hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 22. vasárnap 
Zénó

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Simson - új hozzászólás

Összesen: 69 oldal

sub-ee
válasz erre | email2006-08-04 17:09:07
Szia, próbáld meg úgy hidegen beindítani, hogy ráhúzod a szivatót és gyújtás nélkül rárugsz hármat-négyet. Utána gyújtásra rakod és szivató nélkül berugod, elvileg így első rugásra kell induljon.

Írd majd meg, hogy sikerült-e
sorszám: 1206 (59360)
(előzmény: adchef, 2006-08-02 22:28:30)

 
 
goldcitrom
válasz erre | email2006-08-03 21:01:36
Hali mindenkinek! A segítségeteket kérném van egy S 50-s kb. 20 éves Simsonom,de a motorja szét lett szedve amit ki kellet cseréni kicseréltünk,összekellene rakni,ügyeskezű segítőt keresek,nem aranyárban.Esetleg árajánlatot, goldcitrom@citromail.hu cimre.
Elöre is köszi.
sorszám: 1205 (59337)

 
 
poteka
válasz erre | email2006-08-03 09:48:05
Akksi rendben van?
Ha hidegen nem/nehezen indul, hogy indítod be mégis? Betolod?
Az MZ-m ugyanezt csinálta, az akksi ereje volt kevés a hidegindításhoz.
A hengercserének nem tudom, mi köze lehet hozzá. Esetleg akkor, ha nem rávaló hengert tettél fel, aminek máshol vannak a felömlői, és eltolódik a vezérlés. Ilyet meg a Rigámnál tapasztaltam, igaz, az ha beindult, akkor is csak szenvedett, nem pörgött fel, de onnan is emlékszem olyanra, hogy hidegen nem akart beindulni. Dugót is cseréltél? Hozzávaló a henger?
sorszám: 1204 (59308)
(előzmény: adchef, 2006-08-02 22:28:30)

 
 
adchef
válasz erre | email2006-08-02 22:28:30
Sziasztok!
Lenne egy problémám. A Simsonom nem indul hidegen. Ha már egyszer beindult, utána minden pöccre indul, amíg le nem hül teljesen. A gyertya szép világosbarna. Új megszakító kondenzátor van benne. Próbáltam másik trafóval is, az eredmény ugyanaz. Anyagot kap rendesen. Ja, és ezt azóta csinálja, mióta lecseréltem a hengert. Előtte még a legnagyobb hidegben is két rúgásra indult szivatóval. A gyújtás rendben van. Van valakinek ötlete?
sorszám: 1203 (59297)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2006-07-31 22:45:29
Sziasztok!
S51-es SIMSON-hoz keresek megszakítós gyújtásalaplapot és lendkereket, akinek van, írjon a muller_szabolcs@citromail.hu címre!
sorszám: 1202 (59140)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2006-07-31 22:43:33
Sziasztok! Gyári DDR-es bontott SIMSON és MZ (Ts-ETZ) alkatrészek eladók nagyon olcsón,
megtekinthetőek a

http://kep.tar.hu/sub-ee19/50262371#2

címen!


Ha valakit érdekel valami, akkor írjon a muller_szabolcs@citromail.hu címre!

tettem fel több alkatrészt! majd ha engedi az időm lefényképezem az összeset.
sorszám: 1201 (59139)

 
 
válasz erre | email2006-07-31 21:08:35
HÁt örülök, hogy ilyen pontos infokkal szolgálsz :-)
De semmi baj nem lesz asszem, ah 5000 km-ig kíméli a gépet! És ezzel már szocitúrán beszélgettem másokkal is: Volt aki azért nem hajtotta a Jawa-t mert csak 2000 km volt az új gyűrűkben.
DE hidd el nekem, hogy 1500-km alatt nem kopik össze tökéletesen egy motor!!

De ezen ne vaciláljunk többet! Mindenki ahhoz tartja magát amihez akarja, de szerintem jobb az óvatosság.. Én az mz-n most tartok 1500 km-nél de nem fogom 90vel fölé vinni akkor sem, ha a fene fenét eszik is. Majd még ráérek azzal. Inkább hamarabb elindulok, ha oda akarok érni valahova..
sorszám: 1200 (59123)
(előzmény: trophylaci, 2006-07-31 19:08:23)

 
 
trophylaci
válasz erre | email2006-07-31 19:08:23
Heló.Nekem a Simson kezelési kézikönyvben úgy van írva,hogy idézem:"A bejáratási időszak alatt csökken a hajtóaggregátok önszükséglete a motor által előállított teljesítmény tekintetében, ami a jármű növekvő "élénkségében" észlelhető. Ez a bejáratási időszak a hajtásmódtól függően mintegy 1500 menetkilométerig terjed. Különösen az első 500 km alatt kell kíméletesen kezelni a motort és figyelmesen meg kell figyelni működését. Ez nem jelenti azonban azt, hogy túlzott lassan és kevés kapcsolással kell hajtani. Szokjuk meg kezdettől fogva az élénk hajtási módot. Tartsuk be ezen időszak alatt szigorúan az előírt 1:33 keverési arányt. Lassan, de állandóan növeljük a motorral szemben támasztott követelményt. Kapcsoljunk le, ha azt észleljük, hogy már nem húz elég élénken a motor."
Ez a leírás az S50N,B kiskönyvből van kiszedve. Én is ezen leírás alapján járatom a Simsont és a 300km alatt semmi rendlívüli nem történt vele.
Ennyit tudtam hozzáfűzni a témához, remélem segítettem vele valamit.
sorszám: 1199 (59113)

 
 
schwalbe1978
válasz erre | email2006-07-31 13:29:22
Hogy lehet kicsit erősebbé tenni egy simson világítását? Csak tekercs cserével?(12V-osra) Most 6V és a gyári tekercsek vannak benne!
sorszám: 1198 (59091)

 
 
válasz erre | email2006-07-31 10:13:49
Nana, nem azt mondtam, hogy 5000- km-t egyhuzamban negyvennel végig. Csak azt, hogy ha néhány napot már lassú menetben hajtottad, akkor néha felhúzhatod odáig, ameddig a gépnek egészséges, de ezt úgyis érzed...
Amikor az enyémet megcsináltuk (a simot), akkor ugyanígy csináltam. Először csak lassan 2-be, 3 ba, majd utána fel negyedik és simán minden megerőltetés nélkül ment annyit.

Üdv.
sorszám: 1197 (59085)
(előzmény: rebel56, 2006-07-31 07:22:48)

 
 
válasz erre | email2006-07-31 10:07:54
Nekem az ETZ-hez való gépkönyvemben van benne! És ott 5000-kmt ír egy teljes bejáratásnak! DE még mielőtt ez a motorom meglett volna, akkor is ennyiről tudtam, úgyhogy ez biztos..
sorszám: 1196 (59083)
(előzmény: rebel56, 2006-07-31 07:22:48)

 
 
Scaby
válasz erre | email2006-07-31 08:52:07
Hali!Segítségetekre lenne szükségem, szerintetek miért van h 51-s gépem nem ad szikrát akármilyen gyorsan rugdalom, ugyanakor ha közvetlen a pipát nézem még egy hajszálnyit ráz.Tehát áramnak van még jelenléte.Én szerintem másik trafó után kell néznem.Szerintetek?
sorszám: 1195 (59078)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-07-31 07:22:48
Ilyen hosszú bejáratási időről sehol sem olvastam eddig, többnyire 1000-1500-at szoktak írni. Te pontosan milyen gépkönyvben láttad ezt? (letölthető?)
sorszám: 1194 (59076)

 
 
schwalbe1978
válasz erre | email2006-07-31 00:45:55
Hát simsonnal lehúzni 40-es tempóval 5000 km-t az mit ne mondjak brutális! De majd ennek utánna járok vmi SIMSON-os gépkönyvbe! Köszi szépen az eddigi segítségedet!
sorszám: 1193 (59075)

 
 
válasz erre | email2006-07-30 21:20:50
Hogy őszinte legyek, egy full bejáratás az 5000 km, igen ötezer. Nekem ez van az etz gépkönyvében, de szerintem ugyanez igaz egy simora is, max kicsit kevesebb, de kb ennyi.
sorszám: 1192 (59052)
(előzmény: schwalbe1978, 2006-07-30 18:21:16)

 
 
schwalbe1978
válasz erre | email2006-07-30 18:22:20
Ja és 100 km-ig így jártom, hogy max. 3km! Mint a Cagivát!
sorszám: 1191 (59043)
(előzmény: schwalbe1978, 2006-07-30 18:21:16)

 
 
schwalbe1978
válasz erre | email2006-07-30 18:21:16
Nekem most 1:30-as! Nem városba lakom( még szerencse!) Én most végeztem a Cagiva Elefant 125-ösöm járatásával! Azt 500 km-ig kellett, most 650 km van benne! Járatás az meddig tart nekem mondtak már 250-300 km-t! De mi az igazi? 1000?
sorszám: 1190 (59042)

 
 
válasz erre | email2006-07-30 16:13:52
Na azért örülök, hogy érzéssel járatod! Néhány nap múlva már akár negyvennel is mehetsz vele. A lényeg, hogy ne erőltesd. De ezt úgyis érzed. Néha zért piciket kihuzathatod, így városi vezetést imitálva (ki tudja lehet városon is laksz. A gépkönyv ii azt írja asszem, hogy városon járatni, mint országúton.
Nekem is bejáratós az Mz-m, de azért egy 70-80-at megyek vele, és akkor nincs megerőltetve.
Én úgy szoktam, gondolom te is, hogy kicsivel több olajat öntök bele, mint azt kellene. Ezt kb az első 1000-2000 km-re. Majd utána 1/40-essel megyek (ami, mint tudjuk még mindíg több, mint a gyári 1/50-es előírt).

Na örülök, hogy összejött!

Üdv!

Feri
sorszám: 1189 (59029)
(előzmény: schwalbe1978, 2006-07-30 15:42:27)

 
 
schwalbe1978
válasz erre | email2006-07-30 15:42:27
Na lecseréltem és hát mit ne mondjak elmúlt az a ciripelés! Olyan gyönyörű hangja lett! Most úgy csinálom a járatást, hogy egyszerre max. 3km-ert megyek és utánna pihenő! A sebesség 20-25 km/h!
sorszám: 1188 (59028)

 
 
válasz erre | email2006-07-30 12:28:06
reméljük rendbe jön!
Sok sikert!
sorszám: 1187 (59021)
(előzmény: schwalbe1978, 2006-07-30 11:32:27)

 
 
schwalbe1978
válasz erre | email2006-07-30 11:32:27
Sokan azt mondják, hogy gyűrű! Nekem régen ilyesmi hangja volt egy másiknak! De akkor tényleg gyűrű volt! Én arra gondolok, hogy a henger válla miatt van ez a hang, amit most vettem bele dugót kicsit magasabb mint, ami benne volt és lehet hogy oda-oda ér a gyűrű a henger vállához! Majd ma feldobom a 0km-es hengert és meglátjuk mi lesz! Amúgy köszi a segítséget! ;-)
sorszám: 1186 (59016)

 
 
válasz erre | email2006-07-30 11:07:31
Hát akkor nem tudom, mert nekem nem volt ilyen gondom a szimoval. Ott a súber ciripelt, de ki nem sz..ta le. Azért nem igazán tok így segíteni, mert jó lenne hallani a gépedet, de ezután én is tűgörgő-csap dologra tok gondolni.
Amúgy azért nem papírból van az a motor, nagyvenig húzhattad volna neki, csak azt hittem,(az előző irományod alapján) hogy itt nagyban nyúztad a masinát... .-)
sorszám: 1185 (59013)
(előzmény: schwalbe1978, 2006-07-30 10:59:46)

 
 
schwalbe1978
válasz erre | email2006-07-30 10:59:46
Tuti nem a súber, mert új benne meg oda teszed a csavarhúzót a hengerhez és hallod, hogy onnan jön! Amúgy a henger nem új csak a dugó-gyűrű,stb! 150 km-nél húzattam csak 30 fölé! Meg alapjáraton is ciripel és egészen a középtartomány végéig! Hallotam már, hogy milyen ha ciripel a súber, de ez nem olyan!
sorszám: 1184 (59012)

 
 
válasz erre | email2006-07-30 10:40:15
Bizti, hogy nem a karbiból jön? Mert szerintem a súber csinálja. Nekem is csinálta a szimón és most a ts-en is. És ez tuti a súber.
Mellesleg pedig nem igazán egészséges egy friss gépet nagyon hajtani. Mert hallottam már olyanról, hogy nem megfeleő bejáratás neélkül, nagy terhelés mellet megragadt gép. Akkor meg lehet, hogy furathatod újra az egészet, azt meg gondolom nem akarod!
sorszám: 1183 (59011)
(előzmény: schwalbe1978, 2006-07-29 00:06:00)

 
 
Kisfurjesi
válasz erre | email2006-07-30 09:38:40
Karbinál álló helyzetben húzd meg picit a gázbowdent, miközben gugolsz.

Esetleg alsó tűgörgő.

Is is.
sorszám: 1182 (59007)
(előzmény: schwalbe1978, 2006-07-29 00:06:00)

 
 
schwalbe1978
válasz erre | email2006-07-29 00:06:00
Hy. Nem tudja valaki, hogy mitől van az, hogy cirpelő hangja van a motornak! A hengerből jön az tuti! Kicseréltem a dugót, gyűrűt, csapszeget és a tűgörgőt, de semmi! De csak alacsonyabb fordulaton! 2.-ba 30 fölött már abba hagyja! A másik meg, hogy ha a bejáratás előtt meghajtod a gépet , akkor a hengernek lesz baja vagy a dugó-gyűrűnek? Amúgy egy túrbós Schwalbe-ról van szó! Előre is köszi!
sorszám: 1181 (58976)

 
 
adam.1990
válasz erre | email2006-07-28 22:18:10
MSN:adam15@vipmail.hu
sorszám: 1180 (58971)

 
 
DeNi
válasz erre | email2006-07-28 22:05:44
neked 72-es? nekem 70es. gondolom alulról a 2. rovátka.és az lényeg h hány lyukas a tűszelep? msn címed van?
sorszám: 1179 (58970)

 
 
adam.1990
válasz erre | email2006-07-28 21:59:07
hmm pedig mennie kellene...
nekem is 72 es a fúvókám és a tű a 2. rovátkában van.
sorszám: 1178 (58969)

 
 
DeNi
válasz erre | email2006-07-28 21:54:32
Ha azt kérdezed.
sorszám: 1177 (58967)

 
 
DeNi
válasz erre | email2006-07-28 21:33:59
a főfúvóka 70es
sorszám: 1176 (58964)

 
 
DeNi
válasz erre | email2006-07-28 21:33:29
azt tudom h 2 lyukas
sorszám: 1175 (58963)

 
 
adam.1990
válasz erre | email2006-07-28 21:24:21
helo
a fúvóka milyen méretű?
és a tűfúfóka hány lyukas 4 vagy 2?
sorszám: 1174 (58962)
(előzmény: DeNi, 2006-07-28 21:22:03)

 
 
DeNi
válasz erre | email2006-07-28 21:22:03
Hello!
Segitséget szeretnék kérni. A simsonom 16n1-11 es karburátorával van valami baj, vadi új fúvókák, tűszelep...,de 1esbe nem veszi fel a fordulatot. Mit tegyek?
sorszám: 1173 (58961)

 
 
adam.1990
válasz erre | email2006-07-28 21:14:21
Hali
S51 es blokközepet vennék jó állapotban. Árban megegyezünk.
Írhattok e-mailt is:adam.1990@freemail.hu
sorszám: 1172 (58959)

 
 
horvgyu
válasz erre | email2006-07-27 06:44:37
51-es blokkos Schwalbe-hoz keresek LENDKEREKET, esetleg komplett gyújtást. nsu1938@freemail.hu
sorszám: 1171 (58842)

 
 
iglice
válasz erre | email2006-07-26 10:08:45
Sziasztok!

Még mindig eladó egy felújítás előtti sr2e simson motor 25eFt-ért. Kérésre képet küldök.
sorszám: 1170 (58767)

 
 
adammer
válasz erre | email2006-07-25 21:31:27
KERESEK egy S51 parkolólámpa foglalatot + 6V 4W izzót bele. SÜRGŐS! ÁR: amennyit mondasz (realitás határain belül)
sorszám: 1169 (58745)

 
 
dadi
válasz erre | email2006-07-25 09:21:00
hello keresek simson blokkot!dodge12@freemail.hu
sorszám: 1168 (58698)

 
 
iglice
válasz erre | email2006-07-24 20:16:05
Elküldtem a mail-t!
sorszám: 1167 (58662)
(előzmény: sub-ee, 2006-07-24 11:27:47)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-07-24 13:57:22
Szia! Szép kis oldalad van! Sok sikert a fejlesztéshez! Üdv!
sorszám: 1166 (58632)
(előzmény: pentiumd, 2006-07-20 21:14:09)

 
 
Black Dragon
válasz erre | email2006-07-24 13:33:54
Igen ugy müködik, már peóbáltam de a deknivel egyáltalán nem sikerul!
sorszám: 1165 (58630)
(előzmény: tomiuj51, 2006-07-23 20:50:57)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2006-07-24 11:27:47
Engem érdekelne, ha megtennéd légyszíves küldj képet a muller_szabolcs@citromail.hu címre.

Előre is köszi!
sorszám: 1164 (58611)
(előzmény: iglice, 2006-07-21 20:21:31)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2006-07-24 11:26:20
Igazad van!
Nem vagyok nagy simsonos, el is felejtettem ezt! Már 3 éve MZ-im vanna, a simomat 3 éve adtam el!
sorszám: 1163 (58609)
(előzmény: pentiumd, 2006-07-20 21:14:09)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2006-07-24 11:25:15
Feszkétszerezőt annak idején gyártottak a 6V-os trabantokhoz! Talán tudsz egy jobb autósboltban szerezni, ahol még foglalkoznak trabikkal, ezt a cuccot simsonra is rá lehet tenni! De ilyen feszkétszerezőt tudok egyet építeni is neked! Ja, amúgy az a célja, hogy 6V-ból tusz 12V-ot csinálni.
sorszám: 1162 (58608)
(elözmény: sub-ee, 2006-07-20 14:57:41)

 
 
kyuss
válasz erre | email2006-07-24 10:15:10
T. Fórumlakók! Segítségeteket kérném, egy S51B villamos kapcsolási rajzra lenne szükségem valamilyen formában. Aki tud segíteni, kérem írjon/küldjön ide: kyuss@freemail.hu
Előre is köszönöm!
Üdv. Gábor
sorszám: 1161 (58598)

 
 
tomiuj51
válasz erre | email2006-07-23 20:50:57
Szia.Nézd meg hogy a váltókart ha dekni nélkül felrakod a csőtengelyre műk-e?Ha ugy jó, akkor annak oka, hogy felrakott dekninél nem megy a váltókar csak a dekni lehet,vmiért megszoritja a váltókar csőtengelyét.Én jártam ugy szimeringcsere után hogy az ujat ki kellett dobni ugy megfogta a csőtengelyt hogy a rugók nem tudták a megfelelő visszahuzóhosszokat produkálni.
sorszám: 1160 (58549)
(előzmény: Black Dragon, 2006-07-22 10:48:39)

 
 
Black Dragon
válasz erre | email2006-07-22 10:48:39
Hali!
Valaki segítsen! Van egy S51-es blokkom,de a váltóját be kellett löni mert nem vette a sebességeket. Ez sikerült is de amikor a deknit visszarakom akkor nem vesz egy sebessséget sem és a váltókar sem szuperál olyankor!Pedig a szimeringet is kiszettem de még ugy se veszi!!! Segítsetek!
sorszám: 1159 (58477)

 
 
iglice
válasz erre | email2006-07-21 20:21:31
Sziasztok!

Eladó egy felújítás előtti sr2e simson motor 25eFt-ért. Kérésre képet küldök.
sorszám: 1158 (58458)

 
 
pentiumd
válasz erre | email2006-07-20 21:14:09
Szia!
Az s51 N-t gyárilag csengővel szerelték!
Üdv: Norbi www.eredetisimson.hu
sorszám: 1157 (58394)
(elözmény: sub-ee, 2006-07-20 13:31:18)

 
  Összesen: 69 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu