viszonyítás kérdése, valóban nem fetrengek visítozva egy testnedvekre építő poéntárház összes elemét felvonultató tengerentúli vígjáték láttán, ahogy ez a költői hasonlatra épülő, rendkívüli egysoros: "olyan buta lesz a motor, mint egy rendőr" - sem tud bamba mosolyt csalni a képemre, ezek szerint valóban nincs humorérzékem, lelkileg pedig borzasztóan szegény vagyok. ;)
Amellett, hogy önellentmondásba keveredsz, nevetséges is, hogy ez alapján ítélsz el valakit - közben halkan hozzáteszem, eléggé mellétrafáltál. (Olyanok véleményére pedig nem adok, akiknek az esetleges rosszkedv egyetlen lehetséges okaként a nem kielégítő nemi élet jut eszükbe, s ennek nyilvános fórumon, teljesen ismeretlenül, ócska szlenget használva hangot is adnak.. meggyőződésem, hogy ez alapján már sokkal inkább felállítható egy hiteles jellemrajz. Ja, és ráncs? Ezen még nekem is sikerült elmosolyodnom..)
A témát részemről lezártnak tekintem, amennyiben van még személyeskedő mondanivalód, kérlek ne ide írd, hanem küldd el a mailcímemre "Úgyis nekem van igazam hrrr" tárggyal.
Hy!
Egy kisebb listát szeretnék csinálni, hogy mik azok a szerszámok, amik nélkül nem érdemes elindulni egy s51-es simsonnal..:)
A gyertyakulcs+gyertya, csavarhúzók (kicsi+nagy), egy kombinált fogó, ez ugye alap, de a többi is érdekelne!
Milyen villásokat tegyek be a táskába, és mi az ami felesleges...
Amivel már kisebb generált is meg lehet csinálni az út szélén...:)
Valamint az is érdekel, hogy milyen speciális szerszámok legyenek otthon a műhelybe(szimóhoz..)!
Előre is köszi!
Bye!
Szevasztok!Tegnap váltam meg a 2éves munkával restaurált Simson250-esem től.Marhára sajnálom!!:(Ha alkatrészre volna szügségetek szóljatok,talán van még valami!
Heló.Hát ezt azért én se engedném meg a rendőrnek hogy menjen vele csak úgy.Mivan ha azt mondanám hogy bejáratós és ő ugye meg teljes gázzal akarja kipróbálni hogy mit tud.És ha megszorulna pont akkor ebben az állapotban akkor mi lenne ha mondjuk még a főtengelyt vagy a hengert is kinyirná?Azért ez igen hülyeség.Mindent kitalálnak hogy ne lehessen jól érezni magunkat egy kismotorral.persze azokat a nagy motorokat 600-1000 ccm amikort városban 80-100 al tépnek közbe-közbe azzal nem törődik senki.
Csá.Ha meg akarják nézni a motormat a rendőrök akkor először el is kéne kapni.Most nyáron este volt amikor kimentem motorozni a Benelli K2-es robogómmal(80ccm-es,sport dod,stb.).A Lada Nivat úgy be aláztam, hogy mindenki csak nézett.Utol se ért utánna meg az utcákban leráztam.Azóta meg lett egy Cagiva Elefant 125-ösöm.Úgyhogy még kéne fejlődniük.hali:-)
Sziasztok!
Felújítok egy 1967-es Schwalbe-t. A szomszédból vettem, kissé hiányosan. Tehát:
Keresek komplett Star, vagy Schwalbe motor blokkot, nem baj ha működésképtelen, vagy komplett motort bontásra. Érdekelne még eredeti gyújtáskapcsoló, kormányzár és nyeregzár is (kulcsokkal).
Köszi
Tel: 06-202189721 Michalik
Rá se ráncs Sunesz! Nekem nagyon bejön a dumád! Ne is törődj velük! Biztos nem folyatott már napok óta ez a rebel csávó és baszta a csőrét, hogy te jobb kedvvel vagy, mint ő. Csak továbbra is tedd közzé, ha valami okos dolgot tudsz, mert ugye azt nemnézte az uborka, hogy segítettél pár emberen az ötleteddel! Kit érdekel, hogy neki mi tetszik? Őcsak 1, de lehet, h 100-nak jó tanácsot adtál! Különben is! a rendőrök, meg annyi szívót megérdemelnek amit tőled kaptak, mert az utcán visszaadják néha triplán, ebben eggyetértek! Akinek neminge, ne vegye magára!
Rebel56, köszi a hozzászólásodat.
Sunesz! Gratulálok az igyekezetedhez és a műszaki felkészültségedhez.
Többször is átolvastam írásodat, de bevallom én sem röhögtem könnyesre magamat.
Például sokkal viccesebbnek tartom azt a mondást, hogy "Ha viszkető seggel fekszel le, büdös ujjal ébredsz.
Bocs a poént, nincs harag!?
Továbbra sem tiszta, hogyan fogja egy rejtett kapcsoló megoldani azt, ha traffipax-szal bizonyítják, hogy többel ment a 'segédmotorod'.
Meg az sem, miért kell újra és újra elővenni az egyébként szar poénokat rendőr-témában, mikor ezt a fórumot többnyire nem a viccekben szereplő minimális intellektusú képviselőik látogatják, hanem a jószándékú, segítőkészek.
Természetesen te döntöd el, hogy a helyszínen hozzájárulsz-e bizonyos dolgokhoz, mert azért mégis demokráciában élünk. Amennyiben azonban szabálysértés vagy bűncselekmény elkövetésének megalapozott gyanúja fennáll, akkor lehetőség van a lefoglalásra. Három törvény is van, amely erre lehetőséget biztosít. Az, hogy adott helyzetben mi minősül annak, az egyedileg kell vizsgálni. Pl. Bemér a traffi mondjuk 70 km/h sebességgel. Te elmondod ( esetleg nincs rajta rendszám), hogy ez egy segédmotoros kerékpár, aminek közismerten nem lehetne annyit mennie. Ez esetben a jogszabály lehetőséget biztosít szabs. ügyben a lefoglalásra. Aztán közlekedés felügyeletes, vagy igazságügyi műszaki szakértő megvizsgálja a géped és ír róla valamit. Ha bebizonyosodna, hogy az mégsem smkp., akkor az összes ehhez kapcsolódó költség téged terhel. Plusz a büntetés. Csak hozzávetőlegesen a szállítási költség mondjuk helyben kb. 10-15 ezer Ft. A szakértő díja 30-40 ezer forint. A bírság meg annyi, amennyi. Ráadásul ha motorkerékpár lesz belőle, akkor ugye kellene valamilyen A-s jogsi, valamint ha használni akarok, akkor le kell vizsgáztatni. Vagy félrelököd.
Az, hogy ez az egész a gyakorlatban hogyan zajlik nem tudom, mert én még ilyen ügyben nem foglaltam le.
Fentebb példaként a traffit emeltem ki. Nézzük azt, hogy megállítok egy Simsonost, vagy Mz-st, én XIII. Kovács János őrmester. Behúzom az első féket, amely első meglepetésében elfelejt fogni. Ez esetben is lehetőség van lefoglalásra és műszaki megvizsgálásra. A határeseteket direkt nem említem mondjuk a féknél, csak végletet. Az, hogy a fékhatás mennyire megfelelő tényleg csak műszerrel lehet bizonyítani. Az a lényeg, hogy a gyanú fennálljon arra, hogy nem megfelelő.
Azért láttam már elsősorban smkp-knál, hogy kb. 1 Wattal világít a lámpája, amelyhez képest még egy szentjánosbogár is reflektor. Ehhez nem kell szakértőnek lenni.
Amit a smkp. bevizsgálás módszeréről mondtam az egy KF-es koma mondta nekem.
Ha lehetőséged van leszabályozva odavinni, akkor 1:0 javadra. De máshol már írtam ezt, hogy helyi motoros ( vagy autós ) és helyi rendőr esetében nagyon észnél kell lenni, mert "jön még kutyára teherautó" alapon valószínűleg vadászni fog rád. Én is vártam már faszira éveket is, aztán egyszer csak bejött.
Üdv!
Hy!
ide is beírom, hátha...:)
Simson (s51) km-óra érdekelne!
mail please!
Bye!
Követéses módszerrel csak akkor rögzítenek sebességet a rendőrök, ha a kocsiban van arra alkalmas traffipax. "Szemre" az értelmesebbje nem bírságol. Annyi minden van, amibe bele lehet kötni.
Ha meg belefutottál egy traffiba, akkor hiába magyarázod, hogy a tiéd csak smkp. A berendeléses módszer az általad leírtak miatt nincs igazán elterjedve. ( Annak idején én is "9"-es első fogaskerékkel vittem smkp. vizsgára. ) Akkor van csöcs, ha közúti felügyeletessel van együtt a zsaru. Akkor nincs berendelés. Ott helyben megy a vizsga. Kérdeznéd hogyan. Ráül a faszi és megnézi, hogy maxigázon ( legmagasabb fokozatban ) mennyit megy a verda. Ha több, mint a megengedett, ott helyben megkérnek, hogy ugyan vidd már el műszakira, hogy motorkerékpár lehessen belőle. Ha meg a papírod is hiányzik hozzá?!
A berendelést igazából gépjárműveknél szokták alkalmazni. Volt már például sötétített üvegért berendelt kocsi. A tulaj otthon gondosan leszedte és úgy ment be vele fülig érő szájjal, hogy hogy megszívatta a rendőrt. Igenám, de ilyenkor nem csak azt nézik, ami miatt behívták, hanem végigtolják egy műszaki vizsga soron. Ha nem lett felkészítve a taliga, akkor szopacs, mert elveszik az érvényes műszakiját, függetlenül attól, hogy mikor műszakizott utoljára.
Jó munkát a kapcsoló dugdosáshoz.
Sunesz! Köszi a tippet, ezután keresni fogom a segédmotorokon a kapcsolót.
Na jó, csak vicceltem.
A kérdéses riportot én is láttam a tv-ben. Nem gondolnám, hogy elsősorban a segédmotoros társadalmat akarnák szigorúbban ellenőrizni. A kiemelt közúti vizsgálat célja azon járművek kiszűrése, amelyek műszaki állapotukból adódóan fokozott balesetveszélyt jelentenek a közúton. Mivel a gépjárművek számához viszonyítva az smkp-k aránya jelentéktelen, ezért nem kell előre rettegni. A baleseti statisztikákban is elenyésző az smkp-k aránya. Száz gépjárműre talán ha egy jut. Nemrégen volt műszakin az MZ-m. Annyit csináltak, hogy felrakták fékpadra és megnézték, hogy a fék megállítja-e a kereket. Nincs fékhatásmérés. Ha a géped megfelel annak a minimális előírásnak, amely rá vonatkozik, akkor nincs mitől tartanod. Ha meg gagyi a géped, akkor ne csodálkozz rajta, ha szívóznak. Én személy szerint támogatnám a segédmotoros kerékpárok szigorúbb vizsgálatát, mert némelyikre ráülni is életveszély, nemhogy menni vele. Tisztelet a kivételnek. Az smkp-k sebességét ritka esetben vizsgálják.
Ha esetleg kíváncsi vagy az előírásokra, akkor a 6/1990 (IV.12.) KöHém rendeletben megtalálod.
Üdv!
"Egy a baromarcúak közül"
Hy Sunesz! Engem érdekelne az elektronika amit beszereltél a gépedbe! Tudnál segíteni a beszerzésében?
Hy!
N-es Simsonomat szeretném némi elektronikával felvértezni.
Valaki keserítsen már el :-), mennyi meló és mennyi lóvé ez...
És hogy mi is kell hozzá konkrétan...cikk + tapasztalat is jó lenne!
Szóval amit szeretnék:
-index,
-duda,
-max. elektronikus gyújtás...
-stb
azt honnan tudom, hogy 6v vagy 12v-e?
műszerem nincs..:)
köszi!
Szép napot!
Bye!
Köszönöm akkor inkább nem kérem!!!
Üdv Józsi.2800-ért oda adom ha érdekel.
Hello!!!
Nekem is volt ilyen problémám az enyémmel tudod mi a baja a rúgó elvan használlódva!!!Hány éves a motor?
Győr mellet!És ha van mennyiért adod?
Győr mellet!És ha van mennyiért adod?
Helló Emberek!
Van az öcsémnek egy Schwalbe-ja és most lett furatva meg főtengelyezve meg minden!De ilyennel még nem találkoztam!Összeraktam a blokkot betettük a vázba, a satuba még működött a berugókar de az első berugás után mintha kiakadt volna a rugója és nem jött vissza!Szétszedtem, minden jól volt benn/nem az első blokk amit összerakok/, felhúztam a rugót és megint összeraktam a motort!Ezután működött,de két nap múlva megint elszállt a berugókar!Kiakadt a visszahúzórugó!Ha valaki tud rá értelmes magyarázatot adni hogy miért akad ki az a szar ossza meg velem is legyenszives!KÖSSZ!
Üdv Józsi.
Ha jol emlékszem nekem van egy henger fejem.Merre laksz?számom:06304333271
Hy!
ehhh...azért ezt át kell gondolnom..:)))
Nem tünik bonyolultnak, csak mivel még nem csináltam, ezért értetlenkedek!
de szerintem menni fog...csak nem mostanság...
Ha van valami változás írok!
Szép napot!
Bye!
Szasztok!!!
Kellene egy Simson Shwalbe vagy Star hengerfej,max3500 Köszke
Irjatok!!
csopperke@freemail.hu
Neem. Először beállítod a megszakítóhézagot 0,4-re, és meghúzod a megszakító csavarját. Ezután egybeállítod a két jelet, és ha jól áll az alaplapod, akkor a 2 jel együttállásakor kell hogy elkezdjen nyitni a megszakító. ha nem áll jól,akkor állítasz az alaplapon. Minden állítás után húzd meg az alaplapot.
Szevasztok, nincs valakinek egy eladandó SIMSON sr50-ese úgy 10-20 eFt körül?
Felujjításra kell egy "simson sd 50 ct" számára.(beirod google-be a képeknél)
Összesen: 69 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|