:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Simson - új hozzászólás Összesen: 69 oldal
Az a befúrós-tőcsavarkiszedős dolog a gyakorlatban nem müxik. Illetve 1:187 az arány hogy néha siker.
Szia, elgurulsz /vagy viszed/ egy barátságos lakatoshoz, viszel egy marék akkora, vagy eggyel nagyobb anyát, azt CO-val felragassza, és kitekered. Ennyi. Aluból nem szokott nehezen kijönni, vasból már kicsit kűzdős:)
Van olyan szerszám h törtcsavar-kiszedő. Műszaki kereskedésben tudni fogják mi kell, a használata meg egyszerű.
Fúrsz egy viszonylag kis átmérőjű furatot a beszakadt csavar maradékába, balfelé belehajtod a kiszedőt, és ha jól csinálod, kint van. Elvileg. :) Jó szórakozást!
helló próbáld meg ki fúrni olyan fúrószáral ami kicsit kisebb a furratnál úgy hogy a menetre vigyáz
Helló
Azt szeretném megkérdezni, hogy valaki nem tudja hogy hogyan lehet kiszedni egy beletört csavart ami benne maradt mert csak a feje tört le???
Előre is kössz!
majd nem el is felejtettem tel:06304121924 email:mali17@freemail.hu
Hellósztok van 3 db 50-es simsonhoz henger és 1db henger fej, 1db közép sztendej,1db hátsó lábfékkar
Üdv!!!
Adódott egy kis problémám a váltóval és a falra tudnék tőle mászni...
Kisfürjesi elsősorban tőled várok választ mert akogy nézem te már sok-sok év tapasztalatával rendelkezel (de természetesen másoktól is sziivesen várok segítségeket).
Szóval a probléma úgy kezdődött hogy egyik napról a másikra eltűnt a 2-es fokozat nyomtalanulse 2-es se 3-as nem volt történt ez úgy 2 hónapja... aztán letettem a mocit mert semmi kedvem nem volt a buherálásához.
Most 1 héttel ezelőtt elővettem és elkezdtem keresgélni rajt a hibákat. A váltóoldali dekni alóatt csak az a hiba látszott hogy a sebváltókilincs nagyon vészesen lötyög. gondoltam ha lecserélem minden problémám megoldódik vettem eggyet 2900.-ért. Hát nem! egyre nagyobb esélyt láttam arra hogy a blokkot szét kell szedni...a hibákat keresgéltem de nem találtam mert nem voltam elég alapos. Széthúztam a blokkot felelősségem teljes tudatában sokat olvastam róla és már nem 1-ször láttam így gondoltam hogy nyugodtan menni fog. Ment is szétszedtem vigyáztam mindenre és nagyon jól ment a dolog szétszedtem a váltót atomjaira és nem látszott semmi minden golyó megvolt semmi nem volt túlzottan kopott csak amennyire egy 20 éves motornak kopottnak kell lennie. Kipucoltam mindent az olajsártól és összeraktam a blokkot. Később vettem észre hogy amire a sebváltókart rá kell húzni abból egy fogasléc "áll ki" ami egy hengert forgat el és a sebbváltóba a pálcát ki-be nyomkodja. Ezen a fogaslécen azt vettem észre hogy a fogai nem akadnak be tökéletesen a henger pöckeibeezért megköszörültem. Ezután már jobban beleakadt a pöckökbe de nem lehetett benyomni a pálcát csak némi kézzel való segítséggel, majd ha a 2est végre sikerült "bekapatni" a 3-as könnyedén ment, csakhogy a 3asba a golyók beugranak a fogaskerékbe a helyükre tehát ha forgatom a lánckerék tengelyét akkor forog a váltó tengelye de ha egy kis terhelést teszek (megszorítom) a váltó tengelyét akkor kiakadnak a golyók valahogy a fogaskerékből és mind a kettőt tudom egymástól külön mozgatni. Ez lenne az egyik problémám amivel érdemes foglalkozni, a másik pedig:
nekem van egy s50-es blokkom is amin új henger van és nagyon szépen megy de azon sem lehet 2esbe rakni.(ha valakinek lenne egy s50-es robbantott rajza annak nagyon ösrülnék) A blokk tetején az állítócsavarokat teljesen kicsavartam de abban az esetben sem tudok váltani 2-esbe és ez nagyon elszomorít hogy van 2 jó motorikus blokkom de eggyiken sem jó a váltó. az 50-es blokkot generálozás után vettem és nem értek hozzám mert nekem csak 51-es blokk szerelésében volt részem és az 50-esnek nem is merek nekiállni. ja és az 51es blokk 3 éve volt generálozva! Üdv.:Murder
Köszi a tippeket,az alap dolgokat átnéztem. / de mégis szivat valami/
Köszi a tippeket, de én motort nem gyürüzök csak csajt! Komolyra forditva inkább megfuratom mert szerintem a dugom is megért a cserére. Egyébként a simsont hány századra illesztik? / nekem 0,03-0,04 rémlik/
Fúrás elött vedd le az 1.ik gyűrűt és tedd be a hengerbe.
Az sokat elárul
fals levegő?
hengerfej?
hengertalp?
Simmeringek?
1.Gyújtótrafó
2. kondi
gyújtótekercs?
Ebben a sorrendben
Eszembe jutott még vmi, a gyűrű nincs elkopva a stiftnél,akár még gond is lehet.
Ha tudod,cseréld ki a kompresszió gyűrűt,hátha az a szar,de nem tudom lehet-e külön kapni.Lehet,hogy most hülyeséget írtam,de kérdezz meg másokat is!
Csá!
Mondom, a gond szerintem a hengerben van. / de egy kicsit még spekulálok, mert sajnálom a furatásra a pénzt/
Akkor passz!Nincs több tippem,egyenlőre...
Ha meg van a probléma forrása, írd meg!
Kíváncsi vagyok!
Sok sikert!
Nem, a fötengő és a csapágy is fasza.
Szerintem nem, hanem inkább már nem tudja eldolgozni-mert kompressziószegény.
Köszi, én is már a furatáson gondolkodom. (csak az a megtévesztő hogy hidegen indul, kimenne a világból, de ha leálitom akkor csak tolásra indul amig vissza nem hül. Már átnéztem mindent ami az eszembe jutott)
Lehet h túl sok benyát kap
Helló!
Nekem is volt már ilyen problémám,csak a Honda MTX-emmel történt.Hidegen indult és ment,mint a barom,de ahogy bemelegedett elkezdett füstőlni,ha leállítottam nem indult be,míg ki nem hült,sajna meg kellett fúrni,új dugó+gyűrű,de legalább utána ment a gép!Nézzétek meg,remélem segíthettem ezzel a történettel!
Jó motorozást és szép időt mindenkinek!
Akkor passz, már minden elhangzott.
kimostam nitro higitoval-((
hmmm! és a légszürö milyen? de ha rájössz ird meg mert,nem fogod elhinni az én simson sztárom is majdnem ugyanigy szivat. Már a tököm televan vele. / az enyém hidegen rugásra indul de melegen csak tolásra, /
Átraktam a másik simi karbiát,kipufogot, trafot, jelenség maradt-(( Probáltam másik lendkereker is. vettem tekercset ezt megprobálom még. Pedig akkora szikrát ad mint állat. Ja és csak tolásra indul. Tekercs csere sem segit akkor tüzetes bontás.-((( Még arra tippelek, hogy a forgattyus házak közti tömités ment el
Üdv mindenkinek.
Beszopatott a simson-(( Elkezdett fuladozni mintha dugulása lenne. Kitakaritottam az egész üz-a. és kipu. rendszert. Ez nem segitett. Elektromosan is végignéztem. Cseréltem megszakitot gyertyát, kábelt, pipát. Megint semmi. ezek után jöttek a szimeringek. A hiba ugyan ugy megmaradt!-((( Ha van épkézláb javaslat szivesen fogadom
Cső
Simson tirisztoros gyújtást aki be tudja állitani vagy megmondja hogy-hogy kell akkkor az írjon már!!!
MSN-em:csababoy0@t-online.hu
szerintem fekete...
sorszám: 1526 (70418)
( előzmény: mobelvagen88, 2007-02-26 18:01:18)
szerintem fekete...
sorszám: 1525 (70416)
( előzmény: mobelvagen88, 2007-02-26 18:01:18)
Sziasztok szimósok!!Azt akarom kérdezni hogy ,most újjítok fel egy 1978-as s50n es simit és hogy eredetileg milyen színe lehetett az ülés alján lévő pumpának??Előre is köci a válaszokat!!
Tele tankot mindenkinek!
Nem alkatrész hanem egy komplett simson kéne,ha eladná nekem valaki rossz állapotú gépét szóljon! A lényeg,hogy be induljon!
Max.:10000 Ft-ot tudok fizetni!
Köszöntem!
Sziasztok!Nem tudná nekem megmondani valaki, hogy a rendőrök valyon szólnak a sportkormányért?Kössz!
Nézz fel a www.simson.hu -ra
Senkinek sincs vele tapasztalata?
Üdv az Uraknak!
Azt szeretném megtudakolni, hogy használ e valamelyikőtök sportlégszűrőt. Nekem csak az optikai és a hanghatása miatt kellene, nem pedig teljesitménynövelésre. A boltban 2300 ft-ért adják és RMS a márkája. Ez csak annyi, hogy megveszem, beáztatom valami olajos cumóba és felteszem? Vagy esetleg kell valamit állitanom is a gépezeten?
Várom a véleményeteket!!! Előre is köszi!
demi
Köszi a segítséget, egy gyertyacsere megoldotta a problémát. Már csak egy kis váltó és kuplung beállításból szeretnék egy kis gyorstalpalót kérni. Az egyest egy rántással veszi és már forogna is a kerék, pedig be van húzva a kuplung, a kettesben pedig rángat, mintha nem mindig érnének össze a fogaskerekek. A segítséget előre is köszi:
Iglice
Tegyél be egy garantáltan működő másik trafót! A gyertyát vedd ki, ellenőrizd és mielőtt visszateszed a berúgókarral szellőztesd át belül a motort. A gyertyát érdemes (ha lucskos) kiégetni is. A szikra színe megtévesztő lehet. Ha nagy és lilás, akkor lehetséges, hogy kompresszió alatt nem szikrázik. Ez lehet kondenzátor, trafó hiba is. A nem színes, vékonyabb határozott szikra a jó.Nekem a régebbi PAL gyertya vált be, a mai Isolatorokkal csak bajom volt.
Igen! Ha magas a benzinszint, akkor benzinben dús keveréket fog kapni, akármit is csinálsz! Ha kevés, akkor pedig nem fog húzni, mert benzinben szegény lesz. Van egy váll az úszóház belsejében. Annak a tetejéig kell lennie folyamatosan a benzinnek. Nagyon sokáig lehet vele szórakozni.....
Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni! Most újítottam fel egy sr2e-t, de a motort nem tudom beindítani. egy nappal ezelőtt még beindult, de ma már semmi. Szikrát kap, Benzint kap, a gyertyát megpucoltam és mégis semmi. Van valakinek valamilyen ötlete, hogy mi lehet a gond? A segítséget előre is köszönöm.
iglice
Az úszszinttől is függ a keverék aránya?
A súbertű legyen kb. középállásban, a fúvókák legyenek gyáriak és a keverékszabályozó csavarral kell üzemmeleg állapotban beállítani a keverék levegő-benzin arányát. Kétféle porlasztó van, ezek közül a régebbivel könnyebb az élet és a beállítás. Minden beállítgatás előtt a legfontosabb, hogy az úszószint kifogástalan legyen, mert ellenben nem sokra mész.
Császtok. Valaki megtudja mondani hogy S50N-nek hogy kell beállítani a váltóját. addig eljutottam hogy van két hernyócsavar de nem veszi csak az üreset meg a 3.-at valami tipp, trükkk kéne. előre is köci
A szegényebb keverék eléréseéhez mit kell tenni. Kisebb fúvóka? Vagy a súbertűt lejjebb kel tenni. Nem hiszem h nagy változtatás kéne csak nem nagyon kell neki szivató (csak nyegyed és az is csak rövid ideig), és ha bemelegszik akkor nem megy olyan jól, de melegen is simán beindul.
Szép a motorod és kellene is, de nincs rá keretem. Ritkán látni ennyire rendben tartott mocit. Én azzal küzdök, hogy az előző tulajok által letermelt dolgokat (pl. Index), visszategyem. Felújítottam a motort, egyben 60ccm-es lett és nem tudtam végigmenni vele a tavalyi szezont, mert szétment a hajtókar alsó csapágy. Pipásító akkor is, ha felújított volt. Én mindent megadtam neki és nem ütöttem. Tud valaki olyan helyet, ahol jól újítják fel? (Pest és környéke) Én Pesten a Zichy u.-ban cseréltem be az eredetit.
Helló!
Van egy eladó Simsonom 55e-ért. Irányjelzős 4 sebességes. Link:
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=52904
Ja és sacc/kábé Miskolc és környékére gondoltam...
Összesen: 69 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|