:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Simson - új hozzászólás Összesen: 69 oldal
Hali!!
Simson s51-es blokkot kb 5000 Ft körül! Aki tud vagy van neki az kérem jelezze!!!
Csá.Ha a tű a legmagasabban van akkor ugye a "legtöbb benzin" állásban van.Talán a porlasztódnál a levegőt is utánkéne állitani?Esetleg nem a sok benzinbe fullad bele?
Csá.Ha a tű a legmagasabban van akkor ugye a "legtöbb benzin" állásban van.Talán a porlasztódnál a levegőt is utánkéne állitani?Esetleg nem a sok benzinbe fullad bele?
Csá.Ha a tű a legmagasabban van akkor ugye a "legtöbb benzin" állásban van.Talán a porlasztódnál a levegőt is utánkéne állitani?Esetleg nem a sok benzinbe fullad bele?
Csá.Ha a tű a legmagasabban van akkor ugye a "legtöbb benzin" állásban van.Talán a porlasztódnál a levegőt is utánkéne állitani?Esetleg nem a sok benzinbe fullad bele?
Messzire nem is járok vele. A max. távolság 3 km. Most már indul pöccre a szentem. Azért a kábeleket átnézem. Köszi.
hali Én is hasonló problémával küszködtem de tudom a titkot nemtudom miféle géped van amit írok csak s51 re jó A karbi alatt találsz menetes szárat néz ki a blokkból azon van egy anya+alátét 13-as kucsal a gyujtás felöl kilazítod és leveszed az alátétet is!ha benézel látni fogsz a menetes száron egy anyát ami mindkét oldarrol be van vágva ezen tekersz befele egyszerre MAX FELET egy kihegyezett küllővel vagy hasonló szerszámmal utána vissza az anya+alátét és próba.Egy szakitol kaptam az infót de az eném tuti lett remélem tudtam segíteni. Majd ird meg mit sikerüt összehozni
Üdv:Bandit
Akkor ez tipikusan az a gép, amivel nem lehet messzire elindulni.
Lehet hogy valamelyik kábel zárlatos és időnként nem ér össze...
üdv mindenkinek!
Az érdekelne, hogy S51-es Simsonra, fel lehet-e applikálni vogy a hátsó kerékre ETZ150/125 km/h óra meghajtó tengelyt, perselyt tehát mindennel együtt, hogy egy működő ETZ km/h órám legyen Simsonon, ugyanis ETZ blokkos a gép?
válaszokat előre is köszönöm!
Ém is ugyanígy voltam vele, én sem tudtam mit csináltam de jó lett.
Hahó! Alighanem valahogy megcsináltam ,mert most pöccre indul. Csak azt nem tom mit csináltam. Kipuctam a karbit, benzinszintet állítottam mert szerintem egy kicsit magas volt. Örülök, mint majom a farkának. Csak el ne kiabáljam. Köszönök minden segítséget!
Üdv.
Van egy 50 ccm-es Simóm, amit rendbe kéne rakni. Idő és szerelési tapasztalat hiányában én nem tudom megcsinálni. Ezúton keresek KECSKEMÉTEN szerelőt, aki nem ingyé, de nem is aranyárban rendberakná. A többit magánba: zotyo3@index.hu
Májkell
Akkor kezd el 1enként cserélgetni a dolgokat:
pipa
kábel
(trafó)
kondi
kábel
tekercs
a kapcsolót ideiglenesen kösd át.
Hali. HATALMAS CICIK!!! ÉRDEKEL??
Az most nincs de van helyette egy S50-es Simson eladó alkatrésznek de működőképes motorral,új gumikkal új kipufogóval új hengerfejjel kb 2000km-es hengerrel. Tel:06309715176 A motor Pásztón van. Irányár:30000FT
Már próbáltam 12 V-os trafóval, de nem igazán segített. Viszont érdekes, hogy ma délben egy rúgásra beindult, öt körül meg harmincra.
ja és nem tom, hogy hogyan kell beálítani az úszokát a rezonátoros kipufogónál!????
Szevasztok!!!
nekem csak a klarbimmal van gondom!!!
ami 16N1-es típusu és nem tom beálítani
, a subertű a legmagasabb fokon van
és mégis ha 4-be megyek vele elkezd ráncigálni, és ha visszaengedem a gázt akkor le is áll, nem kap elég üzemanyagot de ez azóta van mióta ráraktam a rezonátoros kipufogót..Kérlek segítsetek mert már nem nírom
bármit csinálok vele akkor is szar!!!!!!44
elöre is köcce!
Hali. Valaki !!!,segítség miért nem találom visszafelé a sebességi fokozatokat?
Elöre is köszi.
Szia!
És ideiglenesen tudnál 1 db 12V-os Gyújtótrafót kiprábálni? Ez van a tank alatt.
Akár autós is jó!!!
Köszi megpróbálom. Bár már karburátor undorom van, annyit szétszedtem.
Hi adchef. Nekem is dettó ugyan ez volt a baja,de erre varrjál gombot:vettem új szívatófúvókát 60-asat eddig is 60-as volt benne és átfújattam a szívató hosszú rézcsövét és a szívató csatornát és így meg is javult. Az érdekes az egészben az,hogy ezt az átfújatást előtte már megcsináltam 3354768-szor és úgy sem volt jó. Az új fúvókával pöcc-röff első rúgásra indul több napos állás után is. Próba cseresznye.
Összes szimering, csapágy, tömítés új. Az az érdekes, hogy ha nagynehezen beindul, elég ha néhány másodpercet jár. Utána még órák mulva is pöccre indul. Már én se tudok mire gondolni. Lelki szemeim előtt egy bicikli képe körvonalazódik:(
simeringek?
szivató nincs tömődve?
Máshol is kaphat fals levegőt, különben milyen a hangja?
Na szóval hengerfejcsavarok meghúzva, falsot tehát nem szív. Hidegen mégsem indul. Van még vkinek ötlete?
Sziasztok!
Eladó 1963-as simson sr2e felújítás előtti állapotban 23000-ért. Kérésre képet küldök.
Hali.Kedves Szakértök.Van néhány gondom,de egy nagyon aggaszt,a sebességi fokozatok elöre mennek,de visszafelé nem találom öket,mi a teendó?Ha valaki felnyitná a szemem az megköszönném.Elöre is köszi a kimerítő választ.
Üdv. Goldcitrom
Én is eltörtem asszem rögtön hármat még anno :)
3 tőcsavarral is érdekes hangaj van :)
Vince
Én is kérnék egy árlistát a mail címemre, csak a miheztartás végett
küld már nekem is egy árlistát!! Köszi!
hever@tvn.hu
Azért csak finoman a hengerfej-csavarokkal, nekem már nyomatékkulccsal is sikerült beletörnöm.
Üdv mindenkinek, van egy felújításra váró SR2E motorom, szeretném megtudni honnan lehet sebességváltó bovdent szerezni hozzá.
Köszi ezt az üveglapos csiszkolást már megcsináltam, de közben megoldódott a probléma. A munkahelyemen az egyik öreg gépész szaki megnézte a a gépsast. Az öreg nézegette, aztán elővette a szerszámos ládájából a tizes csőkulcsát és úgy megtépte a csavarokat, hogy csak úgy recsegtek. Közbemeg dörmögött az orra alatt, hogy "nem szüzjány ez":)
Én kérek egyet az e-mail címemre.
Az új 8.800.- + 1290.- postaköltség.
De igazán akkor jársz jól ha többen összeálltok, és úgy rendeltek
Mi az olcsón? Ezek főleg újak!
Ki kér árlistőt?!
Ha lenne óccsón 16N1-mittudomén karbid amin lehet alapjáratot állítani , szívesen venném!
Alkatrészbiznisz ? Nocsak... Esetleg akadna egy S51-es kipufogód is leömlőcsövestül, bilincsestül - olcsón ?
Bocsánat amiért kicsit lassan válaszolok.
Egyéb elfoglaltságaim miatt most ritkán vagyok Neten. (Belevágtam a SIMSON alkatrész bizniszbe.)
Tehát, Amennyiben leveszed a hengerfejet, üveglapra fektessél finom, mondom FINOM! csiszoló papírt.
Ezen kellene felcsiszolnod a hengerfej tömítő felületét.
Amennyiben erre nincs lehetőség, lehet alumíniummmal foglalkozó szaküzletekben olyan fólia és lemez közti alu darabot, amiből kilehet vágni a megfelelő méretű tömítést.
De túrán jól helyettesíthető sörösdobozzal is. (Vékonyabb)
(Kompresszió változik)
Tőcsavar probléma:
Megkell húzni, de nem kitépni kell!!
Amennyiben mégis kiszakadt, gépműhelyben vagy ismerős szakembernél, gyárban kell olyan menetfúrót kuncsorogni (Én SENKINEK NEM ADOM KÖLCSÖN!!)
Amivel 1 spéci menetet lehet vágni a tömbbe, majd ebbe belehet hajtani a speciális menetjavító spirált. Ami az életben nem fog többet kiszakadni...
Így továbbra is használható a 6-os hengertőcsavar!
A spirál beszerezhető szaküzletekben, hossza az átmérő alapján kérhető 1szerese, 2x, 3x-osa.
Remélem maximálisan elégedett vagy a válaszommal és megoldod a problémát.
Üdv. Kisfürjesi
Polírpaszta, olajosrongy, két nap :)
Vince
sziasztok!!!
Nem tud valaki segíteni nekem abban hogy hogyan tudnám kipolirózni a simsonom blokkját?
Előre is köszi mindenkinek!!
Norbi
Teljesen igazad van, hogy nincs! Gyárilag anélkül kell tömítenie!
De nézd már meg léci, hogy a henger, vagy a hengerfej pereme (ahova hengerfejtömítés mehetne) nincs e megsérülve. Mert elég neki egy is hiba/sérülés és mindjárt kifúj! Ebben az esteben viszont lehet egy nagyon vékony alulemezből hengerfejtömítést fabrikálni. Az enyémre is úgy csináltunk.
Ha meg nem ez a baj, akkor meg a tőcsavarral csináljatok valamit, mert azt meg te is tudod, hogy meg kell húzni rendesen.
Üdv:
mzzzz
Az addig rendben is van, hogy hengerfej tömítés, csak azt meg honnan vegyek, mert úgy tudom gyárilag nincs ilyen. Legalábbis simsonos ismerősöm kiröhögött, hogy "ammeg mi".
Új hengerfejtömítés és tőcsavarok! Ha a blokkmenet miatt félsz, akkor vidd el a blokkot egy esztegályoshoz, és ő fúr bele neked nagyobb menetet, és csinál neked olyan tőcsavart, aminek csak az alsó menete (ami a blokkba megy) lesz nagyobb, de a blokkon kívül eső része normálméretű.
Üdv:
mzzzz
Lehet, hogy igazad van. A hengerfejnél találtam egy kis kifújásnyomot. Na most ezzel mit tudok csinálni? Jobban már nem merem meghúzni a hengerfejcsavarokat, meg nem is nagyon lehetne.
Sziasztok!
S51-es SIMSON-hoz keresek megszakítós gyújtásalaplapot és lendkereket, akinek van, írjon a muller_szabolcs@citromail.hu címre!
Heló Kisfürjesi. A bowden nem szorul és nem is rövid, a fordulásra felpörgést akkor csinálja ha az alapjáratot úgy csinálom , hogy a gázbowdent feszítem vagyis a karbi tetején lévő csavart kijjebb hajtom hogy a bowden feszüljön. Én valami karburátor beállítási értékeket szeretném ha tudna valaki mondani vagy eladni olyan karbit akin a súber külön csavarral való emelésével lehet állítani az alapjáratot, pl:16N1-12.
Ha fidítod a kormányt és akkor pörög fel, az azt jelenti hogy vagy rövid a bowden, vagy szorul!
Tömítéseket nézd át. Szerintem valahol falsot szív. (Beleértve a hengertalpat, h.fejet)
Ha nem találsz semmit, kondi - trafó - vezetékek - megszakítás.
Hali. Aki tudja hogyan lehet 16N3-4 karbira alapjáratot csinálni az írja már le gondolatait. A gázbowden feszítésével nem jó, mert ha elfordítom a kormányt felpörög, belereszeltem a súberba akkor van frankó alapjárat csak ha sokáig ketyeg al.járaton utánna nem akarja rendesen venni a gázt ,vagy ha nagy nehezen fel is pörög akkor okádja a füstöt ,magyarán túlszívja magát az úszószint pedig perfekt,minden fúvóka gyári értékű. PLÍZ ,HELP MÍ valaki!!!
Akksi olyannyira rendben van, hogy nincs is benne:)Addig rugdosom míg el nem kapja. Általában olyan tizedik rúgás körül indul, de van hogy több. Szivatót persze használom, ahogy kell. Komplett henger-dugó csere volt. Eredeti német henger +1-re fúrva, hozzávaló dugóval. Azért fura, mert ugyanilyen volt rajta eddig is és ugyanezekkel a beállításokkal eddig pöcc-röff volt.
Összesen: 69 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|