:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Simson - új hozzászólás Összesen: 69 oldal
6 vagy 12 voltos??
Van mindkettő
Szasztok .S 50 N kapcsolási rajzot keresek,ha valaki tud segíteni,írjon a delicate@t-online.hu címre.Előre is köszi. Dzsoli
Sziasztok! Gyári DDR-es SIMSON és MZ (Ts-ETZ) alkatrészek eladók. megtekinthetőek a
http://kep.tar.hu/sub-ee19/50262371#2
címen!
Az alkatrészek ára 500-3000Ft-ig terjed!
Ha valakit érdekel valami, akkor írjon a muller_szabolcs@citromail.hu címre!
Tettem fel új alkatrészeket is!
Neten sajna nem értek el 2 hétig, de itt a számom: 06/30/496-0230
Már nem kell. inkább egy akkutöltőegység kéne
S51 működő kilóméter órát keresek. A sebességmérő legyen jó az a lényeg
Akit érdekel az irjon a kowy89@citromail.hu -ra
Eladó egy teljesen restaurált Simson Schwalbe!! Kitünő állapotban van a motor, frissen fényezve, új gumik elől hátul, uj dugattyú, gyűrű, csapszeg, a henger 2-es tulmérettel felfúrva. Új kuplungrész, új km/h spirál, új főtengelycsapágyak, új lánckerék, új kipufogó, új benzincsap, új gyertya, gyertypipa, új kondenzátor, új lámpakapcsoló, új berúgókar, új váltókar- új üléshuzat
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=36053
Rakj rá egy másik karbit. :-)
Egyébként jól meggondoltad? Nem egy nagy élmény egy füstöt okádó 2t fűnyírót tologatni órák hosszat... olyan szagú lesz minden ruhád, meg ultradermmel fürödhetsz.
Ja, és a kövekre vigyázz, mert ezek általában úgy szoktak elpusztulni, hogy kőre tolják őket, elgörbül a főtengely, és többé nem tömít a szimmering.
A 6V os indexeket szívesen elhoznám. Köszi.
De cserébe nem nagyon tudok mit adni. A két 12Vs indexet ha tudod használni akkor szívesen odaadom.
Csak az index. Maga a búra a műanyag meg az izzók. hátul van két csatlakozó ahova rá lehet csusztatni a kábelt
majd lefényképezem
Az indexed irtd hogy 12 V os van de ez milyen ? egybe van az akkutöltővel(ELBA),vagy külön? mert nekem van elfekvőben egy 6 V os ELBÁM (villogo + akkutőltő) egybe szivesen átadom ingyen is én nem tudom használni a robogómra.
nem tudok írni:
tehát motorféknél a simson hajtja a motort, nem pedig a motor a sámsont
attt:
A motorfék az, amikor mész a motorral, majd elengeded a gázkart, és a motor lassulni kezd. (vagy ha pont lejtőnek mész lefelé, akkor nem gyorsul.)
Ilyenkor a somson jatja a motort, nem, pedig a motor a simsont.
Ha behúzod a kuplungot, akkor oldod a kapcsolatot, és megszűnik a motorfék.
De ezt azt hiszem, még a smkp tanfolyamon is tanítják (lehet hogy nem figyeltél oda :-)
Hello! Tud e valaki segíteni: Van egy ősrégi gyári Simson motoros fűnyíróm. A karbiját állítgatnám be, de nem jön össze. A tűszelep zár, a benzinszint egész alacsony, s a szivócső alatti furaton (kb. D 3mm) a légszűrő felől( talán levegőztető furat) folyik a benyo, habár nem megy a motor.
Köszi az infókat kedves ADAMMER!
Jó utakat, sok benzint!
Üdv! Lui
Ja, és egy kérdés: az index működéséhez kell aksi?
Ami a képen van azt egyik ismerősöm adta. Hasonlít az eredeti simsonoshoz, de nem olyan. csak az egyiknek volt ilyen távtarója(az a nyél amin rajta van) és így hozzászerkesztettem a másik lámpát is. A műanyag búrákra hátul egy lyukat fúrtam itt lesznek kivezetve a vezetékek.
Amit pedig írtam h 624 Ft azt itt találtam: www.mofaker.hu
Hello!
Valaki tudna küldeni képet arról hogy ha a légszűrő oldali fedelet leveszi akkor az neki eredetlieg hogy néz ki belülről? e-mail:adam00j@citromail.hu
THX!
Halihó. Van valakinek S50B-hez (6V-os) fesszabályzó-egyenirányító egysége eladó reális áron?
Sok-sok kérdésedre talán segít megválaszolni az a sok-sok dokumentáció is, ami a "Szakirodalom" linken található SIMSONILAG! :-)
(http://www.szocimotoros.hu/hu/szakirodalom)
ÜDV! Lui
Hol árulják ezeket a képen látható indexeket ilyen olcsó pénzért?
ÜDV! Lui
Mert nincs rá ideje. Ők nem foglalkoznak simsonokkal csak suzukikkla, de ismerősi alapon elvállalta h átnézi műszakilag.
Egy db index lámpa 624Ft . ebből ugye 4 db kell = 2496Ft. Kaptam két pár index lámpát havertól. egyik 6-12Voltosra is jó(attól függ milyen izzót teszel bele) a másik meg csak 12V-os. Ezért lenne jó ha valahogy megtudnám csinálni h a 12 V-s index is működjön. Már mind fel van szerelve (saját kezüleg a garázsban) csak be kell kötni. A hátsó (6V) levehetőre csináltam meg. http://www.kepfeltoltes.hu/view/060616/
IMG_0040_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A kilóméterórát hogy lehet levenni? nem tom valahogy úgy van felrakva h egybe van a karikába. csak levágni lehet?
Helló!
Lehet Simsonnal motorfékezni? Valami olyasmi emlékem van, hogy a Trabanttal be kellett nyomni a kuplungot amkor levettem a gázt, de már nem emlékszem, mert ez már kb. 600 éve volt.
Nem tud alkatrészeket beszerezni SIMOhoz????Phhhh, hol él ez?Itt Békéscsabán (is) van olyan bolt, ahol darabokból össze lehet szedni újat (új cuccokból).Na ne.Minek neked 12Vos index???Simohoz gyárit normális áron lehet kapni (ha jól emléxem pár százas/db).
heló.Azt nézzétek meg hogy a tekercs és a lendkerék között van-e hézag melegen mert én már szereltem ilyen hibát.melegen kitágulnak a dolgok és nem volt hézag hozzáért a lendkerékhez a tekercs és igy nem tudott gerjeszteni.meg nézzétek meg a szimeringeket jobb és bal oldalon nem kap e ott falsot.Meg nézzétek meg a karbi tömítéseit a gyertyát(Értékét)A trafót a kondit.
Heló.A motort szerintem meg kéne gyűrűzni ,meg kellene nézed a henger falait is nincs-e valami erős belehuzás a falba ,a dugattyú illesztése mekkora a hengerben(lehet már nagyon lötyög és nem központosan áll be a hengerbe).Esetleg a dugattyún nem hiányoznak -e gyűrűk?A karbi beállitást nézd meg.Meg a gyújtásidejét.
Még mindig azt javaslom, szerezd be ezt a könyvet:
http://www.vatera.hu/item/view/real.php?cod=9203035
(Igaz, az S50 nem lesz benne, de az alapműveletek szépen le vannak írva, az S50 kapcsrajzát meg egyéb speci infóit meg megtalálod itt helyben, a "szakirodalom" fül alatt a bal oldali menüben.)
Hellosztok! Ma elvittem a szervízbe (suzuki) a kéthete vásárolt Simsonomat. Jó azért ha egy szakember nézi át a fontosabb dolgokat mielőtt elkezdem használni Pesten. Előtte egy Kalocsa melletti faluban használta a srác akitől vettem, és ő nem nagyon vitte szervízbe. A szerelő nem sok jót mondott, legalábbis a költségekkel kapcsolatban. A motort meghalgatva azt mondta h azzal nincs gond, de alkatrészeket nem tud beszerezni és az óradíj is igen magas. ezért abban maradtunk h a fékeket világítást, kuplungbeállítást megcsinálja, meg megnéz néhány dolgot. Ő is (mint már sokan mások) javasolta h a többi dolgot (pl. indexek, kmóra) csináljam meg én, mert nem olyan nehéz.
Ehhez kérném a segítségeteket. Olyan oldalakat, esetleg e-mail címet szeretnék kérni ahol az alábbi témákhoz segítséget, adatokat kapok:
-kapcsolási rajz
-karburátor beállítások, szivató beállítása.
-aksi bektése
-hőmérsékletmérő felszerelése
valamint érdekelne h a 6voltos rendszerre fel lehet -e tenni a 12V-s indexlámpát, a házi 12Voltossá alkaításhoz pontosan mit kell cserélni(fontos lenne mert most állok index és aksi vétel előtt, indexem csak 12Vos van ezért lenne jó átalakítani de a szewrelő azt mondta h azt csak házilag érdemes mert ülönben nagyon drága).
Bocs ha kicsit sokat írtam de még elég kezdő vagyok. Előre is kösz a segítséget.
A világító és a töltőtekercset kell cserélni, lendkereket nem.
Mag az aksit, kütöt, izzókat, relét...
Sziasztok! Gyári DDR-es SIMSON és MZ (Ts-ETZ) alkatrészek eladók. megtekinthetőek a
http://kep.tar.hu/sub-ee19/50262371#2
címen!
Az alkatrészek ára 500-3000Ft-ig terjed!
Ha valakit érdekel valami, akkor írjon a muller_szabolcs@citromail.hu címre!
Tettem fel új alkatrészeket is!
Ami nincs lebetonozva vagy odahegesztve azt viszik! És nem tehetsz ellene semmit.
Mondjuk nekem szerencsém volt mert kétszer is otthagytam az MZ-t az Árpád híd alatti parkolóban. a kormányzárat lezártam, és egy bicajzárral még hozzáláncoltam a korláthoz. De amikor visszamentem akkor vettem észre hogy a gyújtáskulcsot meg bennehagytam :D
Üdvözlöm a kollegákat! A segítségeteket szeretném kérni a berugó mechanizmus működése ügyében. Már hibásan került hozzám a motor és nem berugható. Azt hiszem, hogy a szakirodalom szerint minden a helyén van a blokkban /széthúztam/ egy-két acél alátétet kivéve és nem igazán értem a berugás működését!
Eladó!
Simson Starhoz alkatrészek eladók!
-Karburátor : (kicsit hiányos csak) 1500
-főtengely (a végein a mentet kell felújitani ,egyébbként Felujitott) 2000.
-komplett kerekek (fékekkel ,és külső belsővel...) 4000/db (első hátsó)
-felujitott blokk (ujcsapágyak ,felujitott főtengely) :
10000
-kipufogó könyökkel(horpadt,de kiégetett teljesen) 1000
-És egy Spuch ülés ami nagyon kényelmes! :1000
És van még 4 db 120 as Skodára való 1 szezont futott (kb 1200km) Téli gumim ami felnire van szerelve ,ki van centirozva ,és disztárcsák vannak rajta: 20000.-
Nem lehet, hogy kevés benyát kap? Nekem a Habicht érezhetően jobban gyorsul, mióta a 60-as főfúvókát 72-esre cseréltem.
Avval is el lehet piszmogni egy napot gond nélkül: le kell vennia tankot, deklit, lendkereket, szétszedni a kormánykapcsolót, lámpafejet, hátsó lámpát, leszabdalni, megsaruzni, kötegelni a drótokat, elég rendesen bele lehet veszni a dologba, ha tisztességesen meg akarják csinálni.
6V-osból egyébként csak világítótekercscserével lesz 12V-s (de lehet, hogy a lendkereket is cserélni kell, nem is tudom hirtelen), ez már maga többezer forint, ha be tudják szerezni egyáltalán, mert egy suzuki szervíz nem biztos, hogy be tudja.
Én is azt javaslom, hogy szerezz egy Hogyan gondozd motorkerékpárodat? c. könyvet valamelyik antikváriumból, és bütyköld meg a parkolóban. Most az idő is szép, meg minden, és anyagilag durván jobban jász.
Százszor jobb, ha te magad "tanulod meg" a bringát szerelés, felújítás közben.
Én 2db Jawa 250 ronccsal kezdtem, aki eladta nekem, az is azt mondta, soha nem lesz belőlük motor. Lett, mégpedig baromi jó, pedig akkor 0 volt a tudásom. (Most se sokkal több, de ehhez a típushoz tűrhetően értek.)
Ne sajnáld az időt, fáradságot, mert ha valamihez értesz, akkor a menetben kijövő problémák sem fognak megszívatni. Ha egyből szakszervízbe viszed, mit fogsz csinálni mondjuk gyűrűtörésnél egy harmadrendű út árokpartján, 35 kilométerre az otthonodtól?
DE a mocit most vetem . azér szeretném szervízben megnézetni h ők azért jobban értenek hozzá mint én. eccer meg legyen csinálva rendesen, üzembiztosra
Hát igen.JAWAslom, próbálj meg Te magad minél többet megcsinálni.Kis odafigyeléssel nem lehetetlen.HA sikerül, akkor ennyivel is kevesebb a meló.Ha nem, akkor meg tök mindegy, mert úgyis szerelésre szorult volna.Az órabérek meg mindenhol a csillagokat verdesik.Inkább azt mindja meg nekem valaki, hogy miért nincs Staromban erő?Alig gyorsul és 0,001%os parton is csak 1-esben visz fel.Mi van ilyenkor?
uhhhh. az elég sok. mondjuk a lefújás meg légszűrő még ráér, nem annyira fontos. de az átkábelezés nem ártana mert 6voltos, és össze visszavannak benne a kábelek (szigszalaggal összekötve) meg indexek sincsenek rajta és ahhoz is lehet h át kell alakítani. szóval csak az átkábelezés menyi kb.? A simson szervízbe olcsóbban megcsinálják mint a suzukinál?
Ez így ahogy írod, vagy négy-öt napos meló. Szorozd be 3500-6500 Ft-os óradíjjal, add hozzá az anyagárat... szerintem másodszor is kifizeted a simót. :-(
Szevasztok! Lenne néhány kérdésem az árakkal kapcsolatban.
6voltosról 12v-re kb. mennyibe kerül az átkábelezés?
Egy komplett(váz+tank+kerekek) lefújása?
sportlégszűrő felszerelése?
Szerintetek egy suzuki motor márkaboltban rendesen át tudják nézni a most vett Simsonomat?(karbi tisztítás beállítás, fékek,kilóméteróra felszerelés...) Mert olyan hely ahol szimókat is szervizelnek eléggé meszze van és még nem túl üzembiztos a gép.
A suzukinál meg elvállalták ismerősi alapon h átnézik, amit kell megjavítják és kb. 500méterre van a garázsunktól.
Sziasztok!
Le tudná valaki írni, hogy az S51-esnek a kapcsolószerkezetét hogy kell beállítani? Arra karra gondolok, ami a reteszelőtengelyt mozgatja.
Simson Star Schwalbe váz sárvédök starra "fejidom" kormány elsö hátsó lengökar ..............Árba megegyezünk!Csere is érdekel Dongó,Jawa250/559 alkatrészek!
mail.:rikogatos@freemail.hu
tel:06203801843
Ott van, biztos hogy ott van, vagy legalábbis ősszel még ott volt. Szerintem nyugodtan elindulhatsz, meg fogod találni. Ha elsőre (kifele) esetleg nem is, a Budapest vége táblánál fordulsz, és másodjára tuti. Még nekem is kiszúrta a szememet, pedig én sem különösebben jó megfigyelő sem érdekelt nem vagyok, de mégis néztem hogy "jé, hát ilyesmiből még meg lehet élni, hogy simson szakszervíz".
Nade ez még semmi. Tudod hol lehet még ilyet javíttatni? A POSTA JÁRMŰTELEPEN! A postásoknak aztán igazán marha sok simsonjuk van, tuti, hogy értenek hozzá, és úgy megjavítják gyári alkatrészekkel, hogy sehaj!
Remélem lesz még pontosabb info, mert a közelben csak egy suzuki motor szervíz van ahol elvállalták ismerősi alapon, de jobb lenne egy olyan hely ahol nap mint nap ezzekkel a gépekkel foglalkoznak.
Azért kösz.
Ha mész ki az Örsről Gödöllőnek, jobbra van egy speci Simson szerelde. Csak Simson. Talán úgy a Mátyásföld HÉV megállónál, de lehet, hogy rosszul emlékszem... de nem lehet eltéveszteni. (Meg valaki majd még úgyis pontosít.)
Hello!
Azt szertném kérdezni h tud e valaki olyan szervízt a 18-19-20-21-10 kerületben ahol simsonokat is szervizelnek. telefonszám ,cím kéne
Összesen: 69 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|